Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tisíce podpisů proti KSČM má premiér

Iniciativa občanů proti KSČM se dostala přes tisíce lidí k premiéru Špidlovi. "Odpoledne jsme mu předali petici se čtyřmi tisíci podpisy. Prohodili jsme pár vět. Poté pan premiér slíbil, že se k věci vyjádří," řekl jeden z iniciátorů petice Petr Placák. Petici S komunisty se nemluví lidé podepisují od 9. června.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ledig1

Komunisti mají právo na teritorium.
Komunistům vyhrazuji Olšany nebo Pankrác. Do ostatního ať nám nemluví!!
0/0
28.6.2003 12:34

jeden z davu

Re: Komunisti mají právo na teritorium.
komuniste maji pravo na terarium...
0/0
28.6.2003 13:34

Maduro

Demokracie
Jedine co me zarazi je , jak demokraticke jsou Vase nazory. A to bylo porad * Nejsme jako oni*! Dnes to vypada, ze jste a jeste horsi. Nebo je snad demokracie, zakazovat politickou stranu, kterou volil kazdy paty volic Ceske republiky? Jen proto , ze rika neco, co se Vam nelibi, co Vam nejde pod nos? Zustalo to ve Vas z dob komunisme. Ale ten preci nebyl demokraticky, ze?
0/0
28.6.2003 2:46

Marcela

Re: Demokracie
Budete tak demokratický, že budete hájit i existenci fašistických stran ? I ony určitě budou mít voliče, ostatně třeba Hitler se dostal k moci demokratickou cestou, ne  ? Jsem pro zákaz komunistické strany, hlásí se ke svým předchůdcům , nikdy se neomluvila občanům za to, co tady dělala, neslyšela jsem omluvu za vraždy, za zničené životy , za krádeže a za nesvobodu. Strana , která má v programu třídní nenávist a boj ,nemá s demokracií nic společného a demokracie se musí také bránit.
0/0
28.6.2003 9:14

Fredy

Re: Demokracie
Je to demagogie (typicky komunisticka) tvrdit,ze komunisty volil kazdy paty volic.K volbam slo velice male procento volicu,kdezto komuniste-jak prikazuje strana-sli jiste na sto procent!My vsichni,kteri jsme z pohodlnosti,nesli volit,jsme vinni ,ze komuniste jsou nyni silni v parlamentu.Kdyby slo k volbam alestom85% obcanu,komuniste by nemeli ani 10%!To jen dokazuje,ze NASI POVINOSTI je zucastnit se vsech voleb v nejvetsim poctu.Jeste jednou!Tvrdit,ze komunistu je 20% je DEMAGOGIE!
0/0
28.6.2003 15:31

Maduro

Re: Re: Demokracie
A neni to demagogie, protoze jsem napsal, ze pro KSCM hlasoval kazdy paty volici obcan. Ze ti ostatni volby ignorovali je jejich chyba. Pak dochazi k one nesmyslne situaci, ze poslanci strany, kterou nikdo nechce, jsou onim povestnym zavazim, ci jazykem, na vaze, a ostatni jim podlezaji, protoze k prosazeni svych zajmu jejich hlasy potrebuji. K podobnym situacim dochazi napriklad v Latinske Americe, kde jsou vzdy dve silne politicke strany a do parlamentu se prosadi 12-15 poslancu ze tri dalsich stran. A ti si ziji jak prasata v zite, protoze k nadpolovicni vetsine a prosazeni zakonu a pod., je jejich hlas potrebny. Vladnouci strana jim slibi vsechno a ta opozicni jeste vic. O tom , ze se komuniste dopustili rady zlocinu nediskutuji. Je to pravda. Ale nedopustili se podobnych zlocinu i republikani ci demokrate v USA? Potlacovani prav cernochu a dalsich mensin az do zacatku sedmdesatych let minuleho stoleti, popravy odpurcu rezimu za Trumana, ktere jsou podobne procesum v Ceskoslovensku, vmesovani se do vnitrnich zalezitosti mnoha zemi, me take nepripada prilis demokraticke, ba dokonce zlocinecke. A nebo jeden muze a ten druhy ne?
0/0
28.6.2003 20:48

Harden

Re: Re: Re: Demokracie
Ty jsi napsal 'kazdy paty volic Ceske republiky', ne 'volici obcan'. Takze to BYLA demagogie. A k zakazu KSC(M), respektive jakekoliv strany tohoto typu by melo dojit co nejrychlej, demokracie neznamena, ze by mela byt tolerovana strana, ktera stavi na filozofickych tezich, predpokladajicich nutnost nasili a segregace pro dosazeni svych cilu.
0/0
28.6.2003 21:03

politikobijec

Byl bych rád, aby některý z fandů doby před 14 lety minulé zkusil zodpovědět jednu prostou otázku: Proč, když to u nás bylo úžasné a v kapitalismu je to tak hrozné, žádný z utlačovaných proletářů ze západu neemigroval k nám? |Přitom ten by se měl opravdu dobře, vozili by ho ukazovat, cpali ho penězmi. Možná na to máte prostou odpověď, tak mi ji, prosím, řekněte (prosím ,neargumentovat Deanem Reedem).
0/0
27.6.2003 22:52

tonda

Re:
je to zajimava otazka, take jsem neslysel ze k nam nekdo emigroval ze zapadu. byl by okamzite vysetren jestli neni blazen
0/0
28.6.2003 0:24

K.a.rel

Byl jsi za Husáka v Jugoslávii, nebo na Západě?
To je jediná otázka po které by bylo na úřadech, ve vládě a i mezi mnohými podepsanými TICHO!
Tehdy tam byli totiž, milí mladí přátelé KSČ a STB puštěni jedině a pouze SYMPATIZANTI REŽIMU. Vždy proto prosím položte tuto otázku. Pokud se Vám dostane kladné odpovědi - vězte, že hovoříte se sympatizantem komunistického režimu, i kdyby se Vám dnes pokoušel nakukat cokoliv.
0/0
27.6.2003 16:15

marti

Re: Byl jsi za Husáka v Jugoslávii, nebo na Západě?
Viz Klaus. A komunisti nezapomněli, zvolili ho za prezidenta.
0/0
27.6.2003 16:26

Gaskoněc

Re: Re: Byl jsi za Husáka v Jugoslávii, nebo na Západě?
Věříš ve Svatou Trojici a Neposkvrněné Početí nebo ne? Odpověz!!!!
0/0
27.6.2003 17:27

Blanicti rytiri

Povidani o psech a Psohlavcich...
"Jak jsi se mel v Cesku? Uz je to tam lepsi? Uz se dali dohromady?"  
"Nevypada to tak. Spis je to horsi nez to bylo," informoval jsem. "V tom devadesatem patem to jeste vypadalo tak nejiste, ze se to mozna zlepsi, ze jeste nevi jak by vlastne ta demokracie a kapitalismus mely spravne fungovat. Ovsem ted uz je jasne, ze je to vyprava uplne opacnym smerem. Vsichni tam kradou a lzou, podvadi a zproneveruji. A s drzym ksichtem si jeste mysli, ze jsou nejchytrejsi na svete, ze jsou neco jako Svycarsko blizkeho a stredniho Vychodu a jen oni sami vi nejlepe, jak se vsechno ma spravne delat. Maji ohromny pocit nadrazenosti vuci Polakum, Slovakum, Rumunum atd, ale pocit menecennosti predevsim vuci Nemcum a pak si to kompenzuji obzvlaste na Ukrajincich, pricemz Cesi jsou sami potomci stepnich Slovanu. Kdyz na ne nekdo vybafne, tak nasadi svejkovsky ksichty a lizou mu boty. Kdyz odejde, nebo i kdyz se jen otoci, tak za nim plivaji, ale tak aby to on nevidel. Vsude je ta historicka predposranost, ktera zpusobila, ze za vlady tech minulych komunistu Cesi sami ublizovali vlastnim lidem jeste vic, nez to vyzadovala Moskva.
Ameriku nenavidi snad 99% obyvatelstva, urcite vetsi procento nez v Iraku, ty neuveritelne proti-americke kydy v tech jejich ruzovych novinach to se neda ani cist, to je uplna recka tragedie, jen sednout si a plakat! - ale vsichni by sem chteli jezdit - nejlepe nacerno si nejak privydelat. Na to, ze prave bylo padesate vyroci proti-komunistickeho povstani v Plzni si nikdo v novinach ani nevzpomel - ale o tom, jak zli americti vojaci vrazdi v Iraku tehotne iracke maminky strelami z raketometu, to je tam na prvnich stranach!
Nemaji radi emigranty, protoze emigranti se meli cele ty roky dobre nekde na zapade, a tim vlastne podle nich emigranti a exulanti "zradili" - tim ze se meli lepe .... a ted jezdi zpatky do Ceska a chteli by vratit jejich puvodni, komunisty zabavene majetky a jak oni k tomu ti chudaci tam prijdou, co si to ukradene od komunistu koupili? Oni to sice nekoupili, ale dostavali za kolaboraci s komunisty, ale to uz si jako nikdo nepamatuje. Na nepamatovani jsou velmistri, s oblibou rikaji "zijeme v soucasnosti" - pricemz nikdy neslyseli co rekl George Santayana "Kdo zapomina na minulost, bude si ji muset zopakovat".  A uz si to opakuji... Komunistickeho zlocince Grebenicka nejsou schopni odsoudit trinact let, ale antikomunistu Lumira Simecka odsoudili uz za mesic To jde!
To zlodejstvi je v nich uplne zabudovane jako math-coprocessor v Intel chipu, ta snaha nekoho osidit ci prechcat je uplne patologicka, to je jako podmineny reflex u Pavlovovych psu! Jsou to notoricti lhari a lzou ze zvyku i kdyz to neni ani trochu nutne, jsou to dokonali zavislaci na lhani bez nehoz nemohou zit. Vsichni tam jen pocitaji, ze za par let pujdou do duchodu a budou pobirat penize od statu - zadarmo! Oni uplne blahem slintaji pri te predstave, ze budou brat penize a nebudou muset nic delat! Reknes "duchod" a vidis jak jim gryndy tecou po bradach! Tito psohlavci maji naprogramovano v jejich psich hlavach jen par jednoduchouckych pravidel: 1. Kdo nekrade, okrada sam sebe a svoji rodinu. 2. Mame to uz za par (do duchodu; to je co maji v psich hlavach od 40 let, a nekdy i drive).Ti maji ten komunismus tak zazrany v dusich, ze to asi tezko pujde dostat ven, jak je to tam zakotvene."
"To je ono", "zakotvene - kotva je to klicove slovo. U Pavlovovych psu to bylo tak, ze Pavlov zazvonil na zvonek, kdyz jim nesl zradlo a ten zvonek se stal tou kotvou, tim signalem - ze pak uz psi slintali pri kazdem zvoneni, i bez zradla."                                                    
Otazka byla jasna: "No a kdyz je ten podmineny reflex tak dobre v tech psech zakotveny - jak tu kotvu pak vytahnes - je mozne dobre zazity reflex nejak prebit nebo pretransformovat nebo premenit v jiny?"     
"No jiste - musis na miste toho stareho reflexu vytvorit novy tim, ze vytvoris nejakou novou kotvu. A tu vytvoris zase nejakym silnym efektem, ktery si ten pes - nebo ti lidi - budou dlouho pamatovat a bude to u nich stalym startovacim mechanismem urciteho chovani."
"Napriklad?"
"No zakladni situace je, ze pes uslysi zvonek a zacne slintat, protoze vi, ze dostane zradlo. To je jednoduche jako trojclenka v matematice. Akce a reakce. Ovsem v okamziku, kdy je podmineny reflex zakotven, pak uz ten pes slinta, i kdyz zradlo neni v dohledu."
"Ano!" - souhlasil jsem. "Uplne jako Cesi! Ti vidi, ze Klaus je prezidentem, tak uplne slintaji blahem, protoze vedi, ze pokracuje doba, kdy se bude dal beztrestne krast, dal se bude privatizovat, dal pujcovat penize z bank s umyslem je nikdy nevratit a koupit si za to hotely na Kanarech, pricemz zlodeji vi, ze nikdy nebudou potrestani, protoze nejen ze pravni system nefunguje, ale je sam zkorumpovany jak zrezavela pumpa na typicke ceske vsi. Ale vsem to tak vyhovuje a nikdo s tim nehodla nic delat. Nejvice to vyhovuje zakonodarcum, kteri si bud sami nebo pres jejich rodinne prislusniky a prislusnice a pres zname a zname jejich znamych prikradaji ke svym kralovskym platum, ktere si sami priklepli a demagograticko-egokraticky schvalili. A protoze podmineny reflex je
0/0
27.6.2003 14:52

K.a.rel

Re: Povidani o psech a Psohlavcich...
Nevím, koho si dovolujete označovat za psa a předposr.. Nevím, co ve vás vzbuzuje onen pocit nadřazenosti , který u jiných kritizujete. Nevím, kde se ve vás bere až patologická nenávist ke všemu českému, potažmo slovanskému. Já jsem Vašeho dědu ke Stalingradu nehnal, já jsem nevyměnil ČSR za dohodu s Hitlerem ani v Jaltě za Řecko se Stalinem. Buďte tak laskav a své vzkazy o tom jak je to v Čechách (nikoli v Tchechai, jak píšete) si ponechte pro ty, kteří jim rádi naslouchají, aby si pozdvihli své sebevědomí druhořadého jedince v jiné zemi, kde velmi ochotně lezou do ..... svému panu domácímu, či šéfovi, jak již je to v jistých kulturách tisíciletým zvykem a kde si to ani jinak nedovedou představit. Já toho ve své rodné zemi nemám a doposud jsem neměl zapotřebí, o cizí sprosté a hanlivé soudy nestojím a přesto stýkám se s mnoha lidmi z celého světa, jimž jako Čech ničím nepáchnu, a mí stepní předci jim nevadí. Jsme si vědomi svých předností a chyb, ale jako LIDÉ, ne abychom se posuzovali dle národnosti, rasy, či svých politiků.
Apropo, měl jsem možnost vidět "pracovat" lecjaké flákače po celém světě od Německa až po USA, domnívám se, že na takové výrobní lince Škody MB by umřeli vysílením dřív, než by se dožili oněch Vámi záviděných 200 euro důchodu!
0/0
27.6.2003 16:37

Gaskoněc

Re: Povidani o psech a Psohlavcich...
Typický "úlet" nenaplněnými uměleckými ambicemi frustrovaného intelektuálského emigranta, který slintal zrovna, jako ti Pavlovovi psi, když přišel za železnou oponu. Měl by si přečíst závěrečnou pasáž z Komenského "Kšaftu umírající matky Jednoty bratrské" (byly doby, kdy se ten text stal skoro hymnou v podání Marty Kubišové). Nemám o "svém" národu žádné velké iluze, ale co tak místo zahořklých nadávek se pokusit jej trochu povznést? Ti mladší už to ani tolik nebudou potřebovat, řada z nich studuje i na amerických univerzitách (někteří se již vrátili a pracují nejen v pobočkách zahraničních firem) a doufám, že jich bude odjíždět čím dál tím více a že se mnozí budou i vracet - jako se kdysi vrátili Masaryk, Baťa nebo Karfík.
0/0
27.6.2003 17:15

kvik

Re: Re: brouk a jeho metamorfoza...
Haw haw haw ... no jakeho intelektulalala, mozna frustrovance, to ano... 
A proc na <->cuse mrhat Komenskeho Ksafty?
Cele to nasmolil jisty Ross hedvicek puvodne jako Povidani o psech a ...
Chlapa choromyslneho hedvickovskeho neberte vazne ale jen jako zabavnou kuriozitu, ktera pobyva nekde na Floride a pise zhovadilost po celem webu.
Tu ulizanici  muzete najit kdyz zadate na www.google.com" target="_blank" rel="nofollow">www.google.com
"povidani o psech a psohlavcich" 
0/0
28.6.2003 2:38

marti

Komunisty zvolený prezident projektuje svoje vlastnosti do jiných
Výstižná glosa  p. Macháčka v  Dnes:. Prezident Klaus označil na semináři CEP (myšlenkový buldozer blízký ODS) jazyk evropských vyhlášek za "orwellovský". Je to krajně nevhodné. Tohle může říkat třeba nějaký spisovatel, ale ne hlava státu, který má do EU brzy vstoupit. Zkrátka: další Klausův diplomatický průšvih. Teď k věci: úřední angličtina Evropské komise není sice vůbec pěkná, ale jaký je proboha jazyk českých vyhlášek, českých zákonů a úředníků? Četl je Klaus někdy? Je to klasika: čeští pseudoliberálové mají doma postbolševický socialistický bordel, ale než si všímat domácího jézédé, raději nadávat na Brusel! Když si Klaus nebere servítky, my nemusíme také. Osobně mi vždycky připadal "orwellovský" Klaus i jeho (bývalá) ODS. Především proto, jak překrucuje jazyk podle potřeby moci: spoluvládnutí nazve opoziční smlouvou, dohody o privatizaci tolerančním patentem apod. A který to Velký bratr řekl, že si přeje, "aby se tváře lidí v této zemi rozzářily"?
0/0
27.6.2003 13:56

Gaskoněc

Rozmarné léto
Zakažte knihy toho "komouše" Vančury a vytvořte parlament výhradně z těch komediantských skřetů, to bude to nejlepší, co lze udělat!!! Oni nám budou každý večer chodit nad hlavami v trikotu po laně a obracet "ve vzduchu" staré známé mariášnické karty. A možná nějakému Arnoštkovi nějaká paní Důrová přinese i oškubanou husu z plovárny u řeky. Jen bych pánům a dámám "umělcům" chtěl připomenout, že na svoji "vvjímečnost" si zvykli právě za bolševiků. Sneste se, prosím, tam, kam odjakživa patříte - do cirkusu!!!! 
0/0
27.6.2003 13:15

modrorudá lůza

bolševici
S bolševiky kteří můžou za to že jsme v ..píp, slušný
člověk opravdu nemluví. To pouze náš milovaný
a změněný prezident ,který nemá rád stejně
jako oni západní civilizaci je pomaloučku uvádí
zpět do politiky.
Lidé bděte!!!!
0/0
27.6.2003 12:55

Gaskoněc

Re: bolševici
Bravo, Fučíku! Kde jsi nechal Gustýnu?
0/0
27.6.2003 17:20

Gaskoněc

Ať jde Petr Placák do .... kanálu
S katolíky se také nemluví. Ostatně sami si to zakázali na svém posledním českém koncilu v roce 1863 - a ty závěry by pro ně měly být závazné dosud, pokud s tím letos na Velehradě sami něco neudělají.  Grebeníčka bych nejraději poslal někam, ale Petr Placák, Petr Cibulka a další hysteričtí šílenci tam patří zrovna tak.
0/0
27.6.2003 12:47

JSI

Re: Ať jde Petr Placák do .... kanálu
O Placákovi se dá říci, že je zastydlý obyvatel dissentu, kde se zapomenul, bohužel se na něm projevilo, že nemohl za bolševiků studovat, takže jeho názory oscilují podle útržkovitých znalostí. U Cibulky je to něco jiného, jeho chování je charakteru psychopatického a o vzdělání se dá úspěšně pochybovat. Jinak jak jsem říkal petice má smysl asi jako petice proti špatnému počasí. No a o Grebeníčkovi si všichni víme co si máme myslit.
0/0
27.6.2003 16:40

marti

KPřece Klausovi komunisti pomohli, tak je loajální
Včera prohlásil nejbližší Klausův poradce Jakl na Nově, že petice proti KSČM je namířena proti Klausovi.
0/0
27.6.2003 11:25

Alois

Umělecká "smetánka" nemá jiné starosti
Umělci, sporotvci - asi nemají jiné starosti. Ale ti v každé době podepisovali všechno - ve 1948 pro, 68 proti, 70 pro, 77 - chartu, hned poté antichartu, atd. Když vidím některá jména, je to jasné. Myslím si, že to s problémy a starostmi dnešního života nemá nic společného. je to jen jejich "exhibicionismus".
0/0
27.6.2003 11:16

Gaskoněc

Re: Umělecká
To za Marie-Terezie, to byla doba. Salzburský arcibiskup klidně nakopnul mladého šaška Mozarta do p(ozadí), když si ten geniální spratek dovolil víc, než bylo zdrávo, a byl zase na chvíli pokoj. Na druhé straně Wolfgang vydělával na dnešní poměry milióny, ale holt to všechno probendil v kartičkách a u biliáru.
0/0
27.6.2003 13:20

Marcela

Re: Umělecká
Snad není až tak důležité KDO něco napsal, ale CO někdo napsal. Důležitý je přeci obsah , nikoli autor ! Nebyla jsem na světě v 50.letech ( naštěstí) , ale vím, že třeba občané - nikoli tedy jen sportovi a herci - podepisovali hojně různé petice , v nichž požadovali nejpřísnější potrestání ( smrt) tzv. zrádců a nepřátel, např. p.M.Horákové. Vím, že pracující - tedy zase nikoli jen herci či sportovci - podepisovali odsouzení " několik vět " ( omlouvám se , pokud se to jmenovalo jinak) aniž by vůbec četli obsah a věděli o čem to je. To znamená, že všichni tito lidé ( a že jich asi bude tedy většina) musí už ke všemu mlčet , protože cokoli řeknou , bez ohledu na hodnotu toho, co řeknou , je to podle Vás špatně ?
0/0
28.6.2003 9:29

Sedminásobná polívka

Děravé silnice
Komunisté vraťte se, vše odpuštěno! Kdo má po těch děravejch silnicích jezdit!
0/0
27.6.2003 10:43

modrorudá lůza

Re: Děravé silnice
Jo jasný, a tak za 10 let bys už nejezdil vůbec, neboť
by nebyl benzín apod.
Vzpamatuj se- nikdy více bolševiky.
0/0
27.6.2003 12:49

Karel Luža

Re: Re: Děravé silnice
Naopak, s bolševiky na věčné časy a nikdy jinak!
0/0
27.6.2003 13:36

Štváč

komunismus-centrum zla
Všichni, kterým se zde zdá petice nedemokratická a zbytečná, jsou bolševici, kteří se maskují prohlášením, oni nikdy nebyli...atd.Lhali a kradli vždy, dnes naštěstí nemohou zabíjet.Pusťte tu primitivní sebranku k moci a bachaři a  kati mají plné ruce práce.Soudci ne, ty oni nikdy nepotřebovali.  
 
0/0
27.6.2003 10:07

Werner Hnátek

Re: komunismus-centrum zla
My jsme teda bolševici. Ale ty jsi potom Obercyp jako Stokilový hřib!
0/0
27.6.2003 12:42

Víťa Jakoubek

Něco za něco.
Náš pan prezident je komunistům jistě vděčný za zvolení a je ho exporadkaně Bobošíková zřejmě taky.
0/0
27.6.2003 7:23

toreador

absolutni souhlas s petici
Uz bylo nacase. Kdykoliv v posledni dobe zapnu TV nebo radio tak slysim vychcane komouse, kteri se vysmivaji vsemu co tady napachali.
Nejhorsi je, jak se s nima v posledni dobe vsichni paktujou pod zaminkou demokracie. To by mohlo jednou moooc spatne skoncit.
0/0
27.6.2003 0:17

Urvaný Hemeroid

Re: absolutni souhlas s petici
Ti největší magoři píšou v tuč. To je zajímavé. Jinak se podívej do slovníku co znamená slovo demokracie a demokrat. Hlupče!
0/0
27.6.2003 10:13

modrorudá lůza

Re: Re: absolutni souhlas s petici
No hemeroide, ty demokrat určitě nejsi, umíš pouze
urážet názory jiných. Nejsi náhodou příznivec
soudruha Grebeníčka?
0/0
27.6.2003 12:59

Gaskoněc

Re: absolutni souhlas s petici
Krásný příklad toho, že toreadoři mají svaly všude - i v mozkovně. Tenhle tam má místo mozku přímo kulturistický biceps.
0/0
27.6.2003 17:25

TUZEX-TUZEX-TUZEX-TUZEX-TUZEX

no to je fakt
než něco zabiješ je lepší tomu ani nedávat jmeno pak ti toho neni lito, to je vyzkoušeny maj recht.
0/0
26.6.2003 22:18

Cinan

???
Komunismus zanikne sam. Jen je treba dokazat, panove kapitalisti, ze soucasny system je lepsi nez socialisticky. Ale to se nedokazuje tim, panove, ze se 90% lidi ma hure nez za socialismu.
0/0
26.6.2003 19:49

ada

Re: ???
Nevím,proč nepsali petici Havlovi ten se jima na hradě obklopil a nikdo neměl odvahu ho s tím obtěžovat.      Myslím,že ted už je pozdě.
0/0
26.6.2003 19:57

Harden

Re: ???
90 % se ma hur - a to si vzal kde, hlupaku ?
0/0
26.6.2003 22:18

Cinan

Re: Re: ???
A kolik je to podle tebe, blbecku?
0/0
26.6.2003 23:23

Johny

Re: Re: Re: ???
Já bych se to například netroufal odhadovat, nicméně čislo 90% je přitažené za vlasy. Podle všeho to není ani polovina.
0/0
26.6.2003 23:25

Cinan

Re: Re: Re: Re: ???
Podle objektivnich ekonomickych odhadu mas pravdu. 50% az 60% je na tom hure nez bylo za socialismu a dalsich 30% se ma +/- stejne. Takze? Nezbyva nez peticemi par tisicu zbohatliku branit chudym volit KSC?  PS. Byl jsem KSC pronasledovany a aspon pasivnim odporem proti nim bojoval, ale az kapitalismus mi otevrel oci. A to nejen ten cesky, ale i americky - obycejni lide v USA jsou chudaci ( i oproti Cechum) - jsou nemajetni, nevzdelani  a nedejboze aby onemocneli...
0/0
27.6.2003 0:40

Johny

Re: Re: Re: Re: Re: ???
Takže je podle tebe lepší žít v nesvobodné zemi, s hospodářstvím na pokraji zhroucení, ovládanou mocnou státostranou, míti peníze, ale nemoci si za ně nic koupit, pokud nemáš ty správné konexe.  Nesmět cestovat, svobodně vyjádřit názor, číst to, co chceš, atd. To já si radši vyberu kapitalismus. A odkud se berou ta čísla, že 50% až 60% lidí je na tom hůře?
0/0
27.6.2003 1:06

Cinan

Re: Re: Re: Re: ???
Podle objektivnich ekonomickych odhadu mas pravdu. 50% az 60% je na tom hure nez bylo za socialismu a dalsich 30% se ma +/- stejne. Takze? Nezbyva nez peticemi par tisicu zbohatliku branit chudym volit KSC?  PS. Byl jsem KSC pronasledovany a aspon pasivnim odporem proti nim bojoval, ale az kapitalismus mi otevrel oci. A to nejen ten cesky, ale i americky - obycejni lide v USA jsou chudaci ( i oproti Cechum) - jsou nemajetni, nevzdelani  a nedejboze aby onemocneli...
0/0
27.6.2003 0:40

ales

Re: Re: Re: Re: Re: ???
Ty jses teda Cinan ! Wellfairak v USA se ma lepsi nez prumernej obcan v CR. Pokud ovsem svuj social neprochlasta ,tak jak to bohuzel vetsina dela . A kdo ma praci (kazdej kdo ma skutecnou chut a vuli pracovat ) zije si docela slusne. Jsou ovsem lidi kteri rozhazej penize po hospodach, jedi jen hotova a dorucena jidla, atd. Tem neni pomoci.
0/0
27.6.2003 5:50

Harden

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
Tvoje argumentace je placem neschopneho zbabelce. Vetsina zamestnavatelu ti vyjde vstrict, kdyz je presvedcis o svych schopnostech. Pomuzou ti sehnat ubytovnu, prvni dva mesice ti budou zalohove platit tydne, abys mel na zivot. Tvoje obava o to, ze dalsi mesic budes bez prace taky neodpovida realite - kvalitniho zamestnance vyhodi jen hlupak. Mnohonasobne castej je duvodem padaka neschopnost zamestnance. Nech rodinu tam, kde je, sezen si dobre placene misto kdekoliv ve state a za pul roku budes mluvit jinak.
0/0
27.6.2003 12:53

ST

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ???
kvalitního zaměstnance nikdo vyhazovat nechce - ovšem co ten někdo má dělat, když pro něj v tu chvíli nemá práci - nemůže ho zaplatit a jiné. To se stává i v lepších firmách.
0/0
27.6.2003 13:06

asx

vzpamatujte se demokrati!
proboha lidi pochopte uz konecne,ze dnesni komunisti  jsou na mile daleko od totalitnich bolseviku...jak muze kdokoliv navrhnout tak NEDEMOKRATICKOU petici???To muze fakt udelat jenom banda blbcu,co se nudou dloubaji v nose misto aby se venovali opravdovym problemum!
0/0
26.6.2003 18:55

Harden

Re: vzpamatujte se demokrati!
Tobe ta petice pripada nedemokraticka ? Proc ? Vzdyt jeji autori nenuti nikoho ji podepsat, kdo chce a ma moznost, muze. Tvoji soudruzi ve sve dobe ziskavali podpisy napriklad tak, ze pred zraky svych odpurcu brutalne znasilnovali jejich manzelky...
0/0
26.6.2003 22:35





Najdete na iDNES.cz