Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komorous kritizuje lobbisty za marihuanu

Šéf Národní protidrogové centrály Jiří Komorous se ostře postavil proti novele zákona na legalizaci měkkých drog. Ta má odkriminalizovat drobné pěstitele marihuany, která je podle předkladatelů méně nebezpečná než alkohol či nikotin. Komorous obvinil politiky, že záměrně zkreslují vědecké údaje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pinguin

kdo nejvic krici proti drogam ?
ten kdo na nich vydelava,je na jejich vyplatni pasce,nebo proti nim "bojuje"..myslim ,ze neni co resit..
0/0
23.7.2003 15:10

vykous

k posledni vete
jen k posledni vete clanku bych rad dodal, ze alkohol splnuje veskera kriteria tzv. tvrdych drog.... co s tim? (prohibice?)
0/0
25.6.2003 9:41

Marck

Většinou...
...se do těchto diskuzí nezapojuji, ale tentokrát mi to nedá. Trávu (a hašiš) kouřím intenzivně (tak třeba ob den) už tak deset let. Mám vystudovanou vysokou školu a živím se poměrně velmi úspěšně jako právník. Mám bezva přítelkyni, spoustu zájmů, že nevím, kam dřív skočit. Taky mám spoustu přátel, kteří jsou na tom podobně. Rovněž kouří trávu a taky mají dobře placená a kvalifikovaná zaměstnání a silně pochybuji, že by si je někdo troufl označit za "pochybné existence". Mohl by mi teda někdo (třeba pan Komorous) kurnikšopa konečně vysvětlit proč už nejsem závislej na heráku, nevykrádám auta, neválím se vyjetej někde v parku s čereným páčem na hlavě a proč už nemám všechny orgány totálně napadený? Pokud jsem nějaká zvláštní vyjímka - proč tak už dávno neskončil někdo z mých známých? Předem děkuji za odpověď. Jednou bych chtěl skutečně znát pravdu, zda-li jsou lidé jako pan Komorous a mu podobní jen úplní lháři nebo úplní blbci.
0/0
6.6.2003 10:45

ickis

Re: Většinou...
Ja bych tipoval ze obojí
0/0
6.6.2003 12:26

michal

Re: plne stim souhlasim
ano musim jen souhlasit. Hraji si znalce. Jen jsou bohuzel kratkozraci. No co se da delat, kdyz jim to dovolime. Jsem kurak mariany uz od svych 15 a na tvrdy jsem ne najel.. nerikam ze jsem nezkusil, zalezi jen na samotnem jedinci jak se ktomu postavi.. ano mohl bych byt narkoman..ale ja nechci.. ja si chci proste jen dat se svymi znamimi jointa neco probrat pobavitse a jit domu si odpocinout. Abych rano mohl do prace. Normalne pracuji a to uz od 17 nikdy jsem nemel problem se zakonem. Ale asi budu mit protoze tito chytrolini mi to zavari. .A vubec nebudou koukat na to jestli pracuji jsem bezproblemovy, ale preci jsem jen mnohem lepsi obet .. nez aby mely chytat pernikare. dekuji
0/0
23.7.2003 12:25

XY

Já už tomu vůbec nerozumím.
Kouřím trávu. Opravdu jsem pochybná existence? Pane Komorousi, pomozte mi stát se poctivým člověkem!!! Bez vaší pomoci se bojím, že skončím na heroinu...
0/0
5.6.2003 16:55

tloudev

legalizovat!
jak začít.. asi tím že diskuze pod podobnými články jsou zbytečné akorát si spousta lidí nadává do idiotů. ale dobře, tu máte pár vět: TRESTNOST MARIHUANY je její jediný prohřešek. kuřák trávy opravdu nedělá nic jiného nezákonného než kouření trávy. pan Douda ví o čem mluví, v oboru dělá už hezkých pár (>20) let. nebýt tráva ilegální, nejsou z kuřáků zločinci. Vůbec mi nejde do hlavy, jak může kouření trávy pan Komorous srovnávat s jinou kriminalitou a tvrdit něco na způsob že "To pak půjdeme vstříc dalším pochybným skupinám na úkor poctivých lidí?" LIDI, VŽDYŤ JDE JEN O ROSTLINU! tvrzení o trávě jakožto vstupnéí droze - mnoho "expertů" používá tento argument. ohánějí se čísly typu 100% heroinistů začínalo u trávy. ano, když půjdeme touhle cestou, zjistíme že jich těch samých 100% začínalo u sunaru. ale rozhodně z tohoto tvrzení nevyplývá, že 100% kuřáků trávy skončilo na heroinu! to jsou dvě rozdílné věci, a dle střízlivých odhadů (mimo jiné studie předních zdravotnických organizací, nikoli policejních sborů házejících všechny drogy a kriminalitu s nimi spojenou do jednoho pytle) se poměr trávařů končících na heroinu pohybuje okolo 5% (jen dodám, že zrovna těmi sto procenty se na BBC ohrazoval právě pan Komorous). Dále bych se rád zeptal, odkud se vzali u některých členů politických stran (KDU-ČSL, pan Josef Janeček, pan Vacek a jiní) titul "protidrogový expert" - v životě jsem o nich neslyšel ani jsem nečetl žádnou z jejich publikací na toto téma - obávám se že ani neexistuje a tedy termín expert si dotyční pánové v rámci politického boje asi přidali sami. Věta o napadání všech orgánů v těle je pak již jen třešničkou na dortu demagogie. pro zájemce uvedu snad jen pár zajímavých odkazů: http://www.legalizace.cz - no comment ;-), http://trava.legalizace.cz/files/ - diplomová práce jednoho z mých přátel, obhájená na VŠE, http://www.jackherer.com/chapters.html - hezká kniha od Jacka Herrera pojednávající o počátku marihuanové prohibice v USA. najdete tam i spoustu odkazů na studie které se tímto problémem zabývají dlouhodobě, a ne pouze plané populistické kecy.
0/0
5.6.2003 16:27

Alex

Plně souhlasím - Doudovi jde jen o pohodlné veřejné peníze
Kdo poznal Ivana Doudu, ví, že mu jde zcela bezostyšně hlavně o peníze z grantů na pohodlnou existenci, vůbec ne o společnost, kterou nedevastují drogy. Takže jeho argumenty jsou ryze účelové a prolhané, kdo je po něm, třeba v dobré víře přebírá, je obětí podfuku.
0/0
5.6.2003 15:42

tloudev

Re: Plně souhlasím - Doudovi jde jen o pohodlné veřejné peníze
nezbývá mi než vás politovat - obětí podfuku jste vy, neboť panu komorousovi jde o peníze pro policii, pánům z KDU-ČSL a komunistům jde o moc a koryto.. zkuste se podívat i z druhé strany :-P Pan Douda kupodivu jako jediný z výše jmenovaných má své názory podložené několikaletou praxí v "oboru" - pan Komorous je - při vší úctě - stále jen policajt, kterému kdysi dávno řekli že má bojovat s feťákama a tráva je droga. Bohužel řekli to samé i vám :-( Je to v prvé řadě rostlina, konopí (ano, to samé konopí, na kterém je sepsána originální americká ústava, to samé konopí, ze kterého se dělaly lana již před stovkama let, to samé konopí které léčilo až do nesmyslné války proti drogám tisíce, možná miliony lidí po celém světě, to samé konopí, které pomáhá i dnes tisícům lidí mimo jiné i od závislosti na alkoholu, ačkoli - trochu paradoxně - nenahrazuje jednu závislost jinou :-))... ale vy si o tom stejně nepřečtete nic a dál budete tvrdit že je to kytka od ďábla :-(
0/0
5.6.2003 16:40

O.M. time

astále:
Rád bych se od všech horlivých kritiků také mimo špíny, kterou vůkol plivou /navíc často úplně mimo - krumpáče v autech, podřezané stařeny, zabité děti, ohrožení slušných lidí.:O / rád dočetl, zda vědí, jestli může "tráva" dát také něco dobrého člověku, případně pak co - zkuste popsat, co víte, nebo co si tak asi představujete. Znáte toho z té televize přece tolik . (A myslím, že se už všichni na odpovědi celkem těšíme ;) Uživatelé nechť prosím nepíší - oni vědí... Přeju všem ještě lepší dny.
0/0
5.6.2003 13:46

zub

..nějak jim došli náboje, mudrcům.. Tak se přece ukažte, co o "tom" víte! haha
0/0
5.6.2003 15:54

lukáš

jedině legalizace
Milý pane Komourous.. představte si že mam doma rodinu 2 krásné děti a zdravé a i přesto si davam 2 x tydně marihuanu. Platim daně, chodim do prace a živim rodinu, platim hypoteky, jezdim na dovolenou a žiju normalní život. Váš názor o skupině pochybných lidí se mi vubec nelibí. Doufam že naši politici už maj rozum a že když prosadí novelu tak to bude jenom obrovský plus pro všechny..protože nebudou muset mlady lidi chodit k dealerum a odpadne 100vky lidi zavislejch na heroinu a dalších tvrdejch drogach, a jestli ste si nikdy nedal špeka tak to zkuste. Možná že by vas napadlo že konečně to je něco jinyho....než alkohol , ktery tady každej chlasta a propíjí si játra.
0/0
5.6.2003 12:59

Siky

Re: jedině legalizace
Co to meles ??? Koho to zajima, kolik mas deti ??? Btw, jak muzes vubec vypustit vetu: " odpadne 100vky lidi zavislejch na heroinu a dalších tvrdejch drogach" ??? Jo taaak, ty ses prave zhulenej ... tak to potom jooo .... :-)))
0/0
5.6.2003 13:29

Lucie Bílá

Re: Re: jedině legalizace
Jak to říkal Štrosmajér? Kdyby blbost nadnášela tak budeš holubička.
0/0
5.6.2003 14:54

petr

komorousovi prémie
Ona potom Komorousovi a jeho spolku klesne objasněnost v rámci boje proti drogám. Je přeci tak jednoduché vybrat někomu kytky na zahradě na udání souseda. Hned máme jeden trestňáček jak vyšitej. A za to jsou přece prémie od nadřízených. Na ty velký zvířata nemá a tak se vzteká. 
0/0
5.6.2003 12:33

gogo

jde o prachy
Vždy se najde někdo kdo bude chtít druhému říkat co a jak má dělat. Vždy bude někdo kdo bude nějakým způsobem z nějakého důvodu omezovat jiné. Ale o tom celý humbuk kolem měkých drog není. Státu nevadí že někdo pije alkohol, protože výrobu distribuci a prodej má pod palcem. Plní se tím státní kasa a stát může dál utrácet a přerozdělovat slušným lidem (ty neslušné co nechlastají zavřem ). To samé platí o kuřácích, zase jde o prachy. Jenže kuřáci bezprostředně omezují své okolí svým dýmem a politici by mohli přijít o voliče z řad naštvaných nekuřáků. Tak alespoň trochu kuřáctví tabáku potírají. No a co s trávou? Na tu pozor!! Lidi si ji pěstujou sami (nepotřebují státní licenci) neplatí spotřební daň a to je to hlavní. Stát nemá tyto zisky pod palcem.
A mimovchodem víte proč bylo konopí postaveno mimo zákon? Vše přišlo s umělými vlákny. Průmyslové koncerny potřebovaly prosadit nylon a jiné umělé látky na úkor nejrozšířenější textilní rostliny konopí a prosadili jeho postavení mimo zákon z toho nejlepšího důvodu, škodlivosti zdraví. Prostě se z textilní rostliny stala droga. A pánové v USA mohli vydělávat na nylonu.
0/0
5.6.2003 12:23

Roger

Pravda
Konečně někdo rozumnej. Naprosto s Komorousem souhlasím.
0/0
5.6.2003 11:46

doug

Helejte se...
... ja kourim travu - nejsem zadnej fetak, jen si dam obcas speka a zajdu si do kina, nebo jen tak fklidu relaxuju doma u TV. Mimoto chodim do prace, platim dane, zdravim sousedy a prechazim ulici jen na zeleneho panacka  . Myslite si ze se takhle chova nejakej asocial? To, proti cemu by se melo opravdu brojit, jsou tvrde drogy. Vetsina lidi, kteri kouri travu jsou naprosto fpohode a klidne se vsadim, ze ve Vasem okoli je spousta lidi, kteri si obcas zahuli a vy to vubec nepoznate. Dost mozna jsou to i clenove vasi rodiny (mi rodice ani zena o tom nevi).
To, ze pry marijuana ovlivnuje mozek a pamet je pravda jen do jiste miry. Ja sam jsem (i kdyz si obcas zahulim) bez problemu odmaturoval i vystudoval vysokou skolu - mnohem uspesneji, nez mi kolegove, kteri chodili chlastat. Taky je pravda, ze po alkoholu je clovek mnohem vice agresivni a hure se ovlada. Vim, ze me za to budete kamenovat, ale myslim si, ze kdyby si treba valcici strany misto boje spolu sedli a zkourili se, bylo by mnohem min mrtvych...
Na zaver teto kratke stati bych jen dodal, ze ti, kteri nezkusili, nemuzou vubec vedet o co jde! (a tak by o tom nemeli ani rozhodovat).
Legalize it! (-)o(-)
0/0
5.6.2003 10:42

Lucie Bílá

Re: Helejte se...
A VO VO VO VOTOM TO JE. SOUHLASÍM KOLEGO.  jEDINĚ LEGALIZACE,KONEC PERZEKUCE
0/0
5.6.2003 10:59

Tonda

Re: Helejte se...
Ještě jsem neslyšel feťáka, který by sám sebe takhle označil. Drogy jsem nezkusil, stejně jako mnoho jiných věcí-skočit z 10.patra, tlouct se kladivem do hlavy, pít kyselinu solnou a podobně. Nic z toho taky zkoušet nehodlám, i kdyby v tom našli zalíbení všichni ostatní. Ty toho koukej nechat, dokud je čas. Máš přinejmenším tři lidi, kterým na tobě hodně záleží a nijak se nehrneš jim to vyklopit, dobře víš jak by reagovali. Tvého mladého života by byla škoda.
0/0
5.6.2003 11:42

doug

Re: Re: Helejte se...
Jenze na rozdil od tech (musim uznat velmi sugestivnich) prikladu, te trava na zivote nijak neohrozuje. A i kdyby - pokud to neohrozuje ostatni (jako ze ne), tak jim neni nic po tom, co si doma delam. A ze jsi nezkusil drogy, to ti neverim - jiste ses aspon jednou opil, nebo jsi vykouril krabicku cigaret - myslis, ze kdyz je clovek opilej, tak ze je min nebezpecnej, nez kdyz je zkourenej??
BTW, mentorovani typu "koukej toho nechat" je dost chaby - dej mi jediny duvod, proc bych to nemel delat. A svym blizkym to nerikam jen  proto, ze existujou lidi jako Komorous, kteri delaji, jako by nebyl vetsi zlocin, nez si dat speka. Ty taky nerikas svy zene pokazdy kdyz si das pivo, nebo jo? Je to totiz tak asi na stejne urovni...
0/0
5.6.2003 12:26

szs

Re: Re: Helejte se...
ty si nikdy nepil treba pivo?
0/0
6.6.2003 12:29

michal

Re: co to jako melo byt
nehrej si tady na matku. S takovyma kecama se muzes jit maximalne do lopusi vy... . Jsou urcite 3 lidi co te maj radi.. na to seru.
0/0
23.7.2003 14:27

KKK

Re: Helejte se...
Na zaver teto kratke stati bych jen dodal, ze ti, kteri nezkusili, nemuzou vubec vedet o co jde! (a tak by o tom nemeli ani rozhodovat).
Hezký, ale tím koncem si to pokazil. Argumenty "tys to nikdy nezkusil, tak vo tom nemluv" fakt nemam rád.
S tříletou holčičkou jsem taky ještě nesouložil a dovolím si tvrdit, že je to prasárna...
 
0/0
5.6.2003 11:45

doug

Re: Re: Helejte se...
Svym prispevkem jsi mi dal vlastne za pravdu. Kdybys to zkusil, tak dokazes porovnat spolecenska rizika techhle dvou veci a vubec by te nenapadlo je srovnavat...
0/0
5.6.2003 12:13

Vlado Meciar

Re: Re: Helejte se...
Tak v tom je snad přece jen trochu rozdíl, ne? Konzumace drog je osobní záležitost jedince, a to samotné jiné osobě neubližuje, kdežto k tomu souložení do toho musíš zatáhnout i tu chuděrku holčičku, a to je právě ta prasárna.
0/0
6.6.2003 16:30

Marek

Pana Doudu by měli zavřít
do jedné klece s tlupou feťáků, aby získal na celou problematiku fundovaný pohled. Nebo mu alespoň přidělit některého do domácí péče, s tím že za něho zodpovídá. Pravděpodobně by svoje názory rychle přehodnotil.
0/0
5.6.2003 10:33

temnej

Re: Pana Doudu by měli zavřít
Pokud si myslis, ze clovek, ktery pokuruje travu je fetak, tak potom nerozumim tomu, proc clovek jako ty se vubec do takovychto diskuzi zapojuje.
0/0
5.6.2003 11:42

KKK

Tráva X Chlast
V životě jsem neměl ani práska trávy, ale na kamarádech vidím, že je to opravdu velké lákadlo. Člověk si dá trávu a s čistou hlavou ráno vztane a je OK. Já nekouřím, takže piju tvrdej a je mi druhej den tak mizerně, že si nadávám do volů. Je spousta mladých lidí, kterým alkohol vůbec nechutná (hlavně dívek ( tak to ředí limonádama atd.) , takže taková to náhrada bez následků je opravdu zajímavá. Obě strany mají 100% vědecké studie, že mají pravdu. Fakt je ten, že u kamarádů (které znám od školky), kteří kouří trávu (stejně často, jako ostatní pijou), tak se mi zdá, že se malinko mění jejich osobnost a toho je mi líto asi nejvíc.
0/0
5.6.2003 9:37

jan zizka

politici v cesku
nic nezkresluji,protoze nic nevi.Pouze se snazi opicit po jinych svetovych parlamentech,kde se o vedecke poznatky opiraji.Je absurdni si myslet,ze cesky politik  = inteligentni osoba.Je absurdni si myslet,ze se cesky clovek poucil.Stale voli ty same ..........................
0/0
5.6.2003 9:08

marek

ja jsem pro
marihuanu ani jine drogy neberu,ale jsem pro legalizovani marihuany.teda pokud ma nekdo doma jednu rostlinku tak jo,pokud ma nekdo rostlinky 2 tak uz ne......ten kdo chce kourit tak to stejne kourit bude.
0/0
5.6.2003 7:54

tomato

Neživme je
Temi
"pochybnými skupinami, kterým bychom měli vycházet vstříc na úkor poctivých lidí"  
myslí pan Komorous patrně poslance, ne
0/0
5.6.2003 7:43

T.Fridrich

??????
První příznak mizerného stavu společnosti:
   Místo ochrany represe.
       
0/0
5.6.2003 7:40

matori

Pohled jinak
Vážení huliči trávy. Až vám nějaký vám podobný ve stavu trnzu, který tu obhajujete zmrzačí male dítě, tak budete na věc pohlížet jinak. Já bych vám to přál, zavřít vás a navalit vám té vaší trávy tolik, až se z ní už neproberete. feťáci
0/0
5.6.2003 7:34

mno

Re: Pohled jinak
Ja to beru, lepsi nez zit s tak osklivejma lidma jako ste vy. :,-(
0/0
5.6.2003 8:08

Michal

Re: Pohled jinak
A když ti děcko zmrzačí opilec, tak se budeš dívat jak? Zamysli se, člověče ...
0/0
5.6.2003 8:26

Bubak

Re: Pohled jinak
asi si nevidel este zhulenyho cloveka umis se jen ozrat a to ti ke stesti staci...
0/0
5.6.2003 9:04

goro

Re: Re: Pohled jinak
Az ti zhulenej clovek CO???? Zmrzaci dite? Proboha proc by to delal?? Videl jsi vubec nekdy zkourenyho cloveka? Kamo, prober se a neplacej tady vymazoidni nesmysly...
0/0
5.6.2003 10:21

michal

Re:
ale ty tutututu nuunuuuu.. jsi prave zpadnul.. ze zidle.ne.. ty duchodce..smradlavej.. vypelichanej umastenej plesnivej ty uz mas cichat ke kytkam ze spod ty . luzo
0/0
23.7.2003 14:32

Makro

Dalsi pochybne skupiny lidi????!!!!!!!!!
"Mrazí mě, kdyby měla projít. Lidé jako Douda tvrdí, že existuje určitá společnost mladých lidí, kterým bychom měli vyjít vstříc. To pak půjdeme vstříc dalším pochybným skupinám na úkor poctivých lidí?" - Jeste porad se citim mladej (bude mi 30), obcas si zahulim, makam jako sroub, platim dane, presto jsem pro pana Komorouse pochybna skupina - ne poctivej clovek. Myslim, ze byste si meli dat pozor vsichni, protoze az zacne ukazovat dalsi pochybne skupiny tak to bude peklo.
0/0
5.6.2003 6:40

Lord_of_steel

Zničit všechny drogy
S Komorousem naprosto souhlasím. Jsem pro likvidaci všech drog marihuanou počínaje. Nechápu jak někdo může tyhle "sračky" podporovat. Copak chceme aby náš národ a naše děti byli chodící vyhulený a zhulený hovada? Myslím, že je pravda v tom co říká Komorous,že je potřeba se věnovat spíše prevenci.
0/0
5.6.2003 6:17

Lucie Bílá

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.6.2003 7:04

matori

Re: Re: Zničit všechny drogy
Asi máš z té marianky IQ ttykve podle vyjadřování. Ale aspoň jsi tu předvedl co jst vy "huliči" za .....
0/0
5.6.2003 7:29

Lucie Bílá

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.6.2003 7:58

KucKuc

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.6.2003 9:41

Lucie Bílá

Re: Re: Re: Re: Re: Zničit všechny drogy
a koho tím že si zahulím omezuji? proč mi někdo nadává do fe´táku? proč mne někdo pořád chce poučovat? to že si dám tejdně tři špeky se mám považovat za vyvrhele? nesnáším chlast,ale nechodím nikomu dělat kázání. proč zavírají mladé lidi za svůj názor-životní styl? proč chce být každý chytřejší než druhý. hulím 12let a nemám zapotřebí žadných tvrdých drog(heroin)atd.jsem v pohoděě ale naserou mě pseudo-ochránci mého zdraví.
0/0
5.6.2003 10:54

Obyčejný Občan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zničit všechny drogy
To, co si na sebe prozradil, to má sílu! Ty už si dost daleko. A bude to smutnej konec. Škoda mladého života. Ale možná je to tak lepší. Hlavně neudělat kolem sebe příliš škody.
0/0
5.6.2003 11:30

Lucie Bílá

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zničit všechny drogy
Á pan chytrej. Za to ty zde budeš věčně. Tam kde nic není ani smrt nebere. Dej si škopek a přemýšlek o tom jaká jsme pakáž. Věz že nikdy nic nepochopíš když máš místo mozku piva kosku
0/0
5.6.2003 11:47

Lidožrout

Re: Re: Zničit všechny drogy
Jak typická reakce jednoho "inteligentního" kuřáka marihuany. Jaká rozkoš psát anonymně vulgarity, že? Větší rozkoš je už jen práskání sousedů StB, nebo gestapu, že? Milý dutohlave, je mi do toho a je mi do toho hodně. Prostě si nepřeju, nebo ještě lépe, přeju si, aby drogami vymydlené mozky tvého typu byly ode mne a mých dětí odděleny vězeňskou zdí. Platím na to ostatně daně. Nechci nikoho léčit, ani převychovávat. Drogy jste začali brát ze své vlastní svobodné vůle. Prostě si jako občan přeju naprostou izolaci těchto nesvéprávných lidských trosek. Ten zbytek, který se nepodaří zavřít sezbírat a v příslušné fázi naházet do popelnic. Přístup tohoto neobolševického státu k celému problému je ostatně naprosto typický. Kriminalizováni budou, nebo už jsou kuřáci tabáku. Tedy valnou většinou naprosto slušní lidé. Zákona dbalý občan je jediný, na koho si státní šiml troufne. Těm ostatním drogy nejen zlegalizuje, ale různé "občanské iniciativy" a "neziskové organizace" budou ještě za peníze těch ostatních pečovat o přísun čistých stříkaček, náhradbních přípravků na dobu, kdy dojdou peníze na fet a než se podaří někde ukrást peníze na nový. Je to stále to samé. Po ulicích běhají smečky ruských, ukrajinských, kosovských a já nevím jakých ještě banditů. Ruský "podnikatel" si bez řečí zabere kus Slavkovského lesa, nikoho se neptá a nikdo není schopen s tím něco udělat, uprostřed Prahy si jednou pološílený ruský gastarbajtr propíchne předem připraveným kopím policajta a podruhé tamtéž dva ruské klany svedou regulérní přestřelku, ale "nejoblíbenější politik", soudruh Gross má jedinou starost. A to, jak zakázat slušným lidem držení zbraní. Protože, to by ještě sovětským soudruhům mohl někdo ublížit, že soudruhu ministře? Mrtvý má být přece ten přepadený směnárník (klenotník, restauratér) a ne dotyčný bandita, jak se, bohužel, už stalo. Která z těch mafií vás platí, soudruhu ministře? Na popukaritě soudruha ministra to ale nic nemění. Vždyť on je to takovej hezkej kluk, že dámy? Něco takového je typickým projevem naprosto iracionálního národa. Ti samí občané, kteří jsou v masovém měřítku okrádáni podvodnými stavebními společnostmi, cestovními, zprostředkovatelskými a jinými agenturami. Přepadáni a okrádáni na ulicích a zároveň se jim hrozí drakonickými tresty za to, že si někde zapálí cigaretu, ze které má největší prospěch prázdná státní pokladna soudruha Špidly, ti samí občané se v ministrovi vnitra vidí.
0/0
5.6.2003 9:54

goro

Re: Re: Re: Zničit všechny drogy
Příteli, ty tady píšeš zejména o tvrdých drogách (tam se používají stříkačky) a ty, pokud se nemýlím, tu nikdo neobhajuje. S tím, že chemie je sračka musí samozřejmě každý souhlasit. Za další nezapomeň, že alkohol je také droga a to se stejnými účinky jako marihuana, ovšem se po něm člověk chová jaksi dementněji, nežli po marihuaně. Ke tvé osobě: děsím se, jací jsou mezi námi netolerantní občané, kteří nemají sebemenší respekt k jiným osobám.
0/0
5.6.2003 10:17





Najdete na iDNES.cz