Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kdo přijde na Tvrdíkovo místo?

Premiér už mluvil s některými kandidáty na uvolněný post šéfa obrany. Tito zájemci se zatím na ministerské křeslo nijak nehrnou. Mezi jmény, která by mohla nahradit Jaroslava Tvrdíka, se objevují především tři ministrovi náměstci: Miroslav Kostelka, Jaroslav Škopek a Jan Váňa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vlk

Zase ulhaný Špidla
Dneska se Špidla opět ukázal jako už mnohokráte v pořadu "7" . Člověk ve vládě a kor na tak vysokém postu by měl být asi gramotný ...... Špidla na konkrétní otázku neumí ani odpovědět a zavádí řeč na neurčito, buď je to proto že nechce říci jak si vstupem do UNIE nas... do našeho státu apod. a nebo by měl odevzdat občanský průkaz , ale komu ministrovi Grosovi ?? tam je to stejné.......... asi si nevyberem
0/0
8.6.2003 17:17

Vlk

Kostelka ???
Jak je vidět tak Špidla nemá koho dát na místo pana Tvrdíka, který byl asi posledním schopným člověkem na svém místě, když se chystá navrhnout Kostelku na místo MO . Ono neni ani z čeho vybírat, ale do jejich obchodů vy nevidíte, zato je pocítíte jinak. Snad za tu chvíly co tam bude sedět nenadělá tolik škody !!??
0/0
8.6.2003 17:07

Pavel

...
Tak nějak se mi připomněla doba let 50 tých, kdy na stavbě bylo slyšet" podáte mi, prosím ,tu cihlu ,pane doktore?" a v kanceláři na MNV bylo slyšet" kde mám, do prd*le , kur*a, zase tu tužku , a jak se to zkur**ný slovo demokracie vlastně píše a co to vlastně znamená?"...Doufám, že přeháním, ale odborníků je v našem státě na svých místech žalostně málo...A Tvrdík byl jeden z mála .A Rusnok....Čas ukáže ,ale...
0/0
2.6.2003 21:37

záložák

Špidla a spol.udělá výběr dělníckých kádrů do armády.
Ano,výběr dělníckých kádrů to je vono.Pamatuji si,že náš velitel roty byl vyučený holič a jak krásně uměl řvát,ale bohužel jen řvát.
0/0
2.6.2003 17:39

Scan

Nějaký Lukáš Dolanský jen tak
mimochodom rozhodl, že TUREK NEBUDE munistrem. Jednoduše a rychle.Stačí napsat, že byl jednpou opilý, přičemž pan "novinář" Dolanský jistě nebyl nikdy.
0/0
2.6.2003 14:16

Satan

Re: Nějaký Lukáš Dolanský jen tak
Co se rozčilujete. Vždyť národ je u této strany již na drobná nedopatření např.s Becherovkou zvyklý.
0/0
2.6.2003 14:28

PM

Vydíratelnost
Hlavně by to měl být někdo, kdo není jako Tvrdík,Gross atd. vydíratelný. Za demisí Tvrdíka stojí jeho kontakty s mafiemi. Gross je "pružnější", a tak ještě nějaký čas vydrží.
0/0
2.6.2003 14:13

Rebel

No jestli novej ministr
převezme po Tvrdíkovi s  funkcí taky auto, vilu a milenku, tak já bych se teda hlásil, že to beru!
Zn.: Manželku mám svou!
0/0
2.6.2003 13:46

.

.
0/0
2.6.2003 13:41

Huska

Novy pan ministr??
Zajimalo by mne, jestli potencionalni kandidat na ministra obrany ma za sebou zakladni vojenskou sluzbu?? V pripade ze ne, je to opet vysmech "Spidlovic party" vuci ceskym obcanum.
0/0
2.6.2003 13:12

0/0
2.6.2003 13:08

ARMADA???

Alex Xela
Tvrdik se snazil. Je videt ze u nas politici jeste zdaleka nedozrali. Jejich chovani se priblizuje chovani malych kluku na piskovisti. Armada je nam na nic... kdyz uz bych mel nejakou schvalovat, tak by to byli chemici nebo CO. Ostatni je jen zbytecne vyhatzovani penez danovych poplatniku. Letadla nepotrebujeme. A navic na ne nemame penize...a 100miliard by mohlo pomoci jinym, prospesnejsim, resortum. Nasi politicti by meli prat v Persilu. 
0/0
2.6.2003 12:11

.

Re: Alex Xela
Ano, přesně: politici u nás ještě nedožrali, a proto se budou u koryt držet bohužel ještě dlouho...
0/0
2.6.2003 12:13

qwer

Re: Alex Xela
dotaz: na co mají armádu Dánsko, Holandsko, Belgie, oni mají dokonce i námořnictvo. S chemikama ani s CO nikdy nic nevyhrajeme. Bohužel vždy když se do něčeho chtěli jít tak si politici chtěli uchránit svoje koryta
0/0
2.6.2003 16:21

Bolek

Ještě větší blbec než je Šmidra !
Musí se obklopit debilními kamarádíčky aby měl šanci vyniknout ale stejně se mu to nedaří spíš naopak
0/0
2.6.2003 12:03

modrák

Re: Ještě větší blbec než je Šmidra !
Debilní kamarádičkové musí jít stranou, protože jinak prodělá kalhoty.Žádné kamarádičky a tvrdě jet po starých strukturách v armádě.Musí to být ovšem voják tělěm i duší a ne padavka,jet tvrdě po Špidlifukovi a jeho monstru.Pak bude i výsledek.
0/0
2.6.2003 12:11

vendelín

NOVÝ MINISTR OBRANY, ANEB VÍTEJ NA TITANICU LOVČE VIZITEK ! ! !
0/0
2.6.2003 12:02

.

?
Co Remek? Nevyšlo mu to při prezidentské volbě, tak to může zkusit teď!
0/0
2.6.2003 11:42

Modrý pták

Re: ?
Remek ani nemek.Ne,ne,na místo Tvrdíka musí být dosazen člověk se znalostí  součastné vojenské vědy a mít praxi .Jinak po smutných zkušenostech  s obsazováním postu ministra fráterníckých šašků víme o co vše armáda přišla.  Armáda je velice složitý mechanismus a civilní neznalec problematiky armády skončí s absolutným krachem ale všeho co nám ještě v armádě zůstalo.
0/0
2.6.2003 12:04

Armáda na baterky
Na co máme armádu? V roce 1939, 1968 jsme ji měli a nic. Na co je nám teď? Aby si za naše prachy jezdili hoši k moři? Ale no tak! Tvrdík měl snahu a energii s tím něco udělat. Jenže armáda má pevný kořínek, pevnější než Tvrdík. A tak tvrdý ministr narazil na tvrdší překážku. lidi přichází a odchází, ale kolik podobných Tvrdíků ještě příjde?železo se má kout, doku je žhavé, ale ted, když je hluboko pod nulou to jde ztěžka. Přesto tu byl člověk, který měl odvahu to zkusit, jenže to by nesměla existovat politika. a zbytečné věci vůbec.
Josef Petr
Frenštát p.R.
0/0
2.6.2003 11:18

Tigram

Re: Armáda na baterky
Važený Josefe. Otázka "No co máme armádu" je dost hloupá. Ukažte mi jedinou zemi v Evropě, která armádu nemá. Papežský stát a Lichnštejnsko. Jsme v NATO máme vůči tomuto společenství závazky. Ty nesplníme. Oháníte se rokem 1939 a 1968. Co by se stalo kdyby armáda zakročila v roce 1968 ? V lepším případě masakr srovnatelný s Maďarskem. A roce 1938 ( ne v 1939 ) nás odepsaly největší velmoci, které uznaly nároky Německa. Nebylo v síle Československa se ubránit. Válka by trvala nanejvýš dva týdny. A stála by spoustu mrtvých. V obou případech to ale na armádě ale na politicích. 
0/0
2.6.2003 11:55

Eva

KDY UŽ SE BUDE U NÁS KONEC ŠPIDLENÍ?
Pokud oslovuje takove norky a neschopné pitomce jako je Turek, tak ta naše obranyschopnost bude vypadat. Postupně dává do vlády stejně neschopné špidloně jako je sám. Jediný schopný a čestný politik, kterého tam měl bohužel odchází a místo aby raději odešel sám a nedělal více škody než se mu to zatím podařilo, tak se tam drží zuby nechty.
0/0
2.6.2003 11:05

Jano

Re: KDY UŽ SE BUDE U NÁS KONEC ŠPIDLENÍ?
mozno po volbach
0/0
2.6.2003 11:40

Umrd

Ozrala Turek
Hlavne ne ten neschopny ozralec Turek,to by byl pekny pruser....
0/0
2.6.2003 10:40

USAma

Nejen flanďáci c KDU_ČSL, ale už i v ČSSD prodávají odpustky!
Klub ČSSD jej tehdy potrestal výtkou a doporučil mu věnovat na humanitární účely 10 000 korun.
0/0
2.6.2003 10:27

komar

ucta k Tvrdikovi...a to myslim vazne
 myslim, ze Tvrdik si uvedomil, jako jeden z mala, schopnost nasi vlady...a vlastne timto zpusobem dal vlade protest... doslo mu, ze  bez prostredku se stavet NEDA....ja si ho vazim, myslim ze se snazil hodne... byl to clovek, ktery chtel neco dokazat, narozdil od ostatnich, co se jenom vyhrivaj u koryt a melou jen hubou...
0/0
2.6.2003 10:24

komar

kam to spejeme???
to uz CSSD nevi koho by do kresla navrhli, ze musi hledat mezi opilci? To jich je tak malo nebo uz ani jeden nestoji za to neco ridit...? Vypada to, ze namisto aby stat vedli k lepsimu, vsechno co se dalo pohnojili a ted uz ani jeden nema svedomi na to  pokusit se ze dna dostat vys... S touhle vladou to je bez sanci...
0/0
2.6.2003 10:06

hujer

Žádnej Turek
Jiří Čečotka na do křesla. A bude po problémech.
0/0
2.6.2003 9:54

Modrý pták

Re: Žádnej Turek
Doporučuji na místo ministra po Tvrdíkovi Volfovou.Chtělo by to ovšem aby nafasovala uniformu a ta ji bude určitě slušet.
0/0
2.6.2003 10:07

habit

Re: Re: Žádnej Turek
... jo, ta by mela vahu - ne jako trasoritka Tvrdik
0/0
2.6.2003 10:25

Modrý pták

Do žní.
Vážení,socanská gruppa maximálně do žní.
0/0
2.6.2003 9:43

Jarda

Re: Do žní.
To by stálo za úvahu. Tou dobou budeme mít odhlasovanou unii a modří i červení komunisti by mohli pod dohledem Bruselu napravovat a vracet všechno, co za padesát let zničili a rozkradli. Bylo by to spravedlivé a navíc docela zábavné.
0/0
2.6.2003 10:40

student

TVRDÍK FOR PREZIDENT
PRYČ S TOU SVINÍ !!!!!!!!!!!!!!!!!
 
0/0
2.6.2003 9:10

Marie

Re: TVRDÍK FOR PREZIDENT
Ačkoli se nerada vyjadřuji vulgárně, Tvoje reakce na demisi p. Tvrdíka je trapná. Zřejmě vůbec nic nechápeš a jen tak krafeš. Pan Tvrdík je jeden z mála politiků, natož ministrů, kde se začala pomalu, ale jistě jeho reforma ukazovat. Ačkoliv mám o vládě této republiky to nejhorší mínění - jsou to zloději, tuneláři a hrabou si hlavně pro sebe, přeze všechno p. Tvrdík  měl svůj cíl a pro profesionalizaci armády udělal dost. Neříkám, že vše, ale dost. Podívej se na ostatní ministry - kradou, hrabou si, kašlou na profesní čest. Hlavně, že oni mají a obyčejní lidé - to je pro ně jen póvl. U vojáků - obyčejných záklaďáků se  Jeho ministrování projevilo a mělo se projevit daleko více. Měl svoji strukturu a to je důležité.Panu Tvrdíkovi se nedivím, že odstoupil. Vláda nás přivedla do ještě větší propasti , my - daňový poplatníci budeme stále poplácet jejich výlety do USA - viz. Kavan a další jejich přešlapy. U Tvrdíkovo rozhodnutí a směru - to mělo smysl. V armádě by nebylo tolik debilů, ale pouze specialisté. JÁ VÁM PANE TVRDÍKU, neskutečně fandím. Škoda, že odcházíte!!!!!!!
A Ty hlupáčku, který píšeš takové strohé " moudrosti ", jsi toho v životě asi moc nedokázal.
0/0
2.6.2003 10:11

Lucie Bílá

Re: Re: TVRDÍK FOR PREZIDENT
je to štramák a stál by za hřích. CO?????
0/0
2.6.2003 12:55

qwer

Re: Re: TVRDÍK FOR PREZIDENT
myslím, že jsi to špatně pochopil, tou sviní nemyslel Tvrdíka, ale pana všemohoucího a vševědoucího
0/0
2.6.2003 16:24

jan

OPILEC MINISTREM
Uz se na ozralyho ministra tesim HURA!!! to zas bude tunel!! Spidlo mysli !!
0/0
2.6.2003 9:06

Peirre

Podzim to jistí
Je to úplně jedno. Já to vidím na podzim na nové volby. Takhle to dál nejde. Tahle vláda zprasila co se dalo a skutečný chudák, kdo přijde po ní. Protože vytunelovat vytunelovanou zemi, to už je fakt "umění".
0/0
2.6.2003 9:00

Míla

Re: Podzim to jistí
Přesně tak!!100% souhlas!
0/0
2.6.2003 9:17

občan

Re: Podzim to jistí
Fuck of ČSSD.
0/0
2.6.2003 9:22

Adrenochrom

Po žních!!!
Uvědomte si, že po žních půjdete všichni k Turkovi, ať chcete nebo ne.  
0/0
2.6.2003 8:37

Kvakos

Re: Po žních!!!
0/0
2.6.2003 9:21

aaa@post.cz

Nastal ideeální čas reforem.
Když se na ministra nikdo zrovna nehrne, nastal ideální čas pro generální reformu armády. Všechno zrušit, nechat jen brigádu rychlého nasazení, pro jistotu tankový a motostřelecký pluk, nějaké chemiky a ženisty a 2 vojenská letiště. Všechno se zjednoduší, peníze se uspoří a výše zmíněnou mikroarmádu administrativně, účetně a velitelsky obhospodaří posílené velitelství divize. Formální výkon funkce ministra obrany může převzít pan prezident Klaus. A budovy MO a GŠ v Dejvicích prodat nebo alespoň pronajmout! Že to vše napsané je ptákovina? Ne větší než to, co v chaosu a křeči probíhá v armádě už 10 let! Akorát ve velkém měřítku a za velké peníze daňových poplatníků. Výsledek je stejný - armáda na baterky, kromě několika jednotek působících v zahraničních misích. Jo a nakonec těch pár schopných vojáků, kteří ještě zůstali v armádě, je hodně naštvaných a skeptických a stejně uvažují o odchodu z armády. Tak proč tomu nepomoct, že? Navíc spousty OZ a různě "převtělených" struktur dokáží nejrůznějšími způsoby stejně zabránit jakékoliv funkční reformě, pokud nebudou definitivně odstraněny!!!
0/0
2.6.2003 8:31

Laďa

ŠKOPEK
Já tam chcu Škopka, :)
0/0
2.6.2003 8:20

občan

Re: ŠKOPEK
Škopek si užívá v Soběslavi.
0/0
2.6.2003 9:24

hujer

Re: ŠKOPEK
Já chci taky škopka. A dobře vychlazeného, oroseného. Vivat Radegast.
0/0
2.6.2003 9:46

Hell

Pes Filipes
Ono už je to úplně jedno, kdo tam bude sedět. Víc zprasit už se jim to stejně nemůže podařit ani s novejma lidma. Jedině, že by si tam posadili psychiatra a místo vymejšlení hovadin si dělali taková ta sezení, kde se povídá o tom, jaké měl kdo dětství. To by jim mohlo pomoct, až budou zase vstupovat do normálního života...
0/0
2.6.2003 8:00

datel

Re: Pes Filipes
Naprosto souhlasím. Ideální reakce, lepší nemůže existovat.
0/0
2.6.2003 8:12

Lucie Bílá

Re: Pes Filipes
0/0
2.6.2003 8:22

jakub

tvrdik
je te skoda jsou to hajzlove
 
0/0
2.6.2003 7:58





Najdete na iDNES.cz