Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pyšely nevěří, že žily s vyděračem

Samotářský, nenápadný, mezi lidi moc nechodil. Tak charakterizují obyvatelé Pyšel na Benešovsku třicetiletého muže, který je podle policie kyanidovým vyděračem. "Já tomu nevěřím, neudělal to," tiše protestuje manželka zadrženého. Drobná žena za posledních 24 hodin zestárla o několik let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nick

Kšeftování se zbraněmi!!
Lze v Česku dobře vydělávat na nelegálním prodeji výbušnin, protitankových pancéřovek a ještě se s tím policistům vysmát do obličeje?? Odpověď na:  http://www.specnaz.cz/rpg.htm
0/0
10.6.2003 17:25

jeny

Trest musí být!
Po zprávě, že nás  ohrožuje kyanidový  vyděrač celý národ trne  a  chce po policii aby byl ihned chycen, všichni se bojí. Když je chycen, národ je zklamán, takový chudák je přece k politovaní. Jenže za své činy je každý zodpovědný a musí nést následky svého jednání. Pokud to nebude, budeme zprávy o vyděračích  slyšet každý den. Pak by i děti ve školách vydíraly stát o miliony.
0/0
27.5.2003 11:25

Petr

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
26.5.2003 12:12

Zdenda

Re: p
Tve rozhorceni sdilim, presto bych ale se zaveru typu "zparchantela zeme" trosku pockal. Tyhle veci se objevuji v kazde zemi, i v tech nami opevovanych, jako jsou USA (vzpomenme na dva "strelce") ci Nemecku. Vzdycky je to problem konkretnich uchylu... Takze me do te "zparchantele zeme" laskave netahej, nebo se teda odstehuj nekam, kde budes konecne stastny...
0/0
26.5.2003 14:05

Když vidíte podvodníky v klidu a za vodou...
Finanční problémy rodin s dětmi a obzlášť neúplných rodin s jedním jediným živitelem jsou tak do nebe volající a stát na ně stále hledí, jako by neexistovaly... Tím nechci nikoho omlouvat, ale pokud může člověk normálně žít a ne živořit a koukat na podvodníky topící se v blahobytu - no nepřeji nikomu, aby to zažíval denně na vlastní kůži, tak ho podobná šílenost nenapadne.Pak praskne trpělivost a zkusí žít a mít jako jiní- a nevyjde mu to,nechme stranou nehumálnost jeho počínání- není omluvitelná, ale je moc malá ryba, na ty velké si nikdo netroufne, miliardu lze,pět miliard v pohodě, rohlík ne... Kam chcete s takovou spravedlností poslat jinam, než ........ .
0/0
26.5.2003 11:52

Pavel

Re: Když vidíte podvodníky v klidu a za vodou...
Jedna věc je ale krádež nebo zpronevěra a druhá zas pohrůžka teroristickým činem, to se nedá srovnávat. Co se týče rodin s dětmi, tak by si měly v první řadě koukat poradit samy.  Když se nám narodily děti, tak jsme se s manželkou museli pořádně oba ohánět a taky trochu uskromnit. Přesto jsme toho nikdy nelitovali. Co se týče neúplných rodin,  není vůbec žádný důvod, aby stát ještě víc podporoval něčí nezodpovědnost a vyčůranost. Měl by akorát pořádně přidržet k placení darebáky, kteří rodinu opustili a zavřít vyčůránky, kteří žijí na psí knížku za naše peníze a neoprávněně pobírají sociální dávky. Větší podporu si zaslouží jenom poloviční sirotci.
0/0
26.5.2003 15:28

Věra

vyděrač
LIDI, PŘECE BYSTE NEVĚŘILI TOMUHLE ŽVÁSTU. I JÁ VĚŘÍM, ŽE JE NEVINEN. POLICAJTI POUZE POTŘEBUJÍ UŽ NĚKOHO CHYTIT, ABY UKLIDNILI VEŘEJNOST.A JSOU SCHOPNI SI DŮKAZ VYROBIT SAMI... JAKOU ŠANCI MÁ V TÉTO ZEMI NEVINÝ ČLOVĚK? JAK SE MŮŽE VŮBEC BRÁNIT???? VIZ PŘÍPAD KÁJINEK. I TEN JE NEVINEN. LIDEM PŘIPADÁ DIVNÝ, ŽE JE TICHÝ A NECHODIL DO SPOLEČNOSTI. LIDÉ JSOU HLOUPÍ. JE TO JISTĚ HODNÝ ČLOVĚK A LIDI POTŘEBUJÍ "LINČ".
0/0
26.5.2003 9:46

Zdenda

Re: vyděrač
Za prve, existuje cosi jako netiketa. Podle te je vysoce neslusne psat velkymi pismeny. Je to, jako byste na me kricela. To tak diskuze pak nezacina dobre. Za druhe, mnohem radsi budu, kdyz o tom, jestli je nekdo vinen nebo ne, rozhodne soud a ne vase vira. Fakta a ne pocity.
0/0
26.5.2003 9:58

žena Vamp

Re: vyděrač
jsi sestra nebo manželka?
0/0
26.5.2003 15:45

Standa

Re: vyděrač
Věruško, všem je tady jasné, že jsi nějak spojená buďto se zmíněným vyděračem, nebo s někým podobným. Všichni si pamatují, jak se chovaly manželky orlických vrahů, nebo ta baba co se snažila překazit zatýkání Kajínka.
  Taky se všeobecně ví, že žena v takovém rozpoložení svým tvrzením skálopevně věří a žádné argumenty jí nezviklají. Proto ti nehodlám nic vyvracet.
  Na druhou stranu pochop, že ostatní uvažují jinak. Že by toho nešťastníka z Pyšel určil los? Proč ještě nevylosovali nikoho pro tu kauzu z Olomouce? Jestli v té nemocnici pracoval, jak se říká, jestli policie dokázala zjistit kde se dají sehnat ampule s kyanidem, tak policejní rutina jede a dopadení je jen otázka času. Ještě chvíli sledovačka, aby se opatřilo dost důkazů, a následuje zatčení.
  Jestli ti zabásli frajera, tak sorry, ale pro nás to není důkaz ničeho.
0/0
26.5.2003 20:27

Alf

Dobrá práce.
Blahopřeji Standovi a jeho teamu k pěknému úlovku.
0/0
26.5.2003 7:48

Bobr

Janinko, vzpomeneš si ještě na PYšelY?
Jezdím teď do Brna dost často. Kde jsi?
Jarda.
0/0
25.5.2003 23:15

Krakokos CDN

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 23:07

ahasver

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
26.5.2003 6:53

Re: Kdyz zid a zednar
A jak jsi přišel na jeho národnostní příslušnost? U tebe předpokládám příslušnosk k národu s IQ tykve.
0/0
26.5.2003 8:34

Pyselaci

stydte se
zvlas ti co jste se pristehovali z prahy, naplaveniny!
0/0
25.5.2003 21:31

Tráva

jo v Pyšelích
se dějou věci :))
Hlavně si myslete, že každej zločinec je oběť. Proč ale pak furt nadáváte, že dostávaj malý tresty?
0/0
25.5.2003 20:43

:?

hmm
nasi politici zaslouzi lekci .. zadarmo
0/0
25.5.2003 20:42

rad

a opravdu to udelal ?
Nedavno rekl Tomas Sokol v rozhovoru, ze u soudu se v zadnem pripade nehleda pravda, ale obzaloba s obhajobou si navzajem rozbijeji svoje verze. Takze keep cool, treba je to jen Grossuv obetni beranek pro media. Myslim, ze pochopit motivaci zlocince (v tomto pripade terorismus) je take uzitecne.
0/0
25.5.2003 19:58

Sandstorm

Re: a opravdu to udelal ?
Bude užitečné pochopit jeho motivaci, aby se vyšetřovatelé trochu poučili do budoucna, ale v žádném případě by mu jakákoli motivace neměla být ku prospěchu. Byl bych rád, kdyby se pachatel toho vydírání nedostal z basy živý.
0/0
25.5.2003 20:01

Věra

Re: a opravdu to udelal ?
JÁ MÁM STEJNÝ NÁZOR JAKO TY. VÍŠ, JAKÁ BUDE LEGRACE, AŽ TEN OPRAVDOVÝ VYDĚRAČ ZAČNE JEDNAT A OTRÁVÍ POLOVINU PRAHY??? PUSTILI BY POTOM VŮBEC TOHOTO ČLOVĚKA, NEBO NA NĚHO JAKO NÁHODOU ZAPOMNĚLI A TEN CHUDÁK BY ZATÍM HNIL V KRIMINÁLE??? KOMU BY POTOM MOHL ŽALOVAT??? LEDA BOHU, NIKOMU VÍC....
0/0
26.5.2003 9:49

nojo

ano, tady se skutečně darebákům fandí!
- viz zmínku v článku o slzící manželce která "neví co si počne když ho zavřou", o brečících dětech... - to jsou okolnosti které mají čtenáře naladit lítostivě ke spáchanému činu, a to je špatně!
0/0
25.5.2003 19:45

Stepanka

Re: ano, tady se skutečně darebákům fandí!
Souhlasím se všemi, kdo pokládají tón článku za zcela nevhodný. Nejenže média inspirují další potenciální vyděrače a zločince, ale dokonce se snad ještě snaží navodit atmosféru, že když člověk nemá na vlastní domek, je vydírání a ohrožování jiných lidské a ospravedlnitelné???? Jistě, existuje presumpce neviny. Ale zaké existuje zákon. Článek neříká, že by policie porušila zákon, prostě zatýkala člověka podezřelého z mimořádně závažného zločinu. Jeho manželka na sebe vzala riziko mít tři děti s dvakrát trestaným člověkem, (jednou dokonce za zabití?).
0/0
25.5.2003 20:08

Zdenek

Re: Re: ano, tady se skutečně darebákům fandí!
Jen mala narazka: nesouhlasis s clankem, ale sama na zaklade informaci z nej stavis svuj nazor: "...jednou za zabiti?..." Ja osobne uz spise novinarum verim min a min. A jeste min v pripade, kdyz s nimi navic nesouhlasim...
0/0
25.5.2003 23:18

sriker

Re: ano, tady se skutečně darebákům fandí!
Zadne zvlastni sympatie k podezrelemu v clanku nevidim. Ze cituji zrovna jeho zenu, neni prekvapive, a ze zena dela sceny, to se v takove situaci snad da cekat.
0/0
25.5.2003 22:32

Věra

Re: Re: ano, tady se skutečně darebákům fandí!
JEHO ŽENU NECITUJÍ, POUZE MALINKATÁ ZMÍNKA, ŽE JEHO ŽENA ZESTÁRLA O SPOUSTU LET. JAK BY NE, KDYŽ SI PŘEDSTAVÍ, CO JE ČEKÁ????
0/0
26.5.2003 9:52

nojo

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 19:40

Věra

Re: Přísný trest je nutností, jinak z toho bude lavina která ochromí veřejné instituce!
NESUĎ A NEBUDEŠ SOUZEN!!!! KDO TI DAL PRÁVO SOUDIT??? HOĎ PRVNÍ KAMENEM, KTERÝ JSI BEZ VINY!!! COŽPAK TY ZNÁŠ PRAVDU???? SKUTEČNOST???? NOVINY LŽOU, NOVINÁŘI TÉŽ, KDE JE VLASTNĚ PRAVDA, TY TRUHLÍKU. A ZE ŽRÁDLA V NEMOCNICI MÁŠ PRÁVEM OBAVU, Z TOHO, CO TAM VAŘÍ - NEZTLOUSTNEŠ, ANI SE NEUZDRAVÍŠ... VŽDYŤ PODLE JEJICH SKUHRÁNÍ NA JÍDLO ANI NEMAJÍ.... TAK BUĎ ZDRÁV....
0/0
26.5.2003 9:55

Václav Havel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 19:19

Sandstorm

Už ten tón článku
Nevím, buď pište úplně neutrálně, anebo alespoň ne stylem, že chudáčka vyděrače zavřela odporná policie.
0/0
25.5.2003 18:24

Honza

Díky USA
 - jejich historie = zodpovědnost za své vlastní osudy. Žádná rodná vedoucí strana, starajíce se o blaho pracujících. O své blaho se stará především každý sám. Na šerifa a soudce nenadávají - prostě si zvolí jiné. Zvolení si toho pak váží. Tahle česká a moravská kotlina má spoustu prima lidí, bohužel však rozředěných ještě větší spoustou zbolševizovaných srákor, které mají strach z vlastní samostatnosti.
0/0
25.5.2003 16:33

Zdenek

Re: Díky USA
Hodne na tom, co rikas, je sice pravda, ale co jsi tim chtel rict v tomto diskuznim foru?
0/0
25.5.2003 16:38

Honza

Re: Re: Díky USA
Jak bych Ti to, kémo ... jednoduše asi takhle: v USA je vyděrač vždycky  "fucky asshole", v postbolševickém Česku je to borec, který může přijít k balíku. V USA je komoušů méně než členů Klubu přátel teplého spodního prádla, v Česku má bolševického švába na mozku každý pátý. Zkus si z toho vyvodit konsekvence a seznámit nás tady s nimi.
0/0
25.5.2003 16:56

Zdenek

Re: Re: Re: Díky USA
Proc hned utocis? Mas nejaky osobni problem?
0/0
25.5.2003 17:10

Zdenek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 17:17

Honza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 17:29

Zdenek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 17:38

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky USA
Žádný německý národ nás nechtěl vyhladit - chtěli to němeční socialisté (nacionální). Žádný ruský národ nás neokupoval - udělali to sovětští socialisté (komunistickobolševičtí). Jen na okraj připomínám, že Rakušané nekráčeli ke světlým komunistickým zítřkům, i když měli komunistická vojska na svém území po 2WW o 10 let déle než my. Nu a protože nekráčeli tam, kam jsme kráčeli my, jsou tam kde jsou a my jsme tam, kde jsme.
0/0
25.5.2003 17:47

Zdenek

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 23:30

ALÍ HASAN MADŽÍD RAZÚKÍ GHAFAR SULAJMÁN TIKRÍTÍ (Generálporučík, velitel, předseda , bezbrzd pán)

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
25.5.2003 17:43

Maduro

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky USA
A je to tady znovu. Opet se nam nekdo snazi vnucovat, ze to USA je nej...., my nemame nic, oni maji vsechno. A zajimave je to, ze vetsina onech proUSA, jsou emigranti, kteri zradili svou vlast, at z jakychkoliv duvodu. Ziju jiz mnoho roku mimo Ceskoslovensko, ano pisu Ceskoslovensko, protoze z teto zeme jsem odesel, jezdim 2x do roka DOMU a byt s mnohym co se odehrava nesouhlasim, nenadavam, nepomlouvam, nekydam hnuj na vse co je ceske. Bohuzel jsem zjistil, ze nejhorsi emigrace v USA jsou ta ceska a kubanska. Nekriticti k tomu co se v USA deje spatneho, podle nich nic, naopak ohen dstici proti zemi kde se oni, nebo jejich rodice, prarodice... narodili. Nejradeji by i u nas na kazdem rohu vyvesili americke fanglicky a hesla USA NAS VZOR, S USA NA VECNE CASY A NIKDY JINAK.....To uz tady bylo.
 
0/0
25.5.2003 18:24

Zdenek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky USA
Jo, taky z toho mam takovy dojem. Misto, abychom se poucili, ze jednostranne zamereni na jednu mocnost je spatne... Ale co, no, nekteri lidi proste potrebuji tu "jistotu"... Vedet, ze alespon necemu lze na svete verit... Chapu to... Ale to kydani hnoje na vlastni zem, jak pises, to je fakt hnus. Myslim, ze my, coby Cesi, jsme docela otevreni kritice, mozna az moc, takze utlocitni nejsme. Ale nic se nema prehanet... Jak jsem napsal vyse, jedna z hlavnich pricin urciteho zjevneho upadku ceske spolecnosti po WWII bylo, ze Hitler dostal od zbytku sveta zelenou k tomu, aby 6 let cilevedome likvidoval ceskou (samozrejme myslim i moravskou a slovenskou) elitu. Lidi, kteri normalne slouzi jako vzory, lidri. To se mu holt povedlo. A nadchazejicich 40 let pak bylo nejen dusledkem ale jeste tento stav "absence skutecnych moralnich i odbornych" elit prohlubovalo. To se holt neda svitit. Takze ve svetle tohoto mne osobne prijde prilisne "drzkovani" zpoza vody trochu "off". My tady prece o takove autority a moudre lidi moc stojime a potrebujeme je, prave proto, aby nas z temnot vyvedli... Tak proc jen drzkuji, kdyz demonstruji takovy zajem? Proc nepridaji ruku k dilu? Odkud se mame tu zazracnou demokracii "made in USA" ucit? Jooo, jasne, ja si neuvedomil, ze tady na newsech je to vlastne jen o vykecavani se...
0/0
25.5.2003 23:43

thyronx

Kdo je v CR vubec zodpovedny?
Porad totez: TIsk napise emotivne zamereny clanek a nepozastavi se nad tim, ze VYDERAC vydiral stat,pacienty v nemocnicich a myslel ze se na neho nemuze prijit.Proste si to nepripoustel a nebyl na to ani pripraven. Kazdy kdo neco podobneho provede,ma byt pripraven i na to, ze si pro neho jednou prijdou.Nebudem se bavit o tom jestli to opravdu udelal,Policie jiste vi co dela. Podivejme se spis na sen prumerneho mladeho Cecha: ZBOHATNOUT RYCHLE A BEZ PRACE,BEZ SKOL,JAKO V POHADCE-NAJIT POKLAD A KONECNE SI KOUPIT KUS UMNE ZPRACOVANEHO PLECHU DO TVARU AUTA- MOZNA DUM A PORADNE SI OZRAT DRZKU. Blahoipreji k IQ naroda. Thyronx z USA.
0/0
25.5.2003 16:06

Hossman

Re: Kdo je v CR vubec zodpovedny?
"ZBOHATNOUT RYCHLE A BEZ PRACE,BEZ SKOL,JAKO V POHADCE-NAJIT POKLAD A KONECNE SI KOUPIT KUS UMNE ZPRACOVANEHO PLECHU DO TVARU AUTA- MOZNA DUM A PORADNE SI OZRAT DRZKU."............. A teď upřímně - komu proboha jde o něco jiného? To asi jenom vám amíkům jde o SVĚTOVÝ MÍR!!!
0/0
25.5.2003 16:10

Zdenek

Re: Kdo je v CR vubec zodpovedny?
Z vlastni zkusenosti z obou mist bych rekl, ze Americani nejsou o nic mene materialisticti nez Cesi. Spise bych rekl, ze majetek a penize jsou tam jeste dulezitejsi. Rikas "skoly a prace"? Hmmm, behem sve vyzkumne staze na americke universite jsem nepotkal moc americanu, kteri by tak stali o ziskani vyssiho titulu nez je Bc. Amerika vdeci za svuj hospodarsky uspech cizincum (indum, cinanum, ...). Takze bych Americani za vzor pracovitosti a vzdelanosti moc nedaval. Ty jeden "uciteli narodu"... 
0/0
25.5.2003 16:31

Hossman

SEDMADVACÁTÝ!
Jóóóó!!!
0/0
25.5.2003 16:04

Hossman

A ještě něco
Nevím kdo ten Canadian Rom doopravdy je, ale pokud se snaží zdiskreditovat Cikány, tak mu to jde na jedničku! Dobrá snaha, ale jeho kolegům na ulici to jde líp.
0/0
25.5.2003 15:37

P.C.

Mám takovej blbej dotaz...?
A ten můj dotaz zní: Udělal to vůbec?
No jo.., ono by se šiklo aby se nějaký viník našel.., ale z historie víme, že odsouzený nerovná se vinný (Např. Horáková.. a další desítky lidí v 50 letech, v současnosti třeba Kajinek.., )
A jestli soud rozhodne že to udělal nebo ne.., soud ho může poslat do kriminálu.., ale rozhodnout..,
Až jednou soud rozhodne že voda teče do kopce, co potom budeme dělat?
 
0/0
25.5.2003 15:34

Franta

Re: Mám takovej blbej dotaz...?
mě teda připadá docela blbý srovnávat Horákovou s Kajínkem...
0/0
25.5.2003 15:56

Zdenek

Re: Mám takovej blbej dotaz...?
Taky si myslim, ze s Horakovou a Kajinkem 's to trochu prehnal, nemyslis? A jak to chces ve spolecnosti udelat lepe, kdyz jsou dva lide ve sporu? Nic lepsiho nez soudy asi nevymyslis. Jasne, nas aktualni problem je ten, ze soudy casto pracuji vselijak (viz starej komous Greeba), ale to nemuzes cely system "realizace spravedlnosti" pres soudy smahem zahodit. Ve vetsine pripadu lidem ke spravedlnosti pomohou. Svet neni dokonaly, tak jak to chces udelat jinak? Tvuj dotaz, jestli to vubec udelal, je naprosto spravny. Jo, souci vychazeji z nas, jsou to nasi byvali spoluzaci, bratranci, sousedi. Nejsou o nic moc lepsi a snad ani ne o moc horsi nez my. Takze ted musime doufat, ze udelaji vse, co je v jejich silach, aby na tuto otazku nalezli spravnou odpoved...
0/0
25.5.2003 16:37





Najdete na iDNES.cz