Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Děti zbily zdravotnice, jsou ve vazbě

Dva ze tří mladých pacientů z psychiatrické léčebny ve Šternberku skončili ve vazbě. Při nočním útoku dva patnáctiletí hoši spolu s dvanáctiletým kumpánem zbili sanitářku a jednu ze sester železnou tyčí. Sebrali jim mobil, 242 korun a cigarety. Na útěku je zastavil až varovný výstřel policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zelezna tyc

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
26.5.2003 11:56

SD

DSF
_
0/0
26.5.2003 11:08

modrovous

Matrix opet bejkarna pro mladistve
ty bejkarny, kterymi komerce plni mozky v rozvoji negativnim je tento pripad klasickym vyustenim, techto hnusu. Asi si lide nejsou schopni rici tak to ne. Je mozno sledovat na ruznych prispevcich k ruznym nasilnickym a pod. thematum psychopaticke nenavistne odpovedi - reakce, ze se clovek musi zamyslet jak to bude vypadat v budoucnu.
0/0
26.5.2003 10:57

Vozralej posranec Karásek

Do lomu s nima~!!!
Poslat je na dozivoti do kamennyho lomu, dat jim 20ti-kilove kladivo do pazour a nechat je 24 hodin denne busit do kamene.  K zradlu voda + krajic chleba denne. Treba by si tam ty svoje nasilnosti vybili.
Takhle bych trestal vsechny vrahy, nasilniky a zlodeje!
0/0
25.5.2003 10:16

girlracer

Re: Do lomu s nima~!!!
Naprosto souhlasim.
0/0
26.5.2003 11:08

Ikvous

Re: Do lomu s nima~!!!
Máš moji podporu, jdeme s tím do sněmovny
0/0
26.5.2003 12:19

Marcus

grázlove!
Zabavit tyc a vratit az na konci skolniho roku
0/0
24.5.2003 21:18

Jirka

zastřelit
0/0
24.5.2003 16:55

Skeptik

Čest
Zdravím cenzora   , lidi jsou hlupáci a jejich příspěvky je třeba řádně kontrolovat.
0/0
24.5.2003 10:43

Vamp

Všimli jste si...
Všimli jste si, že staršímu ze dvou patnáctiletých hochů bylo šestnáct let?
To se zase IDnes jednou vytáhl.
0/0
23.5.2003 17:52

richard

3 poznámkypokud je
vrcholem kriminality nezletilců rvačka mezi 3 nezletilými a 2 dospělými cvoky v bezvýznamném a zapomenutém moravském blázinci, pak lze Českou republiku označit za zcela bezpečný stát. Mimochodem každý, kdo zažil, nebo měl známého na psychiatrií na "léčení" ví své i z té druhé nepublikované strany. K názoru panprimářky Adamové "... viděl film, ve kterém bylo násilí, a inspiroval se jím..." - BUHEHEHEHE CHLEMST!!!, to fakt nemá chybu - lze jen dodat nechť jen víc takových "odborníků" v pakárnách, ať si dementi nepřipadají tak výjimeční.
0/0
23.5.2003 14:08

Re: 3 poznámkypokud je
Mohl bych se zeptat co je na názoru paní primářky k smíchu? Má naprostou pravdu, jež funguje nejen u nás ale všude na světě. Kolik už bylo případů, že děti vzali zbraně a postříleli se? Viděli to v televizi. "Vítez" pak byl děsně překvapený, že neexistuje tlačítko jehož zmáčknutím všichni obživnou.
0/0
23.5.2003 14:32

Mystic

Re: Re: 3 poznámkypokud je
hmm, pochopil bych kdyby to preovedly 6-leté děcka, které nejsou moc schopny přemýšlet, ale pokud 15-letí spratci někoho zmlátí tyčí a někdo mi bude tvrdit, že to udělali jen proto, že to viděli v televizi, tak mu zaťukám na čelo a pošlu na psychiatrii jeho. 15letý člověk už přemýšlí a myslí a pokud se dívá na televizi, tak moc dobře vím že je to televize. Když pak někoho tou tyčí mlátí, tak velmi dobře ví, že to není televize. No, možná tak 10% podíl v pácahném násilí má televize. Zbytek pramení čistě z lidské povahy a z toho, jak byl kdo vychováván. Takže proto mi taky připadá názor paní primářky  k smíchu. Samozřejmě neschvaluji to co provedli, nicméně určitě za to zcela nemůže televize.
0/0
23.5.2003 14:42

Pin

Re: Re: Re: 3 poznámkypokud je
A oni se na ty psycharne asi lecili jen tak z dlouhy chvile ne??Nemuzes srovnavat 15lety normalne vyspely decka a s tema co lezi na psychiatrii!!Mam z toho pocit, ze si vubec nepochopil co se stalo...
0/0
24.5.2003 11:10

Danny

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
26.5.2003 7:00

Jirina

Re: 3 poznámkypokud je
Naprosto souhlasim s Tvym prispevkem
0/0
23.5.2003 19:12

Tristan

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
24.5.2003 12:12

MATRIX

Re: Re: 3 poznámkypokud je
Seš uplně stejně blbej jako ta vymaštěná psychiatrička
0/0
24.5.2003 16:36

otazka

Re: 3 poznámkypokud je
Je videt,ze jsi zrejme patril mezi chovance.Ten kdo ma dlouhou pedagogickou praxi vi,ze vliv filmu a televize je velky,ale je to jen jeden z mnoha prvku ovlivnujicich detske chovani.K tomu,aby jedinec pouzil neco spatneho jako navod ke svemu jednani,musi byt predevsim narusena osobnost.PS: veskolstvi jiz nepracuji,protoze nechat si nadavat za tak smesny plat,to mne omrzelo uz pred 10 lety.
0/0
25.5.2003 16:39

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
23.5.2003 13:59

Re: a copak ze by opet cenzura 50-80 let? to uz tu bylo ne?
0/0
23.5.2003 15:00

ivan

chybí jednotná fronta
mládežnických organizací na bázi politickovýchovné práce. Snad se osmělí Strana zelených, i tam zatím narážím na nepochopení.
 
0/0
23.5.2003 13:29

Krystof

Re: chybí jednotná fronta
a co republikanska mladez???
0/0
24.5.2003 16:13

proč
ten odpad rouvnou nepostřílíme? vyrostou z nich jen grázlové, kteří možná v budoucnu někoho zavraždí, nebo budou páchat jinou trestnou činnost. Každopádně s nimi bude mít naše společnost jenom výdaje. Zní to sice krutě, ale bylo by lepší takové jedince likvidovat už v zárodku.
0/0
23.5.2003 12:55

rybitski

Re: proč
na platonske reseni platonska otazka..
a cim jsi konkretne Ty nominovan na to ze bys mel zit. cim jsi jedinecny a prospesny spolecnosti? mne kdyz napadaji takovy myslenky, tak si radsi udelam malej audit u svych dveri.
ale ty asi budes jedinecna snuska genu hodna zachrany, nejlepe bily cisty arijsky svalnaty obratny.. nadclovek
0/0
23.5.2003 14:03

Mystic

Re: Re: proč
jsou lidi, kteri se jdou lecit dobrovolne a chocu se vylecit
jsou lidi, kteri se jdou lecit, ale nedobrovolne ale snazi se vylecit
a jsou lidi, kteri se jdou lecit nedobrovolne a nchteji se vylecit a u techto jedincu bych se taky dlouho nerozmyslel, jestli je nechat zit ci nikoli - utece jednou, budiz; zmlati nekoho, prekousnu to; udela neco potreti a likvidace - bohuzel to vsak v civilizovanem svete neni mozne a pravdepodobne nikdy nebude, nicmene takovito lide jsou naprosto neprinosni pro spolecnost - jedina jejich "vyhoda" je v tom ze zamestnaji policisty, kteri je hledaji a stihaji. Stat vsak z takovychto lidi nic nema.
A otazka cim je kdo nominovan na to aby zil ci nikoli je trochu nesmyslna.
Chci jen rict, ze clovek ktery je pro spolecnost prinosny, tzn. pracuje, odvadi dane - prispiva k rozvoji statu je dle meho nazoru clovek uzitecny. Na druhou stranu clovek, ktery pacha trestne ciny, prace mu smrdi a dela tzv. bordel je clovek neuzitecny a k cemu pak tito lide jsou? K nicemu a ti co se snazi zit a prezit na to doplaceji.
No, tak jsem si zase pri patku vylil srdicko. Stejne se nic nezmeni, takze pal to cert. 
0/0
23.5.2003 14:51

Re: Re: Re: proč
Presne tak jsem to v uvodu myslel.. nejsou pro spolecnost zadnym prinosem a po opakovanem poruseni norem stoji za zvazeni, zda-li je ze spolecnosti neodstranit.
A pro toho prvniho prispevatele. Ja mam pravo zit stejne jako vsichni ostatni, bez toho jestli jsem komu prospesny. Ale mimo to respektuji zasady spolecnosti ve ktere ziji a dodrzuji jeji zakony, tim padem nejsem nicim skodlivy, narozdil od takovych o kterych je vyse uvedeny clanek. Kdyz uz jsme u tech genu, tak prave odstraneni takovych lidi drive nez se staci rozmnozit je svym zpusobem pomoc i celemu lidstvu, jejich genom se uz pak dal nebude sirit, pravda, ted jsem to uz dovedl az do absurdna.
0/0
23.5.2003 21:01

Lojza

Re: Re: proč
Až ti pobodají nebo zabijí dítě, tak si přestaneš hrát na (pseudo)humanistu.
0/0
24.5.2003 17:56

mgr

Re: Re: proč
hmm, tvoje prirovnani je sice hezky, ale co bys delal s patnactinasobnym recidivistou, ktery neustale krade a vrazdi?
Jednou, ok, poucim ho, podruhe, ok, zkusim to znovu a dam ho na leceni, potreti, jsem ochoten zkusit to znovu, poctvrte, je mi lito, porusujes neustale zakony teto civilizace, statu, chovani atd (at uz jsou jakekoli), pak mas smulu = bud zavrit na dozivoti bez naroku na milost nebo amnestii (ale proc bych mel prispivat svyma danema na grazla, kterej zmlati nebo zabije nekoho druheho - co treba zrovna to priste bude tva mama?, jak se budes tvarit? - a zivit ho po dalsich dvacet nebo tricet let?) takze zbyva posledni moznost: opusteny ostrov (ale tech uz je dneska malo) nebo poprava.
Spouste pripadu by se dalo predejit, kdyby se znovu zavedly telesne tresty. On takovej poradnej vyprask rakoskou na holou, kdyz uz by byl podruhe, potreti, myslim, ze priste by si to rozmysleli...
0/0
24.5.2003 23:42

Gregor

Cigosi
Stoprocentne cikanske smeti...
0/0
23.5.2003 12:38

Nasranec

Pocitam ze to byli "cerni", tj. Romove
0/0
23.5.2003 11:21

JK

Re: Pocitam ze to byli
Proč?
0/0
23.5.2003 11:26

Jindrich

Re: Re: Pocitam ze to byli
Protoc!
0/0
23.5.2003 12:42

Chybí mi informace o tom, proč byli mládenci drženi na psychiatrii. Byli opravdu psychicky nemocní? S jestli ano, tak jak? Souvisel útok na zdravotnice s jejich chorobou (schizofrenie, sadismus)? Nebo tam byli kvůli nějakému kontrolnímu vyšetření pro podezření z nějaké nekalosti, příprava na pasťák (nebo jak se tomu říká?) To je dost důležité pro pochopení a tím i posouzení celého případu. lehko se píše "seřezat až budou černí" teď jde o to jestli to má smysl. Madla
0/0
23.5.2003 11:20

estébačka

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
23.5.2003 10:24

Fantom

Re: zlatí komunisti !!!
Za Vas se stavali jine zverstva, ty pindo. Taky bych se zmlátil.
0/0
23.5.2003 10:45

estébačka

Re: Re: zlatí komunisti !!!
tak se zmlať, ty stará strukturo. Už o tobě víme a hned tě skřípneme. Jdeme si pro tebe.
0/0
23.5.2003 11:18

Obdivovatel rafinovaných vysvětlení

Já jsem ten film viděl taky
"Jeden z nich byl před dvěma týdny na dovolené. Tehdy viděl film, ve kterém bylo násilí, a inspiroval se jím." Jste-li skutečně primářkou a děláte-li také něco jiného než předepisování léků, myslím tím terapeutickou práci s dětmi, pak vás buď novináři dezinterpretovali, nebo vám po přečtení vašeho rafinovaného přímočarého vysvětlení radím najít si klidnější práci. Kauzalita násilný film - železná tyč na sestru je sice lákavá, ale proboha snad už máte na psychiatrii nějaké zkušenosti.
0/0
23.5.2003 10:10

Taipan

Re: Já jsem ten film viděl taky
No, uz jsi to napsal za mne, takze ja Tvuj nazor jen podepisu :-)
0/0
23.5.2003 11:10

ALÍ HASAN MADŽÍD RAZÚKÍ GHAFAR SULAJMÁN TIKRÍTÍ (Generálporučík, velitel, předseda , bezbrzd pán)

.
- XXX -
0/0
24.5.2003 16:42

Ashtan Sheran

vesmirni lide
prosim nedavejte vinu temto milym detem, jen se chtely dostat na svobodu za nami, ostatnimi vesmirnymi detmi
Prijdte mezi nas a chtel-li by vam nekdo branit pouzijte prikladu techto milych deti.
Vas Ashtan Sheran
0/0
23.5.2003 9:59

Re: vesmirni lide
wake up
0/0
23.5.2003 14:24

Honzík T.

Jsem pro fyzické tresty
Myslím si, že pár dobře mířených ran rákoskou by u těchto chovanců neuškodilo. Oni totiž z ničeho jiného respekt nemají.
0/0
23.5.2003 9:58

pinguin

Re: Jsem pro fyzické tresty
chovanec.. od kdy je pacient na psychiatrii chovanec ?Ja mam jine otazky : Kdo je zodpovedny za vybaveni lecebny ? (/ vysroubovali tyc z mrizi ??? ) jak je mozne ,ze neni dostatek vycviceneho a vybaveneho personalu,ktery by neco takoveho zvladnul ?
0/0
23.5.2003 10:06

Mystic

Re: Jsem pro fyzické tresty
tyhle vychovne metody jsou jako prilivat benzin do ohne - nasili produkuje nasili - to je zakladni pravidlo
0/0
23.5.2003 14:54

eufori

...
...je to v lidech, je to chyba rodičů a rodičů rodičů atd., tak jak jsou vychováváni, takový jsou. V čem žijí, tak žijou, rodina sociálně nižší, alkoholici, feťáci, hrubiáni...žádný respekt, tolerance, rozvoj....snažme se, aby svět byl lepší, je to jen a jen na nás !!!
0/0
23.5.2003 9:57

pinguin

Re: ...
na leceni psychickych onemocneni mas bezva nazor...
0/0
23.5.2003 12:29

Rys

Re: ...
Souhlas. Deti jsou zrcadlem spolecnosti, ve ktere vyrustaji. Kdyz tu ctu spoustu prispevku, kde by autori na zaklade par radku rovnou odstrelili tri deti, tak si rikam, ze kdyz na to ty deti sli jen se zeleznou tyci, tak jeste nejsou tak spatne jako my, vsevedouci soudci. Ale brzy se z takovychto diskusi pouci, ze nejlepsi je rovnou odstrelit. Je to jen na nas.
0/0
23.5.2003 15:14

hon

Děti zbily zdravotnice železnou tyčí
Měly by tam jít hlídat lidi z televize. Tï tvrdí, že sledovat takové děti ve volném čase třeba kamerami. Je prý proti lidským právům. Někoho zabit je asi v souladu s lidskými právy. Viz.poslední KLEKÁNICE v ČT.
0/0
23.5.2003 9:53

Karban

Jaká společnost takový děti!!!!!!!!
, Jak jste si je vychovali takový jsou, nemusí se dívat ani na akční filmy, stačí jim pro inspiraci sledovat zprávy v televizi. Příkadem jim klidně mohl být pacient s mačetou v ordinaci psychiatra. Ve státě kde násilníka policie nezatýká, co by se děti báli. Začněme u sebe, třeba na silnici.
0/0
23.5.2003 8:41





Najdete na iDNES.cz