Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co bude se zprávami Novy?

Podle vládních politiků jsou zprávy Novy nevyvážené. Majitelé televize sice kvůli tomu o licenci zřejmě nepřijdou, důvod ubrat však mají: velké obchody se státem. Zní to zvláštně, když premiér o zpravodajství jedné soukromé televize říká: "Jsem optimista, věřím, že se situace teď změní."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

beda

Ceska obcanska nezavislost
Hele ta ceska obcanska nezavislost, ja myslel ze je to for, ale neni, oni to vlade poslali doopravdy, aby odstoupila
0/0
21.5.2003 14:58

4finger

Problémy?
Rada neví co má dělat."Pravý vlastníky neznáme,všechno řeší soudy....bleble."Když sakra nevim, kdo vlastní nejsilnější propagandistickou troubu, tak ji vemu licenci - příjmy. A voni by se praví majitelé hnedle ozvali.
0/0
21.5.2003 14:33

habit

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 14:51

4finger

Re: Re: Problémy?
Tak tohle mi do úst nevkládej. Nikdo nechce zestátňovat soukromý televize. Ale určitý pravidla by platit měly, jako například průhlednost vlastnických vztahů.Co kdyby na konci vlastnický pyramidy ,byl třeba ruskej mafián. Musíš si uvědomit, že televize neni žádná další fabrika, jak je vidět z toho humbuku kolem. Ten humbuk je jenom proto, že se politici "A" bojej, že skze NOVU budou svoje názory hlásat politici "B" a naopak.PROTO je tam rada, která to má hlídat.Bohužel, rada buď nehraje fér(nechá se táhnout politikama) nebo je totálně neschopná.Podivej se na problém nezaujatě a racionálně tzn. koho mám rád ALE jak by to mělo fungovat.
0/0
21.5.2003 15:06

Pony

Re: Problémy?
Bravo soukmenovče!!
0/0
21.5.2003 15:55

Jenda

ach, ta pamet, pane ministre...
To je fakt uzasny, mame ministra, ktery si nepamatuje jmeno cloveka, se kterym pred 3 mesici jednal o nejvlivnejsim mediu v zemi...
 
Zitra mozna zapomene, ceho ministrem vlastne je a zacne fusovat do financi.
 
Ja to nechapu, je snad takovy problem rici: "jednal jsem s clovekem, jehoz jmeno vam ale nereknu?" Vzdyt je to stejne fuk, jestli to byl Picka nebo Vomacka...
 
Zatloukat, zatloukat, tot heslo nasich mocnych
0/0
21.5.2003 13:49

habit

Re: ach, ta pamet, pane ministre...
Soudr... hmm, pan ministr ti nemusi nic vysvetlovat. Proto taky pred tremi mesici s nikym nejednal, aby nemusel nic vysvetlovat. A bacha, prijde cas, kdy budes ty muset vysvetlovat, jax to myslel
0/0
21.5.2003 14:00

habit

NOVA konecne ve spravnych rukach
 
Myslim, ze je v poradku, ze se socialisticka vlada snazi dostat pod kontrolu medium, ktere nejvic oslovuje prave jeji volice.Jako spravna vlada musi svym poddanym poskytovat vedle chleba taky hry. Tak to vzdycky bylo, je... a asi bude.
A je jen logicke, ze spravna vlada musi dohlednout nejen na to, aby plebs dostal ty spravne hry, ale taky aby je dostal spravne zabalene. Prece nenecha v Kotli dusit vlastni ministry. Prece nenecha zpravodajce na plnou hubu vytrubovat do sveta o vladnich prehmatech a kopancich. A prece nenecha nejakou Bobo skakat do reci premierovi, nebo ho dokonce obvinovat, ze nehovori k tematu.
Pro zamestnance NOVY to nebude zas takova zmena. Staci nacvicit uctivy predklon, v nemz maji vladnim politikum naslouchat (zamestnanci CT jim jiste radi pomohou a poradi), a zvyknout si na ruzove bryle, kterymi budou povinne vybaveni vnitropoliticti komentatori. Ale hlavne si budou muset konecne uvedomit, kdo je dobry a kdo ODS
0/0
21.5.2003 13:23

pozn.

Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Pořád lepší než ten nevypočitatelný exhibicionista Železný - ten rozhodně nebyl zárukou objektivity a svobody slova. Aby státem mávala bulvární televize, to je planetární ostuda. Bohužel se Nova kromě ODS začala klonit i na stranu komunistů a to už opravdu není o co stát.
0/0
21.5.2003 13:38

habit

Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Akorat si nejak nevzpominam, ze by se nova nekdy nejak moc exponovala v politice. A ze by mavala statem? To ten stat  na tom busi byt hodne spatne, kdyz s nim dokaze zacloumat nejaka argentinska telenovela
0/0
21.5.2003 13:56

abr.

Re: Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Mám na mysli její nepřiměřený vliv, pochopitelně se promítá do zpráv, když se uzavře nějaká ta zákulisní dohoda.V civilizovanějším světě by přišli o licenci obratem a ne až po 483 ředitelových kázáních a minimálně pěti letech zaujatého zpravodajství.V politice se angažuje její nedávný vládce (pochopitelně že za podpory a na podporu tohoto média a ODS), to je snad jasné každému příčetnému obyvateli této země.
0/0
21.5.2003 14:06

Eva

Re: Re: Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Neměla by snad spíš přijít o "licenci" vláda? Pokud vezmeme v úvahu, že Televizní noviny (které jsou zaměřeny "protivládně") jsou nejsledovanější pořad v ČR, tak z toho můžeme odvodit, že většina lidí je taktéž zaměřena "protivládně".
0/0
21.5.2003 14:14

habit

Re: Re: Re: Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Tahle vlada asi spis uvazuje o vymene lidu
0/0
21.5.2003 14:19

habit

Re: Re: Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
V civilizovanejsim svete je povazovano za normalni, ze se novinari stouraji v politice a zajimaji je hlavne kopance vlady. U nas to pred sesti lety taky bylo normalni, a nikdo neuvazoval o likvidaci toho ci onoho media. Vzpomente si, jak to schytavaly klausovy vlady ze vsech stran, a stacilo neoverene podezreni nebo vylozena kachna (vila ve svycarech), a bylo to propirano stejne vehementne jak v bulvaru, tak v "serioznich" mediich. Dnes muze vladnouci strana udelat cokoli, a kdo se ozve, je rozvracec
0/0
21.5.2003 14:24

4finger

Re: Re: Re: Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Nemáš pravdu. Do pravicových vlád se nekopalo a novináři si lecos nechali pro sebe a nejen oni. Proč? Protože sme se furt báli, že bysme kritikou nahrávali komoušům.Jenže problémy se ukážou i když o nich nemluvíš, jen o trochu pozdějc. Vila ve švýcarech nejni dobrej příklad,má se za to, že tohle zblížilo Václava s Vladimírem (Ty si střelil vedle, tak buď hodnej nebo střelim já).
0/0
21.5.2003 15:54

habit

Re: Re: Re: Re: Re: Re: NOVA konecne ve spravnych rukach
Tak si nejak vzpominam, ze prave medialni kampan kolem sponzorskych daru stahla ODS do hlubin. Pri tom dnesni CSSD ma v tomto ohledu taky co vysvetlovat, ale jaksi se takovou malichernosti nezdrzuje. Nikdo to po ni nezada. 
0/0
21.5.2003 16:03

Elrond

Nejnovější preference
politických stran: ODS cca 40% bolševik 19% socani cca 18% Cyrdovci 8% a Uhelňáci údajně 5%. Před časem jsem tvrdil, že po rokách "vládnutí" Kazisvěta Špidly ODS vyhraje volby tak, že bude mít minimálně 45%. Nějaký skřet se mi v tu chvíli vysmíval. Mám pocit, že ho smích přešel. A směji se já.
0/0
21.5.2003 13:01

4finger

Re: Nejnovější preference
A jak vidíš vládní koalici? ODS+KSČM? Zatim to tak vypadá. Nebo opět ODS+socani? Měli byschom spíš volit někoho, kdo není spřaženej s ekonomickou elitou. Nebo ať je ale průhledně tzn. Jakpak to bylo se sponzorama? Žádná tolerance pro pros*any veřejný zakázky.Prostě služba veřejnosti.
0/0
21.5.2003 13:22

Elrond

Re: Re: Nejnovější preference
zajisté ti neuniklo, že pánové jako Kalousek , Ambrozek a spol jsou u flanďáků na kordy s Cyrdou Retardou. Oni už v podstatě deklarovali, že jejich program je bližší ODS a podle mého skromného názoru vyhodí Cyrdu ze sedla a všechno na něj svedou a zamíří opět do vlády - tentokrát s ODS.
0/0
21.5.2003 13:34

4finger

Re: Re: Re: Nejnovější preference
Zmiňovaní pánové nejsou zrovna ztělesněním poctivých a čestných politiků. Cyrda taky nejni žádnej svatoušek ale s těma dvěma se to nedá srovnat a na MZV se nefláká. Problém neni v tom co ODS hlásá a co má v programu, problém je, že se podle toho nechová. Kdybychom jí prominuly poklesky z minulosti, tak ale furt nejni jistota, že se to nebude opakovat.Ochota zavést kontrolní mechanismy ve vlastní straně je přímo úměrná ochotě něco takovýho zavádět na vyšší úrovni. Přiznejme si, že nejprůhlednější financování(a o tom to je) má US. Aby něco takovýho mohli zavést,tak museli z ODS do vlastní.
0/0
21.5.2003 13:51

abr.

Re: Nejnovější preference
Myslím, že přinejmenším předčasně, do voleb to jsou 3 roky a jestli přestane Nova agitovat, tak ODS bude kde byla a její význam se bude spíše snižovat, není to klasická konzervativní politická strana, spíše specifická postkomunická sešlost kolem silného vůdce, jako na Slovensku její zrcadlový obraz HZDS.
0/0
21.5.2003 13:43

cRaCk von Sajrajt

Pony
uznávám, žes mě dostal. I s navijákem jsem ty tvoje ironický hlášky spolknul. Seš dobrej. Anebo já blbej.
0/0
21.5.2003 12:24

pony

Vláda odejme licenci i na internet?
Co to melete o svobodných zprávách. Konečně je rozhodovací moc o tom kdo může vysílat a kdo ne v rukou odborníku a soukmenovců z ČSSD a oni rozhodnou jestli vysílají správně a pokud ne tak lim odeberou licenci. A vyzívám vás všechny kdo toto čtete: "Pište v intencích vlády, jinak nám v ČR odeberou přístup k internetu" a já si na něj tak zvykl. Buďte už konečně poslušní a své názory si vyslovujte na WC o samotě a potichu. Zkrátka komu se to nelíbí ať drží hubu!!!!!!!!
0/0
21.5.2003 12:17

cRaCk von Sajrajt

Re: Vláda odejme licenci i na internet?
To je náramná legrace. Ha Ha Ha
0/0
21.5.2003 12:20

blb

Re: ...jojo!
vždyť se blíží čas, kdy to bude v našem vlastním zájmu, třeba v zájmu bezpečnosti, tak abychom pak nebyli nuceni přijmat nějaký ten vlastenecký akt .... To by se mi to naráz vůbec nelíbilo, to bych, páni, řval ... Ale takto kultivovaně a civilizovaně, to je jiné kafe, to se mi do toho jatečního kotce leze hnedka o hodně příjemněji  ... Doufám,  že ostatním taky ... i těm, co dneska jsou řezníky .... a skotem budou sice až pozítří, zato také skoro jistě, jako my....
0/0
21.5.2003 14:15

4finger

Dotaz na voliče ODS
Jak volič ODS spolkne spolupráci s KSČM? Účel světí prostředky? Proč si ODS dělá ostudu s Baumrukem?Proč tam radši nenavolí někoho bez škraloupu?Protože jenom lidi se škraloupem sou manipulovatelný a bez skrupulí? Jak skousnete Grebeníčka v Lánech?
0/0
21.5.2003 11:55

cRaCk von Sajrajt

Re: Dotaz na voliče ODS
Ty chytráku, komunisti se paktujou sami s kýmkoliv jen aby z toho měli nějakej užitek, aby pomalu ale jistě dobývali svoje předlistopadový pozice. Když je potřeba, tak zvednou ruku Špindírovi, a když nechtěj mít za prezidenta klerikála Sokola, tak radši podpořej Klause. A vůbec to ODS nezazlívám, protože s těmahle krimošema socanskejma se v rukavicích soupeřit nedá. Že máš jenom 4 prsty, to neznamená že ti to nemusí myslet.
0/0
21.5.2003 12:03

4finger

Re: Re: Dotaz na voliče ODS
Doufal sem, že se obejdeme bez urážek. Nicméně z tvé odpovědi vidím, že si se stím příliš nevyrovnal. S krimošema socanskejma se ODS dohodlo už v 1998(oposmlouva).Mě se právě nezdá, že by se komouši paktovali nezištně, proto narážím na Grébu v Lánech a na složení rady.
0/0
21.5.2003 12:12

cRaCk von Sajrajt

Re: Re: Re: Dotaz na voliče ODS
Urážet jsem nechtěl, to byl pokus o bonmot, moc toho nevydržíš. Díkybohu krimoše socanský ODS 4 roky krotila. Jinak my jsme dávno vyrovnaný, protože na podzim ve volbách bude voličů těchto lumpů jako teploušů (nic proti nim), tj. pod hranicí volitelnosti.
0/0
21.5.2003 12:17

4finger

Re: Re: Re: Re: Dotaz na voliče ODS
Bonmot mě pobavil, nechtěl sem aby se to zvrtlo.ODS socany Krotila ale neukrotila. Zvýšila se korupce, starý struktury zpátky ve státní správě,zvýšila se podpora extremistů. Pravicovejm vládám se toho hodně prominulo ze strachu z návratu komančů. Závidim ti, já bych se s tim nesrovnal.
0/0
21.5.2003 12:30

pony

Re: Dotaz na voliče ODS
Též jsem byl takový pomatenec a volil ptáky. Dnes bych to neudělal!!!! Budu volit růže. Ta mám jistotu, že se o mě konečně někdo postará. Je to nejpravicovější strana na našem trhu. KDU a US jsou za zenitem. Ptáci by měli odletět KSČM jsou komunisti a pokud se nám podaří dobít ty modré ptáky konečně se vrátí zlaté časy, kdy jsem si žil bezstarostně společně s ostatním pracujícím lidem. Antoníne Špidlo vydrž, jsme s Tebou. Ať žije jednota lidu a strany!!!!
0/0
21.5.2003 12:07

cRaCk von Sajrajt

Re: Re: Dotaz na voliče ODS
http://www.feetman.com/
0/0
21.5.2003 12:12

blb

Re: Re: Dotaz na voliče ODS
já jsem pro stranu nestraníků ! Jenom nevím, kde ji vzít. Představit si ji ale dovedu - základní článek stanov je, že nesmí nikdy usilovat o vstup do státních orgánů jako je vláda, parlament, ústavní soudy a tak podobně - prostě žádná korýtka. Další : dohaduje, jaké zastoupení kým mají tyto orgány mít, aby tam jeden vlčák ohlídal druhého tak, aby napáchané škody občanům byly co nejmenší. Dohodnutý rozvrh rozepisuje na své členy, kteří pak jednají nikoliv podle svého momentálního rozpoložení duše, ale v souladu s pověřením dostat určitou osobu na určité místo ..... to by pak volby nemohly dopadat tak jak dopadaly a dopadat opět budou.... Jistě, poněkud to dubluje funkci oficiálních institucí, no ale co, když ty nefungují, jak by se vám líbilo.....Jenom nevím, co udělat, když se po velkém úspěchu do strany vloudí prospěcháři, obsadí posty a nechaj si odhlasovat, že oni ke korýtkům nejemn smějí, ale musí.......To by prostě muselo fungovat jako víra - jak se nějakej takovej objeví,  každej straník strany nestraníků musí mít bez ohledu na svůj názor povinnost ho likvidovat....A tak tak korýtka jsou zase koncem jednoho snu....
0/0
21.5.2003 14:29

pony

Znárodnit media!!!!!!!!!!!!
Úkolem televize je informovat a formovat lidi ke prospěchu společnosti. To si bezezbytku uvědomil až současný kabinet. Veškerá media by se měla znárodnit, jejich zisky by měly plynout do státního rozpočtu a měly by informovat tak, jak si přeje lidem zvolený kabinet a parlament. Pryč s pravicovými návraty do naší republiky, budujme občanskou společnost vedenou volenými stranami, ne novinářskou smečkou, která kazí vědomí národa! Co jsme si zvolili tu píseň pějme a utužujme vzájemnou svébytnost a buďme už konečně jednotní v názorech a né aby nám věčně někdo do toho kecal.
0/0
21.5.2003 11:49

cRaCk von Sajrajt

Re: Znárodnit media!!!!!!!!!!!!
Než něco napíšeš, tak se o tom nejdřív přesvědč. Je vidět, že jsi nikdy neviděl pořad Fakta na ČT. Takový politikum nemá obdoby v celým postkomunistickým světe notabene ve veřejnoprávní TV!
0/0
21.5.2003 12:10

Vening

Re: Znárodnit media!!!!!!!!!!!!
..no no no, tohle je docela dobrej fór. Jsem skutečně netušil, že ještě existují lidé s takovým názorem. Mluvme o Nově...Tvůj blábol o znárodňování ani nebudu komentovat...nemluvě o tom, že " formovat lidi ku prospěchu společnosti" by měla hlavně rodina a ne nějaká televize. Navíc je Nova soukromá...pro kopita ještě jednou "SOUKROMÁ"...tak co sem pleteš "společnost vedenou volenými stranami"...provozování soukromé TV je normální tvrdej obchod...takže jestli je zvolenej Petr nebo Pavel...musej makat pořád stejně...a ta jednotnost v názorech...no nevim...a kdo by jako nastavil nějakej mustr, v čem máme bejt jako jednotní....Tobě to nesmrdí ???? Hezký den....
0/0
21.5.2003 12:27

pony

Re: Re: Znárodnit media!!!!!!!!!!!!
Ty jseš ale ošklivej!!!! To se může psát taková sprostá slova jako SOUKROMÁ. Že se nestydíš a co dělá redakce že to nevymaže. Běž opruzovat do USA a nás nech v našich MUSECH!!!!! Smrdí mi, že je zde tolik názorů. Měl by být pouze jeden oficiální, který by stanovila vláda a parlament. Kdo vybočuje je vybočenej a je vadnej a patří do ústavu! Tak buď zticha nebo na Tebe přijdeme a uvidíš ten fofr.
0/0
21.5.2003 12:51

sword

Česká občanská nezávislost III
České tiskové kanceláři Dáváme Vám na vědomí iniciativu České občanské nezávislosti a pevně věříme, že se z Vaší strany se již nebudou opakovat manipulace zatajování informací a materiálů, které jste povinni zasílat nezměněné, úplné a všechny, zejména pak zastupitelským úřadům demokratických států v České republice. Abychom předešli případně takovému kroku, budeme zasílat pravidelně vybraným zastupitelským úřadům demokratických států informace na vědomí i sami. Diplomatům a zastupitelstvím demokratických státu v České republice Dovolujeme si Vás oslovit s informací o vzniku demokratického volného občanského hnutí " Česká občanská nezávislost " a našich aktivitách za odstoupení současné nedemokratické vlády dokumentem "Deklarace české občanské nezávislosti" na této vládě. Obáváme se, že orgány státní správy a moci této vlády by mohli informací manipulovat, tajit a nesprávně interpretovat. Souběžně Vás žádáme v duchu demokratických principů o podporu a dozor nad vývojem situace, zejména stavu informovanosti české i zahraniční veřejnosti v mediích a jejich pravděpodobnosti zkreslování objektivity informací. Osloveným zastupitelským úřadům nabízíme možnost trvalého i individuálního monitoringu činnosti hnutí, zahájení a průběhu podpisové akce. Iniciativa České občanské nezávislosti za výbor občanské iniciativy Jindřich Tichý
0/0
21.5.2003 11:41

sword

Česká občanská nezávislost II
Politickým stranám, hnutím, sdružením, spolkům a organizacím Politickým stranám, hnutím, sdružením, spolkům a organizacím v České republice rovněž oznamujeme vznik volného sdružení "Česká občanská nezávislost" a výzvu k seznámení s veřejnými materiály. Vyzýváme každého člena těchto společenství, aby se pozastavil nad důsledky současné situace České republiky a v České republice. Upozorňujeme na nutnost kontroly Vašich poslanců. Nejsme schopni definovat, který z nich se podílí vědomě na současném faktickém stavu, který prospěchářsky, který z nedbalosti nebo nedocenění vážnosti situace, či nevědomosti. Upozorňujeme, že i poslanci a senátoři mohou podléhat mediálnímu a manipulačnímu efektu podporujícímu deformaci Ústavy ČR, principy české státnosti, hospodářského stavu ČR a dalším důsledkům. Poslanci i senátoři svým spánkem, letargií i nedbalostí při ochraně ústavy a zájmů České republiky vytváří prostor a podmínky pro politické spekulace a lobbystické hry ve prospěch cizích zájmů na úkor občanů ČR. Žádáme Vás proto, aby jste na své poslance prováděli tlak k plnění zejména ochrany České republiky, její ústavy a zájmů českých občanů v nadstranickém principu, neboť zájmy naší vlasti a ochrany jsou též nadstranické. Žádáme Vás, aby jste uplatnili politickou vůli k nápravám deformace státního práva i k nápravě neutěšené situace hospodářské a zoufale upadajících životních podmínek. Česká republika a její občané upadají na zoufalou hranici životaschopnosti nejen ve spektru pracujících, ale na úrovni podnikatelské malé, střední i velké a na hranici životaschopnosti jsou dnes i velké ekonomické subjekty. To vše probíhá za lživé politiky vlády sociální demokracie, která je svůj vládní i ekonomický pád schopna zakončit definitivně svým spěchajícím vstupem do EU, kterými zjevně hodlá zachránit úplný úpadek za cenu odevzdání České republiky cizí moci do podřízenosti navíc nedostatečně ujednanými podmínkami, které našemu národu budou z bezprostředního i historického hlediska osudné. Vaši poslanci drží u moci tuto vládu. Vážené politické subjekty a společenství, žádáme Vás, aby jste každý z Vás podle svého nejlepšího svědomí a vědomí jednal a konal se seřazením priorit v zájmu našeho českého národa a České republiky. Ústavnímu soudu České republiky Volné sdružení občanů pod názvem " Česká občanská nezávislost " Vám v duchu svých postojů a názorů oznamuje svůj vznik a apeluje tímto na Ústavní soud České republiky, aby naplnil ustanovení ústavy České republiky v zejména znění čl. 83, ve smyslu slibu čl. 85/2 a čl. 87/1a, 1b, 87/3a. Ústavní soud je povinen zrušit zákony, předpisy a ustanovení, které jsou v rozporu s ústavou a to zejména preambulí v celém znění, tedy některé deformační doplňky ústavy, neprůhlednost dalších doplňků zejména pak zákonů ve svých důsledcích deformující státnost a znění preambule jako jsou schválené z. č. 515/2002 Sb.: o referendu o přistoupení České republiky k Evropské unii a o změně ústavního zákona č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších ústavních zákonů, z. 395/2001 Sb., kterým se mění ústavní zákon České národní rady č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů 1. 6. 2002 částka 149/2001 Sb. a další. Žádáme Vás, aby jste provedli aktivní kontrolu všech legislativních souvislostí, změn, doplňků a v duchu nejvyšší priority a principů české státnosti a naplnili citované články Ústavy ČR ve spojitosti s povinností Ústavního soudu. Občanům České republiky Na základě nespokojenosti se současným stavem upadající životní úrovně většiny občanů pracujících, podnikajících, i v sociálním důchodovém režimu, na základě politických spekulací a nedostatečné funkčnosti zákonodárných sborů, parlamentu a senátu, na základě lživé a spekulativní politiky vlády ČR, která dovedla Českou republiku a občany, národní hospodářství a stav země na pokraj bídy s nouzí s výjimkou vybraných intelektuálských a lobbystických případů, vzniká iniciativa volného sdružení občanů České republiky " Česká občanská nezávislost ". Česká občanská nezávislost je volná a svobodná demokratická iniciativa s podpisovou akcí "Deklarace České občanské nezávislosti" , která projevuje vůli k odstoupení vlády a pokud nebudou zjednány nápravy ve všech oblastech deformací Ústavy ČR, principů státnosti České republiky, v oblastech hospodářství, politiky, zdravotnictví, školství, obrany, vnitra, kulturní, mediální, práv občanů a životních podmínek a úrovně i za odstoupení poslanců a senátorů zákonodárných sborů a pro vypsaní nových voleb. Česká občanská nezávislost dále prosazuje zrušení zákona o referendu o přistoupení do EU, který v současném právním provedení, včetně dalších deformací státního práva a právního řádu, odporuje preambuli Ústavy ČR a navrhuje po odstoupení vlády projednat zákon o referendu znovu a v takovém znění, kde nebudou ohroženy zejména principy státnosti a samostatnosti ČR a Česká republika bude moci přistoupit jako důstojný a rovnocenný partner k EU. Česká občanská nezávislost podporuje myšlenku spojování evropských států, nikoliv však těmito zákony a smlouvami, které vytváří základ pro ztrátu suverenity, soběstačnosti a vytváří životní i právní podřízenou závislost na cizí moci, což odporuje preambuli Ústavy ČR a zájmům našeho českého národa a které právními spekulativními deformacemi a politikařením tato vláda završuje. Prohlašujeme za nelegitimní a odmítáme vládu, která při své neschopnosti a zadlužování státu a národa zbavuje občany ČR soběstačnosti, samostatnosti a hodlá svou propadající státní i hospodářskou politiku se zachraňovat urychleným vstupem do EU a jejich dotacemi, za cenu podvodů, mediálních lží, polopravd a zatajování důsledků jejich kroků občanům ČR. Ze svobodné vůle a přesvědčení k plnění ústavní povinnosti každého občana chránit Českou republiku a principy státnosti, na kterých je založena, se snažíme tuto povinnost naplnit a vydáváme podpisový dokument "Deklarace České
0/0
21.5.2003 11:40

sword

Česká občanská nezávislost
OTEVŘENÝ DOPIS ZE DNE 20.05.2003 " České občanské nezávislosti " volného občanského sdružení cestou internetové pošty adresovaný: - prezidentovi republiky, vládě, parlamentu, senátu a Ústavnímu soudu ČR, politickým stranám, občanům České republiky a České tiskové kanceláři. na vědomí : - diplomatických subjektům demokratických států se sídlem v České republice, tiskovým, televizním, rádiovým, internetovým médiím v ČR i zahraničí, organizacím a spolkům. Prezidentovi České republiky Prof. Ing. Václavu Klausovi, CSc. Vážený pane prezidente, tímto Vám dáváme oficiálně na vědomí vznik a existenci občanské iniciativy na principu volného sdružení občanů pod názvem "Česká občanská nezávislost". Postoj a stanoviska vyplývají z materiálů sdružení, které jsou veřejně přístupné a jsou Vám zaslány přílohou. Na demokratických principech jsme se rozhodli Vám oznámit, že nesouhlasíme se současnou právní situací České republiky s cílem narušení základních principů ústavy, ohrožením České republiky ve státní svrchovanosti a samostatnosti, politikařením politických stran, pozvolnou a systematickou přípravou politickými i právními manipulacemi, klamavou taktikou pod rouškou zákonnosti k narušení české státnosti a samostatnosti do podřízené roviny cizího subjektu. Takové kroky a manipulace vidíme jako protiústavní už v samotném principu znění Ústavy ČR a zájmům principů samostatné české státnosti, a spatřujeme v celkovém kontextu porušení preambule ústavy jako jejího základu, zejména ve smyslu porušení citovaných tradic, principů státnosti a odhodlání chránit Českou republiku. V duchu zakladatele české státnosti, ke které se Ústava ČR v preambuli hlásí, T.G.Masaryka Vás vyzýváme, aby jste reagoval všemi prostředky k ochraně Ústavy České republiky a principů české státnosti, tak jak nám Ústava nařizuje a zabránil deformaci Ústavy České republiky a snížení české státnosti do podřízené roviny byrokratické cizí moci. V případě, že tak neučiníte, důsledky těchto deformací budou stát náš český národ velmi mnoho a reálné navrácení původního stavu nebude možné. Stojí před Vámi velmi vysoká historická odpovědnost, už jenom tím, že jsme Vás k ochraně Ústavy a principů České republiky vyzvali, bez ohledu na počet osob naší iniciativy, historie nepočítá davy, ale fakta. Očekáváme s napětím Vaší reakci a postoj, který zaujmete. Vládě České republiky PhDr. Vladimíra Špidly Nově vzniklá občanská iniciativa volného sdružení "Česká občanská nezávislost" tímto dává vládě České republiky oficiálně na vědomí vznik a existenci. V duchu našich veřejných materiálů Vám zasíláme výzvu k odstoupení ze svých funkcí. Politické vedení vaší vlády přivádí Českou republiku do hlubokého životního a sociálního úpadku. Podílíte se na deformaci Ústavy ČR a státoprávního uspořádání ČR, které je v rozporu zejména s preambulí Ústavy ČR a snížení principů české státnosti do podřízeného postavení cizí moci, což odporuje principům státnosti a povinnosti chránit zájmy České republiky. Zneužíváte politickými spekulacemi, lživou kampaní, propagandou, nedemokratickými přístupy své postavení proti zájmům České republiky a našeho národa, principů samostatnosti a svobod občanů. Vaše záměrné kroky změnit státoprávní upořádání České republiky proti zájmům národa jsou zjevné dlouhodobou přípravou vašich nad-národních stranických zájmů a deformací českého práva, hospodářství, politiky i životních podmínek většiny občanů ČR v přítomnosti i s budoucími důsledky. Parlamentu a Senátu České republiky Parlamentu a Senátu České republiky oznamujeme vznik volného sdružení "Česká občanská nezávislost" a výzvu k seznámení s veřejnými materiály. Dále stručně vyzýváme poslance a senátory, aby se probudili ze své letargie, politikaření, parlamentních a senátních spekulací a okamžitě začali plnit své povinnosti počínaje ochranou České republiky a Ústavy České republiky v jejích skutečných principech. Bez lobbování pro cizí nebo osobní zájmy vyzýváme neprodleně k nápravě Vašich chyb, zanedbání a kroků, ke kterým v zákonodárné oblasti v posledních letech a zejména v poslední době došlo. Jedině tímto způsobem můžete potvrdit legitimitu svého postavení. V opačném případě si uvědomte, že za důsledky Vašich nedostatků nesete hlavní odpovědnost Vy, nikoliv vláda. Zmedializovaný a vládní lží oklamaný občan, dohnaný ke zmanipulovanému referendu historii ani národu odpovědný nebude. Odpovědnost leží na Vašich bedrech, neboť Vy jste dopustili deformaci práva, demokracie a hrozbu vydání České republiky a státnosti do nadřazenosti cizí moci. Apelujeme na Vás aby jste hodnotili současný a hrozící stav vážně, s hlubokým zamyšlením a důrazem na prioritu podle Ústavy ČR, zejména pak preambule, s níž jsou v rozporu deformované změny, dodatky a úpravy, směřující k poškození národních zájmů a státnosti a tím i životních podmínek občanů ČR, které jsou již beztak zoufalé.
0/0
21.5.2003 11:40

Znárodnit televizi
Úkolem televize je informovat a formovat lidi ke prospěchu společnosti. To si bezezbytku uvědomil až současný kabinet. Veškerá media by se měla znárodnit, jejich zisky by měly plynout do státního rozpočtu a měly by informovat tak, jak si přeje lidem zvolený kabinet a parlament. Pryč s pravicovými návraty do naší republiky, budujme občanskou společnost vedenou volenými stranami, ne novinářskou smečkou, která kazí vědomí národa! Co jsme si zvolili tu píseň pějme a utužujme vzájemnou svébytnost a buďme už konečně jednotní v názorech a né aby nám věčně někdo do toho kecal.
0/0
21.5.2003 11:39

Jarda

Ne do EU!!!
www.republikani.com
0/0
21.5.2003 11:12

Jirka

Vláda je málo razantní.
Kam bychom přišli, kdyby kde kdo mohl pomlouvat vládu. To bychom tu vládu ani nemuseli mít. Vláda musí vládnout a žádní nevzdělaní novináři jí to nemohou kazit - vládu jsme si zvolili, novináře ne.
0/0
21.5.2003 8:59

Gummo

Re: Vláda je málo razantní.
Ano, a kam to dospělo? Dostál, Svoboda.... vždyť se ti dva pouze snaží co nejvíce omezit SVOBODU všech v této zemi... Copak není právě moje svobodné rozhodnutí zda-li chci přivést své dítě na svět do takovéhoto bordelu, kde Dostál rozhoduje o soukromých ( ! ) společnostech... (nebo by rád rozhodoval) Tuto vládu jsme si sice zvolili, ale myslím že většina volila úplně něco jiného než panoptikum šedcýh eminencí, arogantních kritiků prezidenta, nebo samolibých šálařů...
0/0
21.5.2003 10:02

cRaCk von Sajrajt

Re: Re: Vláda je málo razantní.
Jenom pro osvěžení paměti pro všechny, kteří zde kopou do Klause a podobně:
plošné přídavky na děti příspěvek 90 tis. Kč při odstranění starého a koupi nového auta příspěvek 50 tis. Kč každému narozenému dítěti sociální stát švédského typu léky zdarma pro občany starší 70 let věková hranice odchodu do důchodu se bude snižovat. snížíme nezaměstnanost
Kdo náhodou neví o co se jedná nebo nechce vědět, tak toto jsou předvolební sliby vlády, která spáchala největší podvod na voličích v novodobé historii ČR.
0/0
21.5.2003 11:36

Kirken

Svěráku, Krausi, kde jste?
Nebo už vás svoboda slova nezajímá?
0/0
21.5.2003 8:44

Miloš

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
21.5.2003 8:37

Jezisek

Re: Klaus je č.u.r.á.k.
Proc?
0/0
21.5.2003 10:07

Maxa2@seznam.cz

Re: Klaus je č.u.r.á.k.
Pokud jeho, pak především tebe ty blbe.
0/0
21.5.2003 10:59

K.M.

Re: Klaus je č.u.r.á.k.
To seš tak jedině TY
0/0
21.5.2003 11:06





Najdete na iDNES.cz