Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vraždu školačky padl výjimečný trest

Za vraždu devítileté dívky na Královéhradecku udělil soud mladíkovi výjimečný dvacetiletý trest. Jednadvacetiletý Jan Voltr školačku bodl nožem do břicha. Tělo pak ukryl v sudu, aby zamaskoval sexuální útok. Voltrův obhájce si po vynesení rozsudku ponechal lhůtu na odvolání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milan

kdyby legalizovali holky pod 15
ubylo by trestnych cinu
0/0
8.6.2003 12:07

tereza

20 let je trochu moc ne?
tak 5 by bylo primereny
0/0
8.6.2003 11:39

-

Re: 20 let je trochu moc ne?
Někdy se divím, jaký lidé tu žijou, milá Terezko, potřebovala bys par facek, aby jsi se probudila.
Ja žiju v té vesnici, co jse to stalo a s Voltrem jsem chodil 2 roky do stejné třídy, byl to pěknej idiot od mládí, nikdo ho neměl rád. Nedal bych mu trest smrti, poslal bych ho do dolu makat, proč takovou hnusnou práci musejí dělat slušný lidi. Takovýto svině bych tam poslal a jestli by nenadělali dení normu, tak by nedostali ani tu vodu s chlebem. Je mě z něj na BLITÍ a promin Terezko z tebe TAKY.
0/0
8.6.2003 17:54

kyknos

Re: Re: 20 let je trochu moc ne?
jo tak to byl Oldřich Voltr?
0/0
9.6.2003 8:16

JIBorg

Re: Re: 20 let je trochu moc ne?
To urcite bylo prave kvuli tomu ze mel problemy se socialnim souzitim-proste nemel na to mit holku normalne,a byl moc nadrzenej,tak kdyz uvidel tu holcicku,neovladl se a......       na starsi holky proste nemel,jinak by pouzil je a byl by v pohode....     tak si myslim ze to je...
0/0
10.6.2003 2:53

ppp

zruda
nema pravo na zivot ani na obhajce. Souhlasim s fyzickou likvidaci takovyh zrud....
0/0
7.6.2003 16:48

K

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 19:15

ripii

TeameXtreme
je asi pravnik. Bohuzel podlehl tem kecum, ktery hustej studentum do palice ve skole nebo v mediich o justicnich omylech nebo o nadpozitovnich pravech jedince. V pripadech, kdy nekdo znasilni nebo zabije kohokoliv, bych volil metodu oko za oko. Nechapu, proc by spolecnost mela prispivat na to, aby tenhle kokot mel jeste nekdy pravo na zarazeni do spolecnosti. Kdy je podle tebe pravo na trest smrti? V pripade recidivy? Musi fakt zabit jeste jednu holku, aby ho mohla spolecnost nechat zabit? Nebo dve? Jsou to kecy. Uvedom si, jak musej ty holky trpet. Mels mu podrzet ty a pak si nechat vrazit kudlu do bricha a pomalu umrit.
0/0
6.6.2003 18:31

ricowarrior

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 18:02

TeameXtreme

ttvj
Snad poprve jsem videl ze by advokatovi bylo z klienta spatne toto mu nezavidim!
0/0
6.6.2003 17:57

Kirk

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 17:25

OLAV JENSEN

TeameXtreme
Ještě jedna otázka: Kde si přišel k tomu,že ten grázl je nemocný člověk.Snad ne z toho komentáře k obrázku ze soudní síně.V něm o žádné nemoci nic není.Konstatuje se tam,že chlap je nevyrovnaný(to je každý druhý),v podstatě primitivní(to je každý pátý) a agresivní-to je ale případ od případu téměř každý.Mohl by si mně tedy zdělit,jakou další chorobou ten nešťastník trpí?A jakou to má spojitost s krvelačností přispěvatelů,kteří ti odpověděli na tvůj těžko přijatelný výlev z 15:49 hod?
0/0
6.6.2003 17:00

TeameXtreme

Re: TeameXtreme
podle sexuologickeho posudku ma pedofilni a na sadisticke sklony a to je podle me nemoc!
0/0
6.6.2003 17:09

OLAV JENSEN

Re: Re: TeameXtreme
A to se ví až po vraždě,nebo se to vědělo před ní?V článku stojí také,že polehčující okolností byl,až dosud jeho spořádaný život!!Jak se tedy pedofilní sklony projevovaly.Nebo šlo o momentální zkrat?Pedofilní a sadistické sklony nijak z článku samosebou nevyplývají.Navíc,pokud máš jiné informace a hlavně lepší,domnívám se,že ústavní léčba je pro vraha procházkou Růžovým parkem.Nejsem si teď jist,ale myslím,že kastrace je možná pouze se souhlasem dotyčného.Ale to nevím jistě.Jakáko-li jiná léčba je v podstatě k ničemu.Pro gaunera jeho typu,to znamená v oddech.
0/0
6.6.2003 17:22

TeameXtreme

Re: Re: Re: TeameXtreme
No ustavni lecba neni prochazkou ruzovym sadem je to velmi tvrde. Kastraci je mozno provest i bez souhlasu daneho cloveka. To ze se pedofilni sklony neprojevily 19 let neznamena ze neexistuje, jeho pedofilii zjistili pri sexuologickem vysetreni. On je hlavne nemocny to samozrejme neomlouva jeho cin!
0/0
6.6.2003 17:30

Harden

Re: Re: Re: Re: TeameXtreme
Kastraci NIKDY nelze provest bez souhlasu dotycnyho. Lecen misto vezeni muze byt jen ten, kdo prokazatelne diky svy nemoci nerozeznal v dobe cinu jeho spolecenskou nebezpecnost.
0/0
6.6.2003 17:35

TeameXtreme

Re: Re: Re: Re: Re: TeameXtreme
po ukonceni trestu muze byt ulozena ustavni lecba po kastraci lze ukoncit tuto ochranou lecbu. V pripade odneti svepravnosti rozhoduje o kastraci sverenecka osoba a ta o kastraci rozhodnout muze!
0/0
6.6.2003 17:39

Harden

Re: Re: Re: Re: Re: Re: TeameXtreme
Ano, v pripade zbaveni svepravnosti. Coz je cca v 1% podobnych pripadu. V pripade dobrovolne kastrace muze soud ustavni lecbu zmenit na ambulantni. Pokud vim, deje se to naprosto minimalne.
0/0
6.6.2003 18:34

AnalProbe

Re: Re: Re: Re: Re: TeameXtreme
Domnivam se, ze v kriminale bude kastrace provedena bez souhlasu dotycnyho.
0/0
6.6.2003 22:19

polino

No to je teda "výjimečný" trest. Za vraždu by měl minimálně sedět doživotně.
0/0
6.6.2003 16:58

OLAV JENSEN

JE NEPODSTATNÉ
jakou výši trestu dostal.I kdyby mu dali měsíc,ve vězení nepřežije ani ten.Pro TeameXtreme:Chtěl bych věřit tomu,že si správně pochopil význam slova "krvelačnost".Zatím to ale nevypadá.Zkus to znovu.
0/0
6.6.2003 16:47

TeameXtreme

ttvj
mam pocit ze vetsina z vas je horsi nez ten vrah on je nemocnej vy ste krvelacni!
0/0
6.6.2003 15:49

Anální labužník

Re: ttvj
tobě bych taky pohodil mejdlo ve sprše extréme
0/0
6.6.2003 15:51

TeameXtreme

Re: Re: ttvj
prase
0/0
6.6.2003 15:55

Khar

Re: Re: Re: ttvj
jak to mluvíš ? úchyle !!
0/0
6.6.2003 15:57

Major Zeman

Re: ttvj
A ty si inteligent, že?
0/0
6.6.2003 16:03

TeameXtreme

Re: Re: ttvj
to nemohu posoudit ale povazuju se za cloveka a ne krvelacnej dav
0/0
6.6.2003 16:10

beth

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 16:28

TeameXtreme

Re: Re: ttvj
dej¨mi adresu a ja mu to klidne reknu
0/0
6.6.2003 16:30

hadrava

Re: ttvj
No, nechci ti do toho kecat, ale prehnani humaniste umi akorat kecat o moralce ale realita je ,jak vidis nekde jinde. Clovek je mozna sapiens - myslici ale to neznamena, ze neni krvelacny. Dokonce si myslim, ze je to nejvetsi krvava bestie ze vsech zijicich tvoru na teto planete. A zlob se nebo nezlob, kreatura, ktera zabije dite ma s clovekem spolecnou jen podobu - to nedela ani vetsina zvirat. A takove hricky prirody nepatri do spolecnosti lidi. Ani stado zvirat by podobne jedince nestrpelo a udupalo by ho. Muzes byt myslenkami humanista, ale az ti podobny zmetek jednou sahne na tve dite, ver, mi, ze behem jedine vteriny zmenis sve nazory o 180 stupnu.......Muj znamy vypsal v base tucnou odmenu na podobneho grazla, ktery mu zdrogoval a pak znasilnil 13-ti letou dceru. Dostal smesne 3 roky ale podle posledni zprav se nedozije konce ani toho prvniho.....A JA VEREJNE RIKAM _ JE TO DOBRE !!!!! Smesny humanisto......
0/0
6.6.2003 16:29

TeameXtreme

Re: Re: ttvj
alespon se muzu podivat do zrcadla a neni mi ze sebe spatne a tou 13 buh vi jak to bylo buh vi! On ji zdrogoval to rikej jeziskovi ten ti to mozna bude verit
0/0
6.6.2003 16:32

hadrava

Re: Re: Re: ttvj
V tom zrcadle uvidis pouze ubozaka s plnou hubou idealu a kecu o humanismu, ktera je ale slepy k realite, protoze tu realitu NECHCE videt...je mi te uprimne lito a ver mi, nepreji ti, aby jsi se do podobne situace jednou dostal sam.Ale mozna by Ti ty zaslepene oci falesnym humanisme otevrela . A to, ze zpochybnujes utrpeni mlade holky a nasledne jeji rodiny, bez seebemensi znalosti faktu, to take samo o sobe vypovida o malosti a ubohosti tve osobnosti. Ale neboj, ja se na hlupaky vetsinou nezlobim, ti totiz za to nemohou, ze jsou hlupaci. I za to muze matka priroda pri rozdavani a na tebe evidentne zapomela. Nic si z toho ale nedelej, nejsi zdaleka jediny......
0/0
6.6.2003 16:45

TeameXtreme

Re: Re: Re: Re: ttvj
K te prihode tu 13 letou holku sbalil na diskotece v 01:20 rano v tuto dobu nema 13 leta holka venku co delat!
Co mam chtit videt? Navrat k tomu co chce dav? A co kdyz se pozdeji prokaze ze to ten clovek neudelal? Jak by si se jeho rodicum mohl podivat do oci? (nevztahuje se primo k tomuto pripadu spise tak vseobecne)
Falesny humanismus? zajimavy vyraz ja se totiz za humanistu nepovazuji akorat odmitam absolutni trest kvuli moznemu omylu ktery nelze nikdy vyloucit
neboj ty si v te rade byl jeste hodne daleko za mnou
0/0
6.6.2003 16:55

OLAV JENSEN

Re: Re: Re: Re: Re: ttvj
To,že holka byla na Disco v 1.20hod. je bída jejích rodičů.Tento časový údaj,který je nesporně správný ,však nemá žádnou souvislost s tím,že se někomu chce znásilňovat a vraždit.Všechno ostatní jsou jenom obecné řeči,hodné našich politiků.
0/0
6.6.2003 17:06

TeameXtreme

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ttvj
no naopak docela ma! kdyby tato Nezletila osoba byla doma nic by se nestalo tady vidim vinny obe dve strany nasilnika a minimalne z 40 % rodice ! (casove udaje sou ze spisu)
Muzu ti poslouzit prikladem z USA kde clovek 17 let byl v cele smrti a hrozila mu poprava a po teto dobe se diky testum DNA ukazalo ze on je nevinny. Co bysi rikal kdyby ho popravily? nutne ztraty?
p.s Ja se toho vraha nezastavam ale jsem proti trestu smrti
0/0
6.6.2003 17:15

Filip

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ttvj
Souhlasim, jsem proti trestu smrti, ale musime umet davat v tom pripade 30, 40 ci treba 50-ti lete tresty za vrazdy.
0/0
6.6.2003 22:20

Hlina

Hnusnej dobytek
Podelanej parchant, hnusnej dobytek, ze kteryho je mi na bliti. Dozivoti, rozctvrtit, utopit a povesit. Byt otcem ty holcicky tak ho zabiju. Mam dceru a tohle musy bejt pro tatu SILENY, uplne nepredstavitelny. Ty vole, to je desny, ja bych se zblaznil, takovy hovado tu zase za par let bude behat ...
0/0
6.6.2003 15:04

klidek

20 let ? davam mu maximalne 2 mesice.......
na rozdil od nasich soudu existuji v kriminale jine zakony, ktere jsou ponekud drsnejsi ale take ucinnejsi a casto spravedlivejsi......A mezi tyto "zakony" patri krome jinych i ten, ze kdo zabije male dite a navic se sexualnim motivem, tak zpravidla dele nez dva mesice nevydrzi........Ale to se uz my samozrejme nedovime, a uprimne receno, koho by zajimalo, ze nekde nejaky mukl upadl v koupelne tak nestastne, ze si rozbil hlavu a vykrvacel.......... takze budte v klidu. Co nevyresili nase soudy , to za ne dodelaji muklove sami........
0/0
6.6.2003 15:03

rastogi

Re: 20 let ? davam mu maximalne 2 mesice.......
mas pravdu. Sedele jsem za ublizeni na zdravi 3,5 roku a za tu dobu pamatuji dva pripady prcackaru, tak se rika tem, co pryznej male holky, kteri prozili skutecne peklo a oba nakonec skoncili na prkne. jeden pro infarkt a druhy pro nedostatecnou plicni funkci.............Nikdo nerekl ani slovo a nikdy jsem neslysel, ze by to kdokoliv jakymkoliv zpusobem komentoval. je videt, ze i prace muklu je obcas verejnosti i policiji vnimana positivne.......
0/0
6.6.2003 15:08

Vendula

Re: Re: 20 let ? davam mu maximalne 2 mesice.......
Snad by se dalo dokonce říci, že právě břemeno té nejšpinavější práce hodí veřejnost s klidným svědomým na mukly...  
0/0
6.6.2003 15:36

Anální labužník

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
6.6.2003 15:45

ripii

Nazdar Mirku, uz dlouho ses neozval.
Hele, mas uplnou pravdu, ale pokud nejsi Mirek Antl, tak jenom papouskujes. Nicmene, je to nastesti tak, aspon doufam. Mozna by ale pro nej bylo horsi (lepsi) kdyby so ho davali dyl nez dva mesice.
0/0
6.6.2003 18:16

Péťa

Zase ty "tresty"
Dostane dvacet let, deset let ho budeme zbůhdarma živit, on se bude povalovat v jednom z nejútulnějších vězení na světě - tedy v ČR - a po deseti letech ho na půlku pustí. Takže někdy kolem roku 2004 můžeme očekávat další podobný případ. Výsledek: nula. K čemu takový trest? Nenapravitelné delikventy bychom měli likvidovat v zařízeních typu neblaze proslulé společnosti  Biotest, s. r. o. místo nevinných pokusných zvířat nebo používat jako dárce tělesných orgánů. Již nikdy by nemohli ublížit, bylo by trvale odstraněno nebezpečí jejich reprodukce a tím zhoršování kvality lidské populace, byl by z nich navíc značný užitek a v neposlední řadě by to působilo na potenciální další pachatele.
0/0
6.6.2003 14:51

Pepa z Báru

Re: Zase ty
...Vy by jste to vzal ale "hopem"....
0/0
6.6.2003 14:53

Vendula

Re: Zase ty
až budeš kandidovat na ministra spravedlnosti, máš můj hlas - musíme tu populaci nějak zkvalitnit
0/0
6.6.2003 14:56

Lada Rejpal

Re: Zase ty
jasne, na organy s nima, aspon z nich bude uzitek a nekoho zachrani. Ale! Kdo by chtel nova jatra z pedofila?  
0/0
6.6.2003 14:58

Mlsoun

Re: Re: Zase ty
na cibulce, hranolky, tatarka    
0/0
6.6.2003 14:59

Vendula

Re: Re: Re: Zase ty
se skleničkou červeného...
0/0
6.6.2003 15:01

Viva Las Vegas, Baby!!!

Re: Re: Re: Re: Zase ty
Chianti...
0/0
6.6.2003 15:50

Vendula

Re: Re: Re: Re: Re: Zase ty
správně... nemohla jsem si vzpomenout
0/0
6.6.2003 15:53





Najdete na iDNES.cz