Diskuze

Žena chtěla v rádiu vraždit, tvrdí policie

Na rádio North Music v Ústí nad Labem zaútočila žena s psychickými problémy. Podle policie chtěla vraždit. Jednoho muže střelila do hrudi a vážně ho zranila. Střepy z rozstřílených dveří pořezaly i dalšího redaktora, který ženu pomohl chytit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rošf

19. 5. 2003 18:48
dokola
když furt pouštěj dokola Muka, Chinaski, Gotta, Helenku...tak co jinýho s nima
0 0
možnosti

Pavla

20. 5. 2003 10:16
Re: dokola
Pardon pane "rošfe", ale zřejmě jste trochu mimo obraz. Posloucháte jiné frekvence.
0 0
možnosti

Shane P.

19. 5. 2003 17:29
Nevim
Tak  jak jsem si přečetl některé příspěvky našich spoluobčanů,tak mám pocit, že většina z nich nejsou v pořádku. Já vím, že RNM je komerční rádio a že to co tam hrajou není moc kvalitní. Ale to přece nikoho neopravňuje k tomu, aby tam vtrhnul a začal hlava nehlava střilet. To co se stalo je strašná tragedie a o to horší je,že se najde pár (zdráhám se říct lidí), kteří s tím souhlasí a simpatizují se střelkyní. Vypovídá to skutečně něco o naší společnosti (jak už řekl majitel rádia M. Hašek) Doufám, že se P.Hájek co nejdříve uzdraví a všem v rádiu přeju už jen klid a pohodu ve vysílání. Shane P. UL
0 0
možnosti

kolega

17. 5. 2003 15:31
k diskuzi
 jakém světě to vlastně žijeme a o co Vám jde? Něco takového se stane a protože ke každé detektivce patří motiv a ten většinou člověk s psychickými problémy nemá, budeme ho vymýšlet? O ničem popisovaném nikdo z nás nic neví. Od "jednoho policisty" jsem slyšel a nevím co je na tom pravdy, že pachatelka vůbec při vyšetřování nekomunikuje, výsledky toxikologických vyšetření budou mít vyštřovatelé snad v pondělí posouzení soudních znalců z oboru psychiatrie později. Ale to vše bude dříve než se Pavel uzdraví, pokud jeho zranění nezanechá trvalé následky. Kolegové zažili zkušenost, na kterou asi nikdy v životě nezapomenou. Pokud je pachatelka skutečně nemocná nezávidím ji možnost, že se někdy uzdraví a měla by se vyrovnat s tím, co provedla. Pokud se někomu nelíbí program rádia anebo televize, zdravý a dospělý člověk pochopí, že je asi jiný než posluchači a diváci tohoto média, protože bez nich bych neexistovalo a najde si své oblíbené. A já jen doufám, že ve zbytku života budu duševní mrzáky, kteří něco takového, co stalo schvalují anebo ospravedlňují potkávat jen na internetových diskuzích jako je tady, protože v reálu budou všichni lidé psychicky zdraví a nemocným pomůžou lékaři.  
0 0
možnosti

Tomáš Port

17. 5. 2003 15:42
Re: k diskuzi
Naprosto souhlasím. Jsedm rád, že se tu vyskytují i normální lidé.
0 0
možnosti

Roman

17. 5. 2003 12:04
zbrojni prukaz
Nevim a nemohu soudit, ale psychycky narusena a udajne nedavno ziskala zbrojni prukaz...............
0 0
možnosti

XOR

17. 5. 2003 9:22
Vzdycky se nejaky ten sutr najde
Jsem zvedavy jestli si mistni redakce dovoli Markuv prispevek smazat - a nebo jestli naopak zacne patrat jestli to tak treba nebylo. Jake ze je to proklamovane kredo dobreho novinare?
Cimz na druhu stranu nijak nechci onu zenu omlouvat - ale ve svetle techto informaci to vypada cele kapku jinak, ze?
0 0
možnosti

IvosC

19. 5. 2003 18:11
Re: Vzdycky se nejaky ten sutr najde
Tak si to uz mistni cenzor opravdu dovolil ...
0 0
možnosti

Marek Staněk

17. 5. 2003 8:49
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Pavla

17. 5. 2003 12:09
Re: Kdo si hodí kamenem?
I kdyby to tak bylo, měla by reagovat jako dospělý (29 let) a psychicky zdravý (úspěšně složila psychotesty k získání zbrojního průkazu) jedinec. 
Člověk se nemůže opít do němoty, pokud k tomu sám nepřispěje minimálně tím, že sám spolupracuje s oním dalším jedincem, který ho opít chce.
A mimochodem, který šéf měl dostat kopii té zmiňované videokazety? Na pracovním úřadě nejsou uchazeči o pracovní místa nikomu podřízení (tzn.: nemají žádného šéfa). To jen pro upřesnění pro pana Staňka a jednoho z těch 180 "policajtů", které má v telefonu.
0 0
možnosti

Homer

16. 5. 2003 9:19
příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0 0
možnosti

Tomáš Port

16. 5. 2003 8:20
:o(((((
Nebudu se raději vyjadřovat k příspěvkům, které v podstatě schvalují výše uvedený zločin. Musel bych použít velmi vulgárních a ne zrovna tatktních oslovení a invektiv, čímž bych se snížil na na úroveň jejich pisatelů a po tom opravdu netoužím. Jen bych rád upozornil "člověka", který se vydává za výborného a uznávaného hudebního kritika a publicistu, pana Jiřího Černého, že za vydávání se za něj a psaní takových to hanlivých "článků", může být zažalován za poškozování jeho jména a urážku na cti. Pan Jiří Černý je slušný a uznávaný člověk, jehož recenze a články čtu již dlouho, takže vím, že něco tak hloupého a nízkého by nikdy nenapsal. Přeji panu Hájkovi, aby se brzy zotavil a jeho kolegovi též. A i když nejsem příznivcem muziky, kterou NM vysílá, jako hudebník ji respektuji a jako člověk repektuji to, že se jí někdo zabývá a rozšiřuje mezi lidi, kteří ji mají rádi. Přeji radiu NM, aby se brzy rozjelo zpátky ve starých kolejích a aby se mu podobné věci již navždy vyhýbali.
0 0
možnosti

Kačka

16. 5. 2003 10:25
Re: :o(((((
JSI BOREC  Naprosto s Tebou souhlasím a obdivuji Tě,že jsi nepoužil jediné sprosté slovo pro oslovení těch méně inteligentnějších občanů naší republiky. Taktéž držím palečky,aby vše dobře dopadlo a kluci mohli dál každé ráno rozdávat dobrou náladu:-)
0 0
možnosti

na co

16. 5. 2003 1:23
Ach ta anonymita
Kdyz si tak clovek procita internetove diskuse, nestaci se divit jak lide pisou kdyz vedi, ze nikdo nezjisti kdo to vlastne napsal.. Uz aby nastala doba, kdy bude monitorovan autor kazde zpravy.. Jiste se vytrati vetsina tech "bystrejsich" a "chytrejsich" - neboli pubescentu...
0 0
možnosti

Hnidopich

16. 5. 2003 0:45
Legálně držené zbraně
Jak jsem stačil vyrozumět, vyskytla se zde kritika faktu, že občané mají možnost "držet zbraň" legálně, tj. na základě vlastnictví zbrojního průkazu. Oprávněnost kritiky lze posoudit nahlédnutím do posledního čísla časopisu Střelecká revue, kde na základě statistik je potvrzeno, že procento legálně držených zbraní nemá přímou úměrnost s procentuálním zastoupením vražd těmito (legálně drženými zbraněmi) způsobenými. Je třeba si uvědomit, že občan si legálně pořídí zbraň z různých pohnutek: sběratelství, záliba ve střelbě do terče a konečně též potřeba možnosti osobní obrany. Jistě si je vědom faktu, že jeho zbraň je při přihlášení testována a její identifikace (v případě posuzování zabití palnou zbraní by bylo relativně snadné). V dnešní době je mnohem snadnější si pořídit palnou zbraň "na černo" (vietnamské stánky apod.) a v případě takto získané zbraně je již identifikace téměř nemožná (nehledě k faktu, že majitel takto získané zbraně se může na zbrojní průkaz tzv. "vykvajznout"). Z toho důvodu považuji jakékoli snahy (především představiteli ČSSD) vedoucí ke ztížení držení palných zbraní tzv. spořádanými občany za zcestné - ti gauneři a gangsteři si své "nádobíčko" bez problémů snadno opatří a bezbranný občan jim bude nejen pro smích, ale též snadným terčem.
Post scriptum: Tím nechci naznačovat, že považuji zásah "Brutální Nikity" za šťastný.
0 0
možnosti

IvosC

16. 5. 2003 7:45
Re: Legálně držené zbraně
Presne tak ... v Anglii drasticky omezili legalni drzeni strelnych zbrani a prakticky okamzite se jim tam drasticky zvysil pocet ozbrojenych prepadeni ... kdyz desperat vi, ze jeho obet se nema jak branit, muze delat svoji "praci" prakticky bez rizika :-( ... a k tomuto stavu se nas snazi dovest i ta nynejsi skryta nenavistna kampan zamerena proti legalnimu drzeni strelnych zbrani (stejna jako byla pred casem proti tzv. "bojovym" plemenum) na ktere se s gustem podili temer cela nase "nezavisla" novinarska obec :-( ... jen by me zajimalo, kdo jim za tu kampan vlastne plati ... ze by nakonec socani?
0 0
možnosti