Diskuze

Srážku na přejezdu nepřežily desítky lidí

Střet německého autobusu s vlakem nedaleko maďarského jezera Balaton nepřežily desítky lidí. Agentuře AP to oznámili záchranáři. Úřady tvrdí, že patrový autobus vjel na železniční přejezd přesto, že svítila výstražná světla. Vlak autobus roztrhl na dvě části. Jednu pak vlekl asi 150 metrů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ragazzzo

9. 5. 2003 15:33
MÁV-Magyar Állom Vasút
Je to strašné,děsivé a nepředstavitelné.Tuhle trať já velice dobře znám.Je to jihozápadní koridor Budapest Déli pu.-Székesfehervár-Siofók-Nagykanizsa-Murrakeresztúr-Koprivnica-Zagreb.Za prvé nechápu jak je možné že na takto velmi frekventované a dobře udržované rychlé trati nejsou přejezdy zajištěny závoramy.U nás jsou přejezdy zajištěny na koridorových tratí ve velké většině závoramy.A nebo mostnímy přeložkami.Díval jsem se jedná se o rovný úsek trati,ostaně v Maďarsku žádné velké kopce nejsou.Nechápu jak řidič mohl přehlédnout výstražná světla a za druhé by je měla doplňovat výstražná signalizace,nevím jak v Maďarsku ale u nás tomu tak je.Každopádně bych nevinil Maďarské dráhy (MÁV),tratě mají velice dobře udržované,srovnatelné s našimi.Kde kdo si myslí že vlak je v dáli a tak rychle přejede přes přejezd.Lidé by si měli uvědomit,že vlak není papírová krabička.Tento mnohatunový obr který jede stokilometrovou ryclostí nelze zabrzdit jako automobil.Srážky bývají tragické a v 99% končí zraněním či smrtí automobilistů.Je to něco nepředstavitelného,zatímco lidem ve vlaku se nic nestane vy nemáte šanci na přežití.Něco podobného se stalo nedávnu u Opatovic nad Labem.Na trati 031 vjel autobus MHD Hradec Králové a srážka dopadla také tragick.Lidé by se měli nad svým chováním zamyslet,nebo obdobné případy budeme slýchat a vidět často.
0 0
možnosti

Zlý výrostek Hugo

9. 5. 2003 7:32
víte co má společnýho pořádnej špek a vy? stejnej obsah THC. Už to nehulte,ty voe...
0 0
možnosti

Anděl

9. 5. 2003 0:28
Krutý - ale život musí jít dál!
http://www.zijeme.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.zijeme.cz
0 0
možnosti

Frantisek Holcak

8. 5. 2003 23:14
!!!!!!!!!!!!!
tak valka v Iraku uz bude brzo !!!!
0 0
možnosti

Frantisek Holcak

8. 5. 2003 23:01
KDY? kdy uz zacne valka v Iraku ?
0 0
možnosti

Frantisek Holcak

8. 5. 2003 23:01
KDY? kdy uz zacne valka v Iraku ?
0 0
možnosti

Rubens

8. 5. 2003 23:04
Re: KDY? kdy uz zacne valka v Iraku ?
Začne sedmého června 2003. Odpoledne.
0 0
možnosti

kvik

8. 5. 2003 22:52
Basam terentete
Nestesti straslive, mrtvol na desitky! Proto placte, ulevi vam to!
 
0 0
možnosti

Mirol

8. 5. 2003 22:55
Re: Basam terentete
Prý tam v tom autobuse zemřelo 136 lidí. Cestovalo v něm přes 200 lidí. Je zázrak, že nezahynuli všichni. Z cestujících ve vlaku nebyl zraněn nikdo.
0 0
možnosti

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

8. 5. 2003 22:00
@@
Jak oznamil ministr vnitra (madarsky), nejvetsi vinu na teto nehode melo spadane listi. Prejezd se nachazi nedaleko bukoveho lesa. Listi pri nahlem poryvu vetru bylo hnano primo na silnici. Ridic mel otevrene okynko a vitr mu listi vrhnul primo do tvare. Ridic byl oslepen, nemohl tedy nic videt a ani nestacil zabrzdit. Bohuzel, listi z lesa je velmi slozite odklizet. Je to celkem temer nemozne. Proto obcas dochazi i k takovymto tragickym nehodam.
0 0
možnosti

prohov

8. 5. 2003 22:06
Re: @@
ahoj broucku--ale vjednom se meilis,von ten ridic byl emeritni clen slepeckyho bundu-a za tu nehodu muze jen spatna navigace jeho vjernyho slep.psa-to listi je v tom zcela nevine
0 0
možnosti

Daniela

8. 5. 2003 21:26
vlak
Vlaky by se mely hlavne pravidelne cistit .Je to hruza, vetsinou smrdi. Lidi by se taky meli myt, aby nesmrdeli.
0 0
možnosti

Pavlína

8. 5. 2003 21:28
Re: vlak
A ty už sis ji umyla ?
0 0
možnosti

Pepa z Báru

8. 5. 2003 21:08
Už mám těch železničních příhod dost
...to, co vyvádějí soudruzi za mašinou přesahuje všechny meze. Oni si snad myslí, že jsou na kolejích sami ?? Navrhuji změnu pravidel, legrace skončila, holoto. Před každým přejezdem by měla souprava / a je jedno, zda osobní či nákladní / zastavit, strojvůdce by měl opustit soupravu, na přejezdu se pořádně rozhlédnout, nejdříve d o l e v a , poté  d o p r a v a , a když nic nejede, tak nejkratší cestou profrčet přes přejezd. Souhlasím s tím, že především v oblastech se zvýšeným výskytem cyklistů může zpočátku dojít k jistým drobným odchylkám oproti jízdnímu řádu, stejně tak pravděpodobně dojde k protestům ze strany některých nervově labilních cestujících, zejména u expresních vlaků typu IC / EC ale jsem přesvědčen že toto opatření definitvně zajistí bezpečnost na přejezdech.
0 0
možnosti

Harden

8. 5. 2003 21:17
Re: Už mám těch železničních příhod dost
Souhlasim, sam sem byl nekolikrat svedkem, jak ridic za volantem vlaku bezohledne pouzil pro projeti pres prejezd cestu, kterou rozhodne nelze nazvat nejkratsi. Myslim, ze mas uplnou pravdu, ostatne, ceho je vic, vlaku, nebo aut ? Jasne, ze aut, takze bych navrhoval, aby se zavory otocili o 90 stupnu a bezohledni ridici vlaku zacali davat prednost mnohem krehcim autum. Batbat.
0 0
možnosti