Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Lánech se hledala společná řeč o EU

Na zámku v Lánech zasedla skupina E8. Prezident Klaus tak pojmenoval své jednání s předsedy obou komor parlamentu a šéfy parlamentních stran o Evropské unii. Politici se shodli na tom, že jejich názory jsou rozdílné. Chtějí ale přispět ke sjednocení pohledů na budoucnost EU a postavení Česka v unii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Januar

Nelibi se vam EU ???
Nechte mne, at vam vysvetlim jednu vec......
At si kdo chce co chce rika, neni nic spatnyho na EU !!! Ja ziju v Spanelsku uz 6 let (sice jen napul, protoze dokud Cesko nebude soucasti EU, nemam narok na residenci), ale muzu vam rict, ze EU ma daleko lepsi socialni strukturu, nez melo Cesko za kiomunistu. Zamyslete se nad tim, neni lepsi byt soucasti celku, se stejnymi cenami a platy, nez byt mimo a jen levna zem kam muzou Nemci a jini jen tak prijet a bavit se z nasich cen ??? Nikdy Ceska republika nemela takovou sanci, jako ma ted, tak to prosim nepo*erte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
15.5.2003 2:47

PAVEL1

NE EU
UDETE-LI V REFERENDU HLASOVAT PRO VSTUP DO EU, UDĚLÁTE Z ČESKÉ REPULIKY POUHOU PROVINCII CIZÍHO STÁTU.
  • udete-li v hlasovat pro vstup do EU, vzdáte se tak kontroly nad tím, co se bude dít v Čechách, na Moravě a ve Slezsku.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, zrušíte českou nezávislost a zbavíte český národ práva, aby si dával zákony sám a aby sám rozhodoval o své zahraniční politice, jaká by odpovídala národním zájmům a našim nejlepším tradicím.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, budou českým soudům nadřazeny soudy EU,a jak ty rozhodnou, bude českými soudy nezvratitelné, včetně rozhodnutí o majetkových nárocích sudetských Němců.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, jednou provždy se zbavíte vlastní měny a předáte české měnové rezervy ústřední bance Evropské unie ve Frankfurtu a ta bude o úrokových sazbách za peníze, které si tam půjčíte, rozhodovat podle toho, co vyhovuje Německu a Francii, a ne podle toho, co potřebují Češi.
  • udete-Ii hlasovat pro vstup do EU, umožníte levný výprodej české půdy cizincům z Evropské unie, kde je cena půdy průměrně desetkrát vyšší než u nás.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, způsobíte, že se počet pracovních míst v českém průmyslu potom sníží na polovinu, jak k tomu došlo v Irsku v prvních deseti létech jeho členství v EU.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, znehodnotíte svůj hlas i hlas všech českých občanů. Protože až dostane EU moc, aby dělala zákony i pro nás, budete muset poslouchat, co rozhodne rusel. A to i tehdy, kdyby česká, námi zvolená vláda hlasovala proti bruselským rozhodnutím.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, ztrojnásobíte platy našich vládních politiků, kteří touží po tučných platech v ruselu, kde budou navíc z dosahu vaší kontroly.
  • udete-li hlasovat pro vstup do EU, budete muset přijmout šest tisíc stránek přístupové smlouvy a pětadvacet tisíc zákonů a nařízení, jimiž se budete muset řídit, až zde začne platit jejich sto deset tisíc stran, které jste nikdy neviděli.
0/0
13.5.2003 4:50

JH

Kampaň proti vstupu do EU?
Kampaň proti vstupu do EU?
0/0
12.5.2003 19:18

Obcan

s.Klaus
Vzdyt je s. Klaus na Hrade diky hlasum komunistu. Tak zase bezcharakterni neni, aby je proto ted vsude nezval a umoznoval jim jejich rozrustani po zemi!
0/0
12.5.2003 18:15

Zetka

Názor ke komentáři
Mnozí z nás jsou znepokojeni.Během vládnutí exprezidenta Václava Havla nebylo mezi politickou reprezentací tolik antagonizmu,jako nyní.Obávám se že rozpory jsou výsledkem souznění nového pana prezidenta s politickou stranou KSČM.Dovolil,aby k jednání o EU byli přítomni komunisté,kteří více a více ovládají situaci v našem státě k obnovení své moci jako v roce 1948.Jejich drzé jednání je varující.Jak je patrno výsledky vztahů s naší hlavou státu se rýsují - soudruh Grebeníček a syn jásají.
0/0
9.5.2003 19:01

phobos

NEJHORSI
je, ze asi davno uz nema smysl hykat jako osel a myslet na zruseni KSCM. To se melo stat uz davno. A proc se to nestalo/ Proc napr. Ruml sam rekne v nejakem rozhovoru, ze za svoji osobni chybu povazuje nezruseni kscm? To uz je trochu drsny. To mi jako naznacuje, ze to od zacatku bral jako super zamestnani. Hlavne klidek, zadnej vzruch nebo nedejboze boj. Komunisti bohuzel nikdy nezmizi, protoze se tu porad nekdo bude mit spatne a z toho komuniste tezi. Svuj vztah k lidem uz predvedli v minulych letech, jen me  udivuje kolik starsich si je preje z5. Cekal bych, ze zvabi nas, mlade, nezkusene. 
0/0
9.5.2003 15:46

800

800
0/0
9.5.2003 13:52

Karel Pokorný

Amnestie
Pane prezidente, souhlasim. Trest musi zustat trestem.Zadna amnestie, ale trest a tvrda vychova ve veznicich. To je cesta.
0/0
9.5.2003 12:52

xxxxxxxxxxxxx

Re: Amnestie
Nechutné.Nejsi ty náhodou Alois Grebeníček?
0/0
9.5.2003 13:51

Karel Pokorný

0/0
9.5.2003 12:47

Jarda1

Dejte už těm komunistům pokoj...
Dejte už těm komunistům pokoj. Jsou legální, demokraticky zvolenou stranou, která má tolik hlasů, kolik má. Za to, že má tolik hlasů, můžou ostatní nekomunistické strany. Ať nabídnou takový program, který bude podstatně lepší než má KSČM. Který vyřeší jevy jako zvýšená kriminalita, korupce, neprofesionalita justice, nezaměstnanost. Pak KSČM nikdo nebude volit. Řečmi se ještě nic nespravilo. Komunisté jsou v celé západní Evropě a s výjimkou Itálie, Francie, Řecka a Španělska nikde nejsou moc silní. Buďme objektivní - i KSČ měla některé věci vyřešené dobře - např. zemědělství, cikánská otázka apod.
0/0
9.5.2003 10:18

fana

Re: Dejte už těm komunistům pokoj...
1. Demokratické byly volby, ne komunisti. Strana, která vychází z třídní nenávisti, není demokratická.
2. Komunistický program nemůže být dobrý, už protože vychází z třídní nenávisti.
To aby se člověk bál, že se z něj zas stane třídní nepřítel.
0/0
9.5.2003 10:28

Jarda1

Re: Re: Dejte už těm komunistům pokoj...
Já jsem neřekl, že komunisté jsou demokratickou, ale demokraticky zvolenou stranou. Přečti si to pořádně.
0/0
9.5.2003 10:40

fana

Re: Re: Re: Dejte už těm komunistům pokoj...
Já si to přečetl pořádně. Snažím se tě upozornit, že i když byli zvoleni v demokratických volbách, tak to ještě neznamená, že s nimi ostatní musí jednat.
Nikdy by se neměli zúčastnit jednání demokratických stran, protože demokraté nejsou.  
0/0
9.5.2003 10:48

Jarda1

Re: Re: Re: Re: Dejte už těm komunistům pokoj...
Jinak to ale nejde. Demokracie = dialog.
0/0
9.5.2003 11:44

Ivan

Re: Re: Re: Re: Dejte už těm komunistům pokoj...
To jste teda demokrat, Fano?!  Zamyslete se nekdy trochu hlavou, prosim.
0/0
9.5.2003 12:30

sword

Re: Re: Re: Re: Dejte už těm komunistům pokoj...
Tak se fano nechovej jak by řekli komunisti antogonosticky, tím jen potvrzuješ její ideologii, které využívají a zneužívají. Jsem pro potlačení komunistické ideologie kvalitou ostatních politických subjektů, která tu ovšem chybí, protože i tam sou bývalí komunisté. Komunisti jsou jako vosy, čím víc je rozháníš, tím víc litají a bzučí, je to jako vosí hnízdo. 50 let tu byli a drželi se, padli až když de facto sami sebe historicky znemožnili. Za celou dobu komunismu to byla jediná věc, která je odstavila, potažmo odstavila jen částěčně. Fyzicke je tu pořád máme. Ted ale znemoznují tento národ a stát pod jinobarevným pláštěm. Postavit je mimo zákon je také nesmysl, okamžitě by byli v organizované ilegalitě a představ si důsledky, při jejich 50 tileté zkušenosti špinavých praktik. Jedinou cestu vidím v tom, že ztatí svou spekulativně získanou podporu a tu zratí opravdu jen tehdy,a nejen oni ale i socani, když bude ve státě pořádek a budeme prosperovat. Podhoubí pro KSČM nebo socicální demokracii bují pravě tehdy, když se ostatní politické strany špatně starají o prosperitu svého národa.
0/0
9.5.2003 12:54

fana

To se ti povedlo, Klausi!
Nedalo se čekat, že se najde shoda. Ti lidi, které Klaus pozval si nemají co říct. Nelze čekat, že lidovec bude klidně sedět u stolu s komunistou. To lze čekat z pravicových stran maximálně od člena ODS.
Ta schůzka byla v podstatě zbytečná, alespoň co se týče EU. Jediné, co přinesla, je to, že komunisti jsou zas normální politickou stranou. Díky Klausi, to se ti povedlo! 
 
0/0
9.5.2003 10:18

Ivan

Re: To se ti povedlo, Klausi!
pro fana
Tak lidovec si nesedne ke spolecnemu stolu s komunistou. Jste k smichu, Fano. Komunistu jsou plne vsechny politicke strany od sametovych slavnosti. Lidovci se nacpali vsude, kde z toho neco bylo, a vzdy chteli vic, nez prinesli. S kym si asi tak myslite, ze lidovci byli ve vsech tech ruznych vladach. Calfa, Dlouhy, Kocarnik, Jezek, ted jsou s komunisty z CSSD, jedine co by mohli delat, kdyby byli slusni, je DRZET HUBU
0/0
9.5.2003 10:48

fana

Re: Re: To se ti povedlo, Klausi!
Lidovci byli jediní, kdo se ozvali. Víc snad není potřeba říct. Nebo Vám se snad líbí, že je tam Klaus pozval?
0/0
9.5.2003 10:59

Ivan

Re: Re: Re: To se ti povedlo, Klausi!
Ano, libi se mi, ze tam Klaus pozval vsehny strany, ktere zastupuji volice na parlamentni urovni. Havel se s komunistama, kteri mu nelezli do zadku, nebavil, ale estebaci na hrade, Calfa, Vaclavik, Dobrovsky, Mathe a desitky dalsich komousu z charty,  ti mu nevadili. Havel se mel vzdat te casti rozpoctu na svoji potrebu, ktera odpovidala procentu lidi (volicu komousu a sladka) ktere on nikdy nezastupoval. Na to ale nebyl ani dost slusny, ani dost chytry. Klaus se chova demokraticky a slusne, v teto veci.
0/0
9.5.2003 11:25

habit

Re: Re: Re: To se ti povedlo, Klausi!
Lidovci moc dobre vedi, kdy maji kricet a kdy drzet hubu. Tedy... kdy muzou kricet a kdy radeji drzet hubu a krok - ale hlavne umeji za vsech okolnosti a rezimu hrabat a hrabat
0/0
9.5.2003 13:19

Mirek

Re: To se ti povedlo, Klausi!
Milý fano, možná si to nepamatuješ ale lidovci, jako jediná politická strana, seděli s komunisty u jednoho stolu od roku 1948 až do roku 1989.
0/0
9.5.2003 14:58

Michal

Jupík, Ivan
Svoboda je omezený pako - slušně řečeno. S tím bych si snad ani ruku nepodal. Souhlasím s Ivanem
 
Jupíku: to snad ani nemůžeš myslet vážně, to cos tady napsal
0/0
9.5.2003 9:15

Ivan

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 8:16

Bazén

Bolševické dějiny se opakují : autoři Špidla a C.Svoboda
Ano , pamatujete na slavnou éru bolševiků Husáka ,Bilaka, Jakeše. Lenárta..atd. , na dobu kdy už jsme byli skoro součástí SVAZU Sovětských Socialistických Republik ,kdy tito soudruzi pozvali spojeneckou sovětskou armádu do naší země a za zahrádkou nám koukali jaderné hlavice? TO JSTE UŽ PÁNI POLITICI ZAPOMĚLÍ ?Nyní se chováte přesně jako oni : post-bolševici Špidla, C,Svoboda , EU-Svaz Evropských Států ,a znova snaha obsadit naše uzemí americkou armádou.POŽENEME VÁS PŘED SOUD ZA VELEZRADU VLASTI
0/0
9.5.2003 8:07

Ondrej

Re: Bolševické dějiny se opakují : autoři Špidla a C.Svoboda
vrat se na letnou, rudochu.
0/0
9.5.2003 11:09

Anděl

www.zijeme.cz
 politika, politika
0/0
9.5.2003 0:31

Jupík

Soudruh Prasedent se vybarvuje!
Prokomunistické rodinné zázemí manželů Klausových předurčuje soudruha prasedenta k tomu, aby si lépe rozuměl se soudruhem Grebeníčkem, který oceňuje jeho vývoj (viz Grebeníčkova předvolební řeč)než s lidmi, kteří si přejí návrat od promoskevského orientu zase zpět do Evropy. Cyril Svoboda se řadí vedle Vladimíra Špidly k politikům, kteří působí důvěryhodně za Atlantikem i v Evropě! Jen se musíme zbavit nejdříve komunistů Grebeníčkových a pak se podaří zdolat i vyčůranější komunisty Klausovy, zakamuflované pod značkou ODS!
0/0
8.5.2003 22:01

šakal

Soudruh Prasedent se vybarvuje!...
...kdežto Vy rovněž
 
 
0/0
8.5.2003 23:28

Ivan

Re: Soudruh Prasedent se vybarvuje!
Jupik uvažuje jako trotl. Pokud ovšem politici jako svoboda a špidla nepůsobí důvěryhodně doma, tak je Evropa a za Atlantikem asi nezachrání. Důvěra doma je dost důležitá. Lézt do zadku bushovi a v případě svobody téměř komukoliv na síle osobnosti nepřidá.
0/0
9.5.2003 8:22

trotl

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 8:26

Ivan

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.5.2003 10:08

dodo

to jsme dopadli
Komunistum se rika demokrate.Je to zlocinecka organizace.Tohle je treba mit porad na pameti.A klaus je je nebezpecne komunisticke prase.
0/0
8.5.2003 18:38

Brianna

Re: to jsme dopadli
Rikat o Klausovi, ze je komunisticke prase jsou dost silny slova a myslim si, ze zbytecny. Zrejme ho tak nazyvas proto, ze byl zvolen s podporou komunistu - ale co mel delat, kdyz chtel byt zvolen? Komuniste nejsou podle me demokrate a maji na svedomi mnoho zlocinu v minulosti, otazkou je proc tedy kdyz vsichni vime o jejich zlocinech, proc stale existuji, funguji a uspesne se prosazuji. Proc ziskavaji stale vice hlasu? Protoze je nekdo voli. A kdo a proc? Zrejme to ti lide nemaji v hlave srovnany.
Ale Klaus by byl spatny politik kdyby nepracoval s komunistickymi hlasy, kdyz uz tu teda jsou. A jak se stale prokazuje, rozhodne neni spatny politik. Tohle musim konstatovat presto, ze pana Klause opravdu nemusim.
0/0
8.5.2003 20:39

šakal

Himl!...
...dobrý!
0/0
8.5.2003 20:45

HDP

Re: Re: to jsme dopadli
Mě fascinuje, jak si už mnozí zvykli na to, že hlavním úkolem politika je dostat se ke korytu. Ne snad proboha snažit se něčeho dosáhnout dobrého pro stát nebo aspoň plnit program své strany. Odůvodnění, že nejdřív se musí dostat ke korytu a pak teprve může něčeho dosáhnout, je klamné, ukažte mi co pak po zvolení kdo udělal. Klaus od roku 97 (workholik) neúnavně maká jen na získání pozic a na boji proti svým odpůrcům. Jeho konstruktivita 0,0. A nějaké morální zásady pravicového politika : cha cha. " Účel přece světí prostředky a já bych se na známkách tak dobře vyjímal. Kruci, nějak se mi Ty známky nelíbí, žeby mne ostatní viděli nějak jinak? Zrcadlo, zrcadlo..........."
0/0
8.5.2003 23:16

j.benda

Byvaly lidovce...
Byvaly lidovce, Grebenicek s Klausem jsou duveryhodni...?
0/0
8.5.2003 17:40

milan

Čtu příspěvky a zírám
1) Opravdu nevím, o čemž by si proevropské strany měli s komouši povídat. Taková schůzka s nimi nedává smysl a nedivím se Havlovi a nyní Svobodovi, že takovýto názor vyjadřují.
2) Se zájmem sleduji, kolik nenávisti se valí na C.Svobodu ze strany Klausových stoupenců. Má to dobrou tradici - Lux=had, Svoboda=had, jakýkoliv jeho nástupce=had. Proti komoušům Klaus a jeho stoupenci nikdy nejeli, ale posměšnou intonaci "strana lidová" po Klausovi a Mackovi opakovaly stovky obdivovatelů těchto skvělých charakterních mužů.
3) Že mezitím česká diplomacie během trapných dohadování se samolibým prezidentem, jehož výroky (Die Welt, Süddeutsche Zeitung) uvádějí zahraniční čtenáře v údiv, stačila vyjednat unikátní českou účast na obnově Iráku, v těchto žabomyších sporech i v médiích lehce zaniklo. Logicky - je to úspěch, konstruktivní čin a vyjednal ho had. No řekněte, může to být nějaký úspěch? Daleko konstruktivnější je obdivovat, jak pan profesor zesměšňuje Kvasniewského, v Aténách na historickém fóru rozrýpává domácí neshody a v Bratislavě si okázale nemůže vzpomenout, z jaké je premiér Dzurinda vlastně strany. Bodejť, je to taky had křesťanská a dělá, neřád, daleko pravicovější ekonomickou politiku než pan profesor kdy coby "jediná pravicová alternativa" sám dělal, což si dovolil dost. A to  bych měl obdivovat?
0/0
8.5.2003 16:26

Martin

Re: Čtu příspěvky a zírám
Plne souhlasim s Milanem. Pan Profesor by mel trochu vice premyslet a trochu mene prednaset. Ja osobne panu Svobodovi fandim.
0/0
8.5.2003 20:09

760

760
0/0
8.5.2003 15:25

Omar

Klaus a Svoboda jsou vepři.
0/0
8.5.2003 14:57

Jan

Umělci
Kdejaký umělec pro peníze podepsal Antichartu a nyní podobná množina umělců za peníze blábolí v reklamě propagační pindy o vstupu do EU. I to je jeden z mnoha důvodů , proč volim NE
0/0
8.5.2003 12:33

milan

Re: Umělci
Tak to si vidíš, hochu, tak akorát na špičky bot.
0/0
8.5.2003 16:28

Z. Krkoška

Re: Umělci
Souhlasím s tím, že naši čačtí umělci jsou schopni všeho. Za socialismu se prostituovali v médiích a přispívali tak k tomu, aby systém byl legální. Kdyby tu přišli Číňani, nechali by si udělat plastiku na šikmé oči a dále by nás zásobovali veselými historkami z natáčení. Oni mají přece právo se umělecky realizovat, dokonce to zdůvodňují jako Menzel, že přece nemohl dopustit, aby někdo jiný natáčel hůře. Ať se jdou vycpat.
0/0
9.5.2003 10:17

Bývalý lidovec

Pan Svoboda
je absolutně nedůvěryhodná osoba. Pamatuji se, když jedna místní organizace s velkou pompou pozvala tehdy ještě jen předsedu strany na předvolební setkání. Pan Svoboda přijel, poslechl si zpěvy a recitaci žáčků, rozdal několik svých křivých úsměvů, podal si ruku se starou známou, odpověděl asi na tři dotazy a po půl hodině již zase spěchal na jednání do Drážďan. Je to člověk protivný, vzbuzující v člověku nedůvěru hned na první pohled. Nemyslím si, že o kvalitách člověka rozhoduje jen to, jak na lidi působí svým vzezřením, je to ale důležitý faktor, zvlášť pro šéfa diplomacie. A ještě to jeho rádoby erudované poučování prezidenta. Myslím, že nazrál čas, aby ho Špidla odvolal a lidovci zvolili jiného předsedu. To bude pro paně Svobodu ctižádostivost velká rána
0/0
8.5.2003 10:20

errr

Re: Pan Svoboda
naprostý souhlas!!!
0/0
8.5.2003 11:33

Jan

Re: Pan Svoboda
kdosi o něm tady napsal, že má mastný úsměv. Naprosto to trefil.
0/0
8.5.2003 12:34

zoufalec

Snad si to voliči KDU-ČSL uvědomí
Ale celé vedení strany stojí za svým předsedou a je plně odpovědné za vystupování svého předsedy. Politika KDU-ČSL je mnohem podlejší, než se nám zdá a věřím, že pokles preferencí této strany se nezastaví.
0/0
8.5.2003 13:31

Jennifer

Re: Snad si to voliči KDU-ČSL uvědomí
Velký souhlas se vším, co bylo výše napsané. Lidovci jsou naprosto nedůvěryhodnou stranou, nespolehlivou, nedá se jim věřit, ani jak se jmenují. Pro svůj prospěch jsou schopni zradit, zapřít vše co slibovali. P.Cyril Svoboda je toho všeho příkladem. Aby zůstal u "moci", i když pofidérní, protože Špidlín si svou vlastní moc nedá vzít, je ochoten během hodiny změnit své názory o 180 stupňů. Je příšerný a odporný had.
0/0
8.5.2003 15:06





Najdete na iDNES.cz