Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exekuce skončila. Železný smí k majetku

Senátor a ředitel TV Nova Vladimír Železný se opět dostane ke svému majetku. Obvodní soud pro Prahu 1 zastavil jeho exekuci. "Důvodem našeho rozhodnutí je v první řadě to, že uhradil pohledávku," řekla iDNES soudkyně Blanka Pazderová. S obstaveným majetkem může začít nakládat, jakmile rozhodnutí nabude právní moci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jo

divné
0/0
2.5.2003 12:20

Belzebub

Kamos
na hrade zapracoval.
0/0
2.5.2003 6:54

ALÍ HASAN MADŽÍD RAZÚKÍ GHAFAR SULAJMÁN TIKRÍTÍ (Generálporučík, velitel letectva,předseda výboru)

Pořád mrdat ježky.
0/0
1.5.2003 19:52

Pavel

"Vymazat formular"
Proc a naco? Redakce maze stejne jako za totality vsechy clanky, ktere rikaji pravdu o bordelu ceskeho demagokratickem Absurdistanu! Ponechava jenom clanky chvalici a vstupy privitivnich sprostaku s jejich hadkami o nicem! Delate to dobre soudruzi!
0/0
1.5.2003 17:51

ppp

Socani
Mohli by mu socani sebrat licenci a pak se ten jejich srandovni kabinet sesypat...
0/0
1.5.2003 17:38

Neználek

Nechápu.
Jak to, že Železný může za prohranou arbitráž proti České republice? Není to spíš tak, že Česká republika nedodržela své povinnosti a teď za to platí? Nejde spíš o bordel ve státě, jehož Železný jen využil pro své osobní spory? Myslím, že kdo viní Železného, pláče na nesprávném hrobě a dočká se dalších prohraných arbitráží.
0/0
1.5.2003 16:20

sword

Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Ptáš se jak to je ? CME tady skutečně žádný investice ve výši 10.miliard neztratila. Správně píšeš přirovnání s barákem. Celá věc se má asi tak, jako bys ty dostal regulérní výpověď z práce, ale žaloval bys zaměstnavatele, že sis u něm moh do konce života vydělat strašně moc peněz, kdybys tu výpověď nedostal, prohrál bys soudy, a tak bys na arbitráži zažaloval Českou republiku, že tvýmu zaměstnavateli právně umožnila ti tu výpověď dát. (Lehce zjednodušeno). Jinak je v tom navíc politika, prachy a hlavně mdiální moc o kterou se perou. Železnej se dostal už tak vysoko a daleko, že je vládou nekontrolovatelnej a prostě má smůlu, protože se postal na druhou stranu než socani, jejich politika a zájmy. A uvidíš, že ho zlikvidujou ještě před referendem do EU, čímž zmizí jediná účinná mediální opozice týhle zaprodanecký bolševický vlády. Ty bolšivický vládní zaprodanci se totiž chtěj za každou cenu do tý Unie vetřít i za cenu obětování vlastního národa. A ty pokřiky závistivců tady snad pak pochopí, že tu vlastně vůbec nejde o 10 miliard, o nějaký zatajení cla za obraz, nebo kýho čert, co to ještě vytáhli, ale o to zlikvidovat nepohodlnou mediální mocnost a vrátit jí do ruky amerikánům, výměnou za mediální podporu sociální demokracie, kterou amerikáni budou povozovat, až jí dostanou zpátky, od čehož si socani a Marvanová slibujou konec podpory ODS. Podotýkám, že nefandim ODS, nefandim socanům, a nefandim ani jedný z těch pletichářskejch politiků. Ale takhle to prostě je.
0/0
1.5.2003 10:20

jerry

Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
To přirovnání trochu kulhá .....
Je to jako bys zaplatil barák někomu kdo má stavební povolení a užívací právo k pozemku, který vlastní někdo jinej a jinak má jen holou prdel. Podepsal by si s ním smlouvu o vzájemné spolupráci (či nějaké jiné činnosti, s tím že ta smlouva je nevypověditelná) a on když zjistil, že se ti už investice vrátila (při dělení výnosů podle té danné smlouvy) a při představě kolik si ještě vyděláš (a o kolik on přijde) prostě tu nevypověditelnou smlouvu vypoví ....
0/0
1.5.2003 14:12

sword

Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Tos to trošku zjednodušil. Barák koupili amerikáni sami sobě a zůstal jim. Užívací právo si nekoupil, pouze spolupráci na servisních pracech při tom užívání. nevypověditelstnost smlouvy taky není relevantní poznámka, protože smlouva je vypověditelná. A výpověď ze smlouvy nebyla proto, že se amerikáni chtěli podílet dál, ale že chtěli řídit tam, kde měli jen spolupracovat. Jinak v tvém příspěvku chybí poznámka, kde he pořád ta investice amerikánů ? Nějak se pořád ztrácí v mlze co a kde vlastně investovali, když si všechno koupili sami pro sebe a u sebe, doma v Americe. Vše potřebné totiž, kromě baráku investovali doma v USA v duchu a typickosti amerického filmového průmyslu, pod hesle, všechny dollary světa zpátky do Ameriky výměnou za nad-národní produkci americkýho filmovýho pásu. Nic proti americkejm filmům, když nejsou zaměňovaný obluzováním za investice do český země.
0/0
1.5.2003 14:27

Jirka

Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Vidíš to zcela špatně a taky trochu politicky, bych řekl. V podstatě je to jednoduché, když už jsme u těch příměrů stavby domu. Někdo bez prostředků, ale se styky získal na základě lživého projektu vysílací licenci. To je hezké, ale k vysíláníá potřebuješ peníze ma zařízení, vysílače, lidi, pořady, získávání reklama, mzdy atd........ pokud je nemáš, zháníš investora a tím bylo CME. To dalo peníze a pan Železný manažoval společnost: všechna čest úspěšně, a peníze se vydělávaly a zisk šel, pochopitelně do kapes investora, daně zůstávaly zde.  A tak ho napadlo, že vzhledem ke špatným zákonům je velice snadné si tu investici přivlastnit. Dál už je to zcela jasné.
0/0
2.5.2003 12:26

sword

Re: Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Dík za normální protinázor oproti těm nesmyslným. Máš pravdu v tom, že to cvidím i politicky, neboť to politické také je. Souhlas, že někdo na základě styků získal licenci, souhlas. Faktem je, že zejména maerický styl obchodu uznává dokonce nadsazeně licenční práva a úspěšně s nimi obchoduje. CME vědělo, že licensorem je někdo jiný. Také souhlasím, že potřebovali peníze na zařízení atd. Ano souhlas, CME investovalo, ale zde je třeba rozlišit provozní investici a investici do České republiky. Zde se rozcházíme, neboť pointou byly ztracené investice CME investované v české republice a oprávnění na jakési škody. CME investovalo a utratilo své investice v USA jak za techniku, tak za vysílací práva k filmům. Investovalo tedy ve své zemi. Navíc ani o techniku, ani o licence k filmům nepřišli. Za druhé, výši těchto nákladů si odepsalo v tuzemské daňové soustavě a navíc v daňové soustavě USA, kde byly úlevy daní při nákladech uplatněných do post-komunistických zemí. Po výdělku a úhradě nákladů na pořízení jsou pak již tyto provozní náklady-investice již oproštěny investičního vztahu a navíc jsou odpisovatelným hmotným investičním majetkem, který má omezenou dobu své účetní hodnoty a tudíž svou hodnotu přežili. Tedy zjevně američané vůbec o nic nepřišli, nemohl si ji tedy nikdo přivlastnit. Pokud vím, Nova odešla od ČNTS opět pouze s licencí k vysílání, bez jejich techniky a majetku a začala opět zničeho a znovu. A pokud tam mezi (ČNTS-CME) a novou došlo k vnitřním neshodám a majetkovým vztahům, je to jejich věc mezi sebou ). V těchto sporech Nova vyhrála své arbitráže. Co se ale týče arbitráže vůči České republice, trvám na tom, že je to spekulativní nárok CME na jinak ne-existující investice v ČR, který by nikdy nemohl projít, pokud by mu česká vláda nenechala volný průchod a zde je otazník k zamyšlení, proč česká vláda bez sktečné obrany přistoupila na hru, že amerikánům z CME něco dlužíme, pokud by se jí to politicky nehodilo do krámu. Takže si myslím, že pravdu mám, a že je to třeba vidět ve dvou rovinách, to není o sympatiích či odporu k Nově, ale proč česká vláda pletichaří za cenu 10 miliard, jen proto, aby se zbavila svých politických odpůrců a protivníků, neboť Nova je jediná, kdo odporuje jejich machinacím. A zde začíná další zákulisí a opět politické. Souhlas, že obojí je špína, nicméně nelze zjednodušovat, že zaplatíme na daních 10 miliard kvůli Nově, protože je to kvůli této vládě. A neboj, 10 milard nezaplatíme, protože vlada Nově lůicenci určitě vezme ještě před referendem do EU, dá ji američanům a ti nám laskavě těch 10 milard odpustéí. Jak to bude ale s precendensem pro další arbitráže, to už ti nepovim, protože to nevim, ale ten precedens opět zavinila česká soc-demácká vláda.
0/0
2.5.2003 12:50

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Dobrý, díky za reakci. Je vidět, že když rozumní lidé chtějí diskutovat, jde to, i když se zcela neshodnou. Skoro ve všem souhlas, jenom ne v tom prostém odejítí s licencí a bez přístrojů. Jako průmyslový praktik vidím velkou hodnotu v naučeném know how, ovládnutí přístrojů, ke kterým by se jinak nedostali, v perfektním trainingu na manipulaci s lidmi, část lidí jako takových. Víš sám, že největší hodnota, nakonec, jsou stejně lidi, protože to cos je naučil a dobrou politikou zloajálnil, nikde nezaplatíš. Mně se totiž nejedná ani tak o ty peníze, mně se jedná o ten etický princip. Pracuji v zahraniční firmě a dovedu si vymyslet podobný způsob jak přijít k vlastním penězům, na to ovšem musí být též povaha.
0/0
2.5.2003 13:57

sword

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Opět se rýsuje téměř shoda, jen jsem v oboru pracoval a mohu ti říci, že pokud se know how a zkušeností s technikou týče, neučili nás to američané, ale právě my, neb používáme cizí výrobky a technologie, umíme s nimi lépe a více zacházet, než oni, neb nás k tomu vývoj nutí. Televizní technika magnetických a digitálních záznamů a systém pal a secam, který proti americe používáme je v mnohém lepší a schopnější a skutečně čeští televizní technici a kameramani atd. atd. jsou v mnohém technicky zdatnější a odbornější, než američtí. S vyjímkou britských zvukařů pro hudební produkce jsme v evropě na špici s odborností TV techniků. tedy jediné know how, které CME vneslo byly zahraniční vazby na zejména americké reklamní zdroje působící v Čechách, které by ale stejně jinak u Novy reklamu využívali, neb tu není dostatek komerční konkurence a dostečný televizní trh.
0/0
2.5.2003 14:31

Jirka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
Takže nakonec jsme se dostali takřka k jádru věci, jen bych trošku nesouhlasil, že jsme v té době byli na úplné špičce. V USA jsem v roce 94 nějaký měsíc pobyl a technický rozvoj tam a zde na poli TV Video, a Hifi techniky, nemluvě o počítačích se nedal porovnat. opravdu něco jako noc a den. Ta podstata pak tedy je, že si prostřednictvím nastrčeného chtěli koupit trh. To se jim podařilo, ale narazili na to co jsem již před chvílí popisoval. CME nebyla jedinou firmou, která kupovala šikovné manažery i dělníky a pomocí špičkové technologie je katapultovala na evropskou špičku. Ty firmy samozřejmě nekupovaly staré baráky plné zastaralých strojů a technologií, kupovali trh a značky. Stačí si vzpomenoit na Procter&Gamble, Auto Škoda, Philip Morris, Unilever, Nestlé a mohl bych pokračovat. Přeju pěkný víkend.
0/0
2.5.2003 15:26

sword

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
:-)) Jen jsem nemluvil o technice, ale technicích. Ale jsme ve shodě. faktem z toho vyplývá, že jsme se shodli na tom, že CME o žádné investice, které by jim český stát měl hradit nepřišla. Tudíž by jim český stát neměl nic platit, a když platíme, můžeme vinit vládu, která uznání neoprávněného požadavku ocejchovala z duvodů řečených pletichářských politických zájmů. Jsme ale ve shodě, že ani americká CMI ani Nova není bez pletich. A jsme ve shodě, že výkřiky Nova může za arbitráž pokuty 10 milard je laciný neinformovaný a zpolitizovaný výkřik osob neznalých věci a pokud Nova a CME spolu něco mají, nechť si to vyřeší sami.
0/0
2.5.2003 15:38

sword

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cecilovi - CME tady žádný investice neztratila
a PS pane diskusní kolego, povšimňete si zvláštního jevu s úsměvem. Jakmile jakési ožehavější téma přejde do věcných diskusí o něčem, ztratí se jaksi aktivita zdejších komentátorů někam do pryč, a jen co se věcnější příspěvky, řekněme blížící se objektivnějšímu názoru, odsunou na stranku č. 2 a dále, započnou tu davové výkřiky opět převládat... těžko řici, zda-li to komentátory zaujme, že si to odtlačit dál nechtějí, nebo se to do mlýnka idnes nehodí, nebo se ztrácí zájem, když bulvární medializace a sprosťárny nemají příspěvkouvou převahu, či snad komentátoři bez ohledu na obsah a hodnotu informace žijí jen internetovou závislostí extrémních příspěvků, na úkor nákladů za internet svých zaměstnavatelů... :-))) nevím... také příjemnou neděli.
0/0
2.5.2003 15:47

Klokan

To už jako
zaplatil těch deset miliard???? Tak to je fajn, docela překvapil že se k tomu postavil jak chlap.
0/0
1.5.2003 9:21

Cecil

Mám dotaz.
Něco mi není jasné. Česká republika zaplatila arbitráž za neochráněnou investici. Dobře. Nejsem z toho nadšen, ale berme to jako fakt a ne téma k diskusi. Ptám se ale. Pokud CME ztratila investice, v jaké výši ta investice byla a kde je teď? Jestliže, ale CME má část té investice stále v česku, proč jsme ji tedy "neznárodnili" kompletně? Když tedy nebyla ochráněna a museli jsme za to zaplatit, tak tedy s plnou parádou a komplet. Teď mi to připadá, jako by někdo investoval do nemovitosti, ta ztratila hodnotu díky tom, že se nachází v záplavové oblasti, investor dostal tučné odškodné převyšující investici a nemovitost mu ještě zůstala a může s ní dál nakládat, případně při příští povodni žádat další kompenzace. Jak to tedy je? 
0/0
1.5.2003 9:10

jásetakyučil

Re: Mám dotaz.
Jak by to tady bylo-hádej!Můžeš jednou.
0/0
1.5.2003 10:04

Cesky Honza

NAPROSTY SOUHLAS!!!
Jako občan české republiky... (Henoch, 30.04.2003 21:13)
Jako občan české republiky,odmítám platit za špinavé kšefty cizáckých gaunerů!
Vladimir Mojsejevič Eisenberg-Železnyj,narozen v Samaře,CCCP,židovské národnosti a .Moses Lauder,američan židovské národnosti,ať si táhnou dělat své špinavé kšefty,mimo českou republiku!
Ukradls něco Lauderovi?Tak mu to vrať nebo mu zaplať šmejde,ale netahej do svých hnusných kšeftů českou republiku!
O peníze jsi se s námi také nedělil,tak na nás nestrkej svoje dluhy,šmejde! Nazdar!
0/0
1.5.2003 1:55

jerry

Re: NAPROSTY SOUHLAS!!!
0/0
1.5.2003 14:21

petr

hmmmmm
Závistivý češi
0/0
1.5.2003 1:47

Martin v.

Klaus na hrade
v zemi kriminalniku raj!!!
0/0
30.4.2003 22:17

Superb

Ale ale ale
Pokusil se už někdo z vás místo těch pomluv o věcnou a rozumnou analýzu případu?
Nepokusil!
Je někdo z vás expert na obchodní právo, finance či pravidla arbitráže?
Není!
Co víte o Vladimíru Železném?
Nic!
Takže!
P.Š.T.
0/0
30.4.2003 21:56

Otik

Re: Ale ale ale
To by se libilo tobe a tvejm podobnejm, aby lidi jako zelezny tady radili a ostatni PST (nebo jak to pises) ? Na to hochu zapomen. Co je zeleznej zac to vedej vsichni a jednou se mu  to vsechno pekne spocita. Zadny pst.
0/0
1.5.2003 0:34

jásetakyučil

Re: Re: Ale ale ale
Souhlas.Dík.Zvedls mi náladu.S tímto státem to není úplně špatné.
0/0
1.5.2003 10:06

jásetakyučil

Re: Ale ale ale
Pokusil,udělal-ŽÁDNÝ PŠT.
0/0
1.5.2003 10:07

petr

Re: Ale ale ale
Vím o Vlad. Žel., že na podzim r. 1968 byl na přátelské návštěvě v Moskvě za generálem, který vedl okupaci československa. Vlad. Železnýz zastupoval Social. svaz ml. a jak jsem viděl na filmovém shotu z té doby,uvedeném v televizi r. 1998, s širokým úsměvem oba setrvávali v přátelském rozhovoru.
0/0
1.5.2003 16:18

ALÍ HASAN MADŽÍD RAZÚKÍ GHAFAR SULAJMÁN MADŽÍD TIKRÍTÍ (Generálporučík, velitel letectva,předseda vý

Nápad.
Nechal bych mu useknout ruce a hodit je psum.
0/0
30.4.2003 21:29

Henoch

Jako občan české republiky...
Jako občan české republiky,odmítám platit za špinavé kšefty cizáckých gaunerů!
Vladimir Mojsejevič Eisenberg-Železnyj,narozen v Samaře,CCCP,židovské národnosti a R.Moses Lauder,američan židovské národnosti,ať si táhnou dělat své špinavé kšefty,mimo českou republiku!
Ukradls něco Lauderovi?Tak mu to vrať nebo mu zaplať šmejde,ale netahej do svých hnusných kšeftů českou republiku!
O peníze jsi se s námi také nedělil,tak na nás nestrkej svoje dluhy,šmejde!
Nazdar!
0/0
30.4.2003 21:13

sword

Re: Jako občan české republiky...
Henochu do těch dluhů amerikánům nás zatahli socani, nekrav.
0/0
30.4.2003 22:35

tráva

Re: Jako občan české republiky...
jediný šmejd jsi ty i se svými výkřiky o židovské národnosti. Asi jsi Urválkovo synek.
Česká republika se mohla podělat ochotou, aby tady ti dva mohli jak říkáš  dělat špinavé kšefty. Dokonce kvůli nim přestupovala své vlastní platné zákony. Tak moc nepokřikuj a mazej zítra na Letnou, Jiřinka ti něco zarecituje.
0/0
1.5.2003 0:01

Otik

Re: Re: Jako občan české republiky...
Travo myslim, ze na Letnou spis behaj lidi jako ty. To co dela zelezny je mozny jenom v tomhle podelanym zkorumpovanym state rizenym bejavalejma komousema a STBakama.
0/0
1.5.2003 0:31

sword

Re: Re: Re: Jako občan české republiky...
Oťas, ja ti fakt nerozumim, nadaváš na komouše ve statě a vladě, což je v pořádku a při tom nadavaš na železnýho, kterýho chtěj právě ty komouši zlikvidovat? že by se soudruzi prali mezi sebou ?
0/0
1.5.2003 10:09

Jan

Exekuce majetku Zelezneho skoncila...
....Je cas na exekuci majitele nakradenych milionu - Zelezneho! Za takove hyeny jako Zelezny, plati cesky narod krutou dan: zivotni uroven rozvojovych zemi a ani media jiz nedokazi narodu vic nalhavat, aby to lidi zrali! Zapamatujte si tento prispevek, protoze bude hur!
0/0
30.4.2003 20:16

sword

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 22:34

Otik

Re: Re: Exekuce majetku Zelezneho skoncila...
V makovaci by jsi si to mel srovna hlavne Ty. Jak proboha tahle vlada muze za podvody zeleznyho chytraku?
0/0
1.5.2003 0:37

sword

Re: Re: Re: Exekuce majetku Zelezneho skoncila...
Otiku, v makovaci si to srovnam, v makovici to srovnany už mám. Proboha jaký Železnýho chytráci. Tobě fakt asi stačí, když Marvanová nebo Dostál kváknou dva tři bláboli v TV a už škatulkuješ, co?
0/0
1.5.2003 10:03

sova .

je to
pořád stejné, čím větší zmetek,tím mu to snáze projde. Má prachy,zaplatí právníky a hlavně nato musí mít ti všichni Železní,(Srba, Svoboda, Snobková,Charouz,atd.)žaludek.Dlužili jste někdy někdo nějakou kačku? Na VZP, nebo DP, pár stovek,exekutor za týden za dveřmi.Jak se říká na chudý lid musí být přísnost, aby ti co jsou u toho meli co rozkrádat.
0/0
30.4.2003 19:56

Pepa z Báru

Re: je to
je to tak. Zvedá se mi z toho kufr a marně přemýšlím, jestli se na stará kolena dočkám toho, že někdo z těch dobytků dostane opravdu exemplárně po hubě. Kocourkov, šaškárna, lumpárna. Tak si tak vzpomínám na jednu populární slovenskou empétrojku, o tom, jaká že ta situácia vlastně je........
0/0
30.4.2003 20:00

Niki

konecne byl pan Doktor ocisten!
konec kriminalizace podnikatelu!!!
0/0
30.4.2003 19:38

Ranař

Re: konecne byl pan Doktor ocisten!
Ano, a konec kriminalizace zlodějů, tunelářů a podvodníků. Viz proces se Soudkem, který vykradl ze Škody Plzeň těžký stovky milionů /říkal tomu úvěry/, a zaplatil si další miliony za poradenské služby pro firmu, kterou sám řídil. Tohle všechno se děje v tomto "právním" státě.
0/0
30.4.2003 19:42

sword

Re: Re: konecne byl pan Doktor ocisten!
V jakym pravnim statě, přestaň už koukat na večerníček..
0/0
30.4.2003 22:44

Frantisek Holcak

???????????????????????????????????
Kdy uz zacne ta valka v Iraku ?
0/0
30.4.2003 19:19

ALÍ HASAN MADŽÍD RAZÚKÍ GHAFAR SULAJMÁN MADŽÍD TIKRÍTÍ (Generálporučík, velitel letectva,předseda vý

Re: ???????????????????????????????????
Moment.
0/0
30.4.2003 21:31

Jenik

Je to HNUS!!!!!!
amnestie pry nebudou
0/0
30.4.2003 19:04

Ranař

Huja buja
Zabavit Železnýmu všechen majetek, včetně jeho firem, a prodat to a zaplatit za to arbitráž!!! Jediné rozumné řešení, než nechat toho zlosyna se každou sobotu naparovat ve svém pořadu plném lží!!!!
0/0
30.4.2003 19:02

Pepa z Báru

Re: Huja buja
....hu..., vy se s tím nemažete....děláte čest svému nicku.....ale, jo, to se mi líbí ! Souhlasím...a je nám to k víte čemu.
0/0
30.4.2003 19:25

Krakonos CDN

Dvoji metr
Zidovska spekulace , jo tak to je , maj to psany v talmudu a uplne se podle toho jejich svinstva tak ridej a lzou , no hruza , kolik jich bylo v tech kominech ? rikaj sest milionu coz je lez , ale pral bych si kdyby vsecky   se na tu pout vodebrali !!! Uz toho prizivnickyho zidovskyho parasitismu je dost .  Voni to vedeli i ti Zidi vokolo pana Adolfa Hitlera pocinaje Goebelsem a konce Mengelem . A to prosim vedel zid na zidy co to je za rasu .
0/0
30.4.2003 18:29

Girgen

Re: Dvoji metr
Jo a ty jsi žid a všichni jsme židi :))) jej.. cos to hulil? nebo máš vyholonou lebku až jsi vyholil si z hlavy mozek? :)))) Češi taky byly v koncetrááku a tak si to i oni vymysleli? :))) jej.. fakt.. jsi zsi dosti zdrogovaný :)))
0/0
30.4.2003 19:17





Najdete na iDNES.cz