Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilci zaútočili na posádku sanitky

Posádka havarovaného auta zaútočila v noci v Praze na záchranáře. Opilí útočníci zkopali lékaře a rozbili mu hlavu. Opilce přeprali až hasiči. Před nehodou se ale trojice poprala už jednou. V restauraci Na Klondajku napadla několik hostů a rozbila vybavení podniku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
16.5.2003 19:54

MD

Sonda do české společnosti?
Po přečtení celého threadu se mi chce z většiny vašich názorů zvracet...
Právní stát??? Zakomplexovaní občané bez náznaků elementárního právního vědomí hned vědí, jak vše "vyřídit", každej má plnou hubu keců, ale kdyby byl na místě, nehnul by pro posádku ZS ani prstem.
0/0
10.5.2003 17:12

Harden

Re: Sonda do české společnosti?
A na to si prisel jak ? Ses telepat, vedma, nebo superspion, ze si nas vsechny takhle prokouk ?
0/0
10.5.2003 19:52

KáKá

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
12.5.2003 19:09

111

POLICISTE U TOHO BYLI A NIC NEUDELALI
PODLE INFORMACI OD LIDI, KTERI BYLI U TOHO INCIDENTU TAM OD ZACATKU BYLI DVA POLICISTE, KTERI JEN SEDELI V AUTE, KTERE BYLO ZA HASICSKYM VOZEM A AC DOBRE VEDELI CO SE TAM DEJE, NEVYLEZLI Z VOZU, DOKUD NEPRIJEL (S VELKYM SPOZDENIM A AZ PO DALSICH HASICICH, KTERI OBA UTOCNIKY ZPACIFIKOVALI) VYJEZD POLICISTU.
0/0
9.5.2003 10:48

Třeba hloupej Honza

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
16.5.2003 19:52

XXX

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 10:29

0/0
5.5.2003 10:19

Michal Vondraš

držím palce napadeným paramedikům!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobrý den,vážení jsem pravidelný ¨čtenář i-netové stránky ZZS HMP,takže si dokážu představit co práce našich záchranářů a lékařů obnáší,že jejich ohodnocení asi za moc nestojí kdekterý pobuda jim jejich práci stěžuje a nikdo žel Bohu ani zákon jim  ve věci osobní ochrany nikterak nepomáhá.Ty neurvalce bych potrestal tou nejtěžší formou-nechal bych je hasičům a postíženým paramedikům at si to vyřídí -chráněni zákonem.Napadenému lékaři a jeho kolegovi bych na náklady těch šmejdů poskytl rekonvalescenci tak dva měsíce třeba v Egyptě a ještě tučné bolestné.omlouvám se za trochu ostrá slova,ale doslova a do písmene se mi při tomhle otvírá kudla v kapse.Všem napadeným držím palce at se dají dohromady a věřím,že se tisk postará o odhalení identity těch grázlů  a on už se někdo najde,kdo jim ten život pěkně znepříjemní.M.V Praha 15.
0/0
2.5.2003 16:37

S.O.S.ák

Vůbec nechápu, co se tady řeší!!!
Případ je snad velice jasný a do 3 dnů může být uzavřen!!!
1. Řídili motorové vozidlo pod vlivem alkoholu.
2. Měli nehodu a byli u toho zranění.
3. Byli agresivní a zaútočili na lékaře a hasiče (hasiči jsou veřejnými činiteli, lékaři ze záchranky by měli být také).
4. Agresivní opilci způsobili lékaři zranění a je jen štěstí, že to neodnesl vážnějším zraněním!!
5. Bylo u toho nejméně 10 svědků a navíc existuje snad nejpádnější důkaz - videozáznam, který už viděl snad celý národ!!
Výsledkem je, že spravedlivý soud může proběhnout velmi rychle. Řidič by měl přijít o řidičský průkaz (okamžitě). Všichni opilci by měli být odsouzení na podmínku a alespoň ke 100 hodinám veřejně prospěšných prací, doporučil bych, aby je museli vykonat u záchranky, třeba by si mohli vyzkoušet na vlastní kůži, jaké to je  zkoušet pomoci jiným agresivním opilým řidičům!!!  
0/0
2.5.2003 13:54

2525

Re: Vůbec nechápu, co se tady řeší!!!
Hm, pravda, jenomže to bychom nesměli žít v tom našem Humanistánu !
0/0
5.5.2003 7:33

KáKá

No, zajímavá diskuze
jsem kolegou těch napadených lidí,a často se také příliš bezpečně necítím, ale když tady čtu něco o tom, jak by mnozí ze zdejších přispivatelů implantovali zbraně do sanitek, ale hlavně do rukou každého občana na potkání, aby vykonával sám spravedlnost hned na místě,  - lidi, jde z vás strach větší než z těch dementních zlitců. Váš výklad spravedlnosti je vskutku pozoruhodný,a o vaší objektivitě a znalostech problematiky tedy nemám pochyb. DĚKUJU, ALE O VAŠE POJETÍ PRÁVA OPRAVDU NESTOJÍM! Až se kdokoliv z těchhle vykonavatelů práva se zbraní v ruce ožere, a přepadne ho záchvat spravedlnosti a důležitosti, nechci bejt ve službě. Dík
0/0
1.5.2003 23:30

2525

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.5.2003 7:39

2525

Re: příspěvek zrušen
Vážení, aby Váš příspěvek nebyl smazán, jako ten můj, tak nesmíte pro proměnné "zákonodárce", "humanista" a "lidskoprávní bojovník" používat hodnoty "tlachal", "naivka", "netáhlo" a tak podobně.......
0/0
5.5.2003 7:43

Borg

Re: No, zajímavá diskuze
O tohle pojetí práva budeš stát v okamžiku, kdy tě někdo přepadne a ty se budeš pokoušet mobilem dovolat policii, ale než ti někdo odpoví, budeš mít mhu před očima a druhý den se probudíš v nemocnici s fáčem na hlavě, bez mobilu, hodinek a peněženky.  Taky bych se MOC RÁD cítil bezpečně a netahal s sebou zbraň, nicméně životní zkušenosti mě (bohužel) přesvědčily... Celé to chlapče chápeš trošku blbě - nejde o výkon spravedlnosti na místě, jde o obranu před lumpy, která je na místě rychlejší, než pasivně čekat na příjezd policie (která potom přivolá lékaře k ohledání mrtvoly napadeného, že?).  Já tedy s bouchačkou zásadně nechlastám, dost dobře si nedovedu představit, že bych s pistolí za pasem či v podpažáku šel na diskotéku - IMHO by se s kvérem dost blbě trsalo.
0/0
2.5.2003 8:30

Re

Re: Re: No, zajímavá diskuze
Hochu zlatá, vzhledem k tomu že tuto práci dělám pomalu déle než jsi ty na světě, myslím že nech na mě co mám jak chápat. Všimnul jsem si toho, že velké procento lidí co chodí se zbraní si tak akorát řeší nějakej svůj problém, a i ty se mně snažíš přesvědčit co je pro mě dobře a co musim jak pochopit. Se tvou zbraní u hlavy bych s tebou určitě souhlasil rychlejc, to je pravda. Avšak moje životní zkušenost je vcelku jasná: ve chvíli kdy vytáhneš zbraň, prohrál jsi - ať už jejím použitím, nebo jejím schováním zpět. A pokud s bouchačkou nechlastáš, dobře děláš - bohužel ne tak všichni ostatní. Následků samozvaného výkonu práva se zbraní v ruce už jsem dělal požehnaně,  alkohol tam byl poměrně často, a nikdy nebylo moc o co stát. A výroků typu "...já bych jim ustřelil obě nohy, já bych jim nechal ustřelit koule, já bych..." jsem si tady přečetl tolik, až se mi chce blejt. Pochopitelně že je nechutný to co se stalo posádce s těma zlitejma dementama, a je potřeba je pořádně bez okolků natřít, ale s klidnou hlavou a bez trhání kousků těla když už jim i mozek chybí. Dík KáKá
0/0
2.5.2003 17:15

Borg

Re: Re: Re: No, zajímavá diskuze
Samaritánství je hezká věc, já jsem v podstatě z vaší branže, ale garantuju ti, že bych do sebe kopat nenechal. Howgh. Borg
0/0
5.5.2003 7:12

radej_anonym

Re: pro pana ","
Vážený pane ",", svým příspěvkem jsem chtěl jen poukázat na to, jak naše "nadtarifní" složky platu, na které máme zaplaťpánbu nárok" kopírují spodní hranice rozpětí, které ukládá zákon o platu v organizacích našeho - jak říkáte - kapitalistického státu. Pro úplnost tedy dodávám, že osobní ohodnocení může dosahovat (dle výkonu zaměstnance až 40% základní mzdy, pro rizikový příplatek je rozpětí 100-500Kč, pro směnnost také a pro zvláštní příplatek členů výjezdových skupin zdravotnických záchr. služeb je stanoven rozsah 500-2000Kč. Prostým výpočtem si můžete spočítat, že jsme já a 99% mých kolegů za svůj pracovní výkon hodnoceni jen z 33% výplatních možností zaměstnavatele a bohužel pracovat musíme - a v této profesi zvláště - na procent 100, neboť následky by jinak byly pro mnohé tragické. Je jasné, že záchrannou službu má společnost takovou, jaké prostředky je do ní ochotna investovat a mám dojem že mnohé zahraniční kapitalistické společnosti toto moc dobře ví a hodnocení jejich záchranářů se liší od té naší zásadně. Máte pravdu, je to v lidech a myslím, že ti lidé kolem mě jsou na svých místech a když je třeba umí makat na 100% a né na 1/3.
0/0
1.5.2003 21:32

Pcx

Re: Re: pro pana
Jo jo, pan "," si asi sedí v kvádérku v kanclu a přemýšlí, co provede několikatisícovým příspěvkem na reprezentaci, který mu ráno vnutil zaměstnavatel. Koupit si nové slípky nebo kravatu - toť dilema ... V nejrizikovějších provozech ve zdravotnictví přitom dosahuje výše rizikového příplatku 600 Kč / měsíc - ani se nenadějete a máte tuberu, hepatitidu, atd., atd. - a máte vymalováno ... Panu "," garantuji, že třeba na takovou hepatitidu C se umírá velmi, velmi pomalu, velmi nepříjemně, ale docela spolehlivě ... To ale noname jako "," nemůže pochopit, ten nemůže pochopit ani to, že jeho "veledůležitá" práce třeba zas v celkovém pojetí tak moc důležitá není ...  
0/0
2.5.2003 11:52

Hanka

Kdo,koho podplatil
Najednou uz ani hasici nejsou verejnymi ciniteli, protoze tento statut stratili v okamziku, kdy se zastali posadky RLP. To proste nepochopim. Misto,aby ti grazlove,co ted tvrdi, ze si na nic nepamatuji, dostali co proto, tak za chvilku se jim asi budou muset zachranari omluvit, ze se jim pletli do cesty. Jsme opravdu pravni stat? Pokud nebudou potrestani, tak za chvilku uz si kazdy grazl na zachranare dovoli, protoze mu hrozi jen pokuta.
0/0
1.5.2003 9:03

kroboš

Re:
plnej souhlas. Přísnější tresty, alkohol musí být přitěžující okolností, a s hrubiánama jednat tak jak oni tomu jedině rozumí: tvrdě!
0/0
1.5.2003 10:01

názor

Re: Kdo,koho podplatil
A Vy se u nás ještě něčemu divíte ?
0/0
1.5.2003 10:32

radej_anonym

Plat záchranáře
Část mého běžného platového lístku nejmenovaného Územního střediska záchranné služby: třída 6/6, základní mzda 10060Kč, osobní příplatek 1400Kč, RIZIKOVÝ PŘÍPLATEK 100Kč !!!, zvláštní příplatek 500Kč, směnnost 100Kč...HRUBÉHO. Něco se dá přivydělat pár hodinama přesčasů, příplatky za SO a NE a za noční. Je to málo nebo moc za časté konflikty s opilci, když nám zrovna nenabijí ???
0/0
30.4.2003 21:47

Re: Plat záchranáře
Zijeme v kapitalismu. Kazdy clovek si mysli ze je placen mene nez by mel byt. A proto narky na vysi platu statnich zamestnancu jsou hezke. ALE VAZENY PANE, NIKDO VAS NENUTI DELAT TO CO DELATE, POKUD SI MYSLITE ZE JSTE NESPARVNE OHODNOCEN ZACNETE PRACOVAT TAM KDE VAS ADEKVATNE ZAPLATI. JE TO JEN NA VAS !!!!!. To tu mame narky taxikaru, ucitelu, tramvajaku, sanitaku, doktoru. Kdy se ozvou instalateri, pekari :-)))).... Vse je v lidech !!!
0/0
30.4.2003 22:57

Hanka

Re: Re: Plat záchranáře
Pokud by kazdy uvazoval jako Vy, tak ve zdravotnictvi a to znamena i na ZZS, by nikdo nedelal. Tam lidi delaji, protoze tu praci maji radi, tak jim spise vzdejte hold. V zahranici si techto lidi vazi a to i platove, protoze tady kdyz neco zkazite tak to nejde vyhodit jako papir v kanclu. Ja utekla prave pro penize, a moc se mi po teto praci styska.
0/0
1.5.2003 8:51

názor

Re: Re: Plat záchranáře
pro ",": Svým názorem jste potvrdil, že jste opravdu nic než "čárka" mezi větami. Všichni nemůžeme být řediteli Microsoftu nebo tuneláři(pro naši zem lepší přirovnání) !!!!! A pokud Vás dostane infarkt na ulici, no tak se nic neděje!
0/0
1.5.2003 10:38

mash

Re: Re: Plat záchranáře
Vážený pane, nezlobte se na mě, ale určitě nejste člověk na svém místě. Takových jako vy víc a můžeme se vrátit před rok 1989.  Mám pocit, že "nelíbí se ti, můžeš jít" se poslední dobou slyší často.
Díky Bohu máme na záchrance šéfa, který si umí své lidi a hlavně jejich schopnosti náležitě ocenit...tak tolik.
0/0
1.5.2003 10:41

no comment

Re: Re: Plat záchranáře
Vy asi nežijete v ČR. To byste do svémo příspěvku nenapsal ty instalatéry!!!!!
0/0
1.5.2003 10:45

Klokan

Re: Re: Plat záchranáře
Děláte si snad srandu? Tohle povolání někdo dělat musí. Co je v lidech, to snad neni pravda, tohle je průser systému  Teda jako vy, už  mě už dlouho nikdo nenasral.........
0/0
1.5.2003 12:49

petr

Re: Re: Plat záchranáře
bohužel mi nezbývá než s vámi souhlasit,je tomu 11 let,co si vážení páni od záchranky usmysleli stávkovat a z tohoto důvodu přijeli k infarktu mého tchána po dvou hodinách od ohlášení,doufám,že nemusím vysvětlovat,jak to dopadlo.Řeči typu nemohou být všichni řiditelé jsou pravdivé.Všichni na  to totiž nemají.A nezapomínejte,doktor není žádnej lidumil.ten umí sakra chladně kalkulovat.Pokud něco umí,ne jenom píchat injekce.
0/0
7.5.2003 18:40

Sissi

Re: Plat záchranáře
Snad si jednou budou nasi prace vazit.
0/0
1.5.2003 8:53

Ládínek Smolík

Re: Plat záchranáře
na šoféra docela dobrý,úměrný plat vzdělání a výkonu,u DP autobusy Praha ale platí líp
0/0
7.5.2003 20:56

Agent

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 18:58

Cartman

trest
Jelikož je to vyšetřováno jako přestupek proti občanskému soužití, těžko je možné očekávat trest odnětí svobody (dokonce nepodmíněný), jak si mnozí zde diskutující mysleli. Odejdou s blokovou pokutou v řádu tisíců...
0/0
30.4.2003 16:13

Harden

Re: trest
Rek bych, ze to brzo prekvalifikujou, zalezi na tom, jak dlouho bude ten lekar v nemocnici. Tady neslo o par hospodskejch facek, jde o ublizeni na zdravi s naslednym lecenim a pracovni neschopnosti.
0/0
30.4.2003 16:33

FG

NEOPRÁVNĚNÁ KRITIKA POLICIE
Je zajímavé, jak se zde někteří lidé pozastavují nad pozdním příjezdem policie. To, jestli přijeli o 5 nebo 10 minut později, není podstatné. Ti muži by se měli stydět. Když mi někdo přijde na pomoc a já ho začnu napadat, tak na tom musím být velmi špatně. Styďte se, chlapci!
0/0
30.4.2003 16:03

Hanka

Re: NEOPRÁVNĚNÁ KRITIKA POLICIE
Jenže je smutné, když někdo volá o pomoc, protože ho mlátí, jakoby ho chtěli zabít, a uslyší na tísňové lince 158 pouze magneťák, který mu říká, že jsou všichni operátoři zaneprázdněni atd. a nakonec přijede pomoc až za 24minut!!! Kdyby byli útočníci ozbrojeni, tak jsou všichni záchranáři a hasiči mrtví...!
0/0
30.4.2003 20:42

karel

spodina spolecnosti!
nejvyssi cas , aby policie byla razantnejsi na takove grazly! Lekar ve sluzbe je tez verejny cinitel! Bude zajimeve sledovat tuto kauzu z pohledu zakonodarstvi!
0/0
30.4.2003 15:38

Jane

Ostuda, ostuda
 Nerozumim postupu PČR, která přijela, až bylo po "všem". Hlavně, že v "přidělování" pokut se vypracovali do značné virtuozity. V tom jsou machři.  Jak se ale jedná o to, aby ukázali svoji profesionalitu a svoji potřebnost, jsou zalezlí na "základně".
0/0
30.4.2003 13:57

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 22:53

jana kleer

radek
prosim te co to ma spolecneho s vladou? za to muzou hlavne soudci a advokati a lhostejni lide kolem a vypnout kamery? co blbnes vzdyt to prave media miluji ukazat tyhle obrazky v novinach na tom prece vydelavaji jana
0/0
30.4.2003 13:30

chuchle

Přání
Jsem zvědavej, jak se bude vyšetřování vyvíjet. Jinak bych si přál, aby takhle párkrát pořádně dostala přes tlamu ta naše skvadra humanistů, intelektuálů, ochránců lidských práv a podobných tlachalů, žvanilů, darmojedů a budižkničemů. Třeba by pak konečně přišli na to, že svoji veskrze naivní činností podporují všemožné grázly, zatímco slušní na to jen doplácejí. P.S. Trochu odbočím - ta včerejší debata v nočních zprávách na CT1, kde známý propagátor drog a nějaký trouba z Helsinského výboru pro lidská práva vysvětlovali, že test na drogy ve škole je protiprávní, to taky byla síla..... Lidi, proberte se, proboha !!!!!!
0/0
30.4.2003 13:09

mike

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 12:57

Psycho

Kde žijeme ?
Nejlepší je vyšetřování na svobodě. Tohle bych exemplárně potrestal, aby si to přístě další opilci rozmysleli. A ještě bych nechal jednotku rychlého nasazení, aby si na nich vyzkoušela údery a chvaty. Natvrdo. Jak říkal ředitel ZS MUDr. Schwarz, napadení lékařů a posádky ZS je prakticky každý den. Proboha ! Kde a v čem to žijeme ?
0/0
30.4.2003 12:01

Re: Kde žijeme ?
Zijeme v demokratickem state kteremu vladne kral Radar von CSSD.
0/0
30.4.2003 23:00

Cybermud

Měli je nechat chcípnout...
Normálně bych je nahnal do toho auta a zapálil ho... takovej xindl... fuj takjxl... a to jak mnozí vědí jsem extrémně proti násilí...
0/0
30.4.2003 11:09

Iv

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 10:35

Ondra

trest na ně
Každopádně podle českého trestního řádu by měli jít sedět alespoň na dva roky, tak se snad zadaří. Každopádně mi docela vadí lhostejnost těch lidí v restauraci. Tu policii mohl zavolat kdokoli z nich a jestli tam nekoho napadali, ostatni mohli zasahnout. Úrčitě by se tam pár schopných lidí našlo, kteří by je zvládli, když to dokázali i hasiči!!!
0/0
30.4.2003 9:46

Re: trest na ně
Problém té lhostejnosti je v Českém právním řádu. Pokud by se kdokoliv z přihlížejících pustil do fyzické pomoci napadeným, mohl by být nařčen z nepřiměřené obrany a nakonec být odsouzen k odnětí svobody také. Také by obránce mohl být nařčen z výtržnictví. Neříkám, že je dobře, že byli lhostejní, říkám jenom stav věcí.
0/0
30.4.2003 10:15

P.

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.4.2003 9:45





Najdete na iDNES.cz