Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodavačka boj o život prohrála

Třicetiletá prodavačka z olomoucké zastavárny, kterou v pondělí brutálně zbil neznámý lupič, zemřela v olomoucké nemocnici. Podlehla těžkým zraněním hlavy, které jí zasadil útočník, jenž si ze zastavárny odnesl deset tisíc korun v hotovosti a zboží přibližně stejné hodnoty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Radek

život za život,ale politický
Za každou takovou vraždu chci vidět mrtvého politika,který schvaluje takové zákony.
0/0
6.5.2003 14:18

Zuzi

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 19:31

TyyPyy

Jak to myslite, trest smrti?
Co kdyby se pak na nas vsechapajici veleuslechtili humaniste z Rady Evropy nebo Amnesty International zamracili? Co potom?
0/0
5.5.2003 16:26

Dášenka

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
5.5.2003 12:19

.-xXxXx-.

OKO za OKO
TREST SMRTI PRO VRAHA!!!
0/0
5.5.2003 10:03

Begbie

Pro pachatele takových činů ........... SMRT !!!!!
Co se dneska děje na ulicích je neuvěřitelné! .... souhlasím se změnou legislativy .... pro takové vrahy se opravdu hodí jen provaz.....pokud se společnost RÁZNĚ nevypořádá s takovými Z...Y je velmi pravděpodobné  že se něco podobného může stát právě vám nebo někomu z Vašich blízkých :(((
Moje sestra je soudkyně... a co nám občas vypráví za brutální příběhy, které se udály ...hrůza povídat :((
0/0
4.5.2003 12:17

straka

Re: Pro pachatele takových činů ........... SMRT !!!!!
jeste nikoho nechytli , tak koho veset? Nebo teprve po umrti obeti se zacne hledat vinik ? Loupezne prepadeni za hledani pachatele nestoji ? 
0/0
4.5.2003 12:28

ista

Milostpán Veškrna
Ještě že milostpán Veškrna už nemůže rozdávat milosti
0/0
4.5.2003 10:12

focus

Ještě
0/0
4.5.2003 10:10

Karel

Soud
Já bych vraha vydal pozůstalým.Ti jediní mají právo soudit.
0/0
4.5.2003 8:50

Marcus

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.5.2003 0:47

dudlik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.5.2003 23:21

Krakonos CDN

Za komancu
byl snad kdysi trest smrti za takovej precin , V USA za loupeznou vrazdu se dava do tela par set Voltu do tela i s Wattama a Amperama ale dobrej konopnej provaz stacil by taky pro takovou zrudu , mlada zenska , chudinka .......a vobet pro ...nemam slov....
0/0
3.5.2003 21:29

hukal

potřebujeme ...
tvrdší tresty. Zločin se nesmí vyplácet (jakýkoli).
0/0
3.5.2003 20:57

simona

Zavrit vraha na dovizivoti, jestli ho najdou
 Ja si myslim, ze je to chyba i majitele zastavarny. Kamery a nejaka ta zbran pod pultikem ji mohla zachranit zivot. Byla to mlada zena a nezaslouzila si zemrit za to, ze pracovala a nekradla jak ten co ji umlatil k smrti.
0/0
3.5.2003 18:42

straka

Pres zastavarny projde vetsina ukradenych veci
(zbytek pres autobazary) a kdyz dojde zlodejum motivace, tak jdou loupit tam, kde je maji radi (a kde to znaji). Pan majitel vydelava na obchodu prevazne nelegalnim a tetokrat to odnesla prodavacka. Je to neco na zpusob - Sluz certu, peklem se ti odmeni. Chudak holka. .. a policie  chodi kolem zastavaren s klapkama na ocich. Zvysena kriminalita je jen veci policie, ktera se chova jako urednici - zapsat a ono se to mozna vyresi samo.
0/0
4.5.2003 12:11

Marcel

Vrazda
   Vykradat zastavarny je asi lehci nez vykradat banky.Navic clovek kterey neco zastavi,chce svou vec ziskat zpet.Nerikam,ze lupic ktery v zastavarne kradl mel neco zastavene,ale mozne to je.Kazdopadne zabil cloveka a 15 let vezeni se mi zda jeko dost maly trest.Jestli mu je 30 a za deset let ho za dobre chovani pusti,ve 40 ti muze zase pokracovat.Clovek jako byl tento si zaslouzi daleko vyssi trest.Trest smrti neuznavam,protoze by to byla svym zpusobem take vrazda!
0/0
3.5.2003 17:16

galateia

haha to je snad vtip :o)
Nevim co to je blbce co tvrdi ze se socialismus osvedcil:o((
Ja komunisty nenavidim a vzivote bych je nevolila.
A kdo je voli mel by ses tydet sam pred sebou
 
0/0
3.5.2003 15:34

historik

Re: haha to je snad vtip :o)
Bohužel, je fakt, že za každého totalitního režimu (Stalin, Hitler, Mussollini apod.) klesal počet celkových trestných činů a dokonce byla potlačena i mafie. Největší počet trestných činů je v tzv. demokratických nynějších státech, kde si lidé pletou demokracii s anarchií.
0/0
3.5.2003 17:39

Henoch

Je to smutné.......
Ti dole se fackují a zabíjejí o podě.laných 10.000Kč a ti nahoře si klidně kradou desítky miliard,a ještě žádný nebyl dopaden!
Nazdar!
0/0
3.5.2003 14:07

ethrede

OBNOVIT TREST SMRTI PRO VRAHY
0/0
3.5.2003 13:32

nm

Re: OBNOVIT TREST SMRTI PRO VRAHY
ale to už přece nejde-neboj, ti vrahové ve věznicích si "užijí" se spoluvězni, oni je mezi sebe taky nějak nepřijmou-proč myslíš, že taková Čermáková žádala být na cele sama 
0/0
3.5.2003 14:10

Salaman

Re: OBNOVIT TREST SMRTI PRO VRAHY
Ono by to s obnovenim  trestu smrti nebylo asi tak jednoduche, ale myslim si, ze by se melo zprisnit posuzovani nasilnych trestnich cinu. Pokud nekdo zabije cloveka pro par tisic a dostane za to kolem 7 let, tak je to smesny...
0/0
3.5.2003 15:29

Jan K.

Re: OBNOVIT TREST SMRTI PRO VRAHY
Ono by pomohlo kdyby u soudu a policie nebyla slamperaj. Ale to je tezky po dobe kdy se prohlasovalo ze spinave penize neexistuji a je potreba zhasnout - nez se tohle vykoreni, to bude trvat celou generaci.
0/0
3.5.2003 15:33

Tráva

Re: Re: OBNOVIT TREST SMRTI PRO VRAHY
jenže tohle nikdo neřekl. Že novináři  použili vlastní výraz upravený tak, aby vypadal zajímavě je celkem normální. Že jim na to někdo skočil je spíš zábavné. A že se nejvíc rozčilují instalatéři, kteří berou za hodinu práce tři litry je už jen groteska.
0/0
3.5.2003 18:33

Zdeněk

Komunisté mají raději své místo u prasečího žlabu, než svobodu.
Nejsou schopni se o sebe postarat, musí vykořisťovat druhé lidi.
0/0
3.5.2003 13:08

cejkis

právo na obranu!
Nebudu řešit, co se prodává v zastavárnách.
Ale chtěl bych, aby se každý zamyslel nad právem na obranu. V ČR v případě, že někho zraníte či zabijete při obraně neexistuje právní předpis, jak by měl soud postupovat. Tedy pokud na vás někdo zaútočí a vy se bráníte útokem podle takticých zásad (útok musí být z vaší strany silnější; v případě, že bude stejně silný dojde k patu)  záleží jen a jen na soudci, zda tento čin bude posuzovat jako jeden skutek (útok na vás + obrana) nebo jako dva činy(utok na vas+ vase reakce). V prvém případě máte velkou naději, že soud vyhrajete ve druhém velkou šanci, že soud prohrajete. Volba je na soudech, které jak jsme se mohli přesvědčit rozhodují pokaždé jinak i ve stených případech.
Př. Někdo vám něco ukradne, vy si to nenecháte líbit a snažíte se mu v tom zabránit nebo svou věc získat zpět...dojde k boji, při kterém zloděj bude chtít použít zbraň..vy použijete svou nebo se zmocníte jeho zbraně a zraníte ho či ho zastřelíte.  Měli by jste být v právu, ale (viz popis stavu u nás) nemusíte..záleží na soudci, "jak se vyspí"
Náše zákony podporují útočníky!!!
0/0
3.5.2003 12:06

jo jo

Re: právo na obranu!
ale pane - to je stará a známá věc - že soudy podporují zlodějě a útočníky - bohužel, ale položme si otázku - čeho je to důsledek? neni to náhodou také pro to, že je tam bolševická verbež, které tento stav vyhovuje? přeloženo do češtiny - chtěli jste změnu režimu, tady to máte a žerte to ........ stejně tak se nesmí zveřejňovat národnost zločinců - ptám se proč? tohle neni demokracie - to je šaškec
0/0
3.5.2003 13:18

Vašek

Re: Re: právo na obranu!
Mám dotaz - které roky tam bolševická verbež nebyla?????????
0/0
3.5.2003 13:44

no comment

Tady se nebavíme snad o zastavárnách ,ale o lidském životě, inteligenti!
Typické pro náš národ: no tak umřela,ještě když si dovolila prodávat v zastavárně, a co! Hlavně, že naši hokejisté vyhrávají!!!!!!!!!! To je úroveň. FUJ.
0/0
3.5.2003 12:02

rado

Za komunismu
zastavárny nebyly zapotřebí,každý měl svou práci,zdroj příjmu a nemusel nic zastavovat.Drogy,dětská pornografie,kriminalita,a mnoho dalších nešvarů jsou atributy demokracie po puči v r.1989.Proto navrhuji vrátit se k již osvědčenému a daleko lepšímu - a to k socialismu.Jo a na banány kašlu.
0/0
29.4.2003 15:22

K^2

Re: Za komunismu
Odstěhuj se na Kubo. Tam budeš mít souudruhy komunisty i banány. A neotravuj nás, svobodný lidi!
0/0
29.4.2003 15:39

antix

Re: Za komunismu
Myslím, že není podstatný typ prodejny. Mohlo se to klidně stát ve zlatnictví nebo v nějaké Večerce. Podstatné je narůstání takových zločinů, to, co dřív byla výjimka, je dnes na denním pořádku -  vyloupené pošty, přepadené benzínky, okrádání lidí za denního světla v autobusech,  napadání agresivními opilci - viz případ ze včerejška - je to mor. Roste počet gaunerů, když je náhodou chytí, dostanou směšný trest nebo podmínku. Policie na to nestačí a lidi si bojí i svědčit, protože nemají zajištěnou ochranu svědka. Je to marast. Souhlasím se rčením "zlatí komunisti". P.S. na banány kašlu taky.
0/0
30.4.2003 9:31

Kašpar

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.5.2003 12:59

Jiri

Re: Re: Re: Za komunismu
tvuj nick presne vystihuje tebe a tvuj prispevek
0/0
3.5.2003 14:14

Milos M .

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
3.5.2003 16:08

Ráno

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.5.2003 0:48

kožak

Re: Re: Za komunismu
Jo, komusti pozavirali skoro vsechny gaunery (s vyjimkou tech, kteri jim politicky vyhovovali). Ale krome vsech tech gauneru jeste dvakrat tolik nevinnych lidi, jestli ne petkrat tolik. Jestli chces aby to zase takto fungovalo...  
0/0
3.5.2003 13:13

nm

Re: Re: Za komunismu
tak tj. síla-ale pořád lepší než ti převlečení
0/0
3.5.2003 14:06

Janoš

Re: Re: Za komunismu
Já taky souhlasím a stejně uvažuje čím dál tím víc lidí.. Ještě pár roků vlády Havlových pohrobků a před nimi se plazících socdem........ a komunisti při volbách získají přes 50%.
O co se vsadíte, ten gauner dostane maximálně týden veřejně prospěšných prací, pokud ho soudce vyznávající Pravdu a Lásku nepustí rovnou do ulic se slibem, že se určitě polepší. 
Spravedlnosti se nedočkáme, pokud ji lidi nevezmou do vlastních rukou.
 
0/0
3.5.2003 14:11

ZZ top

Re: Za komunismu
kde bydlis rado, ja zaridim tvuj odchod do vecnych lovist, chcipni prosim te ty zrudo obecna, kolik ti je ty stbaku vygumovanej, usmazim te a povesim za koule
0/0
3.5.2003 13:35

Tom

Zástavárny atd
Zástavárny jsou jednoznačně tolerovaným překupnictvím kradených věcí. Podle mě se tam prodává minimum toho, čeho se lidi chtějí zbavit. Rozhodně jsem pro tvrdé kontroly zboží, jejich původu a pro platby za prodané zboží výhradně převody na účet apod. Prostě co nejvíc to zkomplikovat. A to samé burzy...
Ovšem něco jiného je, když prodavačku přepadne nějaký magor a způsobí jí taková zranění. Ne nadarmo je vidět ve filmech, že v amerických zástavárnách je prodavač za bezpečnostní mříží nebo sklem, jako v bance. Mají s tím asi zkušenosti. Je mi jí líto ale svým způsobem je toto riziko předpokládatelné - stejně jako povolání čerpadláře na benzínce apod.
0/0
29.4.2003 14:56

Dáša

Zrušit ihned!
 Samozřejmě zrušit.Prodávají se v nich pouze věci z krádeží.Pokud nebudou mít zloději přímý odběr budou to mít trochu ztížené.
0/0
29.4.2003 13:20

Ferda

Re: Zrušit ihned!
Jsi mimo mísu.Téma je o zabité prodavačce a ne o rušení  zastaváren.  
0/0
3.5.2003 12:53

K^2

No, tak se jim to nakonec vrátilo...
Když jsem jel tuhle v 6 večer z práce a před mým autem zastavil taxík a z něj vyskákali 3 cikáni a šup do zastavárny, chytil mě pěknej vztek.  Nechaj se z lupu odvézt tágem. To je síla. Ne že bych to někomu přál, ale zastavárny samy pomáhají vytvářet poptávku po kradeném zboží. Kdo s čím zachází,.....
0/0
28.4.2003 23:31

tuccy

Re: No, tak se jim to nakonec vrátilo...
Kvuli komu jinemu by taky byly provozovane non-stop zastavarny? Nebely by se takove instituce radeji zrusit? (nebo je alespon neustalimi policejnimi kontrolami dusit tak, az by se jim to prestalo vyplacet?)... Ale to by zase nasi hrdinni ochranci zlocineckych prav rvali jan na lesy...
0/0
29.4.2003 11:54

Roman Durdis

Olomouc
Jakákoliv trestná činnost všeho druhu poslední dobou je pořád v Olomouci :-)
0/0
28.4.2003 23:19

Kato

Toz vidis, ze Hanace neso zadny liny strecove....
0/0
29.4.2003 13:54

franta mottl

za tri tydny osma loupez
jestli jeste ted nekdo rekne, ze se nemusime podekovat u pana profesora, tak je skutecne ignorant. Chudoba radi a zene lidi do trestnych cinu.
1.
0/0
28.4.2003 23:12

Aleš

Re: za tri tydny osma loupez
Chudoba s tím nemaázas tak moc co dělat. Všichni jsme tak nějak víc bezohlední. Což potom kriminální živly. Tahle zastavárna byla už minulý týden vykradena. Majitel je asi velmi spořádaný podnikatel. Bydlím hned naproti přes ulici.
0/0
29.4.2003 0:29





Najdete na iDNES.cz