Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Odmítnutá Iráčanka přiletí s rodinou v sobotu

Iráčanka, kterou úřady nevpustily počátkem dubna do země, přiletí v sobotu z Bejrútu se svým synem a manželem na pražské ruzyňské letiště linkou ČSA. Dvouletého hlapce, který trpí mozkovou obrnou, se ujmou lékaři v Motole, informovala mluvčí Eva Jurinová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MK

Skvely :(
No to je vazne skvely! Prileti sem s rodinou... A pak prileti dalsi a dalsi. Za chvili jich tu bude. Taky sem sebou samozrejme pritahnou nejaky ty nemoci a my je budem ze svejch penez lecit. Jen tak dal... Meli by jsme se spis starat o Cechy a ne o nejaky Iracany
0/0
19.4.2003 23:26

Pavel

Jeden s tisicu smesnych prehmatu CR!
Proc se urady nezeptaly na nazor komunistu? Doslo by jiste k pratelskemu uvitani a libani na tri tvare a narod by to zbastil a sentimentalni plac by se zmenil v reku radosti! Rozhodne je ale dobre, ze te Iracance hned poprve neamputovali na letisti nohu, protoze to by se asi tezko vracelo do pratelskeho tomu a zrejme by tomu uvitani neco chybelo........."""noha, nebo mozek"""?
0/0
19.4.2003 2:56

vtip dne

je to jen politika
takže francouzský prezident chce vytvořit přímou linku Irák - Evropa, aby se tady mohli léčit děti z Iráku (myšleno někde v evropských zemích - asi). Jako myšlenka je to určitě ušlechtilé, nicméně tomu Chiracovi asi nestačí, že má vlastní zemi zamořenou všemi možnými i nemožnými přistěhovalci, a to chce ještě více zamořit Evropu.
0/0
18.4.2003 10:40

Vaclav Hanus

drzte uz zobaky!
Pane boze! Hlavne o tom uz prestante psat. Nechte je vstoupit do zapomneni. Nechte ty bezejmenne (mozna dokonce radove) spoluobcany jednat! Jednat v zajmu teto zeme, bez vyhlidky odmeny, nebo jakehokoli oceneni aby alespon castecne zachranovali reputaci. Publicita jim nakonec vsem muze leda ublizit.
0/0
18.4.2003 9:36

Olda

Jenom aby to vláda včas oznámila celníkům.
0/0
18.4.2003 9:08

Kája

Už pro ni máme domeček 6+1 s bazénem.
Přiletí s celou rodinou no nazdar a kdy odletí?Doufám,že má dost peněz na léčení jako musí mít každý z nás
0/0
18.4.2003 8:13

Elev

zadost
zadam vsechny zainteresovane, kteri pozvali ciziho statniho prislusnika na bezplatne leceni, aby toto zaplatili  v plne mire z vlastni kapsy.
 
0/0
17.4.2003 23:56

Vlastik

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 23:48

Krunýřík

zajímavé
všimněte si: původně jela sama, ale už přijíždí s celou rodinou. Její rodina má také zdravotní problémy? Předpokládám, že během krátké doby přijedou bratranci a sestřenice, jejich děti i prarodiče.
0/0
17.4.2003 23:33

Harden

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
18.4.2003 3:59

Krunýřík

Re: příspěvek zrušen
Zajímalo by me, proc Hardenuv příspěvek byl zrušen?? Pokud si pamatuju, tak tam nepsal nic vulgárního a ani nic nevhodnýho..__??
0/0
18.4.2003 16:48

Pavel

Re: Re: příspěvek zrušen
Cemu se tak divis? redakce neodpovida za obsah nemoderovanych prispevku, ale vyhrazuje si pravo provadet cenzuru s tzv. postkomunistickou toleranci, ktera sice pisatele nezavre, ale nenecha jakykoli "nezdravy nazor" k posouzeni ostatnim citatelum, protoze svoboda slova v postkomunistickem pojeti ma jina kriteria. Lapidarne receno: svobodu slova zarucujeme, ale lide musi drzet hubu, aby se pravda neprovalila ven! To je klasicka spinava prace medii v rakach cizaku a posluhovacu systemu, jaky ridi Ceskou republiku dnes! Prosim redakci o okamzite vymazani!
0/0
19.4.2003 2:37

alena

To je najednou uvědomělých moralistů
Hlavně ta Jurinová z Motola mne bere. Je to třičtvrtě roku, kdy v Motole odmítli vyšetřit a ošetřit starou paní s těžkou akutní trombozou. Ta paní byla evakuovaná z Malé Strany kvůli zatopenému bytu a doktor nám poradil, abysme ji odvezli stejně jako jsme ji přivezli.  Kamkoliv, hlavně ne k nim. Tak se nedivte, že mne nějaká odmítnutí cizinka nijak nešokuje.
 
0/0
17.4.2003 23:25

Pavel

Re: hmm
Nedelej hanbu Americe i kdyz tvoji pitvorve cestine Amici asi nerozumi! kdyz chces vyjadrit svuj nazor na nejake tema, nepis a jdi se vykricet na jakoukoli lamparnu v tvem dnesnim prechodnem bydlisti!
0/0
19.4.2003 2:46

Borivoj

je mi z vas na bliti
Precetl jsem si jenom nekolik prispevku a je mi z vas na bliti! Chci verit, ze tohle neni reprezentativni vzorka obcanu Ceske republiky! Jinak vam preju, aby se vam neco moc zdravotne-neprijemnyho stalo nekde v napriklad v Nemecku a aby vas jako pakaz z Ostblocku odmitli vysetrit.
0/0
17.4.2003 23:08

Elev

Re: je mi z vas na bliti
Jeste jsem o tom neslysel, ze by nemci pozyvali pakaz, a nejen pakaz z ostblocku na nejake lecebne pobyty zdarma, ty jo?
0/0
17.4.2003 23:42

Ram

Re: je mi z vas na bliti
Me je z tveho prispevku taky na zvraceni a co nadelam. Muzu se utesovat jen tim, ze ty nejsi reprezentativni ani nahodou.
0/0
17.4.2003 23:43

Jan

Re: je mi z vas na bliti
Bořivojovy dojmy pojmy, holinky jako hodinky, vyšetřit - nebo ubytovat, zaplatit jízdné  celé rodině a dlouhodobě léčit. Bořivoje se to netýká, on nejspíš do české zdravotní pojišťovny neplatí nic. Ale názor a stanovisko? Jo to má po ruce. Za cizí prachy taky proč ne?
0/0
19.4.2003 10:20

MF

Vsechno pekny,
jenze ona jiz cestovala do CR spekulativne k ziskani bezplatne zdravotni pece. Skvely navod Vsichni ochrnuti, tuberaci ci nositele AIDS nasednete do letadla do Prahy a v Cechach se o vas postarame. mame predimenzovane nemocnice, co potrebujou naplnit kapacitu a jsme velmi humanni...Let,s go!
0/0
17.4.2003 21:10

Pod vlivem

Re: Vsechno pekny,
MF, co je to za zkratku? Malý Ferda? Podle příspěvku ano.
0/0
17.4.2003 22:09

Jan

Re: Re: Vsechno pekny,
Pod vlivem? Co je to za jméno? Že by velký feťák, co čeká na svého streetworkera a nudící se v intern. kavárně?
0/0
19.4.2003 10:22

Lojza

pár šupů
Aby jste se nepodělali kvůli pár šupům z vaší kapsy na léčení jednoho dítěte. Že vám mezítím vytáhnou z kapes nesrovnatelně víc na zaplacení pokuty kvůli Nově, to vás asi nezajímá. A ještě když si tak berete do huby USA, tak si račte uvědomit, že americký daňový poplatník dává ze své kapsy na humanitární pomoc v průměru nejvíc na světě a bere to jako samozřejmost. Což se nám může jenom zdát. Pro ně by většina ostatních mohla být jenom špína, jako pro vás obzvlášť vzdělané, kulturní a ekonomicky vyvinuté Čechy. Takže až budete příště zase pindat, že musíte dát ze své kapsy 1 haléř na léčení někoho jiného, tak si uvědomte, že z druhé kapsy vám tahá stát 1000Kč na Novu a až budete zase kecat proti Američanům, tak si nejdřív porovnejte svoje morální úrovně. Nazdar.
0/0
17.4.2003 19:03

ukran

Re: pár šupů
Jen klid,většina z příspěvků tu je od "mladých a levicových anebo členů Rudé církve". Tak dlouho tu demokracii nemáme,abychom se dozvěděli jméno dotyčného policajta...A nemá to nic s českým národem.Mimochodem Nova je už asi úplně ve vlastnictví ruských kruhů..Ale ani to mi nevadí,když se dozvím pravdu alespoň od Vás emigrantů.
0/0
17.4.2003 20:08

Stréc

Re: pár šupů
Jsem po 40 letech prvně nemocný. Ale když vidím tu hrůzu pro normálního pacienta jako jsem já, jsem "nasrán" na nejvyšší možnou míru. Naše zdravotnictví je jeden velký b..... Jenom návštěva lékaře znamená 5 hodin. 4hodiny 50 minut čekání, 10 minut v ordinaci. Dnes jsem toto absolvoval. Také vím,  že nechat někoho ve štychu není správné, ale stát by se měl nejprve postarat o své občany. A toto nedělá. Apropo, jenom k Nově. Stát z nás netahá 1000 Kč za Novu, ale tahá z nás 1000 Kč za blbost státních úředníků, tedy za neschopnost svoji.
0/0
17.4.2003 22:04

Venca12

Re: Re: pár šupů
jo jo přesně tak, to se to machruje že amíci dávaj nejvíc, taky maj jednu z nejvyšších životních úrovní !!!, to jako když panstvo psovi hodí nějakej zbytek a tváří se hodně humánně a pes mu to žere !!!, jenom k tomu stavu zdravotnictví : proč se asi Havel jel léčit do rakous ?! he he he (je to tragický ale je to tak !)
0/0
18.4.2003 0:08

kolumbus

Re: pár šupů
Mily Lojzo, vim a rozumim tomu co rikas o Americe, ale da se to srovnavat ? Mozna chuda Louisina a Cechy, ale cele US a Cechy je dost blby srovnani. Jinak s lecbou Irackeho ditete souhlasim, ale zrovna tak nesouhlasim s tim aby nemocny byl bez osetreni poslan "nekam jinam". Pokud ale doktor bere min nez sekretarka, tak se predpoklada ze je permanentne nasranej, a obcas s nekym vyrazi dvere.
0/0
18.4.2003 2:23

Vaclav Hanus

Re: Re: pár šupů
Doktro nebere min jak sekretarka. Nekolik jich znam a berou tak kolem 30 tisic. Ale je to ve meste nad 100 tisic.
0/0
18.4.2003 9:51

Radek

J e smutné číst komentáře
Je velmi smutné číst komentáře, kde se většina lidí vyjadřuje rasisticky. Žena, kerou do republiky nevpustila naše cizinecká policie, přesně a slepě dodržující nařízení, byla přece TĚHOTNÁ a s malým nemocným dítětem. To už člověk potřebuje velkou dávku nenávisti, aby nepomohl. Bohužel už se stalo a nedá se to vrátit zpět. Alespoň tedy dík nadaci Člověk v tísni za snahu. 
0/0
17.4.2003 18:40

Levandule

Re: J e smutné číst komentáře
Tehotna.. a co... To prece neni duvod k nicemu. Nesplnovala podminky, tak se sem nedostala. A tak je to spravny.
0/0
17.4.2003 19:46

Pod vlivem

Re: Re: J e smutné číst komentáře
Co nesplňovala? Měla české vízum? Měla! Když měla doklady v pořádku, zaplatila si letenku, tak nechápu, proč ji nepustili do ČR. Tvůj příspěvek smrdí rasizmem, Levandule.
0/0
17.4.2003 22:12

Pravdivy

Re: Re: Re: J e smutné číst komentáře
Prober se,kdyz letis do Ameriky,tak mas taky letenku,mas taky vizum,ale na letisti te vrati.A je jim jedno,ze je tehotna,nebo ne.Nikdo se nad tim nepozastavi.Proc jsme tady tak utlocitni? Na.r.t!!!! Nepoustet je sem.Proste Nova udelala reportaz a mi to zaplatime.Nechal bych to zaplatit ministryni zdravotnictvi
0/0
17.4.2003 22:20

Harden

Re: Re: Re: Re: J e smutné číst komentáře
Jo ? A muzes svoje tvrzeni dolozit nejakym podobnym pripadem z USA ? Myslim pripad, kdyby urednici na letisti vyhodili tehotnou zenu s malym nemocnym ditetem, aniz by ji dali moznost vysvetlit, ze je ve vazny situaci ?
0/0
17.4.2003 23:45

Elev

Re: Re: Re: Re: Re: J e smutné číst komentáře
Jela sem lecit dite, mozna by tu  i porodila, a nemela prostredky na to, aby to zaplatila. Tomu rikas seriozni jednani? Vzdyd ona pravdepodobne nemela ani prostredky aby tady vubec zila. Co tu chtela delat? Za co chtela kupovat potraviny pro sebe a pro dite? Kde chtela bydlet? Nejak moc otazniku.. a odpovedi se nedostava. Tak jak je to?
0/0
18.4.2003 0:07

Ditule

Re: Re: Re: J e smutné číst komentáře
.. ano i levandule může šířit smrádek...
 
0/0
19.4.2003 12:02

Marek

Re: J e smutné číst komentáře
Je smutne cele tohle divadlo okolo jedne iracanky. Media si opet vybrala jednu hvezdu a vsichni humaniste se mohou pominout ...
0/0
17.4.2003 20:15

vykulene oci....

dodatek...
jo a nezapomenme, ze az vstoupime do EU  coz uz vlastne teoreticky jsme, takovych "parazitu" tady bude o 50% procent vice, jelikoz mezinarodni pravo dovoluje uzvirat snatek s cizimi prislusniky bez zmeny obcanstvi! To je co? No a ja budu volit urcite ANO, ne proto jestli tady bude o nejakeho cloveka vice ci mene, to zalezi jak se gdo chova, ale abych nemusel poslouchat ty vase pindy vecne...
0/0
17.4.2003 13:31

Žádná podpora

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 15:04

vykulene oci....

???!
Meli byste vsichni drzet leda tak hubu a Francouze na vas vy smecko sakalu Ceska!!!! Ve valce proti Iraku jste nezapojili ani jednu cast vaseho cenneho mozku, jen jste pindali a blbe rozumovali, jestli to nahodou nepotka i nas a coby a jakby a kdyby!!! A tahle udalost to jenom potvrzuje jak neschopny a necitny je nas narod v mysleni. Blbe kecate a zase jenom kecate. 
 
0/0
17.4.2003 13:15

Moravak

Tak co, kurwy imperialistické
Už jste zalezli svými rypáky do písku, co
 
0/0
17.4.2003 12:08

glum

Re: Tak co, kurwy imperialistické
... natřeli ti to na "polní nemocnici", tak si vlezl sem, co?
0/0
17.4.2003 12:54

Smíšek

Re: Tak co, kurwy imperialistické
Tak teda jo, zalezly jsme, když ti to udělá radost. Tak co, je ti líp ?
0/0
17.4.2003 14:24

Disident

Kam vedou tyhle zbytečná
a nesmyslná opatření proti údajnému terorizmu? Krom toho, že daňový poplatník živí kámošské firmy grossíků a tvrdíků?
Irácká těhotná žena už není ohrožením národní bezpečnosti???  Bushova nakažlivá  paranoia... Paranoia, která způsobila za poslední léta tolik obětí na lidských životech?
Kdo jsou ti skutešní paraziti? Těch pár nebožáků, potřebujících pomoc a milosrdenství nebo armáda úředníku, spotřebovávající platy, auta a budovy, kteří nás mají před tímto "zlem" chránit?
Už se zase těším na větu toho kučeravýho blba po zasedání Krizového štábu: "Ačkoli naší republice přímé nebezpečí nehrozí, zvýšili jsme bezpečnostní opatření" (ptám se pane ministře: Kdo to zaplatí?)
Před čím nás chcete chránit vy parlamentáři stuporu? A jak? Co nás takhle preventivně rovnou povraždit? Je to v módě.
Oranžová barva (Chaos) se mění na žlutou (Panic)! Stupor zůstává.  Je to hrozná infekce... A pěkně drahá. Výdaje na letenky a formality by měl zaplatit ten ouřada, co to v zájmu své vlastní kůže zavinil. Pokud vím, tak ta žena potratila... Nevím jestli by se to dalo kvalifikovat, jako neposkytnutí pomoci, nebo přímo zabití... Snad někdo podá trestní oznámení...
0/0
17.4.2003 11:56

Petr

Re: Kam vedou tyhle zbytečná
Pánové Gross a Tvrdík patří mezi moje nejoblíbenější politiky. Jejich resorty vykazují v rámci našich možností ty nejlepší výsledky, málokdo by toho dokázal tolik za takových podmínek, jaké jsou u nás. Platy úředníků a výdaje na státní správu mne nechávají v klidu. Nejsem závistivý a peníze jim přeji a když už mě mají reprezentovat, ať přitom vypadají dobře a důstojně. Nestojím o to, aby mne reprezentoval nějaký ubožák a trhan, tím bych snižoval sám sebe. Co se týče té Iráčanky, měla by u nás dostat tu nejlepší péči, když už je tady. Když mohou USA postavit na nohy celý Irák, tak nás snad jedna žena s dítětem taky nepřivede na mizinu.
0/0
17.4.2003 14:36

Disident

Re: Re: Kam vedou tyhle zbytečná
Tvrdík je relativně inteligentní člověk (dá li se to vůbec říci o někom, kdo pracuje v tomhle resortu...), ale Baby Gross je jiný případ... Naučil se pět rozvitých vět, které dokola opakuje. Vystačí si s tím... Ano jsou to nejoblíbenější politici. Hmm... ministr vnitra a obrany jako nejoblíbenější politici.... To už také o něčem svědší...
Závislý taky nejsem. Je mi líto lidí, kteří to na svých kapsách pociťují více, než já... Ale to co tato vláda předvádí je promyšlené tunelování kapes budoucích generací... Stupor kolem terorizmu je v tomto kontextu opravdu maličkost...
USA postaví na nohy Irák? Spíš Irácká ropa a zakázky postaví na nohy skomírající ekonomiku USA... Ale snad z toho alespoň irácké střední vrstvy také budou něco mít...
0/0
17.4.2003 16:29

Yaroukh

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
17.4.2003 20:14

ukran

Re: Kam vedou tyhle zbytečná
Souhlasím s pasáží,aby dotyčný policajt ten let zpět zaplatil.
0/0
17.4.2003 18:21

ops

?
V té dnešní špidloidní době je mě z jednání našich mocných blivno.
0/0
17.4.2003 11:52

Jarda

Tak nevím
Tak nevím. Ale - už potratila, tak nehrozí, že by tu porodila a děcko tu dostalo státní občanství. To bychom se této familie už nezbavili. Takhle doufejme, že se vyléčí a vypadne. Já bych ji sem nepustil, ale mě se na to nikdo ptát nebude.
0/0
17.4.2003 11:40





Najdete na iDNES.cz