Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V palestinské škole vybuchl izraelský granát

Palestinskou chlapeckou střední školou na západním břehu Jordánu otřásl výbuch. V nemocnici skončilo 29 studentů, čtyři z nich jsou ve vážném stavu. K explozi se přihlásila pravicová radikální židovská skupina Mstitelé dětí. Podle nich je útok mstou za židovské děti zabité Palestinci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

katerina

dodatek...
Delate ze sebe jenom nevinatka a pravda je uplne nekde jinde, ste horsi nez hyeny, nedovedete milovat ani sami sebe, natoz tak druhe. Je mi z vas a z vasi vymyslene kultury na bliti . Stydte se a hlavne: Zamyslete se, valka je uz davno pryc!!! (Nejsem antisemita podotykam) 
0/0
10.4.2003 17:28

jenda

Re: dodatek...
Ale jsi... Staci, kdyz si prectes predchozi prispevky, tak pochopis, ze te media hezky masirujou, kdyz jednas nejprve emotivne a az pote pochopis, ze si hezky naletela. Preju ti hezkou dovolenou v Gaze, predstavitelko kultury, ktera si nevymysli avazi si vsech kolem sebe
0/0
10.4.2003 18:27

katerina

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.4.2003 17:23

Hossman

Kdo tedy?
Myslím si že za tím stojí sami Palestinci. Nejsem si tím úplně jist, ale docela mně to k těm agresivním poloopicím sedí.
0/0
10.4.2003 15:46

Hossman

Re: Kdo tedy?
A nejsou to poloopice, jen už mě pěkně se_ou.
0/0
10.4.2003 16:06

Israelec

Vybuch
Idnes konstatuje jednoznacne,ze "v Palestinske skole vybuchl izraelsky granat-a to jen proto,ze nejaka uplne neznama zidovska teroristicka organizace se prihlasila k tomuto cinu!Predne bych chtel rici,ze jestli to opravdu byli extremni Zide(a takovi v Israeli take existuji),tak jejich cin odsuzuji a doufam,ze budou co nejprisneji potrestani!Vrazda zustava vzdy vrazdou a pomstu neuznavam!Israelska tajna sluzba -"SHABAK"-zatim ale nevylucuje,ze jedno z deti prineslo vybusninu z domu ,aniz by vedel o co se jedna.Nebylo to poprve,ze nekolik arabskych teroristickych organizaci se "hlasilo" k jednomu utoku a to same muze byt take u Zidu!Hodne t.zv."pracovnich urazu" palestincu bylo pripsano israelcum!Israelska armada se vzdy ke svym akcim hlasi-i kdyz nekdy se stanou omyly-tak jako u Americanu.Doufam,ze tento vybuch nebyl akci zidovskeho teroru-a kdyz ano,tak musi byt stejne potrestan,jako arabsky teror!
0/0
10.4.2003 15:33

jenda

narodnost vs. media
Odkdy ma granat i narodnost? Na druhou stranu si myslim, ze neni problem nekam zavolat a prihlasit se jako k "cinu", obzvlast tohoto typu. Stejne si neumim predstavit, ze nejakej magor by vlezl jenom tak do skoly, aniz by so ho nekdo vsimnul (nearabsky typek, prip. pejzy, jarmulka a pod.). Podle mne je to medialni blabol (myslim oznaceni vinnika), skutecneho bych hledal nekde jinde. Ale na druhou stranu mne pobavili rychle reakce nekterych typku, kteri pohotove zacali stit siru na Izrael bez alespon chvilkoveho uvazovani a zpetneho usudku.
0/0
10.4.2003 15:28

Karel

Dobrý den
 
Přátelé myslím, že je zbytečné se hádat. Myslím, že každý rozumný člověk si musí udělat úsudek podle dostupných informací, faktů a dokumentů. Pokud chcete  vědět vís o tom, co se skutečně děje v Izraeli tak se prosím podívejte k nám. Nic nikomu nevnucujeme, to  můžete vidět podle toho jaká u nás probíhá diskuse. Fungujeme pár dní a opravdu se snažíme  zveřejňovat  nezkreslené informace. Najdete je v textech i ve fotografiích. V audiu je pár i nahrávek. Přeji hezký den.
0/0
10.4.2003 14:08

WWW

krypl krakonoskej - dej si bacha chytneme te a odpraskneme my kdyz to neudela ceska justice
0/0
10.4.2003 13:02

normální člověk

Izrael se jen brání.
Izrael se jen brání proti arabským útokům. Stát Izrael vyhraje každou válku s muslimy a to i proto, že patří k největším příjemcům americké zahraniční pomoci včetně nejmodernějších zbraní. Arabům se nepodaří změnit mapu Blízkého východu v neprospěch Izraele. Arabům se může o porážce Izraele jen zdát.
0/0
10.4.2003 11:06

FARAbO

Re: Izrael se jen brání.
a no IZRAEL se jen brani!?!?! ale ofenzivne ne ??? No technicka podpora USA???nevim ale izraelci maji modernejsi zbrane nez USA(Nejobratnější střelou současnosti je zřejmě nový izraelský Python-5, který je schopen manévrovat s přetížením až 100 g (pro představu, při letové rychlosti kolem 1 000 m/s to znamená obrat o 180° za 2,3 sekundy).Novy tank MERKAVA Mk IV?? tomu muze konkurovat jen rucky Cerny orel a T-95 tyhle vsechny tanky jsou vybaveny aktivnim systemem obrany a v boji jsou schopny se branit protitankovym raketam nepritele.jedine v cem USA predci izraelce je letectvo a pocty vojaku,ale kdyz zase srovnas stav izraelske a americke rozvedky tak........
0/0
10.4.2003 11:39

Umberto-Eco

Z bláta do hovna
Tento počin, vyvojá jenom další vlnu násilí a nenávisti. Ale ukázalo se, že židé nejdou žádní neviňátka, že jenom oni jsou ti bití.  Mohli by konečně uz z Palestiny odtáhnou z tankama a nechat je být, jedině tak se m,ožná dosáhne už dlouho očekávaného míru, mezi těmito znepřátelenými národy.
0/0
10.4.2003 10:41

Azazel

Re: Z bláta do hovna
ukazalo se akorat, ze kazda skupina lidi ma v sobe vykolejeny jedince nachylny k podobnym cinum, nic vic
0/0
10.4.2003 12:54

richard

zajímavé
16letý Palestinec má nárok na označení "dítě"...proč Mf nikdy takto neoznačila i stovky malých Izraelců zavražděných a zmrzačených palestinskými "mučedníky" ve školních autobusech a na dětských diskotékách je mi záhadou...jo aha to je "politkorektnost" - tož tedy zcela politnekorektně: Smrt palestinským pedofilním žoldákům, smrt vrahům izraelských dětí!
0/0
10.4.2003 7:04

Majitel mozku

Re: zajímavé
Kongres varuje Sýrii a obviňuje Rusko z ohrožování "amerických životů" (10.4.)
Kongresman Tom Lantos, dlouhodobý "přítel" Izraele, předložil před týdnem kongresu ke schválení rezoluci, ve které obviňuje "zahraniční entity" z vojenské pomoci Iráku.
V textu se praví, že soukromé ruské firmy dodávají do Iráku moderní vojenskou technologii a že ruská vláda neučinila nic, aby tento proces zastavila. Tím nejenže vystavila v nebezpečí životy amerických vojáků, ale také chrání diktátorský režim podporující terorismus před silami svobody. Ano, přesně tak to bylo formulováno.
Co se Sýrie týče, ta dodává vojenský materiál Iráku přímo. I ona je vinna stejným zločinem: napomáhání teroristickému režimu před silami svobody.
Kongres - jak jinak - rezoluci schválil.
0/0
10.4.2003 9:53

Karlik

pokracovani priste...
Povzbuzene semite ted budou kopirovat "Rumsfeldovic variantu".
0/0
9.4.2003 23:11

Honza

Pocteni pro poloslepeho Krakonose
Z kanadskych krestanskych zdroju:
 
Dejte se soudruhu na pokani
0/0
9.4.2003 22:23

Pilat

Re: Pocteni pro poloslepeho Krakonose
strc si to nekam, jak vidis zase jen natahuji ruku po penezich. nikdy dost he he he. podporovat terorismus to by jsme tu museli byt na hlavu padli!!!!
0/0
10.4.2003 5:37

Zaki

Re: Pocteni pro poloslepeho Krakonose
Nic tam není, samý žvásty...
0/0
10.4.2003 8:37

Krakonos CDN

Rozumim tomu
Voko za voko a zub za zub a tahni z moji zeme , kazdej to vi ze jses okupant , verejne to rikas celymu svetu , tak jses drzej jarmulkari hamoune.lhari a zlodeji.
0/0
9.4.2003 22:02

vuipsergt

Re: Rozumim tomu
svine nackovksa, sejmu te a udelam z tebe kasi a pak te rozhodim po polich a do skarp a taky do zumpy, protoze zumpa jsi a tam taky patris
0/0
10.4.2003 13:00

I

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
10.4.2003 13:01

us army

zasah usa a palestinska otazka
hahahaha taky si myslim ze brzy vyresime palestinsky konflikt. taky porusujou rezoluce osn, podporujou prechovavaj na svem uzemi palestinske teroristy kteri vrazdi deti a duchodce a na rozdil od saddama tam skutecne  nejake zbrane hromadneho niceni maj takze je tam nebudeme muset vozit my. Pujde o uplne stejnej isvedcenej tym z Iraku, valku vyhlasi mluvci Ari Fleischer, velet tomu budou sekretari Jack Rubin a William Cohen, architektem valky bude Paul Wolfowitz a James Wolfenson ze svetove banky za nas zacvakne povalecnou obnovu zeme.
0/0
9.4.2003 18:41

Olda

Mstitelé dětí
Mstitelé dětí zabíjejí děti. Obě strany by si měly uvědomit, že tento konflikt už překročil všechny meze. Každá ze stran by měla mít jedinný cíl: vyvraždit vlastní extrémisty. Jsem zvědav, jaký bude výsledek případného slibovaného zásahu USA. Neměli by se postavit na žádnou stranu a takové zrůdy střílet na místě. (Otázka je jak tu zrůdu poznat) snad by měli totálně odzbrojit obě strany, ale kdo je bude hlídat. No, uvidíme.
0/0
9.4.2003 17:21

ivan

Re: Mstitelé dětí
Myslím si, že organisace Mstitelé dětí je jenom pouhá fikce. Stačí se kouknout, odkud tá zpráva pochází...
0/0
9.4.2003 17:24

Olda

Re: Re: Mstitelé dětí
Ivo, ať ta zpráva pochází odkudkoliv a je nebo není pravdivá. Je pouze jasné, že žádná ze stran není schopná řešit konflikt. Přes hubu potřebují asi všichni.
0/0
9.4.2003 17:49

pozn.

Re: Mstitelé dětí
Vyvraždit vlastní extrémisty je sice chvályhodné předsevzetí, ale v případě Palestinců by to znamenalo značný zásah do jejich populace.
0/0
9.4.2003 17:47

AnalProbe

Re: Re: Mstitelé dětí
Nemohu souhlasit. Plosne odsuzovani nikam nevede - vetsina Palestincu zcela jiste nejsou teroristi!
0/0
9.4.2003 17:57

Honza

Re: Re: Re: Mstitelé dětí
95% palestincu podporuje teror.  Nyni placou ze jsou sirotci otce Saddama.  Podivejte se na krestansky web na dva zabery: www.istandwithisrael.com/video.asp
na chlapecke skolni vyucovani, to vam stoji za to.  Dojde vam, kde se vzal ten granat ve skole a jak to, ze za vsechno muzou samozrejme zas Zidi. 
Asi nebyl dostatecne publikovan protest Svetove Organizace Pediatru proti PLO zneuzivani deti pro valecne ucely.
A kdo se v Palestine chova tradicne jako fasista:  www.israelcities.co.il/lynch/mufti.html
Mejme jasny rozum a milujme pravdu Cesi!        
0/0
9.4.2003 22:02

AnalProbe

Re: Re: Re: Re: Mstitelé dětí
Jenom delam rozdil mezi slovy a ciny. Vetsina palestincu urcite nikoho nezabila. Ale je jasne, ze to co se tam deje, je silena tragedie. Co jsou nekteri lide udelat vlastnim detem z toho je na bliti. Matky podporujici sebevrazdy vlastnich deti - to je narez sam o sobe.
0/0
9.4.2003 23:21

Honza

Re: Re: Re: Mstitelé dětí
Vyuka skolaku v Palestine:
A jak je mozne takova vyuka "pod OKUPACI"?
Na strane Palestincu uceni jak nenavidet a vrazdit, na strane Izraelcu zmrzacene ci roztrhane deti ve skolach, pri birmovani, v autobusech, pri svatbach, v univerzitni menze... . .  Tiy obeti nejsou jen Zidi, ale kdokoliv se tam nachomejtne!  Proti takove patologii treba bojovat, prave jako proti SARS.
0/0
9.4.2003 22:18

jenda

blaboly vedou
Mstitele deti? Co je zase za volovinu? Koukal jsem se na stranky izr. vojenskeho rozhlasu a tam se zadna podobna organisace k "utoku" neprihlasila! Naopak by me neprekvapilo, pokud si to dite neprineslo granat z rodinne "sbirky". Na druhou stranu velice pochybuji, ze nejakej "zidovsky magor" by vlezl do draciho doupete a hodil tam granat nebo si ho tam nechal do te doby, az si s nim nekdo pohraje. Kdyz si prectu ten clanek nekolikrat, najdu tam vzdycky ty nesrovnalosti, ktere sem shrnul vyse. Velice mi to pripomina "dzaninsky slovnik", nejprve velika bublina, pak jeji tiche splasknuti. Ach jo... Jen tak dal, JF Heute, blbsi ze dne na den.
0/0
9.4.2003 16:56

XXX

Re: blaboly vedou
Tohle sis vymyslel, i v Izraelskem tisku se pise o tom, ze se zidovska skupina "Mstitele deti" prihlasila k utoku. Haaretz: An extreme right-wing Jewish group called "Revenge of the Infants" claimed responsibility for a mystery blast that ripped through a Palestinian high school in the Jenin-area West Bank village of Jaba'a Wednesday, injuring at least 15 Palestinian teenagers, three of them seriously.
0/0
9.4.2003 18:38

TBC

Re: Re: blaboly vedou
Asi kazdy mluvite o necem jinem. Mstitele deti a Revenge of the infants (Pomsta nemluvnat) vypadaji na dve odlisne organizace.
0/0
10.4.2003 5:36

XXX

Re: Re: Re: blaboly vedou
No, ja myslim, ze tolik tech organizaci se k tomu cinu zase neprihlasilo!!! To te tak mate trosku odlisnej preklad??? Nebo si myslis, ze ten kdo to prekladal opravdu mluvi o jine organizaci s malinko odlisnym jmenem? Anebo si proste jen delas srandu? Moc tedy nechapu, co ten tvuj prispevek chtel rici. Asi nic.
0/0
10.4.2003 6:25

kajik

rychlo experti
nemam je rad! na vsechno maji hned nazor, napr. jedna moje kamaradka. Bavili jsme se o iraku a ptam se ji:"jaky ty na to mas nazor?" opdoved:" NO ..nesouhlasim s tim!"rozumej s utokem. Tak se ptam proc. Opoved:" Nevim, proste s tim nesouhlasim, valka je spatna!" NO to jiste je ale jak sem pozdeji zjistil nevedela nic o pozadi konfliktu nevedela o iraku lautr nic jenom ze je tam saddam husajn a moc zlobi!! To me docela dostalo, nepochopim jak si nekdo muze udelat nazor na neco o cem nic nevi, ja se taky nevyjadruju a vnitropolitocke situaci v ugande! proc? NIc o tom nevim! A pokud nekdo napise ze israel tzerorizuje palestince, je agresorem a touzi ovladnout blizky vychod, tak tim dal dostatecne najevo svuj inteligenci potencial ktery je hodne blizky nule! Takze doporucuji Vam k precteni knihu od Leona Urise - Exodus - o zalozeni statu israel a nasledne arabske snaze vyvrazdit vsechny zidy. Velmi zajimave cteni je tez kniha Krvavy Jom Kippur- coz je ciste historicka kniha zabyvajici se jom kippurskou valkou, a pak existuje velmi tlusta kniha Dejiny israele ktera take stoji za to. Kdybych se tady mel rozepisovat co vedlo k soucasnemu stavu bylo by to na dlouho. Velmi strucne: To ze israel okupuje gazu . golanske vysiny, a palestinu, je pouze dusledkem peti arabsko israelskych valek ktere byli vzdy rozpoutany arabskym etnikem, a touhy arabskeho sveta po zniceni israele, naproti tomu israel se v drtive vetsine pripadu pouze branil a ziskaval pro sebe pozice ktere mu zarucovali vetsi bezpecnost proti pripadne dalsi arbske agresy. Tot vse! TO jak palestina vypada dnes je dusledek chovani otcu dnesnich dospelich v palestine, resp. jejich zmasirovani tehdejsmi vudci. Napsal sem to hodne zjednodusene, vim, proto doporucuju vsem nejdrive si vyhledat historicek fakta, pak se vyjadrovat
0/0
9.4.2003 16:28

XXX

Re: rychlo experti
Souhlasim s tim, ze by si lide meli zjistit fakta nez vyjadri svuj nazor, ovsem tvuj postup (ziskavani "faktu" pouze videne jednou ze stran) neni o nic lepsi. Rozhodne nemuzes pak vec objektivne posoudit, pouze hajis stranu, ktera ti ta "fakta" naservirovala podle sveho. No, a podle toho pak vypadaji tve nazory. Nakonec tedy byt neinformovany je mozna lepsi nez byt oslepen propagandou.
0/0
9.4.2003 18:31

AnalProbe

Re: Re: rychlo experti
Zatimco kajik napsal alespon nejaky nazor, ty akorat mlzis. Muzes rozvest konkretne v cem je predchozi text "oslepeny propagandou"?
0/0
10.4.2003 8:35

pavel vlcek

Re: Re: Re: rychlo experti
V tom, ze predchudci Palestincu tu zili uz drive, nez pritahl Jozue, i kdyz se az v &. stol. islamizovali a arabizovali. V tom, ze Zidi maji na tu zemi desetkrat mensi narok, nez Sudetaci na Sudety, protoze jsou uz ctyricetkrat dele pryc. V tom, ze Zidy do Palestiny vyhnala nenavist Evropanu. V tom, ze Britove za 2. svetove prislibili toto uzemi jak jednem, tak druhym, aby byli schopni porazit Nemce a Turky. V tom, ze Arabum nedali nic. V tom, ze si tu evropsti krestane vylecili komplex z holocaustu na ukor Arabu. V tom, ze Zide vyhnali Araby terorem. V tom, ze nejlepsi zidovsti vedci se plne zaprodali valecnemu prumyslu ve jmenu vlastenectvi. V tom, ze temer vsichni zidovsti politici meli na rukou krev z teto doby. V tom, ze zadna israelska vlada se neobesla bez podpory extremistickych ultraklerikalnich stran. V tom, ze vetsina zidovskych osad na palestinskych uzemich je vybudovana protipravne a na ukradene pude. V tom, jak tradicni islamska kultura upada. V tom, jakou vinu na tom nese zapadni civilizace a jakou desetileti valek a provizorii. V tom, jak na Araby tlacili Rusove. I v tom, nakolik jsou americti Zide solidarni s Izraelem.
To vse ale vyctes i z tech tvych knih, kdyz umis dostatecne cist mezi radky. A presto vsechno budu stat spis za Zidy nez za Araby. Ale toto vse chci vedet a mit na zreteli.
0/0
10.4.2003 11:24

Kato

Re: Re: Re: Re: rychlo experti
predchudci Izraelitu byli Kannanci, na kterych  Jozue and Co. vyzkousel postup, ktery je v soucasnosti nazyvan genocidou a pozdeji to jeste je nasledovnici vyzkouseli na Filistincich. I kdyz se neda vyloucit, ze cast jich proste asimilovali, ovsem zrovna asimilace pro Zidy zrovna typicka neni. Soucasni Palestinci jsou Arabi, kteri do  Palestiny prisli az v 7. stol. - Palestinu ovladli po bitve u Jarmuku.
0/0
10.4.2003 11:50

Kato

Docela mne tesi
ze se tu obcas najde nekdo, kdo ma snahu si o tom neco precist.  Nicmene je ponekud odvazne tvrzeni, ze vsechny izraelsko arabske valky rozpoutali Arabi - tohle snad nemohl napsat ani ten American (Howard?) v Dejinach Israele. Mimochode, prekladatel by mohl z fleku nastoupit do iDnes, zmastil to dokonale. Ale zpaky k veci - nejmene ve dvou pripadech to byly preventivni udery ze strany Izraelcu, kdyz uz videli jak si na ne Arabi brousi noze.  Proste a jednoduse vysli z toho, ze nejlepsi obranou je utok a dokonale jim to vyslo. Kdyz od teto zasady upustili - jiz Krvavy Jom Kippur - tak to s nimi jednu chvili vypadalo dost blede. Ale nakonec i v tommto pripade to vitezstvi nakonec "vydreli".
0/0
10.4.2003 11:44

Jan Jonáš

Vyvolávání protižidovských nálad
Jedná se o pouhé spekulace a dohady  a informace typu "jedna paní povídala". To podstatné, co se z článku dovídáme je ve větě : "Podle prvních zpráv našlo jedno z dětí ve škole izraelský granát. Ten pak explodoval, když si s ním žák hrál ve třídě. "  Takže žádný útok granátem (hození, časování, dálkové odpálení), ale granát, který někdo fo školy přinesl a položil. Nevím, nakolik je pravda, že se k tomu přihlásili nějací Mstitelé dětí, ale vím, že kluci ve všech zemích rádi manipulují se vším co je vojenské, výbušniny nevyjímaje. Kluci rádi dělají frajery a hrdiny - viz příběh dvou nezletilců, co vyzbrojeni noži a granáty, chtěli zaútočit na židovskou osadu a skončilo to jejich smrtí. Díky dlouholetému ozbrojenému konfliktu je vojenský materiál lehce dostupný (všude se něco povaluje - není problém získat zbraň, granát). Co se mi ovšem nelíbí je manipulativní podtext tohoto článku, který má vyvolávat protižidovské a protiizraelské nálady, což se podařilo. Němci si jdou za svýnm - oddělit Evropu od Ameriky, definitivně ukončit následky 2. svět. války a stát se světovou velmocí (hospodářsky jsou, takže ještě politicky - a následně vojensky - s atomovými zbraněmi Francouzů to půjde snadno).
0/0
9.4.2003 16:02

Karel

Re: Vyvolávání protižidovských nálad
Celé to může být palestinská propaganda, na kterou zejména Evropa okamžitě hekticky reaguje. Připomínám tím například izraelskou akci v Džanínu, kdy Palestinci hlásili celému světu, že Izraelci zde provádějí genocidu a je prý zde až 1000 brutálně zabitých Palestinců - zejména žen a dětí. Evropa vřískala, že se Izraelci chovají jako fašisti.Po provedené inspekci  bylo konstatováno 54 mrtvých Palestinců - převážně ozbrojenců a 24 mrtvých Izraelců. Nalezeno bylo mnoho zbraní, ale především mnoho sebevražedných teroristických pásů a bylo dále zajištěno mnoho teroristů včetně připravujících se sebevrahů.
Další ukázkovou propagandou Palestinců byl pohřeb palestinského mladíka - hrdiny. Spousta truchlících a uječených arabů provolávajících smrt Izraeli a také množství kameramanů - zejména z Francie a Begie. Když průvodu podruhé vypadla rakev i s hrdinou všichni se rozutekli a nejrychleji běžel mrtvý hrdina. Atak dále a tak dále.
0/0
9.4.2003 16:24

Kato

Neprehanej Karle
co ja si vzpominam, tak noviny psaly od 500 mrvych civilstu v Dzaninu, coj je pouhy destinasobek skutecneho poctu, takze zcela v norme arabskeho trhu.  Ty jsi nikdy nenavstivil suk? Prodavac te chyti za rukav a zacne vnucovat neco co jsi vubec nechtel za nesmyslnou sumu. Po kratkem handrkovani to stlacis na desetinu a rozchazite se oba spokojeni. On ti vnutil sunt ktery vubec nepotrebujes a ty jsi usetril - tzn. setrepal jsi toho otravu celkem lacino
0/0
10.4.2003 11:35

Gregor

HNUS!
Tot pravy obraz zidovskeho statu.Vrazi,zlocinci,sionisticti spiklenci s touhou po svetovlade.Nic jineho nejsou.Vrazdit deti....Pekne.Nejen ze izraelska armada (majici mimochodem na svedomi tolik valecnych zlocinu,ze kdyby existoval nejaky tribunal,tak by potreboval pluk soudcu a zalobcu) vrazdi dospele Palestince, nici jim domy a terorizuje je v lagrech, ale uz i prislusnici tohoto nejproradnejsiho naroda v dejinach vrazdi male Palestince. Dluzno dodat, ze nahore jim bude mozna lip,protoze pod zidackym bicem by je nic dobreho necekalo...Izrael je HNUS
0/0
9.4.2003 15:30

Doktor Zvěd

Re: HNUS!
HAHAHA:-)))))!!! Ty si BLB!
0/0
9.4.2003 15:42

Gregor

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 15:44

pinguin

Re: Re: HNUS!
proc ? rozved sentenci !
0/0
9.4.2003 15:44

kolik

Re: Re: HNUS!
a ty jsi pica
0/0
9.4.2003 15:58





Najdete na iDNES.cz