Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Parlament projedná misi lékařů 17. dubna

Poslanci zařadili na pořad jednání vyslání 7. polní nemocnice do Kuvajtu a Iráku. Sněmovna bude o misi jednat 17. dubna, tedy ve stejný den, kdy vyslání lazaretu projedná Senát. Nemocnice je připravena odcestovat den poté, co její misi obě komory parlamentu schválí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lukáš

! ! ! ! ! ! !Svoboda projevu ! ! ! ! ! !
Jak to,že může redakce zrušit někomu příspěvek, ať je jakkoliv smysluplný?V tomhle případě příspěvek od honza.bek@email.cz. Neměla by tu být svoboda projevu nebo tu snad existuje nejaká cenzura?
0/0
10.4.2003 11:10

Peirre

Pcha
Než se naši darmožrouti v parlamentu a senátu k něčemu rozhoupají, než rozjedou svou dvojakou hru, bude v Iráku dávno po válce a s tou nemocnicí se můžou jít tak akorát vycpat.
0/0
9.4.2003 17:28

Honza

Dobrý voják Švejk
 
Nevím, proč se tak rozčilujete. Odpůrci i příznivci války v Iráku se mi zdají příliš angažovaní...
Zkusil jsem se na to podívat z jiného úhlu, tohle není alibismus, jen snaha dívat se s otevřenýma očima na základě historických zkušeností a to i přes fakt, že je lidstvo z historie nepoučitelné!
Velmoci v roce 1939 neodstranily Hitlera, místo toho mu nacpaly do chřtánu ČR... poprvé nás zradili v Mnichově
...podruhé v Jaltě, nic nepomohly ani sympatie Londýňanů k našim letcům ani úporná politická snaha Beneše, kterýho podvedly... a přidělily nás do sféry vlivu CCCP.
Jsme příliš malí a nevýznamní na to, aby o nás a naše názory měl někdo zájem, nemáme tolik cizích peněz v bankách abychom se mohli stát neutrálním státem...
Talže ono takové švejkovství... to není zas až tak špatný postoj... možná té naší politické reprezentaci křivdíme...
0/0
9.4.2003 17:09

Cabe

to je ale rychlost
17.dubna rozhodnou,ze nemocnice odleti do 6 mesicu. Nevim zda plakat nad zbytecnymi obetmi,ktere nasi lekari mohli jiz ted zachranit,nebo se smat nad stupiditou nasich vudcu. [nebo take plakat?] Dulezitejsi je ted boj o luxusni byty,ne?
 
0/0
9.4.2003 11:15

Peter

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
9.4.2003 10:13

DerDieDas

pojebany poslanci
do te doby umrou deti v Iraku, zatimco vyzranej Skromach a jemu podobni napric pol. spektru zerou knedlo, zelo vepro, s*kaj a nedovedou se dohodnout, bida ceska, at uz vychcipaj tyhle generace
0/0
9.4.2003 10:12

debiloveposlanecky

odporny cesky hnus, at chcipnou a prijde 2000leta povoden
0/0
9.4.2003 10:10

Poslanci "napříč politickým spektrem"

OBČANÉ HLAVNĚ KLID
Občané,
vyzýváme Vás ke klidu, jak vidíte také nepanikaříme a se zásadním rozhodnutím nespěcháme.
Takže věřte, že:
- nechceme na.rat OSN
- nechceme si pohněvat frantíky a skopičinky
- chceme si zachovat přízeň Velkého bratra českého národa (ten jen občas změní kontinent)
Tak se uklidněte, půjčte si nějaké pohádky a nesledujte propagandu, ano?
Vaši poslanci
0/0
9.4.2003 9:33

Max

vrazi
Pánové a dámy poslanci, kteří svým rozhodnutím patrně prodloužili termín odletu nemocnice, která by mohla pomáhat trpícím lidem tak podepsali na několik rozsudků smrti. Tak a todle rozhoduje i o nás.
0/0
9.4.2003 7:20

Bobr

Komuniste a dalsi - pekny blabol.
Neposvedcena OSN, stane se pry nemocnice soucasti imperialiskych agresoru! Neslysel jsem o nejake svetove komunite (narodu ci kmenu) ze by nekdy doktory povazovala z agresory. Lide v Iraku se znicenym zdravotnim system uvitaji kazdou pomoc s otevrenou naruci. Dulezita je take vcasna pomoc, tj nyni. Nase republika ma tak nadeji ziskat mezi obycejnymi Iracany dobrou povest a pratelstvi.
0/0
8.4.2003 23:55

Nomad

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 22:20

R

Re:
poslat al-quadu na cceske hnusy z parlamentu je malo
0/0
9.4.2003 10:10

mnt

Humanitární katastrofa
Humanitární katastrofa. A kdopak za to může? Když Amíci jen bombardují a bombardují, to si mysleli, že zbydou budou jen mrtví a zdraví? Je to jejich průšvih i s celou válkou! Kdopak zaplatí celou tuhle Tvrdíkovou akci? Kdyby šlo o lékaře, poslali by civilní pod patronací Červeného kříže. Ve vyplavených vesnicích dodnes mnohde nedostali ani korunu...
0/0
8.4.2003 19:37

X

Re: Humanitární katastrofa
Kdyz uz mam neco platit tak daleko radsi zaplatim nemocnici nez tu pokutu za Novu .. a Ty ?
0/0
8.4.2003 21:30

hovnival {hovnival007@hotmail.com}

aby do ty doby ti, co nemocnici potrebuji, nezemreli..
17. dubna. to se musi tak dlouho cekat?
0/0
8.4.2003 18:04

honza.bek@email.cz

Výsledek hlasování
 Jsme spojenci.
 Nejsme spojenci.
 Pomůžeme americkým vojákům.
 Pomůžeme americkému lidu.
 Nevadí nám, že Saddámův režim byl proklatě špatný.
 Nevadí nám, že vyslat vojska do suverénní země bez jejího souhlasu je akt války.
 Bohužel do jednotky nemůžeme násilím včlenit všechny ty bolševické doktory, kteří v českém zdravotnictví nemají co dělat... chjooo
 
0/0
8.4.2003 16:57

Jady

Nevite nekdo, jak to hlasovani dopadlo?
Diky za info
0/0
8.4.2003 16:45

mirovy aktivista

jsem trochu vedle:
nemela byt ta nemocnice pro americke vojaky?
ted se diskutuje o tom, ze ma byt pro iracke trpici obyvatelstvo, ale nemela ona byt poslana do kuvajtu???
0/0
8.4.2003 16:39

X

Re: jsem trochu vedle:
Ses opravdu mimo a jeste k tomu ses vul kdyz Ti vadi i NEMOCNICE
0/0
8.4.2003 17:54

honza.bek@email.cz

SCHIZOFRENIE
Jsem rád, že jsme na straně spojenecké koalice bojující v Iráku, vím to ze slov pana C. Svobody.
Jsem rád, že nejsme na straně spojenecké koalice bojující v Iráku, vím to ze slov pane předsedy vlády.
Jsem rád, že máme vládu a poslance, kteří se o nás, lid, starají, tak jak si zasloužíme.
 
0/0
8.4.2003 16:39

mirovy aktivista

jsem trochu vedle:
0/0
8.4.2003 16:39

Prostý venkovan

Proč zvyšovat chaos?
Také souhlasím s vysláním nemocnice, včerejší informace velvyslankyně ČR v Kuvajtu na TV1 v Aktualitách a komentářích byly, alespoň pro mě, dost zdrcující. Informace byly naprosto reálné, nezkreslené. Mluvila o okolí Basry. Ale na druhé straně by to mělo být koordinované, aby byly prostředky účinně využity. Nevidím jediný důvod, aby to OSN nepodpořila. Tak o co jde? Abchom se také ukázali, jak jsme samostatní? Tento postoj se mi zdá směšný a dětinský. Akorát se budeme chovat jako blbečci, kteří si vůbec neuvědomují hloubku humanitární katastrofy, která se v Iráku prohlubuje každou hodinou.
0/0
8.4.2003 16:38

honza.bek@email.cz

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 16:32

Rosta

je cas se pridat k vytezum, blbci
Myslim, ze je cas udelat neco pro nasi zarnou budoucnost, je cas zautocit na Irak, OSN svuj boj o budoucnost davno prohrala, nenechme se stahnout s touto zbytecnou instituci do propadliste dejin.Cest
0/0
8.4.2003 16:01

honza.bek@email.cz

Re: je cas se pridat k vytezum, blbci
raději bych se počesku přidal... k vítězům, než k výtězům
0/0
8.4.2003 16:58

Bush

nemocnice
Štrčte si vaši slavnou polní nemocnici do p.......  i s poslaneckou imunitou. Stačíme si sami.
Bush
0/0
8.4.2003 15:30

Jaja

Při přečtení titulku jsem se naivně domnívala, že se bude jednat o "Motole". Ať tak či tak na vyslání nemocnice nic není a nemůžou snad nic namítat ani dopůrci války. Pomoc trpícím lidem nejen nemůže, ale nesmí nikomu vadit. V této otázce doufám nebude náš "vrcholný" aparát čekat, kdo bude vítězem a pokud ano tak zase zvítězila malost (nejen česká. Nejsme totiž tak hrozní, stačí se zadívat za humna. Nejednáme o nic hůře než ostatní, tak se do role "blbečků a vyčůránků" nestavějme sami. Ale i tak není pro takové jednání omluva. Měli bychom vědět, co chceme).
0/0
8.4.2003 14:56

djdave

zase dalsi ostuda ve vzduchu....
kurna zacinam se stydet za nas i evropany. Nemame dost sebeduvery na to abychom zvladli takovou akci bez pozehnani tatinka (OSN) ....
Kdyby vsichni poslouchali OSN - Saddam by si spokojene uzival ve svym palaci do ted ...
Obdivuju brity a americany ze dokazali naplanovat a spustit takovouhle akci, kdyz to porovnam s nasim rozhodovanim o jednom spitale ...
0/0
8.4.2003 14:52

Milan

Re: zase dalsi ostuda ve vzduchu....
Hm fajn, kašlem na OSN, na kterou malou zemičku si zaútočíme?
0/0
8.4.2003 15:45

Milan

Re: zase dalsi ostuda ve vzduchu....
Hm fajn, kašlem na OSN, tak na kterou malou zemičku si zaútočíme my?
0/0
8.4.2003 15:47

Dorset

ty už válku nestihnou
   14:20 - Pithart: Senát nemocnici do Iráku vyšle Senátoři pravděpodobně podle svého předsedy Petra Pitharta schválí vyslání 7. polní nemocnice do Iráku. Horní komora parlamentu by o vyslání měla hlasovat zřejmě příští týden ve čtvrtek.
0/0
8.4.2003 14:52

djdave

Re: ty už válku nestihnou
to si delaj prdel, to je jak za komousu. Nemame, zeptejte se pristi tyden ci mesic
Si tam jen honi pera nebo co
0/0
8.4.2003 15:14

Max

no to snad...
Hoši, Amíci vítězí na všech frontách, tak prokažte typicky český cit pro přidávání se k vítězům, zapomeňte na další český cit pro žvanění a kecání a pošlete tam ten špitál pomáhat lidem. A řekněte natvrdo, že půjde do Iráku, ať se KATO třeba po...
0/0
8.4.2003 14:50

Dorset

nebylo by jednodušší
 se  zeptat Saddáma jestli nebude proti nemocnici nic mít ? .........ovšem nikoli v rámci koalice
0/0
8.4.2003 14:46

lojdan

Snad se jim podaří odjet.
Humanitární situace v Iráku je podle české velvyslankyně v Kuvajtu, která navštívila Basru, katastrofální. Na spádovém území velikosti Prahy není jediná jednotka intezivní péče. Ať prosím poslanci PČR rozhodnou podle svého svědomí, zda má lékařská pomoc z České republiky dorazit na místo určení.
0/0
8.4.2003 14:43

Ťuhýk

Zase parlament...
Nemocnice v Iráku je to jediné, co můžeme pro tisíce trpících lidí udělat. (Ne)vážení páni poslanci, zeptejte se lidí, co si o tom myslí, a pak podle toho hlasujte. Jestliže odmítnete pod jakoukoli záminkou pomoc raněným a nemocným, měl by prezident vypsat nové volby. Mimochodem, nikde jsem se nedočetl, jaký názor má Václav Klaus...
0/0
8.4.2003 14:42

Jimmi

Re: Zase parlament...
ad nové volby: Zbytečná věc, jsme národ hlupáků a zase si zvolíme ty samé vyžírky a chytráky jenom podle toho, kolik nám toho (planě) naslibují.
ad názor Václava Klause: Václav Klaus žádný názor nemá, on chce být prezidentem všech v této zemi. Srovnej s názory předešlého prezidenta Václava Havla, výsledek nechám na vlastním úsudku.
0/0
8.4.2003 14:48

ANTHONY

Hlavně uvážlivě!
Ano, naši poslanci by měli ještě tak 2-3 týdny rozprávět o aspektech vojenské nemocnice. Zejména soudruh Ransdorf by nám to měl tak nějak soudružsky osvětlit. Mezitím válka skončí, vojáci se vrátí domů a my dojdeme konečně rozhodnutí, že bychom bývali pomohli, ale ranění byli poněkud netrpěliví a tak už není vlastně pomáhat komu. Svět je prostě nevděčnej.
0/0
8.4.2003 14:10

Jimmi

V Kuvajtu bude nemocnice k h... (na dvě věci)
Pošlete ji urychleně do Iráku a alespoň jednou vynechte zbabělé politické kšeftíky.
 
Pokud se na jejím vyslání páni poslanci a senátoři nedohodnou, navrhuji vládě vyslat pí. ministryni zdravotnictví Součkovou, aby tam ve svém kožichu po babičce brala pacienty do své mateřské náruče... a trénovala tak na dobu, kdy pod jejím vedením zdravotnictví u nás upadne natolik, že už jiná účinná metoda nezbyde
0/0
8.4.2003 13:24

mnt

Ještě ne
Ještě nemůžou poslat tu nemocnici. Ještě si musí za provizi domluvit dopravce!
Sice lékaři, ale pořád to jsou vojáci! Ať pošlou civilní, jenže to se jim nechce, do těch spát peníze nebudou.
Jak to sleduju, nejde tady o lékaře, ale o "doprovod"!! Ženisti se budou moooc hodit. a pár stovek vycvičených vojáků do týlu taky.
Je tady fundovaný právník, který by řekl, zda to je v souladu s mezinárodním právem? Poslat vojsko (jedno jaké) na území cizícho statu bez jeho souhlasu?
0/0
8.4.2003 13:19

kafka

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
8.4.2003 13:50

Jirka

Re: Re: Ještě ne
A co takle poslat domů amíky i s těma jejich flintičkama. Houbeles našli a jenom tam dělaj paseku. Připadá mi to jako českohospodský: seš darebák, tak tady máš přes držku.
0/0
8.4.2003 14:01

Jirka

Útok na Hradčany
Já bych ten špitál nechal doma. Útok spojenců na Hradčany není nereálný, neboď i ČR vlastní tyto zakázané chemické látky (viz www.blisty.cz). Když už jsou tak nažhavený, ať to vezmou jedním vrzem. Nebo jste si jisti, že ne?
0/0
8.4.2003 12:58

Reeggan

PRIMITIVNEJSI VLADU OD 1989 CESKO JESTE NEMELO
uz se tesim az prijde argentinska vlna do ceska, pak se bude videt kolik si kdo nakradl a kolik lidi bylo ozebraceno a socani budou postrileni jako odporna luza ktera zadluzila lidi tehle zeme az na dno, tak do toho spidlo obecnej, go go Argentina la checa
0/0
8.4.2003 12:55

VitaminA

Co to je???!!!
Vůbec nechápu, jak můžou tak alibisticky někteří poslanci jednat. Zatímco v Iráku umírají lidé(civilisté i vojáci), tak se u nás "kšeftuje" tímto způsobem s nemocnicemi a čeká se na mandát dost bezvýznamného orgánu jako je OSN.
0/0
8.4.2003 12:52

Honza honza.bek@email.cz

PROSBA POSLANCůM...
Prosba za nás masy...
Prosím odhlasujte si, že nebude ROZPRAVA a rovnou dejte hlasovat.
Moc nám (masám) to pomůže. Nebudeme si zaplavovat organismus škodlivinami a nebudeme mít v makovičkách tupo.
A budeme hodní a vůbec Vás nebudeme zlobit.
Prosííííííííím!
0/0
8.4.2003 12:51

montík

Do Kuvajtu???
Ještě by zajímalo, kterej vůl nakukal Kavanovi, aby nemocnice jela jenom do Kuvajtu. Asi aby mohla léčit kuvajtským šejkům revma z klimatizace.
0/0
8.4.2003 12:48

Konzument

Dotaz na nemocnici
Buďte někdo tak laskav a opravte mě, pokud se mýlím. Špidla se zřejmě mění ve spasitele, který ačkoliv na to nemá peníze ani mandát, chce dělat jakousi dobročinou akci na území cizího státu s armádou(byť zdravotníků) jež se bez pozvání rovněž mění v agresora. Buď je tak hloupý, že si neuvědomuje, že nás zatáhne takhle nesmyslně do války, a nebo tak arogantní, což si myslím, je pro nás ještě horší. 
 
 
0/0
8.4.2003 12:46

Honza honza.bek@email.cz

Re: OTEVŘENÝ DOPIS POSLANCůM
neruš mi mé kruhy... prosím...
0/0
8.4.2003 12:49

montík

Re: Dotaz na nemocnici
Jasně, zlí agresoři v bílých pláštích vytáhnou na nebohé irácké vojáky s raketomety v ruce injekce a píchnou jim všem sérum proti Saddámovi. Každá nemocnice, ať civilní či vojenská pomáhá, ne útočí. A vojenská díky své mobilitě a výcviku je mnohem účinnější. Už vidím, jak Saddám volá do Prahy a prosí o nemocnici pro své obyvatele. nepožádal ani žádnou arabskou zemi!!
0/0
8.4.2003 12:53





Najdete na iDNES.cz