Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Před branami Bagdádu

Snad se válka vyvíjí o něco líp. Američané sice dál pilně bombardují své vojáky a své spojence. Stojí však už před branami Bagdádu. Zatím ovšem válka připomíná víc než cokoliv jiného trestnou expedici z koloniálních časů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin

Sveřepá etika bílých mužů.
"Bílý muž mluví sice o etice, ale bojuje dosti sveřepě."
Když mluví o etice, měl by podle pana Komárka bojovat nesveřepě?
Myslím, že jsem schopen číst i články s jinými názory než mám sám, alo tohle je strašná slátanina. Na články pana Komárka už nekliknu, toto byla poslední kapka.
0/0
9.4.2003 1:24

deratizér

500kg tříštivá americká bomba je mnohem lidštější než 500g irácký ruční granát.
0/0
8.4.2003 18:51

Víťa Jakoubek

Tak co navrhujete?
Možná by podle pana Komárka bylo přijatelnější, kdyby dále Irák strádal v bídě a pod bičem Husaina a potom další dlouhé roky jeho synů.  Tahle válka je krátkodobě strašná, ale dlouhodobě může znamenat více zachráněných životů než kdyby nebyla.  Lidských životů je velká škoda, ale bohužel, nežijeme v ráji. 
0/0
8.4.2003 11:02

jurasek

tak nejak
myslim, clovece komarku, ze jsi to vystihl dobre......neni v tom sice zadna velka filosoficka hloubka, ale valecna tazeni nikdy zadnou filosofickou hloubku nemaji........finance, byznys, minimalni intelekt a hlavne oddane tupe obyvatelstvo.....to je vse, co primitiv potrebuje k valkam
0/0
7.4.2003 22:35

Imamur

Koloniál
Pan Komárek se strachuje o koloniální manýry. Ty se ale objevují v každé dějinné době. Nebylo největší tragédií kolonialismu, že odstoupil, a tak dovoli, aby znovu kanibalové baštili své poddané (Středoafrická republika, ...)?
0/0
7.4.2003 22:29

vit razek

ne
Pane Komarek Ono nebylo dobre byti miminem v Iraku uplynulych dvacet let, pokud se narodilo kurdem, siitou, nebo vlastnimu svagrovi ktery mel tu drzost a emigroval, desetitisice byly zmasakrovany, je hezke se ohanet povidackami o nafte a sferach vlivu, ale i Hans Blix v patek prohlasil ze si mysli ze motivem americke vlady je pouze a jedine obava o bezpecnost. Proc nekdy nepripustime ze proste amerika ma na rozdil od evropanu cuch na to co je a co neni nebezpecne?
0/0
7.4.2003 16:32

Adolf Bush

Re: ne
Bože muj, takovýhle názory! To je papání... Ufffffffff
0/0
7.4.2003 22:02

LADA

KOMAREK
TO JE ALE PREKVAPENI ! I DOKTOR CHOCHOLOUSEK JE PODPLATITELNY ! DUKAZ - PROPUSTIL KOMARKA . VYZVA CESKE TELEVIZI - AZ BUDETE PRIPRAVOVAT SILVESTROVSKY PORAD , PROSIM NEZAPOMENTE NA PANA KOMARKA  .
0/0
7.4.2003 14:24

Standa

Re: KOMAREK
O panu Komarkovi a jeho nazorech musel ztratit clovek iluze uz davno.Je na nem videt jeho puvod a minulost.Realita jeho okoli ho naprosto vubec nezajima,hlavne kdyz muze psat ty jeho slataniny a tzv. moudra otiskovat v novinach.Jeste ze se mu povedlo ty noviny vytunelovat do vlastni kapsy,protoze by jinak asi nemel kde ty svoje blaboly otiskovat.Kdyz o necem tlacha,neni ani schopen sehnat a overit si alespon zakladni udaje,coz by mel snad i zacinajici novinar delat.Kdyz se tak neustale zastava toho chudaka Saddama proc se aspon nepodiva treba sem http://www.kdp.pp.se/chemical.html ,aby videl jak ten chudak umi zastavat svoje milovane civilisty,kterych ostatne ted znovu vyuziva jako zive stity.
0/0
7.4.2003 15:59

Ikpeba

Re: Re: KOMAREK
Stando!!!!!! Halóóóóóó!!!!! ČETLS ČLÁNEK?????
0/0
7.4.2003 22:28

Čtenář

Upozornění
Hned vedle pole pro vložení textu příspěvku běží reklama "Lék proti blbosti objeven!" No konečně!
0/0
7.4.2003 14:09

lada

Porovnání
Hitler měl židy, Sadám kurdy.Hitle měl plynové komory, Sadám vyzkoušel na desetitisících lidských bytostí chemické a biologické zbraně. Hitlerovi říci svůj nesouhlas s jeho konáním bylo postavit se ke zdi a čekat a pokud se nepletu u Sadáma je to taky takové. Nesouhlas = smrt. Jistě je špatné, když je válka. Je špatné když umírají lidé. Ale je taky špatné souhlasit s terorem a diktaturou. Lidičky, nezapoměli jste trochu brzy. Mladší generace toho moc v tomto neví, ale nejsem ani mlád ani stár, ale pamatuji na špicli v hospodách, kinech, v práci prostě všude. Někdo řekl ne a jeho rodina měla velmi silné potíže. Můj děda byl v koncentráku na Hitlera, nehodil se. Měl češku za ženu. Po válce začal s popatou v ruce podnikat. Když se trochu zmohl a byl prosperujícím podnikatelem, přišel únor, vše mu sebrali. On řekl "ne" a byl v lochu. Souhlasit s terorem a vrahy (Hitler a Sadám jimi jsou) znamená s ním přímo či nepřímo souhlasit a účastnit se ho. Lituji takovéto lidi.
0/0
7.4.2003 14:07

Adolf Bush

Re: Porovnání
Je tady někde názor, že Saddamuv režim byl dobrý??? To, že lidé nesouhlasí s válkou a s ní spojený obrovský počet obětí a s tím, že USA vysmáli celý svět a zaútočili na suverénní stát bez jakéhokoli důkazu či mandátu OSN, není podle mne souhlas se Saddámem Husainem... Je to již druhý arabský stát, který Bush napadl... Co bude dál? Je třeba vidět zlo i tam, kde je zdánlivě dobro...
0/0
7.4.2003 22:16

jogo fogo

muj postoj k martinu komarkovi
nazdar kukhajhou
0/0
7.4.2003 14:05

Alois

...skončila dost špatně...
No, jestli nahodou nejsou vsechny problemy zpusobeny prave tim, ze skoncila a zacalo pravo Saddamu na sebeurceni...
0/0
7.4.2003 13:59

Robos

Za koloniálních dob...
... nebylo běžné, aby se v takzvaném třetím světě likvidovali domorodci mezi sebou, vyráběli si vlastní ZHN a unášeli bílé tváře a prošlo jim to. Na to je totiž zapotřebí jejich tkzv. státně suverénní bordel.
0/0
7.4.2003 13:52

Honza

...MÁŠ ODVAHU
 to se často nevidí...
válečně naladění mladíci Tě sice zasypou sprosťárnami... ale glosa je to vtipná,,,
už aby to skončilo!
0/0
7.4.2003 13:46

snicker

spravce tohoto webu je uplny kreten, jsem si tim jist !!!!!!
0/0
7.4.2003 13:36

Hana

Komárku zmlkni
Saddám a jeho synové měli 48 hodin na to, aby svým odchodem ze země zabránili válce. Všechny oběti války mají na svědomí oni. Saddám je nebezpečný celému světu. I jeho zem si oddechne, az se ho zbaví. Přeji spojencům brzké vítězství.
0/0
7.4.2003 13:36

Lock

Re: Komárku zmlkni
O tom, že tato válka bude za každou cenu, bylo rozhodnuto už před WTC a proklamováno ještě dřív v roce 1998 toutéž skupinou, jež je nyní v  USA u moci. Před zahájením války pronesl Bush větu: I kdyby Saddám z Iráku do 48 hodin odešel, válka stejně bude. Co z toho plyne? Že skutečné důvody této války jsou jiné, neplést si prosím se záminkami. Používáte, Hano, argumenty, které byly passé už před zahájením války.
0/0
7.4.2003 16:38

Dingo

Re: Re: Komárku zmlkni
Musím se ohradit proti této citaci. Bush prohlásil, že pokud Saddám odejde, američtí vojáci přesto vstoupí do Iráku, aby dohlédli na odzbrojení... To je trochu rozdíl ...
0/0
7.4.2003 18:08

Adolf Bush

Re: Re: Re: Komárku zmlkni
Jaký rozdíl? :-o
0/0
7.4.2003 22:23

havran

Re: Re: Re: Re: Komárku zmlkni
válka=boby, střelba a mrtví lidě x dohled=přihlížení, rozvařování nebezpečnýho železa, evidence ... Furt nic?
0/0
9.4.2003 11:12

havran

Další švejkysta
Jak české ! Jako naše mise v Kuvajtu, chemici tam jsou(v USA jsou spokojení), ale nesmí zasáhnout(co kdyby se v Paříži a Grebeníčků nasrali). Ani ryba ani rak. Tfuj !
Oko za oko, zub za zub. A gauner dostane na tlamu! To je jeden z pilířů naší civilizace jinak by tady vládli Atilovi potomci  
0/0
7.4.2003 13:33

Pablo

Komarku nepis!!!
Pred tydnem tu mel p. Komarek spatnej clanek ale co je tohle, jsou nejvetsi blitky co jsem za posledni dobu cetl!!!  Mozna prestante psat a usetrete nas vasich dalsich vyplodu a nechte nekomu serioznejsimu toto misto!!!
0/0
7.4.2003 13:05

martin

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.4.2003 12:52

Vláďa

Komárku, ty bolševiku, co to plácáš za nesmysly!!!!
0/0
7.4.2003 12:49

saddam

saddamuv tanec
http://politicalhumor.about.com/gi/dynamic/offsite.htm?site=http://politicaltoons.com/saddam.cfm
0/0
7.4.2003 12:41

emun

Komárek - taškář a kašpárek
Na jednu stranu píše, jaké špatné věci se dějí, na druhou obhajuje americké teroristy. Jediné správné je vítězství Iráku a pomsta za to vraždění jeho obyvatelstva a příbuzných..... 
0/0
7.4.2003 12:40

Tristan

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
7.4.2003 12:53

Pavel

Jsem rád, že Martin Komárek píše, co píše
Vzpomeňte si na Vojnu a mír. Když se spojí "zlí lidé"... musí se spojit i "dobří lidé". Otázka je, zda jsou Američané "ti dobří".  Jinak by to vypadalo, kdyby proti Iráku stála široká mezinárodní fronta. Možná by bylo mérně mrtvých, možná by nebyla ohrožena některá mezinárodní pravidla. Kdo Irák do této situace dostal nejsou jen Američané a Britové, ale stejně tak Francouzi a Němci a všechny státy s podobným chováním - i my. Taky OSN neplní přiměřeně svou úlohu a to je taky důsledek. A pak je tu na pozadí ropa a americké koncerny, ale taky ty francouzské a Ruské společnosti a jejich vliv zase na jejich zlobované a uplacené politiky.  A pak realita ohrožení bio-teroristy (ostatně válka nic neřeší). Ovšem kdo v mediálním zmatku informací dokáže odhadnout skutečná rizika a taky důsledky? A kdo katastrofické vizi podlehne? Asi ten, kdo to zažije - ne ten, kdo se jen dívá.
Jsem rád, že Martin Komárek napsal, co napsal, protože to je na rozdíl od většiny toho, co se kolem války píše - a co tíhne k psychóze - lidsky normální a je to pravda, přestože ne úplná. Kdo tady ale má úplnou pravdu? Vzpomeňte si na Čapkovu Matku (knihu, ne film).
Pavel
 
0/0
7.4.2003 12:35

djdave

to je zase chujovina
... ten clanek je uplne o nicem, spis napovida o Komarkove komunisticke orientaci. Urcite pise do Prava (byvale Rude pravo - vsak si jeste rudy napis ponechalo )
0/0
7.4.2003 12:27

ivan

Již dva měsíce tvrdím to samé,
ale s tak zuřivou reakcí na podobný názor jsem se nesetkal. Kdo jste, že místo diskuze takhle nadáváte?
Američané chtejí exportovat do Bagdádu své hamburgery, demokracii, čipové karty... - to všechno do islámské země nepatří a je zločin to tam (násilně!) vozit.
Děkuji panu Komárkovi za názor.
 
0/0
7.4.2003 12:22

Tomas

Re: Již dva měsíce tvrdím to samé,
No konecne nekdo kdo se Komarka zastal ! Jenze Ivane, Komarek netvrdi to same jako ty! Komarek mluvi totiz z cesty, proto ho tak vsichni opevujou
0/0
7.4.2003 12:31

prof.

Děkuji.
Děkuji za konstruktivní návrhy řešení a za úbytek planě tlachajících. Opravdu je třeba začít řešit globálně všechny globální překážky , aby lidstvo mohlo a mělo právo pokračovat ve své existenci. Pokud to neuděláme, přimlouvám se za selektivní vyhlazení lidské rasy s odůvodněním, že není schopna zdolat vlastní tupost a řešit věci potřebné a že jiní tvorové tímto dostávají šanci to udělat líp a s větší odpovědností. Ať už jsou i odjinud a lítaji v čemkoli..- nebo to zvládneme ?????
0/0
7.4.2003 12:16

Hans

blabol
To je opravdu udesny blabol. Dyt to nema to hlavu ani patu. Neda se rict ze by byl Komarek pitomec spis trpi totalni ztratou koordinace myslenek a pohybu.
0/0
7.4.2003 12:13

nazor

Komarku jsi uplne mimo.
Je to uplny blabol.
0/0
7.4.2003 12:07

Vašek

Kdo Vás platí, Komárku? A co na to soudruh Urválek?
Žvást hodný Rudého Práva z r. 1950. Překonává to všechny koniny co jsem od Komárka četl (asi tak o 100%). Jedno je jisté - určitě tato "novinařina" furt vynáší Komárkovy komentáře jsou (logicky) trvalou ozdobou MF "stále ještě dnes".
0/0
7.4.2003 11:59

Despota

Komárku jseš debil!
...Komárku, málo používám sprostá slova. Opravdu jen v nouzi.
0/0
7.4.2003 11:58

xxx

... a jinak doma vsichni zdravi?
0/0
7.4.2003 11:45

Martas

Vzkaz pro M.K.
Komárku, nechceš zkusit štěstí někde jinde? Kde bys musel třeba trochu máknout a žhavit bednu. Podle úrovně a obsahu článku seš na tom fakt bídně. Když nevíš co, tak radši nepiš vůbec. Blábolů jsem čet hodně, ale tohle je fakt extratřída.
0/0
7.4.2003 11:45

FaBeR

Pane Komárku, váš komentář je směšný.
Ono se to mluví se založenýma rukama v bezpečí domova! Sice tam nejste, ale rád bych vás tam viděl. Pak by se vidělo, jakými metodami byste zdolával odpor banditů, kteří se převlékají za civilisty, schovávají mezi civilisty a podlým způsobem zabíjejí vaše druhy ve zbrani.  
0/0
7.4.2003 11:43

ST

Re: Pane Komárku, váš komentář je směšný.
No já bych tam nechodil. Oni jsou tam doma.
0/0
7.4.2003 12:14

Infoman

Kolonialni era...
...byla asi tou posledni, kdy svet v podstate fungoval. Nemyslim, ze je spravne, aby pravo na sebeurceni narodu bylo neomezene. Urcita pravidla se musi dodrzovat, protoze dusledky jejich porusovani prekracuji hranice statu (terorismus, nabozensky fundamentalismus). BTW-podle pruzkumu OECD a UN se obyvatelum "svobodnych" rozvojovych zemi vede v podstate hure, nez za kolonialismu.
0/0
7.4.2003 11:42

prof.

Bavme se o důsledcích nebránění zlu!
Pokud Sadámové vládnou a využívají k tomu i náboženství, a mohou to být i křesťanští Sadámové, do té doby bude svět v nebezpečí . Vše ostatní je mírně řečeno bezpředmětné- i když samozřejmě každého člověka je škoda a každý z padlých může jednou chybět a závěrečná katastrofická vize světa se naplní jen díky tomu, že zahynul fyzik povolaný na frontu, lékař nevynalezne lék - tak se přestaňte hádat o to, kdo koho líp zabije, ale jak to zařídit, aby se nastolila samoregulace směřující k demokracii na celém světě. Vše ostatní je jen plané tlachání. Lidstvu moc času nezbývá, pokud tohle nedokáže.
0/0
7.4.2003 11:42

Filip

názor
Myslím, že násilí, kterého se dopouští vojáci USA a Británie není "lepší" než násilí Saddáma Husajna. Demokratizace poměrů v Iráku je dnes již jediný argument, který by alespoň částečně ospravedlnil agresi USA. Nepodezírám USA, že se o to nepokusí. Pochybuji ale, že se to podaří. Kdo, kromě kariéristů, bude podporovat vládu dosazenou okupanty. Kdo, kromě zbohatlíků, bude podporovat vládu, jejímž prvním úkolem budou dodávky ropy pro USA. Kdo z Iráčanů zapomene na bombardování Bagdádu. Kdo si myslí, že lze zapomenout na prolitou krev.
0/0
7.4.2003 11:39

???
Informační hodnota článku je nulová, dost se divím že je zveřejněn na relativně ctihodném zpravodajském serveru.
0/0
7.4.2003 11:37

Luděk

Jen malé popíchnutí od MK
I když si myslím, že válka je kráva (proč musí být stále jen vůl, když je rodu ženského ), s touto souhlasím. Na adresu Amerikánů jsem četl hodně kritických článků a většinou mě dost vytočili. Žádný "bojovník za mír" nedokázal jasně říct, co s takovou zrůdou, jakou Saddám jednoznačně je, dělat. Vadily jim desítky mrtvých civilistů ve válce, ale tisíce mrtvých obyvatel Iráku, které má na svědomí "vůdce", přešli bez mrknutí oka. To článek pana Komárka je v pohodě. Jindy mě šokuje podstatně více.
0/0
7.4.2003 11:37

Kňazo

Vzpomínka na "11.září" ospravedlní
i opravdový masakr, který by se v Iráku stal. A ten se, jak to vypadá, zatím nestal. Autor zřejmě není američan :-)
0/0
7.4.2003 11:35

ST

Re: Vzpomínka na
Takže 2500 zabitých ukrajinců, mexičanů a jiných menšin 11.9. - nikdo mimochodem neví, kdo to udělal  - ospravedlňuje plánovité zabití několika desítek tisíc občanů "demokratické" země Irák?
Ať žije spravedlnost.
0/0
7.4.2003 12:18





Najdete na iDNES.cz