Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Studenti musí uvolnit parkování učitelům

Učitelé chrudimského gymnázia nedávno zjistili, že už nemohou před školou zaparkovat jako dřív. Stále více studentů totiž jezdí do školy autem a volná parkovací místa obsadí. Když vedení školy dospělo k závěru, že dojíždění autem studentům zakázat nemůže, nařídilo jim, že musí vozy nechávat jinde, aby učitelé měli dost volných míst.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Humphrey Appleby

Jak to tam je ?
Neznam to tam a pokud studenti neparkuji na pozemku skoly, ale na verejne ulici, plati, kdo drive prijde ten driv mele i kdyby se vedeni skoly melo po**t. Jak to tam tedy vlastne je ?
0/0
4.4.2003 19:02

Baby

škhř
A maj tam školní hřiště? Jestli jo, což  tak pro ty lenochy udělat z něj parkoviště pro jejich plechový krabice. A místo tělocviku pořádat závody kolem místního rynku, ať si dětičky užijou.
0/0
4.4.2003 17:29

Barnie

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 16:30

Harden

Cela tato diskuze je zbytecna. Parkoviste, jako verejna komunikace, bud je pod dohledem skoly (upravuje prislusna znacka) a pak skola muze zakazat parkovani studentum, a nebo neni, a pak je jakykoliv podobny zakaz naprosto nepripustny. Skola smi vydavat jakakoliv narizeni, ktera nejsou v rozporu s zadnou pravni normou (i kdyby to byla obecni vyhlaska) a jednoznacne se vztahuji ke skole. Doporucuji studentum informovat se na prislusnem dopravnim inspektorate a v pripade, ze jde o bezne parkoviste, narizeni ignorovat.
0/0
4.4.2003 16:09

tom

chytraci
Vy jste tady všichni chytří jak vopice. Jediný, co je tu projevuje, je stará nenávist k učitelům. Všichni, co tu píšou, že "když učitelé jezdí do práce autem, tak nejsou chudí" jsou opravdu nějací ubožáci. Copak je dnes vlastnictví auta nějakej luxus? Já znám spoustu učitelů, sám studuju PF, a samozřejmě že většina má auto, ale skoro řádná kantorská rodina nemá auta 2. A to nemluvím o tom, že "auto" se pro učitelskou rodinu = forman, macimálně felicie. A plat 130% průměru? T psal nějake naprosto neinformovanej  blbeček, každýmu, kdo se trochu orientuje (a má smysl pro humor), je tohle k smíchu. Tady jde ale o něco jinýho - studenti chtějí ubohým učitelům dokázat, že vzdělání nepotřebují, že mají lepší auto sotva se základním vzděláním. A kdo má větší právo jezdit autem? Málokdy si student do školy nese něco jinýho, nežý tašku. Ale učitelé tahají nejrůznější pomůcky, sešity, písemky,....
0/0
4.4.2003 15:58

....

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 17:30

Johny

Zrejme jste nepochopili situaci
Pominu ted problem, ze tam vlastne temer zadna parkovaci mista nejsou, at uz si ten blb Frank tvrdi cokoli (jeho jedina garaz kdesi na Ploche draze, kde po ni patrne tak jezdily motorky, ze uz ani neni pozna, ze tam kdy nejaka byla). Je tady ale jeste jedna vec: Spousta prispevatelu nepochopila, ze oni studenti maji trochu jine mysleni. Jim nejde o nejake efektivni cestovani do skoly (na ktere maji jiste spravedlivy narok) , ale spis o machrovani pred spoluzaky . Vidim to na sve sestre. Drive na nase chrudimske gymnazium  autem jezdila docela pravidelne, a to ji to pesky trva deset minut (skolu vidime z okna), kdezto autem to musi objizdet, takze ji cesta trva uplne stejne. Spousta dalsich studentu je na tom podobne (nekteri navic jeste cynicky rozrazeji skupinky tech, kteri jsou tak zaostali, ze jeste chodi do skoly pesky). T akovym je potreba celit. Proto kroky vedeni gymnazia naprosto chapu. Studenti muzou jezdit autobusem. Mezi sedmou a osmou hodinou jich jede nekolik.
0/0
4.4.2003 14:35

Prostý venkovan

Re: Zrejme jste nepochopili situaci
Tady bych nehodnotil, zda jde o machrování nebo postoj k životu, nebo ekonomickou a časovou nutnost. Když už auta jsou, je pitomost, aby stála v garáži. Na to jsme je snad nekupovali. A aby si i mladí uvědomili, že by mohli chodit pěšky nebo jezdit MHD, to nepomůže, když se jim to zakáže. Vyvolá to jenom zlý pocit omezení. Jádro pudla je opravdu v nefunkčnosti státu jako takového - viz můj příspěvek níže. Ale aby bylo jasno, ze školy už jsem 30 let, autem jsem tam nikdy nejezdil, protože jsem ho neměl, ale chápu, že žijeme někde dále. A mladí by měli mít možnost se projevit. Řada se jich projevuje tak, jak jsme je to my, rodičové, naučili, takže tady je to vizitka nás, dříve narozených. Kritika jejich chování je kritikou výsledků naší práce, takže si tak nějak kálíme sami na svou hlavu. Nic, končím, přeji hezký den všem do Chrudimi.  
0/0
4.4.2003 14:55

frank

Re: Zrejme jste nepochopili situaci
A furt plácá ty svoje blbosti, je neuvěřitelnej. Přitom si ani neuvědomuje, že si místy protiřečí, veřejně, a že přesně zapadá do mého popisu zaprděného chrudimského maloměšťáka, hrajícího si ještě na mravokárce. No nic i šílenci sem mohou.
0/0
4.4.2003 15:04

Andy

Re: Re: Zrejme jste nepochopili situaci
Se trochu rozepiš ne, ať vidíme tvoji logiku.
0/0
4.4.2003 15:11

frank

Re: Re: Re: Zrejme jste nepochopili situaci
Andy, viz níže.
0/0
4.4.2003 15:17

Andy

Re: Re: Re: Re: Zrejme jste nepochopili situaci
Kde si protiřečí?
0/0
4.4.2003 15:48

Andy

Re: Zrejme jste nepochopili situaci
Ty byses taky moh rozepsat, co máš proti Jelínkový.
0/0
4.4.2003 15:13

Koreli

Hm
Chudaci ucitele, chudaci deti. Kdyz jsem byla na Kypru na MBA, tak tam meli male parkoviste pro vsechny a 3 mista pro vedeni skoly a dulezite navstevy. Ostatni, vcetne profesoru z Harvardu, Oxfordu a ostatnich prestiznich MBA skol, kteri tam jezdili prednaset, chodili bez prostestu pul kilaku pesky. Kdo driv prijde, ten driv mele, tak jako ve vsech ostatnich vecech v zivote. Nastesti uz na stredni jsme meli profesory s podobnymi nazory, prala bych to i ostatnim.
0/0
4.4.2003 13:56

Vix

Správně, kantoři !!!
Již v mladým lidem je třeba dát jasně na jevo, že si nemohou vyskakovat! Jakápak kolegialita s tou nevychovanou chamradí, že? Jen jim dejte co proto. Autorita a respekt se nejlépe vybuduje selektivními zákazy a příkazy a když to jinak nejde, tak hysterickým řvaním, že? Vy jste přeci učitelé, máte je v hrsti, a kdyby se cukali ... nemají náhodou právě před maturitou? Mladí s musejí zvykat, že některé zákony a vyhlášky platí jen pro poddané, zatímco pro ti rovnější neplatí! Musíte je vychovat, aby třeba nebyli překvapeni tím, co (ne)bude následovat, až jejich dítě na přechodu porazí policejní auto jedoucí bez majáku na červenou nebo až do nich nabourá při předjíždění přes plnou čáru imunitou vybavený pan poslanec s off-roadem...  
0/0
4.4.2003 13:54

danny

chudáci učitelé
Nevím proč by neměli studenti jezdit a parkovat u školy, kde je vyhrazené parkoviště. Nebo je to vyhrazeno jen pro učitele?? Ať jezdí učitelé do školy dříve, aby se stihli řádně připravit na výuku a mohli zaparkovat. Není nic horšího než tupý učitel!!!!
0/0
4.4.2003 13:07

Prostý venkovan

Re: chudáci učitelé
Jen faktickou poznámku - když už by byl učitel tupý, tak by mu ta půlhodina ráno stejně nepomohla, jak už říkala moje babička:  "Co ti pánbůh nenadělí, v apatyce nekoupíš". Ale stejně si myslím, že o tuposti by tu měl přřemýšlet někdo jiný, pokud má čím............ Jinak přeju pěkný den.
0/0
4.4.2003 13:14

Prostý venkovan

Co s tím?
Příspěvky zde zatím uvedené, které jsem stihl přečíst, jsou krásné, některé dokonce kouzelně naivní, jiné v podstatě vulgární (proč ti kantoři řvou, že mají málo peněz, když si vozí do školy prdele v autě?). Problém je ale v tom, že se lidem obecně nechce chodit pěšky nebo jezdit MHD a jezdí do práce a do školy autem. I aut je jak maku. Takže začněme od Adama. Když je více aut, tak se holt musí udělat větší parkoviště. Kecy o tom, kdo má jezdit autem a kdo ne a kdo má parkovat tu a kdo onde, je řešení na prd. Takže pánové radní z Horní Dolní, chyťte se za nos a začněte přemýšlet hlavou. A dělat. Nestavme za státní peníze blbosti, které jsou krásné - leč počkaly by, ale  dejte je tam, kde jsou zapotřebí. Příklad uvedu také - zaparkovat v centru Přerova kolem poledne je z oblasti science-fiction. Parkovišť je také málo. Všechny ulice jsou ucpané auty. Ale náměstí s krásnou kašnou už je. Obrovské. Ale prakticky se stejným počtem parkovacích míst, jako před přestavbou.  Páni radní tu také přemýšleli něčím jiným, než hlavou.
0/0
4.4.2003 13:04

Johny

Re: Co s tím?
To ovsem neresi problem parkovani pred nasim gymnaziem. Tam se totiz zadne dalsi parkoviste postavit neda, ledaze by se zrusil parcik a pokacely stromy, co tam rostou. Prdele v aute si ucitelu vozi minimum, vetsi cast z nich proste chodi pesky nebo jezdi dopravou. Ale ta auta se pred skolu proste nevejdou. To neni klasicke parkoviste, ta plocha tam je jeste nekdy od zalozeni divciho pedagogia jeptiskami pred vic nez sto lety. Gymnazium se tam prestehovalo az nekdy koncem sedesatych let.
0/0
4.4.2003 13:11

Pavel

Re: Re: Co s tím?
ty jsi spoluvlastník gymnázia?
Když se tam auta nevejdou, tak prostě další v pořadí si zaparkuje jinam - nemel, že nemají kam. A vůbec, mělo by se to vyhradit obcí zaslouženě pro ty jeptišky.
0/0
4.4.2003 13:20

Johny

Re: Re: Re: Co s tím?
Ja opakuji. Nikdy jsi tam nebyl, tak nemel ty! Tam se proste jinde parkovat neda. A jeptisky tam uz nejsou takovych padesat let. To vis, komunisti. Pak se jim to sice vratilo, ale ony to radeji prodaly kraji, protoze nemely na opravy. Skola chatra a prestavba stavajiciho parkoviste je az na poslednim miste. Stat totiz nedava penize. Z pristupu mnoha lidi na teto strance se uz vubec nedivim, ze kvalifikovani ucitele radeji ze skolstvi odchazeji. Za smesny plat jsou totiz povazovani za kusy hadru se kterymi je mozno zametat podle libosti. Pak zbyvaji pouze takovi ucitele, jake tam jsou (viz pani profesorka Jelinkova, o ktere sam nemam prilis valne mineni).
0/0
4.4.2003 13:26

Jelinkova

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 13:32

Johny

Re: Re: Re: Re: Re: Co s tím?
Na to ti seru, i kdybys byl Jelinkova. Ja uz tam hezkych par let nejsem, kdezto Jelinkova tam uci takoych dvacet let.
0/0
4.4.2003 13:35

Prostý venkovan

Re: Re: Co s tím?
Samozřejmě, řešení v Chrudimi před gymnáziem nebylo předmětem mého příspěvku - ten byl obecnější. V Chrudimi jsem ani nikdy nebyl, nebo možná jednou projížděl autem, a to si ani moc nepamatuji. Svým příspěvkem jsem jen chtěl naznačit, že věci se mají řešit v souvislostech. Vědět, že když se bude zvyšovat životní úroveň, tak to přinese více aut a ty je třeba někde zaparkovat. Takže když náš stát konstatuje, že už každý x-tý občan má auto, tak si musím být vědom toho, že ho musí mít kam strčit. A to je to celé. Ale abych neodbíhal od té Chrudimi - myslím, že je tam krásně, když svítí sluníčko, jako u nás teď.  A řešení - co tak třeba postavit někde poblíž x-patrové garáže? Nebo je vyhloubit do země? Souhlasím s tím, že parčík se stromy bych také nechal. Že by to stálo moc peněz? No, to jo. Ale je to řešení. Nebo zbourat nějaké barabizny poblíž a postajit to tam?  Nebo ubrat z prostor gymnázia nějakou plochu, která je nefunkční a udělat ty garáže tam? Co já vím. Ale to už se holt musí hledat řešení případ od případu a ne konstatovat, že to takové je a nic se s tím nedá dělat. A peníze to bude stát, ale bez peněz to nepůjde. Každá sranda něco stojí. Přeji gymnáziu v Chrudimi plodný nápad a zejména jeho realizaci.
0/0
4.4.2003 13:34

Johny

Re: Re: Re: Co s tím?
Konecne nekdo rozumny, s kym se da diskutovat. Ano, pravda, ty patrove garazeby byly reseni. Misto by se uz naslo - napr. nahradit starou kulnu, ktera se ma stene brzy bourat. Ale: ani na zbourani kulny nejsou penize, tak kde je ma skola vzit na stavbu garazi. Samotna budova je v dezolatnim stavu, a tak stat na garaze urcite neprispeje.
0/0
4.4.2003 13:38

Prostý venkovan

Re: Re: Re: Re: Co s tím?
Peníze byly vždy problém od doby, kdy jsme slezli ze stromů a přestali platit hedvábným šátečky z Číny. Ale jak už jsem řekl - to je věc státu - městského zastupitelstva, aby rozhodlo, na co použijí penízky, které mají k dispozici ze státního rozpočtu. Když je málo peněz, tak je to otázka priorit. Něco se může odložit a něco je důležité. Jde jen o to najít pádné argumenty. Bohužel, je pravda v tom, že funkce státu v této oblasti, stejně jako v oblasti zdravotnictví, policie a armády léta pokulhává a je to spíše čím dál tím horší. S každou změnou vlády je jiná koncepce...., ale to už jsme moc daleko. K těm garážím. Nešlo by sehnat nějakého podnikatele, který by to postavil? Nebo sponzora? Já vím, je to problém. Ale když je jasný projekt, pořád si myslím,  že ty penízky se časem objeví. Ale je jasný projekt? Již někdo před náma řekl, že doba přeje připraveným. Jinak nevím, já mám soukromé konto permanentně v minusu, takže nemohu sloužit. Přeji hezký den.
0/0
4.4.2003 14:29

Johny

Re: Re: Re: Re: Re: Co s tím?
Zastupitelstvo s tim nema nic spolecneho. Gymnazium zrizuje kraj, mesto ma uz tak problem s rozpoctem (castecne i diky povedene reforme verejne spravy, ktera ho rocne stoji dalsich deset milionu). Jestli kraj neco resi, to netusim. Vim jenom, ze skola je v dezolatnim stavu uz pekne dlouho a nikdo to neresi (dokonce se objevily tlaky rovnou gymnazium zrusit a nechat jenom v Pardubicich a Hlinsku). A spatne na tom bude jeste hodne dlouho, protoze diky reforme statni spravy je vsechno pekne neprehledne.
0/0
4.4.2003 14:40

Prostý venkovan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co s tím?
Tak to už pak jen doporučuji koupit velkou svíčku a jít se upřímně pomodlit do kostela. Ne, nedělám si srandu, myslím to vážně. Ale ještě jinak - mé náměty berte jen jako náměty nezúčastěného, ale možná by to chtělo na kraji nějakou "tlačenku", abychom byli "in". Asi vám v tom více nepomůžu. Mějte se hezky. 
0/0
4.4.2003 14:47

Johny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co s tím?
Diky za podporu. Asi mi opravdu zbude to modleni, penize totiz jen tak nebudou (stat je radsi daruje firmam, ktere zamestnaji dalsi lidi - haha, jako by to necemu pomohlo). Vlastne by mi to melo byt jedno, kdyz tam uz nestuduji, ale je to me rodne mesto, ktere mam rad. Matka meho tamniho spoluzaka a kamarada je navic gymnazialni profesorka, takze tento problem vidim i z jineho uhlu.
0/0
4.4.2003 14:52

frank

Jo Chrudim. To znám.
Jsem tam odtud. Naštěstí už tam, ale 20 let nebydlím. To je město malých zlých a zapšklých maloměšťáků. Zejména učitelé si tam vždy hráli na honoraci a elitu.
Paní ředitelko Jelínková, to je správně, že studenti jezdí do školy z okolních obcí auty, když autobusy nejezdí, a když ano, tak společnosti, které je provozují, nevědí co by za svezení mely chtít. Prostě je to pro ně, studenty, rychlejší a levnější.
Spíše je na pováženou, že s velkou pravděpodobností většina Vám podřízených kantorů je přímo z Chrudimi a musí do školy jezdit autem také, když u vás jezdí městská doprava, přičemž město je tak velké, že jej v každém směru přejdete ne za déle než 30 minut. Navíc je pravděpodbné, že kantorské chudé rodiny, rvoucí se o 130% průměrné mzdy, kterou již tak ve značné převaze dosahují, mají v rodině i druhé vozy, jichž používají jejich manželé. Asi prostě chudé nejsou. To je stejné jako u doktorů. Podívejte se v čem jezdí do nemocnic. Státních nemocnic.
Takže studenti, pokud si umíte sami opravit autíčka z bazarů, tak i protože to podporuje polytechnické vnímání světa, jen houšť.
 
0/0
4.4.2003 12:54

Johny

Re: Jo Chrudim. To znám.
Jsem z Chrudime a jeste tam bydlim. A i kdyz ted studuji v Praze, rad se tam vracim. Nevim, jak pred dvaceti lety, ale nyni je Chrudim mesto jako kazde jine, dokonce se mozna stane mestem roku. Kam se na ni hrabou treba spinave Pardubice. Lide jsou ruzni a malomestaky najdete i v Praze. Z okolnich obci jezdi autobusy temer kazdou pulhodinu, zvlast ve skolni dny, a pro studenty nabizeji slevy. Ony "prehnane" ceny jsou odvozeny z cen konkurence a take ceny ropy, cast toho take dotuji obce.
0/0
4.4.2003 13:07

frank

Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Taky tam jezdím. Nemám zatím na výběr. Takže kontakt mám trvalý a vím o čem píšu. Ulice pod gymplem byla plná aut už na začátku 70 let. Taky vím, že se dá parkovat třeba na ploché dráze. Jenže to je móóóc daleko taky. Asi.
0/0
4.4.2003 13:16

Johny

Re: Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Na Ploche draze se parkovat neda. Je to sportovni areal. Jake hriste navrhnete zrusit priste? Nebo byste radsi parkoval nekde na travniku? Navic si nejsem jisty, jestli vsechny ty pozemky opravdu patri mestu.
0/0
4.4.2003 13:19

frank

Re: Re: Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Blablabla. Mám tam po rodičích garáž. Takže brzdi frajere.
0/0
4.4.2003 13:21

Johny

Re: Re: Re: Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Hahaha. Garaz primo na Ploche draze, jo? Ze jsem si nikdy nevsiml, ze by na te trave byly garaze. To jsou asi zemljanky, ze? A jak garaze resi problem volnych parkovacich mist?
0/0
4.4.2003 13:29

frank

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Tak je to jasný. Jsi jenom velkohubý Kašpar, který neví co kde je, a chtěl by někoho poučovat. Takže zalez pablbe mladej. Garáže jsou tam od roku 71, tos ještě prděl do plínek. Neřeší sice problém parkování, ale, Vám jako inteligentovi, jistě naznačují, že to místo znám. Narozdíl od Vás.
0/0
4.4.2003 13:44

Johny

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Je videt, ze kaspar jsi ty. Na Ploche draze neni ani jedna garaz. Ani jedina. Vzhledem k tomu, ze tam do zacatku devadesatych let zavodily motorky, to ani nejde. Ty garaze, ktere mas asi na mysli, jsou u Ploche drahy. A neni mi jasne, jak resi parkovaci mista, kdyz jsou soukrome. Tady je videt, ze jsi uplne mimo. Radsi uz nic nepis.
0/0
4.4.2003 14:21

frank

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jo Chrudim. To znám.
Tak konečně jsme se propracovali k tomu, že garáže tam vlastně jsou. Jinak se potvrzuje, že průzkumy tvrdící, že naši školáčci nejsou schopni při čtení separovat informace v textu obsažené, jsou pravdivé.
0/0
4.4.2003 15:16

Proboha to snad ne.......
To není ani možné.Takto se chovají a myslí lidé , kteří mají vzdělávat budoucí elitu národa?
0/0
4.4.2003 12:51

Johny

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 13:01

Pavel

Re: Re: Proboha to snad ne.......
ty jsi byl po škole asi furt a stýská se ti
probuď se, je rok 2003
nechat po škole, seřezat a pak na pole
0/0
4.4.2003 13:08

Johny

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
4.4.2003 13:12

Johny

Re: Re: Re: Proboha to snad ne.......
Oprava: Ja jsem po skole temer nebyval.
0/0
4.4.2003 13:13

frank

Re: Re: Re: Re: Proboha to snad ne.......
Opravu neberem!!!!!!!!! První verze odpovídá spíše.
0/0
4.4.2003 13:19

Pavel

Re: Re: Re: Re: Re: Proboha to snad ne.......
 já už musím jít chytit flek na parkovišti
0/0
4.4.2003 13:23

kafka

chudi kantori...
Co je to za chudeho kantora, ktery jednak muze mit auto a jeste s nim jezdit do prace!??! Proc si sami nejezdi busem ci vlakem?? Takhle se nenauci setrit a budou furt rvat, ze maji malo penez!!!
V mnoha ucitelich jak vidno dodnes zustava snaha ridit chovani studentu v jakekoliv situaci a urcovat jim, jak se maji chovat... TO JE PRECE VEC STUDENTA, JAK SI BUDE JEZDIT DO SKOLY!!! SKOLA MU DO TOHO NEMA CO KECAT!!! Za chvilku by jim ZASE chteli narizovat, v jakem obleceni maji chodit do skoly a co si maji myslet!!!!
Ja jsem na stredni taky jezdil obcas autem do skoly ( a to nejsem z zadne bohate rodiny!!)  a s kamosema jsme vzdycky parkovali pred hlavnim vchodem, aby reditel musel parkovat az v bocni ulicce
 
0/0
4.4.2003 12:34

Johny

Re: chudi kantori...
Ano, student muze jezdit do skoly autem. To jim nikdo nezakazuje. Ale nemel by blokovat zamestnanecke parkoviste. Nehlede na to, ze se u GJR jedna pouze o betonovy placek pred skolou, takze se nekdy lide, kteri se chteli dostat do skoly, museli prodirat radami aut. To proste na takove pocty neni dimenzovane.
0/0
4.4.2003 12:38

Johny

Re: chudi kantori...
Jinak, kantori sice maji auta, ale casto mnohem starsi, nez jakymi jezdi nekteri studenti. Zkus se nekdy po tom parkovisti projit. Jestlize uvidis nejake skodovky, pak vez, ze vetsina jich patri ucitelum.
0/0
4.4.2003 12:42

frank

Re: Re: chudi kantori...
Ta závist. To musí být ale utrpení. Chytrý ředitel školy, pokud je plácek jejim majetkem, by to řešil ve spolupráci s policií a odborem dopravy. A nekňučel by ve sdělovacích prostředcích. Ale mysím fakt chytrého ředitele. Takže tohle asi nebude ten případ, že, Johny?
0/0
4.4.2003 12:59

Johny

Re: Re: Re: chudi kantori...
Reditel ve sdelovacich prostredcich neknuci. Pokud vim, byla to pouze zastupkyne Jelinkova, o ktere si myslim sve (nastesti me neucila)... To je ale jedno. Ja mam takovy pocit, ze si toho proste media vsimla, a tak s nekym udelala rozhovor. Reditel to mozna resi, ale o tom vy nemate ani paru. Tady se nejedna o zavist jako spis o to, ze parkovat uz proste neni kde. Byl jsi nekdy pred GJR Chrudim.
0/0
4.4.2003 13:16





Najdete na iDNES.cz