Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mají hlad

Míroví aktivisté by mohli přijít s novou hrou. Rozbít po městech stánky a sbírat potraviny pro hladovějící americké vojáky. Operace s hrdým názvem Svoboda Iráku zatím přináší jen samou žalost. Spojenci se střílí navzájem. Když už trefí něco důležitého v Bagdádu, je to tržiště plné civilistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

LADA

KOMARKU , NEBLBNI
nebo ti to zustane ! Patris mezi ty ceske lidi kteri vsude byli , vsechno videli a vsechno znaji .Kdo si u vas objednava tyto clanky ? Jednou poplivat presidenta , podruhe Spidlu , pak jste valecny (protivalecny ) odbornik , ale nebyt M F tak umrete hlady nekde pod mostem .Proc porad chcete davat Zemanovi za pravdu , ze Cesky novinar je vul jak lampa >
0/0
31.3.2003 14:53

Peter

Pochvala
Pochvala. Diky za vas nazor, tihle omezenci asi nechapou, ze mame svobodu, a vy stejne jako ja nebo oni mohou psat co chteji, v ramci slusnosti samozrejme.
0/0
31.3.2003 11:13

gigolo

Komárku, Komárku
asi ti měkne mozek, či to co v kebuli nosíš. Ža takový článek, takové úrovně by se styděl i můj 16 letý syn.
0/0
31.3.2003 9:03

Franta/?/

CENZURA ?????????????????????????
     Tady čtu , že příspěvek byl zrušen redakcí , je to vůbec ještě možne v dnešní době ?Tak či ona vždyť vy jste přeci jen jakýmsi prostředníkem ,tak proč tohle . Co svoboda slova , tisku a shromažďování . Proboha prosim vzpamatujte se , co Vam to v redakci zůstalo za starou strukturu ?
0/0
31.3.2003 6:42

pixi

tržiště
Ty potrate, kde jsi četl, že na tržiště stříleli spojenci ? nebo jsi tam byl ????
0/0
30.3.2003 22:04

cag

obhajoba
nejspis si asi ani komentare necte, nebo nema slov, aby na ne reagoval.
0/0
30.3.2003 18:11

dude

komarku
S tim Komarkem je to cim dal horsi, tohle se uz fakt neda cist.
0/0
30.3.2003 17:33

VMM

hra pro valcne aktivisty
a vy by jste mili valecni aktiviste mohli zridit stanky vedle tech mirovych a vybirat potraviny pro "vitezne a osvobozujici" invazni armady. maji take hlad, nekdo jim utoci na konvoje s coca-colou a hlavne ledem, protoze pit coca-colu bez ledu ale s piskem je pro kazdeho americana prave utrpeni.
0/0
30.3.2003 16:40

Despota

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
30.3.2003 12:56

NoComment

-----
Politicka objednavka .... to zavedli komunisti ... kam vitr, tam plast ... typicke pro ceske zurnalisticke prostredi ... mozna je to dobre, protoze pak clovek s minimem inteligence nebude brat zvasty kazdeho druhoradeho pisalka vubec na vedomi ... kultivuje se tim vztah k novinarum a novinam rychleji a ostreji ... hodne stesti a alespon si to nechte poradne zaplatit ....
0/0
30.3.2003 10:34

Antikomárek

Žvásty
Ironické antiamerické žvásty, kterými nás tu pane Komárku častujete, mi silně připomínají styl, jakým komunistické Rudé právo referovalo např. o vietnamské nebo britsko-argentinské válce. Zajímalo by mě, jestli Vám to našeptávají Vaši chlebodárci, nebo jestli to máte z vlastní hlavy. Pokud Vám to našeptávají, tak bych to ještě pochopil, protože i dnes se najde spousta lidí, kteří jsou ochotni se propůjčit za mizerných 30 stříbrňáků k čemukoliv. Jetli to máte z vlastní hlavy, tak to jen dokazuje, v jak beznadějném stavu jsou ta její místa, kde u jiných lidí pozorujeme přítomnost mozku.
0/0
30.3.2003 7:24

Data

Komárek je magor.
Neumí psát a navíc nám sděluje své antiamerické postoje - zřejmě mu zas nechutnal hamburger, kterej si denně kupuje. Fakt zoufalej levičák.
0/0
30.3.2003 1:52

Jiri Fryda

smutek 2. - komarek out
Nejde o to jestli ma pan Komarek pravdu ci nikoli - to je asi ztezi postihnutelne, ale jedna se o jeho neodbornost co tyce faktu a tim chybnych uvah. Kdyby si jen precetl nejaky zaklad z renomovanych clanku o valkach ci stretech, tak by neplacal hlouposti. Bohuzel pise s klesajici urovni a diky jmenu mu v MF vse zbasti, aniz by nad tim nejak obcas podumali ve smyslu - jestli on komarek uz nepise, jen aby to mel rychle za s sebou ...
0/0
30.3.2003 0:22

Hynek

Všeobecně
Článek mistra Komárka nehodlám moc komentovat. Každý normální člověk si o autorovi udělá názor rychle sám. * Jen mě překavapují, ale do jisté míry chápu, názory některých z Vás. Beru, že si zaťukáte na čelo - to je zas vůl co sem píše tyhle blbosti.  Ale každý máme svou pravdu a já věřím, že ta má je OK . Nicméně nechápu a nikdo mi neobhájí radost nad smrtí SPOJENECKÉHO vojáka (jen tak bokem, jak může někoho tento název pohoršit? Zda je to o slovech tak Pán Buh s Vámi.  Zda nejsem přívržencem útoku tak nejsem spojencem. Voják USA se může jmenovat třeba Česílko). Dále, kritizovat za něco, co nejsou schopny odhalit ani veškerá světová média, myslím tím výbuch bomby na tržišti je opět reakce neuvážená a jednostranná. Názor si jistě mohu udělat, nicméně bych se na věc podíval z jiného pohledu. Osobně věřím, že bomba byla Iráku. Někdo tvrdí, že USA. Hle  a mám tu dva názory. Nikdo v nemá v tento okamžik právo jednozančně ozančit "majitele". Další věc, která mě nadzvedává ze židle, je averze vůči USA. Je to jako trapáci, kteří jsou jednoznčně proti testům na zvířatech, ale v zápětí si natuží svůj vlas lakem, který prošel tisíci kožichy krys. JInak, připadá mi chování takovýchto lidí jako výkřik zakomplexovaného českého človíčka, já jsem pupek světa a Vy se z toho neposerete?! Bohužel, nebo Bohudík nejsme středem světa a život je o právu silnějšího. Je to kruté, ale má to svůj význam. A závěrem, kdo z Vás kdo odsuzuje válku v Iráku v době, kdy běžný lid v této zemi trpěl něco dělal proti?!  A nesnažte se mi namluvit, že se tam nic nedělo, na to znám problematiku celkem dobře. Ano jsou v tom peníze, ale také Vaše. A nemaslím Tím vložené do vojáků, Raději končím, nerad se hádám. Chci chápat názory ostatních, denně jednám se stovkou z Vás. A to mi stačí učinit si názor o nás všech.   Nejdříve by měly proběhnout činny a pak re mcání. Mějte se faj a vše v dobrém.
0/0
30.3.2003 0:02

Jojo

Re: Všeobecně
"Nejdříve by měly proběhnout 'činny' a pak remcání ..." - to je známej životní postoj onoho neslavně proslaveného cowboye : napřed střílet a pak se vyptávat. Kde seš člověče - v Texasu roku 1890, na US embassy nebo ... ?
0/0
30.3.2003 0:15

Jojo2

Re: Všeobecně
Nemůžu si pomoct, mně ti Czechs v emerice připadaj fakt ujetí ... Něco jak vyvářka mozku nebo co ..
0/0
30.3.2003 0:23

snicker

Re: Všeobecně
Z dlouhych clanku radoby zurnalistu je mi na bliti. Priste to zkrat, uz pises jako Komarek.
0/0
30.3.2003 3:53

lojza

Záměr?
Při čtení glos p.Komárka jsem byl nejdříve naštván. než jsem pochopil že pracuje svou blbostí pro spojence.Nutí čtenáře k zamyšlení nad blbinama které rád píše. Takže Komárku jen tak dál!
0/0
29.3.2003 23:41

Petr

Re: Záměr?
Rád bych věřil tomu, že je to záměr. Ale vzhledem k vážnosti situace se mi to zdá stejně nechutné jako říkat  vtipy na pohřbu. To není k zamyšlení to je ke kopnutí do p.....
0/0
30.3.2003 0:14

leil

? komarek?
ja teda nechapu, ze se tu vsichni nechate rozcilit clankem od "mistra" Komarka...Lidi, at si kazdej rika co chce... od toho taky mame usta nebo ne?
 
0/0
29.3.2003 23:34

Benito

Re: ? komarek?
Z vás se snad stali spojenci.
Co vám ten Komárek udělal?
 
0/0
29.3.2003 23:43

leil

Re: Re: ? komarek?
ale, zady spojenci... jsem tim chtela rict neco v tom smyslu jako jednim uchem dovnitr, druhym ven
0/0
29.3.2003 23:46

Brunhilda

Nenechte se unést, pouze provokuje
Tezko rict, co vlastne pana Komarka zere. Jeste ze to nemusim resit. Protoze se chova jako potmesily truhlik.
0/0
29.3.2003 23:26

antibush

Jo!
 
0/0
29.3.2003 23:25

Al_Bundah

To je hnus.
Předcházející pro-americké komentáře, kritizující Komárka / ač uznávám, že je to v běžném případě blb / mne donutily k jednoznačnému stanovisku : Musím konstatovat, že komunisti v bývalém reálném socialismu byli - na rozdíl od dnešních řiťolezců - DEMOKRATI.
0/0
29.3.2003 23:18

Al_Bundah

Re: To je hnus.
Relativně.
0/0
29.3.2003 23:19

hnuj povla Karla

Re: To je hnus.
nezahořkni - ti hlavní pravdonoši jsou furt stejný týpky tehdá i dnes, jen už si neříkaj komunisti.
0/0
29.3.2003 23:21

Al_Bundah

Re: Re: To je hnus.
To ne, já nezahořknu ... Ale pořád nemůžu pochopit, kde se tady vzalo tolik 'bijců' se silnými lokty - viz: rozkopejme Saddámovi držku ... Chápeš - ta blbost !!!, personifikace nenávisti ( proč Saddám a ne všichni Iráčani ? ), opakování klišé z novin kde jim napíšou co si mají myslet, ty otřesný polo-fašistický názory ... Je to nová úplně blbá generace odkojená vekslákama nebo jsou za to placený ... ? Přece nikdo normální v ateistické Evropě nemůže skočit Bushovi na kecy o vyvoleném národu - Američanech !!! Nebo se bát teroristů - a nepřemýšlet o tom PROČ ?!!!
0/0
29.3.2003 23:36

povl Karel ve hnoji

Re: Re: Re: To je hnus.
jo, blbí. ale protože to je podporovaný trend, bude s nima ještě "veselo" - dokud sami nenaskáčí do moře jako přemnožený lumíci.
0/0
30.3.2003 0:28

Jiri Gutman

vzor novinare
Komarek nam jen tradicne ukazuje vzor moderniho ceskeho novinare ze staje MF. Toho uz davno nezajima skutecnost, ale jak vsem narvat do hlavy svoje nazory. Je to  o tom, jak delat politiku a nemuset byt zvolen.
0/0
29.3.2003 23:15

:-o

?
Sklady potravin v jihoirácké Basře se zásobami získanými na základě programu "ropa za potraviny" zničilo v pátek britské bombardování. Prohlásil to irácký ministr obchodu Muhammad Mahdí Sálih. "(Britové) bombardovali sklady potravin, zničili 76 000 tun jídla včetně 151 tun sušeného kojeneckého mléka," prohlásil.
0/0
29.3.2003 23:10

bdX

Re: ?
Goebels by měl radost...
0/0
30.3.2003 16:04

Karel

Povl a hnuj
Kdyz Milos Zeman obvinoval nase novinare z neprofesionality a castoval je nazvy ,, povl a hnuj" bral jsem to s rezervou. Ovsem to, co nekdy dokaze predvest pan Komarek ve svych prispevcich, zapada presne do vyse jmenovane kategorie.
0/0
29.3.2003 23:06

hnuj

Re: Povl Karel
ale no tak, vždyť on to nemá všechno ze sebe, stačí se kouknout po větě, třeba do takový ameriky...tam maj i větší kalibr.
0/0
29.3.2003 23:19

Jarda

kde zmizela profesionalita a nestrannost novináře?
Profesionalitu a nestrannost novináře si představuji různě, ale nikdy ne tak, jak to projevil pan Komárek ve svém komentáři. Jde o tak vážnou věc, že nepovedená snaha o ironický komentář zde opravdu nemá místo. Takže raději "no coment"
0/0
29.3.2003 22:49

Honza Capek

ubohost
Nerad bych komentoval cely clanek, ale podle uvodu je videt, ze by si autor mel jit domu uvarit kafe, sednout za televizi a maximalne potichu sledovat co se deje, ale rozhodne ne do toho kecat...
0/0
29.3.2003 22:39

Tom

Komárku, ty svazáku, seš blbej jako tvůj komunistickej fotr
Komárku, ty svazáku, seš blbej jako tvůj komunistickej fotr
0/0
29.3.2003 22:30

povl Karla hnoje

Re: Komárku, ty svazáku, seš blbej jako tvůj komunistickej fotr
člověče, neval to na nás, vdžyť vy jste málem bratři
0/0
29.3.2003 23:24

Brekeke

jo jo
 
Komarek ze sebe dela hloupou novackou ovci, viz napr. nize zkopirovany text z toho jeho clanku. Mel by spis psat do nejakeho velmi bulvarniho platku pro labilni slecinky. Dojmout umi, ale ke svetove politice a soucasne valce by se na strankach serioznich novin fakt nemel takovymto zpusobem vyjadrovat, vubec ji totiz nerozumi a dela ze sebe blba, coz poskozuje image MF DNES....
 
Když už trefí něco důležitého v Bagdádu, je to tržiště plné civilistů... (Cili spojenci zatim v Bagdadu netrefili nic duleziteho, v podstate strileji naslepo, bez uvazeni, takze se nesmeji divit, ze to schytaji nevinni civilisti na trzisti. A mozna, ze to delaji schvalne...)
0/0
29.3.2003 22:27

Jiří Czerný

Podpora USA
Podporuji spojence, jelikož věřím, že jdou za správným cílem. V žádné zemi na světě, který spadal či spadnul pod americký vliv, se život prostých lidí nezhoršil, či nezměnil v diktaturu, ale naopak. Koukněme se do historie a poctivě važme svoje názory.
0/0
29.3.2003 22:17

XXX

Re: Podpora USA
To je pravda. Dobry priklad je Afganistan. Diktatura, ktera tam byla, se nijak nezhorsila, pouze byla vymenena za jinou. A ekonomicky se taky Afganci pochlapili - nyni se stali nejvetsimi producenty opia na svete!!! Americane se domnivaji, ze je Afganistan natolik ekonomicky na vysi, ze jim z letosniho rozpoctu nehodlaji prispet jedinym $ humanitarni vypomoci ci podpory na obnovu jimi rozbombardovane zeme!!! Asi neni treba, vsichni se tam uz maji skvele: jojo, kazda zeme po americkem bombardovani je raj na zemi!!!!!
0/0
29.3.2003 22:58

PeterB

Re: Podpora USA
Nemas celkom pravdu, vacsinu sucasnych diktatorov pomohli vytvorit prave ospevovane USA ako protivahu na zastavenie expanzie socialistickych statov, hlavne USA. Nemusime ist ani tak daleko staci pozriet Afganistan. Kto asi tak priviedol Taliban k moci, ze by USA? Odpoved je ano. Vedatory v USA vsak nepocitali z jednou vecou a to ze sa im vymania z pod kontroly.... pretoze ich stvorili este za hlbokej totality na obydvoch stranach.
Takze to len tak na vyvazenie.
0/0
29.3.2003 23:06

hystóryje

Re: Podpora USA
...je stli se nezhoršil, to přesně zatím nevím, ale jedno je jistý - vždycky takových věřících omezenců bylo dost a dost.
0/0
29.3.2003 23:14

Petr

je to blb
p. Komárek musí být vždy v opozici proti čemukoliv. Je to jednoduché někoho zasměšnit, nebo zostuzovat, nic jiného ani neumí. MF čtu pravidelně a zdá se mi celkem seriózní. Proto nechápu, jak mohou zaměstnávat takového blba. S válkou pochopitelně nesouhlasím, ale tenhle příspěvek je fakt síla.
0/0
29.3.2003 22:12

[]V[]orpheus

jen souhlasím s autorem,
ale o mnohem zajímavější to bude až vyjde na jevo kolik lidu tam vlastně zařvalo.
0/0
29.3.2003 21:58

Tomik

Martine, Martine
Co kdyby jsi si vzal pero, diktafon a notebook a odjel tam kde skutecne o neco jde. Jse zvedavej co pak budes psat. Tady ses v teple, komentujes si , ctou to statisice a vsichni kdo jsou tam jsou nezkuseni diletanti.Mozna, ale jsou tam. Nestojim stoprocentne za touhle valkou, ale co kdyz je to jedine reseni?Co kdyz je to jediny zpusob jak zabranit tomu aby jsi behem nekolika let nebo mesicu nepsal o tom, ze nam nekdo mezi "Narodni" a " Mustek" myslim metro nepsouk krapet antraxu, inu nevim. Mozna to tak neni. Neco se tam deje a nemaj to tam lehky, ale to asi neznamena, ze to jsou diletanti.A Evropa, nevim, ale jsme tady asi pekna sebranka. Vzpomen si jen co se delo v Jugoslavii dokud tam tenkrat Bill neposlal letadla. Muzes argumentovat byly tam objeti. Ano byly a ne malo, ale kolik by jich bylo kdyby tam evropani hrali tu hnusnou pantomimu jeste dalsi leta?
 
0/0
29.3.2003 21:55

P z KC

No jo no, souhlas
asi tak nejak
0/0
29.3.2003 22:01

ANTE

Re: Martine, Martine
co se dělo v v Jugosláviji nebo vlastě na americké vojencké střelnici ? Myslíš ,že kdejakej debyl má právo vnucovat svoji "pravdu" kde komu na potkání ? Smrt všem americkejm bastardum !!!!! 
 
0/0
29.3.2003 22:02

pavel

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
29.3.2003 22:33

:-o

Re: Tomiku, Tomiku
tohle je ten tvuj problém. co když on má ZHN? co když to úpění iráčanů pod botou sadáma je už nesnesitelné? co když, až tam vpadneme, se proti němu vzbouří? co když nás budou vítat jako osvoboditelé? co když v té Basře se fakt bouřili? co když jsou to všechno spratkové nevděčný? co když budeme rychle v bagdádu, to nebudeme potřebovat tolik zásob? co když nám sem něco foukonou? co když jsi diletant jako ti, co tohle takhle všechno údajne vymysleli, ačkoliv s myšlením by to mělo tak málo společného jako ty?
0/0
29.3.2003 22:14





Najdete na iDNES.cz