Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko zaplatí za Novu do konce dubna

Nebude to Vladimír Železný, ale stát. A zaplatí za Novu na dřevo. Dohodlo se na tom ministerstvo financí s firmou CME, která Česko žalovala kvůli majetkovým přesunům v televizi. Stát musí peníze složit do 28. dubna na účet u Deutsche Bank ve Švédsku. Pokud by Česko odvolání proti arbitráži vyhrálo, CME peníze vrátí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bxp

neuveritelneeee
Kamaradi se dohodli jak si vydelat par set milionu dolaru.Tomu se rika TUNEL, protoze je tunelovan STAT.Povazuji za ohromujici,ze ten stat necha takovou pijavici volne behat a jeste si ji pusti do senatu.To uz neni vubec legrace, prekvapuje me drzost,zaludek a tloustka kuze tech vlastencu na vysokych postech.Jak by to asi dopadlo ,kdyby nejaka uboha Mezopotamie zalovala Superstat ,ze ji rozmlatil infarstrukturu a nedokazal ochranit jeji lidi, pamatky a surovinove zdroje.Chtel bych ten VERDIKT videt.Myslite si ze to ma vahu ,ze to bylo ze Stokholmu ? Co by s tim verdiktem ten Superstat udelal to vam je doufam uz predem jasny.
0/0
15.5.2003 18:51

tuttle

Československo asi stále zostáva rovnaké
Sledujem, že rovnaký hajzíci to vedú nielen na Slovensku ale aj v Čechách. Ostatní možu leda držať hubu a krok. Inak postavte si otázku či by niekto chránil českého investora v USA? Odpoveď je asi jasná, ale všetci sú tu odhora podchytený dolármi a potom to vyzerá takto...
PS: Jedno je isté závidím Vám kvalitu ČT, je super, Nova a STV na zvracanie, držím vám palec bratia, nech sa z toho nejako dostaneme
0/0
15.5.2003 15:09

fernet

A je to tady !!!!
Davam navrh na to, kdo to zaplati - politicke strany v pomeru, v jakem mely sve lidi v medialni rade. A za Stepanka se bude vybirat dvojnasobny dil !!! V pripade nedobytnosti bude politicka strana zakazana a cele jeji predsednictvo zavreno do basy. Pripadne vcetna soudruha prezidenta ktery jiste nenecha jit soudruzku Benesovou, Langra do basy a zaplati to ze svycarskeho konta. Nebo ze by zase prispel Pepa z Hong-Kongu ???CSSD jiste pomuze soudruh Srba ze sve krabice pod posteli. Nebo ze by se dojelo si vypujcit do Bamberku ???
0/0
15.5.2003 14:10

1

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
15.5.2003 13:03

Limonádový Joe

Kola Lauder - to je zákon!
Tento příběh je věnován drsným hrdinům Divokého Západu, kteří mstili bezpráví a ochraňovali arbitráž - ať byla jakákoliv. Kola Lauder - to je zákon!
0/0
2.4.2003 14:08

sisa

kdo za to MUZE??????????????????
BTW: Docela zabava by byla, kdyby se cast tech penez vzalo z privatizace CT :o)
0/0
2.4.2003 8:50

Nero

A je to.
Připravte si peněženky,každý kdo dýchá 2000,-Kč na pana Železného a na ty šmejdy co mu to umožnili.Ten bordel,co je v ČR je na blití.Kdo to má stále snášet a držet hubu hrůza
0/0
2.4.2003 8:37

Bob

Veřejnoprávní televize
Sleduji tu i diskusi o ČT....
 
Je pravda, že asi tato televize nehospodaří zrovna optimálně a úspory by byly možné, nicméně těm, kteří nemají možnost sledovat i veřejnoprávní televize jiných států, musím říct, že ČT má snad nejlepší úroveň pořadů a vlastní tvorby z celé Evropy. Nedávají sice nejnovější a drahé filmy (na ty má bohužel pro Českou republiku dlouhodobé předkupní právo Nova, které jim zařídilo právě CME - nějak na to pan Železný zapomíná, že bez nich by vysílal asi jen samé telenovely), ale to asi ve veřejnoprávní televizi nikdo nehledá.
 
Takže i já si rád koncesionářský poplatek (i zvýšený) zaplatím, protože to stojí za to.
0/0
1.4.2003 16:23

kameraman

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.4.2003 21:08

Bob

Re: Re: Veřejnoprávní televize
Kdo dělá dobrou práci, ať se má dobře...... Kdo je lempl, ať jde. Tak to funguje v každé normální firmě. Neznám poměry v ČT, ale poměr kvalita x cena mi za poplatek, který platím ČT připadá OK.
 
Za Novu zaplatím 1 000,- Kč, to je trochu silný kafe na to, co ta televize přináší za brak a bulvár ve zpravodajství, vlastní tvorbě, zábavných pořadech apod. A o projevech jejich pána boha "apolitického" a "poctivého" ředitele se raději ani nezmiňuji, udělalo by se mi špatně.
0/0
1.4.2003 21:15

antík

Re: Re: Re: Veřejnoprávní televize
Bobe pokud platíš za NOVU 1000 tak dobrovolně ale za ČT musíš platit i když máš jenom televizi a koukáš jinam. Musíš víc koukat na ředitele Železného: Když se vám program nelíbí tak přepněte. Mne se taky komouši nelíbí tak na ně nekoukám
0/0
1.4.2003 23:11

Harden

Re: Re: Re: Re: Veřejnoprávní televize
Tech 1000 na hlavu zaplati kazdej, kdo vydelava a urcite ne dobrovolne.
0/0
1.4.2003 23:19

doktor

Re: Re: Re: Re: Veřejnoprávní televize
Tak teda zaplat dobrovolne i za nasi celou rodinu a pridej si k tomu podil na vytunelovanych bankach.
My televizi nemame a nechceme mit
0/0
2.4.2003 7:37

Bob

Re: Re: Re: Re: Veřejnoprávní televize
tedy nad tím, že za Novu platím dobrovolně, jsem se hodně zasmál... ale byl to takový spíš zoufalý smích..... Novu a toho zlodě*e Železného nesnáším......
0/0
2.4.2003 13:54

Re: Re: Re: Veřejnoprávní televize
POZOR!!! Neplatíš za Novu, ale za naše zákonodárce, protože tu arbitráž prohrál stát a ne Nova!! Co se týká ČT, nenapadá mě nic jiného než "Jeden velkej legální tunel" ,do kterého nepřispěju ani halířem.
0/0
15.5.2003 10:48

Betys

Re: Re: Re: Re: Veřejnoprávní televize
A jak to udelas? Nebudes platit dane? Taky nechci tohle podporovat ze sveho smesneho a vydreneho platu, ale jak to udelat, aby me nezvareli, ze neplatim-kdyz jsem mala ryba a na tu se preci nejlip slapne!
0/0
15.5.2003 12:23

Bob

Kdy bude potrestán hlavní viník ?
Myslím, že je úplně zbytečné diskutovat o tom, jestli zaplatit, či ne, jestli byla arbitráž spravedlivá či nikoliv atd atd..... O tom rozhodne ten odvolací soud ve Stockholmu. A pokud má ČR respektovat jako kulturní a právní stát mezinárodní smlouvy a právo, tak to zaplatit budeme muset.
 
Mě spíš zajímají 2 věci:
 
- kdy konečně rozhodnou české soudy, jestli odstoupení od smlouvy se CME bylo ze strany CET 21 oprávněné či nikoliv? Jak je možné, že jinde soudy a arbitáže jdou tak rychle a naše justice je tak pomalá, a má přitom všechny informace a svědky po ruce?
 
- kdy bude konečně potrestán hlavní viník celé kauzy, pan dr. Železný? Co ten člověk má na krku za obvinění, za to by normální smrtelník skončil ve vazbě a nikdo by se s ním ani nebavil. Želzný tu místo toho promlouvá jako spasitel každou sobotu k "národu" a má možnost dokonale všechny ovlivňovat. To je neskutečné........
0/0
1.4.2003 16:10

THALIA737

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.4.2003 15:55

sarkas

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
1.4.2003 15:53

Bob

Re: kde je problem ?
0/0
1.4.2003 16:14

doktor

příspěvek zrušen
(Příspěvek byl zrušen redakcí )
0/0
2.4.2003 7:44

Ape

Možná bude nějaká válečná kořist v Iráku.
0/0
1.4.2003 15:28

Občan

Metoda "hlavního arbitra"
Není věci zapotřebí komplikovat více, než jsou. Lauderově partě tentokrát úspěšně vyšla metoda "hlavního arbitra" Kuhna. Metoda prochází i proto, že onu kuriozní arbitráž lekterý domácí politik, komentátor či dobře zaplacená marioneta vítají. To, co je ovšem nejvíc špatně, je samotný princip oněch arbitráží. Jediný právní názor "hlavního arbitra" stačí, aby malou zemi připravil o astronomické částky. Takový systém se dá skvěle zneužívat i těmi, kterým byla udělena TV licence prý proto, aby pomohli kultivovat demokracii.
0/0
1.4.2003 15:25

JB

Kolik je to na cloveka?
Zkouseli jste si prepocitat 10 mld deleno 10 miliony obyvatel CR? Vychazi mi na kazdeho z nas 1000,- Kc vcetne nemluvnat, nezamestnanych a duchodcu.... Premyslejte o tom pokazde kdyz se divate na TV Nova, ze jste si poradne zaplatili abyste meli krasny komercni kanal....
0/0
1.4.2003 15:12

donald

platime za Zeleznyho
Zelezny je mimo vsi pochybnost podvodnik, kterej nese odpovednost za 10 mld vyhozenejch z okna. Kdo se podiva do minulosti na to, co tvrdil, kdyz byl s CME a co, kdyz byl bez CME, tak vi, ze pravidelne lze, aby dosah svych zajmu. Bohuzel existuje spousta lidi, co mu zobou z ruky. A to nejenom ty balici, co se divaji na Novu, ale i lidi, co jsou odpovedny za podminky, ve kterych se Zelezny pohybuje. Dokud jeden radni Novu kritizuje, tak do nej v "objektivnim" zpravodajstvi sijou, a kdyz se to vsechno otoci, tak je najednou star, co vystupuje v estradach a dostane i prostor na obrazovce pro svou senatni kampan. A ze lidi ze sprateleny politicky strany prijimaji chudaka Zeleznyho po navratu z vyslechu a bojujou za zruseni reklamy na CT, protoze dochazi k deformaci na nasem monopolnim televiznim trhu? Hadejte, ktera strana ma nejcastejsi pozitivni prezentaci na Nove? Pokud to nekomu neni jasny, tak mate moznost si kazdou sobotu udelat nazor, doktor vam to po goeblsovsku vysvetli.
0/0
1.4.2003 15:00

Jindra

Re: platime za Zeleznyho
ja nevim, ale kdyz tak dobre znas program novy nejenom na sobotni poledne,nebudes take jednim z tech baliku,co se divaj na Novu ?.........Ale ne, ty urcite sledujes jen "nezavislou" verejnopravni televizi ,za kterou tva rodina plati poctive poplatky........Apropi, vis, ze kdyz sectec poplatky ,ktere snad platis CT,tak se na tech 10 mld dostanes za pouhych 1,5 roku ? takze to, co stat zaplati za blbost svych uredniku zaplatime vsichni nejvetsimu spocialistickemu podniku CT KAZDYCH 1,5 ROKU !!!! Nevadi vam to ? Nevadi vam, ze i presto ma CT nekolikamiliardove dluhy ? ne,nevadi, vzdyt to jsou statni zamestnanci a za ty dluhy plati vzdy danovi poplatnici........za CT i "za NOVU" ,protoze tech 10,5 mld je ve skutecnosti za neschopnost a hloupost statnich uredniku......... Kdo chce videt, ten vidi ,.....
0/0
1.4.2003 15:12

JB

Re: Re: platime za Zeleznyho
Bohuzel, blbost lidi, kteri maji hlidat statni finance a kteri za to nebudou nijak postizeni se odrazi na jine strane... Bude mene penez na opravu silnic, na vyplaty ucitelum, doktorum atd atd...
0/0
1.4.2003 15:15

donald

Re: Re: platime za Zeleznyho
Mily Jindro! Na Novu se divam, abych si udelal nazor a za poslednich par let jsem ho jeste nemusel zmenit. Co se CT tyka, tak za verejnopravni tv si rad zaplatim. Bezesporu je tam prostor pro skrty. Jestli chces videt, tak se prober a podivej se na fakt, ze od ty doby, co si tam opozicni smlouva dosadila svoji radu, tak to slo do kytek a neefektivni hospodareni je jenom jeden z argumentu, jak se tam dostat a nekomu prihrat druhej program. Az bude Zelezny v lochu a Nova se bude chovat tak jako kazda jina soukroma firma, tak si s tebou CT rad kriticky proberu. To zatim nehrozi a hlavni problem je rozhodne jinde nez v CT. Kdo ho chce videt, ten vidi.
0/0
1.4.2003 15:33

jaryn

Re: pro Jindru
Jak je vidět, jste demokrat. Jste taky fanoušek NOVY? Vypadá to tak. Nicméně uznávám, že prodej licence je protiprávní, leč by se zdálo spravedlivé, kdyby byly majetkové poměry stejné, jako při "okradení" CME (kdoví jestli). Všechno je politika... Ale když jste demokrat, copak v demokracie znamená rozkrádání? Demokracie musí být založena na kvalitním právním řádu a jeho vymahatelnosti, což u nás evidentně není. Proto se většina lidí uchyluje k prostým řešením, když zákony neexistují v požadované kvalitě a nahrávají kriminalitě obecně. J.B. Brno
0/0
1.4.2003 15:41

to je fuk

Zažaluje nova MF-DNES?
Pokud tedy nemá s tím dluhem nic společného, tak žalovat musí. A třeba si poplakat na rozvalité hrudi tlustého šéfa sudeťácké domobrany, jehož snahy ohřát si v Praze prstíček Nova tak podporuje. Spíš ale tahle televize dluží lidem tím, jak nekvalitní slátaniny za koncesionářské poplatky nabízí.  
0/0
1.4.2003 14:45

Jindra

Re: Zažaluje nova MF-DNES?
PROBOHA, TO JSOU MEZI VAMI JESTE HLUPACI, KTERI SI MYSLI, ZE KONCESIONARSKY POPLATEK PLATI ZA NOVU ? Te nejde ani koruna ,vse jde do socialisticke CT......A skutecne nevim, co ma spolecneho Nova s Poseltem.......to je jen tva bujna fantazie........Ale mozna by jsi tuto otazku mohl polozit panu Rumlovi,jiste ti na ni rad odpovi.........
0/0
1.4.2003 15:16

david

Re: Re: Zažaluje nova MF-DNES?
neplacej paty pres devaty a mluv k tematu, tohle nejsou zpravy na nove, aby sis vytah, co se ti zrovna hodi do kramu
0/0
1.4.2003 15:40

jaryn

úžasné čtení
Přečetl jsem si některé příspěvky a zůstává mi někdy rozum stát... Kdo by měl platit? Z právního hlediska jednoznačně stát, ale z mravního pohledu by se k tomu měl Železný postavit čelem a ne hrát mrtvého brouka. Je to dle mého názoru majetkový kriminálník, který ovšem využívá děravých zákonů, za které odpovídá vláda. Kdo je vinen? Asi částečně všechny strany, nevím. Jen mě mrzí, že nikdo neudělá ten první krok a nepokusí se poopravit trestní zákon a všechny jiné, které souvisí s kriminalitou (jakoukoliv). Všem by se nám lépe žilo. A na závěr rada, jak si ČR může nějaké mil. vydělat: "Odeberme licenci "kriminálníkovi" a znovu ji prodejme! Když se nechce podílet na zaplacení. Žádná pokuta by přece nebyla, kdyby nebylo Železného. To je přece nepopiratelné!". Upozorňuji, že je to pouze můj osobní názor, který nikomu nenutím. Zároveň uznávám názory každého přispěvovatele. J.B. Brno
0/0
1.4.2003 14:40

Jindra

Re: úžasné čtení
jak jednoduche.odeberme licenci a prodejme ji.......Cha,cha. je videt ,jak pokrivene vedomi maji lide vlivem novinaru a jejich blabolu........... takze, licence VSUDE v demokratickych zemich se NEPRODAVAJI ale PRIDELUJI !!!! A je to v poradku. Na zaklade pridelene licence pak investor jedna s bankami a dalsimi subjekty. Pokud nezajisti podminky prideleni licence- tedy nesezene dostatecne prostredky na provoz ,porusuje opakovane zakon o vysilani apod.,pak je mu licence bez naroku na nahradu skody ODEJMUTA. Jine reseni zakon neumoznuje a je to dobre. Nova uz davno neni Zelezny ale PPF a ta si dava dobry pozor, aby podminky prideleni plnila a nebyla v konfliktu se zakonem....takze vazni, co volate po odejmuti licence a jejim prodeji. Licenci muzete odejmout jen za presne stanovenych podminek, stejne ,jako ji pridelit. jakekoliv jine odebrani by bylo zlocinem ,zlocinem ,ktery by spachal stat a melo by to daleko desive dusledky.........je videt,ze stale ve verejnosti zije komunismus,kdy se bohatym bralo (zestatnovalo) a chudym davalo ( socialni davky) Vsichni se meli dobre a zili spokojen az do smrti. jenze vazeni, zivot neni pohadka a ta komunisticka jiz dikybohu take skoncila. I kdyz si tim pri pohledu na soucasnou vladu nejsem tak dalece jisty ale to je o necem jinem......
0/0
1.4.2003 15:04

MydlochU

Re: Re: úžasné čtení
Co se tyka licence, mas samozrejme pravdu. Ovsem jen za predpokladu, ze by se jednalo o skutecne demokraticke zrizeni. Takovato demokracie co panuje u nas ma do opravdove na mile daleko, a proto nezbyva nez souhlasit s Jarynem. 
0/0
15.5.2003 13:28

jaryn

0/0
1.4.2003 14:29

Občan

Zahraniční investor přichází
Zahraniční investor pan L. přichází, aby hojně vydělal právě na tom, že postkomunistický stát je poněkud nečinný, těžkopádný i naivní. Navíc po léta aktivně napomáhá v paralyzování vlivu státu na své podnikání. Aby nakonec obvinil stát právě z téhož. Vše poté, co své "investice" nedokázal řádně smluvně zajistit, doložit a vysoudit u mezinárodního sporu s panem Ž., svým jediným pravým protihráčem. Apropos, žádných skutečně doložitelně proinvestovaných 10 miliard do Novy nikdy neexistovalo.
0/0
1.4.2003 14:22

Jindra

Re: Zahraniční investor přichází
Slova "stát je poněkud nečinný, těžkopádný i naivní......... "jsou hodne mirna ale budiz. A to, ze sem nekdo priel vydelat, to je prece smyslem kazdeho obchodu. Pocinaje takovym, kdy zahradkar na ulici prodava sve jahody nebo jiny duchodce nakradene snezenky a konce investici do medialni sfery, kdy investor genialne vyuzil blbosti statnich uredniku.........Kdokoli z nas, kdyby znal zakulisi,moznosti a stal na miste CME by udelal totez. kdyz jde o miliardy,tak na nejakou moralku vsichni kaslou.A nasi lide zejmena, tem k tomu, aby ztratili moralni zabrany staci i tech par nakradenych snezenek ............. A ze neexistovalo,proinvestovanych 10 miliard .tak je potreba zduraznit, ze nejde o investici 10 miliard ale o skody vznikle tim, ze investice byla znehodnocena a nebyla ochranena tak, jak se CR zavazala. To znamena. ze v tech 10 miliardach jsou i ztraty na burzach vlivem pohybu akcii, naklady za nekolikalete hannrdkovani se statem a samozrejme ,ze usly predpokladany zisk z teto investice. Holt si budou muset nasi urednici zvyknout, ze ve svete,na rozdil od naseho kocourkova zakony plati a je mozne donutit k jejich naplnovani nejenom jednotlivce ale i staty ,ktere se chovaji v rozporu s vlastnimi zavazky,,,,,,,jen je skodam ze ty skody nezaplati ti, co je zavinili, tedy bneschopni a necinni urednici ,ale poplatnici. A kdyby slo jen o nejakych 10,5 mld ,tak nam bude hej. Skody zpusobene beztrestne rozhodnutimi statnich uredniku jsou ale bihuzel nekolikanasobne vetsi a nic se nedeje, nikomu to nevadi...........
0/0
1.4.2003 14:53

JJ

MfD zdatná manipulátorka
Česko neplatí za Novu! Česko platí proto, že prohrálo arbitrážní řízení mezi ČR a CME. Nova s tím nemá co dělat.  TV Nova nikdo žádnou částku platit neuložil! Novinářům je to však jedno, píšou si své blbosti dál. MfD jsou lživé a manipulativní noviny!
0/0
1.4.2003 14:16

nimo

Re: MfD zdatná manipulátorka
Zákony (jednoznačně v tomto případě zákon zmetek)jsou jedna věc, to je bez pochyb, ale odkdy se rodí slepice bez vejce???
Možná jsem příliš útlocitný, ale jestliže najdu díru v zákoně a zneužiji ji, tak poté netvrdím , že se mne to netýká. Spolupodílení a ochota řešit problém,  který jsem založil je snad přirozené, nebo minimálně slušné!!!
 
0/0
1.4.2003 14:25

Hanys

Re: MfD zdatná manipulátorka
Souhlasím. Je alespoň vidět délku prstů pana L.
0/0
1.4.2003 14:29

hlas úcty

mějme je rádi, tolik toho znamenají, prosím
Nejkrásnější pocity radosti a štěstí jsem prožívala dvakrát v životě, a to při narození syna a dcery. Tyto chvíle se mně vrátily po třetí volbě prezidenta republiky. Člověk, kterého bezmezně obdivuji, ano, nestydím se to říci - miluji, je naším prezidentem. Krásnější chvíle už nemohu prožít !  A ještě prosba panu prezidentovi : Udělte milost Vladimíru Železnému. Já i mnoho občanů této země považujeme hon na dr. Železného buď za policejní omyl, nebo za závistivou zlovolnost.
0/0
1.4.2003 14:02

nimo

Re: mějme je rádi, tolik toho znamenají, prosím
Diagnóza - postlaktační psychóza!
Klause na Hradě také vidím rád, ale že by to byl VELKÝ GURU  a já bych cítil životní naplnění jeho volbou...?!!....o tom silně pochybuji. Co se týče pana Železného a jeho podnikatelského "mastrštyku" , za naši rodinu dlužíme 12 000,- .
0/0
1.4.2003 14:10

Pepa

Re: Re: mějme je rádi, tolik toho znamenají, prosím
To ste si vod něj tolik pučili?
0/0
1.4.2003 14:17

Gertruda Nováková, Polička

Re: mějme je rádi, tolik toho znamenají, prosím
Plně s vámi souhlasíme. Pana Železného máme velice rádi! Pane doktore, držíme Vám palce!
0/0
1.4.2003 14:10

glum

Re: Re: mějme je rádi, tolik toho znamenají, prosím
Konečná fáze syfilis: Profesorissimo Železný na hrad! První dáma Ošklivka Betty!
0/0
1.4.2003 14:15

Hanys

Re: mějme je rádi, tolik toho znamenají, prosím
Tedy, no comment! Science-fiction.
0/0
1.4.2003 14:32

sunny77

nemam rad hospodske kecaly
Ja bych nehledal vinika tak zbrkle...Ze je tady strasny maras v zakonech je vina vlady, poslancu, senatoru, zastupitelu. Ze stat podepisuje nevyhodne a nehorazne smlouvy, nad kterymi clovek obcas zasne,  je vina uredniku a tedy zase vlady, poslancu, cenatoru, zastupitelu. Ze stat neni schopen prosadit svou vuli doma vuci panum Zeleznym a pote ani v zahranici proti CME, je chyba vlady...Vladu, poslance, senatory vcetne pana Zelezneho a zastupitele jsme dosadili do kresel my ve volbach. Je jasne, ze pan Zelezny je mafian, a pro sve praktiky by mel jit brucet a snim pulka naroda, ale tim se ten vseobecny maras nezlepsi. Dokud bude bezna "kazdodenni korupce", jak to krasne nazval pan Ivan Hlinka, tak s tou ceskou zhovadilosti a Kocourkovem nic neudelame. Prijde proste jiny Zelezny a jine CME...Tak lidi neblbnete, zamette si pred svym domem chodnik, tridte odpad, chodte k volbam, zapojte se do politiky, volte rozumem a nezvatlejte hlouposti o prodeji Novy a implementaci mezinarodnich smluv do ceskeho prava, kdyz tomu stejne prd rozumite...    
0/0
1.4.2003 13:57

Petr

Re: nemam rad hospodske kecaly
Ano, je to přesně tak. Konečně někdo, komu to myslí
0/0
1.4.2003 14:09

Di Karlos

Nejsem antisemita, ale
slovo Košér je však tolik vystižné, a Vláďa tak nepodniká......na to by se měly špičky ze státních institucí podívat (antimonopol.úřad, speciální vyšetř.týmy policie a státní zastupitelství a následně soud).
0/0
1.4.2003 13:57





Najdete na iDNES.cz