Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisty chce 22 procent lidí

Pozice KSČM, nástupnické strany předlistopadových komunistů, stále sílí. Podle posledního výzkumu agentury TNS Factum by totiž dnešní komunisty volil stejný počet lidí jako vládní sociální demokraty. Kdyby se nyní konaly volby, ČSSD by získala 22,3 procenta hlasů. Komunisté pak 22,2 procenta. Volby by i přesto vyhrála ODS. Tu by totiž volilo 34,4 procenta lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lopata

jen psychopat muze volit ksc!!!!
0/0
15.3.2003 20:33

chytrak

reseni
pokud bychom odsunuli vsechny priznivce strany vrahu co nejdale na jejich milovany vychod, vyresili bychom spustu problemu. Usetrilo by se na duchodech, na zdravotnim pojisteni, nejaky ten volny byt by urcite take zbyl, oni by mohli v poklidu nerusene budovat sve velke zitrky a nam by zmizeli vrazi a jejich potomci z oci  myslim, ze by stalo uplatnit na ne stejne metody, jake oni uplatnovali tenkrat, t.j. tak dlouhy psychicky teror, az by sami republiku opustili. Spousta lidi by si melo vyzkouset na vlastni kuzi, o cem vlastne komunismus byl, protoze mi prijde, ze bud uz zapomneli, nebo jsou mladsi a nezazili to, te druhe skupiny je mi opravdu lito, meli by se vic venovat studiu minulosti, aby vedeli, co na ne v budoucnu ceka...
0/0
15.3.2003 8:55

Loki

To je v prdeli, balím kufry
Jakákoli účast komunistů ve vládě je nepřijatelná. Zvyšující se preference jenom ukazují morální degradaci naší populace: nevadí jim zloději, protože jsou sami zloději. Nevadí jim komunistické vraždy, protože, kdyby k tomu byla vhodná příležitost, tak by se řádně vybarvili tak, jak se vybarvili různé německé dělnické kádry v SS a nacistických lágrech (ostatně ty komunistické nebyly o nic lepší). Takovou bandu volů, jako je těch 22% našich "plnoprávných občanů" by člověk jen těžko hledal někde jinde. Zklamali se v jednom Mesiáši - pan profesor zabezpečil sebe a své kamarády podnikatele, kteří tady můžou beztrestně tunelovat, zklamal je i Velký Miloš, protože ten taky zabezpečil jenom sebe a své kamarády a ještě nechal velkou sekeru zaťatou ve státní pokladně. Teď se tedy opět vracejí do lůna Rodné strany, kde ostatně vždycky byli (jenom si o sobě mysleli, kdoví jací nejsou pravičáci). Škoda, že jim včas nikdo nevysvětlil, že k tomu, aby se měl člověk dobře, musí hnout řádně prdelí, a je ještě lepší, když k tomu zapojí i svůj mozek. Teď tedy budeme v prdeli všichni...
Doufám, že všichni inteligentní lidi sbalí kufry taky, aby si ti komunističtí kreténi mohli vykořisťovat jenom sami sebe...
0/0
14.3.2003 20:30

Loki

...anebo je všechno jinak?
Existuje i jiná možnost. Vzpomeňme si na preference strany důchodců za životní jistoty v roce 1998. Tyto preference se nevyplnily a proč se tenkrát všechny průzkumy tak sekly, ještě nikdo neřekl. Teď by mohlo jít o obdobný scénář se stejnými osnovátory ale s jinými protagonisty: pan profesor a jeho tuneláři mohli usoudit, že Špidla na sjezdu nevydrží, rozpadne se vláda a budou nové volby. Kdyby potom zfalšované průzkumy veřejného mínění ukazovaly na nástup komunistů, řadu slušných lidí by to vehnalo do opačného pólu našeho politického panoptika. Aspoň pro mě by byli přijatelnější tuneláři než potenciální vrazi a žalářníci. Výsledek voleb by potom skončil asi takhle: ODS 46%, ČSSD 19%, komunisté 16%, lidovci 10%, zbytek stran pod 5%.
Kdo by se potom smál nejvíc (resp. kdo povstal jako Fénix z popela v roce 1998)?
0/0
14.3.2003 20:51

Zulukafr

22 procent lidi v teto zemi jsou lini a neschopni zmrdi
0/0
14.3.2003 16:58

.

Re: 22 procent lidi v teto zemi jsou lini a neschopni zmrdi
ta % mas spate, je to spis 70-80% a mozna vic.......  KSCM+CSSD+ODS+???
 
 
 
0/0
15.3.2003 11:35

Vendula

Komuniste
Komunisty maji kolem 55 procent podpory. Komunismus a proletari vsech zemi zvitezi nad kapitalismem.
0/0
14.3.2003 16:36

teletubbies

Re: Komuniste
55%? nečti tolik sci-fi
0/0
14.3.2003 16:40

Včelka Mája

Re: Komuniste
To má být "přání otcem myšlenky" nebo pokus rozproudit zkomírající diskuzi na tohle téma?
0/0
14.3.2003 16:41

Mirek K

Re: Komuniste
Hergot Vendulo,už se mi konečně ozvi.
0/0
14.3.2003 18:35

Petra

ivan se jen snaží zdiskreditovat Stranu zelených
Pravda je taková,že představitelé Zelené (chcete-li,tak Tmavozelené) výzvy jednoznačně odmítají spolupráci s KSČM a ODS jako se stranami,jejichž programy jsou s programem Strany zelených neslučitelné.Ivan je člověk,který se všemi způsoby snaží znechutit voličům  Stranu zelených,stejně jako jejím členům před sjezdem.Snad se domnívá,že poté znechucení členové SZ ani na sjezd nepojedou-ale to je omyl.Určitě pojedou-a budeme tu mít už zase koho volit.Tedy pokud to dopadne dobře.
 
0/0
14.3.2003 16:20

gavin

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 16:03

Bron

Dobytek je spokojeny. To je hlavni.
Dobytek je treba nahnat do ohrady, zavrit na petlici, dat mu nazrat a napit, a dobytek je spokojeny, obcas sice zabuci, ale jinak pekne se skonenou hlavou zere ty splasky a travu (asijskea plemena nepohrdnou ani kurou a korinky)... Na jen vyjimecne nespokojene nektere kusy je treba pouzit bic anebo rovnou reznika a bude zase klid na budovatelskou praci (pasaku a rezniku)...
0/0
14.3.2003 15:12

Dalajlama

22? Tak to je katastrofa
0/0
14.3.2003 14:54

xliberator

Re: 22? Tak to je katastrofa
katastrofa to zatím není, ale brzy může být. pokud budou soc.demáci houfně nahánět své voliče komunistům do náruče
0/0
14.3.2003 15:43

rado

KSČM letí vzhůru
Mnoho lidí si začíná uvědomovat,že za socialismu bylo lépe.Vykořisťující podnikatelé vysávají obyčejné lidi,lidé už prokoukli pozlátka kapitalismu,jako jsou banány a Internet.
0/0
14.3.2003 14:33

kefeliny

Re: KSČM letí vzhůru
A to bude s KSČM ještě více banánů a levný internet v každé rodině samozřejmostí, o to se lidé bát nemusí. Kdo se ale bát musí jsou zloději, kšeftmani, nefachčenka, kriminálníci a defraudanti.
0/0
14.3.2003 14:47

ivan

To Petar
K počtu politických stran před Listopadem a zda to bylo v pořádku. Taková byla doba. Do KSČ nikdo povinně vstupovat nemusel, ale asi to rád udělal každý, komu nebyly lhostejné věci veřejné. Nešvary na stavbě, na pracovišti se nadáváním v hospodě nevyřešily, ale na stranickém výboru ano.
Po Listopadu se objevily nové problémy a výzvy - třeba ekologie. A kvůli té je tu Strana zelených, která není ani vlevo ani vpravo, ale vpředu. Je ji třeba ale obrodit a doplnit funkcionářský aktiv o lidi, kterým to myslí politicky. Válením na gauči a nadáváním na režim se asi člověk politicky myslet nenaučil.
0/0
14.3.2003 13:56

vanek

Re: To Petar
ivane hroznej,este upresni,co myslis tim zajimavym nazvem-nesvary- ?
0/0
14.3.2003 14:01

Laco

Re: To Petar
Já jsem po vojně alergický na zelenou barvu. Nemohli by jste se přebarvit ?
0/0
14.3.2003 14:03

Včelka Mája

Re: Re: To Petar
Tobě by byly sympatické aspoň Rudé barety, viď?
0/0
14.3.2003 14:05

Laco

Re: Re: Re: To Petar
Máš pravdu, že hmyz upřednostňuje zelenou barvu.
0/0
14.3.2003 14:24

Včelka Mája

Re: Re: Re: Re: To Petar
A proto mají květiny nezelené květy, aby ten hmyz přilákaly... ty jsi ale skutečně hloupý celý, nejen v politickém slova smyslu. Oprav si nickname z Laco na Paco (a my už si to dokážeme přečíst)
0/0
14.3.2003 16:27

Včelka Mája

Re: To Petar
Jenže politika v době existence státního zřízení (to slovo docela sedí k dnešnímu stavu ) není o ekologii a neekologii, je o roli státu v oblasti přerozdělování. Na řešení ekologických problémů a výzev může dávat málo nebo hodně stát řízený jak do leva, tak do prava. Ekologické iniciativy jsou jistě vítaným zpestřením politického života, ale už svým založením nemohou řešit nic víc, než problém životního prostředí. Jinak je čeká cesta nezbytné profilace vlevo nebo vpravo - a pak se může volič divit, do jakéhoto úlu vlastně sáhnul...
0/0
14.3.2003 14:04

Petar

Re: To Petar
Ivane věř, že SZ pozoruju a obecně je to pro mně zajímavá alternativa, pokud to ale v jejích vnitřnostech vypadá tak, jak píšeš, tak ji asi ještě nechám dlohej čas vyvíjet. Terminologie......nešvary, aktiv funkcionáčů, musíš myslet politicky, stranická schůze KSČ... z toho se mi fakt dělá šoufl.
Stejně tak nemyslím, že lidi se před listopadem dělili na povaleče a komunisty. 
0/0
14.3.2003 14:09

marti

Re: To Petar
Co toje politické myšlení podle tebe?
0/0
14.3.2003 14:16

kefeliny

Re: To Petar
Zelenej fašismus, kterej dusí lidi v Plzni kvůli zablokovanýmu obchvatu, brání výstavbě moderních provozů aby bylo víc nezaměstnanejch a nedělalo se nic, nápady jak zavřít vyspělé jaderné elektrárny 1000MW a nahradit to větrem 0,001MW, to už tu bylo. Táhněte už konečně i ze svým gaučem na sibiř a tam si můžete stavět alternativní zdroje energie, o kterých nikdo neví, co to je.
0/0
14.3.2003 14:17

žlučník

Re: Re: To Petar
Kefeliny Ty seš ale osel!!
0/0
15.3.2003 14:51

marti

Sjednocení KSČM a ODS
Že by došlo ke sjednocení ve jménu Nejvyššího, Nejmoudřejšího a Nejhezčího Vůdce Profesora, předsedy Klause ? V severní Koreji mají svého Kim Ir Sena, kterého považují za boha. Kuba má svého Castra. ODS má svého Klause. Komunisti nutně potřebují charismatického vůdce jako byl kdysi Stalin. To ODS může nabídnout.
0/0
14.3.2003 13:55

Včelka Mája

Re: Sjednocení KSČM a ODS
A to je možná ono! Aspoň něco může ta prokletá ODS nabídnout. ČSSD zatím dokázala jen brát... a nabízet leda tak kosmické dluhy!
0/0
14.3.2003 13:58

Renek

Re: Sjednocení KSČM a ODS
Snažíš se kydat špínu na svého Prezidenta (bohužel i tvého). Protože mu ale nesaháš ani po kotníky, nedohodíš tam a kýble špíny jsou jen na tobě. Dobře ti tak !
0/0
14.3.2003 14:00

teletubbies

Re: Re: Sjednocení KSČM a ODS
co se týče mornálního kreditu -Klaus nesahá po kotníky určitě mně ( a věřím že se takových najde víc). Klaus patří mezi galérku největších zlodějů v republice
0/0
14.3.2003 16:27

xliberator

Re: Sjednocení KSČM a ODS
si asi upadnul na hlavu?! vážně si myslíš, že by si ODS vykopala svůj vlastní hrob nějakým spojením s KSČM, mimochodem to platí i naopak?? uvažuj, aspoň občas.
0/0
14.3.2003 15:35

Laco

Všichni jsou z toho vynervováni
A co se bude teprve dít až se k moci začnou drát cykáni. Co potom budete říkat, když ve svojem slovníku jste si neponechali žádné sprosté nadávky nejvyššího kalibru a všechny jste je vyplýtvali na komunistech.
0/0
14.3.2003 13:52

ivan

Bude obrozená SZ mostem mezi ODS a KSČM ?
V klasické parlamentní demokracii postačují 3 strany - pravicová, levicová a středová, která odráží to pozitivní z obou.
Rozhodne dubnový sjezd SZ v Brně, zda dostanou více prostoru lidé s mnohaletými politickými zkušenostmi nebo zda vyhrají "kádrováci" se svým laciným antikomunismem.
Ti z Vás, které jsem oslovil, přihlaste se do Strany zelených ! V místě bydliště navštivte stranickou organizaci a podporujte aktivní politickou prací aktivizaci strany pro vstup do parlamentu. Volte do funkcí ty straníky, kteří jsou pro zapojení do stranické práce i těch, co byli opomíjeni, protože politicky pracovali i před Listopadem místo toho, aby se váleli na gauči.
 
0/0
14.3.2003 13:47

Včelka Mája

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.3.2003 13:52

Včelka Mája

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Že já si to, kráva, nezálohuju... Teď marně přemýšlím, čím jsem se zasloužila o cenzorovo povšimnutí. Ale zřejmě u něj nastal nějaký ten mentální breakdown...
0/0
14.3.2003 16:30

Včelka Mája

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Už vííííííímmmm.... nepřípustný výraz je totiž vévévé tečka osud tečka cézet. A to je dobře!!!
0/0
14.3.2003 16:33

Petar

Soudruzi všech zemí jděte do......
Ivane, buď si provokatér co chce potopit SZ, nebo jsi její reprezentativní vzorek a pak jste právě stratili potenciálního voliče. Tvým jediným všespasitelným politickým programem je evidentně návrat soudruhů do politiky, s tím se jdi fakt.......
0/0
14.3.2003 14:01

radim

omyl redakce idnes
Ve volbách by zvítězila ODS před KSČM a ČSSD
Neuvěřitelný skok ve volebních preferencích způsobilo únorové vítězství Václava Klause v tažení na Hrad. ODS by nyní volilo 34,4 procenta lidí. To je rekordní výsledek, přesně o deset bodů vyšší než v loňských volbách do Sněmovny. Zmatky kolem koaličních kandidátů a následná krize v soc. dem. naopak způsobily propad ČSSD s 22,2 procenty až na třetí místo za komunisty, kterým by dalo hlas 22,3 procenta lidí. Včera tyto výsledky své volební prognózy zveřejnila agentura TNS-Factum. Šestidenní průzkum začal přesně v den volby prezidenta, z níž vyšel vítězně Klaus, tedy 28. února. "Ukazuje se, že tato událost vedla k dalšímu posílení pozic ODS, která by v současnosti z voleb vyšla jako jednoznačně nejsilnější strana," konstatuje TNS-Factum. Proti datům z ledna ODS získala o 4,6 bodu více. Naopak debakl koaličního kandidáta Jana Sokola se podepsal na největší vládní straně. Výsledek 22,2 procenta znamená ztrátu 2,2 bodu. Rozdíl jedné desetiny mezi ČSSD a KSČM s 22,3 procenta je považován za statistickou chybu. Komunisté však výrazně posílili - o 3,5 bodu. Ztratili i lidovci. Hlas by KDU-ČSL dalo 8,5 procenta (-2,2). Unionisté získali 4,7 procenta (+0,4), takže by zůstali těsně pod pětiprocentní hranicí nutnou pro vstup do Sněmovny. "My to za tři a půl roku ještě otočíme," okomentoval preference ČSSD včera na dotaz Práva s optimismem předseda senátorského klubu ČSSD Petr Smutný. (Pokračování na str. 2) (Pokračování ze str. 1) Podle Smutného se na vzestupu ODS odrazila nesourodost vládní koalice při prezidentské volbě a také to, že nikdy není populární strana, která zvítězila ve volbách. Růst volební prognózy ODS je podle předsedy KSČM Miroslava Grebeníčka odrazem nestability ČSSD a vládní koalice. "Dalo se čekat, že soc. demokraté budou ztrácet, a je to teprve začátek," řekl včera Právu. Není překvapen setrvalými prognózami KSČM, neboť je podle svých slov už předvídal před dvěma lety.
0/0
14.3.2003 13:43

Včelka Mája

Re: omyl redakce idnes
Aby nepředvídal nástup KSČM - vždyť se ta agentura jmenuje To Naše Socialistické Factum!
0/0
14.3.2003 13:46

radim

omyl redakce idnes
Ve volbách by zvítězila ODS před KSČM a ČSSD
Neuvěřitelný skok ve volebních preferencích způsobilo únorové vítězství Václava Klause v tažení na Hrad. ODS by nyní volilo 34,4 procenta lidí. To je rekordní výsledek, přesně o deset bodů vyšší než v loňských volbách do Sněmovny. Zmatky kolem koaličních kandidátů a následná krize v soc. dem. naopak způsobily propad ČSSD s 22,2 procenty až na třetí místo za komunisty, kterým by dalo hlas 22,3 procenta lidí. Včera tyto výsledky své volební prognózy zveřejnila agentura TNS-Factum. Šestidenní průzkum začal přesně v den volby prezidenta, z níž vyšel vítězně Klaus, tedy 28. února. "Ukazuje se, že tato událost vedla k dalšímu posílení pozic ODS, která by v současnosti z voleb vyšla jako jednoznačně nejsilnější strana," konstatuje TNS-Factum. Proti datům z ledna ODS získala o 4,6 bodu více. Naopak debakl koaličního kandidáta Jana Sokola se podepsal na největší vládní straně. Výsledek 22,2 procenta znamená ztrátu 2,2 bodu. Rozdíl jedné desetiny mezi ČSSD a KSČM s 22,3 procenta je považován za statistickou chybu. Komunisté však výrazně posílili - o 3,5 bodu. Ztratili i lidovci. Hlas by KDU-ČSL dalo 8,5 procenta (-2,2). Unionisté získali 4,7 procenta (+0,4), takže by zůstali těsně pod pětiprocentní hranicí nutnou pro vstup do Sněmovny. "My to za tři a půl roku ještě otočíme," okomentoval preference ČSSD včera na dotaz Práva s optimismem předseda senátorského klubu ČSSD Petr Smutný. (Pokračování na str. 2) (Pokračování ze str. 1) Podle Smutného se na vzestupu ODS odrazila nesourodost vládní koalice při prezidentské volbě a také to, že nikdy není populární strana, která zvítězila ve volbách. Růst volební prognózy ODS je podle předsedy KSČM Miroslava Grebeníčka odrazem nestability ČSSD a vládní koalice. "Dalo se čekat, že soc. demokraté budou ztrácet, a je to teprve začátek," řekl včera Právu. Není překvapen setrvalými prognózami KSČM, neboť je podle svých slov už předvídal před dvěma lety.
0/0
14.3.2003 13:43

Hrdy komunista

Souzi a souzky
 Nas den se blizi, jeste se nestalo aby nevstali novi bojovnici za prava pracujicich a  nezvedli rudy prapor delniku a rolniku vedenych pracujici inteligenci v jejich boji proti tridnimu nepriteli komunismu a Americe.  FUCK OFF USA.
0/0
14.3.2003 13:40

Renek

Věci jdou správným směrem
ODS posiluje, levice se pragmatizuje posilováním KSČM a oslabováním socanů, lidovi oslabují, US míří k nule. Posilují obě strany, které se postavily za Profesora Klause ! To je významné politologické faktum, které nelze nevzít na vědomí.
0/0
14.3.2003 13:33

Včelka Mája

Re: Věci jdou správným směrem
Nevěřím, že by výsledek volby presidenta měl tak katalytickou funkci, která by vedla k polarizaci politické scény. Spíš jen akceleroval procesy, které probíhaly v ČSSD (za nesmírného a neskrývaného zájmu KSČM)
0/0
14.3.2003 13:37

Ftipnej

Re: Re: Věci jdou správným směrem
Hádej! Nebo "zkus a uvidíš!"  .... tos mi moc nerekla ... nerad bych zkousel a pak nic ... :-)))
0/0
14.3.2003 13:52

Včelka Mája

Re: Re: Re: Věci jdou správným směrem
Včelky jsou jako ČSL-KDU: do poslední chvíle netuší, co pro ně bude výhodné a co tedy udělají. Chvíli sají, chvíli píchají...
0/0
14.3.2003 13:56

AnalProbe

drobnost
Nejsem volic KDU-CLS, ale pokusim-li se na svet podivat "ocima" KDU-CSL, tak mi jako hadi pripadaji vsichni ostatni... :-)
0/0
14.3.2003 18:57

Tlamolep

Re: Re: Věci jdou správným směrem
Dávám socanům rok, maximálně dva........
0/0
14.3.2003 16:08

marti

Re: Věci jdou správným směrem
Souhlasím. Ovšem z mého pohledu jdou věci špatným směrem. Bohužel, skutečně je to politologické faktum. Že by došlo ke sjednocení ve jménu Nejvyššího, Nejmoudřejšího a Nejhezčího Vůdce Profesora, předsedy Klause ? V severní Koreji mají svého Kim Ir Sena, kterého považují za boha. Kuba má svého Castra.
0/0
14.3.2003 13:48





Najdete na iDNES.cz