Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na křtu byli neonacisté

Autor tvrdí, že jen boří tabu, a na jeho autogramiádě v renomovaném pražském knihkupectví mu nadšeně aplaudují zástupci neonacistů. Knížkou se zabývá policie, kritici ji označují za rasistickou, antisemitskou, někde ji dokonce odmítají prodávat, a přesto vede žebříčky prodejnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dan

neonacisté
Nevím, kde všude už byli neonacisté a ani mě to nezajímá - od toho by tu měla být policie, aby zjišťovala takové věci a vyvozovala z nich závěry. Výše zmiňovaná kniha ovšem nemá s neonacisty ani jinými -isty vůbec nic společného, že se dotýká současných ideologických tabu je ovšem pravda. Takže chápu, že ihned vyskakují zprávy, podobné těm v Rudém právu od slavného dua Kojzar - Boudová, když tito dva elementi psali o rozvracečích socialismu. Výhodou nynější doby je alespoň to, že kniha, podvracející dogmata současných utopistů vůbec vyšla - to by se za komunistů opravdu stát nemohlo. Ovšem je otázka, zda dnešní fanatičtí popírači výrazných a hlavně nelehce měnitelných odlišností současných lidských kultur, neprosadí posléze její stažení z prodeje. Kniha pouze nabízí jiné názory, než ty nyní oficiálně prezentované, aniž by ovšem kterýkoli z nich vnucovala. Každý jen trochu vzdělanější člověk si lehce porovná, který pohled na problematiku lépe odpovídá realitě, předpokladem je pravda určitá životní zkušenost, nejlépe z různých kulturních prostředí.
0/0
21.2.2003 22:44

Jan Kopal, Národní sjednocení (www.nsj.cz)

Neonacisté...? Žádné jsem tam neviděl!!!
Tendenční zpravodajství uvedlo ve svém článku o autogramiádě spisovatele Bakaláře, že se jí zúčastnili také neonacisté. Musím se přiznat, že jsem se ji také zúčastnil a žádné neonacisty, jsem tam neviděl. Takže nevím, koho tím měl autor na mysli. Trochu to zavání zpravodajstvím rádia Jerevan. Považovat české nacionalisty (či chcete-li hrdé vlastence) za neonacisty je opravdu, ale opravdu hluboké nedorozumnění...
0/0
21.2.2003 20:43

unknown

predsudky me nezajmaj
kazdy si muze psat a rikat co chce,to je princip demokracie,ale zalezi na tom jak jednoduchy lidi to budou cist,nebo jinak-doufam,ze bude min ctenaru,kteri v tom budou hledat podnet k nejake antipatii a potvrzeni svych stupidnich nazoru.
 
0/0
20.2.2003 21:05

Brnensky student

Drzim mu palce!!!
Jednoduse:Knihu jsem jeste necetl,chystam se k tomu,jiz ji mam zakoupenou, ale uz jen proto,ponevadz ta hysterie, zpusobena tim,ze nekdo si dovolit psat tak,ze Zidy neglorifikuje,je pro me zarukou,ze ta kniha bude zajimava a podnetna a ne ten mainstreamovy tendencni skvar vydavany v socialne vednich disciplinach pod kuratelou multikulturalisticke levice liberalne ekologicko nevimjake diktatury.Ten chlap je vedec,jenze nejde tou cestou,kterou mu nepsany zakon kaze...Drzim mu palce!!!!Kdyz muze mlady brnensky "politolog" Martin Bastl psat filobolsevicke rudy terorismus podporujici mnohem horsi zvasty(ty uz sem procetl...)....
P.S.Ze tam byli neonaciste?Na co to ukazuje?
0/0
20.2.2003 19:26

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Re: Drzim mu palce!!!
"mainstreamovy tendencni skvar vydavany v socialne vednich disciplinach pod kuratelou multikulturalisticke levice liberalne ekologicko nevimjake diktatury" :-D))))) Ten chlap je vedec, kterej zkouma cloveka, pricemz ho nezajima nic jinyho, ze lidsky lejno smrdi.
0/0
21.2.2003 9:59

vševěd

neonacisté ?
Docela by mne zajímaly konkrétní důkazy, že někdo je neonacista. Alespoň nějaké !Ono někoho nějak označit je jednoduché. A je-li autorem takovéhoto označení tradičně nevzdělaný a servilní český novinář jsou pochybnosti na místě.
0/0
20.2.2003 17:49

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Re: neonacisté ?
Docela by mne zajímaly konkrétní důkazy, že někdo je tradičně nevzdělaný a servilní český novinář
0/0
21.2.2003 10:00

radši anonym

Nečetl jsem to, ale...
Sice jsem diskutovany pamflet jeste nevidel ani necetl, ale staci mi fakt, ze na krtu byli dva nackove. Myslim si, ze to hovori za vse. A kdyby to nekomu nestacilo, tak jejich dotaz na odvetu "sionistickych organizaci" fakt mluvi za vse. K takovemu blabolu opravdu neni co dodat!
0/0
20.2.2003 17:25

xmoni

Skyni stejne vihrajou nad cykanama!!!
pan bagalar je vopravdicke vedec vi hlupci,vi tomu vubec nerozumite,zidi se vopravdu chystaj ovladnout planetu!!i muj bracha skyn to rikal!!!
0/0
20.2.2003 16:20

Kato

P.S. Bakalar chce podavat zalobu za kritiku sve knihy?
No vzhledem k tomu jak si predstavuje vedeckou praci mne ani neudivuje jeho zpusob diskuze s oponenty a kritiky.
0/0
20.2.2003 11:43

Tristan Eugen

To že jsou nacisté?
 Kdeže by to byli NAZI ? Nemají žádnou ideologií,jak by mohli být nacisty.Jsou to jen mladí výtržnici.Ono je to přejde.Nejsou vůbec ochotni za nějaké ideály bojovat,nebo i trpět.To vyřváváni, že nic než národ je sčásti trapné sčásti směšné.Kdopak v Čechách vůbec ví co je to ten národ.Mnohokráte jsem na toto téma polemisoval s profesory,doktory různých oboru a inženýry.Na mé vývody mě odpovídali,máš pravdu,naší lide jsou většinou zbabělci,prospěcháři a křiváci.Jsou to špatní lidé,ale národ ten je fajn,ten já mám rád.Když nevěděli lidé vzdělaní,co je to národ,tak jak to můžou vědět mladíci nezkušení.On je už život otluče a potom budou bučet tak jak ostatní.
0/0
20.2.2003 10:08

GhorX

Re: To že jsou nacisté?
Tak dotyčným pánů vzkažte, že jsou neschopní hlupáci. Národ je především skupina lidí se sjednoceným pohledem na hodnoty, resp. na to, co je hodnotné. Celkově se tomu říká kultura a nejsou tím myšleny jenom národní kroje, tradice a tanečky. Nezáleží na barvě, ani na místě narození člověka. Národnost je dobrovolná.
0/0
20.2.2003 16:21

Kato

Co vas nezabije, to vas posili
Tu knizku jsem uz cetl a bez ohledu na obsah je to z ciste metodologickeho hlediska velice tristni ukazka sociologie jako vedy. Pokud by mely byt takove i ostatni sociologicke prace (coz mohu jen tezko tvrdit, jinou z tohoto oboru jsem necetl), tak zacinam chapat, proc se nekteri biologove divaji na sociologii dost rezervovane(viz casopis Vesmir). Tahle kniha se vedecke praci podoba pouze v tom, ze odkazuje na pouzite zdroje. Je to ovsem spise kolaz ci spise gulas bez nejake syntezy a vlastniho prinosu k dane problematice.  Samotny autor sice obcas prida nejaky svuj vlastni nazor (pokud lze poznat co prevzal a co sam dodal) ale to jsou vetsinou jen dojmy vydavane za skutecnost. Napriklad kdyz Goulda charakterizuje jako "typickeho zidovskeho vedce".  Asi by bylo dost naivni se ptat, na zaklade jakeho vyzkumu dosel autor k predstave tohoto typickeho zidovskeho vedce, do ktere mu Gould tak dokonale zapada. Rozebirat takto celou knihu postupne a diskutovat o jednotlivostech by bylo stejne vycerpavajici a zbytecne jako analyzovat treba Vzpominky na budoucnost. Nicmene setrvam na svem predchozim, ze by bylo chybou ji zakazovat. Kdo chce, at si ji precte a udela si z ni vlastni zaver odpovidajici jeho nature a intelektualnim schopnostem. Pro mne osobne byla docela dobrym testem  schopnosti precist i vylozene nesmysly a nepropadnout pritom beznadeji z lidske hlouposti. Ale uz jsem cetl i horsi, treba "Pouceni z krizoveho vyvoje.... " (ne)blahe pameti.
0/0
20.2.2003 9:40

předseda

Re: Co vas nezabije, to vas posili
Doufám, Kato, že jenom autor aspoň v citaci použité literatury "neopomněl" Protokoly sionských mudrců...
0/0
20.2.2003 21:46

Xray

Rád bych v této souvislosti připoměl moji zklušenost s náckama. Znám jednoho člověka jmenuje se DAVID HOFMAN. Bohužel studuje čtvrtým ročníkem policejní akademii. Vlastně opakuje čtvrtý ročník. Jeho otec pracuje jako dozorce ve věznici a jeho 3 sourozenci jsou policisté. To jen tak na okraj. Tento člověk spolu se svými kamarády má snahu tyranizovat malé městečko Sedlčany. Samozřejmě, že si jak je u nácků zvykem vybírají mladší a slabé oběti. Které následně mlátí a šikanují. Policie vždy jen přihlíží. Skinhead samotný je totiž velmi zbabělý. To až v tlupě si dodávají odvahu, ale běda když se objeví silnější soupeř. Pak člověk vidí jak ti hloupí chlapci umí rychle utíkat. Paradox je ten, že matka výše zmiňovaného má cikánské předky a tento člověk má barvu jako slušně černej cikán. Divné že. Nikdo se s ním nikdy nebavil, protože to byl magor. A u skinheads ( spíš si na ně jen hrají ) našel své kamarády. Jeho vypatlanost je proto z části vinou jeho rodičů i společnosti. Dokážete si představit, že tento člověk DAVID HOFMAN nám bude dělat policistu? Ochránce lidu? Zajímají mě vaše názory.
0/0
20.2.2003 9:23

petr

Re:
ale jo o tom to je. tihle hlupáci neví ani proč to dělají. jen si připadaj zajímavý. připadaj si nadřazený. venku řvou čechy čechy. a doma si pustěj americkej akční film, na korejský televizi. jsou to vymaštěný prasata a je potřeba proti nim něco dělat.
0/0
20.2.2003 9:34

Zdělanej hulyč

Re:
Pokusím se odpovědět. Jsem materialista, tak v tom vidím prachy. Dokud nebude policie mít dost peněz na KVALITNÍ výcvik, výstroj a platy, k policajtům se budou dávat jen takoví nedouci, jaké popisuješ. Pokud jsem vysokoškolák, co bych dělal u policajtů za (plácnu odhad...) 15 000 hrubého, když v soukromé firmě můžu po pěti letech vydělávat 50 000? Když jsem navíc ještě gauner, půjdu do politiky. Tam si taky nahrabu. A stejná situace je s doktory, s učiteli a státními úředníky. Přeplněno a neefektivno.
Co se týče skinheadů... jejich "odvaha" je opravdu odvozena z přesily (tři na jednoho zaútočí, ale když jednoho z těch tří sundáš dost rychle a účinně, ti dva se okamžitě přestanou zajímat - vyzkoušeno!). Bohužel, skini (nebo spíš náckové, znám i pár SHARPů a kališníků, ti jsou víceméně v pohodě) vykřikují hesla, která jsou snadno zapamatovatelná, ale nemají představu o širších souvislostech. "Podporují" např. Hitlera, ale kdyby vyhrál, byly by z nich stínítka na lampy nebo mejdlo....
0/0
20.2.2003 10:42

Vamy

Re: Re:
Stínítka na lampy si vzal kde? To je jeden z naprosto přitroublých mýtů okolo koncetračních táborů. Že tomu věříš:o)). Odvaha jak u kterých. Ultrapravičáci jsou také jkg a jakou mají odvahu, takže s tím jdi někam. Záleží na tom, kdo a jak. Prostě na člověku:o).
0/0
20.2.2003 17:51

petruse

Re:
Bohužel mám pocit, že u nás policista dělají z větší části takoví lidé. Tím, že se stanou policisty si snaží posílit své nízké sebevědomí a zakrýt svou hloupost a jednoduchost. Často jsou agresivní - hlavně kdyě v okolí nejsou svědci. To je prostě Česko...
0/0
20.2.2003 15:52

Pater Havlasa

kazdej se muze zblaznit tady...............................
par neonacistu v knihovne................  je se z toho neto....
to ze americani a nacisti byli stejny lidi.  to ze deda George Busha byl prezidentem Standard Oilu Inc.  kterej az do roku 44 dodaval Luftwaffe leteckej olej, to vam nevadi, co???????
to ze amici jsou neonacisti a v cesky vlade jsou slovansky zradci a vrahove jak havel, spidla ktery dali celou ceskou zemi americanum aby si Bush s ni nalozil jak chce, to vam nevadi, co???????
to tak si votvirat hubu jak tady ty iDNES frajeri na par cvoku v nakym knihkupectvi ktery v nicem nerozhodujou, co?  to je ten spravnej ceskej styl.  proste bejt furt mimo jak mimon. 
a furt se soustredit na nesmysle...
 
0/0
20.2.2003 9:22

xtc

Re: kazdej se muze zblaznit tady...............................
Promin,mozna mas pravdu,ale i tyto male ryby bych neprehlizel.Je lepsi to zabzdit hned a necekat az budou knihovny a ulice plne techo sracek
0/0
20.2.2003 12:11

dalton

Re: kazdej se muze zblaznit tady...............................
Tobe muzu doporucit maximalne Bohnice...
0/0
20.2.2003 16:18

Milka

Re: Re: kazdej se muze zblaznit tady...............................
....asamozřejmě uzavřené oddělení!
0/0
21.2.2003 7:42

Jarda Kopeček

Neni to zbytečný?
Má cenu se tim vůbec zabývat?Kdyby se to nepropíralo v médiích, tak by po tom pes neštekl. Zase se jenom zviditelněj dementi typu Kopal, který se cítí být prototypem krásného českého vlastence.Se svým pubertálním bíbrem a srostlým obočím alá Brežněv je fkt na poblití.Fuj.
0/0
20.2.2003 9:22

Aleš

Pro pana Johana o ostatní "správné a jedině pravé Čechy"
Vážený pane Johane, vždy když narazím na JÁ JSEM ČECH, NIC NEŽ NEŽ NÁROD apod. tak mě napadá otázka i pro vás, jak by jste procentuálně kvantifikoval míru své zásluhy na tom, že jste se narodil jako ČECH a ne ja ko Rom, Ind, Vietnamec, Eskymák. Navíc když vezmu v úvahu to že všichni jsme příbuzní, neboť existuje pouze 7 základních genetických kmenů mi dělení a oddělování ras a snaha o boj mezi nimi připadá legrační. Paradoxní je, že např. právě Izraelci a Palestinci pocházejí z jednoho genetického kmene. A když už připustím to , že by v Čechách měla žít většina Čechů, tak jediná a docela i příjemná cesta k naplnění tohoto cíle je zastavení poklesu porodnosti. Místo hajlování na náměstích a v hospodách zkuste zodpovědně zplodit několik dobrých čechů a češek, ale nejen to, vychovávejte je k úctě k rodičům (tedy k sobě),rodině,rodné zemi, tradicím,k ostatním lidem, ke vzdělání a ke všem hodnotám kterými by se národ mohl chlubit. Zkuste vzít na sebe takovouto zodpovědnost, jste-li toho. Je to nesrovnatelně těžší než plamenné výkřiky o národě, není to taková sranda jako zmlácení libovolného nečecha ale zcela určitě to vede k cíli.
0/0
20.2.2003 9:09

Onyx

Re: Pro pana Johana o ostatní
jen bych doplinil. zmlácení libovolného čecha nebo nečecha jim je to jedno.
0/0
20.2.2003 9:28

zakládající člen ODS

Re: Pro pana Johana o ostatní... A také pro Vás veliký Gurů
Jsem proti skutečnému rasismu. Ale také rasismu naruby.Tj. aby jakákoliv skupina občanů žila ve výhodách na úkor jiných občanů jenom proto,že jsou jiného vyznání,etnika a národnosti.To v rovnoprávné demokratické společnosti nelze. Viz v USA.Inteligentní černoch senátorem , ale černoch gauner bez pardonu a omluv do těžkého vězení jako každý jiný američan.Nikdy si z vlastní vůle nepracoval? Bez pardonu žádné sociální dávky.A ne jako v ČR etnické menšině všechny sociální dávky a ostatním občanům , kteří celý život pracovali a platili jak mourovatí daně a sociální pojištění a na fond zaměstnanosti a tedˇse dostali do těžké sociální situace tak nic! Akorát doporučení prodat vše co má cenu. To je obhájci lidských práv zde v diskuzi rasismus naruby!
0/0
20.2.2003 9:39

Aleš

Re: Re: Pro pana Johana o ostatní... A také pro Vás veliký Gurů
S tím se nedá než souhlasit, bydlím v Ostravě a vím o čem to je, když sociálně slabší příslušníci libovolného etnika ověšeni zlatem stojí před úřadem a čekají na sociální dávky. Ovšem ani ve snu by mě nenapadlo, že to vyřeší rasismus, netolerance, izolace a segregace. Vyřeší to dobré zákony a jejich důsledné uplatňování bez rozdílu. A nejsem veliký Gurů, tento titul mi nepřísluší, i když jsem studoval esoteriku, ale také fyziku a profesí jsem informatik. 
0/0
20.2.2003 10:01

Pavel Zatloukal

Re: Re: Pro pana Johana o ostatní... A také pro Vás veliký Gurů
S rovnocennosti pred zakonem a rovnocennou PRIPADNOU pomoci od statu bez ohledu na barvu kuze souhlasim. Nicmene USA s jejich affirmative actions (zvlaste prijimani na univerzity a ziskavani stipendii na zaklade nekolika let hrani basketbalu a jakz takz umeni se podepsat) bych se neohanel.
 
Politicka korektnost je stejne svinstvo jako rasismus a v konkretnim kontextu je to "dobrovolny" rasismus zamereny na bile obyvatelstvi.
0/0
20.2.2003 10:32

Aleš

Re: Re: Re: Pro pana Johana o ostatní... A také pro Vás veliký Gurů
Jen poznámku OT (tedy mimo). Americké právo a jeho uplatňování považuji za jednu z největších legrací. Jestliže soud přizná někomu odškodnění řádově v milionech za to, že strčil do mikrovlnky svého domácího miláčka aby ho po koupeli usušil a ten to při vynuceném respektování fyzikálních zákonů samozřejmě nepřežil. A žaloba je postavena na faktu, že v návodu nebylo vysloveně uvedeno, že mikrovlnka neslouží k sušení domácích zvířat. Pak se u Američanů nelze divit ničemu. Tedy i basketballovým géniům apod. Mně osobně vadí snaha o vnucení amerického pohledu na věc obecně. Mám jiné kořeny co se týká způsobu myšlení, hodnocení skutečností atd. atd. a přesto nejsem nacionalista. Ale to jen tak mimo.
0/0
20.2.2003 11:03

Karel

objektivita
Myslím si, že každý antisemita je velký hlupák a primitiv. Když se podíváme do historie, ale i do současnosti vidíme židy především ve vrcholných intelektuálních pozicích a méně již v mocenských. Např. Einstein, Brecht, Kisch, Poláček, Vrchlický, Dumas a z dnešních - Spielberg,M.Forman,D.Klein, Herz, Schwarzneger, Douglas, Simons a Stanley ze skupiny KISS, Kraus, Ornest a spousta dalších zpěváků, režisérů, herců, spisovatelů, vědců, sportovců. Asi by bylo dobré si toto uvědomit a nevidět za židem pouze bankéře. Ani pan Salzmann, Klapal ani pan Tesař a Procházka židy nejsou. Myslím, že mezi židy je spousta kvalitních lidí, ale tak jako všude také sem tam nějaký lump. Jinak s vidáním knihy souhlasím - ale může být nebezpečná, bude-li ji číst nějaký primitiv  
0/0
20.2.2003 8:54

Petr

Re: objektivita
Pan Salzman žid je-mě je jedno jestli je žid nebo není....
0/0
20.2.2003 9:07

Miguel

mame demokracii, kazdy by mel mit pristup ke kniham, at uz jsou jakekoliv. Nazor na jejich obsah, ci poselstvi, at si udela kazdy sam. Je pravda, ze ti, kteri budou cist puze knihy s jednim a tim samym odkazem a nic jineho, nebudou sve poznatky konfrontovat s jinymi, budou mit velice zuzene pole rozhledu. A o to jde v totalitnich systemech, at uz doba temna stredoveku, nebo tricata leta v Nemecku a posleze doba komunismu. Zuzenim tohoto rozhledu se z individua stava lehce ovladatelne stadove zvire. At si kazdy udela svuj nazor. Mame demokracii, ne?
0/0
20.2.2003 8:21

jo jo

máme demokracii??????
no - nebyl bych si tím tak jistý  když si vzpomenu na frašku s Mein Kampf a nyní další Koniášové volají po zákazu - tak kde to jsme  ve středověku
0/0
20.2.2003 9:01

zakládající člen ODS

Re: Migueli jste na omylu. Je tu demokratismus.
Potlačující demokracii a její základní právo.Tj. právo oprávněné většiny. Na místo toho užívá "Demokratismus" právo zůčastněné většiny. Tj. zvolený senát při účasti 20-25% oprávněných voličů.Zastupitelstva měst a obcí zvolena při účasti 19-30% voličů.Či li vládnou nám lidé zvoleni menšinou oprávněných voličů.Je to vlastně zmodernizovaná bývalá vedoucí uloha KSČ ve státě.Tak se nediv těm totalitním snahám nemít na věc svůj názor.
0/0
20.2.2003 9:22

Kato

Re: Re: Migueli jste na omylu. Je tu demokratismus.
termin "demokratismus" je originalni a zajimavy. Ale domnivam, se ze nejit k volbam je otazka zcela svobodneho rozhodnuti a vlastne take volba. Takze mezi demokracii a demokratismem zasadni rozdil nevidim. Mozna take proto, ze demokracii jako system nepovazuji ze nejlepsi z moznych, protoze mi jaksi chybi jasna kriteria spravnosti, ktera by s relanou demokracii (tedy tou praktikovanou nami smrtelniky) nebyla v primem rozporu.  Ostatne velmi rezervovane se k demokracii stavel uz samotny Aristoteles.
0/0
20.2.2003 17:21

ndavid

Svoboda projevu a tisku
a proto jsem pro vydávání všech žánrů včetně Mein Kampfu. Ať si každý přečte a udělá úsudek. Když se to nevydá na pultech, tak i za socialismu byl sámizdat. A pro mladé je dobrodružství dělat něco, za co se dá i zavřít - vydávat zakázané knihy, časopisy.
0/0
20.2.2003 8:04

Johan

Kontrolovat mysl lidí znamená vládnout.
Tato kniha je jen trochou písku do mediálního mechanismu, který kontroluje lidskou mysl. Kontrola jednoduše využívá lidské přirozenosti kdy jedinci je nepříjemné být na straně menšiny, raději je na straně vítězů, tedy straně oficiální a proto skrývá svůj názor. Tak se stane, že média donekonečna opakují svoji lež a jedinci to dá pocit, že on je se svým názorem sám a ačkoliv většina lidí kolem něj má stejný názor jako on, tak se nikdo svůj názor neodváží prezentovat a chová se tak jak je mu oficiálně nařízeno a dokonce papouškuje mediální jed svým přátelům. Hrůzostrašné pro národ pak také je, že dokonce mnohdy i ve své vlasní rodině lidé podvědomě potlačují svůj názor. Takovým zřejmým příkladem jsou třeba lidé, kterým je tak přes třicet a používají slovo rom místo cigán. Nyní stačí zjistit, kdo kontroluje stát a média a jaký má na tom zájem. Jeden jasný závěr je ten, že ve vládě a v lidech, kteří mají ve státě moc, by se jeden moc české krve nedořezal, takže na Čechy čeká nehezká budoucnost a smrtelné nebezpečí, že národ zanikne jelikož bude záměrně geneticky zničen. Toto není jen nebezpečí pro Čechy, ale i pro všechny Evropany ať už v Evropě nebo v Americe, kdekoliv ve světě.
0/0
20.2.2003 7:59

Pavel Zatloukal

Re: Kontrolovat mysl lidí znamená vládnout.
Pokud nas ceka nehezka budoucnost chudoby a strachu, pak nemuze narod geneticky zaniknout. Populace vystavene vyssi kompetici o zdroje, jejichz rozlozeni v prostoru a case fluktuuje vykazuji daleko vyssi porodnost a nizsi hranici pohlavni dospelosti. A to plati univerzalne pro vetsinu pohlavne se rozmnozujicich organismu. To jsou veci co? >-))
0/0
20.2.2003 8:02

Johan

Re: Re: Kontrolovat mysl lidí znamená vládnout.
Souhlasil bych s tebou jenomže plán je jiný. Národní nepřítel má záměr ukonejšit lidi relativním blahobytem, čímž bude menší porodnost a větší tolerance k cizím rasovým elementům a jejich zavlékáním do národního genetického dědictví.
0/0
20.2.2003 8:22

Zdělanej hulyč

Re: Re: Re: Kontrolovat mysl lidí znamená vládnout.
Ach jo. Čí je vlastně to dědictví? Vzpomeň si na posledních pár stovek let. Přes naše území táhly armády. A co armády dělají? Píchají.
 Naše genetické dědictví je (pravděpodobně) nejrozmanitější na světě (proto taky máme dost vysoký poměr výjimečných osobností - sportovci, vědci... a mám e nejhezčí holky na světě). Takže: Francouzové (Napoleon),  Rakušani, Němci, Švédové, Rusové... ti všichni nám tu nechali svoje geny. Takže... jak jsi to vlastně myslel s tím národním genetickým dědictvím?
0/0
20.2.2003 10:08

Gen

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 11:32

Gen

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 11:32

Jean

Re: Kontrolovat mysl lidí znamená vládnout.
No není mi přes 30 a říkám obojí. Rom se snazim pouzivat jen z toho duvodu, ze romove casto povazuji slovo cikan za hanlive. Tzn. nechci jeho pouzivanim nikoho urazet. Stejne tak skinheads radeji take slysi skinheads, nez vymity mozky z holou hlavou. Není to tak? Apropos i skinheads maji svou propagandu, kterou si vymivaji hlavy. A ostatni nazory potlacuji i nasilim. Jak by to dopadlo se svobodou slova kdyby se dostali k moci?...
0/0
20.2.2003 8:08

Johan

Re: Re: Kontrolovat mysl lidí znamená vládnout.
V tomto případě bych to definoval spíš jako strach před zmlácením což samozřejmě chápu.
0/0
20.2.2003 8:30

Rozarka

KNIHA
kde se tahle kniha da koupit? BERU JI
0/0
20.2.2003 7:52

Kule

Re: KNIHA
Viděl jsem jí v Praze ve Spálený v knihkupectví na proti Máji, myslím že to je nakladatelství Mladá fronta.
0/0
20.2.2003 9:06

pener

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.2.2003 7:43

Pavel Zatloukal

Re:
Prvni banky ve Florencii vznikly kolem roku 1430. A nebyly vsechny zidovske.
0/0
20.2.2003 7:56

Zeena

Re: Re:
Pravdu dis, nebyly vsechny zidovske. Katolicka cirkev skutecne zakazovala lichvu (tehdy definovanou jako pujcovani penez za urok), takze banky banky moderniho strihu se vyvinuly v nekatolickych komunitach - at uz zidovskych nebo protestantskych. Ne nahodou bylo Holandsko (kde se obe komunity optimalne smisily) jednim z nejbohatsich evropskych statu (mereno v HDP na hlavu) az do 19. stoleti 
0/0
20.2.2003 9:27





Najdete na iDNES.cz