Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po injekci dívce odumírají svaly

Osmnáctiletá studentka Ivana ze slovenské Voznice trpí velkými bolestmi a psychicky strádá. Začátkem ledna jí zdravotní sestra píchla dvě kalciové injekce. V místě vpichu teď dívce odumírá podkožní tkáň i sedací svalstvo. Píše na webu slovenský deník SME.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kocek - skutečný KOCEK!!

Tohle jsem já, ne ta špína co se za mě vydávala
Zatím jsem "svou" reakci nečetl, ale jdu se tam podívat. Na fotbalové diskusi mi bylo oznámeno že zde někdo napsal něco pod mým jménem. Prosím, věřte mi, že skutečný a jediný s přezdívkou KOCEK jsem tu JÁ, a já píšu příspěvky pouze k fotbalu, občas k hokeji.
0/0
19.2.2003 13:17

Kocek

Re: Tohle jsem já, ne ta špína co se za mě vydávala
Už to mám přečtený. ty, co ses dokázal snížit k něčemu tak ubohému, věz, že ti přeju to nejhorší a stejně tak všem těm co máš rád. I když podle toho že dokážeš bejt tak necitelnej a zlej, věřim, že si sám a nikoho nemáš. Šmejde. APELUJI NA REDAKCI, PROSÍM, SMAŽTE TEN NECHUTNEJ VÝLEV, JE MI Z TOHO ZLE!!!
0/0
19.2.2003 13:38

TYLAk

$
No tak to je hustyyyyy.!!!!
0/0
19.2.2003 12:31

Dony

NEZNALA!!!???
Jakypak neznala? A to ma nekoho zajimat? Holce zpusobili zdravotni ujmu, psychickou ujmu o skole ani nemluve. Rodice by meli zalovat nemocnici. To je jako kdybych ja navrhl spatne barak, ten spadl, protoze nosna konstrukce byla slaba. A hajil se tvrzenim, ze jsem nevedel, ze to neunese.... Prece takova nemocnice by mela pojistovat zamestnance z odpovednosti za skodu, nebo ne?
0/0
19.2.2003 12:20

mr.m

svedomi - lekarum o nic nejde
jen tak pro zajimavost, co asi spousta lidi nevi. kvalita lekaru u nas "upada" proto, protoze je jim uplne jedno jestli se clovek uzdravi nebo ne. jde hlavne o penize, protoze nemocnice jsou uz taky firma ktera chce a potrebuje vydelat. a vite proc to tak je ? protoze, pojistovny proplaci nejvic penez za to, kdyz clovek prijaty do nemocnice umre. je to hnus, ale je to tak, protoze nemocnice za nej dostane penize, kdyz je hospitalizovanej, za vysetreni, a kdyz jim umre, tak pokracuje na patologii a pitva se taky proplaci, takze tento "pacient" na svou osobu ziska pro nemocnici nejvic penez. nadruho stranu, nejmene penez nemocnice dostanou, kdyz tam pacient lezi dlouho dobu, protoze pojistovna nejvic platzi zezacatku a potom se kazdym dnes platby snizuji. takze zase clovek neni vylecenej, a poslou ho domu, protoze je pro ne uz potom ztratovej. no a ten dotycnej zachvili prijde znovu, ze to porad neni ok a zase je tam jen ty prvni dny, kdy nemocnice dostane nejvic. takze proc by se lekari snazili, je jim to jedno, penize dostanou vzdycky a za mrtvolu nejvic
0/0
19.2.2003 11:56

Svatopluk

Re: svedomi - lekarum o nic nejde
To je naprostá pravda. Lékaři v Čechách nemají žádný etický kodex.
I ten doktor Mengele promlouval ke svým pacientům aspoň laskavým hlasem.
U nás se lékaři k pacientům chovají jako ke kusu masa , ponižují lidi.
Když je někdo čirou náhodou laskavý, tak je zase blbý.
Nejčastější kombinace je blbý arogant bez zájmu.
Další Případ je laskavý lékař bez zájmua znalostí.       
 
 
0/0
19.2.2003 13:36

Čepelík

Re: Re: svedomi - lekarum o nic nejde
A další případ je Svatopluk, který je jen kus hloupýho a poníženýho masa s kodexem. Joj, ty jsi ale hlupáček.
0/0
19.2.2003 13:50

Magda Muchová

svědomí
Omlouvám se všem slušným a znalým lékařům, ale i já mám "hrozné" zkušenosti se zdravotnictvím, ale zase - jde o přístup člověka (i když je profesionál). Lékař z Motolské nemocnice nás poslal domů (na pohotovosti lékař měl velké obavy, že 18letá dcera nemůže dýchat a okamžitě naordinoval nemocnici), s tím, ať přijedem v poledne, že se ukáže. A opravdu by se ukázalo. Dcera totiž měla oboustrannou plicní embolii. A zázrakem přežila - to jsou slova jiného lékaře. Takže, neházejme všechny do jednoho pytle. Ten můj případ má dlouhé pokračování, slovem řečeno hrozné - ale, jde jenom o to, jak se každý srovná se svým svědomím - pokud ještě nějaké má. Všem slušným zdravotníkům přeji hodně sluníčka v duši
0/0
19.2.2003 11:45

Ing. Papazian

Strašné!
0/0
19.2.2003 10:54

Cartman

Nestěžujme si
Vidíte, a vy si furt stěžujete jak se máme v Česku blbě. Představte si že byste žili na Slovensku, nebo v jiný z těch zemí ve svrabu...
0/0
19.2.2003 10:25

ML

Re: Nestěžujme si
chumaj!
0/0
19.2.2003 13:15

Laco

Chudák holka
Přeji jí aby to dobře dopadlo. Pokud nejsou peníze na plastiku ať MF-DNES uvedečíslo konta.
0/0
19.2.2003 9:23

Dawson

Re: Chudák holka
Přidávám se k myšlence at MF-DNES zveřejní číslo konta. Je to příšerný pocit vžít se do její kůže.
0/0
19.2.2003 11:44

Kocek

řešení
Na to je jen jeden recept: OŠ*KAT  A ZASTŘELIT. Ať se chudák holka moc dlouho netrápí
0/0
19.2.2003 9:05

Jaroslav

Re: řešení
 Dej si par facek, at se vzpamatujes !!!
0/0
19.2.2003 9:23

Maňas

Re: řešení
Teda Kocku, že seš dement jsem poznal podle tvých příspěvků na sportovním webu iDnes. Ale tohle už je příliš. Hned to jdu rozmáznout na sport.dnes, doufám, že se tam za tato slova omluvíš (a tady na tomto webu taky), nebo tam budeš platit za pořádného trotla.
0/0
19.2.2003 10:31

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 11:19

smajlík

Re: řešení
Kocek, myslím, že ty by sis zasloužil OŠ*KAT a ZASTŘELIT daleko víc, jsi hanba Čechů, hanba všech chlapů na celém světě, je smutné, že se vyskytuješ zrovna v naší malé, na blbečky už tak dost bohaté zemičce.
0/0
19.2.2003 11:24

renďa

Re: řešení
tvé názory jsou k pláči - KRETÉNE!!!!
Jaký bys měl recept, kdyby se to stalo tvé ženě, dceři, sestře, matce.............?????
0/0
19.2.2003 11:28

ra

Re: řešení
zas jeden primitiv, co se musí předvádět za každou cenu.
0/0
19.2.2003 13:45

MLN

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
19.2.2003 18:16

Elrond

Koukám na Slovensku
maj taky dobrý zdravotníky - asi tam bude nějaká reklamní akce - lepru zdarma, snadno a rychle! U nás se pokud vím kalciovky dávaj spíš do těch žil, ale asi jiný kraj, jiný mrav
0/0
19.2.2003 8:22

hana

zdravotnictvi ???
I u nas chodeji ruzni pacienti po zdrav. zarizenich a vyzaduji v ruznych ordinacich aplikaci neceho, co nikdo v te ordinaci neordinoval a nevi vlastne o co bezi. Casto o fetaky, kverulanty ...normalni zdravotnik odmitne a do teto situace se nenecha vmanevrovat...
0/0
19.2.2003 7:38

Pavla

Novinari!!!
Ten clanek je PRISERNE napsan, neco takoveho jsem tu snad jeste necetla. Osud divky je smutny a politovanihodny, ovsem ostudna forma ho v podstate degraduje na 'trziste zajimavosti'!!!
0/0
19.2.2003 0:26

Realista

Re: Novinari!!!
Dívčí zadeček je to první, co chlap vidí. Přeji té dívce, aby se za ten svůj nemusela stydět. Přeji tomu kreténovi, který sesmolil tenhle článek, přinejmenším hemeroidy. TuN kAmme fur du Tumm - až tohle přečteš, dostaneš je. Uurt - navždy.
0/0
19.2.2003 1:04

Novinář

Re: Novinari!!!
A není to tak trochu zajímavost a vubec: Vidím vás, jak se trápíte zadečkem nějaké Slovenky, hemeroidy novináře, nebo slepotou černošského dítětě už tak dost ztrápeného. Jste sociální, morální a nezpochybnitelní bohové.
A byznys je byznys...
0/0
19.2.2003 11:57

zuzana

jak toto koresponduje s ódami na české zdravotnictví ze včerejška?
0/0
18.2.2003 23:42

Petr

Re: jak toto koresponduje s ódami na české zdravotnictví ze včerejška?
Pokud umíte číst, tak případ spíše souvisí se zdravotnictvím slovenským než českým.
0/0
19.2.2003 7:15

zuzana

Re: Re: jak toto koresponduje s ódami na české zdravotnictví ze včerejška?
rozdíl?
0/0
19.2.2003 10:08

Petr

Re: Re: Re: jak toto koresponduje s ódami na české zdravotnictví ze včerejška?
přesnost ...
0/0
19.2.2003 10:35

phdr.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
18.2.2003 22:57

Dr. Zelezny

Re: oko za oko
a pan je taky filozof !!! ale v prdeli (v rectu )by to moc skody nenadelalo :-)))
0/0
18.2.2003 23:14

Petr

Re: Re: oko za oko
 Tak se na ně musí, na kluky filozofický ... jen houšť a větší kapky.
0/0
18.2.2003 23:17

phdr.

Re: Re: oko za oko
ja taky prdeli nemyslel rectum, ale to co se normalne pod pojmem prdel vybavi. a musim vas zklamat - vy to nejste.
0/0
18.2.2003 23:23

tulpach

Re: oko za oko
oko za oko... ... a celý svět bude slepý...
0/0
19.2.2003 8:39

qwert

Re: Re: oko za oko
Za oko hned oči obě, za zub celou sanici!
0/0
19.2.2003 11:08

zulu

Re: Re: Re: oko za oko
Když se býlý mafii nemůžeme bránit legálně, tak asi bude nejlepší partyzánská válka.
0/0
19.2.2003 15:08

Wopi

No páni!
Sestra že neudělala chybu?? Ono je normální, aby někomu něco píchla a nepřesvědčila se, CO vlastně aplikuje?? No tě pic.
0/0
18.2.2003 22:18

Pcx

Kalcium
Jo, jo, píchnout kalcium intramuskulárně - to žádného pacienta nepotěší. P.S.: Co tím článkem chce iDNES vlastně říci? Že by už začínala okurková sezóna?
0/0
18.2.2003 22:04

Jana

Re: Kalcium
I u nás se stávají věci, nejen na Slovensku.
Našemu dědovi při nedávné hospitalizaci v Motole úplně normálně píchli injekci , která patřila jinému pacientovi. Naštěstí přežil.
Nebo se ho sestra ptala :Tak co, pane Hanzálek, chcete změřit teplotu?
Ale ne, sestři, to je dobrý...
Když já jsem ležela v Thomajerovce,tak sestra
v pět ráno na mně: Paní X vystrčte si zadeček,
já Vám dám injekci! Ještě, že jsem si i ve spánku uvědomila, že nejsem paní X, ale paní Ypsilon, jinak by mi šoupla inzulín.
Jo naše zdravotnictví je taky moc fajn je fakt že je možná o bod výš než v Rumunsku.
Když jdu se psem k veterináři, tak se ten doktor chová k psovi lépe, než naši lékaři k lidem. Teď je u nich v módě udílet pacoušům, kteří je jen obtěžují a votravují /už není systém bodů, kdy jim dokonce vymýšleli nemoci, jen aby bylo víc bodíků/ - udílet rozkazy v infinitivech: místo otočte se, OTOČIT!! atd atd.
Zapomněli, že čestina má pátý pád, kterým oslovujeme. Jde jim o to pacienta co nejvíc ponížit. Kdo nepřijde s pětistovkou v obálce je obtěžující hmyz.
   
0/0
19.2.2003 9:33

Petr

Re: Re: Kalcium
Milá Jano, je mi sice líto, že máte takové negativní zkušenosti s naším zdravotnictvím ale ... proč to říkáte zrovna mě? To bylo tak těžké si stěžovat třeba primáři a povyprávět mu něco o zdravotnictví v Rumunsku? Nebo je pro Vás lepší vylévat si srdce v diskuzích na internetu a posuzovat celé zdravotnictví podle svých subjektivních zkušeností?
0/0
19.2.2003 9:58

Jana

Re: Re: Re: Kalcium
Stěžovat si primáři se v Česku rovná sebevraždě ,je proto lepší  dělat reklamu našemu zdravotnictví na internetu, až do té doby než i u nás nastane situace
jako v USA, kdy si vyleji srdéčko dobrému právníkovi, te n vysoudí  dohodnutou částku
a čím víc vysoudí, tím větší dostane palmáre.
Víte pane arogante? Dle Vašeho tónu soudím, že jste Léééékař a přijel jste vozem.
0/0
19.2.2003 10:05

Petr

Re: Re: Re: Re: Kalcium
Pan Arogant? Nejste nějaká nedůtklivá, dámo? Takoví pacienti jsou fakt nejlepší - sedět v koutku, nechat si vše líbit a pak hned běžet za právníkem, aby nám z toho aspoň něco káplo, že? Stěžovat si primáři v Česku rovná se sebevraždě ... no comment - každý svéprávný člověk si zvolí jiného lékaře, oddělění, nemocnici, pokud mu současný stav nevyhovuje. A dokonce i do těch svých USA se můžete jít léčit, abyste v našem třetím světě tak netrpěla - až vás tam zkásnou, budete se jen divit. A ještě jsem neslyšel, že by primáři někoho za stížnost stříleli . Zkuste být příště trochu méně frustrovaná, ano? 
0/0
19.2.2003 10:16

Wopi

Re: Re: Re: Re: Kalcium
Souhlasím s Janou - veškeré stížnosti nevedou nikam. Ostatně mé zkušenosti jsou mnohem horší. A ze zkušenosti s desítkami doktorů můžu říct, že 65% jsou neschopní nadutí blbci.
Malý příklad: když mi sundavali sádru z ruky, prostřhl mi zdravotník kůži v délce několika centimetrů a poměrně do hloubky. Doktor mi ani nedovolil si krvácející ruku omýt se slovy, ať nezdržuju, že tu nejsem jediný pacient. Stěžovat jsem si mohl jít k jeho šéfovi - nejlepšímu kamarádu.
Druhý příklad: má matka zemřela na pooperačním pokoji před mýma očima na banalitu, která šla zachytit. Jenomže v celém oddělení nebyla jediná sestra a lékař, kterého jsem musel sám vyhledat (pištící přístroje jsou jen na okrasu) si napřed domluvil s jakousi dívkou návštěvu divadla ("ne, ve čtvrtek se mi to nehodí, v pátek by to bylo lepší... fakt v pátek nemůžeš? tak jak to uděláme?"), než šel zachraňovat.
To je české zdravotnictví - Slováci nám nemají co závidět!
0/0
19.2.2003 10:59

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Kalcium
Co to bylo za banalitu?
0/0
19.2.2003 11:04

Žaneta Sklenutá

Ideální pacoš...
Pane Dochtore, já Vám tolik věřím, dyť Vy ste přecejc študovanej! a stěžovat si na Vás?? A u samotnýho Prímaře???? Co Vás nemá, to bych tady rači rounou umřela v čekárně na zemi...
0/0
19.2.2003 10:17

Jana

Re: Ideální pacoš...
No vy jste skvělá, takhle si nás doktoři představují, přesně tak. Panu arogantovi samozřejmě vadí pravda, oni pravdu nesnášejí. Například to dogma, vždyť přece
primáři nikoho nestřílejí, no to je k popukání, fakt pane dochtor, já žencká vod škobku mislela že Třílej. Ha ha. A jak poučuje, kdepak lékaři  vědí prostě úplně VŠECHNO NA CELÉM
SVĚTĚ, jsou ti NEJCHYTŘEJŠÍ ZE VŠECH.NIKDY
SE  NEZMÝLÍ A JSOU TI NEJLASKAVĚJŠÍ. PRÁCE
JE  PRO NĚ VŠÍM. NEBEROU ÚPLATKY A VŠECHNY SVÉ PŘÍJMY ŘÁDNĚ ZDAŇUJÍ.
PŘED NEMOCNICEMI  NA NĚ ČEKAJÍ OJETÁ EMBÉČKA A TRABANTY A ŽÁDNÉ DRAHÉ AUTOMOBILY V CENOVÉM ROZPĚTÍ 500000,-až 1500000 i výše.
ZDRAVOTNICKÝ PERSONÁL JE TEN NEJLEPŠÍ A NEJOBĚTAVĚJŠÍ. TI SE STŘEDOŠKOLSKÝM VZDĚLÁNÍM JSOU NEJCHYTŘEJŠÍ ZE VŠECH STŘEDOŠKOLÁKů. Jejich názory na všechno jsou ty jediné pravé.
0/0
19.2.2003 10:39

Petr

Re: Re: Ideální pacoš...
Dámo, vy máte asi problém psychického rázu ... nebo že by pouhá závist (viz Vaše narážky na auta)? Vždyť můžete jít na medicínu, potom budete dělat doktora a vnesete trochu řádu, spolehlivosti a prosté střídmé a skromné laskavosti mezi zástupy tupců, arogantů, mamonářů a vrahů v bílých pláštích - prostě budete mít šanci naše zdravotnictví spasit. 
0/0
19.2.2003 11:01

nightflights

Re: Re: Ideální pacoš...
Ja bych vas tam tak na tejden za tu devitku hrubyho poslal, abyste poznala zac je toho loket ... A jestli si myslite, ze je to ve svete lepsi, tak vas vyvedu z omylu: v Britanii byste se na radu nedostala za dve hodiny, ale se stestim tak za dva dny. A nikdo vam nebrani zaplatit si soukromyho doktora a nemusite se spolehat na statni zdravotnictvi.Ale asi nema cenu s vama diskutovat, jelikoz podle urovne vasich prispevku bych to tipoval na ctenarku Blesku ...
0/0
19.2.2003 11:23

Wopi

Re: Re: Re: Kalcium
Naprosto souhlasím s Janou. Nikde není takový b.... jako ve zdravotnictví a divím se, že je tak málo případů poškození. Spíš je jich však víc, ale povede se to ututlat.
0/0
19.2.2003 11:01





Najdete na iDNES.cz