Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko posiluje bezpečnost země

Česko zpřísňuje bezpečnostní opatření. Zvýší ostrahu jaderných elektráren, letiště i státních hranic. Před kontaminací se budou chránit zdroje pitné vody i jídlo. Preventivně se zkontroluje ochranný systém metra a dalších objektů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Spiteful Evilman

A pak bude nutné:
- sledovat osoby které jsou podezřelé, že by mohly mít na celou věc jiný názor
- preventivně sledovat všechny, aby náhodou neměli jiný názor
- pro jistotu lidi s jiným názorem eliminovat ze společnosti, naby nemohli svůj jiný názor šířit.
 
0/0
17.2.2003 10:29

Věra

Re: A pak bude nutné:
A CO TO TEDY VLASTNĚ ZNAMENÁ????? KDO JE SOUDNÝ, ODPOVÍ SI SÁM!!!!
0/0
17.2.2003 11:03

obránce vlasti

Vše s křížkem po funusu.
Vážení,posilování bezpečnosti teď je již z logického hlediska více než pozdě.Pokud bude chtít terorista podniknout útok z logické a jednoduché matematiky nebude se připravovat teď ,když začala ochrana objektů,ale je již dávno na akci připraven a čeká jen na písknutí a nepůjde do objaktů hlídaných,ale vybere si úplně něco jiné,kde bude v bezpečí pro svůj čin.To jen na okraj našich stratégů a hlavně Standu,který o tom nemá ani páru.Jen uhlídání jednoho letiště je vše směšné,protože letišť menších máme po republice dost dobrých k tomu,aby je zneužil zájemce ke svému plánu.Proč bude terorista lést do pasti obšancované Ruzyně,když má volné ruce na jiném letišti kdekoliv v republice a na případný útok nepotřebuje velké letadlo,to snad víme všichni dobře.
0/0
16.2.2003 7:43

Kulker

asi
asi by bylo nejlepší vzít bič a celou vládu i s  parlamentem a senátem vypráskat za hranice všedních dní. Ekonomika je totálním srabu, nezaměstnaných  víc než dost a vláda ? Vláda chce zvyššovat daně. Místo podpory drobného podnikání se hrne do nesmyslné války pro cizí ekonomické zájmy. Místo toho, aby šlápla obchodním kolosům jako je Carrfour, Ahold, Kaufland za krk a donutila je platit daně tam kde se vyprodukuje zisk , místo toho aby sociálka, zdr. poj. FÚ vymáhaly milionové dluhy po super podnicích¨kontrolují a penalizují drobné živnostníky.  Nevím , vážně nevím, zda tento zavedený systém nelikviduje drobné podnikatele daleko víc než znárodnění v roce 1948.
0/0
15.2.2003 23:45

Josef

Re: asi
souhlas. Je to tak jak píšeš. Ale žel, není zde ani jedna politická strana, která by se chtěla především starat o blaho státu a ne o blaho svých politiků a bohatých sponzorů. Až někdo nějakou najde, ať mi dá vědět.
0/0
15.2.2003 23:47

Josef

¨bnb
česko si posílilo bezpečnost ? Hm, tak jo, takže v česku jsou bezpeční a  morava a slezko co ?
0/0
15.2.2003 23:39

kudrnáček

Re: ¨bnb
Morava a Slezko je taky Česko, magore
0/0
17.2.2003 10:22

Muki

?
Jen z technickeho hlediska by mi zajimalo, jak lze tak velkou vec jako je Metro ochranit? Nechat nekde v nem naloz, to dokaze kazdy amater.
0/0
14.2.2003 23:35

radovan karadžič

obrana
Přispěju k zvýšení ochrany státu tím,že si na WC namontuji kamerový systém
0/0
14.2.2003 22:40

>(o_o)< ufonek

Re: obrana
No páni, to nevím, ale kde se bude dát sledovat přímý přenos
0/0
14.2.2003 22:43

Vaclav Raus

Bezpecnost
Stejne mam dojem,ze jedinymi bezpecnostnimi opatrenimi opet budou dva polorozpadle transportery pred Svobodnou Evropou.
0/0
14.2.2003 22:17

Tony

sorry to bylo jinam
Ten příspěvek o těch vulgaritách patřil jinam. Člověk se prostě občas splete :-)
0/0
14.2.2003 21:36

Tony

nechte si ty sprosťárny
Tak to vypadá, že kdo neumí argumentovat, dohání to masivním používáním vulgarit. Nechte si to - kazíte diskuzi a ukazujete svou úroveň. 
0/0
14.2.2003 21:32

Honza

Neverim vlade
A komu verite?  Obrana je po napadeni.  USA byly nedavno napadeny na nekolika klicovych mistech najednou lidma, kteri se schovavaji v Iraku a okolo.  Zabranili nekolika dalsim pokusumo masakrovani obyvatelstva.  Jsou snad zlocinci, protoze se chystaji branit dalsi rane?  Americani splachli fasismus z Evropy, pak nase rodice nasytili jidlem, pomohli vybudovat Evropu z trosek. Mame se snad pripojit k pokriku zakuklenych pacifistu" PRYC S USA" ?  Az brzy Evropa bude hodne horet pro pstrosi politiku miru,  doufejme, ze se na nas z vysoka...  Po zamoreni naseho uzemi jedy a epidemiemi a pocitace virama bude asi nutno prehodnotit nepoucitelnou holubici politiku sr*ni na hroby vlastnich otcu. 
0/0
14.2.2003 21:03

Komunistickej hajzl

hura vypadni
Hura nevydavej se za mne, je to napadny
0/0
14.2.2003 18:35

Fanda

Nevěřím vládě
... moc vládě nevěřím .. podle mne mají konkrétní informace, že teroristi chystají nějaký biologický útok (jídlo, voda?), ale nechtějí to sdělit veřejnosti kvůli panice. To je jasný ... co si o tom myslíte ?
0/0
14.2.2003 19:41

Tony

Re: Nevěřím vládě
To máš těžké, ať vláda udělá cokoliv, vždycky ji někdo bude drbat. Vždycky je ale asi lepší spíš než situaci podcenit, tak radši přecenit.
Neodpustím si ale poznámku, že za současnou situaci nesou částečnou zodpovědnost taky USA se svou nemožnou politikou. Doufám že to Francie+Německo+Belgie (+protiválečně laděné vlády ve světě) nějak uklidní. Tím neříkám ať boj s terorismem zastaví, ale takový boj se přece nemusí vést zrovna jadernými zbraněmi (jak o tom USA taky uvažovaly).
Doufám, že se i česká vláda jasně přihlásí k hnutí proti válce (což by se dalo považovat také za součást bezpečnostních opatření - i když - u teroristů nikdy nevíte, kdy jim v palici střelí a něco odstřelí...)
Tony 
0/0
14.2.2003 19:59

Neviditelny

Re: Re: Nevěřím vládě
.....tak k Tobe jenom kratce, shrnuto v prikladu....: "tak az jednou zase pujdes do hospody na jedno a nekdo Ti tam rozbije h.ubu, tak mu nezapomen podekovat"
0/0
15.2.2003 9:52

Tony

Re: Nevěřím vládě
A k tomu echu o teroristických útocích a cíli nevylolat paniku - možné to je. Snad ví, co dělají...
0/0
14.2.2003 20:04

SUCS

Re: Nevěřím vládě
Naprosto souhlasím! Jasně že mají nějaké informace, ale nechtějí zase dělat rozruch jako BILD nedávno, určitě to je teď i podložené, ale zatím nebudou dělat paniku! Na 100% museli něco zjistit!
0/0
14.2.2003 20:20

Rožmberk

Re: Nevěřím vládě
Nemají nic, nemohou mít. Opatření jsou tu proto, že to tak dělají i jinde. Chtějí ukázat lidem, že je neplatí zbytečně. Až se něco stane, dočte se to Standa  z novin.
0/0
14.2.2003 20:22

Olda

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.2.2003 20:35

Tony

Re: Re: Nevěřím vládě
No - skoro 70 procent Čechůl je proti válce. I když vláda by se opravdu mohla trochu jasněji vyprofilovat a ne čekat, která strana vyhraje a pak se přidat na tu vítěznou... 
0/0
14.2.2003 21:26

dw

Re: Re: Re: Nevěřím vládě
A na tech 70% jsi prisel kde ? Vycucal sis je z prstu ? Pokud vim tak dneska v televizi bylo, ze demonstraci se zucastnilo okolo 1000 lidi . Z cehoz polovinu tvorili komousi a tu druhou anarchysti.  Jednem tam predcital "sracky"  Grebenicek, ze pry nechteji valku, zadne mrtve - ale kolik lidi umlatil jeho otec, to uz jim nerekl. A anarchysti tam tise preslapovali, jak slepicky v kurniku. Asi jim tam chybeli skini, aby jim anarchysti mohli poradne namlatit (nebo naopak) a ukazat tak celemu svetu, jakou chteji mit bezpecnou a mirumilovnou spolecnost. Ja s utokem souhlasim, samozrejme je mi lito civilistu. kteri zahynou, ale aby jsme nezahynuli my. A podle me je ropa nesmysl, stejne uz tam Nemecko a zejmena Francie, nacpali hodne penez a vsechny spunty ze zeme maji davno koupeny a az jim to amici rozbombardujou, tak do toho maximalne budou muset znovu investovat, ale o vlastnicka prava urcite neprijdou. Nebo proc zastupci prumyslu Francie a Nemecka tak casto litali posledni dva roky do Iraku? :) No mozna kdyz nemuzou dostat amiky ekonomycky tak je chteji aspon na.rat .
 
 
0/0
15.2.2003 22:01

Tony

Re: Re: Re: Re: Nevěřím vládě
No - přesně to je mám pocit asi 67% a z prsu jsem si to nevycucal, bylo to v MF Dnes,  to číslo je výsledke nějakého výzkumu.
0/0
16.2.2003 21:04

Neviditelny

Re: Re: Nevěřím vládě
To vis ze jo, a ty se podivej do zrcadla a nafackuj si. Za prve, jestli si myslis, ze fanaticke staty jako Egypt, Iran, Irak, Pakistan, apod. se daji srovnat treba s Polskem, Madarskem nebo Litvou, tak jsi na tezkem omylu. Vetsina arabu jsou nabozensti fanatici, a proto jsou hnusni, jak sam pises.  Za druhe, nauc se pocitat, hubu jsme drzeli od unora 1948 do listopadu 1989, tj. temer 41 let., ale s tim, ze jsme narod srabu naprosto souhlasim. 
0/0
15.2.2003 10:00

hura

je to tak
vetsina z vas sou stejne komunisticky svine ktery vymenili rudou knizku za jine barvy, ktery se dnes nosi....
0/0
14.2.2003 18:31

Neviditelny

Re: je to tak
.......God bles AMERICA
0/0
15.2.2003 10:03

pražák

Re: je to tak
Blbečku,ani neumíš záladní počty základní školy a chceš psát tuto kritiku?
0/0
16.2.2003 7:29

zuzana

hlídá se i voda?
prosím vás, kdo by při takovém stavu ohrožení myslel na mytí?
0/0
14.2.2003 18:15

pepek

Re: hlídá se i voda?
  asi voda na piti........
0/0
14.2.2003 19:56

zuzana

Re: Re: hlídá se i voda?
jo ono se to taky pije? fujtajbl...
0/0
15.2.2003 12:20

pepek

Re: Re: Re: hlídá se i voda?
a co je pivo??? je to tekutina 
0/0
15.2.2003 23:18

Komunistickej hajzl

Omlouvám se
Holoto já se omlouvám, ale dyk vy nemáte smysl pro humor. já to tak špatně nemyslím...
0/0
14.2.2003 18:07

karas

Re: Omlouvám se
tak jo...beru to...
0/0
14.2.2003 18:12

Ing. F. Kalánek

Pane Hajzle
Vy určitě píšete tak aby to mazali. Naopak buďte trošku mazanější a nandejte nám to tak, aby to nebylo hned poznat.
0/0
14.2.2003 17:57

vojtisek

bavic komunista
Me docela bavil, skoda jen ze to mazou :o) Ale nejak dlouho se neozval???
0/0
14.2.2003 17:54

john

komunista
ten komunista je mozna placenej od idnes za kazdej prispevek, drzi nas tu a my porad neco pisem a delame jim pristupy a oni inkasujou za reklamy:))
0/0
14.2.2003 17:50

karas

co se bavit na dané téma ?
nebyl by tam nějaký příspěveček, který by se týkal tématu posilování bezpečnosti naší země ? docela rád bych o tom pokecal....
0/0
14.2.2003 17:43

Ing. F. Kalánek

Vážený pane K. Hajzle
Já jsem byl taky komunista v letech 67 a 68 ale už jsem se vyléčil. Proto mě překvapuje, že takové roky po revoluci se pořád trápíte. Řekněte nám proč si tak nadáváte. Určitě se Vám uleví a pak si v klidu popovídáme o něčem zajímavém.
0/0
14.2.2003 17:38

Komunistickej hajzl

Re: Vážený pane K. Hajzle
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.2.2003 17:39

Mirek K

Re: Re: Vážený pane K. Hajzle
No tak emigruj,Kuba,Korea..výběr je sic omezený ale je !
0/0
14.2.2003 17:42

Komunistickej hajzl

Re: Re: Re: Vážený pane K. Hajzle
neplet to tu vsechno dohromady blbe zprofanovanej!!!!
0/0
14.2.2003 17:42

Ing. F. Kalánek

Re: Re: Vážený pane K. Hajzle
Rozumím, nevíte co se svobodou. Ale tato diskuze mi připadá jako dobrý ventil říci věci trochu od plic, a že Vám to hodně pomůže se tady uvolnit. Takže nám ještě prosím napište co Vás trápí. Nestyďte se. A taky trochu k tématu!
0/0
14.2.2003 17:46

Komunistickej hajzl

bacha!
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.2.2003 17:33

Mirek K

Re: bacha!
Ptám se po druhý,co jsi zač ? A o co ti jde ?
0/0
14.2.2003 17:37

Komunistickej hajzl

Re: Re: bacha!
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.2.2003 17:38

Mirek K

Re: Re: Re: bacha!
hmmmm....myslel jsem si to ...zbabělec !
0/0
14.2.2003 17:43

vojtisek

Re: bacha!
ty ses taky centura
0/0
14.2.2003 17:44

karas

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
14.2.2003 17:26





Najdete na iDNES.cz