Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vrchní soud potvrdil trest za utopení v kaluži

Pražský vrchní soud potvrdil 14letý trest vězení pro Ladislava Mazuru. Stejný trest mu v únoru vyměřil i královéhradecký soud za vraždu 18leté studentky. Dívku po souloži udeřil do hlavy. Když se probrala utopil ji v lesní kaluži a zakopal. Proti verdiktu je možné pouze podat dovolání k Nejvyššímu soudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Curro Jimenez

To je dobytek!
Fuj, to je hnusák, mladou hezkou holku utopí v kaluži! Do klece s takovou bezcitnou lůzou a pomalu utopit ve Vltavě. Ještě bych se mu šel vych... na hrob, šmejdovi. Trest smrti, bez debaty.
0/0
12.3.2003 17:47

xxxx

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
11.2.2003 19:17

Verča

Oči pro pláč
Když jsem včera zjistila, že pan Mazura dostal za tak brutální vraždu mé známé pouhých 14 let, myslela jsem, že vyskočím z kůže. Oběť jsem znala osobně a opět se mi vrací vzpomínky na to, jaká to byla milá a hodná holka. Nezbývá mi proto v tuto chvíli, tak jako všem ostatním známým a příbuzným, věřit, že paní státní zástupkyně ustojí navrhovaných 18 let vazby. Nedokážu si představit, že tento člověk bude jednou opět chodit mezi námi a bude moci udělat stejně strašnou věc, jako udělal Lence.
0/0
5.2.2003 12:04

Martin z New Yorku

Zase slo jen o sex
0/0
5.2.2003 11:22

KLÁTIČ

Nakopal bych ho strašným způsobem do koulí. Ale strašně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
5.2.2003 8:56

BuBuBu

Trest smrti ne
nesouhlasim s tresten smrti..prave kvuli justicnim omylum a jeste jedne veci. Kdyz nekoho dosoudite k smrti, treba rok si pocka a ma to za sebou..ja bych byl pro dozovotni vezeni, ovsem s tim, ze by musel pracovat...nemyslim nejake galeje, ale tvrdou manualni praci, a to co by vydelal(co by mu melo pripadnout po vyprseni trestu a zaplaceni nakladu spojenych s vykonem jeho trestu) by odchazelo na konto pözustalych. Myslim, ze takovy trest by byl asi nejlepsi alternativou.
0/0
4.2.2003 21:24

E.X.

Re: Trest smrti ne
Nechápu, jak mu může něco připadnout po vypršení trestu, když bude mít doživotí. Ale jinak jsem pro galeje !!!
0/0
5.2.2003 11:46

Franta

No
To je hnus. Pro mě tím pádem život skončil - dcera zavražděná, manželka se zabila (na základě této údálosti) - takže já bych si počkal na toho hnusáka až by ho vedli nebo přímo v soudní síni (dnes dostaneš zbraň kam chceš) a rozstřílel bych ho a pak zřejmě obrátil zbraň proti sobě. A nebo?!! Lepší varianta, udělat z něho invalidu, to by si užil.
0/0
4.2.2003 21:18

Zed

Imbecilita prispevatelu
Absolutne nechapu co tady pulka lidi blaboli o dvou zivotech. Chlapik zabil holku. To je 1, slovy jeden, clovek. To ze se jeji matka zabila je sice smutne, ale to je tak jedine co se o tom da rict. To je stejne, jako byste rekli, ze baba, co dala kopacky synovi D. Jandy (ktery pravdepodobne prave kvuli tomuto otestoval Newtonovy zakony na Nuselskem moste s pozitivnim vysledkem) ma byt souzena za vrazdu. Lidi jsou dospeli a mohou se rozhodovat sami - sebevrazda je svobodna volba kazdeho cloveka. Dalsi veci je absolutni zaujatost a predpoklad, ze chlapik ji znasilnil. Klidne mu mohla dat sama a nebylo by na tom nic divneho. Je videt, ze statni zastupkyne je zena (jsem pro rovnopravnost, ne pro pozitivni diskriminaci) - jako "Obzvlaste surovy" zpusob nekoho majznout do hlavy se mi nezda. Kdyby ji strihal prsty nuzkami na plot rychlosti prst/den, tomu bych rekl nelidsky az zrudny, 30 bodnych ran je surovy, ale klicem do hlavy se mi zda zcela nejbeznejsi zpusob vrazdy. Proboha, kdy se v tomto state lidi vykaslou na blaboly a zacnou uvazovat racionalne.
0/0
4.2.2003 20:11

Luděk

Re: Imbecilita prispevatelu
Ty si pěkně vygumovany,každych 10 minut bych tě napalil kličem po hlavě,a to bych praktikoval rok v kuse,když se Ti zda že je to v pořadku.Ale s tou sebevraždou stebou bohužel souhlasim.
0/0
4.2.2003 20:22

Butch

Re: Imbecilita prispevatelu
Who is Zed ? Zed is Dead :-)
0/0
5.2.2003 10:01

richard

Re: Imbecilita prispevatelu
Tohle fakt stojí za přečtení. Jinak bez komentáře, jen doufám že hnusně chcípneš
0/0
5.2.2003 11:45

Eggie

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
12.3.2003 22:47

miche

Musím se smát ...
Pokud za takhle odpornou prokázanou vraždu dostane 14 let ...... tak vyleze z lochu a ....... Co by musel udělat aby dostal těch 25 a víc???
0/0
4.2.2003 20:00

Luděk

14 roku?To je nehorázny výsměch všem pozustalym po oběti.S toho si stejně odsedi jenom pulku.I když se mi to příči tak jemu jedině trest smrti!!!Představa že se to muže stat i me dceři,tak si na něho počkam před soudem a vpalim mu kulku do hlavy před všemi svědky.Pak si mě suďte jak chcete,přijal bych jakykoliv trest.
0/0
4.2.2003 19:59

chuck

TREST SMRTI !!!!!!! (a bylo by to malo)
Trest smrti by mel byt obnoven co nejdrive.
0/0
4.2.2003 19:48

Observer

Zatim v Cechach nadale vitezi kriminalni pravda a laska
0/0
4.2.2003 18:57

Dony

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
4.2.2003 18:49

GYZI

TREST SMRTI
AHoj Lidi!Je mi 18 let.A myslim ze trest smrti neni dobra vec. Je to prave demokracie a jeji rad ze ktereho vychazi i soud.A demokracie rika-kazdy ma pravo zit.A kazdy ma sva osobni prava. Trest smrti je podle s rozporem tohodle radu.  A nekydejte mi moc,sem gymnazista,a rikaj nam ze to tady jednou povedem my. Vim co na s ucej. Ale TED VLASTNIM ROZUMEM:Zamyslete se!Trest smrti???To prece nemuzete. At uz humannim zpusobem (ten neexistuje) nebo naky poradny lano.Kazdopadne predtstavte si psychiku toho cloveka,kterej vi ze tam uz bude nadosmrti.Proste nadosmrti se z cely nedostane,odzije svuj zivot a nikdo mu ho neveme.Predstava horsi nez smrt. A vite kolik justicnich omylu uz poslalo nejaky lidi na smrt??Videl sem to tehdy na HBO v poradu bez obalu,kde byl clovek ,ltery cekal 12 let na smrt a tyden pred popravou byl teprve usvedcen pravy vinik(a to jen nejvetsi nahodou).nebyt tohoto tydne,toho nevynnyho cloveka by nebylo.
0/0
4.2.2003 18:18

kaba

Re: TREST SMRTI
moc se asi divas na televizi a HBO opravdu neni to prave orechove. netvrdim, ze trest smrti je humanni a neni ani lidsky, ale brutalni vrazdy take nejsou humanni a s lidstvim nemaji pranic spolecneho. zamysli se, jestli bys souhlasil s tim, ze vedle tvych deti bude zit clovek, ktery se za dobre chovani dostal z kriminalu, kde sedel za vrazdu!!!!! bude se ti to libit? je ti 18, tak o tomhle asi jeste moc nepremyslis, ale zkus to a mozna dospejes k jinym zaverum. a never vsemu, co ti ve skole lijou do hlavy, ja taky chodila na gympl a clovek by si mel udelat vlastni nazor a nespolehat se na to, co prave videl v televizi nebo nekde cetl. jsou to info, ale nezer to tak . ps. jinak hezky zbytek dne
0/0
4.2.2003 19:19

Andre

Re: Re: TREST SMRTI
Běž se bodnout Kábo, píšeš tu jak fašistickej fanatik, v zemi kde bys vládnul ty bych fakt bejt nechtěl... Myslím že není těžký k trestu doživotí nebo dlouhým trestům za vraždy přiložit klauzuli o nemožnosti propuštění za dobré chování nebo zkrácení trestu či amnestie... A chráníš tím před nevratností justičního omylu, klidně i sebe. Myslím že soudnictví a zvláště v týhle zemi je v takovém stavu, že by nemělo mít právo nad smrtí...
0/0
5.2.2003 10:07

kaba

Re: TREST SMRTI
a jen pro doplneni. kriminaly jsou dneska uz na takovy urovni jako 3hvezdickovy hotely:-)))) maji tv, vsechno na co si vzpomenou.. takze si myslim, ze predstava dozivoti nebude tak strasna, jak ty si myslis. dal jsi mluvil o trestnim radu ... je takovy jaky ho udelala tahle spolecnost a rozhodla o jeho podobe... muzeme ho zmenit, ale takovy jako ty to rozhodne nebudou.. tak ti jeste jednou pripomenu, ze nemusis verit tomu, co ti ve skole reknou.
0/0
4.2.2003 19:27

CANADIAN ROM

Re: TREST SMRTI
Studente , jeste nez tu budes vladnout, tak se nauc poradne cesky. Jinak budes " VYNNY" ze spatne cestiny. A co se tyce tehle vrazdy, tak je to opravdu smutne , ale z vasi strany takovych vrazd byva skoro na chlup stejny a neni jich malo, ze ?
0/0
5.2.2003 2:52

GYZI

Re: Re: TREST SMRTI
vy ste me mozna nepochopili,kdyz dostane navzdy dozivoti misto trestu smrti,tak myslim ze to je pro nej jeste horsi,vi ze ven se uz nepodiva,takze KABA zadny ze budu zit vedle nej.naopak ty jsi nepochopila co sem myslel.
0/0
5.2.2003 15:24

Hanka

Re: TREST SMRTI
Tak si představ, že bys měl osmnáctiletou dceru a někdo by ti ji takovým způsobem zabil. Byl bys pořád stejného názoru?
Zajímavé je, že všem je to jedno, ale jenom do té doby, než se něco podobného stane jim nebo někomu z blízkých. To okamžitě každý změní názor a smrt včetně různých forem mučení je pro tyto lidi ještě mírným trestem!!!!!
0/0
16.3.2003 19:49

FYVM

Doporučuji
toho dacana taky znasilnit nasadou odkrumpace, pak ho lehce tuknout do hlavy a utopit v kaluzi. Jak ve stare dobre Sparte. Oko za oko, zub za zub! Jinak se tech spinavcu nikdy nezbavime
0/0
4.2.2003 17:57

Zolty

jen ne milost
Ačkoliv je článek hodně morbidní a nechutný, glosa člověka, který se představil jako V. Havel mne pobavila. Hned jsem v něm jistého dramatika poznal. AŤ bude prezidentem kdokoliv, tento člověk nesmí dostat milost.
0/0
4.2.2003 13:41

Jarda Kopeček

Pověste ho vejš, ať se houpá, pověste ho vejš, ať má dost..........
0/0
4.2.2003 11:33

Lojza

Odstřelit a neživit patnáct let v kriminále.
0/0
4.2.2003 11:22

mirek NYC

znasilneni
myslim teda ze je to uplne jasne. pekne si to ten hajizlik vymyslel po svem..holku znasilnil a protoze se bal aby to nekde nebo nekomu nerekla tak ji zabil. a mrtve telo nemluvi. je mi z toho opravdu smutno, ceho a jak jsou schopni lide udelat. dva ztracene lidske zivoty. za to by mel dostat prinejmensim dozivoti nebo trest smrti to jak se to dela tady. jenze to by mel moc jednoduche. preji mu jen to nejhorsi, aby uz nemel nikdy prilezitost tohle znovu udelat a byl celi zivot mezi tema nejvetsima pripadama, kteri si s nim urcite za tohle poradi.
0/0
4.2.2003 1:17

Jiří Mašek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.2.2003 21:59

berija

skoda ze nejsou tabory
No jak to tak vidim zavedte trest smrti ti Vasi nasilnici a vrazi se niceho neboji u nas doma bychom ho soupli do kulagu a byl by pokoj
0/0
3.2.2003 18:36

BO

Nechapu
Kdyz si čtu tyhle věci, nevěřím vlasním očím. Hlavně tomu jak si ten idiot myslí, že mu to projde. Ale hlavně co má v palici. Možná za to může ten chlast?
0/0
3.2.2003 18:36

soudkyne

utopit
Ja bych ho utopila v kaluzi... ...oko za oko,zub za zub....
0/0
3.2.2003 18:18

0/0
3.2.2003 18:17

GhorX

25 let. Má na svědomí dva životy.
0/0
3.2.2003 16:12

exprezident Vaclav Havel

milost
Vazeni, ehm, vzdyt ji chtel jenom probrat, ze, jenze ji nechal hlavu pod vodou trosku dele, takze nejde o vrazdu, ale o nepodarenou prvni pomoc, skoda, ze uz nejsem prezidentem, hned bych mu dal milost a rad cerveneho krize ... pravda a laska zvitezi ...
0/0
3.2.2003 15:29

Miisha

Re: milost
Nevim, proc si myslis, ze jsi vtipny, kdyz se navzis do Havla...
0/0
3.2.2003 18:38

Miisha

Re: Re: milost
..navazis..
0/0
3.2.2003 18:39

kaba

Re: Re: Re: milost
navazi se, ale ma pravdu, milosti uz tu bylo hodne a stacilo tak na dvacet let dopredu ...
0/0
4.2.2003 18:44

*****

Re: Re: Re: Re: milost
Ty vole, přečti si na www.hrad.cz seznam všech milostí. z těch loňských, cca 70 bych jich minimálně 65 dal taky. Bohužel, spravldenost po česku je nejen slepá, ale i totálně blbá. Takové neplacení alimentů, je trest na 18 (nebo i 26 let), s "vycházkami". Heplatíš, zavřou tě, tam ti nedaj práci a dluh roste. Pustějtě, nikdo tě neveme (byls' přeci zavřenej!), zavřou tě znova a tak to jde až do plnoletí či dostudování dítěte. Další pikanterie: nezaměstnanému, kterému vznikl dluh na alimentech v nezaměstnanosti, daj nástup trestu v době, kdy má práci a platí... Tak takovejm lidem např. dával Havel milost. další milosti tam byly  cizincům, za vypovězení ze země za komančů (nejstarší z roku 1964). Ti staří páprdové se totiž nemohli bez rizika vyvezení za hranice podívat do Česka dodnes. Pak tam bylo několik prominutí zbytku trestu a milost těžce nemocným, kteří by šli do kriminálu jen zemřít - a to většinou za hovadinu (tresty do 1 roku). O tom dědulovi co si pěstoval marjánku na Parkinsona ani nemluvě... Je tam pár úletů, ale je to minimum - bohužel, pouze o nich píší naše "objektivní" media. Uveřenila např. MFd alespň seznam milostí ? Já mislím že ne.
 
 
0/0
4.2.2003 19:26

*****

Re: Re: Re: Re: Re: milost
soráč, myslím s tvrdým Y
0/0
4.2.2003 19:30

kaba

Re: Re: Re: Re: Re: milost
podivej, ja rozhodne nepsala o tech milostech, ktery ty jsi uvadel jako priklad. jsem ale rada, ze jsi pripomenul tech par "uletu", ktery zapricinily smrt dalsich nevinnych lidi a to jen proto, ze nejakej vysokej na hrade prave nemel, co delat. nechci se stale dokola opakovat, ale zamysli se a uvazuj... asi ti to ale v te zabednene hlave bude trochu dlouho trvat, nez ti dojde, co mam na mysli ja : predstav si, ze ti nejakej uchyl zabije dite! zda se ti to jako vhodny pripad pro pripadnou milost ? mne teda rozhodne ne nemyslim, ze trest smrti je ok, ale zadnej z tech co jednou vrazdili se nezmeni a pokud se dostanou znovu do spolecnosti, jsou pro ni neustale hrozbou. byly omyly, jak psal ten mladej, ale taky se propustili ti, kteri zase a zase zabijeli!!!!!!!!
0/0
4.2.2003 19:42

george

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.2.2003 15:17

ndavid

Přiznání je polehčující okolnost
s lítostí nad vykonaným činem. Tak zde jsem pro mírnější trest než je trest vyjímečný. Takových 12 let.
Musíme rozlišovat domácí zabijačky z afektu a násilné trestné činy pro peníze a jiný prospěch.
 
0/0
3.2.2003 15:06

Sadlo-maslista

ja bych mu ...
rozparal pytel, nacpal do nej petardy a pote zapalil, to by bylo zuzo ... hned by ho presli choutky na znasilnovani, mlaceni a topeni slecen ..
0/0
3.2.2003 14:59

ZZZ

:)))
ja Ti reknu co bude, poslu na nej partu zfetovanejch negru s klestemi a ledlampami, oni se tady hosi vyblbnou, slysis me, ty vidlaku?, jeste jsme spolu neskoncili, Tvoje prdel pozna stredovek ...
0/0
3.2.2003 14:56

mho

Re: :)))
aaaa,
pan se koukal na Tarantina :)
0/0
3.2.2003 15:01

ZZZ

Re: Re: :)))
jojojo ... to je ono
0/0
3.2.2003 15:26

Dony

Re: :)))
.....Jo a zustane to jenom mezi mnou Tebou a timhle zhovadilym dobytkem, kterej zbytek svyho kratkyho zivota stravi v bolestech.."! At zije Quentin!
0/0
4.2.2003 18:47





Najdete na iDNES.cz