Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Redaktorka Novy doplatila na dvojroli

Tento otec je tak chudý, že musí odvést kolo do zastavárny, aby mohl koupit svým dětem dárky. Tak nějak začínala prosincová reportáž liberecké zpravodajky Markéty Holatové ve zprávách televize Nova. Tento muž je tak bohatý, že své manželce dal luxusní vilu a bazén, tvrdila ve zprávách v lednu. Úplně rozdílné reportáže měly něco společného - hlavního hrdinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Důvěryhodnost ?
Naprosto souhlasím s tou "důveryhodnosti". Ale jenom tak na okraj, vy všichni si snad myslíte, že na jiných tv (Prima, ČT) se dělají reportáže jinak???? Když jo, tak sami jste přesne takoví jako diváci Novy. Zloděj křiči chyťte zloděje. Proboha lidi, otevřete už konečně oči.
0/0
3.2.2003 17:22

unknown

důvěryhodnost zpráv na Nově
0/0
1.2.2003 13:26

kobby

hlavně když je pěkná
Mě je stejně jedno, co tam říkají, hlavně když je ta redaktorka aspoň trochu pěkná. Jinou zpravodajskou hodnotu od Novy stejně nečekám.
0/0
31.1.2003 22:57

koloděj

ČEMU SE DIVÍTE
je to komerční televize,a sledovanost je to hlavní i když jsou to bláboly.
0/0
31.1.2003 22:35

bellaman

..... A LIDÉ MAJÍ STRACH !!!!! (tak touhle frází končí většina rádobypříspěvků z terénu o zběhlých psech, zatoulaných medvědech apod. "náhodní svědci" pak odříkají naučený text a zinkasují svoji provizi : -) ne není to prdel to je smutnej fakt
0/0
31.1.2003 15:18

Aleš

Na to přišli až teď, že zprávy jsou hrané? Tak to jsou Nováci pěkně natvrdlí.
0/0
31.1.2003 13:51

miles

Re: fingované zprávy na Nově
Podle vyjádření P. Zuny soudím, že se u nich doma nikdo na zpráv y TV Nova nekouká. To, že se během měsíce ve hlavních zprávách objevil 2x stejný liberecký bazar, to jsem poznal, i když tam tudy jenom čas od času procházím. Kdyby se na své zpravodajství díval P. Zuna, tak by tam takové blábolovité plky nepouštěl.
0/0
31.1.2003 15:19

taky jeden

Me je ty redaktorky snad i lito. Kdyz uvazim, jakym sr...kam se v tyhle zemi rika zpravodajstvi, at uz je to CT, rozhlas nebo Nova, nebo Nova, prijde mi vyhazov za prve pokrytecky, za druhe zbytecne tvrdy. Vzdyt ta dama s moralkou ceskych zpravodajcu ani nemohla tusit, ze nedela zpravodajstvi (mirne receno). Uz aby ti redaktori na CT1 skocili do toho zachodovyho prkynka, nad kterym se schazeji.
0/0
31.1.2003 13:44

Filip

Re: To dá rozum!
To je zajimavý myšlenkový pochod: Redaktorka TV NOVA ve zprávách lhala a proto by měli zmizet redaktoři ČT. Bravo!
0/0
1.2.2003 11:43

lazenak

Snadné řešení
Na rozdíl od mnoha situací, kdy na složité problémy neexistují jednoduchá smysluplná řešení, je řešení nato na  co zde všichni nadávají opravdu, ale oparvdu velmi jednoduché. Tady nemusí Senát hlasovat, nemusí být referendum. Prostě zmáčknu knoflík a problém Nova je vyřešen-zruším Vovku, GoGo, uchechtáné krátké pacičky atd..... Prostě Nova nesplnila podmínky, které se zavázala žádostí o licenci plnit. Tak ať si ti zapřisáhlí antinováci ( kteří chtějí řešení věnovat víc času než je třeba na stisknutí knoflíku ) pořídí domů peoplemetr a pekárna na koláče půjde do červených čísel.  
0/0
31.1.2003 12:49

Mamlas

Už se těším na sobotu
jak bude pan doktor ředitel senátor vibrátor odpovídat. To zas bude snůška výžblechtů. :-))))) Ale znám, skutečně ZNÁM!!!!!, ne že někdo zná někoho kdo zná někoho atd atd., člověka, který se chodli se svými kamarády zpovídat do TABU. Byli to studenti, prachy potřebovali, a tak si sedli do kukaně, před sebou štos papírů s otázkama a odpověďma a nakonec odmítli vyjít. No bodejť, že ano?
No ale zprávy na H@VNĚ míjí svou standartní úroveň, ne?  Nic se nedozvíme, vidíme akorát neštětstí někoho jiného, což nás potěší, moderátoři si zašpásujou s Poulíčkem, Říďa ukáže v neděli koláče a my si to stejně zas v 19.30 pustíme. A budeme se dívat na rozostřené obličeje bůhvíkoho, kdo je podle potřeby kriminalista, nejmenovaný vládní zdroj, soused, čečenský běženec nebo zneužívané hospodářské zvíře, potěšíme se pohledem na zvířátka v ZOO nebo zatruchlíme nad ztrátou milovaného křečka Aničky z 1.A, která zde, právě na této louce, trhala svému miláčkovi jetel a pampelišky. Já na nzprávy na Nově taky nadávám, akorát nechápu, proč na ně skoro denně čumim.
0/0
31.1.2003 12:04

Moravak

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.1.2003 11:46

:-(

znam nejednu osobu, ktera vytvari zpravodajske soty do televiznich novin. Podobne lidi, kteri vystupuji jakozto "nahodni" chodci si vetsinou zahraji lidi, kteri maji napsano na papire co maji rict!
0/0
31.1.2003 11:42

Toník

Ohrozit duveryhodnost ...
... zpravodajstvi TV NOVA? Asi neni duvod k obavam, neni tu nic, co by mohlo byti ohrozeno!
0/0
31.1.2003 11:21

Achil

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
31.1.2003 10:48

AgenttX

To je případ, který nemá v dějinách OBDOBY! Jen zázrakem se nikomu nic NESTALO!
:-)))))))
0/0
31.1.2003 9:29

Marek

Duveryhodnost
Asi bych odstavecek o duveryhodnosti vypustil. Rekl bych, ze se jedna o prilis tenky led....
0/0
31.1.2003 9:22

Šoupal

Zunův komentář
Ani nemá smysl komentovat úroveň zpravodajství na Nově, spíše bych pokázal na komentář šéfa zpravodajství:
Zuna komentuje reportáž ve smyslu "i kdyby to byla pravda, je to dost těžko uvěřitelné"...Hmm, to je pane šéf zpravodajství!
Prostě na šíření má právo jenom ta zpráva, která je pravděpodobná. Orwell by koukal.
  
 
0/0
31.1.2003 9:14

domelo

Re: Zunův komentář
Soupale, naprosto s tebou souhlasim, je to fakt sila, to aby se clovek naucil verit jen tak polovine toho, co na Nove reknou. 
0/0
31.1.2003 9:37

Lokitka

Re: Re: Zunův komentář
Ted de vo to ale které polovině, že...
0/0
31.1.2003 11:30

Kopačka

Nova
"Důvěryhodné zpravodajství TV Nova" Cha, cha to je snad výsměch, ne? Kdy prosím pěkně bylo
0/0
31.1.2003 7:04

rhaps

Re: Nova
Chichichi chichichichi.Taky jsem se už dloho nepobavila :)
0/0
31.1.2003 8:30

Smileface

:)
No myslim ze verohodnost NOVY to urcite neohrozi,teda pokud by nejaka verohodnost byla:-)
0/0
30.1.2003 23:54

sed trama

j:T.
osobně si myslim, že kralem blbu na NOVE je Jan Tuna-absolutně nechapu proč pořad pobiha, chodi a do toho řve tady se stalo, prave zde ap. přičemž vypovidajci hodnota jeho reportaží je uplně nulova-myslim, že je to člověk , ktery by mel rovněž letět. Problemem je ovšem , že se objevi jinde a to pod jmenem Jan Kilogram
0/0
30.1.2003 23:17

Smileface

Re: j:T.
No mas pravdu.TUNA je skutecna LAMA.Nejlepsi byla reprotaz o "Ulici Smrti"(Byly tam dve smrtelny havarky za 9 dni).Bydlim kousek odtamtud a tou cestou jezdim ja a plno mych znamych kazdej den a nikdy jsem neslysel o tom ze by se tehne silnici rikalo "Ulice smrti".A to ta reportaz zacinala"Ulice smrti,tak jinak uz teto ulici nikdo nerekne..."
0/0
31.1.2003 0:03

m

Re: j:T.
Tuna je fak nejlepsi. A ty jeho oci !!! Pockejte az mu jednou vypadnou. :-))
0/0
31.1.2003 10:35

seves

Re: Re: j:T.
Tunovi už oči dávno vypadly, má je jistě skleněný. Proto si nevidí do huby!
0/0
31.1.2003 15:18

Kiki

Re: j:T.
Je fakt skvělej a řve opravdu nejvíc. Nemá konkurenci, třeba má příplatky za to ječení, proto se tak snaží, metrák jeden.
0/0
31.1.2003 19:38

Honza

Proc1?
Proc dostala vyhazov? Jesli je pravda, ze je to pravda, tak neni duvod. Navic zpusob zpracovani reportaze je presne v duchu, ktery mozna pan Zuna a cela Nova od svych redaktoru vyzaduje. Vzdyt obe situace jsou krasne bulvarni.
0/0
30.1.2003 21:55

Honza

Proc?
0/0
30.1.2003 21:50

kom-ex

div se světe!
...a on jako někdo bere zpravodajství Novy vážně?...
0/0
30.1.2003 21:37

Lucie

Mě to bylo hned divný... že by nějaký český manžel koupil manželce a pro rodinu luxusní barák?! Bylo mi jasné, že jde buď o absolutní výjimku nebo absolutní výmysl... :-/
0/0
30.1.2003 21:21

Kundolíza

Re:
já bych jí ho klidně koupil i lepčí než má ten prďola!
0/0
30.1.2003 21:41

keb

a co se jako stalo?
nebo snad nekdo bere tyhle reportaze vazne??
0/0
30.1.2003 20:54

Malej Jarda

To to trvalo
To to trvalo, nez to nekomu na Nove doslo. Minimalne pred 14 dny, spis jeste driv, uz internetem krizem krazem koloval mail, kde byly dva odkazy do medialniho archivu Novy a vedlo to prave na ty dve reportaze. Jenze Nova hadam internet vubec nepouziva, jinak by o nem nemohli vypoustet takovy kecy (viz treba tady zminenou hysterii kolem w2k)
0/0
30.1.2003 20:18

josefhav

...duveryhodnost zpravodajstvi TV NOVA byla poskozena...
teto vete se snad jen zasmat
0/0
30.1.2003 19:32

Tomas Ruzicka

2000
Vzpomente si na Novackou paniku okolo "problemu roku 2000" ze pocitace nezvladnou prechod. Marne jsem doma vysvetloval rodicum ze to co tam vykladaji odbornici na Nove je uplna bejkarna a PC, lednicka , mikrovlnka ..... pujde v pohode. Obcas si rikam ze ta demagogie by mela byt trestna. Ale to teda neni pripad tehle zpravy, ta se mnou nejak nehla, to neni nic v porovnani s necim jinym.
0/0
30.1.2003 19:21

XAVER

Re: 2000
Mýlíš se chlapče, některé starší řídící systémy opravdu nepřešly ani starovací fázi. Ne všechno o čem nevíš, nemusí existovat.
0/0
31.1.2003 7:32

klex2

Re: Re: 2000
Já myslím, že ledničky, mikrovlnky atd. přežily rok 2000 vcelku v pohodě.
0/0
31.1.2003 8:43

sibelius

A nejen jedna redaktorka
To není problém jen jedné redaktorky. Podívejte se třeba na reportáže pana Cabejška z Jižní Moravy, dost často v nich vystupeje jedna konkrétní osoba a to jeho bratr...Proč schánět někoho cizího, když reportáž může natočit doma v rodině.
0/0
30.1.2003 18:54

Qeebee

Můj názor
Systém
 
POT ĚMKIN
0/0
30.1.2003 18:54

Jirka

důvěryhodnost Novy - legrační protimluv
Zuna má pravdu, že případ důvěryhodnost zpravodajství Novy nepoškodí. Těžko se dá poškodit něco, co neexistuje.
0/0
30.1.2003 18:50

richard

Co se vztekáte?!!
Tak téhle reportáže (stejně jako tisíců dalších) jsem naštěstí uštřen - na zprávy Novy zásadně nekoukám a je to vyřešené! Vždy, když na to musím koukat (na návštěvách apod.) tak se jenom utvrzuju o správnosti své volby.
0/0
30.1.2003 18:23

Olina Skopalova

To je nic
Narode pokud ti hlasi zpravy o tyrani zvirat osoba ktera ma u domu v ohrade 2x2 metry zavreneho Irskeho Setra a zradlo a vodu mu nosi sousedi a kdyz se chce pes probehnout tak ho musi sousedka pustit ven protoze jeho celodenni stekani uz neni schopna vydrzet, nedivim se na NOVE uz nicemu. Pani vazena reporterka Blanka Kovandova a jeji reportaze o pejscich.
0/0
30.1.2003 18:00

Honza

Novu nemám rád...
...právě z těchto důvodů! Zpravodajství je jeden velký kec za druhým, hyenismus až běda- navíc kolikrát zbytečně dokreslený a najednou... Prásk a už je z toho poropuštěná redaktorka jen na to někdo přijde! Nova je jedno velké Bratrstvo Kočičí pracky, ne- li něco horšího!
  Jen tak na okraj, Zuna je sice muž Novy, ale u mne vůl Roku, za a) se stále přebreptává, za b) je to vlezdoprdelka Železňáka!!  škoda, že se nejmenuje Bohouš...
0/0
30.1.2003 17:40

Milacek publika

Re: Novu nemám rád...
Mas pravdu, je to jeden bordel na koleckach a jeste se ten jejich slavny pan reditel nacpe do Senatu. Kez by rada tak jak ji nesnasim protoze je to banda blbu zazila rozumu a sebrala jim licenci. Vzdyt to je vymyvani mozku, nic jineho.
0/0
30.1.2003 18:02

Honza

Re: Re: Novu nemám rád...
I kdyby rada chtěla licenci sebrat, přijde na takový vlastně bezcenný časopis, noviny nebo obálku, po otevření obálky si nezasvěcený bude myslet, kolik že to měl Masaryk dvojníků a přitom celý zfialověl... Ale zasvěcený ví co s tím: Jeden tah pera, obálka putuje do kapsy saka a vysílá se dál... Takhle to tady dneska chodí, bohužel!
0/0
30.1.2003 18:32

Franta

kdyby jenom to
To, jak Nova lže, nebo přinejmenším překrucuje fakta, lze vidět (nebo spíš slyšet) během jejich "objevných reportáží" na téma počítače a technologie. Co ti tam nakdákaj za hovadiny, to je neuvěřitelný. Většina lidí tomu nerozumí, takže běžný člověk má pocit, že dvanáctiletí chlapci nedělají u počítače nic jiného, než "bílí" bankovní konta pře internet, tatínkové funí u dětského porna a mailem nedostanete nic jiného, než virus, který vám zničí počítač. Jestli je tomu tak i u zpráv z jiných oborů, tak potěš pánbu.
0/0
30.1.2003 17:36

tasco

Serioznost - ne - pro peníze a reklamu vše
Bohužel to určitě není první případ ne jen v této TV.
0/0
30.1.2003 17:32

tom

role versus dvojrole
ještě se k tomu musím vrátit - MF Dnes podle titulku nevadí, že se hrálo divadlo, ře lide ve zprávách mají své role - doplatila poure na to, že to byla DVOJROLE.
Zdá se, že vymýšlení ve zprávách jim cizí není.
0/0
30.1.2003 17:29





Najdete na iDNES.cz