Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Metro opět staví na Českomoravské

Vlaky metra opět staví na Českomoravské trasy B. Dělníci tu museli vyměnit poškozené eskalátory. Dopravní podnik tak od povodní zprovoznil už dvanáct stanic. "Od ranních výjezdů vlaky ve stanici zastavují. Vše je v normálu," řekl iDNES dispečer metra. Opravit zbývá ještě šest stanic na trase B.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Rumburak

BÉČKO
Tou Českomoravskou jen DP mlží. Je to zcela zbytečná stanice. Vzpomínáte? Původně se mělo dnešním dnem zprovoznit celé "béčko". Nevádí já si do toho řijna (můj odhad) klidně počkám. Hlavně aď to opraví a zmodernizují pořádně
0/0
31.1.2003 22:14

abc

Re: BÉČKO
Klidně si počkej. Můžeš se zatím naučit česky, nevypadáš jako blbec.  Jinak věz, chlapče, že Českomoravská je možná zbytečná pro tebe, ale ne pro tisíce dalších, kteří metrem jezdí. A pro ty jsi zase zbytečnšj nejspíš ty.
0/0
1.2.2003 18:09

Rumburak

Re: Re: BÉČKO
Tak si osle to cestování vychutnej když je pro tebe tak životně důležitý jezdit jednu zastávku z Českomoravské na Palmovku metrem. Dál to stejně nejede.
0/0
2.2.2003 15:33

abc

Re: Re: Re: BÉČKO
Netušil jsem, že metro jezdí jen z Českomoravské na Palmovku.
0/0
3.2.2003 18:45

*ota*

Re: Re: BÉČKO
Můžeš se zatím naučit česky,zbytečnšj,vypadáš jako blbec.
0/0
2.2.2003 16:51

Olda

kyvadlova doprava
Pekny, vsude pisou, ze uz funguje Ceskomoravska, ale to z Cernaku na Palmovku porad musi jezdit kyvadlovka s prestupem na Kolbence? Aspon jsem teda neslysel nic o tom, ze by to hodlali zmenit... Pritom kdyz uz funguje ta Ceskomoravska, tak by vlaky mohly jezdit z Cernaku na Ceskom. normalne, tam se obracet a kyvadlo jezdit jen z Ceskom. na Palmovku... ve spicce by tim urcite dosahli podstatne prijatelnejsiho moznyho intervalu
0/0
31.1.2003 9:09

eQuido

Re: kyvadlova doprava
No, až na to, že na Palmovce se nemají kde otočit, je to dobrá úvaha :-)
0/0
31.1.2003 9:28

milan

Re: Re: kyvadlova doprava
to už by ale snad nebyl takovej problém aby mezi českomoravskou a palmovkou to jezdilo i nadále kyvadlově. kdyby to jezdilo z černáku normálně až na českomoravskou, tak by to spoustě lidí ušetřilo hodně času, protože by se přímo dostali aspon na vysočanskou, která je přestupním uzlem pro tuto část prahy. dosavadní přestupní stanice kolbenova je tak akorát na dvě věci....
0/0
31.1.2003 11:48

Petie

Re: kyvadlova doprava
souhlasim, protoze to je porad o jeden ten prestup vic...ja hlavne doufam, at zprovozni minimalne Florenc a ostatnima at to projizdi....
0/0
31.1.2003 9:33

Iani

bezpečnost OK?
Ten Wowesný asi dostal pěkně po hubě, že teď nedělá problémy.
0/0
29.1.2003 23:02

Nasranej Pražák

To je ale úspěch! Doufám, že si za to Houfek nezapomene vyplatit prémie.
Dneska jsem šel okolo a ten binec, co je vidět zvenku vypadá, jako by na Českomoravské prošla povodeň včera. Ale dole se to už asi blejská.
Chybí mi stále informace, kdy vyrazej z funkce Houfka a jestli ho náhodou nezavřou. Asi to má na magistrátu dobrý. Rozhodně lepší, než pan Županič.
0/0
29.1.2003 22:57

Martin

urychlení opravy metra
Já to stále nechápu - metro má v noci 5 hodin přestávku, kdy vůbec nejezdí a ti šašci musí uklízet a odvážet odpad zrovna o víkendech - jako kdyby to nemohli udělt v noci - nevím tedy, kolik toho odváží, nejspíš hodně, když potřebují na to potřebují tolik času.
Pokud někdo máte podrobnější informace, ozvěte se - věřím, že nejsem sám, který tuto časovou náročnost nedokáže pochopit. M.
0/0
29.1.2003 16:42

Tomáš

Re: urychlení opravy metra
1) v té noční výluce se musí zkontrolovat provozované úseky a provést plánované opravy. Ani jedno, ani druhé nelze dělat za situace, kdy jezdí vlaky. 2) Nákladní doprava v metru jezdí na odhlášky, což snižuje propustnost tratě. 3) Nákladní doprava jezdí výrazně pomaleji, jednak z trakčních důvodů (z Anděla do Butovic je to dost do kopce a lokomotivy nemají, a ani nemohou mít, stejný výkon, jako osobní elektrické soupravy s pohonem každého podvozku) a za druhé z důvodů bezpečnostních (povodňový náklad je zhusta nestandartní, musí se brát ohled na průjezdný profil, na to, aby se to někde nevyvalilo, ...). 3) Oběh vozů a lokomotiv (Ani jednoho, ani druhého není neomezené množství) V době noční výluky lze vytáhnout tak 1 - 2 vlaky, vzhledem k tomu, kolik tam toho je, je to žalostně málo.
0/0
31.1.2003 10:34

Rumburak

Re: Re: urychlení opravy metra
Povodně nám ukázali, že ten vyše popsaný bod 1) dělají zajisté svědomitě!
0/0
31.1.2003 22:10





Najdete na iDNES.cz