Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Americké naléhání do války nestrhává

Ani nejbližší spojenec už nemůže zastavit amerického prezidenta v postupu proti Iráku. Britský premiér se v pátek sejde s Georgem Bushem v Camp Davidu. Tony Blair americký plán na okamžitou vojenskou akci ani nepodpoří, ani nezamítne, soudí analytici. Za používání dvojího metru odsoudil Washington bývalý šéf týmu zbrojních inspektorů OSN Richard Butler.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Balvan

Úvaha
Opravdu přemýšlím, jestli máme právo posílat armádu zabíjet jiné lidi, protože se nám nelíbí nějaký diktátor.
Pokud by Irák opravdu chystal útok na USA a Evropu, jak jsem se s údivem několikrát dočetl, zajímalo by mě, jak by to udělal a jaký by měl důvod. Irák není fanatickou islámskou zemí (jeden z důvodů proč USA Irák podporovaly bylo, že se postavil proto fanatickému režimu v Íránu).
Pak nevím, kde by na to vzal armádu a zbraně. Země která 8 let válčila a která má 20 mil. obyvatel včetně znepřátelených Kurdů, starců a kojenců by mohla soupeřit s přetechnizovaným západem, jen snad v nějaké válečné filmové parodii. Těch několik zastaralých raket Scud může ohrozit tak maximálně Sýrii (konstrukčně mají původ v hitlerovském Německu). A tankové vojsko hrálo prim možná na začátku studené války.
Kdo si něco o Husajnovi přečetl, zjistí, že vždy jednal tak, aby režim, který řídí přežil. I když navenek štěká jako pes, ve skutečnosti ví, že nemá šanci a kdyby se postavil západu, nemůže na tom nic vydělat a byl by to jeho konec. Je to vychytralý diktátor, ale ne úplný imbecil.
Jo a tím, co řekl americký prezident jsem se celkem pobavil. Prý jim válku vnucuje někdo jiný a oni se obětují,...... Jako by to vypadlo z Husajnovy rétoriky
 
0/0
29.1.2003 18:52

Moravak

Re: Úvaha
Opravdu přemýšlíš a přemýšlíš, a až po větu  A tankové vojsko hrálo prim možná na začátku studené války jsou Tvé úvahy vcelku správné. Měl by si ovšem přemýšlet ještě dál a hloub a přesněji, a položit si na například otázku  A co když ten Irák stál v pozadí útoků na WTC z 11.září 2001 ? 
Takovou otázku nemůžeš ze svých hlubokých analytických úvah přece vynechat
Tak a teď můžeš opět pokračovat ! Rád si Tvé další úvahy a analýzy, Balvane, přečtu.
0/0
30.1.2003 9:25

barbudo

Re: Re: Úvaha
Je možné, že za útokem na WTC je Saddám. Hoši z Mossadu to říkali hned druhý den. Možná měli důkaz, možná měli jen důvod to říkat. Před časem tentýž pan president hovořil o jakýchsi důkazech proti jakémusi bin Ladenovi. Taky je nikomu neukázal, ale jeho omezený kontingent je nyní dočasně umístěn v Afghánistánu, kde za podpory spřátelených islámských teroristů i spřátelených bývalých sovětských plukovníků zlikvidoval vládnoucí partu a nahradil ji vládou výše zmíněných. Může být, že po Iráku se najdou neviditelné důkazy proti někomu dalšímu.
0/0
30.1.2003 10:25

Moravak

Re: Re: Re: Úvaha
Předpokládejme, že Irák skutečně stojí v pozadí útoků na WTC. Ano, jedině za tohoto předpokladu, je útok na Irák oprávněný. Pokud však nebude schválen radou bezpečnosti a přesto bude proveden, dalo by se říct, že je to to samé jako lynč masového vraha rozvášněným davem. Jestliže USA chtějí lynčovat a nechtějí respektovat soud (radu bezpečnosti), potom však již těžko mohou mluvit o demokracii a právu. Záleží na nich, co si vyberou. Může mi však někdo namítnout, že jde o daleko vážnejší věci, než o masového vraha. A já mu na to ihned odpovídám - ano, máš pravdu, jde o mnohem vážnější věci a je otázka, zda to srovnání útoku na Irák s lynčem, přece jenom trochu nepokulhává. Ano, Američané jsou v obtížné, nezáviděnihodné situaci, do které se ovšem přivedli sami svojí ne příliš rozumnou zahraniční politikou vměšování se do cizích záležitostí (velice mírně a diplomaticky řečeno). A nám nyní bohužel (musím to slůvko použít) nezbývá nic jiného než je v jejich akci podpořit. Jsme totiž jejich spojenci a od spojenců se takové chování očekává. Jak bychom pak mohli chtít v budoucnu, aby nás Američáné ochránili před případným agresorem ? Musím však ještě jednu větu říct. Vždy jsem považoval naši snahu o překotný vstup do NATO za dané tehdy vzniklé politické situace za věc ne příliš šťastnou. Měli jsme lepší volbu, mohli jsme být neutrální zemí, tak jako například Švýcarsko  - a dnes jsme nemuseli jít do války. Vážení politici, proč děláte pořád samé chyby ?  Nejprve si necháte rozkrást a vytunelovat celou naši republiku, a teď jste náš mírumilovný národ dokonce zavlekli do války.
0/0
30.1.2003 11:26

misha

uz dloho jsem se takhle nepobavila
Momentalne ziju v Japonsku na americke namorni zakladne, kde slouzi muj manzel. Skoda, ze si tady ty kecy o valce nemuze precist! Je u spec. jednotek a verim, ze by byl uchvacen kolik lidi se tady "vyzna" a kolik se jich hrne do valky s Irakem. Bush je plnej blbych kecu o vlastenectvi a narodni povinnost  a apod a kdyz ho tak posloucham, tak bych nabyla dojmu, ze vsichni am. vojaci se jen tresou na to aby mohli oddelat par iracanu..OMYL!!! Je to presne naopak, mel by navstivit par jednotek v zamori a pochopil by, ze by ho s radosti vsichni "vyfuckovali" i s tou jeho podelanou valkou. Ne vsichni jsou takovi krveziznivci jako on a zbytek co dychtej po valce, i kdyz slouzi u armady. Me se to narozdil vetsiny z vas dotyka osobne, protoze jestli muj manzel a zbytek tech kluku ma jit do valky a neco se jim stat, jen proto to, ze ten idiot Bush touzi po iracke rope a je pro nej nepripustne ted sbalit saky paky a vypadnout s Gulfu kdyz uz tam ma nashromazdenou hezkou armadicku, prestoze inspektori nic prukaznyho zatim nenasli ..protoze takovou mezinarodni ostudu..to ON by prece neprezil...tak takovou valku at si strci do pr.. a kterokouli jinou taky..PEACE.
0/0
29.1.2003 6:02

Miki

Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
No jo, když si nějaká dáma vezme za muže třeba hokejistu a pak se diví, že musí její muž nastoupit na utkání, tak vcelku nemám k tvému příspěvku co říct.
0/0
29.1.2003 7:41

Jitka

Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Chapu tve rozpolozeni, ale USA ma profesionalni armadu a tvuj manzel je jednim z nich. To jsi snad vedela, kdyz sis ho brala, ne? Kdo se da do armady,  dela svou praci a dostane za ni zaplaceno. Vi predem, ze ho poslou kde je to zapotrebi. Ptat se ho predem  taky nebudou. Je to zkratka jeho dzob. Ja ti preji, aby se ti vzdycky vratil ve zdravi.
0/0
29.1.2003 9:07

misha

Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
V tom s vami absolutne souhlasim. To ovsem nebyla ma pointa. On si svou praci vzdycky odvedl a odvede, jak jste podotknuli, dostava za ni zaplaceno. Ma pointa je ve zbytecnosti tehle a dalsich valek a ve zbytecnosti umirani kohokoliv at uz vojaku nebo tech na druhe strane..iracanu. A taky pohled na realitu, tady prece nejde a nikdy neslo o zbrane hromadneho niceni, ale pouze o ekonomicke zajmy USA a takovej duvod k valce me teda poradne stve. ..tot vse.
0/0
29.1.2003 9:40

misha

Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
A milemu Mikimu bych chtela rict, ze za prve..nedivim se..a jestli jsi v mem komentari postrehl uzas, tak tos postrehl spatne. Za druhe...nemyslis si, ze tve srovnani hokejoveho zapasu a valky je ponekud mimo?..Tak vis co, zkus si to naostro. Bez, vem hokejku a nastrilej par golu a pak bez, vem M16 a zastrel par lidi..uvidime jestli tam pocitis nejakej rozdil..pak se ozvi, jak to dopadlo...ovsem za predpokladu, ze tu druhou fazi prezijes ve zdravi.
0/0
29.1.2003 9:57

Miki

Re: Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Mno, pokud budu hokejista  - budu se snažit střílet góly. Pokud budu profesionální voják tak musím počítat s tím že jednou budu dělat to za co jsem placený, tzn. v případě války i střílet do lidí. Normálnímu člověku by to bylo asi jasný - ale u tebe to vypadá že žold po boku uniformy bez rizika se ti moc líbí. Ale když přijde na to aby si peníze investované do jeho výcviku opravdu zasloužil, tak by jsi nejraději měla doma protiválečného aktivistu. Nejsi náhodou původem z čech? Dost mi to připomíná mentalitu zdejších chytráků.
0/0
29.1.2003 12:06

misha

Re: Re: Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Vis co, pises o necem o cem nemas absolutni paru. Ono se to hezky keca a moralizuje, kdyz si sedis doma pekne v teplicku. Muj manzel neni u navy ani dva roky ani pet let ale 13, takze zazil vic sracek a valek, nez ty si dokazes vubec predstavit, ne proto, ze by si to uzival ani s tim souhlasil, ale proto, ze je to jeho job. Ja naproti tomu jsem sice z Cech, tak jako ty, ale mam mozek, kterej premysli a vidi i jine alternativy nez valku a taky obycejnej strach z toho co bude. Coz ty ovsem nikdy nepochopis, ty bys totiz nesel nikdy do zadne valky, ani kdybys za to mel byt placenej. At se ti dari.
0/0
29.1.2003 13:26

David

Re: Re: Re: Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ja te dokazu pochopit jako zenu, ale stejne ma Miki pravdu. Ja mam syna v Navy a proste je to jeho job. Vycvik a bezpeci materskeho pristavu je jedna vec, ale realita proc ten vycvik delal je druha. Muzes s Bushem nesouhlasit na to ma kazdy pravo a ja s nim taky nesouhlasim na sto procent. Ale je jednou zvolenej jako president, ma povinnost zvazit nebezpeci pro ameriku a pro svet a jestli jsou informace opravdu tak prukazny, ze Irak podporuje terorismus, tak holt i muj syn bude v zalivu a nese on i ja riziko, ze prijede domu v igelitovym pytli. Ze z takove predstavy nemam radost je fakt, ale je to jeho prace a ze v zivote zavisime na rozhodnuti i jinejch (jinak je to anarchie) to je proste fakt zivota. Jestli jeho kapitan bude chybovat a udela spatny rozhodnuti, muze to odnest i muj syn, stejne tak jako s presidentem. Ale nedelat nic je take pravdepodobne, ze to odeseme i my ve vetsi mire az se v mestech budou sirit chemicke bomby. Armada je od toho, aby tohle pokud mozno zastavila. Vzdyt nikdo nemuze branit tvymu manzelovi, aby z Navy odesel, ne? A jestli nejde, pak hodnoti, ze riziko, ktere podstupuje odpovida vyhodam, ktere dostava. To jsou prece zakladni pravidla zivota.
0/0
29.1.2003 16:03

Lidožrout

Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Moje milá, pokud jsi skutečně manželkou amerického vojáka, což se na Internetu nedá nikterak zjistit a Tvoje názory až podezřele korespondují s názory některých mírových holubiček, dovol abych Ti sdělil následující. Hluboce si vážím Vašeho prezidenta a říká-li, že se musíme poučit z minulosti, má stoprocentní pravdu. Zejména obyvatelé Evropy by si měli být vědomi toho, k čemu to vede, když jeden bláznivý diktátor přeroste světu přes hlavu. Jen se ale najde politik, který je ochoten jednat a je ochoten za to zaplatit svojí politickou popularitou, už jsou ulice plné protestujících. Jsou to ti samí lidé kteří, když se hekatomba přežene, zasednou v první opravené kavárně a začnou mudrovat na téma, co tehdy měli neprozíraví politici udělat. Bohužel je americká vláda v tomto snažení osamocena a je mým (jedním z mála) důvodů k hrdosti, že česká vláda ji podpořila. Chápu pocity lidí, kteří mají do války jít, nicméně jak bylo shora uvedeno, je to jejich povolání (na rozdíl od našich vojáků z donucení) a co se vlastních iráčanů týče, jejich ztráty na životech zatím způsobil jejich milovaný vůdce sám, pokud se nemýlím, když jim vylil nějaké chemické svinstvo (které oficiálně nevlastní) na hlavu. Osobně naprosto netoužím po tom, aby totéž svinstvo vylil na hlavu mně, nebo mojí rodině. A to vůbec nemluvím o útoku na Kuwait. A proto si rozhodnosti Vaší vlády vážím.
0/0
29.1.2003 13:46

René

Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ty píšeš,že nic průkaznýho nenašli.To jsi určitě četla v Blesku,nebo v Hromu.Jen at jde do války,znám pár takových vysloužilých legionářů z Francie,kteří šli do armády USA.Podle toho,co vypráví za pohádky"jsou to hotoví zabijáci".Potřebovali by prí nějaké vzrůšo.Ated když jde do tuhého je to podle tebe nespravedlivé!Ted jsou malí vojáčci a čekají ve strachu,co bude.Jestli chceš napíši TI jejich jména možná mezi nimi najdeš i svého muže.Tak hlavu vzhůru a až se Ti ve zdraví vrátí od někud z polní kuchyně,nebo s proviantního skladu a bude všem vykládat jaké to bylo peklo tak ho pozdravuj.No popravdě řečeno nechtěl bych vás dva potkat,určitě bych na Vás nedohlédl!
0/0
29.1.2003 13:32

misha

Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ach jo..tak se nam to tady nejak zvrtlo, bud jsem se vyjadrila spatne a nebo jste me proste nepochopili....kazdopadne takhle jsem si tu diskusi teda nepredstavovala...Renemu: rekla jsem, ze muj manzel je u spec. jedn...ne proviantak ani skladnik, asi bych tady v tom pripade vubec nediskutovala. Nevim, jestli si ze me teda srandu a nebo neumis cist. ......Ja jsem proste pacifista a vzdycky jsem byla a nemeni na tom nic fakt, ze muj manzel je u namornictva..proc taky? Muj zivot tento a jine konflikty bohuzel dost ovlivnuji a proto se na to divam jinak a nedokazu to asi videt s tak super nadhledem. Kazdopadne jsem si myslela, ze na serveru idnes se da diskutovat i jinak nez urazet nebo zesmesnovat viz. Rene, Miki apod. Tak vam panove dekuji za konstruktivni dialog, bylo to velice poucne, uz vim, proc neziju v Cechach.
0/0
29.1.2003 14:45

David

Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ja myslim, ze sis ale odpovedela. Byt dusi pacifistkou a zenou vojaka je jako se snazit spojit vodu a ohen. Dost nestastna kombinace, ma-li to zit v koexistenci.
0/0
29.1.2003 16:06

misha

Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ach jo..tak se nam to tady nejak zvrtlo, bud jsem se vyjadrila spatne a nebo jste me proste nepochopili....kazdopadne takhle jsem si tu diskusi teda nepredstavovala...Renemu: rekla jsem, ze muj manzel je u spec. jedn...ne proviantak ani kuchar apod., asi bych tady v tom pripade vubec nediskutovala. Nevim, jestli si ze me teda delas srandu a nebo neumis poradne cist. ......Ja jsem proste pacifista a vzdycky jsem byla a nemeni na tom nic fakt, ze muj manzel je u namornictva..proc taky? Muj zivot tento a jine konflikty bohuzel dost ovlivnuji a proto se na to divam jinak a nedokazu to asi videt s tak super nadhledem. Kazdopadne jsem si myslela, ze na serveru idnes se da diskutovat i jinak nez urazet nebo zesmesnovat viz. Rene, Miki apod. Tak vam panove dekuji za konstruktivni dialog, bylo to velice poucne, uz vim, proc neziju v Cechach.
0/0
29.1.2003 14:46

René

Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ty chudinko dost tě to vzalo,já také nežiji v česku a nikdy bych se tam nevrátil.Podle toho co tu píšeš soudím,že se dost vychloubáš jak žiješ v cizině a máš manžela v armádě.....Bud na něho hrdá a nehrej nám tady na city.Víš moc dobře,že stejně do války nepůjde a když už je u toho námořnictva,tak budou zakotvení hodně daleko.
0/0
30.1.2003 0:34

Pilat

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
29.1.2003 16:21

Guderian

Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Pokusil byste se prosím, jen tak kvůli mě, arogantnímu "ultraortodoxnímu hňupovi, se kterým je každá diskuse beznadějná", poněkud blíže vysvětlit, co si představujete pod pojmem "přerozdělování světového majetku". Co to probůh je, ten světový majetek, že jsem tak smělý...? Pokud už musíte používat pojem imperialismus, pokuste se nejdříve (nejlépe v nějaké dětské encyklopedii) alespoň zhruba zjistit, co je jeho obsahem.
0/0
29.1.2003 17:08

misha

Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Ahoj Pilate, abych pravdu rekla, tak jsem se sem nechtela ani vracet...docela me to tady vzalo...teda ty zpusoby jak se tady lidi bavej...kazdopadne dik za podporu, moc jsi mi tim pomohl. Vsichni ti, co si mysli, ze jenom proto, ze se clovek da k armade, tak za a..je to stroj na zabijeni, za b.. tesi se na kazdy dalsi konflikt, za c.. je to srab, co si mysli, ze to vsechno precka v pohode a teplicku a samo, ze s vyhodami, ktere armada (aspon americka) nabizi vzkazuju, ze je mi jich lito. Muj muz se dal k navy, ne jen proto, ze to ma vyhody (ostatne jako kazdej jinej job) ale taky protoze veril, ze dela spravnou vec, ze treba necemu pomuze, ze neco muze zmenit ...ale ne takhle, ne touhle valkou v Iraku...kdybyste ty kluky videli, kdybyste si tim prochazeli ...mluvili byste proste jinak.. Ja samozrejme nesouhlasim s rezimem Sadama, ale stejne nesouhlasim s rezimem, kterej panuje v Severni Korey, Iranu apod...napadnou Americani taky tyhle zeme...kdo je dalsi na rade?....je to cely komedie, s tim rozdilem, ze panove se tomy mohou smat, zatimco jini bojujou za to aby jim ten usmev nezmrzl na rtech.. Jeste jedou diky Pilate, ne za to, ze jsi me podporil, ale za tvuj kultivovanej projev.
0/0
29.1.2003 17:23

hlava

Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
misho,smekam klobouk,drzet taskarici az do konce a potom to vypointovat zaverecnou vetou,to je profi vykon,smekam!!
0/0
29.1.2003 19:01

VRÁTNÝ OTA

Re: Re: Re: uz dloho jsem se takhle nepobavila
Mám noční službu,ale co tu od tebe čtu přiznám se TROCHU SE BOJÍM,VŽDYT TY MÁŠ DOMA MAŠINU PŘIPRAVENOU NA ZABÍJENÍ! Už se nedívej na ty americké filmy a vrat se do reality!
0/0
30.1.2003 0:45

Hnusoň

He,he,he - a pšouk s tím uděláte
Sadám už má na kahánku !!!§§§§§§§§§§§
 
0/0
28.1.2003 22:34

hovnival

Re: He,he,he - a pšouk s tím uděláte
Ze tys byl v hospode!!!!
0/0
28.1.2003 23:23

Júlinek šíšal

Re: Re: He,he,he - a pšouk s tím uděláte
kdyby jen to. našel ale také kuličku, dobře proleželou....a teď říká, že je jeho. Co Vaše, jsou všechny?
0/0
29.1.2003 0:04

Hnusoň

Re: Re: Re: He,he,he - a pšouk s tím uděláte
Asi na tebe pošlu kosa
0/0
29.1.2003 9:38

nebezec

!
Uvidite, ze tentokrat to dopadne tak, jak uz jsem naznacil. Vsechno tomu nasvedcuje, a pak juraskove, pilatove, davidove, jany a vsichna ostatni povedena individua pochopi, kudy vede cesta.
0/0
28.1.2003 20:54

lopata

Re: !
"tudy vede cesta a tamhle je mokrina"hahaha..nebo cesta do minuleho stoleti???valek neni nikdy dost????Murfy?
0/0
28.1.2003 20:58

nebezec

Re: Re: !
Cesta vede nekdy pres mokriny, nekdy po poli. Jenom jedna je spravna. A na tu se vydejte. Jeste neni pozde tuto cestu odhalit. Jeste je to mozne zmenit.
0/0
28.1.2003 21:01

lopata

Re: Re: Re: !
jiste..ona totiz kazda cecta zivota konci smrtiiii..a tak proc si nezahrat na boha ..a nekomu ji nezkratit..ze?
0/0
28.1.2003 21:06

nebezec

Re: Re: Re: Re: !
Cestu si muzes zkratit, ale musis davat pozor, zda-li tam neni mokrina. To se pak muze stat, ze se zpatky na cestu nedostanes. Ovsem je spravne na cestu klast ruzne nastrahy, takze nevedomi lide ze spravne cesty sejdou a jiz na teto ceste nezabiraji misto tem, kteri znaji svuj cil a jsou si vedomi svych hodnot.
0/0
28.1.2003 21:12

Pilat

Re: Re: Re: !
a gde ze to blouznite? a mimozemstane taky prilitnou?
0/0
28.1.2003 21:09

lopata

Re: Re: Re: Re: !
"pak mu ji vzal a usek"!!!!hahahha
0/0
28.1.2003 21:12

nebezec

Re: Re: Re: Re: Re: !
..spravne to je: ..zabalil a usek.  :)
0/0
28.1.2003 21:14

lopata

Re: Re: Re: Re: Re: Re: !
jo jooo..zabalil...ale ja myslel.."zkratit" jako zabit..vis?..jinak bylo tu hezky..babovka je uz snedena..tak ja uz asi pujdu...?Mirek Dusin
0/0
28.1.2003 21:21

nebezec

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !
Proc bys, lopato-dusine, nekoho zabijel?? To by od tebe nebylo hezke.
0/0
28.1.2003 21:31

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: !
spíš než cestu to fakt připomíná pěknou bažinku - něco jako když blahé paměti Rudolfek císař římský říše německé chtěl dosta dosud nezvládnutého krále Přemysla Otakara II, a též rozjel dvojí propagandu - jednu čížkům proti nehodnému králi, druhou ostatním proti nehodným čížkům ... no, čížci nezůstali moc dlužni ... a hele, vždyť ona ta Marie Terezie se svým nehodným osvíceným synáčkem si musel ty čížky zachránit .... a ať se dělo co se dělo, je to tu furt ... a nejlepší vtip na tom je, že i bude. Takže sice žádné řešení, dokonce ani pro toho, kdo si nechává zdát, jak si namastí kapsu ... neb každý chvilku tahá pilku, že?
0/0
28.1.2003 22:57

Bobb

velmi zjednoduseny priklad
Rad bych misto cisel rezoluci, vzhledem k urovni nekterych zdejsich diskuteru, pouzil jednoduchy priklad ze zivota a zeptal se, jak by jste to resili v beznem zivote. Tedy: Dejme tomu, ze mas vzduchovku. Mit ji nesmis, ale mas ji (podepsals Zenevskou konvenci). Jednou v r.1988 ji vezmes a postrilis tou vzduchovkou brutalne sousedy z domu (brezen 1988 - nervovy plyn v meste Halabja). Nasledne prepadnes sousedni dum, z kteryho te sice vyzenou, ale zustanou tam po tobe olovene broky (viz. iperit co detekovaly nase jednotky v r.1991). Pak ti vsichni lide mesta reknou - znic pred nasima ocima tu vzduchovku i broky (rezoluce 687). Ty se vykrucujes dvanact let, rikas jo jo nicim, uz sem upiloval hlaven, uz pazbu... v r.1996 ti ale najdou pazbu celou a strojek na vyrobu broku, i nejaky broky, cos rikal ze uz nemas, ty reknes "co je vam do me? co mi lezete do kredence? vypadnete!" Mesto se ctyri roky hada, co s tebou. Nakonec ti da nejsilnejsi soused v dome nuz na krk. Tak cos s tim udelal? Cele mesto vola "jo rekni kde to je, hned ted!" (rezoluce 1441).Ty uz mas vzduchovku davno schovanou u babicky, tak ti ji nikdo nenajde, tak zase zalzes, ale oni vedi zes mel broku mnohem vic a taky ze tu hlaven sis nenechal nikdy pred nikym zaslepit. A vesele vsem rikas "ja nic ja muzikant, me muzete verit, polepsil sem se, uz sem to znicil." Ale stejne se vsichni nemohou tech dvaceti broku dopocitat. Co udelaji sousedi? Co ten nejsilnejsi soused? Budou ti verit? Nebo to nebudou riskovat a silou vbehnou k tobe i k tve babicce, aby meli jistotu ze uz nikdy to nepozijes tak, jak jsi byl vzdy v minulosti zvykly?
0/0
28.1.2003 20:09

lopata

Re: velmi zjednoduseny priklad
..jeste si zapomel na dedu,strejdy a tety...mozna ma i potomky..mozna i vnoucata...to je k smichu...co treba ze by tu vzduchovku hodil do popelnice..je na skladce..a ted jeho velky silny soused chce potvrzeni od skladky..???trochu ujety..ne? jak chces dokazat ze si to udelal nebo ne?ale zase chapu..kdyz mas vzduchovku..(nebo mel)..videl ji nekdo od konce valky..94..nebo nak tak?neznam nikoho kdo ji videl potom,znam ..ze nekdo videl mastnej papir a lis na vyrobu broku..ale kde jsou broky???
0/0
28.1.2003 20:25

jurasek

Re: velmi zjednoduseny priklad
ma to jeden logicky problem..........snazil ses dobre, ale kdo je ten nejsilnejsi soused iraku?.......podle mne sousede iraku nehledaji ani brokovnice, ani se po nich neptaji, naopak......za tech 12 let prubezne obnovili vztahy s irakem......
0/0
28.1.2003 20:27

David

Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
ale nemudruj zase. najednou neplati resoluce osn?
0/0
28.1.2003 20:36

jurasek

Re: Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
tos psal ty, americky orle bez kridel??????novy nick bob? LOL!...pekna prasecina, jak mne to jenom nemohlo napadnout, ze to budes ty s tvym coca cola university, chattanooga online vzdelanim!! LOL!.....takze osn je ten velky soused? ja myslel, ze osn je to alegoricke mesto sousedu.........moc vas tam na te chattanoogske universite neuci premyslet......vypelichany orliku, prumerny galsky kohout unaveny  po dennim zamestnani by te rozcupoval na cucky....
0/0
28.1.2003 20:42

David

Re: Re: Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
otrepany a opelichany myslenky jak ten tvuj kocicak
0/0
28.1.2003 20:48

zootechnik

Re: Re: Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
Jste dvouhlave tele,odsouzene k brzkemu nebyti,kohout nikoliv.
0/0
28.1.2003 20:50

David

Re: Re: Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
btw ty schizo schizovata, pamatuj si jednou pro vzdy, ze ja zadny nicky nemenim. tobe proste nejde vubec na ten tvuj mdlej mozek, ze by na svete mohlo byt vic lidi, kteri nevidi tvoje myslenky jako zrovna moc bright
0/0
28.1.2003 20:51

lopata

Re: Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
..samo,,ze "vsechny rezoluce plati"..ale do byznysu nam nekecejte!!!!hahahha
0/0
28.1.2003 20:44

Pilat

Re: Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
gdyby jsme se meli mlatit za kazdou nesplnenou rezoluci OSN tak by srael uz neexistoval.
0/0
28.1.2003 21:11

Garry

Re: velmi zjednoduseny priklad
Musíš ještě dodat, že mu tu vzduchovku koupil jeden z těch sousedů a řekl: hele, pokud ji budeš používat jenom na střílení souseda ze 4. patra, tak toho klidně zlikviduj, nás taky štve...a my budem dělat, že to nevidíme. Navíc ti budeme dodávat pravidelně broky a jestli se vozve Vomáčkova z druhýho, tak dosvědčíme, že jsme nic neviděli a řekneme, že ti Novák ze 4. chodí za manželkou. Navíc máme v domě největší byt a známe se s domovníkem, takže když bude potřeba, můžeš se na nás spolehnout...kdyby vzduchovka nestačila, dodáme ti kulomet, jen toho Nováka zlikviduj!
No diví se někdo, že tou vzduchovkou soused střílel??
 
 
 
0/0
28.1.2003 20:34

jurasek

Re: Re: velmi zjednoduseny priklad
:)@garry
0/0
28.1.2003 20:36





Najdete na iDNES.cz