Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf nám rozepínal kalhoty, říká žena

Sexuální obtěžování. Existuje vůbec? Může snad někomu vadit, že ho někdo jiný osahává? Během soboty lidé telefonovali na čtenářskou linku redakce MF DNES a vyprávěli své příběhy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jirka

Obtěžování ?!
Doufám, že se nebudeme muset nakonec bát ženě podržet kabát, pustit jí do dveří nebo pomoci s taškou...
0/0
28.1.2003 10:54

Mirabella

Re: Obtěžování ?!
Ne, to se nemusite bat, to my vam podrzime kabat, pustime do dveri a pomuzeme s taskou ...
0/0
28.1.2003 16:29

.

Re: Obtěžování ?!
To si opravdu myslíš, že pomoc do kabátu, otevření dveří, poznámka typu "tobě to sluší" nebo třeba i "svlíkací" pohled je totéž jako nenápadné (často i nápadné)objímání kolem ramen vedoucím (pokud možno o jednu až dvě generace starším), osahávání na stehnech, eventuelně i výš, pozvánky do soukromí kanceláře, nebo bytu "přijďte za mnou slečno zítra domů, tu diplomku dáme určitě dohromady" (promovala jsem s ročním zpožděním a jiným tématem i profesorem, bohužel nahlas jsem to neřekla a dodnes toho lituju) a pokřiky typu "hele vole, viděls ty kozy"? Já jsem jinoho mínění. Madla
0/0
28.1.2003 17:37

Fešák Alois

Spolupracovnice mi za něho tahala pod pracovním stolem, až mi ho vytahala na 40 cm.
Jedná se o obtěžování, když to bylo příjemné a prodloužila mi jej?
0/0
28.1.2003 9:06

Fešák Alois

Spolupracovnice mi za něho tahala pod pracovním stolem, až mi ho vytahala na 40 cm.
Jedná se o obtěžování, když to bylo příjemné a prodloužila mi jej?
0/0
28.1.2003 9:06

Fešák Alois

Spolupracovnice mi za něho tahala pod pracovním stolem, až mi ho vytahala na 40 cm.
Jedná se o obtěžování, když to bylo příjemné a prodloužila mi jej?
0/0
28.1.2003 9:06

sammy

slepice
Některý slepice se nám sem snažej zanýst nějaký pošahaný americký manýry. Už asi zapomněly, na co jí vlastně mají.
0/0
28.1.2003 0:34

XXX

Re: slepice
Ale jdi ty brepto. Na to aby ses moh zařadit do týhle diskuse, musíš trochu dospět. Nepatříš mezi ty, o které mají ženy zájem.
0/0
28.1.2003 10:21

tom

Sexual harassment
V USA by sli sedet za "Sexual harassment".
0/0
27.1.2003 17:59

Dan(1)

Nedá mi,
abych se nepodělil o zážitek, kdy si na mne žena stěžovala proto, že jsem ji sexuálně neobtěžoval. Měl jsem v kanceláři spoustu mladých děvčat a obtěžovali jsme se navzájem, a to poměrně drsným způsobem. Holkám jsem přes halenky rozepínal podprsenky, ony zase "kontrolovaly", zda mám každý den jiné slipy. Jenže po čase přibyla kolegyně, už po čyříctce, rozvedená a o tu neměl zájem nikdo. Evidentně trpěla. Stalo se, že jsem něco vysvětloval nové, osmnáctileté spolupracovnici, a jak jsme byli skloněni nad stolem, ze zvyku jsem vzal rukou za její koženou minisukni. Musíš pořádně, houkla, zůstávaje v předklonu, načež si sukni vyhrnula nad sporé kalhotky, vzala mi ruku a položila mi ji na své hýždě. Jenže to zahlédla ona čtyřicítka a za pár minut jsem byl na koberečku a vyfasoval jsem napomenutí. Tak jsem vzal šéfa do kanceláře a zeptal jsem se kolegyň, zda mají pocit, že je obtěžuji. Od papírů se odlepilo několik páru udivených očí, takže šéf zase odešel. Když za ním zaklaply dveře, čtyřicítka trhla hlavou a polohlasně řekla: A stejně se vošahávali, já to viděla.
0/0
27.1.2003 16:24

jarys

Re: Nedá mi,
nemáš tam fleka ?
0/0
27.1.2003 17:16

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: Nedá mi,
Vážený Dane1!
1) Klobouk dolů, co jste schopen na sebe napsat, pokud si ovšem neděláte srandu. Nechápu, jak se vůbec může u Vás někdo  soustředit na práci. :-)
2) Chudinka paní, stará, rozvedená, mějte s ní soucit. Co máme dělat my staré a ošklivé, když tak evidentně vidíme, o co přicházíme? Nedivte se, že jí občas povolí nervy. Držte jí palce, ať to vydrží.
3) Jen tak pro informaci, nejsem přítelem takovýchle výstřelků ani na jednu stranu. Toť vše.
0/0
27.1.2003 17:45

.

Re: Nedá mi,
Konečně je mi jasné, proč ženská nad čtyřicet nemůže zavadit o práci. Teď začínám litovat o co všechno jsem v tom našem frigidně-impotentním kolektivu přišla, když jsem šéfovi "nekontrolovala" čistotu slipů. A o co přišel on... chudák, to se divím že mě ještě nevyrazil. Madla
0/0
27.1.2003 17:53

Gedeon

Re: Nedá mi,
To mi připadá jak vystřižený z jedné nejmenované firmy těsně před krachem. Při mé pracovní návštěvě jsem se setkal v jedné kanceláři, jak v jednom koutě obírá mladý okravatěný muž jednu postarší dámu a jednatel JUDr.XY se zarudlýma očima v druhém koutě u lahve vína mastí karty se svoji mladičkou sekretářkou. Jinak řečeno, u slabých (nebo státních) firem se na to harašení a jiné "blbnutí" čas najde. Pokud mají na harašení čas, jsou tam jaksi navíc a je to chyba vedení, že tyto nadbytečné figury tam parazitují.
0/0
28.1.2003 8:25

igracek

wow
me kdyby obtezoval nejakej peknej padestanik, bych se vubec nebranil. ty zensky to maj jednoduchy, nekomu podrzej a maj teply mistecko...
0/0
27.1.2003 16:15

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: wow
Prosím Vás, to za to opravdu nestojí, abyste se pak ani na sebe nemohl podívat do zrcadla. Ztráta sebeúcty je cena příliš vysoká. Ale asi jsou i takoví (takové), které to snesou a není jim ze sebe špatně. Jak říkala tuším i babička Boženky Němcové: "De gustibus non est disputandum."
0/0
27.1.2003 17:37

.

Re: Re: wow
Souhlas, jenže babička to říkala (alespoň podle vyprávění její Barunky) česky. Madla
0/0
27.1.2003 17:45

Speedy Jim

Re: Re: Re: wow
Neříkala to babička, ale pan otec, toče pikslou v prstech!!!
0/0
27.1.2003 18:49

PRG

Re: Re: Re: wow
jadrnou češtinou - proti gustu žádný dišputát.
0/0
27.1.2003 18:53

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: Re: Re: Re: wow
Ach, těší mě, že tu někdo umí latinsky!
0/0
28.1.2003 16:24

.

Re: Re: Re: Re: Re: wow
Ani ne tak latinsky, jako babičku. Madla
0/0
28.1.2003 17:45

Fany <TetaFany@seznam.cz>

Re: Re: Re: Re: Re: Re: wow
Tak ona to paní Madlena Novotná vážně řekla? Musím si Babičku konečně přečíst!
0/0
30.1.2003 14:36

.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: wow
Stálo by to za to. Ovšem já nejsem ani Novotná, ani Magdalena, už vůbec ne Madlena. Madla
0/0
30.1.2003 15:17

.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: wow
P.S. Smajlíky nemám, takže jenom takle :) madla
0/0
30.1.2003 15:38

saldo

Ženské zbraně
Padá tady spousta názorů. s některýma mohu souhlasit, s jinýma ne a dalším se lze jen pousmát. Taky forma je různá a dost prozrazuje o charakteru či zralosti pisatele. Myslím, že obecně by mělo platit, že v zaměstnání máme konat jen to, co nám předepisuje pracovní smlouva, tedy vlastně i nepsat tyhle příspěvky a vzájemně se chovat korektně. Jenže realita bude vždy trochu jiná. Pokud jen "trochu", lze při vybočení zahmouřit oko. Jakmile dochází ale k obtěžování, je potřeba rychle záležitost uvést do správných kolejí. A to platí nejen o harašení, ale i o spoustě dalších projevů nekázně a nerespektování práv a přání druhých. Třeba v případě kouření na pracovišti, hlučného chování a vímjá čeho ještě. Na druhé straně ale přílišná pracovní sterilita je nuda a otrava, co si budeme povídat, že? Takže doporučuji zlatou střední cestu. Takže když kolegyni nebo podřízenou sem tam vezmu kolem ramen a jemně na okamžik přitisknu během hovoru, dá se to snad považovat za projev přátelství a kolegiality. Vkusně projevené sympatie snad žádnou ženu nepopudí. Samozřejmě, že to nesmí být existenčně podmíněno a v případě odmítavé reakce opakováno. Ještě malou poznámku k oblečení žen na pracovišti. Nechci jim upírat přirozenou potřebu líbit se a chodit hezky upravené. Na druhé straně ovšem by si měla uvědomit, že hluboké výstřihy - ať už se jedná o dekolty nebo rozparky na sukních - přitahují mužské oči ať už se jim to líbí nebo ne. Správně už tady někdo napsal, že obě pohlaví vysílají k protějškům vědomé či neuvědomělé signály a vyzývavé oblečení mezi ně bezesporu patří. Žena, která si obleče halenku s výstřihem po bradavky nebo pod průhlednou a přiléhavou blůzkou nemá podprsenku, se nesmí divit, že muži civí (slušní kradmo, ti tzv. chlapáci bezostyšně), případně se dříve nebo později o něco pokusí. Takový už je život a ženy mají v arsenálu mnoho účinných zbraní.
 
0/0
27.1.2003 15:36

Pavlina

Re: Ženské zbraně
proc se my zeny vyzyvave oblekame ? Z jedineho duvodu - abychom se muzum libili, abychom pritahli jejich pozornost. Nejake zvasty o tom, ze se citi dobre neberu, citime se dobre jen tehdy, kdyz pritahneme pozornost muzu. Jinymi slovy, vedome a zamerne provokujeme. Pak se nemuzeme ale divit, ze chlap zareaguje tak, ze da najevo ,at uz jakymkoliv zpusobem,svou vzbuzenou a zamerne vyprovokovanou pozornost. Kdyz je to nekterym zenam tak "neprijemne a hnusne",at si vezmou bily plast, nejlepe tyden neprany a jdou vykupovat lahve do supermarketu......ne, to jsem samozrejme nemyslela vazne ale z vlastni zkusenosti vim, jak se my zeny casto chovame, jak diskutujeme o tom ,jestli si sef dnes vsimnul meho noveho pradla, jestli se na me dnes usmal, jestli nema tesne kalhoty apod. Ono je to hlavne o tom, jaky ten sef je. Kdyz je to fesak a sympatak, tak nam jeho pozornost a dotyky delaji dobre a nevadi nam. Ale kdyz je to obtloustly duchodce, kteremu je citit z pusy, tak nam vadi uz jen jeho samotna existence. Ruku na srdce damy - kdyby jste byli "obtezovany" sekacem s nadhernyma modryma ocima,tak 90% z vas zjihne a o nejakem haraseni ani nepremyslite. Obavam se, ze harasit pak zacnete vy sami. Pokud je ale vas sef opacny typ, pak na nem nenechate nit suchou...... jsem take zena, delam v zenskem kolektivu a velmi dobre vim, o cem mluvim - vim, jak a casto docela vulgarne nebo naopak vtirave se chova vetsina mych kolegyn a pripoustim, nekdy i ja sama. Ta kausa s tou tramvajarkou bohuzel pouze dokazuje, jak dela pozornost medii dobre te slepici od volantu ale podle meho nazoru, kdo vi, jak dlouho predtim a jak dlouho potom si ji nejaky chlap pritahne k telu...........Tipuji ji na citlivku, ktera nemela dlouha leta chlapa a po sve medialni show ani dlouho mit nebude.......nedelejme z komara velblouda a podivejme se do vlastnich rad. Myslim ,ze zdaleka nejsme svate a kdyz nam neco vadi,tak se dokazeme ozvat. Nebo ne ?
0/0
27.1.2003 15:57

Jindrich Dvorak

Re: Re: Ženské zbraně
BRAVO !!! vystihla jste presne podstatu problemu. A potesilo mne to o to vice , ze to dokazala napsat zena.......
0/0
27.1.2003 16:04

Petr

Re: Re: Ženské zbraně
Ani se mi nechce verit vlastnim ocim, jsem nadsen, BRAVO. Zaroven jednim dechem dodavam ze zivot neni cerno-bily a ze kazdy pripad je potreba posuzovat jednotlive. Nelze najit jednu uneversalni pravdu. V nektrych pripadevh maji pravdi ti, potom zase ti, zalezi na okolnostech.
0/0
27.1.2003 16:31

Jarmilka

Re: Re: Ženské zbraně
Pepo, hezky jsi to napsal...Ovšem, je to příliš velké sousto, než abych ti to já nebo některá jiná normálně uvažující žena "spapala". Snad sis měl, Pepo, dát víc záležet s gramatikou, slovosledem a snad i s pocitem. Na tvé řádky skočí jen šovinistický blb. Příště se snaž, prosím, více....:o) Tohle bylo vážně průhledné. 
0/0
27.1.2003 17:30

kid

Re: Re: Ženské zbraně
Skoro mam pocit ze to psal chlap, ale tramvaj nema volant
0/0
27.1.2003 18:30

ppetr

Re: Re: Re: Ženské zbraně
napsala to ta Pavlina perfektne,ale s tim volantem trosku ulitla.budiz ji za to odpusteno.je ale videt,ze je to normalni a snad i atraktivni zena.(tedy doufam-nejaka slepice by to takhle napsat nedokazala)
0/0
27.1.2003 19:21

rula

Re: Re: Ženské zbraně
Pavlino , mluviš mě s duše ,100% souhlas... naštěstí pracuji v kolektivu kde jsme jen tri ženský a jinak samej chlap a presto , ze makame  a na moc zabavy neni cas ,padaji mezi nama dvojsmyslnosti a vsichni jsme spokojeni... clovek (myslim tim ženska) nesmi být citlivka..
0/0
28.1.2003 9:26

DDD

Re: Re: Ženské zbraně
Ses slepice, ktera hleda kohouta. S potesenim pisu, ze takovych je sice hodne, ale ne vsechny jsou jako ty. Kdyz bez toho nevydrzis, tak jsi uboha coura.
0/0
28.1.2003 13:04

Kato

Re: Re: Ženské zbraně
Mila Pavlinko, jak tak ctu tvoji cestinu ("zeny pritahli") tak tebe by si opravdu tezko nejaky sef vzal za sekretarku kvuli psani dopisu. Ale jinak mas velice sympaticky nazor na cely tenhle pseudoproblem a pokud tu mizernou gramatiku dokazes kompenzovat jinymi prednostmi, tak ti preji hodne uspechu na pracovisti i mimo nej.
0/0
28.1.2003 13:15

saldo

Re: Ženské zbraně
Jsem rád, že na můj poněkud delší příspěvek zareagovala stejně obsáhle právě žena a právě tak, jak napsala. Vím, že mluví z vlastní zkušenosti, protože v ženských kolektivech to tak opravdu chodí. Sám jsem to nechtěl tak rozpitvávat, abych tady nebyl nařčen z nějaké zaujatosti pro tu či onu stranu. Je ale fakt, že máslo na hlavě mají často obě pohlaví. No a protože muži jsou v této "aréně" přece jen zvýhodněni - jsou sexuálně aktivnější, fyzicky zdatnější a většinou výše postavení - víc si dovolují. Aspoň doposud to tak bylo. Je ovšem otázkou, jak se projeví postupující ženská emancipace, vliv fitness center, rostoucí touha žen vyrovnat se mužům skoro úplně ve všem včetně nedbalé námořnické chůze, kouření, fetování, alkoholismu, vulgárního projevu a záliby v adrenalinových sportech a povoláních. To co jsem napsal v předchozí větě pro mně ovšem nepředstavuje nejlákavější perspektivu.
0/0
28.1.2003 8:20

DDD

Re: Re: Ženské zbraně
Touha vyrovnat se muzum? Ne, zeny je daleko prevysuji.
0/0
28.1.2003 13:07

Arabela666

Ze zalezi na zene, jak se k ni muz bude chovat? NESMYSL
0/0
27.1.2003 15:30

Arabela666

ZEny JSOU STALE V NEVYHODE
Sama jsem to zazila a protoze neexistoval zakon, nemohla jsem se branit. Odsuzuji pomery v USA, kde zena takove pravo opravdu muze zneuzit, ale u nas nemuze vubec nic a pokud pipne, ztrati zamestnani a stane se nezadouci.Je to pro nas pro zeny odporne, nevadi mi kdyz mi sef pochvali novy oblek, ale pokud mi sahne na stehno a ceka pod schody az nejaka kolegyne pujde nahoru aby ji videl na zadek...nechutne
0/0
27.1.2003 15:29

Jindra

a co se takhle podivat z druhe strany?
me osobne se stalo, ze moje podrizena, se zjevnym zajmem se vetrit do me prizne delala na me oci, vyzyvave se na me usmivala,nosila umyslne hluboky vystrih a kratke sukne atd ,az jednoho krasneho dne po me normalne vyjela. Odpoledne ,kdyz jsme byli sami v kancelari se najednou za mnou objevila nahore bez, pritiskla se ke me a rukou mne zacala drazdit pres kalhoty.......bylo mi to prijemne, samozrejme, jsem docela normalni chlap. Ale presto jsem ji od sebe odtlacil a se slovy, ze k tom by bylo vhodnejsi prostredi jinde jsem se ji v ten okamzik zbavil. Bylo mi jasne, ze ji jde predevsim o svou pozici a jeji "vylepseni pres sex" a tak jsem ji nejdrive prostrednictvim sveho spolecnika preradil na jine misto a kratce na to ji "prihral balon", lepe receno vytvoril takove podminky,aby odesla z firmy sama a ja ji nemusel vyhazovat. Dovedu si totiz predstavit,jak by reagovala, kdyby dostala padaka. Anonymy me manzelce (v lepsim pripade) by to zacinalo a...... Radeji nedomyslet. I zeny dokazi byt velmi vtirave a neprijemne. A to ne v mala pripadech. Podobnou zkusenost ma jeden muj znamy, ktery ale neodolal, asistentka se stala jeho milenkou a kdyz se nepohodli a on ji propustil, tak kratce na to resil velke rodinne problemy,do firmy mu na udani chodili vsemozne kontroly a bylo mu otevrene vyhrozovano obvinenim za znasilneni, kdyz nezaplati "poradne odstupne"...... Nevim, co se honilo v hlave te tramvajarce ale pokud by soud mel resit ledabyly kontakt , kdy si ji nekdo udajne pritahl k telu, pak by napriklad i cestujici v tramvajich, kterou ta dama ridi, museli podavat zaloby ostoset. Tramvaj zabrzdi, ja se opru o zenskou prede mnou a hned budu mit na krku zalobu..... nereknu, kdyby ji sahnul pod sukni ale kdyz, jak sama rika "doslo ke kratkemu kontaktu o prsa", tak o nic nejde. Kdyz ji to tak vadilo ,mela mu jednu vypalit a mela by pokoj. Takhle sice ze sebe udelala medialni hvezdu ale jsem presvedcen, ze nejen vetsina muzu ale i zen si o ni mysli jen to, ze je skutecne zapskla slepice.......
0/0
27.1.2003 14:54

ula

rada,která u mě fungovala...
... tak dlouho jsem pánovi,který se mnou spolupracoval říkala, že se mě nelíbí ,aby mě osahával a jakkoli vulgárně komentoval můj vzhled( mám prsa 4) až jsem se rozhodla pro stejnou zbraň. Šel okolo mě s plnýma rukama,hrábla jsem mu do rozkroku a komentavala .... a co myslíte ...pomohlo to ...přestala jsem být v jeho sexuálním zájmu ...
0/0
27.1.2003 14:10

Lotosovy kvet

Ahoj LaHabe.Tvoje zášť ukazuje, že jsi řádně sexuálně frustrovaný. Znáš to bajku o lišce, která nedosáhla na hrozny, tak řekla, žejsou kyselé? Přeji Ti ať si konečně zašukáš a budeš v pohodě
0/0
27.1.2003 13:42

Peter S.

Vzdy je to o dvou lidech...
Zase tak horké to snad v ČR nebude. Vždyť i to harašení je vždy o dvou lidech, pokud je nadřízený řekněme duševní mrzák s nulovým sebevědomím a obtěžuje podřízené kolegyně (nemyslím tím, že se k ním chová jako k ženám), nemá v dobré firmě co dělat. Na druhou stranu sebevědomá ženská by si takovouto věc neměla nechat líbit a dát to zcela jasně najevo. A pokud to nepomůže mezi čtyřma očima, na chudáka bez sebevědomí by určitě měla pomoci vyhrůžka, že to bude řešit jinde. Určitě není zapotřebí extrémů jako v US.
Co se týká vyzývavého oblečení na pracovišti, myslím si, že je to otázkou vkusu či nevkusu dotyčné, v žádném případě to však není podnět k tomu, aby byla obtěžována. A mezi náma, je alespoň se na co dívat .
Zajímavý je opačný případ, stalo se to i mně. Pracuji v relativně vysoké pozici u úspěšné firmy, v mém útvaru je většina žen a dvakrát se mi stalo, že mi bylo naznačeno, že by kolegyně nebyla proti se více sblížit. Je to složitá situace, přece jen je to podřízená, její "úmysly" nemusí být jen čisté, může tím něco sledovat anebo se pokoušet dostat se výš. Reagoval jsem vždy stejně (a to se chlapovi reaguje na takovou nabídku opravdu těžko, sebevědomí rozhodně nepostrádám a v soukromém životě se taky moc nešetřím) a zůstalo to v pracovní rovině.
Myslím, že staré české přísloví je pro tohleto zcela univerzální: Co je v domě, není pro mě
0/0
27.1.2003 11:32

ppetr

Re: Vzdy je to o dvou lidech...
je videt,ze jsi me prispevky pochopil spravne a pokud jsi schopny ,dotahnes to vysoko i kdyz jsi momentalne mezi zenami a pro chlapa to neni atraktivni.neves hlavu bude lip.
0/0
27.1.2003 11:42

keb

nedelejme si tady z toho ameriku...
hele, co kdyby ta zenska z tramvaje, rekla proste sefovi: "hele sefe, tak to se mi nelibi, je mi to neprijemne, tohle nedelejte... jestli se to bude opakovat, budu vas muset zazalovat...", myslim, ze by pak dal pokoj, ne? ale proc proste, kdyz ji obejme kolem ramen, tak hned taklhe jedna... sme snad lidi a umime mluvit, proc si nejdriv proste o tom nepopovidat a rict jasne, ze nam to vadi... to tu budeme za chvili jako v americe, kdy me zena obvini, za to, ze se ji dotknu ci vpustim do dveri, a ja ani nebudu vedet, co sem provedl? lidi, sme evropani, cesi a nase natura je proste odlisna od americke... budme radi... (no a k tem pripadum uvedenym v clanku, stejne tak,  ty zensky neumi mluvit?)
0/0
27.1.2003 11:10

Jenda

no problem
Holt nektery frigidni pipky to budou mit tezky, dokud si neuvedomi jaky maji kapital mezi nohama. U nas to ve firme funguje bez problemu, myslim ze je spokojenost na obou stranach. Sex a karierni postup jde ruku v ruce bez ohledu na pohlavi. Pokud se nekomu nelibi tzv. haraseni at hleda pomoc u sexuologa.
0/0
27.1.2003 10:39

Lotosovy kvet

Re: no problem
Přál byste si, aby v podobné firmě pracovala vaše manželka nebo dcera ? Nebo vám nevadí být paroháčem a rád se o svou polovičku rozdělíte s jejím šéfem? A to nemluvím a nemocech.
0/0
27.1.2003 11:02

Jenda

Re: Re: no problem
Tak podivej se pokud jde o technickou otazku, tedy nemoce apod. plati zde zasady jako pro kazdy jiny zdravy sex. Jestli mas nejaky pochybnosti, radsi se starej o svoji starou, prase, aby ti neco nepritahla.
0/0
27.1.2003 11:09

Lotosovy kvet

Re: Re: Re: no problem
Ale copak, zatali jsme do ziveho ? Kolikrat uz tvoje pani povysila v zamestnani? To vis, musime by benevolentni a rozdelit se, svoboda je prece pro vsechny. Proti jsou jenom frigidni pipky - tvoje vlastni slova
0/0
27.1.2003 11:17

ppetr

Re: Re: Re: no problem
a ja si myslim,ze vy dva s praseckerem nikdy delat vedouciho nebudete,jelikoz vase IQ Z PRISPECKU O TOM DOST VYPOVIDA.drzte se vasich manzelek i kdyz je lituji(manzelek) co to vlastne maji doma?
0/0
27.1.2003 11:52

Praseckar

Re: Re: no problem
Z tvych prispevku tady cpi pekna zast. Ty budes asi jedna z tech feministuckych slepic, kterou nikdo nechce. Mozna tak opichat a pak jit radeji na autobus.
0/0
27.1.2003 11:18





Najdete na iDNES.cz