Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havlová bude radit lékařské komoře

O odcházející první dámu Dagmar Havlovou je velký zájem mezi lékaři. Před několika týdny se stala čestnou členkou Gastroenterologické společnosti, nyní jí udělala nabídku největší stavovská organizace: Česká lékařská komora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BOB

To Jana . Brzděte při svých soudech .
I mi je Rath velmi nepříjemný , ale tvrdit o někom , že  si hloupý mladíček nedopatřením vystudoval medicínu , tak to již vyžaduje zvláštní dávku odvahy a znalosti osoby Ratha . Pokud s ním máte důvěrné vztahy , pak si to můžete dovolit , ale toto konstatování  je velmi nevkusné . Pokud jste mu chtěla adresovat Vaše výhrady , tak jste to měla učinit dopisem přímo jemu - jak jsem Vám již napsal . Co se týká pohledu na Rodinu Havlových , i já si nesmírně stále vážím Olgy Havlové , ale do jejich soukromého života jsem nikdy neviděl a taktéž ani do soukromého života Havla s Dášou a proto bych si nedovolil vyslovit jakýkoliv soud nad někým z nich bez skutečných důkazů . Pochopte , že kritizovat zde soukromé vztahy kohokoliv , je dost odvážné a spíš tendenčí , nejpravděpodobněji vycházející ze závisti , než pravdivé . Zřejmě jste ale osobnost , která své doměnky pokládá za bezchybné a velmi ráda je ventilujete . Co když to nebudete mít pravdu ? V těchto případech Vám Vaše mladická nerozvážnost nadělá spoustu nepřátel . Možná , až se spálíte , tak Vám to možná dojde . Co jste chtěla říci tou poslední větou ? Cituji : Dáša nám už předvedl co umí a myslím , že to stačilo . Za koho mluvíte - " nám " ? Co Vám - nám ta Dáša předvedla ? Mě teda určitě osobně nic a ani neznám nikoho normálního , kdo by měl nějaké připomínky k Dagmar . Ještě snad to je možné tím , že můj okruh známích nečte bulvární tisk , pípadně nějaké drbárny , kde by se mohlo něco takového objevit . Přece jenom zde , 300 km od Prahy máme jinačí starosti , než si z dlouhého , možná nudění , vytvářet pomluvy kohokoliv .  "Lést" někomu do soukromí a věřejně ventilovat určitě nedokonalé soudy , je opravdu dost velká drzost . To platí obecně . Mě jste se nedotkla , už jsem , na rozdíl od Vás , něco zažil .  Dagmar Havlová mi vadí ze všeho nejmíň a snad akorát vnímám , že první dáma má šmrc a že šmrncovní  reprezentací určitě ostudu v prostředí mezinárodních politiků ostudu neudělala . Nic víc jsem od ní neočekával a to splnila podle mne velmi dobře . Nezlobte se za moje memorování , ale takto Vás vidím já . Brzděte se , bude to pro Vás lepší .
0/0
31.1.2003 21:24

Pitralo

Jen tak dál
Pořád jsem si říkal, proč jí tam tak chtějí, v čem bude radit. Už to mám, bude jim zdarma kouřit péra.
0/0
31.1.2003 14:30

strudlik

Re: Re: Re: Re: pane doktore, kam jste dal rozum
jano, s tim hodnocenim obou havlovych zen, mas stoprocentni pravdu - jenze, co je to moralka? -  pro hodne lidi je to pouze obnoseny  kabat, nic vic - kdyz se nekomu nechce moc premyslet, tak te osoci se zavisti - je to tak snadne - skoda pani Olgy Havlove - taky jsem ji mel rada
0/0
31.1.2003 12:55

Jana

Re: Re: Re: Re: Pane doktore, kam jste dal rozum?
Bobe, pokud jsem se Vas dotkla, tak se omlouvam. Puvodne jsem se domnivala, ze pise nekdo z Rathovych kamaradicku... Vase domnenka, ze lide, kteri nemaji pani Dagmar V. - H. v lasce, ji zavidi, je zcela mylna. Pro mne navzdy zustane  prvni damou po boku  Vaclava Havla jeho prvni zena pani Olga. Vazim si ji, ze vedle nej byla v dobach tezkych a ze zvladla na jednicku pro ni zcela novou roli - roli prvni damy. Prestoze jsem mlada, jsem konzervativni a nektere veci neprenesu pres srdce jen tak lehce - vztah Havla s Dagmar V. jeste za zivota pani Olgy, dokonce i v dobe, kdy Pani olga byla na smrt nemocna. No a posledni kapka byla ta ukvapena svatba ani ne rok po smrti pani Olgy... Myslite, ze to ma neco spolecneho se zavisti? Na nestesti druheho nemuzete stavet stesti svoje...        Jana, NY            
0/0
31.1.2003 12:36

m

Re: Re: Re: Re: Re: Pane doktore, kam jste dal rozum?
vždycky uctívači havla a potažmo veškrnové v reakci na kritiku obou veškrnovců začnou ječet "Vy mu závidííte!!!" Jiný projev od mamlasů, kteří nábožně uctívají nějaký falešný idól nelze očekávat.
0/0
31.1.2003 13:46

karel

štěstí je to
To máme štěstí, že máme tak vzdělanou paní prezidentovou - nejkrásnější bylo, jak nechala veěkrnovi ve špitálu nanosit šutry do postele až chtěl primář Pafko rezignovat z léčení veškrnova chlastem a kouřením propáleného kotle...
0/0
31.1.2003 9:54

tereza

A proč ne? :o))
0/0
30.1.2003 21:51

tereza

A proč ne? :o))
0/0
30.1.2003 21:50

Pavel

Re: Re: Pane doktore, kam jste dal rozum?
Jano, plne s tebou souhlasim! Ten Rath se opravdu asi zblaznil! Ten Bob, co reagoval na tve radky, to bude asi "zakukleny pan doktor Rath" nebo jeden z jeho nohsledu. Poradne jsi mu stoupla na kuri oko! Muzu ti rict, ze my ze stejne branze ho mame uz taky plne zuby! Dela nam jehom ostudu! Ale co, jako vtip je to s pani Dagmar dobre, ne?        Jano, zkus se mi ozvat! Mas dobre nazory, to cenim!    
0/0
29.1.2003 11:55

BOB

Re: Re: Re: Pane doktore, kam jste dal rozum?
To Pavel . S Rathem nemám nic společného a navíc ho považuji za karieristu prvního stupně . Ale zdá se mi přímo přitroublé psát dopis panu Rathovi zde . Normílní by bylo , kdyby ta závistivá dáma to vytmavila Rathovi osobním dopisem . Spíš jsem její dopis pochopil jako babskou závist vůči D.H. A to v podstatě zase s Rathem nemá nic společného .
0/0
30.1.2003 0:25

Jana

Pane doktore, kam jste dal rozum ...
Nikdy jsem si o Vas nemyslela nic moc - namysleny, hloupy mladicek, ktery jaksi nedopatrenim vystudoval medicinu, a ktery je cely nesvuj, kdyz aleaspon jednou tydene neni viden na TV. Kdybych mela nejaky zdravotni problem a v ordinaci narazila na Vas, mily pane doktore, tak si budte jisty, ze od Vas bych se lecit urcite nedala... Vas predchudce byl prece jen format! Vy jste opravdu leda tak k smichu!     Ten napad s Dasou Veskrnovou  - Havlovou, tak to mne opravdu rozesmalo... Kdyz ctu prispevky, je videt, ze temer vsechny jsou negativniho razu. Kdyby D.V. - H. opravdu behem let, co ji V. Havel umoznil si trochu uzit mezi smetankou, zmoudrela, tak by se ted utahla do soukromi a venovala se nemocnemu manzelovi,ktereho si urcite nebrala pro penize, ale z lasky... Vaclavu Havlovi a Dagmar preji krasny podzim zivota (a to myslim uprimne). At se treba odstehuji do Portugalska, aby se Havlovi zlepsilo chatrne zdravi.   Dasa nam uz predvedla, co umi a myslim, ze to stacilo...
0/0
27.1.2003 20:51

BOB

Re: Pane doktore, kam jste dal rozum ...
Vaše starosti a závist jsou obdivuhodné !!! Oslovte Ratha a třeba D.H. vyšoupnete .
0/0
27.1.2003 21:44

Jana

Pane doktore, kam jste dal rozum ...
Nikdy jsem si o Vas nemyslela nic moc - namysleny, hloupy mladicek, ktery jaksi nedopatrenim vystudoval medicinu, a ktery je cely nesvuj, kdyz aleaspon jednou tydene neni viden na TV. Kdybych mela nejaky zdravotni problem a v ordinaci narazila na Vas, mily pane doktore, tak si budte jisty, ze od Vas bych se lecit urcite nedala... Vas predchudce byl prece jen format! Vy jste opravdu leda tak k smichu!     Ten napad s Dasou Veskrnovou  - Havlovou, tak to mne opravdu rozesmalo... Kdyz ctu prispevky, je videt, ze temer vsechny jsou negativniho razu. Kdyby D.V. - H. opravdu behem let, co ji V. Havel umoznil si trochu uzit mezi smetankou, zmoudrela, tak by se ted utahla do soukromi a venovala se nemocnemu manzelovi,ktereho si urcite nebrala pro penize, ale z lasky... Vaclavu Havlovi a Dagmar preji krasny podzim zivota (a to myslim uprimne). At se treba odstehuji do Portugalska, aby se Havlovi zlepsilo chatrne zdravi.   Dasa nam uz predvedla, co umi a myslim, ze to stacilo...
0/0
27.1.2003 20:51

Zdenka

zbláznil se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
POMÓOOOOC RATH SE ZBLÁZNIL!!!!!!!!!!!!!
0/0
27.1.2003 1:47

Tlamolep

Proč ne?
Dělat kozla zahradníkem je klasický postup za:a) volů a za b) manipulátorů /fašisti, komunisti, apod./
A navíc " ona je přece obohatí.....! " Však o to jde především.
0/0
26.1.2003 10:02

Belzebub

Vyborne
Tak takhle dobre jsem se uz dlouho nezasmal. Pane Rath Vy jste naprosta jednicka. Do komise jeste doporucuji kooptovat jednu slepici meho deda, moc chytra, vzdycky se dostane k nejlepsimu zobu. Ty dve by mohly u Vas zalozit zensky klub, mentalne budou asi tak na stejno. A doplnte to Donaldem Duckem. Az Vas pak doktori kopnou do vytrusnice ( byt doktorem tak se citim touhle nabidkou hrube urazen) muzete s touhle menazerii jezdit jak s potulnym cirkusem po evrope, uspech je zajisten. To tu jeste nebylo.
0/0
24.1.2003 20:54

cath

Re: Vyborne
0/0
25.1.2003 8:47

Jan

Re: Vyborne
0/0
25.1.2003 9:37

Karel IV.

Ad Honorem...
Tak si vzpomínám na švadlenku Elenu Čaušescu, která ve své slavné době byla členkou Rumunské akademie věd, velký spisovatel, doktor chemických věd, a nositelkou nesčetných dalších vědeckých hodností a titulů. Mám dojem že by to mohla být dobrá inspirace pro velikána Dagmar...
0/0
24.1.2003 12:05

JSI

to budou změny
Doufám, že bude radit jak orientovat lůžka podle virgule a jaké šutry je nutno dávat do lůžek pacientů a že změní léčbu pro pacienty s prasklými vředy nebo výrustky na tlustém střevu, že nejlepší léčba je aspirín.... 
0/0
24.1.2003 11:11

jo

ano, rozdejte si mista ...
Ne fakt. I kdyz mam takovy nazor, ze elita si zase rozda a nabidne dobra mista, myslim, ze od Drata je to dobry tah: Dagmara (bohuzel uz ne Dasa) ma rozum, takt, vehlas. P.S.: Chtel jsem napsat i nazro na Ratha, ale ten uz si lide udelali sami., takze je zbytecne, aby byl tento prispevek zrusen kvuli hanlivym vyrazum.
0/0
24.1.2003 10:18

fifi

a co jako ?
Ono je to stejně úplně jedno , už jste někdy slyšeli aby byl nějakej doktor za něco odsouzenej .
0/0
24.1.2003 9:54

?????????

Cože???
Tak to už je opravdu svět naruby. To hoši z LOKu potvrzují, že je to spolek debi.lů a přibrali si ještě ženský pohlavní orgán. To asi jako protiváhu mužskému pohlavnímu orgánu. No a je to z toho legální bor.del.
0/0
24.1.2003 9:54

masařka

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
24.1.2003 9:52

eno

Proč ne ?
Nebral bych to moc vážně. Nedávno se mi do schránky dostal časopis POHODA, který vydávají nějaké zdravotní pojišťovny. A to byste koukali, kdo všechno je v redakční radě. Kromě dvou lékařů také Arnošt Lustig a Radek John. Co ti mají společného se zdrav. pojišťovnami, kromě toho, že jsou sami pojištěnci, je mi záhadou, ale proč ne potom pí Havlová v etické komisi ?
0/0
24.1.2003 9:31

Jana

Nechápu, proč tady všichni nadávají na Havlovou. Tohle je totiž čistě nápad Dr. Ratha na další zviditelnění a začlenění se do politiky. Jak není měsíc vidět na obrazovce TV, tak je celý nesvůj.
0/0
24.1.2003 9:25

petr paral

Léčení
Ano i tento tah patří mezi promyšlené tahy dr.Ratha. Ze zdravotního pojištění budeme platit i herce a Lékařská komora se přejmenuje na Odborový svaz lékařů, herců a komiků. Je to všestrané a konečně si každý může vybrat.
0/0
24.1.2003 8:56

Baron

"Hledáme členku ...
... znalou etiky a pískání na prsty. Zn.: Nástup ihned"
0/0
24.1.2003 8:44

karel vrána

Rath?
Nebereme ji jako expertku. Ale má autoritu, vliv a může nás tím obohatit," tvrdí Rath. "A není na škodu ani to, když lékařská komora bude v kontaktu s někým, kdo má na alternativní medicínu i jiný názor." Žvásty , žvásty , žvásty .
0/0
24.1.2003 8:43

Iva

A co jako ?
Při náklonosti paní havlové k léčitelům a alternativním metodám léčení (je to její věc) netuším proč přední bojovník proti témuž (jako pan Rath) vyhledává její rady .
0/0
24.1.2003 8:41

doktor

??????????
Geniální! Pan doktor Rath je vynikající ve svém trvalém zvidtelňování . Jeho ješitnost je bezbřehá .Jinak je komora k ničemu . Kdyby bylo členství nepovinné mohl by ten krám dávno zavřít . Na to aby se realizoval sebevědomý a ješitný rath je to docela drahá záležitost .
0/0
24.1.2003 8:39

neznámá

Pane profesore Pavku, to se divite.....
Jak muže nekdo mit v sobe tolik troufalosti a pristoupit na nabidku dr.Ratha, kterou nasi prvni dame ucinil.Je s podivem,ze tak cini az ted. Chovani nasi prvni damy vsak neodpovida zasadam etiky. Jiste si kazdy pamatuje na jeji reakce  vuci panu Prof. Pavkovi, ktery vynalozil veskere sve schopnosti k uzdraveni p.prezidenta. Dal si kazdy ucini svuj usudek sam. Jen se tazi, jaky jsme to vlastne narod...
0/0
24.1.2003 8:33

neznámá

Pane profesore Pavku, to se divite.....
Jak muže nekdo mit v sobe tolik troufalosti a pristoupit na nabidku dr.Ratha, kterou nasi prvni dame ucinil.Je s podivem,ze tak cini az ted. Chovani nasi prvni damy vsak neodpovida zasadam etiky. Jiste si kazdy pamatuje na jeji reakce  vuci panu Prof. Pavkovi, ktery vynalozil veskere sve schopnosti k uzdraveni p.prezidenta. Dal si kazdy ucini svuj usudek sam. Jen se tazi, jaky jsme to vlastne narod...
0/0
24.1.2003 8:33

Saša

Má dostatečné zkušenosti.
Ošetřovat Havla byla asi dost fuška.
0/0
24.1.2003 8:31

Šárka

Rath : Dagmar Havlová rozumí medicíně !
 Nezapoměl jste mozek doma, pane doktore ?
0/0
24.1.2003 8:31

Vojta

1. dubna teprve bude
To že jsem gynekolog samouk ještě neznamená, že se stanu členem gynekologické společnosti. To by byla prča.
0/0
24.1.2003 7:55

Jan

Re: 1. dubna teprve bude
ale o něco níže nějaký "zelenáč" dovozoval, že bys mohl, kdybys byl např. slavný jako gynekolog samouk Casanova 
0/0
24.1.2003 8:12

Jan

Pro jistotu
jsem se podíval do kalendáře, jestli není 1.dubna. Ale nakonec, paní Ceaušesková taky byla členkou mnoha vědeckých společností ...
0/0
24.1.2003 7:51

Jidas

Vrana k vrane seda rovneho si hleda...
Tudiz se nelze divit, ze si diletanti hledaji sobe rovne...
Jako herecka nebyla spatna, ale jako "Prvni dama" stala za "ho..."
Uvidime co se z ni vyklube v roli Babky korenarky...kolik lidi otravi. Je hloupoucka, ale aspon dobre citelna...  
0/0
24.1.2003 7:45

pin

Po volbě nového prezidenta ...
... a proč ne. Cyniků, zhrzených a frustrovaných je tu vč. lékařů plno. Malých človíčků kvanta. Mnozí odborníci, a jací. Jen v té či oné komisi aby se jich člověk bál!!! Tak proč ne známá osobnost, jejíž minulost ani pod drobnohledem novinářů moc šrámů neutrpěla?
0/0
24.1.2003 6:51

Janek

V tomto státě je možné opravdu, ale opravdu vše.
0/0
24.1.2003 6:35

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

Vazim si pani Dagmar
Ma jiste bohate znalosti z lekrstvi, ale opravdu nasi lekari jeste nevedi, jak se leci strevni chripka Acylpirinem?
0/0
24.1.2003 6:18

Budou

Re: Vazim si pani Dagmar
Ma predevsim bohate zkusenosti a nekdo musi rici lidstvu, kudy cesta nevede.
0/0
24.1.2003 6:22

lekar

O odchazejici prvni damu je velky zajem mezi lekari.
Ano, to jsem cekal. Jiste budou mit lekari zajem i o odchazejiciho prvniho muze. K lekarskym vyzkumnym ucelum se jiste hodi nadmerne opotrebovane organy. A zapojit je do nejake komise Komory, aby Rath ve jmenu vedeckeho vyzkumu nasledne nemusel platit letenku do Portugalska.
0/0
24.1.2003 4:58

Samec

" Potes panbuh"
Mela by si uz dat pokoj. Uznat, ze zpenezila "kocicaka " velmi uspesne a uklidit se do ustrani.
0/0
24.1.2003 3:36

vseznalek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
24.1.2003 3:20

Gaston

Re: To je pica!!!!
Kopni se do hlavy, výsledek bude stejný.
0/0
24.1.2003 10:23

Milan

proboha
Proboha, to nam tu jeste chybela. Neskutecna servilita na vsech stranach. Nas narod rad leze do zadku autoritam, je to nase nejubozejsi charakteristika.
0/0
24.1.2003 2:56

zelenáč

Skvělé
pokud vím, tak slavní lidé už jen tím, že se zúčastní nějaké aktivity, mohou být dobré věci prospěšní, dát jí publicitu, kterou by jinak neměla. Všimněte si posledně jmenovaných "velvyslanců" OSN.... Takže, proč ne? A zahořklých čecháčků, kteří útočí proti všem a proti bleše za jakýchkoliv podmínek si není třeba všímat.
0/0
24.1.2003 1:18

Jan

Re: Skvělé
Greenhorne, za to ty chutnáš sladce. Apropos, opravdu považuješ paní Havlovou za slavnou osobnost? To byl Old Shatterhand se Samem Hawkinsem taky ...
0/0
24.1.2003 7:55





Najdete na iDNES.cz