Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ani Zeman, ani Klaus

Volba prezidenta se stává nedůstojným politickým kšeftařením obou stranický kandidátů tak, že o tom referuje i zahraniční tisk. Na př. "DER SPIEGEL" a švýcarský "Tages Anzeiger" otevřeně hovoří o politické bažině, ve které dva kumpáni se dohadují na téma: "já tě nechám zvolit prezidentem a ty mě uděláš guvernérem národní banky". Do jaké zkázy jsou ti dva ochotni naší zem dovést?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J. Mečíř

Faux pas budoucího (nedej Bože) presidenta
V tragickém případě zvolení pana Zemana presidentem republiky musí být okamžitě jmenován i  pracovník zběhlý v mezinárodní politice, aby napravoval faux pas nyní nikoli premiéra, ale bohužel hlavy civilizovaného evropského státu.
 
0/0
23.1.2003 17:40

Moravak

Soudruh Jiří Lukáč z Kladna jmenován generálním tajemníkem strany
soudruh Lukáč (generální tajemník) 
Herr Malý (čestný předseda)
Honza Mlejnek (sekretář)
J.Netopil (kotelna)
DanC nebyl přijat, jeho přihláška byla zamítnuta
 
Soudruh Lukáč byl jmenován generálním tajemníkem strany, neboť zaimponoval svou nenávistí, tak potřebnou pro tuto funkci
 
DanC nebyl přijat z důvodů, kteréžto mu byly sděleny osobně
 
Takže strana má nadále 4 členy.
0/0
23.1.2003 13:21

Rasputin

Re: Soudruh Jiří Lukáč z Kladna nebyl jmenován generálním tajemníkem strany
z důvodu,že jeho švagr Evžen byl politickým vězněm v padesátých letech.Jeho matka byla zatčena v roce 1953 za to, že v dopise nazvala A.Zápotockého lhářem, který nechal okrást obyčejné občany při měnové reformě.Takže generálním tajemníkem nové strany po rozpadu ODS a převlečení kabátu se stane mladý a nadějný bývalý svazák ODS alis Moravák a to za zásluhy, že vstoupil statečně do ODS,která byla a je plná bývalých bezohledných bolševiků.
0/0
23.1.2003 13:43

Moravak

Re: Re: Soudruh Jiří Lukáč z Kladna nebyl jmenován generálním tajemníkem strany
Dobře, kdo by tedy tady měl podle Vás vládnout a kdo by měl být presidentem ? Vyjádřete se jasně.
0/0
23.1.2003 13:56

Rasputin

Re: Re: Re: Jiří Lukáč z Kladna nebyl jmenován generálním tajemníkem strany
No přeci nadějný a perspektivní občan alias Moravák.Odůvodnění: Je zcela oddán konzervativním ideím , které načerpal od rodičů,kteří otevřeně a statečně vzdorovali totalitní moci bolševiků, kteří jsou dnes v ODS.
0/0
23.1.2003 14:07

Moravak

Re: Re: Re: Re: Jiří Lukáč z Kladna nebyl jmenován generálním tajemníkem strany
Rasputine, ještě jednu takovou koninu napiš, a beru to jako přihlášku do strany   
0/0
23.1.2003 14:59

Rasputin

Re: Re: Re: Re: Re: Jiří Lukáč z Kladna nebyl jmenován ...Jaká konina.
S humorem to jde líp. To je také krédo Lukáče syna politické vezeňkyně , kterého si tak tady se snažil usoudruhovat.Zřejmě zvyk z ODS kde se to těma nejhoršíma normalizačními bolševiky jenom hemží.Usměj se a bude líp.
0/0
23.1.2003 15:18

Moravak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiří Lukáč z Kladna nebyl jmenován ...Jaká konina.
Ale já přece vůbec nevím, že Jiří Lukáč je synem politické vězeňkyně. Na druhou stranu, kolik let, desetiletí či snad dokonce staletí budeme lidí škatulkovat podle toho zda byl v KSČ, nebyl v KSČ, podepsal Chartu, nepodepsal Chartu, byli jeho rodiče v KSČ, nebyli jeho rodiče v KSČ, byli jeho rodiče politickými vězni, nebyli jeho rodiče politickými vězni . . . ?
Tudy cesta nevede. S tím je třeba skončit a je třeba navázat na myšlenky Sametové revoluce, to jest začit psát o tom, co kdo zná a umí, jaké má schopnosti, kdo je lepší pro tu-kterou funkci, např. teď aktuálně pro funkci presidenta.  Podle toho je třeba začít lidi vybírat. A samozřejmě i podle jejich charakteru, ale ten přece není dán členstvím v nějaké straně. Navíc, pokud máte nějaké výhrady třeba k ODS, tak kdo Vám doposud bránil založit si svou vlastní "lepší" stranu a vyhrát volby a udělat něco pozitivního pro tuto zemi ?  No řekněte mi to - KDO Vám bránil
0/0
23.1.2003 15:49

Rasputin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiří Lukáč z Kladna ...........Brání diskriminační zákony .
Které s velkou péčí vypracovávali a dle potřeby novelizovaly politické strany a to zejména ODS v parlamentu a to tak aby neměli nově vznikající politické strany přístup do veřejnoprávních sdělovacích prostředků tj.ČT a Českého rozhlasu.Potom tzv. 5% hranice, která v mnohých státech západní demokracie není.Ale je 50% klausule o účasti oprávněných voličů jinak jsou volby neplatné! A co tady v ČR na návrh ODS se 50% klausule v novelách zákona od roku 1996 zrušila.Proč asi?Tak nebudˇtzv. Moraváku ODS cynik.
0/0
24.1.2003 6:51

Moravak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiří Lukáč z Kladna ...........Brání diskriminační zákony .
Ikdyž asi v mnohém budeš mít pravdu, přesto to není natolik  zablokované, aby ti skutečně schopní, správní a i dostatečně pilní a pracovití tuto bariéru prolomili. Hlavně se musí chtít, pak se dokáže i zdánlivě nemožné. 
0/0
24.1.2003 16:23

DanC

Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5
Jenom blbec od přírody (a jak jsi správně napsal - tady už není pomoci) jako jsi Ty, napadá každého, kdo má jiný názor. Argumenty odpůrců Moserové jsem zatím slyšel jenom dva - je škaredá a nikdo ji ve světě nezná. Já jsem taky v roce 1999 nevěděl, že existuje nějaký Johannes Rau a představ si - Němci si ho přesto zvolili za prezidenta - aniž se mně zeptali. To si dovolili docela dost. Zemana s Klausem zná skoro každý, ale otázka je, jestli to není kontraproduktivní. Podle mně je lepší, když si ve světě řeknou, že prezidentem je "neznámá Moserová" než "namyšlený Klaus" nebo "hulvát Zeman". Co se týče zjevu - za hlavní kriterium pro volbu prezidenta ho může považovat jenom naprostý primitiv. Když nemá jiný argument, vytáhne z rukávu takovouto pitomost.
0/0
23.1.2003 12:42

Moravak

Re: Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5
DaneC, odpovídám Ti a zároveň Ti oznamuji smutnou zprávu, že jsi nebyl přijat do strany. Jsi příliš inteligentní a Tvůj příspěvek je docela rozumný. Samozřejmě, já Vám tu Moserovou neberu, ale uvědomte si, že ona není ve skutečnosti žádný presidentský kandidát, ale pouze karetní žolík, který má posloužit k vyřazení Václava Klause (aby nepostoupil do druhého kola volby). Ve druhém kole volby z postoupivší dvojice Moserová - Zeman, hádej kdo bude zvolen presidentem
0/0
23.1.2003 13:04

Jiří Lukáč Kladno

Re: Re: Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5 Bude to
M.Zeman zvolen hlasy KSČM a některými poslanci ODS(bývalými členy KSČ)a to s jejich bývalým pozdravem Čest práci.
0/0
23.1.2003 13:19

Moravak

Re: Re: Re: Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5 Bude to
Správně, že bych Vás podcenil ? Ale možná, že Vás na oplátku zase potěší Vaše nová funkce, do které jste byl právě před chvílí jmenován. Stoupáte ve stranickém žebříčku stále výš a výš, už jste dokonce přeskočil zakladatele strany Herr Malého.  Nyní můžete plně rozvinout své schopnosti.  Blahopřeji !
0/0
23.1.2003 13:32

DanC

Re: Re: Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5
Omyl, Moravaku, to není naše ani moje Moserová. Jenom se bráním tomu, abych hodnotil kandidáty na prezidenta podle toho, kdo je navrhnul nebo kdo je podporuje. Je mi jedno, jestli ji navrhla všeho schopná Unie svobody, která dělá jenom to, v čem vidí budoucí koryta. Jenom nechápu lidi, kteří jsou schopni někoho šmahem odepsat proto, že se zatím neprosadil na nejvyšších postech nebo namá hladkou tvář. A jsem přesvědčen o tom, že pokud by těch 281 našich zákonodárců dělali to, co odpapouškovali když skládali poslanecký slib, musela by paní Moserová (v této sestavě kandidátů) vyhrát už v prvním kole. Jestli je, jak píšeš, jenom karetní žolík, tak pozor - žolíkem se často vyhrává.
0/0
23.1.2003 13:52

Moravak

Re: Re: Re: Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5
Pořád se nemohu zbavit toho dojmu, DaneC, že pokud bys byl v parlamentu, tak bys zvedl ruku pro paní Moserovou. Však to je v pořádku. Já jsem už někde jinde psal, že parlament by neměl volit podle stranické příslušnosti, ale podle svého svědomí každého poslance zvlášť. Měl by vybrat toho nejlepšího kandidáta. Já bych pro paní Moserovou nehlasoval.
A ještě k tomu žolíku: správně píšeš, že  žolíkem se často vyhrává, ale tím hráčem, kdo ho drží v ruce, je pan Zeman  Vynese ho v prvním kole ve volbě v senátu, žolík Moserová vyhraje a postupuje do druhého kola. Ve druhém kole však bude žolík odložen do talonu. Zeman se stane presidentem. Ani betonová obrana ODS (že všichni poslanci a senátoři ODS odejdou a nebudou volit nikoho - pomsta za vyřazení Klause žolíkem) asi nebude stačit. Zeman se stane presidentem - nebo snad vidíš ještě nějakou jinou variantu ?   
0/0
23.1.2003 14:55

Rasputin

Re: Re: Re: Re: Moravaku, Ty ......... Až odejdou,tak až na nádvoří,aby je
mohl konečně ty převlečené bolševiky jednou pro vždy vypískat!
0/0
23.1.2003 15:24

Moravak

Re: Re: Re: Re: Re: Moravaku, Ty ......... Až odejdou,tak až na nádvoří,aby je
Pískání - to je negativní přístup, to k ničemu nevede. Pokud nejsi spokojený s tím, co nám nabízí naše politická scéna, tak jediná cesta, jak změnit poměry na politické scéně v naší zemi, je pozitivní přístup, to jest založit vlastní stranu s vlastním programem, přesvědčit o něm lidi a vyhrát volby.
0/0
23.1.2003 16:04

Rasputin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moravaku, Ty ......... Až odejdou,tak až na nádvoří,aby je
Nebudˇcynik.Bolševici se na politické scéně velmi dobře zakopali za pomoci účelově přijatých diskriminačních zákonů.A ty to dobře víš.
0/0
24.1.2003 6:54

Moravak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moravaku, Ty ......... Až odejdou,tak až na nádvoří,aby je
Nic není nemožné. Hlavně se musí chtít.
0/0
24.1.2003 16:31

Moravak

Re: Re: Re: Re: Moravaku, Ty se radostí zblázníš - už je nás 5
Tak to jsem se teda kývl. Zdá se, že si v ČSSD mezi sebou vzájemně vyřizují staré i nejnovější účty. Krize je větší, než jsem čekal. Ale tak jako tak, nakonec ten projev Zemana byl v podstatě slabý, tak ať se zase vrátí na svou milovanou Vysočinu a spokojeně si užívá důchodu. Přejme mu to - ale přece jenom asi někteří budou zklamáni: KSČM (?) a úplně nejvíce bude zklamán management Becherovky.  Tečka.
0/0
24.1.2003 17:01

Moravak

Strana se rozrůstá . . .
Herr Malý (čestný předseda)
soudruh Lukáč (první tajemník)
Honza Mlejnek (sekretář)
J.Netopil (kotelna)
 
Tak už jste chlapci čtyři !  Mám z Vás radost.
0/0
23.1.2003 12:38

Jiří Lukáč Kladno

Re: Strana se rozrůstá . . . Soudruhovat můžeš v ODS tam ty mladý svazáku je bývalých bolševiků dost
Jako mladý svazák ODS a středočech alias Moravák se určitě znáš se soudruhem Vlastimilem Tlustým a jako žák -student V:Klause si tleskal v aule VŠE soudruhovi Ivanu Kočárníkovi.Takže ve své rodné ODS můžeš soudruhovat dosyta.A mě a ostatní slušné občany vynech.Zeptej se Vašeho čestného předsedy V.Klause proč chtěl v období totality a normalizace vstoupit do KSČ? Co odpoví?
0/0
23.1.2003 12:58

J.Netopil

Pane Malý, díky za článek.
Mám velmi silný pocit, že mimo bývají častěji ti, kteří v této zemi žijí. A ne ti, kteří žijí mimo ni. Ale, jak píše Havel, "to už je u nás holt taková tradice".
0/0
23.1.2003 12:33

Moravak

A ještě je tu Honza Mlejnek !
Tak Herr Malý a soudruhu Lukáči, ještě se k Vám přidal Honza Mlejnek (známý tím, že souhlasí se vším, co zrovna čte). Tak to už jste hoši tři. To už si můžete založit dokonce vlastní stranu ! Tak do toho, chlapci    
0/0
23.1.2003 12:04

Jiří Lukáč Kladno

Re: A ještě je tu Honza Mlejnek ! Nepotřebujeme.To necháme Vám mladým svazákům z ODS
Až se ODS rozpadne.Vinou politiky jneomylných představitelů této tzv.pravicové strany.
0/0
23.1.2003 13:03

Moravak

Pro Herr Malého a soudruha Lukáče z Kladna
 
Komentovat Vaše názory - to by byla ztráta času.
 A tak jenom přemýšlím, jestli jste oba dva tak politicky naivní (s tím by se dalo ještě něco dělat) anebo provokujete (zvláště soudruh Lukáč) anebo jste oba dva pouze prachobyčejní blbci od přírody (tady už není pomoci).
0/0
23.1.2003 11:55

Jiří Lukáč Kladno

Re: Pro Herr Malého a soudruha Lukáče z Kladna .Blb tzv. moravák soudí podle sebe.
Už to že se tzv. moravák ukrývá za pseudonzm svědčí kam patří.Jinak Moravákem není protože podle jeho vyjadřování patří do Středních Čech a to k bandě karieristů z letky modrých ptáků.Na Moravě mám hodně přátel a jsou to velmi slušní a pracovití lidé na rozdíl od tohoto lempla, který se za ně schovává a vydává se za Moraváka?
0/0
23.1.2003 12:48

mickey@mouse.com

Tak, tak...
My všichni jsme tady obyčejní lidičky, co choděj vydělávat a taky na záchod. Ale prezidenta bychom chtěli rovnou svatýho a navíc s modrou krví! Zapomeňte na to, prezident není učitel národa ani král. Je to politická funkce a stačí, když jí obyčejnej politik bude dělat podle běžných zvyků a pravidel. To pan Klaus umí stejně jako paní Moserová. Dokonce i pan Zeman by to dokázal, kdyby si odpustil nezdvořilé úlety a učesal slovník.
0/0
23.1.2003 11:50

Honza Mlejnek

Souhlasím s panem Malým!!!
Je to přesně tak, jak to napsal pan Malý. Oba pánové (pan Klaus a pan Zeman), by touto funkci naší zemi pouze uškodili. Příjde mi to tak trochu jako monarchie. Předseda strany,vlády,prezident. To je jejich rovnice. Přitom oba napáchali dost závažných chyb a kauz, za které běžně politici na západě odcházejí z funkcí. Nemají morálku...a chtějí se stát prezidenty. No nevím. Rozhodně nechci nikoho urážet,ale jako normální občan s nimi prostě nesouhlasím. Jen se pane Malý bojím toho, že kdyby volili lidé, tak to vyhraje pan Klaus. Zde se lidé z dob minulých vůbec nepoučili....
0/0
23.1.2003 11:37

o

Šmarjá
Jak někdo může napsat takové blití, přece Švajc není tak daleko, aby byl někdo tak střašně mimo. Spíš to připomíná názory některých "nezávislých" intelektuálů místní provenience. Super slovo : dynosaurus.
0/0
23.1.2003 11:36

Jiří Lukáč Kladno

Pane Zdenku Malý jste příliš odvážný až statečný!
Řekl jste přeneseném smyslu,že 2 králové Lávrové mají oslí uši.Tím,že jste veřejně napsal, to co dnes a denně prodiskutovává o těch dvou kandidátech 79% občanů kteří byli po listopadu 1989 podvedeni a zásadně ekonomicky okradeni a mnozí už užebračeni. Je nutno si z Vaší strany dát pozor,neboť politickoekonomická mafie, která tu vládne pod rouškou tzv. politických stran je velmi krutě mstivá a záludná.Sám uvidíte co lumpů Vás tu bude za Vámi projevený názor bude hrubě napadat a urážet v komentářích.To budou koryfejové, kteří s toho měli a nebo si nakradli.
0/0
23.1.2003 11:33

Stealth

Tož Herr Malý
Jediná klika pro tuto zem je ta, že takovýhle týpek, který v sobě dle vašeho zvratku na papír vzácně pojí bolševické a fašistické názory, je mimo naši zemi. Věřím, že tam už zůstanete, protože pitomců je tu už dost.
0/0
23.1.2003 11:20

Jiří Lukáč Kladno

Re: Tož Herr Malý zde máte první případ z těch na které jsem Vás upozorňoval n
A uvidíte,že budou následovat další organizované ze sekretariátů tzv. demokratických stran!
0/0
23.1.2003 11:37





Najdete na iDNES.cz