Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanci se dohodli, chemici mohou vyrazit

Tahanice ve sněmovně po dvou dnech skončily předvídatelným výsledkem: Česko posílí chemickou jednotku v Kuvajtu. Co nejdříve ji doplní 110 vojáků. Pomoc spojencům proti Iráku schválili už ve čtvrtek senátoři. Poslanci původní předlohu mírně změnili. Žádají, aby vláda přijala další usnesení o nasazení českých chemiků, pokud by se Rada bezpečnosti OSN vyjádřila ve smyslu, že je zásah v Iráku třeba.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

klik

iDNES patri Fordu?
Tuto varuantu vymyslil fakt pitomec!
0/0
18.1.2003 3:55

MM

mila redakce iDnes
 
Tuto novou upravu pro podani prispevku byste si meli strcit za klobouk. Male policko je spatne prehledne a ta proklata reklama s mzikajicim obrazkem hned vedle je velmi neprijemna na zrakove vnimani stranky.
Prosim, vratte se zpet k drivejsimu stylu.
Tohle je nesnesitelne.
0/0
17.1.2003 18:10

Jarda

no
nó souhlasím s tím, že kdo chce válku v Iráku tak by tam měl jít. Když mám názor a jsem chlap, tak ho prosazuju a ne jen za maminčinou sukní.
0/0
17.1.2003 17:51

rozum?

kdo
kdo má a nemá pravdu nechme do debaty, a jestliže tady a kdekoliv jinde, kokoliv kohokoliv za jeho názory chce řezat dokazuje kam patří. Ne do demokratické společnosti, ale někam do ZOO, i když ani tam ne, to si ta zvířata nezaslouží.
0/0
17.1.2003 17:50

Jana

běžte a Dášu vemte sebou
Havel, Tvrdík a ostatní zastánci války v Iráku, račte vyrazit na cestu. ( Jen doufám, že už se z vás nikdo nevrátí) :-))))))))))))))))))))))))))). My ženy nerodíme děti proto, aby umírali pro vznešené ideály boje za americké ropné pole.
0/0
17.1.2003 17:47

Luděk

Re: běžte a Dášu vemte sebou
Zcela souhlasim!!A pokud tato vlada s timto pripodelanym ministrem obrany bude pokracovat ve sve politice,odmitam se dale ucastnit odvodniho rizeni!!!A toto rikam verejne.Za podelanyho ministra bojovat teda NEBUDU !!
0/0
18.1.2003 7:43

Josef

tý brďo
tak  to je hustý, Jošínku, seš nějakej jinej jak normální, ale to neva to se zlepší jen co dorosteš. Protože i kdyby to bylo pravda, tak dle všech běžně a všude uznávaných zákonů NIKDO, nesmí brát zákon do svých rukou. To jako bys měl právo , chytíš-li zloděje mu useknout ruku. Naštěstí nemáš toto právo, pokud si ho osobuješ porušuješ zákony. To jen pro poučení. Tedy z  právního hlediska byl a je útok na suverení stát bez souhlasu RB OSN TERORISMEM. A propo, kdy že tedy vyrazíš do války ? Buď na Bagdád a nebo na New YORK. :-)))))
0/0
17.1.2003 17:44

hovnival

@@
Muzou vyrazit, ale doufam, ze nebudou muset jit pesky. To by se unavili, jeste nez tam dojdou. Taky by trvalo nejakou dobu vyrizeni vstupnich viz pro tolik vojaku pro pruchod zememi, se kterymi nemame bezvizovi styk.  Ja bych doporucoval letet letadlem, je to rychle, pomerne levne a pohodlne.
0/0
17.1.2003 17:41

Pro Joshe

Jugoslávská armáda ?
Ale jdi, tys to viděl? Asi tak jak v USA v dnešním raním vysílání na CNN uvedli, že inspektoři OSN  již našli  několik desítek jaderných hlavic v Iráku.
0/0
17.1.2003 17:40

hahaha

pro Marka
ano jsem v heslech kovaný. Zejména těch dnešních. Nemusím citovat, že ne? A analogie ? Hm, a umíš ještě nějaké cizí slovo nebo slovo, kterému nerozumíš ?  Já osobně v tom cos napsal analogii nevidím. Zkus vysvětlit, třeba pochopím. Analogické je ovšem spíš tvoje chápání jak homo sapiens, kterým bys dle tvrzení v občance měl být.
0/0
17.1.2003 17:39

Lukáš

Josh či jak se jmenuješ.
Právě jsi mi dokázal jak zastánci našich dnešních mocných vidí demokracii. Nesouhlasíš s náma jsi lump a patří tě zmlátit. Ale ale, doteď jsi tvrdil jak to dělají jen komunisté. Takže dík, za názor. Máš ho opravdu demokraticky založený, podložený.
0/0
17.1.2003 17:34

Luděk

Vite na co se tesim?
Na den,kdy si bushacek otoci globusem a prstik mu spocine na mapce CR a rekne..ooo takova mala zemicka...tam je urcite hodne moc teroristu...tak ji znicime...stejne nemam co delat....Dukazy?Ale lidi..ja jsem bush...to je prece jasne,ze jsou tam teroristi-videl jsem je ve snu a strasili nasi krasnou zem nase USA!!!! Prvne CR znicime a pak se podivame na nejake dukazy...nebo je vyrobime...To jsem pak zvedavy,kolik pro americky smislejicich lidi pujde do zbrane spolu s bushackem bojovat za svetovy mir a proti terorismu!!!To jsem vazne zvedavy....
0/0
17.1.2003 16:44

Marek

Re: Vite na co se tesim?
Jasne! Prece prave proto, aby se tohle nestavalo se narody organizuji v OSN... Ta ma nejakou Chartu a ta presne definuje, kdy lze uzit silu - jedine (krome bezprostredni reakce na ozbrojeny utok) na zaklade vyslovneho povereni Radou bezpecnosti. Vyslovne stanovi, ze oblastni organizace (jako je napr.NATO) nemohou samy o sobe o pouziti sily rozhodovat...Udivuje mne, ze tolika jiste jinak inteligentnich lidi nevadi, pokud by doslo k utoku bez tohoto podkladu, tj. protipravne... Procpak jine spojenecke zeme (Nemecko, Francie) zduraznuji potrebu teto rezoluce??? To jsme o tolik lepsi, chytejsi a co ja vim?
0/0
17.1.2003 16:52

Jirka

Re: Re: Vite na co se tesim?
a přesně podle této charty OSN zaútočilo USA na Jzgoslávii :-))))))))))))
0/0
17.1.2003 17:27

Josh

Re: Re: Re: Vite na co se tesim?
A přesně podle této charty tam jugoslávská armáda vypalovala vesnice.
0/0
17.1.2003 17:35

Jirka

Re: Re: Vite na co se tesim?
a přesně podle této charty OSN zaútočilo USA na Jzgoslávii :-))))))))))))
0/0
17.1.2003 17:27

Jirka

Re: Re: Vite na co se tesim?
a přesně podle této charty OSN zaútočilo USA na Jzgoslávii :-))))))))))))
0/0
17.1.2003 17:27

Johnny

ODS fuj!
ODS se snaží vytřískat politický kapitál i na válce, protože jinak si nedokážu vysvětlit podmínku, kterou si dali, aby hlasovali PRO.
Buď jsem pro nebo proti. Ten kdo podmiňuje PRO nějakou podmínkou, není opozice.
A o Klausově zviditelňování před Volbami prezidenta ani nemluvím - ono se mu hlasy komunistů můžou hodit, že. Proto ten Status Quo
0/0
17.1.2003 16:34

MPB

PRO já
To poučení z dvou světových válek a jedné studené jsem myslel tak, že jak v první tak v druhé pořád čekali co se stane a nehodlali se rozhodě přidat na jednu stranu. Šli do toho až když se něco stalo jim. A pak museli bojovat za horších podmínek, než kdyby hned od začátku vojensky a tvrdě podpořili svoje budoucí spojence. Keci o nevměšování se do vnitřních záležitostí suveréního státu v případě diktatur je hovadina. Ty se musí ničit už v zárodku, protože, jak jsem už napsal, pak jim přerostou přes hlavu. Za studenou válku si USA mohli sami, protože se spojili s Rusama, místo aby okamžitě po poražení Německa přešli do útoku proti nim, popřípadě aby komunisty zničili hned po zkončení 1. světové války. Následky neseme všichni!
0/0
17.1.2003 16:15

idiot

Re: PRO já
no, ty následky ..... kdy kdo jak moc ..... ale je znát, že ty, milé dítě, pravděpodobně ano...
0/0
17.1.2003 16:32

Jirka

Re: PRO já
ty jsi ale pakin. Ad jedna popíráš sám sebe, neboť kdo podle tebe rozhoduje kdo je a kdo není teroristický stát ? Ty ? Bush ? Bůh ? Vůl ?  a pak asi toho moc nevíš, ale kdyby USA  chtěli a zaútočily na SSSR tak skončili hned v prvním kole. Ad 1. mrkni jak velkou armádu mělo USA v Evropě a pak na celém světě. Mrkni jak velkou armádu mělo Rusko. Pak si uvědom, že Rusko už v té době byl tak vojensky rozjetý mechanismus, který nebyl sto zastavit nikdo. A to jediné donutilo USA vstoupit do války v evropě. ( taky ale až už bylo jasné, že jsou němci v kyblíku)
0/0
17.1.2003 17:31

Petr

Re: Re: PRO já
v prvnim kole by je jenom trosku poskadlili nekolika atomovkama :-) dal by asi bylo jasny, ze ?
0/0
20.1.2003 2:35

Jirka

přetisk
Vážení přátelé,
dovolte abych Vás informoval, že jakožto fyzická osoba jsem připraven podat v souladu se zákonem 182/1993 Sb., o Ústavním soudu ústavní stížnost, protože zásahem orgánu veřejné moci (Poslaneckou sněmovnou a Senátem) bude porušeno moje základní právo podle Čl.18 Ústavy ČR volit do Poslanecké sněmovny svého zástupce resp. základní Listina práv a svobod poté, co došlo nezvolením prezidenta ve třetím kole dne 15.1.2003 k povinnosti vypsat nové volby v souladu s čl 58 odst. 8 Ústavy ČR, kde se říká, že "Nebyl-li prezident republiky zvolen ani ve třetím kole, konají se nové volby".
Neexistuje žádný racionální důvod k výkladu Ústavy tak, že nezvolením prezidenta se bude konat druhá a další série tří kolové volby prezidenta, ale naopak Ústava označením "nové volby" jasně a logicky říká, že nezvolením se konají nové volby do zablokované Poslanecké sněmovny a Senátu (označení "volby" je pouze v čl.17, 18, 63 Ústavy v souvislosti s volbami do Poslanecké sněmovny a Senátu, pro volbu prezidenta Ústava jednoznačně a výhradně používá pouze označení "volba"). Můj výklad je rovněž podpořen paralelou - v případě, že není zvolena vláda, má prezident právo rozpustit Poslaneckou sněmovnu - tj. pokud nastane identicky zablokovaná situace, kdy se zástupci Poslanecké sněmovny nedokáží dohodnout, následují nové volby těch, kteří se nedohodli a nikoliv agónie nekonečné volby. Další pokračování volby prezidenta může přivodit nezvolením prezidenta výrazné narušení ústavního pořádku České republiky a krácení základních práv občanů.
Tomuto Kocourkovu jsem připraven tvrdě žádostí o předběžné opatření ve věci opakování volby presidenta zabránit a budu žádat vypsání nových voleb tak, jak ukládá Ústava. Toto svoje vyjádření zasílám zástupcům médií co nejdříve mohu s tím, že zveřejněním mého úmyslu s tlakem nezávislých médií se vše může napravit dříve, než budu muset a moci Ústavou zaručené právo pro všechny klamané občany ČR vymáhat soudně. V případě potřeby doplnit tyto informace se neváhejte na mne obrátit.
Z mého dopisu vybraným mediím z 15.1.2002
0/0
17.1.2003 16:13

Dan

Re: přetisk
Tak fajn. A pokud by se Vám podařilo vyvolat nové volby, pak apeluji na všechny lidi této země: podle průzkumů veřejného mínění více jak 60% obyvatel je PROTI naší účasti na válce v Iráku, naši "zastupitelé" tedy nezastupovali vůli lidu, který je do jejich funkcí zvolil. Proto bych doporučoval všem volit tak, aby se tito "zastupitelé", kteří se zpronevěřili vůli svých voličů, již nikdy do zákonodárných orgánů nedostali!!!
0/0
17.1.2003 16:46

kafka

Re: přetisk
Mily Jirko, nevim v jakem oboru pracujes, ale jako budouci pravnik Ti mohu sdelit, ze Tvoje zavery, vyctene z nekolika clanku Ustavy jsou zcestne.
Kdyby jsi totiz ovladal spravne postupy vykladu pravnich predpisu, ktere se uci na pravnickych fakultach, tak by jsi nikdy nemohl takovouto teorii vyslovit. V onom clanku se sice pouziva vyrazu "volby" a ale vzhledem k systematickemu zarazeni a dalsim okolnostem je zrejme, ze se jedna o dalsi VOLBY prezidenta Parlamentem (kterych muze byt neomezen-proto mnozne cislo), nikoliv nove volby do Parlamentu. Tomuto Tvemu nazoru nesvedci ani zadne dalsi ustanoveni Ustavy.
Proto drive nez budes podavat stiznost Ustavnimu soudu (podle me jednoznacne bez nadeje na uspech), navstiv nejblizsi vedeckou knihovnu a prostuduj si tam nektery z komentaru k Ustave, popr. ucebnici teorie prava.
 
0/0
17.1.2003 23:00

Květuše

ale kdo chce kam
pomozme mu tam. Jak tady kdosi řekl, každý má právo na svůj názor. Ale když ho řekne , měl by si za ním stát. proto pokud tady někdo tvrdí jako Tvrdík, že válka proti tomu koho určily USA je správná, má právo to říkat jen za předpokladu, že už má sbalený kufr a vyráží na Bagdát. Jinak je to jen ukecánek s pobryndanou bradičkou.
0/0
17.1.2003 16:12

Lukáš

vím
Balabáne, nevím jaké je soužití s bolševiky, narodil jsem se v roce 1986, ale vím jedno, asi ne horší než dnes s vlezprdelky američanům. Když se dívám na filmy z té doby, když se bavím s dědečky a babičkama, s rodiči tak si tvořím svůj názor. A nenašel jsem jediný případ, kdy by se většina národa měla hůř než menšina, tak jak to je dnes. nenašel jsem případ, že by komunisté rozprodali státní majetek do zahraničí do své kapsy. Mám na videu záběry z TV po 17.11.1989 kdy z vládní vily vystěhovávali soudruha FOJTÍKA, vrchního to ideologa KSČ. Klidně pujčím. A asi nikdo z dnešních politiků nemá tak "ošumtělý" nábytek tak jak měl on. komunisté kradli ? A co? Když dle dnešních informací tady nic nebylo. Co kradli? Když zde bylo po 1989 tolik co rozkrást ? Co kradli ? Když státní dluh byl 9 milionů dolarů a dnes je přes 300 miliard dolarů ? To jsou argumenty z českého statistického úřadu. Ty mne přesvědčily a až půjdu volit, vím koho. Ze všech zel , zvolím to menší.
0/0
17.1.2003 16:07

Josh

Re: vím
Řezat. Takový jako ty řemenem řezat.
0/0
17.1.2003 16:16

Luděk

Re: Re: vím
JOSHIE..nebo jak se vlastne jmenujes to davas tomu klokovi krasnej priklad!!!FUJ je mi z tebe...LUKASI,NENECH SE TIM ZNECHUTIT,TO JSEM UPLNE PRKVAPENY,ZE JE MEZI MLADYMA I NEKDO,KDO JEN NEKOURI TRAVU A PREMYSLI A ZAJIMA SE I O DENI KOLEM SEBE.JE DOBRE,ZE SI SNAZIS UDELAT VLASTNI NAZOR Z VECI,KTERE SI KAZDY MUZE SEHNAT-ALE MALOKDO TO DELA!KEZ BY BYLO VIC TAK AKTIVNICH A HLAVNE MLADYCH LIDI JAKO JSI TY,PROTOZE V TAKOVYCH LIDECH NAM ROSTOU NOVI A SNAD I NEZKAZENI OBCANE,KTERI POCTIVE PRACUJI A MAJI NEJAKY OBZOR A VI NECO ONASI HISTORII.HLAVNE SE NENECH ZNECHUTIT A BUD OBJEKTIVNI!!!TO JE DULEZITE, I KDYZ JE TO HODNE TEZKE A MALOKDO TO UMI!!PRAVDA JE JEN JEDNA A JE TO KREHKA KVETINA-MUSIME JI CHRANIT.
0/0
17.1.2003 16:25

Marek

Re: Re: Re: vím
Ano, ano. Kolega Josh nam zde predvedl, jak si predstavuje demokratickou diskusi. Nikoli argumentovat ci polemizovat s nazorem a fakty, ale vse resit remenem. Ono to ostatne neni prilis vzdalene situaci v mezinarodnich vztazich, nemate ten dojem?
0/0
17.1.2003 16:41

Luděk

Re: Re: Re: Re: vím
Presne tak Marku!!!Nasili plodi jen nasili a mne uz nebavi donekonecna poslouchat ty priblble zpravy z radia a televize...Bush je arogantni chlap,to tady vedi temer vsichni..A propo...jeste mi nikdo nerekl,kdo dal Bushackovi pravo na to,aby se tak staral o "blaho" sveta !!!!
0/0
17.1.2003 16:47

Petr

Re: Re: Re: Re: vím
jenomze takovy lidi jde skutecne jenom rezat remenem. Vzdyt je blbej jako tago. Komunisti nic nerozkradli, jo ? V jakym stavu to tu nechali ? Zeleznice, silnice, prumysl ? Jediny, co umeli, bylo vyvazet zelezo, uran a lokomotivy na vychod (aby si tam mohli v klidu zbrojit pro pripadnou WWW3) a sem v ramci RVHP dovazet ty jejich vychodni sracky.
0/0
20.1.2003 2:55

hangdog

Re: Re: vím
proc,za to ze ma nekdo svuj nazor ?
0/0
17.1.2003 17:46

Marek

Breznev vecne zivy!
Soudruh L.I.Breznev vyslovil (a take realizoval) dodnes aktualni doktrinu omezene statni suverenity. Prohlasil (a ostatni clenove Varsavske smlouvz s tim souhlasili), ze vec socialismu je spolecne sdilenou hodnotou vsemi socialistickymi zememi a proto jeho ohrozeni v jedne zemi opravnuje ostatni na obranu tohoto spolecneho zajmu vystoupit i ozbrojenou silou. Praktickou realizaci byla v nasem pripade ona povestna "internacionalni pomoc"
 
0/0
17.1.2003 16:01

hahaha

Re: Breznev vecne zivy!
Blbečku, pleteš si dojmy a pojmy. heslo bylo LENIN VĚČNĚ ŽIVÝ. to ad 1. a ad 2. kolik ti je let ? copak jsi už viděl a hlavně dokázal, že tak prndáš ? Umíš si utřít alespoň prdelku papírem, na který si sám vyděláš a nebo čekáš na matinku ? :-)))
0/0
17.1.2003 16:09

Marek

Re: Re: Breznev vecne zivy!
Ale mily "hahaha", vidim, ze jsi v heslech dobre vzdelan. Co ti vsak chybi je povedomi o tom, cemu se rika analogie, vis?;-))) Ale sam jsi se pekne chytil, kdyz te citace s.Brezneva primela k napsani tvych radku;-)
0/0
17.1.2003 16:37

Josef

pro ty, kteří tak vše ví a jsou super viz dole.
Faktem zůstává, že pokud nejsi jen ukecaná špína tak přijmeš moji výzvu na setkání, kdekoliv v republice  a vzájemné předložení daňových přiznání za posledních  třeba 5 let, daň z nemovitosti a silniční daň. podotýkám, v restitucích jsem nedostal ani knoflík, moji ropdiče holt neuměli po válce kulačit a ani jsem se nenarodil nějakému kolaborantovi. A uvidíme kdo je či není BLB, či kdo se kdy jak měl. Není mi smutno po komárech, jen objektivně hodnotím, kdy se kolik páchalo zla, podvodů, čachrů apod.
0/0
17.1.2003 15:56

NONY

Řešení je jednoduché!
Pokud by se v dnešní době zavedla pro vrcholné politiky, kteří tak rádi rozhodují o tom zahájit či nezahájit válečný konflikt, pravidla. která platila v minulosti, tzn. že když se král,císař rozhodl vyhlásit válku jinému národu, tak vždy se zúčastnil samotné bitvy a nejlépe včele svých vojsk. Já si myslím, že kdyby Václav Havel jako nejvyšší velitel ozbrojených sil a pan Tvrdík jako ministr obrany věděli, že když budou agitovat na to aby se šlo do války, takže půjdou do Iráku společně s jednotkou chemiků, tak by se jinak snažili působit na mírové řešení problému. To samé platí o ostatních pohlavárech Buschem počínaje a Blairem konče.
0/0
17.1.2003 15:26

Marek

Re: Řešení je jednoduché!
Plne souhlasim. Ale ono prece tak krasne zni, kdyz pan ministr povida, jak je hezke umirat za spravedlivou vec. Stejne hezky je onen soulad jeho nazoru, kdyz  stezuje, ze se o nej zajima podsveti napojene na Iraq....;-)
0/0
17.1.2003 15:56

Destructor

Ruku na srdce
Tak hoši, už se přiznejte, kdopak tady na chatu vyhrožoval Tvrdíkovi ...  Přeci od kud jinud by se to rozvědka dověděla .... 
0/0
17.1.2003 15:07

Vial

Otázka pro zvídavé:
Bezpečnost země zajistíme a) předčítáním Charty OSN, b) sborovým zpěvem písní Johna Lennona, c) společnou modlitbou za mír, d) za pomoci profesionální armády a spojenctví s těmi, kteří mají zhruba stejný životní styl jako my ?
0/0
17.1.2003 15:03

Re: Otázka pro zvídavé:
Plněním Charty OSN a vyžadováním téhož od druhých. Nikoliv mlácením Iráčanů. Pokud někoho mlátit bejčákem tak Bushe, Saddáma, Bin Ládina...
0/0
17.1.2003 15:14

Vial

Re: Re: Otázka pro zvídavé:
Rozumné. Takže doplňující otázka: vyžadovat plnění Charty OSN budeš jak?
0/0
17.1.2003 15:20

Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
Diplomatickou cestou, hospodářskými sankcemi, a pokud to nepomůže a rada bezpečnosti rozhodne o silovém způsobu řešení tak i třeba vojensky. O silovém způsobu však nesmí rozhodnout jeden stát.
0/0
17.1.2003 15:24

Vial

Re: Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
Zní to hezky, dá se s tím i souhlasit, jenže to tak nefunguje. Čertví proč.
0/0
17.1.2003 15:29

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
Ale funguje. Viz Kuvajt.
0/0
17.1.2003 15:40

Radek

Re: Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
"pokud to nepomůže a rada bezpečnosti rozhodne o silovém způsobu řešení tak i třeba vojensky"
A kteri vojaci z kterych zemi to potom budou? OSN zadne vojaky nema tak koho tam posle? Americany? Takze dame Sadamovi jeste vic casu se dobre pripravit?
OSN je asi tak dobre jako byla Liga Narodu pred druhou svetovou.
0/0
17.1.2003 15:37

Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
Základním předpokladem vyžadování dodržení práva je, abych ho dodržel sám. A kdo zasáhne? Třeba NATO ve spojenectví s dalšími zeměmi (viz Kuvajt). Pak už totiž půjde o obranu, do té doby je to útok.
0/0
17.1.2003 15:46

Vial

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
Myslím, že v konkrétním případě si můžeme docela  představit, čeho je ten kníratý pán schopen, proto bych na jeho útok nečekal. Ale co, rozhodovat o tom nebudeme my diskutující, ale někdo jiný. Takže uvídíme, co z toho bude.
0/0
17.1.2003 15:52

idiot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Otázka pro zvídavé:
milé dítě, kdybys mínilo samo dodržovat, co tu radíš druhým, a vědělo, co mnozí zde si můžeme docela představit, čeho jsi schopné ty, tak bys raděj spáchalo sebevraždu.  Že bychom taky uviděli, co z toho bude?
0/0
17.1.2003 16:05





Najdete na iDNES.cz