Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tvrdík: Irák hrozí neštovicemi

Šéf obrany Jaroslav Tvrdík se snaží více než kdy jindy, aby si naklonil veřejnost v chystaném tažení proti iráckému režimu Saddáma Husajna, jehož se mají zúčastnit i čeští vojáci. Výjimečné je i to, že až na tajné informace říká o připravované akci vše, co je možné sdělit. Do své "kampaně" zapojil i generály: zdravotníka, chemika či rozvědčíka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Samotny

Hmm Hmm....Amerika nám pomůže a bude se to řezat :-)) Válka bude, víc vám nepovím :-). Ona celá politka je pro malý děti... Víte co, opijte, pusťte si americkou hymnu a uvidíte, co budete říkat.... :-))
0/0
20.1.2003 12:06

Romanov

No uvidíme
myslím že rozhodnutí Tvrdíka, nás jen dostane do dost velkých problémů. Zatímco naše chemiki někdo v Iráku odstřelí, my se tady budem mordovat s neštovicema. no, bude to celkem zajímavá válečka, mezi dvěma státy, která ovšem pohltí celý svět. Maybe
0/0
17.1.2003 20:01

Rokossovskij

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 20:01

gabber

PS: jen k tem tajny zdrojum jeste neco
TAk ja jen ze se porad odvolavaji na tajne zdroje. Ale ty americke tajne zdroje jsou uz vesmes pekne trapne. protoze si delaji analyzu podle sveho uvazeni a prd neco tak supertajne zjistuji. Uz bylo nemalo clanku o tom jak tyto sluzby pracuji. Oni prave s tim , ze se odvolavaji na Tajne zdroje oblbuji lidi tim , ze to je podlozene a overe, A zatim neznam jiny stat, ktery by mel vice tajny ch zdrioju jako USA a sami vime k cemu jim to je .... a mimochoden nejukecanejsi a nejpodlejsi stat jako Amerika taky neni .
0/0
16.1.2003 11:31

gabber

co si neumis predstavit , ty trdlo Tvrdiku?
Tvrdiku to ses tak naivni ? jak si neumis predstavit ze spiojenci pujdou do valky a ty tam nebudes mit sve vojacky ? To by byl pruser, to by byla autorita pred Buschem v cudu. A to jako kdyz si USA zamane, tak ty aby jsi si to neumel predstavit tak tam posles jako vojaky jo ? Tak USa chce ropu z Iraku a ty mas strach, ze jim nepomuzes .. no ty ses trdlo jak asi malo kdo ... tak uz konecne se vzpamatuj, a vem, si fakt za Amerika inteligenci nepredci nase strdoskolaky, tak si uvedom ze co reknou blbove, to nemusis hnedka poskakovat jak malej Jarin .. cus bus
0/0
16.1.2003 11:27

polo

to čumim jak tu funguje cenzura
vy sraci co to to mazete padejte na Kubu nebo do jizni Korei, je mi z vas na blití :-7
0/0
16.1.2003 2:35

polo

to čumim jak tu funguje cenzura
vy sraci co to to mazete padejte na Kubu nebo do jizni Korei, je mi z vas na blití :-7
0/0
16.1.2003 2:34

polo

to čumim jak tu funguje cenzura
vy sraci co to to mazete padejte na Kubu nebo do jizni Korei, je mi z vas na blití :-7
0/0
16.1.2003 2:33

polo

to čumim jak tu funguje cenzura
vy sraci co to to mazete padejte na Kubu nebo do jizni Korei, je mi z vas na blití :-7
0/0
16.1.2003 2:29

Anonym

Re: to čumim jak tu funguje cenzura
Koukam ze jsi taky spokojeny s cenzorama!
 
Ale s tim mazanim prispevku je to zde jak u blbejch na pude. Nebylo by rozumne aby pitomci cenzori vylepili nejaka pravidla podle kteych jedou, aby ostatni vedeli co se smi a co ne. Nebo se jen cenzoruje podle toho jak se ktery cenzor vyspi, nebo ke ktere politicke strane se hlasi, nebo jako je ozraly, ci jakou ma zrovna kocovinu. Nejak mi unika smysl sem chodit a cist hovadiny o cenzorovanych prispevcich a nesmyslnych odpovedich na neco co bylo smazano. Zde se mazou naprosto nevinne veci zatimco neuveritelne veci zustavaji netknute.
 
Cenzori co takhle zverejnit nejaka pravidla???? Dole ctu, ze tohle je neredigovana a nemoderovana diskuze ctenaru! Mate alespon trochu predstavu o tom co ta slova znamenaji? Pokud ne tak doporucuji smazat predevsim ono upozorneni dole!!!! Vsadim se ale, ze vy radeji smazete tento prispevek Schvalne ukazte sve barvy zbabelci!!!
 
 
 
 
 
0/0
16.1.2003 2:35

polo

Re: Re: to čumim jak tu funguje cenzura
ty, to je neskutecny, soudruzi z MF se vybarvili
0/0
16.1.2003 2:38

Anonym

Re: Re: Re: to čumim jak tu funguje cenzura
Ti ***** se holt bez cenzury neobejdou a to tvrdi, ze maji demokracii!
0/0
16.1.2003 3:02

Anonym

Nevim tedy jak kdo?
Ale s tim mazanim prispevku je to zde jak u blbejch na pude. Nebylo by rozumne aby pitomci cenzori vylepili nejaka pravidla podle kteych jedou, aby ostatni vedeli co se smi a co ne. Nebo se jen cenzoruje podle toho jak se ktery cenzor vyspi, nebo ke ktere politicke strane se hlasi, nebo jako je ozraly, ci jakou ma zrovna kocovinu. Nejak mi unika smysl sem chodit a cist hovadiny o cenzorovanych prispevcich a nesmyslnych odpovedich na neco co bylo smazano. Zde se mazou naprosto nevinne veci zatimco neuveritelne veci zustavaji netknute.
 
Cenzori co takhle zverejnit nejaka pravidla???? Dole ctu, ze tohle je neredigovana a nemoderovana diskuze ctenaru! Mate alespon trochu predstavu o tom co ta slova znamenaji? Pokud ne tak doporucuji smazat predevsim ono upozorneni dole!!!! Vsadim se ale, ze vy radeji smazete tento prispevek Schvalne ukazte sve barvy zbabelci!!!
 
 
0/0
16.1.2003 2:19

Garry

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.1.2003 12:16

Re: Stručná historie bakteriologického vývoje
A pane Mašek. Koukám, že jste již zjistil, že při podpisu Mašek nikoho nezajímáte, tak jste si změnil přezdívku. Myslím, že vám to stejně moc nepomůže.
0/0
15.1.2003 12:37

Garry

Re: Re: Stručná historie bakteriologického vývoje
Ano jsem čtenářem osudu, ale pokud vím tak Mašků zde působí hned několik, ty vzkazy jsou naprosto šílený a ani jeden z nich pan Mašek není. Alespoň to tak prezentuje pravý pan Mašek na svém webu.
0/0
15.1.2003 12:43

Myslitel

Re: Re: Stručná historie bakteriologického vývoje
500 tisic US vojaku jiz bylo pred budouci valkou ockovano proti "nestovicim" v domneni, ze valka zacna jiz zacatkem roku. Bohuzel se tak pro USA zatim nestalo, jen asi jiz 6 z techto vojaku prokazatelne diky tomuto ockovani jiz zemreli, mnoho ostatnich ma prokazatelne zdravotni potize a "shodou okolnosti" se v Pentagonu "nestastne" ztratilo prave 500 tisic zdravotnich zaznamu techto vojaku - tedy jiz nikdo v budoucnosti neprokaze, o jake ockovani ve skutecnosti sloDeji se neuveritelne veci, vidte
0/0
15.1.2003 13:35

svedomi zapadu

IRAK SAMOZREJME NICIM NEHROZI!!!!!!!!!!!!!!!
To jenom "experti" se domnivaji, ze by tyto zbrane mohl Saddam pouzit. Je spise k zamysleni, kdo jim v  minulosti toto svinstvo dodal /napr. V.Britanie tyto sve prebytky do Iraku take dodavala/ a proto nyni vi, ceho se maji obavat a cim udajne Saddam hrozi. Je mi z toho zapadniho pokrytectvi doslova "na bliti", Vam ne???
0/0
15.1.2003 10:41

Petr

Re: IRAK SAMOZREJME NICIM NEHROZI!!!!!!!!!!!!!!!
Toto svinstvo dodávala taky Francie a hlavně SSSR.Výzbroj Irácké armady je předevší Sovětská (již od roku 1960) a Francouzská.Menší část dodalo Německo ,USA,ČSSR atd.
0/0
15.1.2003 10:59

???a!

Re: Re: Re: IRAK SAMOZREJME NICIM NEHROZI!!!!!!!!!!!!!!!
Máš také nějaké své názory, hňupe?
0/0
16.1.2003 1:47

Michal

Re: IRAK SAMOZREJME NICIM NEHROZI!!!!!!!!!!!!!!!
Nesouhlasim s USA...Nesouhlasim s pokrytectvim...Nesouhlasim s vyslanim nasich vojaku do Iraku...Nesouhlasim s nasi pomoci vuci USA proti Iraku...USA ma v planu jen a jen "vykoristovat" blizky vychod, tak jako SSSR vykoristovalo nas. Chteji z nich tezit a to je vse...Proc nenechaji Ty lidi zit? Pral bych USA aby je nekdo stejne vykoristoval tak jako chteji oni vykoristovat druhe...Je to nelidske a nemoralni....Bez USA by tu byl zivot asi o dost jednodussi...Jejich nucene usmevy, sriktni plany a necele, nesmyslne informace mi lezou krkem...
0/0
15.1.2003 12:25

Tom

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.1.2003 3:38

gabber

stejne jako u Afganistanu//IRAK SAMOZREJME NICIM NEHROZI!!!!!!!!!!!!!!!
Amerika dodavala afgancum rakety a zbrane, kdyz meli afganci problemy s SSSR a pak sama USA napadla afganistan . tak je to porad dokola .
0/0
16.1.2003 11:35

Zdenek

Nejde vubec o chemicke zbrane
Nejvetsi zasoby biologickych zbrani vlastni USA, dale pres mezinarodni zakaz UK stale vlastni nekolik desitek tun plynu VX, Izrael ma cca 300 jadernych hlavic. Toto jsou zasoby ZHN ktere jsou VSEOBECNE ZNAME. Muze mi nekdo vysvetlit proc NEPOTVRZENE PODEZRENI ze MALY ZLOMEK tohoto arzenalu vlastni irak je to zaminka k valce?
0/0
15.1.2003 10:33

Jioh

Proc nas USA chteji ??
Ze bychom meli lepsi vybaveni nez USA? Ze bychom meli vetsi pocet odborniku nebo lepsi odnorniky? USA chteji nekoho na prvni predvoj -- laboratorni mysky !!
0/0
15.1.2003 10:03

Pavel

Re: Proc nas USA chteji ??
Amerických vojáků bude v zálivu  200 000 a našich 350.Laboratorní myšky asi ne.Používej prosím hlavu.
0/0
15.1.2003 10:21

Zdenek

Re: Re: Proc nas USA chteji ??
Videli jste South Park? Misto akce "kryjte se za negry" to bude akce "kryjte se za Cechy" :(
0/0
15.1.2003 10:27

petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.1.2003 10:03

Vašek

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Člověče, než jsem Ti stihnul odpovědět, tak Tě smázli! Vivat svoboda slova!
0/0
15.1.2003 10:32

Petr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.1.2003 10:43

Batr

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
15.1.2003 10:57

Petr

Re: Re: USA
Zvláštní odpověď,Iračanům je jedno jestli podlehnou nebo nepodlehnou západu.Mam pocit ,že podlehnout západu znamená mít více svobody a větší možnosti.K odpověďi za b,sám píšeš,že omylem zabijou nějakého Iráčana a to je podstata,USA nebudou bezdůvodně vraždit tisíce civilistů,ale Saddám klidně ano!!
0/0
15.1.2003 11:12

Samuel

Re: Re: Re: USA
> Mam pocit ,že podlehnout západu znamená mít více svobody a větší možnosti. Kolika Iracanu jsi se ptal co rikaji na tve pocity? Budes se divit ale corporate press kterej tak dobre funguje na zapade tam vubec nezabira, kdyz maji info z prvni ruky.
0/0
15.1.2003 11:23

Batr

Re: Re: Re: USA
, To přece nelze tvrdit s určitostí. Je to diktátor to je pravda a svobodu iráčanům ano. Ale že by se těšili na válku, to se mi nezdá. Co třeba mekka cola. A nic není černý a bílý - že by Amerika toužila jen po svobodě iráčanů a že by existovalo bezprostřední nebezpečí napadnutí světa made by iraq se mi taky nezdá. Ze strany Ameriky je v tom o hodně víc. Potenciální nebezpečí od Husajna tam však je to je fakt, ale nelíbí se mi, že si Amerika přetváří svět k obrazu svému.
0/0
15.1.2003 11:34

Batr

Re: Re: Re: Re: USA
, ještě dovětek: "kdo není s námi je proti nám" dle Bushe. No co to je? Když nepůjdem do války tak co, jsme na straně špatnejch jen proto, že nejsme přesvědčeni o názoru usa? No, mam poslední dobu horší pocity od sochy svobody než obráceně..
0/0
15.1.2003 11:39

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: USA
Já ten pocit nemám,ale problém je že většina zemí jako je Irak,Iran.Sev.Korea atd.se vymezují proti USA.Co mají američani dělat?Buď nebudou dělat nic a dopadne to tak,že svět bude zbrojit jako šílený a třetí světová bude realita,nebo zasáhnou teď a při troše štěstí to dopadne dobře pro západní svět,ale i pro lidi v Iráku atd.
0/0
15.1.2003 12:20

Erich Cviertna

Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA
Jestli ono to nakonec nebude přesně naopak. Pokud si USA budou vyhrazovat právo zaútočit na kohokoliv, kdo se jim zrovna nelíbí, tak právě to povede k masivnímu zbrojení. Každý si totiž nenechá diktovat co má nebo nemá dělat. Taky nechápu, co je špatnýho, když se někdo vymezuje proti USA? To jsou Američani nějací bohové aby se jim každý klaněl?
0/0
15.1.2003 12:33

Petr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA
Ten kdo se vymezuje proti USA má zpravidla jeden problém a to je ,že kvalita lidského života a jeho cena je v zemích jako je Irák daleko nižší.(režim Saddáma si života vlastních lidí neváží vůbec)Proto nechápu proč by měl Irak poučovat američany co mají a nemají dělat.Problémy s listinou lidských práv má Irák ne USA!!
PS:němci za WWW2 zabíjeji civilisty úmyslně.
 
0/0
15.1.2003 12:53

Destructor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA
Pokud budu srovnávat kavalitu lidského života u nás a na západě, tak taky nic moc .... a co, to nás kvůli tomu američani vyhladěj nebo co. O listině lidských práv raději nemluv, protože takový Iraq je stokrát demokratičtější než třeba Irán nebo Kuvait  
0/0
15.1.2003 13:44

Batr

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: USA
, právě proto by si Amerika měla uvědomit že docela závažným porušením listiny je záměrně mařit lidské životy. když OPRAVDU vyjde najevo, že má zbraně které může použít, bude se na to viditelně připravovat, bude bla bla bla tak potom je případný útok ospravedlnitelný. Měla by ale rozhodnout RB. Hele, když Bush pojme podezření, že u nás běhaj v Chánově teroristi, taky tam pošle troopers? I když se 11.9. stalo co se stalo, to není záminka pro tvoření světa k obrazu svému. Mám pocit, že čím víc se do toho Amerika bude vrtat, tím to bude bublat víc. A nemyslím jednotlivé vlády ale spíš muslimy občany po zeměkouli.
0/0
15.1.2003 13:50

Erich Cviertna

Re: Re: USA
To je dobrej názor. Podle tebe teda v každý válce vlastně umírají lidé omylem. Když Luftwaffe bombarovala SSSR, tak tam omylem zemřely pouze miliony lidí  
0/0
15.1.2003 12:38

Batr

Re: Re: Re: USA
, No já to myslel právě ironicky. Omylem zabijem pár iráčanů s tím se musí počítat, jenže oni s tím nepočítají a pro ně, kdyby ještě měli šanci pak do toho co mluvit, tak by asi nemluvili o tom, jak je skvělý, že je amíci přišli osvobodit když to možná ani takhle nechtěli. That´s it.
0/0
15.1.2003 13:30

Kouzelník

Problém nastal se zvolením G.Bushe
Muze to byt pruser pro celou zemekouli, ze k tak vyznamne funkci se dostal  cowboy s jednoduchou predstavou, jak resit problemy na celem svete. Ten chlapek ma opravdu povrchni znalosti o svete a velkym problemem je, ze musi byt vdecny spolecnostem, ktere mu poskytly finance na volebni kampan.
Ten vlezdo.rdelka Tvrdik opravdu nema vlastni mozek, i kdyz vypadal ze zacatku rozumne. Jestli se svet nezvrhne v informacni monopol CNN, tak ho jednou nasledujici generace odsoudi, tak jako odsoudi americkou politiku rozdmychavani valek po celem svete. Je to prehnane ? Mozna ano, ale v stalo by za to se zamyslet jestli nekdo treba nema zajem na lokalnich valkach. Duvodem by treba mohl byt obchod se zbranemi (vyrobou  zbrani se zivi tisice lidi na svete), touha ovlivnovat svetovy obchod s ropou, atd...
Doufam, ze Evropa, ktera je po duchovni strance dal nez Amerika, najde vlastni tvar a ukaze ostatnimu svetu, co je to demokracie. Demokracie bez lzi .
0/0
15.1.2003 9:49

Ogar

Re: Problém nastal se zvolením G.Bushe
Mě je úplně jedno, jaký cowboy je prezidentem v USA. Doprdele, co když ale Irák skutečně má a dál vyvíjí zbraně hromadného ničení? Jak bys to řešil ty?
0/0
15.1.2003 10:35

Mary

Re: Re: Problém nastal se zvolením G.Bushe
Myslíš si, že Sadám bude čekat až mu před práh nastoupí vojenská jednotka a zajme ho....Já myslím, že celý Irák vyhodí do povětří dřív než tam nějaká vojska stačí dojít. Prostě ho donutí tyto zbraně použít... jestli nějaké má.
0/0
15.1.2003 11:50

Batr

tzv. spojenec apod.
, nevím, jestli USA je opravdový spojenec. To spíš některý evropský státy. USA bych radši příliš nedůvěřoval a rozhodně nepovažoval všechny informace o nebezpečích a nástrahách světa co se za oceánem vypustí za pravdu. Oni si hledí hlavně svých zájmů (viz Kjóto) na což Evropa jednou může doplatit jestli bude dál váhat s jasnou názorovou orientací. Amerika zejména jako první pochopila, že válka se dá vyhrát zejména ekonomicky - tzn. fin. korporace, mc hamburger, kokain kola apod. No ale zajímalo by mě jak by to dopadlo s ropou po případné "válce" (spíš jednostranném útoku) a za předpokladu že by síly západu zvítězily. Četl jsem zmínku, že USA opravdu, opravdu nechají ropu iráckým společnostem. Haha, určitě vlastněným jednou z korporací z us.
0/0
15.1.2003 9:35

Miky

Už to tak vypadá
že Irák se vými 20 milony obyvateli žijícími na přídělové lístky se stal nebezpečím pro celý svět. Podle toho co se dá vyčíst v novinách a co prohlašuje ministr obrany, zřejmě Irák v brzké době napadne USA, Evropu a postupně celý svět. Ale Česká republika v čele se spojenými státy americkými udělá konec rozpínavosti Iráku a jeho přisluhovačů. Naše výdobytky si rozvracet nedáme !
Mír ubráníme i kdybychom měli zabít všechny všechny nepřátele a padnout krásnou smrtí za svou věc ! :o)
Škoda jen, že ti co nejvíc volají po bombardování, budou schovaní daleko od místa bojů a bude jim upřen ten nádherný zážitek házet lidem bomby na hlavu. Ale i z televize to bude zajímavé a když už to bude nudit, můžou si přepnout na nějaký hezký televizní seriál
0/0
15.1.2003 9:27

Dan

???
"Neumím si představit, že zatímco spojenci mašírují do boje, my se na to budeme jen dívat," říká Tvrdík,předstírajíc ustaraný výraz s falešně tlumeným pokorným hlasem.Jenomže spojenci tam lézt nemusí a když bez důkazů a mandátu OSN chtějí,tak my se na to klidně dívat můžeme.
0/0
15.1.2003 9:14

Miky

Už to tak vypadá
0/0
15.1.2003 9:09





Najdete na iDNES.cz