Diskuze
Železničáři opravili klíčovou trať
Děkujeme za pochopení.
bondy
do šrotu
Doporučuji dát do šrotui většinu vagónů ČD, zejména pak osobních dobytčáků, co se v nich odavžují vozit lidi (a to i na mezinárodních tratích, aby ta ostuda nezustala doma).choseee
kdo za to muze?
Luděk
Re: kdo za to muze?
Priteli,vymenu /jak se u nas rika vyhybce/ "neprehodil" samozrejme strojvudce!Na zeleznici je spousta zabezpecovacich prvku napr autoblok,poloautomaticke hradlo a jine..Ale o tom se rozmlouvat nebudu.Podivej,vlak projel navest stuj-tj."cervenou" A v tom pripade byly vymeny nastaveny tak,ze pro pripad projeti je vlak automaticky naveden na slepou kolej-je totiz lepsi skoda 2000 000 nez treba rozsekany cely rychlik a ztraty na zivotech.Pokud jeste neco nechapes-KLIDNE ZEPTEJ !Josef
Názor na železnici
Myslím si, že železnice je důležitá. Pohleďme na kapacitní možnosti jak osobní, tak nákladní přepravy. Jestliže je špatné hospodaření managementu ČD a odrazování zákazníků jak z osobní tak z nákladní přepravy je věc druhá. Železnice se chová špatně. Vezměme příklad: Jel jsem jedné menší stanice do Jihlavy. Ráno jsem přišel s bankovou 500,--. Paní pokladní mi řekla: Jak si to představujete přijít po ránu s tímhle??? A lístek mi nedala s tím, že nemá zpět. Je toto u takto velkého podniku možné??? Přiláká tento systém spolu se zdražováním zákazníka? Podle mého selského rozumu nikoliv...moyyo
titulek ?
Mohl by mi, prosim, nekdo z iDnes & spol. vysvetlit, ktery z vratnych vymysli titulky a kolik za to dostava ?posmura@taborsko.cz
Platy za to mohou?
Každý v dnešní době žehrá na platy. Stačí se ale podívat do supermarketů, třeba jen u nás v Táboře. To si pro ty plné vozíky jezdí jen lidi z Prahy? Blbost. Platy jsou takové, jaké je chce člověk mít. Pokud chce lepší, proč nezměnit džob? Vím, je to těžké. Ne každý má tu možnost a určitě je tu profesní hrdost. Ale kde jsou ksakru odbory???? Když maji fírové tak těžký život, proč se jich nezastanou??? Proč místo zvedání platů se jim nezlepší pracovní podmínky? Každý den dojíždím z Tábora za prací do Č. Budějovic. Denně 60 km tam a 60 m zpět. Několikrát se mi stalo, že vlak zastavil mimo stanici. Ne o pár metrů, ale celou délku vlaku. Opravdu. V Sezimově Ústí u Tábora, je to sice jen zastávka, ale osvětlená, v obydlené čtvrti, se semaforami (nebo návěstidly, nejsem od drah) a s nádražní budovou s obsluhou. Vlak pak musí couvat, mezitím do něj nastupují zmatení cestující... Nestává se to je u osobáků, ale dvakrát se mi to stalo i u spěšného vlaku. Nejdříve sranda, pak vztek. A teď mi řekněte kdo za to může. Jestli osobní vlaky a rychlíky vozí ospalí a unavení strojvedoucí, pak všichni svatí s námi...Luděk
Re: Platy za to mohou?
Kamarade ja bych chtel videt Tebe jak bys zastavoval kolos ,ktery ma cca 300 tun a kdyz se Ti k tomu nyni prida i toto pocasi tj..namrzle koleje pokryte spadanym listim...Kamrade vis co je to adheze??No to je velice dulezita vec!A kdyz se ti na kolejich udela takova s prominutim sracka..tak se brdi dost tezko.Kdyz by jel kolega s vlakem zas pomalu,aby zastavil na perone presne tak zas budes rvat,ze ma vlak zpozdeni.Tak si holt musis vybrat - jinak to vazne nejde.No a platy...podivej ja delam na draze 20let...soboty nedele svatky...stedre dny ..Noci od rodiny ,manzelky...Jezdim v kolosech,ktere uz mely byt davno ve srotaku-nekdy i 10 hodiun trnu aby mi nepraskla ojnice a naprava...Kazde tri roky buzerace u zkousek !! DOSLOVA BUZERACE !!! Kdyz neprojdu,tak se muzu klouzat...kdo me zamestna?Podivej,ja jsem mechanik motorovych vozu a lokomotiv...muzes mi rict,kde jinde bych mohl delat ?? Kdyz je mi 50let?A pak prijde tramvajak,ze ma malo penez...no ja bych mu pral par dni si to vymenit se mnou-aspon bych si odpocal v jeho praci...Nezlehcuju to,ale proste me i trochu urazi,kdyz tady lidi rikaj,ze vydelat si muzu kolik chci !!! Tak pojd taky k draze a ukaz co umis !!!! CHYTRAKUadmiral_Atvar
platy strojvudcu
zcela souhlasim s tim, ze by meli mit vyplatu jako piloti. navic jsou dulezitejsi ! k cemu jsou nam piloti ? k nicemu ! ale bez drahy bychom se neobesli. navrhuji, at maji piloti minimalni mzdu, beztak si litaji letadlem zadarmo, normalni clovek muze tak na UL a jeste se nedoplati. proto by penize odebrane pilotum a leteckym navigatorum a jinym parazitum sly vsechny na zvyseni platu strojvudcum. za prodej letist na supermarkety a tovarny a prodej letadel by se investovalo do stavby koridoru a modernizace zeleznic !Vikijous
Re: platy strojvudcu
Jsem sice zeleznicni fanda, ale zeleznici fanatismus a je hnusny stejne jako jine druhe fanatismu. Strojvudci by meli met asi vyssi platy, ale jako piloti - no to snad ne. Kolik strojvudcu umi tak dobre anglicky(nebo nemecky), aby v klidu mohli jit delat do zahranici. Narozdil od CD CSA vykazuje zisk, takze proc by piloti nemohli mit vysoke platy. No a zavidet pilotum ze letaji zadarmo? Na to snad nema cenu ani reagovat. Jezdit zadarmo po cele republice muze nejen strojvedouci(ci jiny zamestanec CD), ale i cela jeho rodina (a to IC a EC bez priplatku).otass
stane se!
Ludku nema cenu polemizovat s laiky, kteri neznaji "problematiku" drahy jako takove. Firove by meli byt placeni prinejmensim jako piloti!!! Tu almuznu co pobiraji ted je ostuda jako vrata. Posledni zachrana je to, ze to ty lidi bavi , proto to delaj!Milan
Fotoreportáž na draka
Vážení, žiju v místě, kde se to stalo. Na té trati je elektronická zabezpečovačka. Která asi celkem funguje. Jinak by to nejspíš dopadlo mnohem hůře. Zláštní je, že podobný vykolejení bylo někdy před 10-ti lety o pár set metrů zpět ne směru na Plzeň. Taky nad mostem, tentokráte u kostela. Srazily se tam tenkrát vagony dvou protijedoucích souprav. Co o tom v článku píšou je celkem pravda. Ale ta fotogalerie je celkem žalostná. Šel jsem kolem včera i dnes ráno. Je vidět, že pan redaktor autem dojel na nádraží, popošel pár metrů a nafotil, co mu přišlo před objektiv. Kdyby se uráčil dolů k pile, přeběhl lávku přes potok, oběhl po poli poněkud rozsáhlejší ohradu té pily, mohli jte vidět, že situace byla mnohem "akčnějsí", než je z uveřejněných fotek vidět. Respektive hodně akční. Fakt je, že autem se tam nedostaneš :-). Ne, že bych to ČD přál. Nad viaduktem, který vidíte na foto č.1 bylo ve stráni nasáčkovaných několik vagónů ve svahu. Jak pohozené krabičky sirek. Ráno vytáhli ty na železničním náspu zpět na koleje. Ale vyprošťování těch skoulených a překřížených ze svahu nad viaduktem jim fakt nezávidím. S tím jakmile hnou, tak to určite bude mít snahu jít přes viadukt dolů. Ty vagony jsou snad v tom nejhorším místě, jaké by si mohl člověk vymyslet. A to chtěli naši radní stromy, které ty vagony zachytily před časem odstranit, jelikož "to tam dělá ostudu". Držím záchranářum palce, aby se jim to podařilo zvládnou, jak chtějí. Budou to mít hodně těžké a bude to docela o hubu. Pane fotoreportére, pár kroků po poli by vám určitě neublížilo :-)! Trochu je mi líto strojvedoucího. Do soboty nejspíš vážený občan a dnes na něj hodí všechny sračky. Ta miska vah osudu je docela vratká. Možná mikrospánek. Ale, kdo z nás se občas nevracel z daleké cesty a neměl toho taky plné zuby. Ale, nejezdili dříve na lokomotivách dva.......? Přece jen, vlak není auto. A ani zabezpečovačka není samospasitelná. Je to šetření na pravém místě? Nejsem odborník. Ptám se. A co vlastně bude s těmi staženými vagóny ze stráně? Že by je protáhli vískou? Vždyť se to tam snad ani nevytočí... a do naší "výkupny" se nevejde ani jeden. To by chtělo taky reportáž.Malej Jarda
Re: Fotoreportáž na draka
Tak neváhej, vyfoť to, ulož na web a hoď sem odkaz. Mít lepší fotky než profesionální zpravodajství, to by byl solidní výkonKarel Chýla
Na železnici se dějou věci...
kamikadze
Marek Dvořáček (iDNES.cz)
Re:
První zprávy hovořily i o uhlí. Bleskovka je již opravena. Díky za upozornění a pochopení.Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi
Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...
Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1
Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...
Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad
Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...
Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře
Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...