Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi zranění v Egyptě opouštějí nemocnici

Osm z dvanácti Čechů a Slováků, zraněných při nehodě autobusu u egyptského letoviska Hurgada, propustila místní nemocnice ze svého ošetřování. Do vlasti se vrátí letecky v úterý společně s dalšími turisty. Další čtyři vážně zranění - dva Češi a dva Slováci - zůstávají v péči soukromé kliniky. Jejich stav zůstává stabilizovaný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ja

Nevim nevim....
Ja jsem volal do Eximu vcera (ohledne jine zalezitosti) dvakrat a bez problemu jsem se dovolal. Povazuji ji za velmi solidni cestovku a nezda se mi, ze by od neceho davala ruce pryc. Pro ty, co kritizuji Egypt - to same se stava i u nas.
0/0
13.1.2003 13:32

Martin

Hurghada
No, je to fakt krasné letovisko, ve kterém jsme zažili léto v únoru.
Foto lze použít při uvedení zdroje.
0/0
12.1.2003 17:35

Škopík

Nebýt mobilu, tak nevíme nic. Zůstali tam bez peněz!
0/0
12.1.2003 17:21

Škopík

Převoz nejde, protože se prý ztratily doklady!
0/0
12.1.2003 17:20

Škopík

Jsem z okolí těžce zraněné češky, je to ostuda
0/0
12.1.2003 17:18

Škopík

Pojišťovna má zapnutá akorát záznamník
0/0
12.1.2003 17:17

Škopík

Cestovka od toho dává ruce pryč
0/0
12.1.2003 17:17

Škopík

Hurghada, není všechno tak jak se píše
0/0
12.1.2003 17:16

Jiří Nebenführ, Slezské divadlo Opava, Horní nám. 13, 746 01

Hurghada
Chtěl bych upozornit všechny, kdo sledují tuto rubriku, že není vše tak jak se píše. Jsem z okolí vážně zraněné češky. Pokoušíme se dovolat jak na pojišťovnu tak do cestovní agentury, ale je nám pouštěn záznamník. Kdybychom neměli mobilní telefon na přítele od z již zmiňované, nevěděli bychom skoro nic. Cestovka dává od tohoruce pryč, doklady se záhadně ztratily, převoz je ohrožen díky tomu, že nejsou doklady atd. Dokonce jsou bez jakýchkoliv finančních prostředků.
0/0
12.1.2003 17:12

Poceto

Ten ruskej autobus jsem videla,
a byla ho pulka. Predni cast byla proste slisovana do te zadni. Mijeli jsme ho cestou z Hurghady do Kahiry. Kdo jste byl v Egypte, vite, jak setam jezdi - orientalni bazar na kolech - des a hruza. Kdyz jsme jeli z Kahiry do Hurgady, tak si nas ridic s nama bezostysne prihybal vodky, aniz bychom mu tuto nejak vnucovali. Krome toho nesvitil - to je pry bezne, kvuli setreni. Ale na neosvetlene ceste v pousti?! Luxorska cesta autobusem (ona osudna tomu ceskemu autobusu) byla zdaleka nejlepsi, zato ta posledni zpet do Kahiry - hruza! Autobusu evidentne nefungovali tlumice, kazdou zastavku na zachod lezel ridic pod autobusem a opravoval ho a pritom nas nas pruvodce presvedcoval, ze autobus je v nejlepsim stavu. Nakonec jsme dojeli s 4 hodinovym zpozdenim. Podotykam, ze vsichni ridici, ktere jsme tam meli, byli mistni a zkuseni, meli autobusy znacky mercedes a take vsichni meli problemy s brzdenim a udrzenim se na silnici vubec! S mymi spolucestujicimi jsme tuto nehodu okomentovali, jako ze je vubec zazrak, ze jsme se nevybourali my, a ze se tam nekdo z Cech vyboural poprve. Jinak je Egypt skvely zazitek a doporucuju, ale je treba se pripravit na horror na silnicich.
0/0
11.1.2003 21:11

MK

Re: Ten ruskej autobus jsem videla,
...jinak řečeno: krásná země, skvělé zážitky, ale nemusíte se z dovolené vrátit, protože jde na silnici o život. Děkuji, nemám zájem. Bohužel...
0/0
11.1.2003 21:49

Filip

Re: Re: Ten ruskej autobus jsem videla,
Tenhle popis by platil i na cesko. :-)
0/0
14.1.2003 10:51

Mirò

Re: Ten ruskej autobus jsem videla,
Ze by nova arenalinova turistika? Koho uz nevzrusi reky, hory a vysoke mosty at razi do Egypta.
0/0
12.1.2003 11:08

čech

Do Luxoru je cesta děs,byl jsem tam v březnu a nedivím se tomu!!!
0/0
11.1.2003 17:35

jafu

to není výlet na Slapskou přehradu
Každý, kdo jede do vzdálenější země či Orientu, by si měl předem přečíst o zvycích, možných nebezpečích ap. Nehody se však dějí všude, u nás jich je také mnoho. To je Orient...
0/0
10.1.2003 23:52

c1man

karavan
Hlavne doufam , ze ten pruvodce neni muj oblibenec Karavan. Kdo jste ho zazil /egyptska bleda tvar studovala predtim v Praze/ nejen jako pruvodce ale i spolecnik naprosto uzasnej a byla by skoda jakekoliv oderky na jeho blede kuzi.
0/0
10.1.2003 19:21

0/0
10.1.2003 15:12

Martin

Chyba neni v Egypte
Rad bych take prispel do teto diskuse. Byl jsem v Egypte na 9-ti mesicnim pobyte. Necestoval jsem cestovkou (to bych nikdy nechtel), ale egyptskymi dalkovymi autobusy. Ty jsou na mnohem lepsi urovni nez nase v Cechach (rozdil Renault a Karosa), (pozor nesrovnavat s MHD autobusy v Kahire), silnice na Sinaji mi neprisly spatny, nemohu si vubec stezovat. Rad bych take vyvratil predstavu, ze Egypt je nebezpecna zeme. Byt v noci v centru Kahiry je bezpecnejsi nez v Praze. Spis - kdyz jsem videl autobusy turistu, kde zeny chodily v mini-suknich, tak to je v arabske zemi do oci bijici, absolutne nevhodny, ignorujici spolecenske zasady Orientu. Snad by kazdy, nez nekam vyjede, by si mel precist co ktera zeme ma za pravidla spolecenskeho chovani. Mimochodem - za 14 dni zajezdu se zadna zeme neda poradne poznat, snad jen pochytat par povrchnich dojmu. Chyba a odpovednost za tuto nehodu neni v Egypte ale ve vlastni cestovce, ktera zajezd porada.
0/0
10.1.2003 15:10

Dialog

Re: Chyba neni v Egypte
Proto je nezbytné s daleko větší energií odhalovat zločiny spáchané za 13 let vlády pravicových stran ODS, US, KDU-ČSL, ale i ČSSD, která svým názvem a sliby slouží k oklamání národa a ve skutečnosti je plně ve službách ochrany kapitalistického vykořisťovatelského režimu. Na jejich protilidové a protinárodní politice a předvolebních slibech je třeba je usvědčit z podvodu, kterým chtějí znova získat důvěru lidu. Komunisté a jejich kandidáti za poslance do parlamentu mají zvlášť silný argument v konfrontaci života pracujících a většiny národa za socialismu a dnes. Ne náhodou lidé sami vzpomínají na dobu, kdy byli skutečnými hospodáři ve své zemi. Přitom musíme mít stále na zřeteli myšlenku V. I. Lenina, že: "Lidé byli a budou v politice pošetilou obětí klamu a sebeklamu, dokud se nenaučí za nejrůznějšími mravními, náboženskými, politickými a sociálními frázemi, deklaracemi a sliby hledat zájmy těch, či oněch tříd." (V. I. Lenin, Tři zdroje a tři součásti marxismu)
0/0
10.1.2003 15:13

SEN

Re: Re: Chyba neni v Egypte
Ja bych to videl hloubeji : bacil komunismu radi nyni v pravicovych stranach, tech prevlecenych kabatu, tech byvalych soudruhu.... Ale komunismus nechci zakazat, co je zle zhyne samo. Jen se musime smirit s tim, ze to bude stat mnoho casu a utrpeni..... Take nevim, proc o tom pises zrovna tady...
0/0
10.1.2003 15:29

Stealth

Re: Re: Chyba neni v Egypte
Tys tam asi byl taky, co ? Soudě podle tvých výlevů tě něco poměrně dost praštilo do hlavy.
0/0
10.1.2003 16:20

ja

: Chyba neni v Egypte
co to tu placas, nekde se prevrati autobus a ty do toho motas komunisty...JA
0/0
10.1.2003 16:41

Vito

Re
no protože cítí za každým průserem komunisty.
0/0
10.1.2003 17:29

Lenča

Re: Re: Chyba neni v Egypte
Jak tyto kecy souvisí s havárií autobusu v Egyptě?
0/0
11.1.2003 12:17

Klara

Re: Chyba neni v Egypte
Souhlasim s Martinem, co se tyce kulturnich odlisnosti. Byla jsem v Hurgade v rijnu a absolutne na nic si nemohu stezovat (krome cestovatelskeho prujmu). A uprimne, vzdycky me dostanou damy a divky, ignorujici jine zvyklosti a kulturni odlisnosti jinych zemi. Pokud se jim totiz dostane obtezovani a poznamek mistnich, mohou si za to samy. A ruku na srdce, jinde ve svete se dopravni nehody nestavaji?
0/0
10.1.2003 15:15

z.

Re: Chyba neni v Egypte
to snad nemyslíte vážně, že v tomhle případě je chyba v cestovce????Ani nevíte, co se tam pořádně stalo..mohlo dojít k nějaké závadě na autobusu, kterou nikdo neovlivní a je to hned...a i kdyby selhal řidič, což je samozřejmě také možné, tak to v tu chvíli asi cestovka neovlivní.....
0/0
10.1.2003 15:20

milda

Re: Chyba neni v Egypte
0/0
10.1.2003 15:59

varel

Re: Chyba neni v Egypte
no, ty jsi solidni ignorant. Co má nehoda autobusu společnýho s cestovkou? Byl jsem s Eximem 3x na zájezdu (ne v Egyptě) a vždy naprosto bez problémů.
 
 
0/0
10.1.2003 17:07

kATKA

Re: Re: Chyba neni v Egypte
TAK TO JSI HOLT MEL STESTI, JA MAM S NIMI SPATNOU ZKUSENOST, UZ BYCH S NIMI NEJELA, PRECTI SI MOJI REAKCI NIZE!
0/0
13.1.2003 23:50

kATKA

Re: Chyba neni v Egypte
NAPROSTO SOUHLASIM, ZE CHYBA NENI V ZEMI, ALE V CESTOVCE!JA BYLA V EGYPTE MINULY RIJEN-TAKE S EXIMEM.ODLET MEL BYT V 10,40..V 9 h. JSME MELI SRAZ NA LETISTI.kVULI TOMU ABYCHOM SE TAM Z HRADCE KRALOVE DOSTALI, BRATR MUSEL VSTAVAT VE 4 h.,PRIJELI JSME NALETISTE, NIKDE NIKDO NEBYL, PAR NASTVANYCH CECHU RVOUCICH DO TELEFONU.VZAPETI JSME SE DOZVEDELI, ZE JSME VE SKUPINCE TECH, KTERI  BUDOU CEKAT NA ODLET DO 22,40 VECER.NIKDO NAM NEPODAL ZADNE VYSVETLENI, NEINFORMOVAL NAS, NEPOSTARALI SE O NAS A ODMITLI SE K TOMU VYJADRIT.VETSINA LIDI-HLAVNE PRAZAKU A LIDI Z OKOLI BYLI INFORMOVANI,ALE TI Z VYCHODNICH A ZAPADNICH CECH NIKOLI.CEKALO NAS TAM 10 A NASTVANI JSME TEDY BYLI FEST-HLAVNE KVULI TE JEJICH BEZOHLEDNOSTI A NEZODPOVEDNOSTI.MYSLELI JSME SI ZE TATO CESTOVNI KANCELAR JE NA UROVNI, ALE KDYZ SE NAM NIKDO ANI NEOMLUVIL...ZMENILI JSME NAZOR..CEKANI 14 HODIN NA LETISTI BYCH VAM NEPRALA.
 
0/0
13.1.2003 23:49

Jana

Také jsem byla v Hurgadě
Do Hurgady jezdím často a myslím, že naši řidiči se mají od místních co učit. Z našeho pohledu jezdí jako blázni, ale nikdy jsem se tam nesetkala s dopravní nehodou. Silnice? Kdo z turistů může hodnotit místní silnice? Cestu do Luxoru a do Káhiry většina v autobusu prospí. Každá nehoda je velice nepříjemná, ale naše autobusy s turisty bourají všude - Rakousko, Německo...
0/0
10.1.2003 15:09

0/0
10.1.2003 14:51

Angel

neni divu
V utery jsem se z Hurgady vratila. Celou dobou mne prekvapovalo, jak je mozne, ze zadny ridic nehavaruje, kdyz nepouzivaji svetla a jezdi 120/km za hod. nebo pospavaji za volantem a turisti je musi upozornovat, aby si odpocinul, ze usina...  Doufam, ze lidicky nemaji velka zraneni.
0/0
10.1.2003 14:41

Monthy

Hurghada
V Hugrhade jsem byl pred nekolika lety a kvalita silnic mi prisla na daleko vyssi urovni nez u nas. Autobusy byly take v celku dobrem stavu. Kliniku v Hurghade jsem mel bohuzel tu cest navstivit, kdyz me pokousala opice a mohu potvrdit, ze je na spickove urovni. Nase nemocnice by ji mohly zavidet. Co se policejniho doprovodu, zda se mi take naprosto zbytecny a sama pruvodkyne prizanavala, ze pouze tahaji z turistu penize.
0/0
10.1.2003 14:41

baltazar pejško

Re: Hurghada
monthy,prozradíš,de tě kousla-to je fakt zajimavej moment,dík.
0/0
10.1.2003 14:45

Monthy

Re: Re: Hurghada
Já bych to i napsala, ale voni to smažou... Ale když vydržíš, tak ukážu!!!
0/0
10.1.2003 15:11

baltazar pejško

Re: Re: Re: Hurghada
jo táák-už si domejšlim-ale rád se kouknu, vono to muselo setsakra bolet,doufám,že už to přebolelo-jizvičky sou někdy ovšem půvabné.
0/0
10.1.2003 15:24

Monthy

Re: Re: Re: Re: Hurghada
Jenže ti egypťáci to sešívali šicím strojem a brali to "hlava-nehlava". A co já nešťastná teď můžu dělat?
0/0
10.1.2003 15:25

baltazar pejško

Re: Re: Re: Re: Re: Hurghada
monthy-byl sem se zeptat v krejčovským salonu,šéf řek,že rozpárat se dá všecko,ale švadlena měla dobrej nápad,to zalátání přiznat a vystavit hladovejm vočím-jak se nyní nosej ty rozdrchaný džíny-lata na latě,tak nevim,tvý neštěstí mě rmoutí,snad se dá z tý situace vybruslit.
0/0
10.1.2003 16:38

Monthy

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hurghada
Když já si nejsem jistá, jestli pomůže bruslení....
0/0
10.1.2003 16:40

baltazar pejško

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hurghada
hele monthy-kouk sem se ,jak vypadaj děvy,diš hrajou bowling-vono ty šrámy ke sportu patřej-a diš se taková dívka sehne,by šusem kouli vypustila,pěknej pohled,lata-nelata,diš se teda bruslí vobáváš.
0/0
10.1.2003 17:04

chocholousek

Re: Re: Re: Re: Re: Hurghada
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                          vratit se na zenske oddeleni..;
0/0
10.1.2003 17:54

vratnej

Re: Re: Hurghada
pane dochtor,teda vcera ste to fakt prepisk,u vrat stoji vase pani v doprovodu prislusnika,prej ste zase prevracel popelnice,dou za vama,nemohu klast odpor.
0/0
10.1.2003 18:03

Barka

Egypt
Upřímně je mi líto všech zraněných osob, ale pokud by jakýkoli zákrok nebyl bezodkladný, raději bych ho tam nepodstoupila. Mně se tam líbilo, autobusy byly perfektní, ale je pravda, že jsem byla s jinou cestovkou. Silnice z Hurghady mi nepřišla zase tak úděsná a absovovali jsme mnohahodinovou  cestu do Káhiry. Spíš bych se bála těch teroristů, neboť ty policejní kordony které nás doprovázely moc důvěry nevzbuzovaly.
0/0
10.1.2003 14:29

AAA

Re: Egypt
Mila Barka,
 
vy si fakt myslite, ze je to CK??? Vy si myslite ze kdyby ste jeli cez exim tak mate zle silnice a kdyz se vyberete cez Cedok nebo Firo tak budou silnice skvele. To hadam nemyslite vazne. Jsme prece dospely lide, a taketo veci se fakt nedelaji.
 
0/0
10.1.2003 14:55

Barka

Re: Re: Egypt
V silnici jistě rozdíl nebude, ale v autobuse by již být mohl, nemyslíš?
0/0
10.1.2003 15:20

Anča

Re: Re: Re: Egypt
Máš pravdu, Barko. Zajímalo by mě, jak se hodlá ta CK z této situace poučit.
0/0
10.1.2003 16:57





Najdete na iDNES.cz