Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Letoun zničil hangár a zabil 21 lidí

V Severní Karolíně se krátce po startu zřítilo letadlo Beech 1900. Neslo devatenáct cestujících a dva členy posádky. Všichni zahynuli, potvrdily úřady. Postrádaly i několik zaměstnanců letiště v Charlotte. Turbovrtulový letoun se totiž zřítil na jeden z hangárů, který rozpáral. Pohřešované se podařilo najít nezraněné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Evropan

Málo
Málo...........
0/0
9.1.2003 10:23

Cirrus

Re: Málo
Ty jeden malý blbý Evropánku.........................
0/0
12.1.2003 3:14

Hombre

Dialogovi
Nerad to delam, ale musim se uchylit k napadani a urazkam, protoze tady je kazda argumentace k nicemu.
Myslim, ze jsi uplne pomateny rudy magor, ktery nema poneti, ktera bije. Zaspals dobu a zrejme jsi necetl zadny dokument o tom, jake zlo komunisticke zrudy napachaly. Jestli nekdo predcil Hitlera, tak to byl Stalin, ale to asi nepripustis, co?
Pro tebe je asi kazda rada draha, ale mozna, ze se jeste muzes vratit do alespon trochu normalniho zivota, pokud vymenis slovnik (slova jako stvava vysilacka uz nejsou v mode) a prectes si i jine knihy nez Kapital a Pouceni z krizoveho vyvoje ve strane. Doporucuji nejakou literaturu faktu, ktera se komunismem nestranne zaobira. A uz neonanuj nad fotkou Lenina.
0/0
8.1.2003 23:10

VMM

Re: Dialogovi
az najdes nejakou opravdovou literaturu faktu ktera se nestranne zabyva komunismem, tak prosimtemocpekne dej vedet. takova literatura se objevi tak za 200 let, kdy nebude ani spolecensky neprijatelne byt pro stalina ani spolecensky in byt proti nemu. skutecne, jses pro napoleona nebo proti? a c cingischan? a az se ze stalina stane skutecne historicka postava, tak budes docela prekvapen jak to ve skutecnosti bylo (no ty mozna ne, pac v nejlepsim budes v hlboke senilite, ale tvoje vnuci mozna jo). protoze napriklad ta kniha o "zlocinech komunismu" od toho francouze se cist proste neda. prej 200 mil obeti muehehe (posetily smich)
0/0
12.1.2003 4:12

Hombre

Panum Borskemu a Balcarkovi
Pane Borsky, cetl jste nekdy nejakou diskusi na americkem serveru, ze tvrdite, ze jsou v Cechach neinteligentni mladez. Nelibi se mi vase generalizovani, stejne jako generalizovani pana Balcarka. Co se me tyce, o vase penize nestojim ani za mak a pochybuju, ze mate tak tucny zold, aby to jakkoliv ovlivniclo ceskou ekonomiku. Pisete, ze mate spinavou praci, muzete napsat, co delate, kdyz svuj plat nazyvate zoldem? A chvastat se prachama je to nejjednodussi, co lze udelat. Hlavne, kdyz se to prepocita pres kurz, vidte? Co na tom, ze v Ameru asi patrite k prumeru.
Co vas muze utesovat je, ze pan Balcarek hraje jeste uplne jinou ligu nez vy. Radi synovi, aby se nevracel zpatky mezi luzu (zrejme tim mel na mysli i sebe, kdyz sam pobyva v Cechach) a ma zustat v Americe mezi "slusnymi lidmi". Ano ano, mezi tou skvelou inteligentni mladezi, ktera se ve skolach strili, mezi tema skvelyma lidma, co si dva tydny hrajou na ostrelovace a mezi jinym postreli malyho kluka, v te skvele zemi, ktera se stale nevyporadala s trestem smrti a ktera momentalne ohrozuje mirovou stabilitu velke casti sveta. A co je snad nejhorsi, nad kdejakou blbosti se rozplyvaji jak male deti se slovy OH, THAT'S WONDERFUL!!!, i kdyz se jedna o naprostou ohavnost.
HOWGH
 
0/0
8.1.2003 22:55

Bobo

to Hombre
Jses uplne vedle hochu, v Americe jsou lide daleko slusnejsi nez my Cesi. Zil jsem tam 10 let a asi  se tam vratim !
0/0
9.1.2003 1:33

Sden

Re: Panum Borskemu a Balcarkovi
Vazeny Pane,dekuji za konecne normalni reakci na muj prispevek.Jen par dotazu k vam mam.Cetl jste poradne vsechny prispevky na tomto serveru? Myslite,ze 95% z nich se da nazvat inteligentnimi? A myslite,ze vsichni lide kteri emigrovali museli odejit do USA?Samozrejme,ze vim,ze o me penize nestojite.Zamestnavam v soucasne dobe 582 zamestnancu kteri maji plat trojnasobny ceskemu prumernemu platu.Pri presunuti vyroby by naslo praci v Cechach zhruba 2500 nezamestnanych.Na danich by si prisel stat na mnoho milionu.Neni to chvastani,je to pouha obchodni spekulace,ale pri pohledu na domaci politickou scenu a cerpani poznatku na tomto serveru o lidech v Cechach..........
0/0
9.1.2003 11:21

Hombre

Re: Re: Panum Borskemu a Balcarkovi
Uz je to trochu mimo misu, ale porad mi vrtaji v hlave ty platy. Pisete, ze vasi zamestnanci maji plat trojnasobne velky ve srovnani s ceskym prumernym platem. Je-li cesky prumerny plat rekneme 15.000, znamena to, ze maji vasi zamestnanci 1500 dolaru mesicne? Pokud ano, troufam si tvrdit, ze se rozhodne nemaji trikrat lip, nez lidi s 15.000 tady. Prosim, srovnavejte srovnatelne a ne jabka s hruskami, cili to, co si muze koupit prumerny American s platem $1500 mesicne po zaplaceni bydleni, jidla, lekarske pece a ostatnich nezbytnych vydaju. Ja momentalne studuju ve Francii a neodvazuju si srovnavat sve zdejsi naklady a prijmy s ceskymi. Nedava to smysl, protoze se dobreme k absolutnim hausnumerum (napriklad ze za maly pokoj na koleji platim dve tretiny prumerneho ceskeho platu).
V Americe zamestnavate 580 lidi, u nas byste zamestnaval 2500. Nejak mi to nedava smysl, proc byste presouval vyrobu, kdyz se zde ocekava rust mezd?
A co se tyce urovne prispevku na tomhle servru, o jejich kvalite by se dalo urcite spekulovat a 95% jich rozhedne inteligentnich neni. Zejmena zde nasly sve utociste ruzne rude krysy. Tvorit si obrazek o pupulaci na zaklade jednoho diskusniho serveru je znacne zradne.
Jinak abyste me spatne nepochopil, nevadi mi lide, co za bolsevika utekli. Naopak myslim, ze to vyzadovalo znacnou odvahu a odhodlani, fandim vsem, kterym se dari a vlastni pili se v cizim prostredi vypracovali. I vam preji, at se vam ve vasem podnikani dari. Vadi mi ti, co se ted na ostatni u nas vytahuji, chovaji se, jakoby sezrali Salamounovo hov.o a pritom veci pouze zjednodusuji, jsou zcela neinformovani o situaci v Cechach a pouze nekriticky vychvaluji zemi, kde jsou ted. A pritom se o rozvoj dane zeme nezaslouzili, ale pouze se vclenili do jeji vyvinutosti. Je to chlubeni se cizim perim.
0/0
9.1.2003 12:19

Sden

Re: Re: Re: Panum Borskemu a Balcarkovi
Vazeny pane,kdyby jste cetl radne muj prispevek prisel by jste na to,ze vubec nemluvim o Americe.U vas v Cechach [ktere mam mimochodem velice rad] je zakoreneno, ze ten kdo emigroval musi zakonite zit v USA.Jsou i ekonomicky silnejsi zeme.A podivejme se pravde do oci.Ceska republika patri stale mezi rozvojove zeme a treba trh s praci je srovnatelny vztahu USA [kdyz jsme stale u toho USA]- Cina.
0/0
9.1.2003 12:58

Hombre

Re: Re: Re: Re: Panum Borskemu a Balcarkovi
Nevim, kde jste prisel na to, ze jsou na svete zeme se silnejsi ekonomikou, nez je ta americka. A pokud jste treba ve Svycarsku a platite zamestnancum v prepoctu 45.000 mesicne, tak vam asi taky zrovna nelibaji nohy.
S tim, ze je Cesko rozvojova zeme, nepolemizuji.
0/0
9.1.2003 16:22

Sden

Re: Panum Borskemu a Balcarkovi
Nepouzil jsem jiz sve jmeno,nebot reakce byly neprimerene a sveho jmena si vazim,tak jako i sve prace.
0/0
9.1.2003 11:25

freextc

To snad ne pane Borsky
 
   Vazeny pane Borsky...je mi uplne lhostejny vas nazor na republiku...
   mozna , ze mam i moznost porovnat zivoty lidi na ruznych mistech
   planety,ale nechapu jak muzete osocovat nekoho rodice o kterych nevite
   vubec nic. Mozna , ze nektere i ta KSC dokazala dostat do uzkych a presto
   zustali!!! Mimochodem , doufam, ze mi odpusti: Mim rodicum dle vaseho
   projevu a vyjadrovani nesahate mozna ani po kotniky
   Ladislav Novak ...Frydlant v C. toho casu Jizni Carolina
0/0
8.1.2003 20:52

Světlana

Josef Borsky odhalen!!!
Zde http://www.volny.cz/sachy.ostrava/vokd_vet.htm najdete informaci, kdo je skutecny Josef Borsky! Myslim, ze tato informace vnese naprosto nove svetlo a reseni pripadu se zacne ubirat spravnym smerem.
0/0
8.1.2003 20:31

Dialog

Re: Josef Borsky odhalen!!!
 Tak tohle bylo ale z toho slabšího soudku.... To si Josef zasloužil nějaké chytřejší odhalení,např. že se jedná o pseudonym: Žádný Josef, ale Marie, žádný mužský Borský, ale ženská Dubská. No a ta pracuje v Praze-Kbelech na MÚ na správě majetku!
0/0
8.1.2003 20:42

Světlana

Re: Re: Josef Borsky odhalen!!!
Sam ses marie dubska, blbe.
0/0
8.1.2003 20:59

Viktor Balcarek

Jsem pri Vas pane Borsky
Ziji zde mezi tou luzou , a mate pravdu.... nevracejte se . To same doporucuji svemu synovi, ktery zije nejakou dobu se slusnymi lidmi v USA.
0/0
8.1.2003 20:20

Josef Borsky

reakce
Dekuji vsem za reakce na muj prispevek.Vycetl jsem z nich jak vysoce inteligentni mladez ma asi Ceska republiky.Doufam jen,ze vy jste jen ten humus.
0/0
8.1.2003 19:59

Josef Borsky

Sorry
Prominte byl sem zhulenej...
0/0
8.1.2003 19:52

Dialog

Re: Sorry
Pane Borský, ruku na srdce! Vy sám přece dobře víte, že nejste svobodný občan této země. Nebudete-li psát pomlouvačné články proti socialismu a proti komunistům, jak vám velí vaši kapitalističtí chlebodárci, přijdete o špinavou práci, za kterou dostáváte tučný žold.
0/0
8.1.2003 19:59

Josef Borsky

Re: Re: Sorry
Vazeny pane,obcanem teto vasi zaostale zeme nejsem jiz hezky dlouho.Praci mam skutecne spinavou a tucny zold ,o kterem vy budete jeste dlouha leta pouze snit.
0/0
8.1.2003 20:07

Dialog

Re: Re: Re: Sorry
Pak si tedy hleďte těch problémů, které by vás měly skutečně tížit. Problémy této země, kde jste pravděpodobně dostal život, by to podle vašich postojů být neměly!!! A je více než patrné, že tato zaostalá země vám dala i tomu odpovídající intelekt - tedy zaostalý
0/0
8.1.2003 20:19

Josef Borsky

Re: Re: Re: Re: Sorry
Pri cteni vasich prispevku pane?[zcela jiste se za sve jmeno stydite] se ani nedivim,ze republika je tam kde je a jeste dlouho zustane.Jen tak tak dal.
0/0
8.1.2003 20:25

Dialog

Re: Re: Re: Re: Re: Sorry
Republiku si rozvracet už nedáme!
0/0
8.1.2003 20:27

Josef Borsky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sorry
Vas nynejsi prispevek mluvi za vse.A zapomel jste pripsat- AT ZIJE KSC
0/0
8.1.2003 20:39

Josef Borsky

Re: Sorry
Mate-li stejne jmeno jako ja blahopreji,jestlize vsak ne,prosim nevydavejte se za nekoho jineho.
0/0
8.1.2003 20:03

Ajik

to je sila!
Doporucuji Josefovi aby emigroval podruhe , tentokrat zpet! Z te emigrace mu uz hrabe!   vidte?
0/0
8.1.2003 19:29

Světlana

tak tady to je
Už se prokázalo, že pilot byl ožralej. Ale Loprais to nebyl, to už je taky jasný. Další informace na http://www.air-news.com/charlottecrash
0/0
8.1.2003 19:09

Hovado

Re: tak tady to je
Loprais to nebyl,ale pilot byl ozralej komunista ? Uz to mam ! Byl to Josef Borsky !!
0/0
8.1.2003 19:10

Josef Borsky

Vratit se?
Vzdycky jsem si myslel,ze se jednou do republiky vratim,kdyz uz me komousi vyhnali.Pri cteni prispevku na idnes jiz tak presvedcen nejsem.Ale staci si precist jen vase nicky.Jste vernym obrazkem svych otcu.Ti v hospode u piva nadavali na rezim a rano stali v 6.00 u pichacek budovat socialismus.Vy jste pouze hospodu vymenili za klavesnici.Jste stejni ubozaci jako vasi rodice.
0/0
8.1.2003 18:41

Dialog

Re: Vratit se?
Již v době Mnichova ukázala našemu lidu pravou tvář nafoukaná západní buržoazie. Lord Runciman se spřáhl s představiteli vlastizrádných sudetoněmeckých fašistů, kteří po léta horlivě plnili Hitlerovy rozkazy na likvidaci Československé republiky zevnitř. Předseda britské vlády Chamberlain společně s předsedou francouzské vlády Daladierem klidně předhodili Československo jako tučné sousto zuřící šelmě pod záminkou, že tak odvrátí válku. Bylo to v době, když již celý svět věděl, co Hitler sleduje. Hitlerovy plány však buržoazii nevadily, pokud se netýkaly jejich majetků. Proto se také česká buržoazie včetně rodiny nynějšího státního prezidenta Havla přiklonila k hitlerovským hrdlořezům a kolaborovala s nimi. Když byl po osvobození našimi občany, kteří prohlédli její proradnost, odstavena od politické moci, přešla do ilegality, aby zde desítky let s pomocí svých přátel na Západě a štvavé americké vysílačky Svobodná Evropa podkopávala nový demokratický pořádek, který jí pochopitelně vadil, protože jí neumožnil pohádkově bohatnout z práce poctivých lidí. Teď si tedy opět páni již dvanáct let cpou kapsy a předávají náš národní majetek za odměnu svým dlouholetým chlebodárcům. Ožebračují tak celý náš stát, všechny občany a vydali nás na pospas americkému imperialismu, jehož světovládné plány daleko předčily plány vraha Hitlera a jeho pohůnků.
0/0
8.1.2003 18:44

Zarewitsch

Re: Vratit se?
To se to keca,Herr Borsky ! Uz ste zapomnel jak dlouho ste byl ve Strane ? A to nemluvim om Lidovejch Milicich !
0/0
8.1.2003 18:51

Hovado

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 18:52

Josef Borsky

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 19:55

tomas

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 18:23

Hovado

Re: je to jasny
A maj pravdu,ale aspon se tam nedostanou takovy blbci jako ty !
0/0
8.1.2003 18:25

tomas

Re: Re: je to jasny
Nemas pravdu,jako ostatne vzdy,ja uz tam jsem.Jenomze Ty mas smulu.
0/0
8.1.2003 18:49

Zarewitsch

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 18:27

Zarewitsch

Dialog
Dialog je vyhulenec
0/0
8.1.2003 18:18

Dialog

Snad ozvěna 11. září?
Jak kvalifikovat dnes události 11. září v Americe? Kvalifikujeme je jako příšernou provokaci organizovanou zvláštními službami USA nepochybně se souhlasem Bushe. Nyní je již známo, že mezi teroristy byli i místní obyvatelé USA - ze státu Florida. A pokud jde o teroristu číslo jedna - Usámu bin Ládina - ten byl použit jako strašák pro naivní lidi. Domnívám se, že USA nechtějí dopadnout tohoto "zločince" za každou cenu, protože Bushovu rodinu s ním spojují finanční vztahy. V roce 1979 Bush mladší (současný prezident USA) založil svou naftovou společnost Arbusto Energy se společností Ben Ladin Aviation, jejíž vedení se nalézá v Texasu v městě Austin a která patří jednomu z bratrů Usáma bin Ládina - Salemu bin Ladinovi. Americký tisk se nezmiňuje o tom, že byly zmrazeny účty společnosti Ben Laden Aviation, jejímž akcionářem je současný prezident USA, jako tomu bylo v případě jiných společností podezíraných ze spojení s teroristy. Dodám jen, že bin Ládinovo hnutí vytvořily zvláštní služby USA, které je financovaly v době, kdy byl koncem roku 1979 v Afghánistánu omezený kontingent sovětských vojsk, v boji proti naší přítomnosti.
0/0
8.1.2003 18:09

Hovado

Re: Snad ozvěna 11. září?
Ty vole Dialog co hulis ? To bych chtel taky...
0/0
8.1.2003 18:13

Dialog

Re: Re: Snad ozvěna 11. září?
Kapitalistická společnost, v níž o všem rozhodují peníze, je společností nespravedlivou, kde vládne vykořisťování člověka člověkem a v níž panuje hrstka příslušníků vykořisťovatelské třídy, kde "bohatí se stávají stále bohatšími a chudí stále chudšími". Kapitalistickou společnost nevyhnutelně doprovází politická nesvéprávnost, nezaměstnanost, bída, drogy, zločinnost, a všechny společenské neduhy pošlapávající důstojnost člověka.
0/0
8.1.2003 18:17

Zarewitsch

Re: Re: Re: Snad ozvěna 11. září?
Chci do kapitalismu !
0/0
8.1.2003 18:19

Hovado

Re: Re: Re: Re: Snad ozvěna 11. září?
DROGY !!!!!!!!
0/0
8.1.2003 18:23

Vyhul to urcite

Taky taky taky to musela bejt ale rana co??
0/0
8.1.2003 18:07

Vul

brr
Je mi z vas na bliti. Stane se nestesti, pri kterem zahyne hromada lidi a vy si z toho akorat dokazete delat srandu. To svedci o mentalite naseho naroda. Nekdy se opravdu stydim za to, ze jsem Cech.
0/0
8.1.2003 18:00

Hovado

Re: brr
Spis se styd za to ze si Vul...
0/0
8.1.2003 18:02

Vul

Re: Re: brr
chudacku
0/0
9.1.2003 9:56

KAREL

Moje dcera pracuje na Charlotte letisti..
..takze z meho hlediska vase komentare odpovidaji stavu vasi republiky !!
0/0
8.1.2003 17:47

Hovado

Re: Moje dcera pracuje na Charlotte letisti..
Ty vole jeho dcera pracuje na letisti,asi se poseru ! Charlotte kde to je ? Vzdycky sem myslel ze je to bordel...
0/0
8.1.2003 17:51

chocholousek

Re: Re: Moje dcera pracuje na Charlotte letisti..
zitra rano mate u nas termin k prijeti,ze ? tak na lacno a v osm..;
0/0
8.1.2003 17:52





Najdete na iDNES.cz