Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Scotland Yard kvůli ricinu opět zatýkal

Britská policie zatkla dalšího muže, spjatého s odhalením výrobny ricinu v Londýně. Za mřížemi je tak už sedm lidí. Výzvědné služby pátrají po jejich spojení s teroristy. Policie našla stopy smrtelně jedovaté látky na nástrojích používaných v dílně ukryté v severolondýnské čtvrti Wood Green. Vyšetřovatelé nevědí, kolik jedu zde vzniklo, ani jaký byl jeho další osud.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krut'as

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
10.1.2003 11:28

Anonym

Uz jsem se lek, ze mi to zase smazali.
A voni to zatim sezrali.
0/0
9.1.2003 11:00

Robert

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.1.2003 8:03

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.1.2003 10:54

Vendula

bezpráví
Celá věc zavání aktivitou pánů, kteří nosí sluneční brýle i když je pod mrakem - CIA. Nařčení lidé se neprovinili ničím jiným, než nesprávným náboženstvím v nesprávnou dobu. Patrně se vrátili z bohoslužby a našli laboratoř zaplavenou "bobíky" s připravenou neklamnou "evidencí". Jak již někdo napsal, "objevenou" látu byste museli hazet do řečiště lopatou, aby vám nějak ublížila. Teď již mají na strážnici v Nothing Hillu připravenou jistě nějako "lepší" látku - hodnotnější "důkaz". Shrub se raduje 
0/0
8.1.2003 14:35

andula

Re: bezpráví
vendulo,seš pako!
0/0
8.1.2003 14:37

LT

Re: bezpráví
Dojmy a průjmy. - Zastav se a přemýšlej.
0/0
8.1.2003 14:40

madla

Re: bezpráví
Je moc dobre znamo, ze s ricinem maji nejvic zkusenosti prave bolsevici. V 1978 jim odkraglovali v Londyne bulharskeho disidenta Markova. Jako novinar jim zvlast moc vadil. Vyuzili davu v podzemce, aby ho pichli do stehna destnikem ktery mel spicku namocenou v ricinu. Vendulko dusicko, bud tak hodna a nesnaz se to svadet na nekoho jineho, nas nepresvedcis. Jsi krasny priklad zlodej vola chytte zlodeje.
 
0/0
8.1.2003 14:44

Vendula

Re: Re: bezpráví
Byli tito lidé polapeni? Postaveni před řádný soud? Osouzeni? Nebyli....? Tak vidíte všechno to je jenom trocha dohadů a hodně imperialistické propagandy...
0/0
8.1.2003 15:04

Lenka

Re: Re: Re: bezpráví
milacku jeste nebyli...a nevim teda jestli tady chces tvrdit ze jim byla cela laborator na vyrobu ricinu podhozena, ze za to chudacci nemohli...? jestli nekdo ted momentalne pise jakoby pod vlivem propagandy tak jsi to spis ty nez kdokoliv jiny...zastav se a premyuslej co jsi napsala....prosim te
0/0
8.1.2003 21:41

fojt

Re: Re: Re: bezpráví
Až Vás milá Vendulko ( či Venduli) vozembouchové oblečou do čádoru, nenechají Vás vyjít z domu bez doprovodu, vymyjou Vám mozek a udělají z Vás stroj na výrobu dětí ( o přístupu k Internetu ani nemluvě), tak si někdy na Vaše humanistické ideály vzpoměňte - třeba Vás budou hřát
0/0
10.1.2003 12:43

barbudo

Re: Re: bezpráví
Jen drobné opravy - ricin je obecně známý, nevím kdo má víc zkušeností. Markova nezabili namočenou špičkou deštníku - seklo by to s ním hned a bylo by to okaté. V jeho těle (snad na noze) byla pod kůží nalezena dutá kulička rozměru desetin milimetru, která otvory postupně ricin uvolňovala. K prvním projevům došlo po několika hodinách.
0/0
8.1.2003 15:13

t.k.

Re: Re: Re: bezpráví
Účinek ricinu v libovolně velké dávce není takový, že to "s ním sekne hned". Smrt nastává v důsledku zastavení proteosyntézy, tedy poté, co buňky přestanou být schopny produkovat proteiny, které potřebují pro svoji stavbu. Jelikož opravování a doplňování struktury buněk není až tak akutně nezbytná životní funkce, člověk ještě několik dní existuje. Po několika hodinách se ale projeví další vedlejší akutní účinky, nevolnost, průjem atd. Tou dobou nejspíš ve zmiňovaném případě ještě nikdo neměl podezření na vraždu a agenti už byli za hranicema...
0/0
8.1.2003 15:46

madla

Re: Re: Re: Re: bezpráví
Pokud vim, Markov zemrel treti den.
0/0
8.1.2003 16:25

barbudo

Re: Re: Re: Re: bezpráví
Souhlasím, leč pokud do někoho zapíchnu bodec deštníku namočený do čehokoli (třeba jen ricinového oleje nebo psího lejna) vyvolám tím prudkou reakci oběti (minimálně verbální). Trefím-li ho dobře, nebusím bodec máčet do ničeho.
0/0
9.1.2003 8:56

jurasek

Re: Re: Re: bezpráví
svata pravda, barbudo....ani neprisli hned na to,  co to bylo, ale za par dni na to byl stejne tak pichnuty dalsi bulhar, ale ten to prezil...diky tomu druhemu bulharovi se na to prislo, dokazali vyjmout tu malou krychlicku, kterou mu nekdo vstrelil dstnikem pod kuzi na zadec......take se pamatuji na to, ze nektery cesky lekarsky casopis ricin popisoval a diky popsanemu ceskemu vyzkumu se potvrdil ricin a markov(umiral kluk skoro 4 dny, chudak bulhar) ......klobouk dolu smerem na kgb....(ne, ze bych je prozival, ale v porovnani  s tim, o co se mossad pred par lety pokusil v amanu odrovnat nejakeho sefa hezbula, kde ho take pichli, ale byli  mosadnici   chyceni .....asi promluvili a za par hodin na to netanyahoo osobne frcel helikopterou do amanu a v tlape nesl protilatku...... a od te doby to jde s mossadem z kopce, viz kena a udajny utok na izraelske letadlo...he he.....)
0/0
8.1.2003 22:14

Lenka

Re: bezpráví
tebe bych chtela docela rada poznat, ale rozhodne ne ze sympatie ke tvym prispevkum, ale pripadas mi jako docela zajimavy jev vhodny ke zkoumani....
nechces za mnou prijet do Londyna? kdyz ty se jiste toho ricinu ani niceho jineho co by mohlo byt pouzito nebojis....
0/0
8.1.2003 21:48

jurasek

Re: bezpráví
spravne, vendulko...jak znam mossadniky a cia, vypada to na spolecnou akci mossad/cia plus pravicove britske elementy mi6.........co jineho, nez vystrasit chudaky brity, i kdyz vystrasit brity je zatracene tezka vec(to neni jako americky clovek a nejaky odstrelovac u washingtonu a celonarodni panika nastava okamzite, dokonce lid v kalifornii se schovaval pod stolem).......jo 6 alziranu najednou zacalo vyrabet ricin.......jak 19 arabu 9-11...az na to, ze vsichni (tedy jenom 14, 5 z nich porad vesele zije) byli zamestanni nejakou firmou "magic carpet", ktera jim nabidla zamestnani, pokud budou mit pilotni licence.......he he..mossad/cia jako vysite........az na to, ze lidi neoblnete...a to stejne s tim "najednou desne nebezpecnym ricinem".............jo, jo..stara kgb aspon umela. kdo umi, holt umi!
0/0
8.1.2003 22:26

Guderian

Re: Re: bezpráví
Kdybyste měl byť jen potuchy o práci tajných služeb a neopisoval své názory ze slabomyslných konspiračních stránek, nemohl byste plácat podobné nesmysly. S KGB máte ovšem pravdu, docela uměla. Mossad dřív ovšem taky...
0/0
9.1.2003 15:09

LT

Reakce na Humbuk
Fytotoxin ricin, náležející do skupiny lektinů, blíže chimerolektinů, je jedovatý jednak při orální aplikaci, při intravenózním podáním je však velice toxický a díky své schopnosti inaktivovat ribosomy druhého typu působí letálně.
V semenech skočce obecného (lat. Ricinus communis) je ricinu cca 1 až 5 gramů na kilogram. Vzhledem k tomu, že ricinový olej se vyrábí ve velkém (jde o významnou průmyslovou surovinu), není problém získat odpadní skočcové pokrutiny, ve kterých je obsah ricinu ještě mnohem větší než v původních semenech. A jeho izolace není nic nadlidského, zvládne ji křesťan i muslim...
0/0
8.1.2003 14:26

jestrab z wall street

NE NASIM JMENEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.nion.us/NION.HTM
0/0
8.1.2003 14:21

t.k.

Reakce na Humbuk
Víte toho dost, přesto ale nevíte, že RCA a ricin jsou dvě naprosto odlišné látky. (RCA - hemagglutinin, ricin - cytotoxin) Smrtelná dávka ricinu pro dospělého člověka je >1mg. Máte pravdu, že RCA není schopen přejít z trávicí soustavy do krevního řečiště. Ricin ano.
0/0
8.1.2003 13:59

x.x

Re: Reakce na Humbuk
Věc je samozřejmě složitější, než lze stručně vysvětlit. Aglutininů z Ricinus communis je více. Hlavní jsou RCA I (RCA120) a RCA II (RCA60). RCA II je právě onen ricin, sám je složen ze dvou řetězců A a B. I tento lektin bývá obvykle "směsí" více látek, z nichž ta nejtoxičtější, označovaná jako ricin D, má LD50 pro myš menší než 50 ng (tj. 50% myší, jímž se podá 50 ng uhyne).
 
0/0
8.1.2003 14:43

t.k.

Re: Re: Reakce na Humbuk
Ano, je to složitější. V názvosloví je zmatek. To, co se obvykle označuje jako ricin jsou ale toxiny, které mají strukturu heterodimerních glykoproteinů. Zatímco RCA je tetramerní a skládá se ze dvou ricinu podobných zbytků. Shodou okolností i RCA má v omezené míře cytotoxické účinky a ricin-toxin má omezené účinky aglutinační. Svoji trochu odlišnou pravdu mají i letečtí modeláři, kteří jako ricin označují palivo na bázi methanolu s přídavkem ricinového oleje. Tak si vyberte...
0/0
8.1.2003 15:36

LT

Re: Re: Reakce na Humbuk
Myslím si, že Usáma-bin-Ládinovci nebo kteříkoliv jiní teroristi si s komplexní povahou ricinu či s nomenklaturními zmatky rozhodně nedělají těžkou hlavu, také pochybuji, že by prováděli nějakou frakcionaci ad purissimum, proč taky? Případným obětem může být jedno, na co pojdou, a vrahům taktéž.
0/0
8.1.2003 15:53

t.k.

Re: Re: Re: Reakce na Humbuk
Jo, zabředáváme do zbytečně akademických debat. Akorát nemůžu souhlasit s tím, že "ricin ... při běžné manipulaci není nijak nebezpečný". Je už jedno, jestli se ti pokojní muslimové pokoušeli izolovat superčistý ricin D pro účely výzkumu neurodegenerativních onemocnění nebo jen dělali extrakt ze semen inkriminované rostliny. Ani v jednom případě bych je za sousedy mít nechtěl. Howgh.
0/0
8.1.2003 16:19

x.x

Humbuk
Jedná se o neskutečný humbuk vyvolaný novináři.
Ricin neboli Ricinus communis agglutinin (RCA) je relativně běžnou látkou (lektinem) používaným v biologickém (lékařském, imunologickém atd.) výzkumu. Již zhruba od počátku 80-tých let se používal i připravoval také na ústavech naší akademie. Běžně se proti němu připravují poly- i monoklonální protilátky, dokonce i různě značené (např. fluoresceinem, peroxidázou atd. Má ho v nabídce každý větší distributor chemikálií. Smrt lze vyvolat jen přímým podáním do krevního řečiště, při běžné manipulaci není nijak nebezpečný.
0/0
8.1.2003 12:14

Anonym

Re: Humbuk
Poslys Humbuku, mohl bys nam take vysvetlit nac jej potrebovali Londynsti muslimove? Pouzivas ho ty tez doma v kuchyni na vareni krevniho reciste a bezne s nim cistis mycku nadobi, nebo jak mudrci?
0/0
8.1.2003 13:15

Válečník

Re: Re: Humbuk
Jediným zdrojem informací o tom, že ten ricin vubec existoval jsou ovšem propagandiste britske policie...
0/0
8.1.2003 13:22

Anonym

Re: Re: Re: Humbuk
No a to jako co? Myslis, ze je to jako v Cesku, nebo jak? V Anglii policajta za petikilo nekoupis, jako v Cesku!
0/0
8.1.2003 13:40

Vendula

Re: Re: Re: Re: Humbuk
Nekoupíš, nekoupíš....! A jako co? Celá věc byla patrně nastrčena CIA. Tito lidé se patrně vrátili z bohoslužby a našli laboratoř zaplavenou "bobíky" s připravenou neklamnou "evidencí".  
0/0
8.1.2003 14:03

Anonym

Re: Humbuk
Poslys Humbuku, mohl bys nam take vysvetlit nac jej potrebovali Londynsti muslimove? Pouzivas ho ty tez doma v kuchyni na vareni krevniho reciste a bezne s nim cistis mycku nadobi, nebo jak mudrci? Ten tvuj prispevek ma asi tolik logiky, jako bys nam zde tvrdil, ze muzes misto cukrem sypat buchty Anthraxem, ale musis mit plynovou masku!
0/0
8.1.2003 13:20

Vendula

Re: Humbuk
Přesně tak, jde především o to kdo co má. Kdyby měla podobnou látku doma např. paní Blairová, nebo zeť Donalda Rumsfelda, tak se nad tím nikdo nepozasaví! V momentě kdy se jedná o několik lidí, kteří shodou okolností vyznávají Islám, je to náhle velice nebezpečné. USA skladují tuny chemických látek a nikdo nic neříká! Proč by je nemohli míti i ostatní? 
0/0
8.1.2003 13:35

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 13:45

madla

Re: Re: Re: Humbuk
Panove, Vendula vi co rika. Je prece znamo, ze s tim ricinem nejvic zkusenosti maji prave bolsevici. V 1978 jim odkraglovali v Londyne bulharskeho disidenta Markova. Jako novinar jim zvlast moc vadil. Vyuzili davu v podzemce, aby ho pichli do stehna destnikem ktery mel spicku namocenou v ricinu. Podle naseho kolegy znalce nahore, ricin se mu dostal do krevniho reciste a byl s nim konec.
0/0
8.1.2003 14:05

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.1.2003 10:49

Anonym

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Kluci cenzorsky, co je na krave nepripustnyho? Je to stejny zvire jako Vendula a tu zde nemazete!
0/0
9.1.2003 11:05

admiral_Atvar

Re: Re: Humbuk
huso jedna, snad neveris tomu, ze USA by nektery z jedu pouzily proti evropskemu statu. a neverim ani tomu, ze by ho pouzily proti iraku, to by si nemohly dovolit. tam by mozna dali omamujici latku a to buhvi jestli. ti arabaci ho asi meli jako additivum do benzinu, ze ?
0/0
8.1.2003 13:51

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 16:53

LT

Re: Re: Humbuk
Ale Vendulko...! Uvědom si, že třeba takový kyanid draselný nedáváme dětem na hraní, ani ho nepůjčujeme do kuchyně paní Blairové, ani nekupujeme na ranč strýčka Donalda Rumsfelda. - Ale proč?! Protože to je smrtelný jed. Kdyby k němu měl přístup každý, tak bůh s námi! Každý stát z titulu své autority restrikčně působí na oběh jedů a psychotropních a omamných látek... tak to činí i ty nejdemokratičtější státy z demokratických a jistě se shodneme, že to je dobře. Držet tyto látky a nakládat s nimi smějí jen ti, kdož na to mají povolení. A američní armádní chemikové ho jistě mají.
0/0
8.1.2003 14:04

admiral_Atvar

multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
pokus muslimu nas vsechny zabit uz nespociva v dilcich akcich typu zniceni WTC nebo explozivnich palestincu. chystaji se na den D ve velkem. tajne sluzby nemaji sanci najit vse, tim spis, ze rafinovani muslimove sami nabizeji k odhaleni takove male rybicky jako tyto z clanku a velke dilny funguji nerusene. jedine reseni je vyhubeni vsech muslimu v evrope spolu s internaci a eliminaci ruznych mirovych stvacu a zastancu lidskych prav a nasledne preneseni ocisty na stredni vychod.
0/0
8.1.2003 10:23

Jenik

Re: multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
Nejsi ty nahodou zid ? Zajimalo by me, kdy si konecne krestansky svet uvedomi do jakyho byznysu nas ta zidovska pakaz namocila.
0/0
8.1.2003 10:28

Medvídek Kloaka

Re: Re: multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
Buzno antisemitská. Je mi z tebe na zvracení.
0/0
8.1.2003 11:42

nnnnn

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 11:52

Miloš

Re: multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
Myslim, že je čas, aby konečně někdo internoval typ lidí, jako jsi ty, kámo... :-))))
0/0
8.1.2003 10:38

Chuligán

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 10:41

Spooky

Re: multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
Trochu drsne, ale pravdive Atvare. Muslimové vůbec a Arabové zvláště se nás skutečně snaží buď islamizovat, nebo vyhladit. Jeden z teoretiků džihádu (tuším že Umar Abdalrahman) prohlásil, že úkolem muslima je šířit Islám a pokud se někdo (rozmuměj Evropan, Američan nebo Izraelec) postaví na odpor, tak bude džihád. Jiný džihadista zase prohlásil, že VŠECHNY, KDO JSOU NEUTRÁLNÍ NEBO NEPŘÁTELI ISLÁMU, MUŽE, ŽENY I DĚTI, JE TŘEBA VYHLADIT. Tohle je realita, takhle uvažuje muslim a každá mešita je výcvikový tábor teroristů. Totálně neschopná OSN je sice financována pouze z amerických a evropských fondů, ale hlavní slovo zde mají Afričané, Arabové a Asiati, tedy národy, kde je demokracie a svoboda pouze iluzorním prázdným pojmem a kde vládnou zkorumpované vládní mafie, zločinci a náboženští fanatici. Nějaký boj proti terorizmu ze strany OSN je tedy pouze iluzorní, to je jako by zločiny z Osvětimi vyšetřovali členové SS. Západ je tedy na tento boj sám. Ti, co řvou proti Izraeli a USA zapomínají, že Arafat je terorista (jeho kontakty s vrahy typu kanibala Idi Amina, plukovníka Muammara Kaddáfího a teroristy Abú Nidála jsou poměrně známé, ačkoliv intelektuály systematicky tutlané) a Sadám Husajn je diktátor typicky stalinského typu který terorizmus podporoval a stále podporuje. Teroristé už použili nebo chystali použít jak chemické (tokijské metro, nebo teď ricin), tak bakteriologické (antrax v USA po 11. září, Saddámův botulotoxin) zbraně. Co přijde teď? Už zbývá jenom atomovka (kterou má KLDR, Pákistán, Indie a další státy s holým zadkem závislé na mezinárodní "humanitární" pomoci). Pokud si demokratický svět neuvědomí, že neustálé ústupky různým arabským státním mafiím vedou pouze k dalším teroristickým útokům na občany Západu, tak tuhle válku nikdy nevyhrajeme. Ve Vietnamu taky nešlo vyhrát bez obsazení Hanoje. Ulice Jeruzaléma jsou nyní předsunutou obrannou linií demokratického světa, první linií Třetí světové války, která už vypukla, ale většina lidí si to stále neuvědomuje (když Hitler přepadl Polsko, tak si taky nikdo, kromě komunistů v Kremlu, kteří se s Hitlerem podíleli na rozpoutání jatek, nemyslel, že začala světová válka)...
Teroristům je potřeba pořádně nakopat prdel. Nejde o to vyhladit Araby, tedy pozabíjet miliardu lidí. Každý zbytečně zabitý člověk je neštěstí pro civilizaci. Je třeba bojovat proti ideologiím a zločinným vládám. Války a terorizmus vyvolávají pouze dementní ideologie a náboženství. Jediným řešením je zlikvidovat jak Islám, tak i všechna ostatní náboženství. A pokud jde o likvidaci zločinných vlád třetího světa, tak tady pomůže pouze vojenská likvidace diktátorů a zavedení mezinárodního protektorátu, který ukončí nadvládu gangů a mafií nad obyčejnými lidmi. Teprve po zavedení mezinárodní kontroly nad územím těchhle teroristánů je možné začít s distribucí humanitárních dodávek (které doposud rozkrádaly ozbrojené bandy místních vládců) a s budováním liberální demokracie. Ještě štěstí, že je zde Amerika a Izrael, protože jinak by nás Arabové opravdu spláchli.
0/0
8.1.2003 11:59

admiral_Atvar

Re: Re: multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
hura, konecne inteligentni clovek. s tim OSN zcela souhlasim. sebemrskacsti filosofove zapadu neustale uprednostnuji 3 svet v podobnych organizacich a podle toho to vypada. sice nemam nic proti cernochum, ale jestli nejaky lidojed z divokeho kmene oblekne sako a jde do OSN, tak je to vrchol. indie je podle mne docela zastita proti islamu. nejen pro sve nepratelstvi s pakistanem, ale hlavne pro to, ze jsou hinduiste a bliz na rane nez my. taky si myslim, ze izrael ted bojuje za nas vsechny. a misto aby ho zapad podporil, je slyset rev (nejvic ze skandinavie) ruznych multikulturalistu, intelektualu, zastancu tolerance (asi si mysli, ze muslimove by je tolerovali) a kupodivu na demonstracich proti utoku na irak jsou i feministky (ooo to bude revu az je budou vitezni muslimove navlekat do burek). zavedeni protektoratu zapadu v ruznych obskurnich diktaturach afriky a asie by vyvolalo snad vselidove povstani humanitnich studentu, profesoru a propagantou zblbnute levicove zamerene populace proti obnoveni kolonii. to by byly vsude fotky cernych deti (zabitych mistnim zoldakem) s napisem jako "dilo evropskych vrahu". ach jo, nejvetsi nepritel v teto valce je ten vnitrni, v nas.
0/0
8.1.2003 13:48

Ales

Re: Re: Re: multikulturni spiknuti opet castecne odkryto !
Jo to mas pravdu, co se rospad kolonialni systemt tak je ve svete bordel. Vsechno to je na haku uz od prvni svetove valky po ktere se po Evrope zacali rozpinat socani jako rakovina a rakovinu je nejlepsi vyriznout a zahodit. A ta pakaz jako je Helsinsky vybor a podobni xenofilove to je jenom jejich dilko. Pochybuju, ze by treba Frantisek Josef I toleroval ve Vidni arabskou cvrt ktere se kazdy Videnak obloukem radeji vyhybam stejne tak by asi cisar Vilem II nenatahal do Nemecka Turky aby tam delali bordel. A na tu humanitni chamrad by bylo nejlepsi poslat vojaky s nasazenyma bajonetama jako se to s nima delalo driv a byl by pokoj. OSN bych utip finance a nahradil bych necim jako byla Svata rise rimska, a to spolkem NATO + Rusko + Izrael + ostatni nepratele Islamu jako je treba Indie. Islam by mel byt postaven mimo zakon protoze napr. u nas se da na to napasovat paragraf o nasili proti skupine obyvatelstva. To prece nic jineho neni kdyz nekdo tvrdi budto se budes ridit nasim nabozenstvim (coz uz je lepsi chcipnout - viz. jak to vypadalo v Afganistanu za Talibanu kde se nic nineho nez chrochta pri modlitbe at zije Alah nesmelo), nebo te zabijeme
Zajimave treba je, ze se ta verbez z OSN starala o to jestli se nekomu neublizilo ldyz se mu ve vezeni oholili vousy a jak se dari jejich obetem je uz tak nejak nezajima. Zapalit jim je meli a jeste jim razmlatit ksichty a hnaty pazbou samopalu aby si pro priste rosmysleli jestli nam budou vyvrazdovat civilni obyvatelstvo!
Taky je zajimave, ze OSN nadava na sankce proti Iraku, ze pry tam trpi civilni obyvatelstvo. A netrpi nahodou ze vsechno vyzere Husajn a ta jeho banda. Staci se treba podivat na ty je presidentsky palace, a ty podle toho co jsem vydel vypadaji jako novostavby. Stejne tak je zajimave, ze ti darmoslapy z OSN tvrdi, ze se bohatstvi na svete rozdeluje nespravedlive, ze pry toho 3. svet (ruzumej Arabove a Africani) dostava malo a ze by toho mel dostavat vic na ukor nas - zapadu. Tak jak je pak mozne, ze zebricky nejbohatsich lidi sveta zaujimaji na prednic mistech prevazne Arabove. Neni problem spise v tom?
0/0
9.1.2003 7:22

Vendula

to snad ne
Včera unesený větroň ve Frankfurtu, dnes jedy v Londýně... Co bude zítra? Tímhle může CNN a BBC krmit americké mozky, ale vzdělaný člověk na tyhle CIA komedie nenaletí. Heslo dne: Přemýšlejme společně 
0/0
8.1.2003 9:57





Najdete na iDNES.cz