Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Experti si posvítí na Irák ze vzduchu

Inspektoři OSN dosud nenašli v Iráku nic, co by potvrdilo vývoj zbraní hromadného ničení. Pokud má dojít k průlomu, potřebujeme od zemí OSN utajované špionážní informace, tvrdí zbrojní experti. Vůbec poprvé od obnovení inspekcí na konci listopadu zapojili do pátrání šest vrtulníků, které dosud z technických důvodů zůstávaly na zemi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stolasa @quick.cz

Alena je primitiv s min. vzděláním!!!!
0/0
21.1.2003 21:38

mimi

Re: Alena je primitiv s min. vzděláním!!!!
zase nadavas na svou segru,ty si ale bracha !
0/0
21.1.2003 21:42

Alena

Re: Stolasa je primitiv bez vzdělání!!!!
0/0
21.1.2003 22:08

žužu

Re: Re: Stolasa je primitiv bez vzdělání!!!!
zase nadavas na svyho brachu,ty si ale segra !
0/0
21.1.2003 22:10

ctenar

Lidi dost!!!
Ukoncete prosim s Dialogem veskery kontakt.
 
 
Dialog je oxymoron ktery na vase argumenty kasle. Jde mu jedine o prilezitost vest sve monology, za ktere je placen. Z pripravenych textu vybere potrebnou pasaz, okopiruje a jeho prujem se zacne valit ven. Ceka kdo se mu chyti do site aby mel podnet pro dalsi davku prujmu. Cely net je tak zk**ven jeho sr*ckami.
 
 
Proc mu davat dalsi prilezitost delat z netu chliv. Na to si tu stacime sami.
 
 
Dialog se nijak nelisi od dopisovatelu z izraelske a palestinske ambasady. 
Je placeny sem psat demagogickou propagandu pro sve pany.     Nedavejte mu prilezitost k vydelku.     Ignorovat, nereagovat, nebavit se s nim.  
0/0
9.1.2003 1:52

ctenar

Re: Lidi dost!!!
Prosím o smazání, já píšu, ale p.í.č.o.v.i.n.y .... žádám vedení iDnes o smazání všech mých příspěvků, které jsem sem napsal od začátku roku. Přiznávám, že nevím co píšu...... Všem, které jsem ve svých příspěvcích  urazil, se omlouvám jmenovitě Dialogovi a všem zde píšícím občanům levicového zaměření....
0/0
9.1.2003 2:32

Anonym

Kruci kde sou cenzori???
Tady se pise o prdeli jako o chlebe a mne smazou Burese pro nepripustne vyrazy! Holt bude asi jako s Alenkou. Kdovi kolikrat umyvaj dvere oni?
0/0
9.1.2003 1:24

Alena

Do prdele s Bushem....
Panové, vy všichni co nás zde poučujete, jak je nutné zatočit s Araby, máte možnost nám to ukázat v praxi. Určitě si Vás Tvrdík nebo občan Havel vezmou s sebou až tam poletí hájit zájmy USA. Neseďte zde na prdeli a jděte bojovat.... Máte jedinečnou šanci.... Že se Vám nechce ? Proč ? Jeďte tam určitě to bude zážitek na celý život. Určitě na ten zbytek, který Vám zbývá pár dní po zahájení teroristického útoku USA na Irák. Vaše jediné štěstí je to, že oba pánové jsou zbabělci jako vy.
0/0
8.1.2003 22:05

Spooky

Re: Do prdele s Bushem....
Máš pravdu to mě nenapadlo, poletím určitě. Doufám, že mi Tvrdík vezme. Jdu se balit. Nashledanou všichni....
0/0
8.1.2003 22:08

Spooky

Re: Re: Do prdele s Bushem....
Počkej na mě, co si bereš sebou. Stačí Kalašnikov nebo je to málo ?
0/0
8.1.2003 22:11

hovnival

Re: Re: Re: Do prdele s Bushem....
Hošiiii, neutíkejte mi, co já si tu bez Vás počnu ? Že já jsem se do toho míchal, kuva hoši zústal zde někdo .... ?
0/0
8.1.2003 22:14

Dialog

Re: Re: Re: Re: Do prdele s Bushem....
Pán se bojí, že lidé dají ve volbách svůj hlas komunistům, proto znova mobilizuje své soukmenovce, tuneláře a privatizátory národního majetku a podvádí národ pod heslem "Vstříc novému osudu". Proto je třeba, aby komunisté zejména jejich kandidáti za poslance odhalovali z třídních pozic podstatu volební hry buržoazních stran a ČSSD, které představují falešnou "demokratickou" masku obrany kapitalistického vykořisťovatelského režimu a ve skutečnosti slouží na oklamání lidu. Před komunisty je velká odpovědnost, aby sjednotili své síly na marxisticko-leninských základech a odhalili podvod buržoazie a revizionistů s tzv. demokracií, svobodou a lidskými právy. Aby se postavili do čela boje dělnické třídy a ostatních pracujících národa za obnovu socialismu, za skutečnou svobodu, demokracii, mír a společenský pokrok.
0/0
8.1.2003 22:18

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 22:18

Dialog

Re: Re: Re: Do prdele s Bushem....
Zakopat není moc jisté; lepší je naložit do benzínu... Kdo chce jiné zapalovat, sám musí hořet!
0/0
8.1.2003 22:20

Spooky

Re: Re: Re: Re: Do prdele s Bushem....
Prosím Tě, nemáš nějakou fotku nějakého Araba? Já jsem jěště žádného neviděl a nerad bych zaútočil na nějakého amerického černocha.... To by byl pr...r. To by amíci řvali, co ?
0/0
8.1.2003 22:28

Anonym

Re: Re: Re: Re: Do prdele s Bushem....
To musí bolet, né? Proč mi chceš dělat bolest? To je od tebe hnusný!
0/0
8.1.2003 22:33

hovnival

Re: Re: Re: Do prdele s Bushem....
Já bejt tebou, tak jdu s provazem na půdu..... Takové blbečky sebou nepotřebujeme......
0/0
8.1.2003 22:21

youdi

Re: Do prdele s Bushem....
Neni treba (krom mozna protichemickych jednotek, ktere si uz udelaly jmeno uz pri minulych misich). On to, jako uz pokolikate?, udela za nas nekdo jiny... Ten nekdo jiny ma totiz vyspelejsi technologie, my bychom jim tam jenom prekazeli, snad krom tech chemiku.
 
A tesim se, az se nasi levicoveji zamereni obcane, vcetne tebe, budou hlasit do humanitarnich a jinych programu na pomoc rozvoji povalecneho Iraku:-), alespon NEJAK snad budou uzitecni.
 
0/0
8.1.2003 23:50

Anonym

Re: Do prdele s Bushem....
Alenko, ukoly mas hotove, pokozku vycistenou, kosoctverec z domovnich dveri umyty a kravy podojene, ze tady zaclanis? Kolikrat denne umyvas domovni dvere. Ja ti mel sveho casu jeste v CSSR, takovou dobrou sousedku vedle pres tri baraky. Takova dobra zaslouzila bolsevicka krava ti to byla, ze litala s kazdym trusem 5x denne na stranu, teda abys rozumela na UVKSC, aby jsi si to nespletla s toaletou (vis to zase aby mi to nesmazali). Pokazde kdyz se vratila tak umyvala dvere, protoze mela dva kosoctverce, jeden tam kde ty a ten druhy na dverich. Ty ale asi mas tri, jeden musis mit v hlave, pokud tam nemas absolutni vakuum, nebo sifiliticky Leninuv mozek!
0/0
9.1.2003 1:20

Anonym

Re: Re: Do prdele s Bushem....
Omlouvám se, ale jestli jsem toto psal, tak jsem pako... To víte heroin, to je svinstvo....
0/0
9.1.2003 2:26

ctenar

Re: Re: Do prdele s Bushem....
To chápu, že tě ta sousetka štvala, pořád řešit na UV KSČ její stížnosti a psát zprávy na StB. To naštve, že ? Na kterém oddělení si dělal?
0/0
9.1.2003 2:40

trnka

PANE SPIDLA, NE NASIM JMENEM!! mY NECHCEME KREV ZA ROPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://gemstone-file.com/notinourname.htm
0/0
8.1.2003 14:09

Jarda

Re: PANE SPIDLA, NE NASIM JMENEM!! mY NECHCEME KREV ZA ROPU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Souhlas
0/0
13.1.2003 22:14

otaznik

tak by me zajimalo...
kam chodi verbalni diarrhea pro neanglictinare slovni prujem Dialog na ten bullshit, ktery tu predklada? VUML je zavrenej, leda snad existuje nejaka tajna skola zalozena proslulymi bolsevickymi kadry?
0/0
8.1.2003 13:41

Dialog

Re: tak by me zajimalo...
Proč ten překvapivý tón, pane kolego, jistě jste měl z politologie pěkné známky a tak byste mohl vědět, že podobný 'úděl' je pro sociální demokraty a obdobné strany typický od Bernsteinových dob všude ve světě. Ukazují to i poslední volby v Chile, v nichž zvítězil socialista Ricardo Lagos. Na rozdíl od nástupu Allendeho před 30 lety nenastala panika tuzemského ani zahraničního kapitálu. Vědí jistě své: zatímco Allende jim byl nebezpečný, protože upřímně usiloval o skutečné socialistické přeměny, Lagos je 'moderní' politik Blairova typu, jenž se nanejvýš může dopustit korupce    la Kohl. A ta se ve 'svobodném světě' krvavými převraty netrestá.
0/0
8.1.2003 21:41

Jarda

Re: Re: tak by me zajimalo...
Má cenu o těchto věcech debatovat zde?
0/0
13.1.2003 22:18

Dialog

Re: tak by me zajimalo...
Proč ten překvapivý tón, pane kolego, jistě jste měl z politologie pěkné známky a tak byste mohl vědět, že podobný 'úděl' je pro sociální demokraty a obdobné strany typický od Bernsteinových dob všude ve světě. Ukazují to i poslední volby v Chile, v nichž zvítězil socialista Ricardo Lagos. Na rozdíl od nástupu Allendeho před 30 lety nenastala panika tuzemského ani zahraničního kapitálu. Vědí jistě své: zatímco Allende jim byl nebezpečný, protože upřímně usiloval o skutečné socialistické přeměny, Lagos je 'moderní' politik Blairova typu, jenž se nanejvýš může dopustit korupce    la Kohl. A ta se ve 'svobodném světě' krvavými převraty netrestá.
0/0
8.1.2003 21:42

Spooky

Nestacim se divit
Lidi, to je neuveritelne, co se tady docitam. Evidentne je Sadam svatej. To, ze pozabijel statisice Irancu, Kurdu, Siitu a Kuvajtanu evidentne nehraje vubec zadnou roli behem intelktualniho tazeni proti imperializmu USA.
1) Sadam ty ZHN ma. Od antraxu a sarinu az po VX a botulotoxiny. A pouzil je proti Iranu i proti vlastni lidem. To, ze OSN neni schopna neco najit neni nic divneho. OSN nikdy v dejinach neudelala nic dobre (vzdy tam mela navrch komunisticka mafie, arabska smecka a africka tlupa), pouze legalizovala antiamerikanizmus a antisemitizmus. Inspektori by museli byt v Iraku milion let aby tam vubec neco nasli. Podivejte se na mapu, jak je ta zem velika. Pokud by Sadam ty svy zbrane nekde zakopal do pouste, tak je nenajde ani tisic inspektoru. Prohledat vsechny sklepy proste nejde.
2) Jeste stesti, ze je Bush Jr. "kovboj". Pokud si to vezmeme dokola kolem, tak pokud v USA vladl tvrdy prezident, tak vselijake statni mafie byly zticha a ani nedutaly aby si jich Americane nevsimli. Kdyz byl prezident slaby, tak zlocinci vseho druhu meli eldorado. Wilson a Roosevelt ustupovali komunistum a pulka Evropy skoncila jako kolonie Kremlu. Eisenhover svou politikou zadrzovani nadelal vic skody nez uzitku. Kennedy ustupoval Castrovi a Chruscovovi a vysledkem byla komunisticka Kuba. Johnson a Nixon ustupovali VietCongu, Ford a Carter byli slabi jak caj (skoncilo to katastrofou na Deset One). Teprve Reagan a Bush postavili totalitním silám hráz. Bohuzel Clinton, jehoz nejvetsim problemem byl otevreny poklopec na kalhotach, opet zavedl metodu ustupku, coz vedlo jak k Somalsku, tak k WTC. Bush Jr. bude mit hodne prace, protoze intelektualove ho nenavideli jeste drive nez nastoupil do uradu. A obavam se, ze se vdeku nedocka. Nedovedu si predstavit, ze by na miste Bushe dnes sedel Al Gore. To by sel demokraticky svet do haje.
0/0
8.1.2003 12:26

Dialog

Re: Nestacim se divit
Administrativa USA reagovala na teroristický útok 11. září ve stylu laciných rodokapsů a tuctových hollywoodských westernů. Vypsání milionových odměn na informace o podezřelých teroristech a Bushův příkaz dopadnout bin Ládina za každou cenu - živého či mrtvého - připomíná praktiky Divokého západu 19. století. Zatím do tohoto obrazu ještě chybí lynčování, nicméně samotná válka proti Afghánistánu bez předání důkazů o skutečné vině údajných teroristů OSN či mezinárodnímu soudu svědčí o pistolnické reakci amerického vedení.
V trestním právu všech civilizovaných zemí platí presumpce neviny a na obviněného se pohlíží až do vynesení rozsudku jako na nevinného. V mezinárodních vztazích USA tuto zásadu ignorují a přisvojují si kovbojské právo "tvrdé pěsti". Kazetové i jiné bomby rozsévají smrt i mezi civilním obyvatelstvem, které se ničím neprovinilo.
Co dosud přinesla více než měsíční válečná kampaň v Afghánistánu? Na jedné straně smrt tisíců lidí, statisíce uprchlíků na počátku zimy, Tálibán ztrácí schopnost vládnout. Po urputném vzdorování náhle prakticky bez boje opustil Kábul a několik dalších velkých měst a zřejmě se stahuje do hor a na jih, kde má mezi většinovým národem Paštunů největší podporu, zatímco opozici tvoří zejména menšinová etnika Tádžiků a Uzbeků. Přinejmenším část tzv. Severní aliance se příliš neliší od bojovníků Tálibánu a jsou neméně fanatičtí muslimové neuznávající západní životní hodnoty. Není náhodné, že souběžně s informacemi o obsazení Kábulu agentury přinášejí zprávy o masakrech zajatců, znásilňování žen či rabování. Obsazením Kábulu asi válka neskončí, jen změní podobu.
Nakolik však byla dotčena síť organizace Al-Kajdá? Její vůdci dál unikají (alespoň to platilo do naší redakční uzávěrky) a dokonce světu vyhrožují jadernými a chemickými zbraněmi, které prý k "odvetnému zastrašování" skrývají ve svých podzemních bunkrech. Odborníci tuto možnost nevylučují a mnozí upozorňují na nepředvídatelné reakce protivníků zatlačených do bezvýchodného postavení. Zatím se bin Ládin v koutě necítí. Podle pákistánského novináře, kterému nejhledanější muž světa poskytl rozhovor na tajném místě u Kábulu, působí bin Ládin velmi uvolněně, zdravě, odhodlaně a sebevědomě. Prohlásil, že Američané bombardují naslepo a místa jeho pobytu neznají.
Na druhé straně Bush mohl demonstrovat světu, že zasažení symbolů Ameriky a kapitalismu podstatně neoslabilo prestiž USA a neohrozilo jejich postavení největší světové velmoci. Bush tudíž bez ohledu na počet nevinných obětí potřeboval světu ukázat sílu USA. Důvody amerického tažení jsou především strategické, geopolitické. Někteří sice spekulují, že v pozadí afghánské či dnes i možné iránské války jsou suroviny či ropa, ale není to příliš pravděpodobné. Nerostné bohatství Afghánistánu a Iráku  není dosud zdaleka prozkoumáno a hlavně zcela chybí infrastruktura k jeho využití. Zato základny v srdci Asie mohou mít obrovský dopad na mezinárodní vztahy.
0/0
8.1.2003 12:34

Jarda

Re: Re: Nestacim se divit
Tak to bychom měli více než rok starý novinový článek. Něco ze své hlavy bys tam neměl, Dialogu?
Možná tě to překvapí, ale od napsání článku se už leccos událo, např. ti uprchlíci jsou už dávno doma a Taliban tu schopnost vládnout dávno ztratil.
A little update needed.
0/0
8.1.2003 13:39

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
9.1.2003 0:53

Destructor

Tak jinak .....
Představte si, že je třeba rok 1998 v ČSSR, a Irán by si řekl: "ja je v tom ty kluky "křesťanské" nemůžu nechat, a osvobodím je od útlaku toho diktátora Husáka ...". Vybombardoval by co by se dalo, při tom by zabil půlku vaší rodiny, nastolil by vládu k Islámu nakloněnou a vás by nutil podřídit se mu ....
Už vidím jak tady všichni jásáme a provoláváme "S Iránem  na věčné časy a nikdy jinak !, "Kdo není s námi, je proti nám !" Zkuste si to představit v jakém postavení jsou teď Iráčeni a nejenom oni.
Omlouvám se Iránu že jsem  ho použil jako příklad - nic proti němu nemám
0/0
8.1.2003 8:46

Jarda

Re: Tak jinak .....
Promiň Destructore, ale v roce 1998 už byl diktátor Husák nějaký ten pátek po smrti a státní útvar ČSSR také.
Nicméně snaha byla.
0/0
8.1.2003 13:28

Destructor

Re: Re: Tak jinak .....
a sakra, mě se to datum furt zdálo divné, no, ono to letí .... Tak si to všichni opravte na 1988 ...
0/0
8.1.2003 13:34

Anonym

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
8.1.2003 3:10

Destructor

Re: Tak jsem si donedavna myslel..
Se vsadím, že jsi byl asi pěkně nasranej když tě komanči nevzali do "strany". Sice normálně brali každého, ale ty jsi asi extra blb a proto jsi byl vždy jenom a pouze kandidát ....
0/0
8.1.2003 8:53

Anonym nebolsevicky

Re: Re: Tak jsem si donedavna myslel..
Vidis ti bolsevici se mi pomstili i zde a napsali mi to cerne, zatim co ja to psal proletarskou krvi a tak se snazil.
0/0
8.1.2003 12:10

Destructor

Re: Re: Re: Tak jsem si donedavna myslel..
Klid, ty to píšeš všude ... a tam jsi to měl červené ...
0/0
8.1.2003 13:36

youdi

Re: Re: Tak jsem si donedavna myslel..
ty ses fakt blb, ted ses prozradil... (akorat zatim nevim, jakeho stupne ten tvuj masochismus uz dosahuje...). Vecny kandidate!
0/0
9.1.2003 0:01

Alena

Re: Tak jsem si donedavna myslel..
Já se Ti moc omlouvám, ale asi jsem Tě nasrala, že ? Samou nasraností nebo inteligencí jsi zapoměl, kam se píšou reakce na příspěvky. Pochopila, jsem, že erekce a vyvrcholení už nejsi ani schopen. Odhaduju Tě na vysoký hlásek...., že ? Ženy nemáš rád, co? No snad podržíš hohnivalovi .
0/0
8.1.2003 21:33

Anonym

Re: Re: Tak jsem si donedavna myslel..
Zeny mam docela rad, jen s kravama jsem to zatim nezkousel a ani nemam zajem! Takze te urcite neuspokojim, ale nejaky vul ze zdejsich pubertaku by si treba dal rict!
0/0
9.1.2003 2:17

Alena

Že nic nenašli...... ? Nevadí....
Že nic nenašli...... ? Nevadí.... Stejně bude válka. Zase bude jeden národ poroben pomocí bomberdérů B-52, impotentní generálové v USA dosáhnou vnitřního vyvrcholení a naši politici prožijí orgasmus při představě jak jsme jim to společně s NATO nandali.....  Není nějaké rovnítko mezi 11.9.2001 a zapalením říšského sněmu........ Ja si myslím, že je ......  
0/0
7.1.2003 20:01

hovnival

Re: Že nic nenašli...... ? Nevadí....
Aleno ?!?!?!?! Mas pravdu, ted jsi to odhalila. 11.9.2001 pricestoval Jiri Dimitrov do New Yorku v dumyslne maskovane dutine nakladni lodi. Potom ihned jel do BOstonu a unesl 4 letadla. Ne, vlastne jenom 3, to ctvrty pilotoval  David Weissmann (pozor-byl to Zid). Schvalne s letadlem naboural na neznamem miste, nebot letadlo bylo plne neschopenek. Byly to neschopenky Ziduz WTC, kteri to vsechno organizovali a ten den nesli do prace. Havarii letadla se to vsechno zamaskovalo.
0/0
7.1.2003 22:49

multivitamin

Re: Re: Že nic nenašli...... ? Nevadí....
yep, hovnivale, tak to bylo.......bacha, ted po tobe pujde cia za prozrazeni tajemstvi...... zapomels na iluminaty....ti mi tam nejak chybi.
0/0
8.1.2003 1:31

Jarda

Re: Že nic nenašli...... ? Nevadí....
Tobě to myslí! Ale vraždit se bude stejně. Zbrojní průmysl potřebuje odbyt!
0/0
13.1.2003 22:32

Dialog

Hurá na Irák?
Opovrhování islámským světem a arabskými národy, diktát a povýšenost napomáhaly narůstání nespokojenosti. Dozrávala odvetná reakce - odplata, na sílu - silou, na utlačování - msta. Terorismus se stal nástrojem nejfanatičtějších skupin a klanů, které nechtějí ustupovat, pokojně řešit konfliktní situace a hledat kompromisy. Mnohému se naučily od washingtonských vládců, kteří se v Bílém domě střídají, ale jednají podle stejného schématu: Amerika je pánem světa a má právo diktovat svoje podmínky. Proti aktu teroru - mocným úderem, který je podobný teroristickému aktu odplaty. A tyto "vzájemné vztahy" vedou svět do slepé uličky a k sebezničení.
Exploze v USA, letecké útoky teroristů, to jsou nesmyslné kroky odváživších se na sebeobětování fanatických kamikadze. A takových můžeme potkat v dnešní době nemálo. V Americe a na Kavkaze, v Afghánistánu a Africe, Evropě a Asii. Některé chytí. Místo nich vyrůstají noví "mstitelé". Světový četník zplodil svého nepřítele. Svým jednáním navykl obyvatele planety na krev, násilí, agresi a nekalé přerozdělování oblastí vlivu a vlastnictví.
Připomeňme si projevy bezcitnosti. Bombardování evropských měst, když byl fašismus pod náporem SSSR a spojenců v posledním tažení. Atomové bombardování japonských měst Hirošima a Nagasaki. Beztrestné útoky na irácké objekty. Dnešní teroristé jsou vyškoleni v licoměrnosti a násilí. A jejich "instruktory" se stali washingtonští politikové. Ať už bin Ládin, Chattáb nebo Basajev, tálibánci nebo Palestinci, Izraelci či primitivní američtí žoldáci, kteří jsou odhodláni za peníze k jakémukoliv dobrodružství a nezastaví se před násilím na ženách, starcích a dětech, - ti všichni jsou výplodem imperialismu. Stejně jako fašisté nedovedou žít dnešní bandité a teroristické skupiny v míru a ve shodě. Jejich údělem je mstít se a ničit.
V televizi ukázali dav dětí a žen, které vyjadřovaly radost co se týče tragédie 11. září. Ukázali Palestince. Ne Libanonce, ne tálibánce. Ne pohlaváry obchodníků s drogami nebo ultrapravicových kruhů, ale lidi vyháněné z rodných míst izraelskými "pány", kteří se také cestou násilí snaží zajistit svoje práva na palestinském území. V této táhnoucí se válce neučinily USA reálná opatření, aby Izrael "přivedly k rozumu" a zkrotily jeho choutky. Kromě toho jsou podněcovány agresivní útoky a vyprovokovávány nové projevy útlaku.
Přátelsky jsou přijímáni za oceánem také představitelé ozbrojenců z Čečenska. Vřele je vítají, soucítí s nimi na rozhlasové stanici "Svoboda", a to zase podněcuje separatisty, kteří sáhli ke zbrani, k násilí a k vraždění ruských občanů-vojáků a civilistů. A čečenská rána krvácí a nezaceluje se mnoho let.
Měl jsem možnost pobývat v Iráku. V Bagdádu u vchodu do ústředního hotelu všichni šlapou na mramorové dlaždice, na kterých je zobrazen otec současného prezidenta USA G. Bushe. Právě ten prezident, který se pokoušel zničit Irák a nařídil bombardování měst, závodů a obytných čtvrtí. Sestoupil jsem do protileteckého krytu, ve kterém zaživa shořelo téměř půl druhého tisíce civilistů. Na začazených stěnách se zachovaly stopy rukou, dlaní a dětských těl těch, kteří zahynuli z vůle washingtonských stratégů, kteří považovali tento objekt za hrozbu pro USA a celý svět. Nebyla nastolena civilizace a nebyla vytvořena bašta demokracie a prosperity pod záštitou amerických politiků. Ti vhánějí národy do slepé uličky a vlastní národ připravují o jasné perspektivy a klidné nebe, když vládnou a donucují, řádí v mnoha oblastech světa. V sazích a dýmu, na troskách a krvi není buržoazní demokracie schopna vytvořit sociálně spravedlivou společnost. A je na čase, aby ruští ctitelé amerického způsobu života přestali chovat iluze a nevnucovali krajanům cizí zvyky a kriminální poměry oligarchů.
Soudě podle rozsahu bojových akcí, které se na planetě rozvinuly, střídá "studenou válku" stupňující se teroristický permanentní boj dvou klanů - zaoceánského a islámského . Oba nepocházejí z nuzných poměrů. Oba žijí v dostatku. Sebevědomě a drze, zvysoka pohlížejí na národy, na města a hranice a pokoušejí se znovu přerozdělit majetky a zajistit si "životní prostor", kapitál a moc nad druhými. Kdo zastaví tuto novou "řeč"? Ve Washingtonu se k tomu nechystají. Tam se připravují k další odplatě. To znamená, že poteče nová krev. Budou civilní oběti, zřítí se obydlí, nemocnice a školy. Nikdo nehledá východisko ze slepé uličky. Evropští politikové také hledají adresu teroristů a "vypočítávají" agresora. Ale ve vlastním oku břevno vidět nechtějí.
Změna mezinárodní politiky, nastolení principů rovnoprávnosti národů, společenských systémů a konfesí, mírového řešení problémů, které se zrodily v minulých letech nepřátelství a nenávisti, a zřeknutí se diktátu a síly budou napomáhat soužití obyvatel malé planety Země. Řinčet zbraněmi, přerušovat vztahy a rušit smlouvy, které drží na uzdě kořistnické choutky generálů, - znamená přivádět svět na pokraj nové světové války.
0/0
7.1.2003 19:01

ron

Re: Hurá na Irák?
Dialog, nepis to tak dlouhy nikomu se to nechce cist.
0/0
7.1.2003 20:16

Dialog

Re: Re: Hurá na Irák?
Hmmm . Tak jo, valím na pěníka...
0/0
7.1.2003 20:57

Anonym

Re: Re: Re: Hurá na Irák?
Nezapomen vymackat uhry at' trochu vypadas a nedelas fotrovi v palirne ostudu!
0/0
8.1.2003 3:17

Evropan

Re: Hurá na Irák?
Velice příjemný a lidský příspěvek, naše stanoviska se shodují...
0/0
8.1.2003 10:42





Najdete na iDNES.cz