Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Irácký fascikl kritiky neuspokojil

Inspektoři OSN našli v irácké zprávě o zbraních jen několik nových faktů. Se svými závěry seznámili Radu bezpečnosti. Většina nových poznatků se podle nich zabývá nevojenskými aktivitami. "Irák promarnil šanci k vyjasnění situace," zopakoval po jednání šéf inspektorů Hans Blix. Podle amerického ministra zahraničí Irák zprávou porušuje rezoluci OSN. Pokud bude Bagdád nadále lhát, nepůjde krizi vyřešit mírově, prohlásil Colin Powell.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pop

Nevhodný název článku...
...nebo špatný spelling! Použil bych radeji výrazu FARCICAL!
0/0
22.12.2002 12:31

VK

pAMATUJETE
Pamatujete rok 1939  kdy Hitler stupnoval svoji kritiku vuci Ceskoslovensku a i pote se s tim Hitler nespokojil a zacala svetova valka   Scenar se Saddamem je zcela shodny a provadi ho pohrobci stejnych lidi jako v r. 1939. I kdyby tancoval nahy pre Pentagonem, nebylo by to nic platneSvet se zene do zahuby a je smutne, ze se za ta leta nic nenaucil. Valka ktera neni spravedliva a oduvodnitelna je trestny cin a lide co ji podporuji jsou spoluzodpovedni
0/0
20.12.2002 19:32

Júlinek šíšal

nášly? nyc-nášly?
já píti líťkem, tak se pútú klepaťi stráškem, sa jakím nyc-schopnym trum-perou to kráčí s tu-fjěrou. Přec kto chce pejska býti, chul muší na-jíti.......
0/0
20.12.2002 15:34

Luděk

VYSVETLENI!
Kdyz jsem zde rano psal,ze me nezajima co se ve svete deje,ze mi staci jen dobre a poctive pracovat,slusne platit dane a vychovat ze svych deti slusne a cestne lidi,sneslo se na mou hlavu dost urazek typu-"jsi dobre do stada,,jsi dobrej pro diktatory".RAD BYCH TO VYSVETLIL! Tak predne pro diktatory jsou dobri akorat zivotni ztroskotanci /viz znicena stredni trida v Nemecku po prvni svetove valce-duslëdek Versailleske smlouvy/.Clovek,ktery chce miot dobrou praci a zit v miru urcite nema zajem na tom byt nejak "revolucni" a zit ve strachu v diktature.Ja jsem tim chtel jen rici,ze kdyby si kazdy hledel spis toho,co dela jeho dite ve volnem case,jake ma kamarady,aby se clovek staral o to,aby jeho rodina netrpela hlady,mela se do ceho obleknout,aby miloval muz svou zenu a zena sveho muze...Pokud by si kazdy hledel spis toho,jak krasny je zapad slunce,jak krasne sviti v noci hvezdy.URCITE BY LIDI UDELALI LIP,KKDYBY SE CHOVALI TAKTO.Misto,aby panackovali pred pitomymi statniky,kterym o lidi vubec nejde!Tim,ze jsem rekl,ze me nezajima,co se deje ve svete...ano trochu spatne jsem volil slova.Chtel jsem tim jen rici,ze namisto prazdneho zvaneni a hospodskeho reseni veci,delal neco uzitecnejsiho!Ruku na srdce lidi-kolik z vas tady pise ze zamestnani?Co?!!Jen na zaver-ja jsem student a pisi z domova - internet mi neplati zamestnavatel,ale platim si ho ze svych vydelanych penez.Dekuju za pozornost
0/0
20.12.2002 13:09

Muki

Re: VYSVETLENI!
Takze Vy nechcete zit v diktature, ale jini lide mohou, to vam nevadi, hlavne kdyz Vas nebudou kvuli tomu vyrusovat v pozorovani zapadu slunce. Cili odpoved na otazku znameho spisovatele "Komu zvoni hrana?" je, me ne!
0/0
20.12.2002 16:43

Júlinek šíšal

Re: Re: ....ale neeee, on enem snífá
o fánocích  pílích .... Stačiťi snát otás-nyk : coon púte ťjělaťi, aš naň ňjěkto sa-myři a říkne "Táchni !!". Pák on truchí líťki púte folát plnou púsou "pomóóóc", ši?
0/0
20.12.2002 16:52

Luděk

Re: Re: VYSVETLENI!
Pokud nekdo zije v diktature,musi predevsim sam UTLACOVANY MIT ZAJEM O JEJI SVRZENI !!! Ptal se nekdo Iracanu - myslim tech prostych - obycejnych-ne tech par urvancu v Emerice.-zda maji zajem o Saddamovo svrzeni?Ja mam takovy pocit,ze v TV jen vidim jak ho tam oslavuji.Jasne ze ho nemiluju 100% naroda,ale kdyz by ho bralo aspon 50% tak po tom USA nic NENI!!A o tom zivote- nemluvil jsem O SOBE !!!! MLUVIL JSEM O TOM?ZE KDYBY TAK ZIL KAZDY JAK JSEM PSAL-TAK SVET VYPADA JINAK.ALE TO MUSIS UMET CIST A PAK SI TO I VYLOZIT!!!
0/0
20.12.2002 18:17

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: VYSVETLENI!
Tak sem čet a fi-lošil tópr-ře, "ktipi kášti...." sou ti pílí fánoci....Pilo pi to cheski, apr proplem: je-ten "mislici a prác-ujíci ná toópro fšech truchích" stáčiťi ot-ráfťi fstuch 1000???? tálšim. Pro mnochí s nas šífot pes kecaní to šífotu truchích píti móc nutny, a teš pro mnochy pes kecacícho fírera .... a uš sou s tocho fánoc na pláťě, ni? Jo a f prfnim klásu mi mjeli říkatlo: Ktipi pili f prt... ripi, nyc-mušeli pi píti ripníki....Ták teš řekňjěte, co s tím kouskem líťek, co Fám kasí fstuch?
0/0
21.12.2002 5:34

Luděk

Re: Re: Re: Re: VYSVETLENI!
Mily Julinku!Prosim Te az se nucis mluvit a nebudes tady jen prazdne a nesrozumitelne zvatlat,tak s tebou budu diskutovati.Myslim jinak ,ze male deti by meli o pul seste rano jeste spinkat !!!
0/0
21.12.2002 9:11

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: VYSVETLENI!
Milí líťku Lúťku, lepšejší uš to nyc-púte. Mošna muj otás-nyk pras-tny, apr prosim prosim .... co Ty púteš ťjělati s líťkami, co Ťjě pútú puťiťi sé sna o fánocích pílích?
0/0
21.12.2002 9:37

Luděk

Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYSVETLENI!
Ted uz vim,ze muj profesor matematiky mel pravdu- cesta studia matematiky je sice trnita,ale za to mame jistotu,ze nas na ni neprejede zadny blbec.A s jednim blbcem / nic osobniho Julco / se tady paru uz od vcerejska...Co mam na Tebe rict? snad jen NO COMMENT-volovi jeho pravdu nevezmes.
0/0
21.12.2002 11:04

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: VYSVETLENI!
Tfuj prófa pil mýti práftu - ja teš mýti físokí mate-matíckí a fisik-kálny a kipernectkí fstě-lání. Ták ten šum na kannále pi Ťji nyc-mýti ťjělati proplém, ni? Ápr co muj otás-nyk?
0/0
21.12.2002 11:41

Dan

Pro pana redaktora Marka Dvořáčka z IDNES!!!!
To co tady předvádíte pane redaktore  Marku Dvořáčku nemá obdobySnese to snad srovnání s propagandou Hitlerovského Německa. Vsadím se, že právě nzní patříte k nejlépe placeným novinářům v republice. Měl bzste se stydět a pokud nepřestanete takto účelově lhát a manipulovat veřejným míněním mé svědomí mne donutí podat na Vás trestní oznámení za šíření poplašných zpráv. Ještě máte čas se svým zbytkům čtenářů omluvit veřejně ve svých článcích
0/0
20.12.2002 12:46

vím

Lidé, probuďte se, už je čas...šelma už klepe na dveře, na dveře vaší svobody! Tak dlouho jste spali, je třeba pochopit pravdu.
0/0
20.12.2002 12:45

Resitel

pro TKD
Pěkná blbost! Ti by se nechali vést i sběratelem US-bund.
0/0
20.12.2002 12:24

TKD

Re: pro TKD
 
Dik pisalku
PS - nedivim se, ze stale shanite nove redaktory do redakce
0/0
20.12.2002 12:27

Al Bunda

Re: pro TKD
A co takhle prodavačem bot? Málokterej sběratel bund udělal 4 touchdowny v jednom zápase.
0/0
20.12.2002 12:34

Lunetic

0/0
20.12.2002 11:32

vojak-ZNALEC!!!

ZAMYSLETE SE SPOLU SE MNOU!!!!!
Dobrou kamaráde, snad mi příště odpovíš na další nepříjemnou otazku, např. proč Ben Laden přednesl svuj projev k Arabum l v americke uniforměJe to stejné, jako kdyby Churchil za války promlouval k národu oblečen do fešné německé uniformy. Tady něco nehraje, viďteKdyz ještě pominu ten podvod s jeho údajnou autenticitou projevu. Nezapomente, ze vyzyvat ke svate valce v cizi uniforme je primo desive smesne
0/0
20.12.2002 11:30

Zuzka

Re: ZAMYSLETE SE SPOLU SE MNOU!!!!!
Úplnou katastrofu však způsobují tzv. hromadné sdělovací prostředky jako je tisk a televize. Záplava stupidních časopisů a televizních programů způsobuje naprostou intelektuální degeneraci většiny občanů. Odnaučuje nás totiž myslet, vytvářet si vlastní názor, vlastní ideály a ty uskutečňovat. Kupujete-li výrobky dle reklam, jste nepochybnou obětí
0/0
20.12.2002 11:39

Weber

Re: Re:
Úplně to nechápu, myslíš to tak, že se Bin Laden kouká třeba na JAG nebo čte nějaký US-Army-časopis a tak je vlastně obětí reklamy americké armády. Ještě mě napadá, že tu bundu mohl někde ukořistit (v boji muže proti muži). Vzpomám si, že dětem v Německu přicházely od Afrikakorpsu bedínky s britskýma uniformama - samozřejmě to byla válečná propaganda, ale stejně. Třeba je Bin Laden jen sběratelem militarií?
0/0
20.12.2002 12:04

TKD

Re: Re: Re:
Arabove jsou hrdy narod, modernim terminem nacionaliste. Vy si opravdu myslite, ze taci lide se nechaji vest do valky clovekem, ktery takto oblecen v imperialisticky mundur vyzyva ke svate valce Nebude to spise o necem jinem. Komupak ted asi dochazi zasoby ropy jejichz nejvetsi zasoby maji prave Arabove Uz to chapete 
0/0
20.12.2002 12:08

Muki

Re: Re: Re: Re:
Komu dochazeji zasoby ropy? Cesku, Japonsku? Me by to hrozne zajimalo. Jak to, ze arabove maji nejvetsi zasoby ropy? Same zajimave udaje, odkud?
0/0
20.12.2002 16:51

Jiří Mašek

Mám jasno!!!
Hitler i Bush zneužily olympijské myšlenky k demonstraci síly a nacionalismu TICHÁ PODPORA VATIKÁNU? Stejně jako v dobách 2. světové války Hitler, i dnes se G.W. Bush velmi hlásí k svaté římské stolici. Téma nečinnosti Vatikánu tváři v tvář vyhlazování Židů se přitom otevřelo až po smrti Pia XII. (v roce 1958). Vyšla celá řada publikací, v níž se jednotliví historici z Evropy i USA (např. Saul Friedlander, Carlo Falconi, Guenter Lewy a v poslední době John Cornwall) shodli na lhostejnosti papežských kruhů vůči masakrům spáchaným za války na židovském národě. Tato díla ale většinou neodkazovala na dosud tajné vatikánské archívy. Teprve později je dal papež Pavel VI. odtajnit a čtyři jezuitští kněží vydali v letech 1965 - 1981 jedenáct knižních svazků shrnujících postoje papežského státu k válečným událostem. Podle závěru souhrnu těchto knih od Perra Bleta Pius XII. a druhá světová válka ve světle vatikánských archivů pracovala vatikánská diplomacie sice tajně, ale účinně. (sic !) Neutralita Vatikánu a zdrženlivost ve veřejných projevech proti nacismu prý dávala podle Bleta možnost k aktivnímu zásahu ve prospěch pronásledovaných. I kdyby tomu tak nakrásně bylo, znamenalo by to (po kolikáté už ?) totální odklon Vatikánu od učení Ježíše Krista i v otázkách natolik zásadních, jako jsou válečné či dokonce vyhlazovací výpravy. Co k útoku na Afghánistán říkal současný papež, Jan Pavel II.? Sdělil Georgi Bushovi: "Máte právo zaútočit na viníky, ale umírněně. Nevinní nesmějí trpět." Že v stále ještě probíhajícím afghánském konfliktu zahynulo více civilních obětí než v den teroristických útoků na USA už zřejmě vatikánským zvědům jaksi uniklo, protože to nepokládali za nutné komentovat. Papežův mluvčí Joaquin Navarro-Valls pouze osvětlil jak to vlastně hlava církve myslela: "Je jasné, že jestliže někdo společnosti obrovským způsobem uškodil a hrozí nebezpečí, zůstane-li na svobodě, že to udělá znovu, máte právo použít pro společnost, jíž stojíte v čele, princip sebeobrany, přestože k tomu zvolíte agresivní prostředky." Navarro-Valls uvedl, že papež chápe, že při obraně národa je někdy nebezpečnější sedět v nečinnosti a neudělat nic. "Někdy je moudřejší jednat a nebýt pasivní. V tomto smyslu není papež pacifistou, protože si člověk musí uvědomit, že se jménem míru mnohdy koná strašlivá nespravedlnost. Někdy znamená sebeobrana, že to může vést k něčí smrti.Lidé, kteří vykonali strašlivý zločin, musejí buď být umístěni do situace, kde už ho nebudou moci opakovat, tím, že budou uvězněni, anebo platí princip sebeobrany se všemi svými důsledky."Mír musí někdy ustoupit sebeobraně, řekl papežův mluvčí a pokračoval: "V křesťanské etice je mír velmi významnou hodnotou, ale společné dobro, morální i hmotné, stojí někdy nad mírem." Avšak pro mnohé katolíky, kteří vědí, jak často papež odmítá krveprolévání, je jeho opatrné schvalování vojenské akce velkým překvapením. Papež ví velmi dobře, že "chirurgické zákroky", tj. bombardování Iráku, usmrtily mnoho žen a dětí a že totéž se může klidně stát v Afghánistánu. V katolické církvi - obdobně jako ve většině vlád a společností - zuří neshody ohledně toho, jak by se mělo správně reagovat na teroristickou hrozbu. Někteří levicově naladění kněží v Itálii s papežem otevřeně nesouhlasí a účastnili se demonstrací před americkým velvyslanectvím, kde se modlili za to, aby Američané nepodnikli odvetný vojenský útok. Avšak někteří američtí biskupové v podstatě požehnali americké vojenské odvetě. Mnozí ve vatikánské hierarchii souhlasí. Eugenio Pacelli (později papež Pius XII.) kdysi obdařil nacistický režim mezinárodní legitimitou... NEPŘÍTELE NIKDY NEHLEDÁ DLOUHO "Chci ho živého či mrtvého!", soptil Bush o bin Ládinovi ještě před několika týdny: "Opravdu mě vůbec nezajímá, vím, že je na útěku", říká nyní. Hlavní nepřítel je nyní Sadám Husajn. "V čele Iráku stojí člověk, který je ochoten zabíjet vlastní lidi chemickými zbraněmi. Člověk, který k sobě nevpustí zbrojní inspektory. Člověk, který určitě něco skrývá." Spojené státy již přijaly rozhodnutí zaútočit na Irák. Že to neprojde ani zdaleka tak hladce jako s Afghánistánem začíná být více než jasné. Who´s gonna be the next, please? USA novými a novými varováním o hrozbě dalších útoků udržují své obyvatelstvo v permanentním strachu, válečně naladěné. Přes 80 % obyvatel Spojených států žádá tvrdé potrestání viníků. Těch viníků, na které vláda USA momentálně ukáže. "Věřte nám, budeme nemilosrdní, ale spravedliví," slibují volení zástupci amerického pracujícího lidu. Ne všichni. Těch, co slibují, je naprostá menšina. Naprostá většina kývá a tleská v naprosté důvěře v demokracii a v dobré a poctivé úmysly svých politiků i médií, jejich domnělých hlídacích psů. Ale ne všichni stádovitě pokyvují
0/0
20.12.2002 10:57

Muki

Re: Mám jasno!!!
Vzhledem k tomu, ze Vatikan ma vlastni vojsko, jak se kazdy muze presvedcit u vchodu do Vatikanu, neni mozne vyloucit, jeho tajne vyzbrojeni nuklearnimi zbranemi!
0/0
20.12.2002 17:08

Dan

Irák asi žádné pořádné zbraně hromadného ničení mít nebude...
Irák asi žádné pořádné zbraně hromadného ničení mít nebude, protože kdyby je měl, tak by Bush se svým nohsledem Blairem velice rychle přibrzdil ve svém válečnickém tažení za iráckou ropou. Do své slavné "Osy zla" zařadil Bush i Severní Koreu, ta teď na férovku přiznala, že vyvíjí jaderné zbraně, dále vyvíjí a prodává do světa v klidu i raketové nosiče schopné nést tyto jaderné zbraně. Tato informace vypuštěná do světa způsobila, že Američani pěkně přibrzdili válečnou rétoriku proti Severní Korei, protože si spočítali, že by jim Severní Korea mohla způsobit asi pěkně velké bebíčko. Viz článek: http://www.thechamplainchannel.com/news/1844308/detail.html Co z toho plyne? Válku v Iráku by zřejmě nejlépe odvrátila ta skutečnost, že by Irák disponoval jak jadernými zbraněmi, tak i nosiči schopnými donést tento náklad do USA. Došlo by k zakonzervování situace, taková malá obdoba studené války, sem tam nějaké silné řeči z obou stran, ale žádný velký konflikt hrozící přerůst v 3. světovou válku.
0/0
20.12.2002 10:26

Bome

Pro Thyronx:
Myslim v prve rade ,ze budes clovek s nizsim vzdelanim,nebot tvuj zpusob vyjadrovani se da prirovnat k dosazeni maximalne 6ti az 8mi trid ZS a to za velkeho prispeni rodicu a dobrosrdecnosti ucitelu.Usuzuji tak podle toho ,ze se snazis za kazdou cenu pohovorit jako intelektual a vzdelany clovek, lec tvuj prosty puvod a zivotopis pana z Nemanic a cloveka bez prihod se zhrublemu moulovi nemuze  nikdy podarit zkreslit.Pokousis se  to tady na nas zahrat ,ale neuvedomujes si ,ze to zkousis na cechy.Jsme mozna lini ,vychcani,uskocni a lezprdelni ale nejsme hlupaci.Tvuj prispevek, ktery se vyznacuje prekotnosti ,zubrusuje do sfery ekonomiky,socialni politiky a do vojenske oblasti a navozuje to ve tve hlave pocit inteligenta se sirokym rozhledem, ktery je schopen hovorit o cemkoli a s kymkoli.Svuj prispevek si dozajista ctes porad dokola a vyvolava v tobe pocit blazenosti jak jsi to tem hlupakum z Ceska ukazal.Musim ti vsak sdelit zasadni vec ,vetsina lidi po precteni tveho prispevku chytne zachvat smichu a zaroven radosti ze u nas uz nezijes a s jistou davkou jizlivosti te preji USA ci tem kde zijes(nebo prezivas).Znam hodne cechu zijicich v USA a znam dobre i USA a ty jsi presny priklad onech cechu ,kteri cim dele ziji v USA ,tim vice se jejich intelekt ubira smerem dolu.Policejni stat ,cenzura vseho ,coby mohlo ohrozit propagandu USA a absolutni nesvoboda vydavajic se za nejdemokratictejsi rezim na svete ,se silne vryva do vasich mozku.Myslim ,ze budu hovorit za vetsinu  tech co si to precetli, kdyz reknu ,ze z tebe mame srandu ty nymande ,at uz jsi odkukoli.Muj prispevek byl az doposud pomerne slusny ,tak jen snad kvuli vyvazenosti ti vzkazu :jdi do pr..le ty hnupe a nulo nas neohromis nepis nam sem ty tve sracky a kaz moralku nekomu jinemu mezi nas uz nepatris.  
0/0
20.12.2002 10:12

Petr

Re: Pro Thyronx:
Bome ,pokud jsi člověk který má více než 8 tříd ZŠ,tak troch přemýšlej.Válka může stát USA až 2 biliony dolarů,za tuto cenu si mohou koupit 60 mld.babelů ropy.O ropu tady nejde.
0/0
20.12.2002 10:40

Lunetic

Re: Re: Pro Thyronx:
A o co tedy myslis, ze jde?
0/0
20.12.2002 11:32

MAJKA

Re: Re: Pro Thyronx:
MmATE PRAVDU, O ROPU JDE AZ VE DRUHE RADEA CO TAKHLE OZIVENI EKONOMIKY , 2 BILIONY DOLARU NAPUMPOVANYCH Z PENEZ DANOVYCH POPLATNIKU DOKAZI V DOBE RECESE PRIMO ZAZRAKY. A ZBROJARUM SE ALESPON ROZHYBAJI KSEFTY. PANE, STUDUJTE LEPE EKONOMII
0/0
20.12.2002 11:34

radegast

Re: Re: Re: Pro Thyronx:
Poslyš holka, pokud chceš napumpovat do ekonomiky peníze daňových poplatníků, pak je musíš od těch daňových poplatníků získat, to jest zase je z ekonomiky vyčerpat. Ekonomii raději nestuduj a vrať se na základní školu.
0/0
20.12.2002 13:44

dudek

Re: Re: Re: Re: Pro Thyronx:
Na zakladni skole v CR nas ucili, ze penize se daji vybrat od danovych poplatniku napriklad ve zvysenych danich, zvysene inflaci atd. Tak jeine muzete ufinancovat valku, nez z ni zacne proudit zisk z koristi.Zrejme mate zakladni skolu made in USA, proto jste tak blby Je tristni, jak hluboko vzdelavaci system v USA az klesl, inu stado se da lepe ovladat. TO uz tady bylo
0/0
20.12.2002 19:07

Muki

Re: Re: Re: Pro Thyronx:
Vase chyba je, ze to neporadite vlade v Cesku, tak rychle reseni soucasnych ekonomickych problemu, stacilo by extreme zvysit naklady na zbrojeni a tyto miliardy napumpovane z penez danovych poplatniku by v soucasne ekonomice dokazaly zazraky. To se vazne uci v Cechach pri studiu ekonomie?
0/0
20.12.2002 17:36

profesor

Re: Re: Re: Re: Pro Thyronx:
Kdyz da nekdo ze statniho rozpoctu Vasi firme /kde jste napriklad v dozorci rade/ 2 miliardy dolaru, zrejme /dle Vas/ Vase firma nasledkem mnozstvi penez zkrachuje. Zvlaste kdyz se zabyva vyrobou kulek a granagtu. Ach jak jste genialni, nepatrite do klubu mladych konzervativcu V.Klause
0/0
20.12.2002 19:10

Bome

Re: Re: Pro Thyronx:
Petre vubec jsem nekomentoval moznou valku, ale sracku, kterou nam zde napsal nejakej nablblej hnup.A co se valky tyce, tak s tebou  nesouhlasim.Jde o ropu a jestli jsi jen na vterinu premyslel o tom ,ze je valka prodelecnej podnik tak jsi hlupak.Valka je nejlepsi kseft na svete, ta rozhybe vsechna odvetvi hospodarstvi a jestli ze jsis nekde sehnal kolik ta valka ty agresory bude stat ,tak si sezen informace kolik na ni do budoucna vydelaji.Vyprazdneni municnich skladu=rozhybani zbrojniho prumyslu,nastoleni proamericke vlady v Iraku = otevreni se novych trhu pro US firmy.Tyto aktivity mnohonasobne zaplati valku a ropa ta je ten duvod a to finale.Kdo ma ropu vladne svetu.Podivej se na Izrael, ti lezi uz nekolik let na neklolika milionech barelu ropy a maji ve sve doktrine zakotveno, ze na ne sahnou v momente az bude celosvetova nouze.Navedi vsak ve sve nadutosti, ze je opet postihne pogrom ,jako jiz nekolikrat v dejinach a jejich kseftareni a kupceni s lidskymi zivoty ,se jim stane a ja doufam ze tentokrat uz nadobro osudnym!!!
0/0
20.12.2002 11:55

radegast

Re: Pro Thyronx:
No nevím hochu kolik máš tříd ty, ale poměry v Americe znáš zřejmě ze sledování TV NOVA a z nesmyslných pindů poblbaných antiglobalistů. V poslední době se mezi odpůrci USA a kapitalismu rozšířila móda vydávat se za obrovské intoše (protože si přečetli nějakou krávovinu na internetu), těžký nezávisláky s tzv.vlastním názorem (ačkoliv jde jen o vyčteninky z nějaké legrační www stránky) a všechny ostatní označovat za zmanipulované blbce. Jste s tím směšní.
0/0
20.12.2002 13:59

Vašek

Re: Re: Pro Thyronx:
Hmmm, teď jsi to všem vysvětlil. Bravo!
0/0
20.12.2002 14:01

Bome

Re: Re: Pro Thyronx:
Narodil jsem se v Texasu a zije tam cela ma rodina a take na Floride a na TV Nova nekoukam jen nekdy.Cau moravske moudro!
0/0
20.12.2002 17:02

Muki

Re: Re: Re: Pro Thyronx:
Jak jste to rekl, tedy, napsal - Cim dele zijete v USA, tim vice se Vas intelekt snizuje smerem dolu.
0/0
20.12.2002 17:15

VK

Re: Re: Re: Pro Thyronx:
Miluji Texas a tak mne tesi, ze jsou tam take uvazujici lideDiky priteli. PS - Moc hezky je to i  San Antoniu
0/0
20.12.2002 19:13

PORK

jednoduse receno
USA + GB maj moc dobre spocitany, ze kdyz natrou prdel Iraku, bude se jich zbytek sveta bat. Navic to bude mit tu vyhodu, ze budou kontrolovat velkou cast obchodu s ropou,ktere uz moc nezbylo. Takze valka bude a muzem se klidne stavet na hlavu, ale nijak ji nezabranime.
LEda ze by se rusaci vytasili konecne s ucinym systemem tezby ropy na Sibyri. To by americanum nasrali do huby.
 
0/0
20.12.2002 10:00

Vodník

Jde hlavně o ropu !!!
Kdyby v Iráku nebyla ropa, tak prumerny american vubec nevi, ze nejaka takova zeme existuje. Jde jenom vo prachy ...
0/0
20.12.2002 9:41

jurasek

krutas je zpet
thyronx je krutas....vitej zpet, australane.........nevim proc se vydavas za americana a predstiras, ze sbiras jahody, kdyz mas dobry flek na klokani farme??????????????????????
0/0
20.12.2002 8:59

Vašek

Co tenhle scénář:
Amerika bude v honbě za mocí a bohatstvím pošlapávat práva ostatních národů. Bude se ke všemu stavět s arogancí Zeměpána a bude všechny nutit, aby dělali to, co ona chce, aby věřili, čemu ona chce a poslouchali všechno, co si vymyslí. Jenže ne všichni to budou baštit jako Thyronx a nakonec Evropa spolu s Ruskem klepne Amerika atomem přes prsty. Z USA zbyde jenom kráter. Zní to divně? Čím víc sleduji dění ve světě, tím víc mám pocit, že to tak dopadne.
0/0
20.12.2002 8:38

Luděk

Re: Co tenhle scénář:
Obavam se,ze mas uplnou pravdu a ze to takto skonci.A nejhorsi na to je ,ze to odnesou lidi,co s tim nechteji mit nic spolecneho.Mne je fuk co se deje v nejakym Iraku stejne tak co se deje v Americe nebo Rusku!Ja si chci zit svuj klidny zivot,ozenit se,mit deti a slusne pracovat a platit dane!Proc se takto neridi i jini lidi??Vzdyt by tady byl konecne klid.Je mi zvas politici na BLITI!
0/0
20.12.2002 8:56

jurasek

Re: Re: Co tenhle scénář:
pokud je ti fuk, co se deje ve svete, neobvinuj politiky, ale sebe.....jako obcan mas moznosti, jak politiku ovlivnovat......pokud chces mir a spokojeny zivot, musis pro to neco udelat, jednu vec, kterou muzes udelat je zacit psat svemu representatovi v parlamentu, to je to minimum, ktere muzes udelat.....
0/0
20.12.2002 9:04

MPB

Re: Re: Co tenhle scénář:
Ses priposranej idiot. Idealni "obcan" do stada. Hlavne ze mas neco malo do huby, zenskou a praci!! Ses presnej prototyp blbecku, kteri svou neochotou a stracem postavit se diktatorum zavinili okupaci Nemeckem a hned po valce vladu ctiricetiletou vladu komancu!
0/0
20.12.2002 12:45

Lendl

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
20.12.2002 8:15

Luděk

Re: Je to vysmech civilizaci
Jsem rad,ze jsou tady i lidi jako Ty!Sice jsi vse nazval dost expresivne,ale velice sTebou souhlasim ! Ja zadnou valku nechci!A vubec me je jedno co se kde deje.Spis me zajima to,ze zas bude drazsi plyn.
Mel bych jednu radu pro USA!! Jak zjistit,ze ma Irak jaderne zbrane: POSLITE TAM PAR TALIBANCU,KTERE DRITE NA KUBE A ON SE SADDAM S TIM SVYM "ARZENALEM " VYTASI!!! AMICI JSTE BLBI!!!DRAZIDITE KOBRU BOSOU NOHOU A AZ VAS KOUSNE BUDETE RIKAT,ZE MATE BEBICKO !!! ALE DOBRE VAM TAK !!HLUPACI
0/0
20.12.2002 9:02





Najdete na iDNES.cz