Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Al Gore vzdal bitvu o Bílý dům

Bývalý americký viceprezident Albert Gore učinil v neděli krok, který od něj nikdo nečekal. Rozhodl se, že se nezúčastní příštích prezidentských voleb v roce 2004, neboť "by nebylo správné" evokovat jeho hořký souboj s Georgem Bushem a atmosféru voleb roku 2000, které by nutně Američany místo k budoucnosti vrátily k otázkám minulosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Prescent

Nazdar
Nazdar vsem prispivajicim.Odjizdim za teplem a koupanim,chtel bych Vam poprat vse nejlepsi v roce 2003 a krasne vanocni svatky,protoze si chci odpocinout tak neberu notebook s sebou,budu se tesit zhruba v puli ledna,mozna trochu driv.Tak se mejte.
0/0
18.12.2002 11:11

Leonid

NYT
, Podle New York Times, Tony Blair je jedinym Demokratem ktery ma sanci v boji o Bily Dum. 8-)
0/0
18.12.2002 9:58

Taxpayer

Gore je slabovh a panak...
jsem rad ze tem levicak odejde a nebude vic otravovat. Jako statni obcan spojenych statu , nam vsem udelal favour.
0/0
17.12.2002 21:17

Dana

IV. říše bude, at se Vám to líbí, nebo ne
http://www.greaterthings.com/Conspiracy/illuminati_defector_Slavi.htm
0/0
17.12.2002 11:32

Monika

0/0
17.12.2002 9:35

Prescent

Gore
neni typ cloveka ktery by mel vest svetovou velmoc,je mekys a ma blizko ke kompromisum coz neni v tomto svete a dobe prilis vhodne vzhledem k uloze kterou USA ve svete hraje.
0/0
17.12.2002 9:24

Dana

Re: Gore
NO JASNE CHYTROLÍNE, ASI TAKHLE http://www.hermes-press.com/police_state.htm
0/0
17.12.2002 9:29

Prescent

Re: Re: Gore
Ty nemas vlastni nazor,ze musis uvadet odkaz a to jeste k tomu hermes?Nenech se vysmat a napis a interpretuj svuj vlastni nazor a ne nejake zprostredkovane veci,pokud ovsem na to mas mozek ,vek a zkusenosti.
0/0
17.12.2002 9:35

jurasek

Re: Re: Re: Gore
jaky je tvuj nazor, presciente? pokud to ctu, tak jediny nazor, ktery jsi tu vznesl, je ten, ze gore je mekys.......a to mam z te hloubky nazoru padnout na prdel? jedno je jiste, gore byl zvolen vetsinou americanu, a i kdyz to nezmeni status quo, jiste je, ze pro bushe hlasovala mensina...proc? to ted vsichni vi mnohem lepe, nejenom v us of a!
0/0
17.12.2002 9:40

Prescent

Re: Re: Re: Re: Gore
Dulezite je snad to,kdo je ted presidentem a ne koho volilo vice volicu,ne?Neznam moc politickou scenu v USA,ale me osobne se Gore jevi jako clovek prilis mnoha kompromisu a to v dnesni dobe neni prilis vhodne.Vidim to treba na prikladu Ruska kdy Putin jako tvrdy plukovnik KGB uvadi ted zemi do poradku.A at si rika kdo chce co chce,tak Bush neni spatnym prezidentem,pokud neberu nejake stupidni kecy a retoriku levicaku,kteri jen spekuluji a spekuluji a jejich reci nemaji zadny realny podklad.Situace ktere musel prestat vyresil dobre,nerikam brilantne ale dobre.Jinak bych chtel rict,ze ja prezentuji svoje nazory a nikomu je nevnucuji.
0/0
17.12.2002 9:48

Tom

Re: Re: Re: Re: Re: Gore
Jak jsi napsal v uvodu neznas moc politiku USA. Takze o cem to vlastne hovoris?
0/0
18.12.2002 7:36

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gore
Ja ziju ve svobodne spolecnosti a mam pravo na vlastni nazor.Zucastnuji se diskuse na tomto webu z cireho zajmu o problematiku Palestina,Irak,USA,vzdy se snazim diskutovat a samozrejme ctu a sleduji Tv,internet.Prezentuji jen svoje nazory ktere jsem z techto zdroju nacerpal a vzal za sve a to je vse.Jedine co naprosto v techto diskusich nesnasim jsou lide Tveho typu,kteri pisou tyto priblble noticky a jinak nic.
0/0
18.12.2002 8:37

vaclav hanus

Re: Gore - je to naopak
Zrovna jsi uvedl duvodu, proc by spojene staty mel vest nekdo jako Gore
0/0
17.12.2002 9:34

Prescent

Re: Re: Gore - je to naopak
No a potom budeme drmolit koran v mesitach,dekuji nechci.
0/0
17.12.2002 9:37

Jan

Re: Re: Re: Gore - je to naopak
Pane, jste idiot, nebo jen těžko chápete či neumíte anglicky. Ty odkazy mimo jiné napsaly sami US občané, kterým to pálí7ádní levičáci
http://www.apfn.org/apfn/camps.htm
0/0
17.12.2002 9:44

Prescent

Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
Mily Jane,je videt,ze nerespektujete zakladni pravidla slusne komunikace,tak potrebne v nasi demokracii.Ucastnite se netove diskuse ktera kryje Vasi identitu,protoze ve foru z oci do oci bych Vam hned vlepil pohlavek.A to je ten problem na ktery si stezujete u Bushe,ze nezna zadne kompromisy a chovate se uplne jako on.To nevadi,vsak az budete mit rozum na to aby jste prezentoval vlastni nazor tak Vase prispevky budou jiste hodnotnejsi,proste vsech urazek a bude v nich daleko vice faktu.Uz se na to moc tesim,a jeste jednou rikam,ze prezentuji svoje nazory,ne nazoru nekoho jineho treba tech US obcanu z Hermesu.U Vas v CR take jsou casopisy a noviny typu Pochoden,Rude Bruntalsko,Hrom a take z techto platku asi necerpate a neprezentujete nazory,nebo ano?
0/0
17.12.2002 9:55

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
Ale ta fakta jsou přeci do očí bijící, to jen Vz a IDNES + TV NOVA je nevidíte, ci videt nechcete
Take si přečtěte neyávislé Britské listy, najdete je také na netu
0/0
17.12.2002 9:59

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
Mluvim porad o vlastnich nazorech ne o nazorech zprostredkovanych.A Britske Listy take nelze tak uplne brat jako smerodatne.Nova TV nesleduji,nemam odkud.
0/0
17.12.2002 10:15

Jan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
Já také mluvím o vlastních názorech, které si vnímavý člověk může sám vytvořit pro přečtení právě několika zdrojůProč myslíte, že tady ty linky uvádímNikomu nic nevnucuji, pouze předkládám názory jinými tak precizně již publikované.
0/0
17.12.2002 10:21

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
Aha!No jenom aby se clovek nenechal oblbnout.Smesky polopravd,domenek a spekulaci jsou zivnou pudou pro lidi kteri nepouzivaji k premysleni tzv.sedlacky rozum ale jsou nachylni cist precizne formulovane,jinou hlavou vymyslene a zkombinovane nazory.Jeste nikdy jsem necetl na techto strankach nic pozitivniho,vsechno jenom spatne,jsou to zido-bolsevicko-zednarsko-CIA komploty,prece tomu sami neverite.Nevim kolik Vam je let ale ja jsem zazil treba aferu v Nemecku okolo Sternu,omezovani svobod novinaru atd a byl z toho poprask.Pred tiskem se nikdy nic neutaji a myslim si,osobne,ze  novinari jsou vyjimecne vynalezavi lide,s jednou jiz ziju skoro 30 let, a nepodcenujte  take lidskou inteligenci.Ja se osobne vzdycky hrozne smeju,kdyz ma zena komentuje tyto stranky,a ona urcite neni prilis pravicacka.No nic,ale necham Vas pri tom.
0/0
17.12.2002 16:18

Dana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
  An informed citizen is freedom's best friend and a controlled  citizen is our worse enemy!
0/0
18.12.2002 8:53

Prescent

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gore - je to naopak
A???????
0/0
18.12.2002 11:13

Dan

0/0
17.12.2002 9:23

novinář

0/0
17.12.2002 9:04

Setam

To je škoda nejen pro USA
Al Gore byl úplný opak G.W.Bushe, co se týče "vývoje světové politiky". Myslím si, že kdyby vyhrál volby, nedošlo by možná ani k osudnému 11.září a svět by byl dnes trochu dál v otázkách soužití a řešení globálních problémů. Škoda.
0/0
17.12.2002 9:03

Marek

Re: To je škoda nejen pro USA
http://geocities.com/mknemesis/homerun.html
0/0
17.12.2002 9:14

Tom

Re: To je škoda nejen pro USA
Myslim, ze nemas pravdu, co se stalo v zari,  by se stalo i kdyby byl prezident martan.
0/0
17.12.2002 16:15

vaclav hanus

CHYBA
To NE! TO NEEEE! Proc mi tohle delas? Ja uz mam plny kecky toho populistu s vesnickou retorikou. Cekam kdy ho prijdes vymenit. A ty todle...
0/0
17.12.2002 8:44

Leonid

Re: CHYBA
, Gore by nemel sanci v 2004. :-( Stejne jako jine Demokraty. :-(( Ralph Nader for President!!!
0/0
17.12.2002 8:54

vaclav hanus

Re: Re: CHYBA
Proc by Gore nemel sanci? A proc Demokrate totez? Zveda se snad za Bushe ekonomika? A nebo neco jineho?
0/0
17.12.2002 9:12

jurasek

Re: Re: Re: CHYBA
protoze doposud jenom s bushem souhlasili a budou nadale, pokud je valka v blizkem dohledu, to je zkratka tak v americke politice, nesouhlasit s valkou by nebylo patrioticke, takze demokrati nemaji zadnou agendu, ktera by byla pro lid atraktivni, to, ze probihaly mirove demonstrace ve svete, se vubec na americkych zpravach neobjevi, to, ze probihaly dokonce i v usa, se nezverejnuje, to, ze tisice lidi podepsalo petici proti valce, se tez nezverejnuje.......americky lid je mozkove nefunkci (ne vsichni, ale vetsina) v soucasne dobe, media jsou uplne v rukach bushe, zpravy jsou "desajnovane" tak, aby co nejvice vystrasily lid a zatim se to dari, to, ze zpravy jsou nepravdive, nikomu nevadi...naposledy to byl udajne nervovy plyn, ktery zmizel saddamovi, washington post uverejnil komentar, ktery se nezakladal vubec na pravde, ale prevzala to vsechna svetova media, pokud se prokaze, ze zprava nebyla pravdiva, nikdo se neomlouva a nevysvetluje.....americane jsou ve stavu semihysterie a to se republikanum hodi, proto demokrati nemaji zatim sanci cokoliv zmenit...ovsem zmena muze byt velice nahla a necekana
0/0
17.12.2002 9:25

Tom

Re: Re: Re: Re: CHYBA
Kecas jurasku,  zverejnuje se to a ja na to koukam v TV. Proc porad jenom kecas.
0/0
17.12.2002 16:17

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA
Protože spoléhá na to, že málokdo z čtenářů chatu sleduje americkou TV. A takhle je to u něj se vším. Salónní kecálek, který na vlastní kůži nepoznal komunismus, ale může z teplíčka kanadské kavárny zasvěceně kázat o tom, jak se ten západní politický systém vlastně vůbec neliší od komunismu, jen je prý víc zboží v obchodech a může se jezdit ven.
0/0
17.12.2002 17:34

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA
proc bych potreboval kanadskou kavarnu na sledovani svetovych zprav????????
a co se tyce komunismu a toho, co je ted v ceskych zemich, jiste, ze neni velky rozdil s vyjimkou zbozi a moznosti cestovat...nebo mate konecne cestne politiky, kteri maji na srdci jenom zajmy lidu a vlasti???????????? pritom byli zvoleni svobodnymi volbami a jsou zodpovedni volicum.......tak jaky je rozdil mezi tim tvym zapadnim systemem a komunismem? snad v tom, ze je vic politickych stran, ale bordel je stejny, nebo ne? ted navic bordel, za ktery jsi ty sam osobne zodpovedny, at jsi uz volil nebo ne........
0/0
17.12.2002 18:12

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA
Sám jsi mimoděk zmínil svobodné volby. Další "maličkost", ve které se to liší. Jestli si v nich zvolíme blbce, je to náš problém a příště je můžeme nezvolit. Dřív tohle ňák nešlo.
Je opravdu vidět, že jsi v komunismu žít nemusel. Ono když člověk sedí v té kanadské kavárně nad výtiskem importovaného Guardianu a čte si o některé zemi za železnou oponou, tak si určitě řekne, že to v tom komunismu tak zlé nebude. To se ale musí vidět zevnitř. Například když
 
někoho vyhodí z práce, protože si dovolil říct, že Husák je vůl, 
když se někdo nedostane na školu proto, že rodiče neměli ten správný dělnický původ,
když někdo dostane jen podřadnou práci proto, že blízký příbuzný má kádrový škraloup,
když někomu dovolí vycestovat jinam než do "lido-demo" jen pod podmínkou, že nechá svou rodinu doma jako rukojmí,
když někomu zabaví majetek proto, že synátor si dovolil odjet na Západ a už se nevrátit, a to ještě ten otecko mluví o štěstí, že ho rovnou nezavřeli,
když někoho čeká koncentrák s uranovými doly jen proto, že za války bojoval proti sice stejnému nepříteli, ale ve špatné armádě.
 
Pokračovat bych mohl dlouho. Tohle všechno najdeš i v USA nebo Kanadě?   A pokud jde o "bordel" na naší politické scéně, zase jsi mimo. Za komunistů byl u nás v této oblasti naopak vzorný a přehledný pořádek. Tam se věru nemohlo stát, že by byli na nejvyšší státní funkci dva kandidáti, kteří by navíc měli téměř shodný počet hlasů a handrkovali by se o těch pár rozhodujících. Mně je tedy ten dnešní "bordel" stokrát milejší i se všemi nešvary. A otázka, jestli máme čestné politiky hájící zájmy lidu ... blablabla, je poněkud irelevantní. Protože - která země na světě je má?
0/0
17.12.2002 20:14

jurasek

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.12.2002 21:11

Jarda

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA
Neřekl jsem, že úplně každý, kdo nebyl dělnického původu nebo měl někoho v cizině, měl automaticky ve všem utrum. Že to ale byly případy časté, jistě nepopřeš. Konkrétně s tím zabavením majetku znám ze svého okolí těch případů hned několik. Moje máma si dovolila nesouhlasit se vstupem našich bratrů v roce 68 a z dobrého místa byla rázem podřadná práce a příležistostné házení klacků pod nohy až do smrti. Její mladší bráchové se kvůli tomu nedostali na VŠ.
 
Z tvých příspěvků jsem získal dojem, že jsi buď v Česku nikdy nežil nebo je to už velmi velmi dávno. Jestli tvrdíš, že jsi tu žil, tak proč jsi tedy zvedl kotvy z toho socialistického ráje, když je to prý na Západě stejné, ne-li horší? A proč do Kanady a ne třeba do SSSR?
A pokud jde o ty země zaslíbené se skvělými politiky alias Mirky Dušíny, proč nějakou takovou nejmenuješ? A naši politici? Jestli z toho ansámblu znáš nějakého Mirka Dušína, který by stál za zvolení, sem s ním, příště ho volím.
A co že ti pije krev zrovna Kissinger? Nebyl to náhodou právě Henry, kdo měl lví podíl na tom, že ve Vietnamu nebyla použita atomovka?
0/0
18.12.2002 1:13

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA
tak sem dej nejake links, at si to muzu prohlednout.......na co koukas na TV je obvykla americka sracka a pokud ctes noviny, at uz online nebo skutecne, plati totez, americka sracka jak oblbnout vsechny.....
mozna s vyjimkou latimes a boston globe, americka media jsou vysmechem zurnalismu a potvrzenim novinarske prostituce.....jiste, ze jsou seriozni novinari v usa, ale ty o nich ani nevis......
0/0
17.12.2002 18:15

pro juraša

Re: Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA-a velka-dnes sediš na svem ritiřskem koničku obraceně!
0/0
17.12.2002 18:23

jurasek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: CHYBA-a velka-dnes sediš na svem ritiřskem koničku obraceně!
proti blbosti bruno bojuji vehementne jenom kazdy druhy den.....
take nemam poradne protivniky, jenom take zarance ak se po slovensku hovori
:))))))))
0/0
17.12.2002 18:48

jurasek

Re: Re: CHYBA
mas pravdu, gore nema sanci a bylo to to nejlepsi, co mohl udelat pro dempublikany v soucasne dobe, bushovi to ale ztizi pozici, gore by byl ve volbach mnohem prijatelnejsi pro republikany a jejich reptilianskou propagandu.....nader se mi libi, ale je nejak potichu, mozna mu kampan rozjede michael moore ho ho ho....z demokratu ma sanci kerry, chytry, vietnamsky veteran a snad konecne dempublikani daji dohromady nejakou slusnou politickou platformu, urcite narust nezamestnanosti a ekonomicka stagnace budou odrazovy mustek a samozrejme danove ulevy pro bohate (plus vojensky rozpocet)......bush vsak nacasuje valku s irakem tak, aby mu vletela pekne do kampane, o to se vsadim.......
everything ok with you otherwise, not planning on going home for christmas????? to get the hell out of that crime ridden st. luis for a while :))))
0/0
17.12.2002 9:17

Leonid

Re: Re: Re: CHYBA
, Unless Bush really messes up (for Americans to notice, it must be a *real* mess), he wins in 2004.. What do you think about our very own Dick Gephardt??? ----------- Vladivostok is no safer than StL :( I'd rather stay around and maybe travel across Missouri... I hate Christmas and never celebrate it.
0/0
17.12.2002 9:36

jurasek

Re: Re: Re: Re: CHYBA
i liked gephard some time ago, not any more, they all are spineless bastards....i have not much hopes for the democrats in  the upcoming election, yet one never really knows with the american politics.....let's hope for the better if not the best!
don't you celebrate your christmas a bit later, sort of in january? you'll be quite lonely there on campus, eh?......but do travel by all means, america is beautiful and  full of good and decent people.....
0/0
17.12.2002 9:46

richard

pokud kandiduju
na nějakou ústavní funkci a prohraju volby, jsou vinni a)blbí voliči, protože mně nevolili b) blbej zákon, protože zapomněl nařídit voličům, aby mně volili - nikdy nejsem vinen já.....
0/0
17.12.2002 7:59

tuccy

Re: pokud kandiduju
Pripojuji moznost c) volebni podvod... Ale to byla vlastnenahoda, ze se cely ten zmatek kolem voleb strhnul zrovna na Floride, kde guverneruje bracha GWB, ze??
0/0
18.12.2002 10:16

Leonid

Busha na Hrad!
, Americke volby roku 2000 jsou jasnym dukazem, ze 1) prezidentske volby musi byt prime; 2) pokud nikdo z kandidatu nema 50%, musi byt druhe kolo... Cesi meli by to zavest, pokud nechteji, aby George W.Bush dostal na Hrad. ;-)
0/0
17.12.2002 2:50

jirka1

Re: Busha na Hrad!
texas ranger nepotrebuje na hrad,na to ma lidi :-)
0/0
17.12.2002 2:59

jurasek

Re: Busha na Hrad!
hear hear!
svata pravda
0/0
17.12.2002 9:27





Najdete na iDNES.cz