Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž, který hrozil Ruzyni, je ve vazbě

Soud poslal do vazby mladíka, který o víkendu anonymně vyhrožoval bombovým útokem na ruzyňském letišti. "Důvodem byla obava, že by na svobodě mohl v této trestné činnosti pokračovat," řekl ČTK soudce, který vazbu nařídil. Dvacetiletý muž z Odoleny Vody byl z obdobného činu obviněn už před dvěma měsíci. "Volal na Ruzyni už asi třikrát. Několikrát vyhrožoval letišti Aera Vodochody a Tescu na Zličíně," řekla iDNES mluvčí Prahy-východ Diana Bušková.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

češtinářka

zpátky do školy
už zase... Nikoliv z Odoleny Vody, ale z Odolena Vody!
0/0
18.12.2002 14:31

hovnival

Re: zpátky do školy
Hier befahl Odolen den Männern, daß sie sich in Bereitschaft sezten. Sie zäumten ihre Rosse, pakten ihre Geräthe, und stellten sich zum Zuge in Ordnung. Odolen führte die Vorhut Witiko die Nachhut. Und so ritten sie von dem Gehölze wieder zur Strasse, und eilten auf derselben den Reitern Wladislaws nach. Dieser ließ sie ruhig heran kommen; denn er mochte sie für Freunde halten, weil sie in der Richtung von dem Lager der Seinigen kamen. Als Witiko an der Stelle anlangte, sah er, daß die Reiter sich gewendet hatten, und daß Odolen mit den Seinigen vor Wladislaw stand, daß er hocherhoben auf seinem schwarzen Pferde saß, und hocherhoben sein Schwert hielt.
0/0
18.12.2002 15:42

GhorX

Bude 5 let vězení stačit ?
Nebo jinak, co vede dvacetiletého kluka (muže, ha, ha) k tomu, aby zavolal na letiště, že je tam bomba ? Pravděpodobně ne snaha poškodit firmu; nejspíš jde o pocit "a teď to funguje podle mě". Poprvé. Do té doby je jeden z miliard a najednou se o jeho "činu" mluví v televizi. Napadá někoho řešení ? Mimochodem; dnes uzavřela kolem 16:00 policie okolí Globusu na CČM, parkoviště když jsem jel kolem bylo vyklizené, neví někdo proč ?
0/0
17.12.2002 19:28

GhorX

Bude 5 let vězení stačit ?
Nebo jinak, co vede dvacetiletého kluka (muže, ha, ha) k tomu, aby zavolal na letiště, že je tam bomba ? Pravděpodobně ne snaha poškodit firmu; nejspíš jde o pocit "a teď to funguje podle mě". Poprvé. Do té doby je jeden z miliard a najednou se o jeho "činu" mluví v televizi. Napadá někoho řešení ? Mimochodem; dnes uzavřela kolem 16:00 policie okolí Globusu na CČM, parkoviště když jsem jel kolem bylo vyklizené, neví někdo proč ?
0/0
17.12.2002 19:27

hovnival

je to tak, jak uvadi Odolen - viz text:
" Das ist Odolen, ein kühner Mann," sagte der Scharlachreiter, indem er Witiko anblikte, und mit der Rechten auf dessen Begleiter wies, " er ist überall der Erste, und hat dich umbringen wollen, weil du uns heraus fordertest. Aber es wäre Schade um dich, da du ein so junges Blut bist. Und auch um ihn wäre Schade gewesen, wenn du ihm ein Loch in das grüne Wams und in das Herz gestochen hättest, da er doch eine gute Haut ist."
Witiko sah den Mann an seiner Rechten an. Dieser war noch sehr jung und von ungewöhnlicher Schönheit. Er hatte sehr große schwarze Augen in seinem bräunlichen Angesichte und schwarze Haare auf dem Haupte, während der Scharlachreiter blonde Haare hatte, nur etwas dunkler, als Witiko, und eben so blaue Augen, wie er. Odolen trug eine sehr schöne grüne Kleidung, keine Lanze sondern nur ein Hüfthorn und ein Schwert. Er ritt auf einem glänzend schwarzen Rosse. Seine Kleider waren bestaubt und hie und da besprizt so wie auch sein schwarzes Pferd besprizt war. Die Haare trugen weder Odolen noch der Scharlachreiter gleich Witiko unter dem Helm, sondern dieselben gingen rükwärts unter der böhmischen Kopfbedekung in mäßiger Länge etwa wie die Breite zweier Hände auf den Rüken hinab. Die Kopfbedekung aber war eine runde Müze, oben abgekappt. Vorne stand eine Feder empor.
0/0
17.12.2002 18:43

Roman Durdis

Muž??
To neni žádnej muž, ale normální spratek, kterýho bych hezky zavřel a nechal pracovat.
0/0
17.12.2002 16:21

Echo

Proc je uvalena vazba az ted?
To mi nejde do hlavy, ten clovek byl ze stejneho cinu uz jednou obvinen a presto je (byl) na svobode (nejlepe vysetrovan na svobode)? Tak doufam, ze ho soudce zase pusti, nejlip az se zase budu vracet z Anglie domu. Uz jsem si dlouho neposedel hodinku v letadle na letistni plose....
0/0
17.12.2002 13:16

abcd

Re: Proc je uvalena vazba az ted?
Protože jsme v Čechách, kde se ochraňují pachatelé trestných činů.
0/0
17.12.2002 13:47

Buffy

Re: Proc je uvalena vazba az ted?
Možná se Vám to bude zdát divný, ale vazba nemá stejný účel jako trest.Trestat se bude až potom,takže brát 20 letého kluka (i když puberťásky jetého) do vazby hned v říjnu nebyl důvod. Kdyby měl jít do vazby každý, kdo je stíhaný pro trestný čin, tak budeme mít vazební věznice v každým druhým baráku. Takže důvod pro vzetí do vazby je až teď, když je vidět, že si chlapec nevzal z října ponaučení. A je vidět, že je extrémně hloupej, protože kdyby se nepřiznal, tak mu dokážou jedině ten poslední hovor, jinak nic víc. Tím ovšem rozhodně nechci říct, že není dobrře, že se přiznal :-)
0/0
17.12.2002 13:55

Echo

Re: Re: Proc je uvalena vazba az ted?
Ja nevim, mel jsem za to, ze vazba ma slouzit i preventivne v pripade, ze hrozi moznost, ze vinik bude v cinnosti pokracovat. Kdyz uz nekdo provede takovou zhovadilost, cekal bych ze ji muze klidne i opakovat...
0/0
17.12.2002 19:21

Kata

Ruzině
Tento muž je potenciální idiot.Nemyslim, ze by byl neceho schopen, jen chce na sebe upozornit.
0/0
17.12.2002 11:45

Petr

Re: Ruzině
Ruzině? Tak tomu říkám frajeřina ...
0/0
17.12.2002 11:56

Remek

Re: Re: Ruzině
Vyjmenovaná slova po " z " :
DRZÝ  JAZYK   BRZY   RUZYŇ 
0/0
17.12.2002 12:05

hermik

Re: Re: Re: Ruzině
Nas to ucili zase takhle:
BRZY JAZYK NAZYVAT RUZYNE
0/0
18.12.2002 17:59

Vendula

pozor
Bylo by dobré prošetřit zda tento muž nepracuje pro některou z tajných služeb (CIA). Příslušné orgány by měly prověřit jestli nenavštívil USA, případně jestli neudržuje podezřelé kontakty. Nic nehraje USA v této době do karet lépe než strach a zmatek. Na straně druhé jsem přesvědčena, že i kdyby tento člověk na výplatní pásce CIA existoval, tak se to stejně nikdy nedozvíme...
0/0
17.12.2002 11:38

Maxa

Re: pozor
Jseš praštěná????
0/0
17.12.2002 11:44

Ra

Re: Re: pozor
je to soudružka
0/0
17.12.2002 11:49

Petr

Re: Re: Re: pozor
Spíš dobře se bavící puberťák ...
0/0
17.12.2002 11:55

Hadati

Re: pozor
Jen by mě zajímalo, kde se ti paranoici pořád berou. Já osobně neznám ani jednoho. Moje kolegyně sice taky jednou za čas vyšilují, ale jsou to přece jenom starší dámy, které věří novinám každé slovo, takže se to u nich dá omluvit.
0/0
17.12.2002 13:05

LADA

Re: pozor
Misto tebe , radeji pytel cvrcku . Tak blbe stvoreni je i dnes treba hledat .
0/0
20.12.2002 20:09

Sheila

Odoleny Vody
Naučte se česky. Z Odolena Vody.
0/0
17.12.2002 11:28

Michal Hanák, iDNES

Re: Odoleny Vody
Dobrý den, věc jsme konzultovali s našimi korektory. Podle nich je tento tvar správný.
0/0
17.12.2002 11:44

Jaga

Re: Re: Odoleny Vody
Musím podpořit původní reakci - Odolena Vody, neboť název Odolena Voda vznikl jako voda nějakého pána, který se jmenoval Odolen. Tak jsem nakoupila v Českém rozhlase, kde před lety (nevím, jestli i dnes) probíhalo jakési jazykové okénko plné češtinářských "špeků".
0/0
17.12.2002 11:53

zasada05

Re: Re: Re: Odoleny Vody
Ano, přesně tak jsme argumentovali i našim lektorům... Není to logické, ale věřte, že Slovník spisovné češtiny skutečně připouští jen jeden tvar: Odoleny Vody.
0/0
17.12.2002 12:00

Stealth

Re: Re: Re: Odoleny Vody
To jméno je podle Odolena - to byl tuším bojovník českého krále (jméno si ale nepamatuji), který při výpravě proti Milánu (matně si vzpomínám na hodiny dějepisu) první vkročil do řeky a zahájil tak konečný útok, který vedl k dobytí města. Událost se stala počítám tak někdy v 12 století. Proto Odolena voda.
0/0
17.12.2002 12:12

Stealth

Re: Re: Re: Re: Odoleny Vody
teď mě napadlo, možná to bylo později (možná dokonce o dost, fakt nevím).
0/0
17.12.2002 12:13

Lfd

Re: Odoleny Vody
Bohužel, podle páprdů, kteří nám tvoří pravidla, se skutečně má říkat "z Odoleny Vody", přestože to nemá nejmenší logiku.
0/0
17.12.2002 11:44

Dan(1)

Re: Re: Odoleny Vody
Podle lidí z ústavu (pro jazyk český) jsou správné oba tvary. A toho kluka měli vzít do vazby hned v říjnu, vždyť už tehdy způsobil škody za miliony.
0/0
17.12.2002 12:03

paja

Reseni
je jednoduche a velmi ucinne. navic je v souladu s nasimi zakony. odsoudil bych jej ke 4 mesicum verejneprospesnych praci a po celou dobu by RUCNE odhrnoval snih z rozjezdovych ploch........nebo alespon okolo letiste na terminalu. Opakuji RUCNE !!! Jsem presvedcen, ze by to prospelo vsem. Letiste by usetrilo za jednoho pracovnika uklidove cety a toho vtipalka by pak presli roupy.
0/0
17.12.2002 11:19

Remek

Re: Reseni
No jo, ale co když žádný sníh nenapadne  
0/0
17.12.2002 11:28

Re: Re: Reseni
koste to resi
0/0
17.12.2002 12:35

jazzz

Re: Reseni
to by museli byt pracovnici uklidu sakra dobre placeni, aby si na to vydelal. Odhaduju to tak na 50 let denne 12 hodin.
0/0
17.12.2002 12:56

karber

Hrozí mu až 5 let?
Nepoučil se, tak by je měl skutečně dostat a poctivě si je odsedět. Náhrada škody je snad samozřejmostí. Nevím na co zase " budou jeho chování sledovat odborníci "! Odsoudit je ho třeba.
0/0
17.12.2002 10:47

SOUTĚŽÍCÍ

To se pěkně nakapsovali
Hmmm. Takže na výhrách rozdají 50 miliónů a na SMS vydělají dalších 150 miliónů. To by mě zajímalo, kolik by lidé posílali do této soutěže SMS, kdyby předem věděli, že jejich cena je až 5 x vyšší.   
0/0
17.12.2002 10:43

MELOUNY SE VALÍ

KLAMAVÁ REKLAMA T-MOBILE ?
I když vím, že se to netýká tématu, tak bych chtěl tímto upozornit všechny soutěžící, kteří posílají SMS do T-Mobile na soutěž " Melouny se valí ". Nikde se do neděle 15.12.02 totiž neuvádělo, že poslání jedné soutěžní SMS stojí 5,--Kč ! Tedy cca 4 x víc, než kolik stojí bežná SMS Ptám se - není to od T-Mobilu klamavá reklama a podvod ?!?   ( P.S. Když se začínaly některé organizace na ochranu spotřebitele ozvývat, T-Mobile honem své www stránky doplnil..... )  
0/0
17.12.2002 10:37

Evžen

Re: KLAMAVÁ REKLAMA T-MOBILE ?
Vole, pominu-li, že v pravidlech na internetu bylo už v listopadu, kolik ta sranda stojí (a proto jsem se na to třeba já a všichni, kdo mají mozek, vykašlali), tak tady to rozhodně nemá co dělat.
Hraješ si na mesiáše blbců bez mozku?
0/0
17.12.2002 11:32

Remek

Re: Re: KLAMAVÁ REKLAMA T-MOBILE ?
Sám jsi " vole ", a to z důvodu, že jsi anonymně vulgární. Prostě duševní naháč a zastydlá puberta....  
0/0
17.12.2002 11:53

Emilio

Re: KLAMAVÁ REKLAMA T-MOBILE ?
Ale oni jenom vydělávají na blbcích, kteří na všechno naletí. Všichni chtějí rychle zbohatnout a tak to dopadá. To se týká také Milionáře (dlouhé a drahé telefonáty), Bingo atd. A když vyhlásí Sportka jackpot třeba 50 milionů, tak by se mohli všichni přetrhnout. Ve Sportce se pak jenom usmívají, jaké jsou u přepážek fronty a jak si potom pěkně namastí kapsu.
0/0
17.12.2002 11:35

jazzz

Re: Re: KLAMAVÁ REKLAMA T-MOBILE ?
vetsina tech, co ty SMS za 5,- Kc posilaj maji firemni mobil. Takze je to neboli. Jsem rad, ze ty souteze jsou a ze existujou lidi, kteri jsou schopni prokecat na mobilu 5.000 i vic mesicne. Potom si operator namasti kapsu a muze nektere sluzby pripadne zlevnit, aby nalakal i ty, kteri umi mobil pouzivat.
0/0
17.12.2002 13:01

OLALA

Kdo tentokrát!
Tak kdopak to volal tentokrát.Kdo nám to tu "namyšlenejm pražákům"zase chtěl zpříjemnit!Kladeňák už to jednou byl,Brňák taky.Kdo je na řadě!
0/0
17.12.2002 8:57

Vul

Re: Kdo tentokrát!
Ty ses ale blbec pepiku....
0/0
17.12.2002 11:36

OLALA

Re: Re: Kdo tentokrát!
Mas pravdu.Sem blbec!Odolena voda,taky me to mohlo napadnout.
0/0
17.12.2002 13:06

Talos

Zavřít ? Na nic. Fyzický trest, provedený veřejně by zapůsobil víc. Když ne na ostatní, na toho zmetka určitě. Přišel bych se podívat.
0/0
16.12.2002 10:42

Jirka K.

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
16.12.2002 10:20

Karel

Re: Letiště Ruzyně
Jenže po Duty Free se pohybuje až moc personálu, a není až tak velký problém tam něco propašovat. Dokonce je potenciální problém, když jsou lidi od terminálu do autobusu, a pak teprve do letadla. Něco provézt na těch desítkách aut, co se tam pohybujou - to není nejmenší problém. A uhlídat se všechno nedá. Naopak v AMS bylo skenování už na vstupu, a přesouvají s velkými investičními náklady k check-in přepážkám. Takže Ruzyně na tom tak špatně není...
0/0
16.12.2002 15:40

Jirka K.

Re: Re: Letiště Ruzyně
Souhlasím s Vámi, že se po Duty Free pohybuje dost personálu. Myslím si ale, že pokud cestující proskenuju už před vstupem do tohoto prostoru tak výrazně snížím pravděpodobnost, že by tam někdo něco pronesl. Personál by teoreticky mohl bombu pronést, ale zase na druhou stranu by neměl být problém proskenovat i je, když jdou do práce - prodavačky v obchodech, personál na transfer desku, atd. A navíc proč lidi neproskenovat ještě jednou, než nastoupí do letadla - já bych se tomu nebránil, vždyť mi to může zachránit život!
Netvrdím, že by to vše vyřešilo, ve hře totiž zůstává lidský faktor - viz. zbraň pronesená kapitánem letadla. Myslím si ale, že by se mohly případná rizika dále snížit.
0/0
17.12.2002 13:52

Jirka K.

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Vazena redakce iDnes, nechapu, proc mi mazete prispevek, ve kterem jsem oznacil pachatele zminovaneho telefonatu za deb*la. Jestli je tohle nepripustnej vyraz, tak si zkuste precist nektere reakce na clanky napr. v rubrice fotbalu...
0/0
17.12.2002 11:53

Hadati

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
17.12.2002 12:56

Kubrt

Chytit a nechat zaplatit škody
A když na to nemá, tak si je musí odpracovat v kriminále - hodina práce = 30 Kč... Snadno si pak může spočítat, jak dlouho tam bude.
0/0
16.12.2002 8:51

Yep

Nuda...
...co tak pro zmenu zkusit neco jineho?
0/0
16.12.2002 8:03





Najdete na iDNES.cz