Diskuze
Řidička nepřežila čelní srážku
Děkujeme za pochopení.
mlok
Levhart
Vy jste fakt chytrý ...
Tady vůbec nejde o to, jakým autem kdo jel, ale že bezohlednost na silnicích už je nesnesitelná ... . Ta holka byla moje spolužačka ze ZŠ, rok jsem s ní seděl v lavici. Kdo těm dětem nahradí mámu a kdoví, jaké si odnesou následky mimo psychických problémů? To toho magora asi nezajímalo ... . Před tou zatáčkou je z obou stran plná čára a v tomhle místě nikdy listí na silnici nepamatuji... . Je to hodně nepřehledné místo, nabourali tam i mého otce, když zastavil za autem odbočujícím k bazaru doleva (směr od HK - je to za zatáčkou a ještě pod kopcem) a do něj už to neubrzdil závodník s volvem a druhým volvem na vleku ... .Marcela , Nashville, TN
Re: Vy jste fakt chytrý ...
Treba ten clovek v tom Chrysleru zaspal. Taky se mi to stalo....Zrusila jsem nastesti jen auto, vyvazla ziva, ale ten sloup, co jsem sejmula, ten bude pekne drahej...Je mi lito tech deti, prisly o maminku, ale jestli ten ridic zaspal, je mi lito i jeho. Urcite to neudelal schvalne a bude se s tim prat cely zivot.Rosomak
Bezpečnostní pásy
Speed
Jel jsem kolem
Vazeni, jel jsem kolem toho, chvili po tom, co se to stalo, ten usek znam velmi dobre, takz aspon pokus o objektivni posouzeni situace: Na tom miste se stavaji havarky pomerne casto - prerusovana cara v neprehlednem useku. Pokud jsem videl, listi tam nebylo, sice mrzlo, ale nasucho. Chrysler jsem videl - na to, jak ma spatne hodnoceni v crash-testech to vydrzel celkem dobre. Rozhodne to nebyl posledni model za 1,5 mil. ale tak kolem roku 1996 az 1998, prodejka tak kolem 300 tis. podle motoru, takze zadnej "namachrovanej zazobanec" to nebyl. Ja preferuju taky vetsi auta - bezpecnost je na prvnim miste - co nejvic air-bagu, prepinace a tak dale. Taky prakticnost - musim mit kombi a to vetsich rozmeru, dnes uz to neni luxus vyvolenych. Ridicky Peugeotu a cele jeji rodiny je mi uprimne lito. Myslim si, ze pokud nekdo vozi rodinu, je rozumne si koupit radsi starsi auto, ale jak ja rikam "poradnej tank". Ono totiz i kdyz si nekdo koupi male auto, ktere ma v crash-testech dobre vysledky, ale to auto vazi cca 1300 kg i s posadkou a srazi se s nekym kdo ma s posadkou a nakladem cca 2500 kg, tak proste nemuze vyhrat (zkuste si s Matizem odstrkat napr. Passata). Bude rozumne nechat posouzeni kdo a jak to zavinil na policii, urcite pro to ma vic podkladu a moznosti nez nekdo "u stolu". Na nasich silnicich bohuzel plati, ze musi clovek jezdit opatrne (nerikam krecovite podle predpisu), nedelat zbytecne kraviny, snazit se predvidat a jezdit tak, jako kdyby se Vas vsichni ostatni pokouseli zabit.Jan Rejže
Re: Jel jsem kolem
Přesně tak, musíte předpokládat, že všichni účastníci silničního provozu jsou prasata, o kterých nevíte, co udělají.inkvizitor
ach jo
proboha to jsou všichni tak hloupí a ví jen o náledí. Což takhle si uvedomit co dokáže spadané listí,copak ten problem jeho nebezpečí ví jen hovnival a ja.hovnival
@@
Pavel_MAIF
řidička....
Vrána
Re: řidička....
Jakýpak zamachrovat? To musis jezdit se Skodovkou, ze mas takovyhle reci? Je to velke rodinne auto a jak je videt, relativne bezpecne. Ja si taky neporizoval petimetrovyho kombika kvuli nejakymu machrovani, ale proto, ze jsem takovy vuz potreboval, i kdyz zere dvakrat tolik, co nejaka Fabie a o povinnem ruceni radsi uz vubec nemluvim. Ale uveze to pul tuny nakladu, vyspi se v tom pohodlne tri lidi a pritom i na petku to v pohode muze jezdit 40km/h, aniz by motor nejak trpel. Proste je to velke, silne a bezpecne auto, tak jako ten Voyager, ktery je jeste vetsi. Holt nekdo je fanda malych aut, nekdo propadnul sportakum a nam se zase libi obludy, to je vse. Uvedomujete si, ze stejne to mohlo dopadnout i pri celni srazce treba s dodavkou, kterych dnes uz jezdi pomalu vic, nez osobaku? To byste taky psali, ze si to ridic poridil kvuli machrovani?vrána
Nečekat na nic
Divím se, že u té řidičky nezafungoval pud sebezáchovy... přeci je lepší jakkoliv někam uhnout, než čelní srážka s jiným vozem, kdy se rychlosti sčítají. Jistě, někdy člověk nestačí ani zareagovat, je-li to příliš na poslední chvíli. Asi i ta nevinná oběť neměla nejmenší šanci... Ale někdy máte alespoň pár desetin vteřiny k dobru. A trhnout volantem lze daleko rychleji, než přendat nohu z plynu na brzdu, šlápnout a čekat, až brzdy zaberou (a většinou na nějaké účinné snížení rychlosti stejně není dost času). Bohužel lidi se tohoto bojí, radši dupnou na brzdu a drží až do konce. Mnozí ještě pustí volant, začnou ječet a zakrývají si hlavu. Když brzdit, tak jen do okmžiku, kdy je možno po uvolnění brzdy strhnout řízení kamkoliv bokem. Pokud funguje ABS a adheze kol k vozovce to umožní, dá se brzdit i při uhýbacím manévru. Moderní vozidla zejména na suché vozovce snesou opravdu hodně odvážné manévry. Je ale nutné, aby si to řidič někde v klidu nacvičil. A hlavně aby tu možnost vůbec měl!! Správně by ho to měli učit v autoškole, ale to bychom nesměli být v ČR. Ideální jsou opuštěné letištní plochy či jiné vhodné prostory, kterých ale bohužel není mnoho. Tím spíše by měl mít každý možnost se to alespoň v základu naučit v autoškole. Problém je ovšem v tom, že automobil při podobných legráckách velmi trpí a mnohdy hrozí i převržení vozidla. Tím spíše by na podobný nácvik měli dohlížet odborníci. Sám jsem si s každým vozem, který jsem měl, dojel vyzkoušet jeho manévrovací schopnosti v mezních situacích na vyřazené letiště a leckdy se člověk docela podivil, jak se které auto chová. Bohužel podél našich silnic je to samý strom a mostek a řidiči se podvědomě bojí strhnout řízení do pole. Ale zatímco čelní srážka končí tragédií téměř pokaždé, v druhém případě máte šanci, že trefíte volný prostor a skončíte někde na poli. A i když se vozidlo převrátí, jste-li uvázáni, máte rozhodně větší šanci prežít, než při čelní srážce s dvoutunovou obludou. A nevím, jakým právem tu předem soudíte chování řidiče Chrysleru. Vždyť to auto se vyrábí už kolik let a sehnat ojetinu za rozumnou cenu není žádný problém. Klidně to může být slušný člověk, který si teď ponese tuto tragédii celý život sebou. Nikdo z Vás neví, z jakého důvodu vozidlo do protisměru vjelo. Mohla to být nepozornost, nedbalost, ale možná i technická závada vozu. Tohle je věcí policie a soudu a nikoliv podobných diskusí, kde si každý bez následků posílá druhého bezmála na šibenici. Na druhou stranu nikdo nemůže popřít, co se na našich cestách děje a že nejvíce to mají na háku právě ti, co "na to mají". Ale pokud vidím, v článku stálo pouze to, že Chrysler vjel do protisměru. Nic víc, nic míň. O tom, z jaké "kasty" byl řidič, tu není ani slovo. Tak prosím nedělejte předem soudy, když ani pořádně nevíte, co se tam stalo.Bart
Re: Nečekat na nic
Jenom poznámka,i v těch "co na to mají"jsou rozdíly.Někdy jezdí v těch "drahých"autech lidi,co mají"holý zadek"nebo je to zdemolovaný auto z Německa a tady vyklepaný a nastříkaný.Tomu také může odpovídat kvalita a uta a potažmo i řidiče.Málo to stálo,vypadá to super,vymáčknu z toho co to dá,jsem borec.Stejným způsobem se můžu dívat na ty "co na to nemají".Řidič ve škodovce,žigulu nebo něco takového,klobouk(beranice) na hlavě,ještě navlečenej v kabátě(kožichu)+šála - ani hlavou nemůže otočit,zadní okno zabarikádované oblečením nebo jenom vajíčky.....,určitě to znáte z našich cest.Já takové nejraději co nejrychleji předjedu,protože u nich člověk nikdy neví co provedou (kdy z ničeho nic zabrzdí nebo se rozhodnou zatáčet).Bart
Opravdu jste směšní
Tady v článku se napíše,že řidič Chrysleru prý vybočil (neznáte důvod) a vy už vynášíte soudy a hned by jste ho chtěli potrestat.Jestli skutečně on byl vyníkem,tak věřte,že ho policie + soudy potrestají.Docela by mě zajímalo,kdyby se stalo něco podobného vám (vy jedinní by jste znali skutečnou pravdu) a hned by se našli velcí zasvěcenci,kteří by vás nejraději hned "a priory" oddělali.Vžádném případě se nezastávám toho řidiče jenom ty vaše soudy mě připadají směšné.pes Novák
Řidič Chrisleru určitě dodržoval pravidlo pravidlo pravé ruky
....hrabající se pod sukní spolujezdkyně.Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce
Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...
„Smrt režimu.“ Za nápis si má nezletilá ruská studentka odpykat 3,5 roku
Ruský vojenský soud odsoudil žákyni desáté třídy, sedmnáctiletou Ljubov Lizunovovou ke 3,5 roku...
Zavolíme! Kandidáti do eurovoleb se utkají v debatě vysílané i studentům škol
Šest kandidátů pro volby do Evropského parlamentu přijalo účast v debatě Zavolíme!, která bude...
Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině
Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...
Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců
Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...