Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za nůž v srdci dostal čtyři roky

Královéhradecký krajský soud potrestal čtyřmi roky vězení šestnáctiletého Lukáše Sedláčka. Žák šesté třídy pod vlivem drog v květnu před smiřickou restaurací bezdůvodně ubodal jedenatřicetiletého Miroslava Černého. K činu se přiznal. Mladík přijal trest se sklopenou hlavou a s kamennou tváří. Rodiče, kteří proces sledovali, působili při vyhlašování rozsudku smířeně s osudem svého syna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K

Opět se jen potvrzuje,
že v tomto státě se závažná trestná činnost vyplatí. Právo je na straně lumpů a rozsudky "nezávislých" soudů jsou pro smích, o nějaké odstrašující prevenci ani nemluvě.
0/0
6.12.2002 22:21

lanic@centrum.cz

Ještě rodiče
Myslím, že 4 roky stačí, spíš by natvrdo měly jít sedět rodiče 10 let to že jimi vychovaný syn zavraždil člověka a 10 let za to, že svého syna špatně vychovaly a zkazily mu život.
0/0
6.12.2002 17:31

hnus fialovej
soudkyne neumozni novinarum vstup na verejne liceni?? kde to jsme ? to je snad jeji povinnost je tam pustit a jejich pravo tam byt? jinak doufam ze se statni zastupce odvola a bude pozadovat max trest (bidnych 5let)
0/0
6.12.2002 15:39

Tomas Holek

Pravo se vysmiva spravedlnosti
To, ze byl zfetovany, by nemelo byt polehcujici okolnosti, ale spise naopak.
V clanku, zaznelo, ze vrah je hrubian. To je jiste pravda. Normalni clovek, i kdyz je zfetovany, nema u sebe kudlu.
Trest je v tomto pripade vysmechem spravedlnosti.
Dalsi vysmechem spravedlnosti je trestni hranice 15-ti let.
Dalsim vysmechem spravedlnosti je, ze se tresty za vice zlocinu nescitaji.
Tomas Holek
P. Kricky 25
Ostrava
 
0/0
6.12.2002 15:28

Pepik fotbalista

Moje prvni reakce...
TY VOLE!!! To snad ani neni mozny... On bezduvodne propichne cloveka (ze byl zfetlej je snad PRITEZUJICI okolnost, ne?) a dostane za to 4 roky. Predstavte si, ze by ten napadenej mel bouchacku a odstrelil ho. Dostal by 15 let, bez kecu
0/0
6.12.2002 15:27

dawy

HNUS!!!!!!!!!!!!
Ani se nedivím, že se jeho rodiče neodvolali. Možná se spíše budou modlit, aby ten jejich zmetek v base umřel, protože po jeho propuštění se mohou jen tak akorát bát, že jednou pod vlivem drog ubodá i je. Jinak souhlasím s tím, že by se měl někdo zabývat i rodiči toho kluka. Asi mu toho neměli moc co předat, kdoví jaké dětství prožili oni, asi to nebylo nejlepší. A ten jejich zmetek, až se vrátí z basy, tak určitě bude plodit další takové zmetky, jako je on.
0/0
6.12.2002 15:25

marwill

Je to vysmech
Nedovedu si predstavit vysi trestu pro toho, kdo by se mu pri takove situaci postavil a mileho fetaka totalne odrovnal. To by se zkoumalo proc a nac, ale ze na vas nekdo vytahne kudlu a vy si to nenechate pochopitelne libit, to uz neni jen tak. 4 roky za vrazdu toho, kdo se na vas jen trochu divne podiva - no nezlobte se, ale to je hodne silny kafe. Kdyby to dopadlo obracene, tedy ze napadeny by se uspesne ubranil, tak by vyfasoval alespon 8 let, to si piste. Je to k zbliti.
0/0
6.12.2002 15:01

Ja

Bude se mit...
...za katrem stejne dobre. Leharo, televize, devky... A my to zaplatime - od toho jsou dane, ne. A pokud se na nej treba bachar spatne podiva, tak pujde spolu se spoustou dalsich muklu do stavky, bude se ohanet lidskymi pravy a podobne. Kulka, nebo opratka neni ten spravny trest - to by to mel rychle za sebou.
0/0
6.12.2002 14:30

ndavid

Bejt příbuznejma
tak si najmu vrahounka na jeho odstranění. Páč 4 roky není trest.
0/0
6.12.2002 13:58

Kubrt

Návrh trestu
obstoupit ho a dvě rány nožem do srdce. To by mohl být adekvátní trest pro Sedláčka...
0/0
6.12.2002 11:48

Frantík

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
6.12.2002 13:22

Alanka

ale
ale ono to asi nebude ani těch 5 let. nebo ho dřív pustí za dobrý chování a může vraždit dál. Naší pánové nahoře maj ochranky a baráky s ochrankou. Takže to příště schytá zase jen nějakej normál dole. V Británii maj píchat feťákům heroin na předpis. To je podle mě lepší řešení než aby zabíjeli. Ale takovýhle magoři se budou chovat vždycky takhle.
0/0
6.12.2002 9:08

Kamila

Pokud bude odsouzen na 5 let, tak je to strašne málo.
0/0
6.12.2002 8:50

Sládek

Já bych
Já bych je všechny hodil do Vltavy a dovolil bych jim vylézt, až za hranicemi našeho státu, tedy v Neměcku :o)
0/0
6.12.2002 8:39

snooze

Mely by ho odsoudit jako ty dva desitilety zmetky v UK - na dozivoti. Takovejhle ksindl fakt nema mezi lidma co delat. A pekne strcit mezi recidivisty. Oni uz by mu vysvetlily, co je to mlady maso ;))))
0/0
5.12.2002 20:52

Mikuláš.

Proč živíme feťáky a cikány?
Jakou protihodnotu nám dávají?
0/0
5.12.2002 18:16

Homer

Re: Proč živíme feťáky a cikány?
Protihodnota = moznost dobre se nas**t, to je tak jediny co me napada. Dalsi moznost by byla radost z ulovku, kdyby byl povoleny jejich odstrel.
0/0
5.12.2002 18:29

Desperado

Pokud mu některý z hosticnkých nalil,
tak je odpovědný společně s ním.
Navíc nevím, jak to, že mu hrozí 5 let. Kdyby ho soudili za vraždu(§219), tak vzhedem věku by mu hrozilo 5-7,5 roku a kdyby za opilství(201a) tak 1,5 - 4 roky.
0/0
5.12.2002 17:13

pozorovatel

Re: Pokud mu některý z hosticnkých nalil,
Ono je potřeba si v trestním zákoně přečíst např. i §79 odst. 1) ;-)
0/0
5.12.2002 20:21

Cartman

tenhle stat...
... je nejakej divnej.
0/0
5.12.2002 17:08

Jidas

zde neni prevychova mozna
...bohuzel toto je zmetek, ktery si vyprodukovala spolecnost....a je zrejme, ze jeho prevychova je nemozna...a tudiz: "Co s nim?" ...no preci do srotu - tedy dejte mu injekci s koncentratem Heroinu, at si jeste zmetek uzije nez pujde do pekel. Pes po nem nestekne
Spolecnost by se vsak mela zabyvat jeho rodici a predevsim jak je mozne, ze mu v restauraci prodali alkohol coby mladistvemu... 
0/0
5.12.2002 17:08

Hadati

Re: zde neni prevychova mozna
Nejspíš ho v té hospodě znali. Hospodský dal radši přednost tomu, že bude mít problémy se zákonem, než s tím zfetovaným idiotem.
0/0
6.12.2002 8:37

CANADIAN ROM

SMULA PRO VAS ....
Podle jmena to neni Rom , jaka skoda to je pro vas , ze ?
0/0
5.12.2002 17:01

Mikuláš.

Re: SMULA PRO VAS ....
Cikáne - co jsi udělal užitečného?
0/0
5.12.2002 18:12

Bob

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.12.2002 16:53

a

Muzete mi nekdo rici, kde jsme
5 let za vrazdu je totalni ulet nasich zakonodarcu. Takovej clovek by mel dostat kulku hned. Co je na tom, ze byl ozralej, jeho minus, kdyz to neumi a pak se neovladne.
0/0
5.12.2002 16:45

hovnival

@@
?? zak 6. tridy zakladni skoly v 16 letech??!?
0/0
5.12.2002 16:26

t.k.

Re: @@
Měl přece problémy s prospěchem...
0/0
5.12.2002 16:42

Sketch

Re: @@
Taky mi to nejak nesedi ;-)
0/0
5.12.2002 16:43

Marek

Re: @@
Oni tam pisou, ze nekolikrat propadl, to znamena, ze byl mnohem starsi, nez jeho vrstevnici - vis?
0/0
5.12.2002 16:50

velky logik

Re: Re: @@
Jak muze byt nekdo STARSI NEZ JEHO VRSTEVNICI?
0/0
5.12.2002 18:58

madla

ach ten pravopis...
nejvíše pět let vězení ... nejsem dokonala, ale co je moc, to je moc... stacilo by si to po sobe jednou precist...
0/0
5.12.2002 16:11

.

Re: ach ten pravopis...
Tohle nejsem já. Ale s příspěvkem souhlas. Madla
0/0
5.12.2002 17:10

bedla

Re: ach ten pravopis...
bilo bi to zbitečné, nevšymly bi sy toho...
0/0
5.12.2002 22:15

Pavka

o čem diskutovat?
Pět let..nejsem o moc starší než obžalovaný v tomto případu,snad právě o zmiňovaných pět let. Jsem si proto moc dobře vědom toho,o co bude pobytem ve věznici ochuzen a jaké ohromné důsledky na jeho psychiku to bude mít. Snad je to nelidské..ale co je pro Boha lidskeho na vraždě? a o nic jiného v tomto případě nešlo. Byla to sprostá vražda,za kterou by měl následovat spravedlivý trest. Podmínky z kterých vrah pochází snad jeho počínaní do značné míry vysvětlují,ale v žádném případě neomlozvají. I trest pěti let je v tomto případě nedostatečný..a zkoušet se bavit o trestu nižším je směšné .
0/0
5.12.2002 15:46





Najdete na iDNES.cz