Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman na Hrad? Špidla přešel k ostrým slovům

Klidný, mírný a nevýrazný byl doposud premiér a předseda sociálních demokratů Vladimír Špidla. V posledních dnech však členové ČSSD zažili jeho proměnu. Důvodem je Špidlova snaha zabránit expremiérovi Miloši Zemanovi v cestě k postu prezidenta. Špidlu straší Zemanova náklonnost k ODS, skutečnost, že expremiér nemá zrovna v lásce jeho koaliční partnery (lidovce a unionisty), Zemanovi kontroverzní spolupracovníci a také to, že posílení Zemanovy moci oslabí jeho vlastní pozice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0/0
7.12.2002 22:50

0/0
7.12.2002 22:45

Mirek

Kvůli panu Špidlovi jsem volil ČSSD
ale teď se mi bohužel žije čím dál tím hůř, přišel jsem o práci a nyní snad přijdu i o byt, pokud se se mnou začne majitel soudit že mám platit 20 tis. Kč měsíčně za byt. Koho mám v tomto státě volit? Kdo má zájem o obyčejné slušné lidi, kteří nekradou a chtějí jen poctivě a naplno pracovat?
0/0
7.12.2002 20:39

Dan(1)

Re: Kvůli panu Špidlovi jsem volil ČSSD
Kvůli pamu Špidlovi jsem volil ODS. Všechno, co se třpytí, není zlato a strana, která má v názvu slovo "sociální", nemusí být sociální. Věčným snem levičáka je sebrat lidem co nejvíc a přerozdělovat je potřebným. Těmi potřebnými ale musíte rozumět ty, kteří v tom umí chodit, což vy ke své smůle asi nejste. Vláda ODS/ODA/ČSL byla velmi, velmi opatrná, aby dělala drastické deregulační kroky a způsobovala sociální šoky. Byla to přes všechny chyby vláda mnohem sociálnější a demokratičtější, než ta současná a minulá. Systém je nastaven tak, že nutí lidi utrácet, prohýřit a propít všechno, co vydělají, pokud spoříte, můžete jen prodělat. To se to pak chlubí statistickými číselky... Pan Tošovský si žije někde ve Švýcarsku, pan Tůma má svých pár set tisíc za měsíc jistých (ačkoli jsem dodneška nepochopil, proč ten člověk vlastně chodí do práce a co tam dělá). Spekulativní kšeftíky s korunou se prezentují jako zahraniční investice a málokdo přemýšlí, proč se tak děje a kdo za tím stojí. Neporadím vám, koho příště volit. Už je to jedno. V záchvatu legislativního šílenství posledních pár let bylo přijato tolik špatných zákonů, že už s tím žádná síla nehne. Za to, co se vám stalo (a vůbec vám to nepřeji) si můžete i vy sám.
0/0
7.12.2002 21:12

Milan

Re: Kvůli panu Špidlovi jsem volil ČSSD
Zrejme jste volil spatne, to jste si ale mohl uvedomit uz driv. Pokud jsou v teto strane lide jako pan Kavan, Svoboda, Snopkova atd., nic jineho jste ani nemohl ocekavat.
0/0
7.12.2002 23:05

Jana

Spidla u Havla
My se tady vsichni rozcilujeme, je to ale uplne zbytecne. Havel s prvni damou pozvali Spidlu v sobotu do Lan na veceri. Tam si to pekne proberou, reknou si, kdo bude prezident a bude to. Jeste si to nechaji odsouhlasit panem Grossem. My, volici, do toho nemame zrejme co mluvit. Nasi povinnosti pouze je platit ze svych dani rozmarily zivot, zranice a nekonecne vysady  nasich novodobych feudalu, kteri si rikaji "zastupci lidu". Na nas se zas rozpomenou pri pristich volbach, kdy nam pan Ruml da v metru burta.
0/0
7.12.2002 2:21

Moravak

Special pro Filosofa
Filosofe, mě fascinují Tvoje fakta a ještě více Tvoje logika (ta asi nikdy nebyla Tvojí silnou stránkou, že ?):
Takže nejprve fakta:   Špidla byl neduživé dítě,  Mozart byl neduživé dítě
Z toho podle Tvé logiky zřejmě vyplývá:  Mozart v hudbě byl genius  =>  Špidla je tedy asi také možná genius . . .
Rozumím dobře Tvé logice a mohu si všechno takto dál odvozovat    ?  ?
    
0/0
6.12.2002 11:54

Politička-Politicka@seznam.cz

Re: Special pro Filosofa-úžasná logika!!!
0/0
6.12.2002 13:53

realista

Dosaďte za Špidlu Klause
Zkuste do některých z rozhovorů pana Špidly dosadit Klause. Chytne vás taky pocit, že ten Klaus je zase arogantní, vytáčí se přímé odpovědi, že je z něho hysterický diktátor.
 
Ale když si pak uvědomíte, že to je rozhovor se Špidlou, vaše rozčilení pomine, zchladne.
 
Čím to je, že Špidla může urážet poslankyně, věrné svým předvolebním slibům, a prochází mu to? Čím to je, že zjevně nervózní reakce na běžné politické dění jako by občany ČR nechávaly v klidu, zatímco když by se tak choval Klaus, vznikla by snad zase nějaká iniciativa typu "Impuls 02" (i když by se spíše možá hodilo "00")? Čím to je, že Klaus vyvolává takové hysterické reakce na politické scéně, potažmo mezi "prostým lidem" (který jen papouškuje, co vidí v televizi, i když si to neuvědomuje), zatímco Špidlovi prochází kde co?
 
Proberte se, lidi, a měřte každému politikovi stejným metrem. Bez ohledu na mediální obraz.
0/0
6.12.2002 9:38

Moravak

Re: Dosaďte za Špidlu Klause
Klaus to prohrál u lidí tím, že začal lidem lhát. Tentokrát však také nesouhlasím s tím, co Špidla dělá. Dalo by se říct, že je to poprvé, co mě trochu zklamal. Napsal jsem příspěvek o tom, jak by měly vypadat presidentské volby. Ale možná "díky" Satanské exhibici na to ani nikdo nezareagoval. Presidenta by prostě měli volit lidi  , aby do toho ani pan Špidla nemohl kecat.  Je třeba respektovat vůli lidí, máme přece demokracii. "Ulice" nakonec tyto politiky, co máme, zvolila. A nechceme po nich nic více, ale ani o nic méně, než aby dělali svou práci. A tou je respektování demokracie   
0/0
6.12.2002 10:05

Dan(1)

Re: Dosaďte za Špidlu Klause
Pokusím se odpovědět. Špidla je nevýrazný a necharismatický archeolog, jeho manželka knihovnice a nesedí ve správních radách akciovek. Syn je učitelem na ZŠ. Zeptá-li se Špidly redaktor diskusního pořadu na něco z ekonomie, začne mlít naprosto neuvěřitelné nesmysly, ale říká to prostě, bez cizích slov a slova jako "reposazba" neužívá. Je průměrný, fádní ouřada, proto nikomu nevadí. Klaus je osobnost, je inteligentní a majetný a tím se stává solí v očích těch průměrných. Inteligence? A peníze k tomu? A dokonce smysl pro humor (výrok o novinářích jako nepřátelích lidstva, myšlený jako humorná nadsázka)? Jste-li inteligentní, vzdělaný a majetný, malí češi (a že jich mezi novináři je), vám to prostě tolerovat nebudou. V okolním světě platí, že si bohatšího a vzdělanějšího člověka lidé váží. Než k tomu dospějeme také, uplynou ještě desítky let.
0/0
6.12.2002 11:13

olgoj chorchoj

Re: Re: Dosaďte za Špidlu Klause
souhlasim s Vami ..pan Spidla je proste obycejny clovek, co zapada do skatulky prumerneho obcana CR a doposud nerekl nic co by nekomu vadilo, az mlzeni kolem referenda, ktere prave CSSD tak vehementne prosazuje, ho postavilo tak nejak mimo tu jeho rozjetou kolej politika, ktery se snazi chapat obcany :) ..pral bych si primou volbu prezidenta asi tak jako on, jen jsem hodne moc zvedavy jak nakonec takova volba v Cechach muze dopadnout.. jen doufam, ze az se bude volit, ze lidi ozeli cestu na chtu nebo zahradku a radeji pujdou volit (ja slibuji, ze prijedu i ze sve zahranicni mise, abych volil).. i kdyz uz dnes vidim ten desivy sen, kde volebni ucat 30% znamena vitezstvi kandidata komunistu ...
0/0
6.12.2002 13:19

Tom

Re: Re: Dosaďte za Špidlu Klause
zajimave, nekomu pripadaji vyroky pana klause jako humor k popukani, me se spis blizi k aroganci a samolibosti. Nema smysl se odvolavat na inteligenci, pokud jste nekdy prisel do kontaktu s prostredim na VS, tak vite, ze inteligence neni zadna samospasitelka.
0/0
6.12.2002 14:14

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: ...to nyc, jen máli
ale skutečně malé, neto-rossumn-ňění. Ktyš se áro-kanc népo sépe-centrá-lismus pře-pískne, ták stáfaťi se húmusnym húmorem....
0/0
7.12.2002 6:11

Agata

MF Dnes
Mlada fronta DNES - bulvar, bulvar, bulvar.
0/0
6.12.2002 1:10

Moravak

Special pro Satana
Chtěl jsi, abych Ti laskavě napsal, co udělal soudruh Špidla pro blaho národa. Na takto položenou otázku odpovídám, že nevím . . .  Ale snad nečekáš, že si myslím, že ty bys takovou funkci mohl zastávat lépe . . .  Takovou funkci totiž musí dělat chlapi s naprosto jiným myšlením než máš ty . . .  A ty jsi navíc ve skutečného chlapa ještě nedospěl . . . Raduješ se totiž ještě z věcí, které opravdového chlapa nemohou zajímat, a ani o nich nepřemýšlí . . .  A tak, já jsem rád, že jsi z Moravy, že se Ti daří, přeji Ti mnoho dalších úspěchů, ale prosím Tě, zatím zůstaň na té úrovni té malé moravské vísky, starej se tam o žárovky ve veřejném osvětlení, aby všechny svítily, ale o velkou politiku se zatím nezajímej . . . A až snad doufejme někdy duševně dospěješ v chlapa, dej se do něčeho většího, tento stát samozřejmě potřebuje schopné lidi . . .  A jinak tu posilovnu Ti samozřejmě schvaluji, protože jak se říká:  ve zdravém těle zdravý duch, a zřejmě máš co dohánět . . .   Jinak na závěr, abych Tě taky něčím potěšil, tak po přečtení všech Tvých příspěvků, pokud jsou pravdivé . . .  tak beru zpět svá slova, že seš naprostá nula . . .
Ahoj, a ať se Ti daří . . .  
 
 
 
 
 
 
0/0
5.12.2002 17:19

an dílek

Re: Special pro Satana - junaci moravaci-
hele-fakkt si mne rozchechtal,diš si se s ouplně vážným ksichtem pasoval na arbitra---kdo je chlap a kdo nejni---u vás doma s tebou žena tvá musí zažívat vobrovskou prču....kdybys byl náhodou starej mládec-nebo vdovec--- nenech si to pro sebe..... jako ozdoba dámskejch dýchánků si vyděláš majland!!
0/0
5.12.2002 17:49

Moravak

Re: Re: Special pro Satana - junaci moravaci-
Bohužel jsi nepochopil, jak to myslím.  Možná se Ti rozsvítí, když si přečteš příspěvky Satana.
0/0
5.12.2002 17:57

an dílek

Re: Re: Re: Special pro Satana - junaci moravaci-
--ále čet--a celej svjetélkuju radostí,jak mu to žereš-lampo.
0/0
5.12.2002 18:03

Moravak

Re: Re: Re: Re: Special pro Satana - junaci moravaci-
Ale trubko, jak ses si tak jistej, že jenom provokuje ?
0/0
5.12.2002 18:27

an dílek

Re: Re: Re: Re: Re: Special pro Satana - junaci moravaci-
...VON si byl jistej,že v tom chumlu určitě narazí na tebe...
0/0
5.12.2002 18:34

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: prúno, muj Felkí Učí Těle,
píti pro my smutný pře-kfápko, še Ti snát uš ratio-aktifní, jo? já pil fšem říkaťti : nútno nyc-strkát prst to mišší tírky, nép muše píti kous-nút...!!!
0/0
7.12.2002 6:17

petr

2 redakce: opravdu mate pocit, ze prace novinarska spociva v krmeni lidu takovymi blaboly? Koho si myslite ze zajima, zda-li se V.Iljič Spidla tu nekde zasklebil, tu pronesl nejakou pitomost popripade nekoho poplacal po ramenou? Nemate-li o cem psat, radeji uz proboha mlcte!!!
0/0
5.12.2002 16:51

Filosof

neuvěřitelná věc
Před chvílí mi zabrněla hlava, stává se mi občas, že dostávám zprávu od .... říkejme tomu vyšší inteligence nebo jak chcete. Ty zprávy bývají velmi těžké na porozumění. To co jsem nyní obdržel jasně říká, že V.Špidla je tulku - reinkarnace V.I.Lenina.
0/0
5.12.2002 16:45

bill

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
5.12.2002 18:49

Filosof

Re: Re: neuvěřitelná věc
To není šílenost, to je jen provokace. Vždyť obsah je úplně nesmyslný ... To já si jen tak občas testuji, jak bude kdo reagovat. Aspoň pak mám přibližnou představu o úrovni přispívatelů :-)))) A jen taková poznámečka na okraj: to že se někdo uchýlí k sprosťárnám, taky něco vypovídá ...
0/0
6.12.2002 9:04

Stealth

Ostatně si myslím
že od stvoření světa za všechno špatné může Špidla a jeho soc-dem-svoloč.
0/0
5.12.2002 16:14

Filosof

Re: Ostatně si myslím
Že by reirkarnoval neustále do zlého. A že by se nepoučil s karmy ?? To se mi nechce věřit.
0/0
5.12.2002 16:20

štěpán

Re: Re: Ostatně si myslím
bravo-losof---a bušte jim po kebulkách--šak si o to koledujou....
0/0
5.12.2002 16:23

Filosof

Re: Re: Re: Ostatně si myslím
Ale ne. proč bych to dělal
0/0
5.12.2002 16:27

Júlinek šíšal

Re: Re: Re: Re: ...kfúly tésto.faní přéc .... a teš kfůly sránťě s pelpca, ni?
0/0
7.12.2002 6:20

lord

Re: Re: Ostatně si myslím
je škoda, že i ty Filozofe jsi přešel k černobílému vidění světa.
0/0
5.12.2002 18:54

Filosof

Re: Re: Re: Ostatně si myslím
Vůbec, ne. Toto je už jen ironická poznámka ...
0/0
6.12.2002 8:57

war

dobré diskusní téma je pro mě zábavou. V čem je problém?
0/0
5.12.2002 14:51

Filosof

Re:
Vidím, že se přidala i Mařka. Takže filosofie, která je mi blízká je budhismus, něco málo vím o védské kultuře. Jinak mým oblíbeným tématem je marx-leninská filosofie, její projevy v současnosti a názory na ní od současných stoupenců komunistických stran.
0/0
5.12.2002 15:14

mařka

Re: Re:
musím končit .Na ty co odpovídají bez vulgarit se zítra těší mařka
0/0
5.12.2002 15:21

Honza

Nejlepsi definice demokratickeho vyvoje
"Opravdu je to jen zástupce lůzy, co se třepe mrazem na refýžích tramvají, když my schopní jedeme kolem v bavoráku."   ( vynatek z prispevku)
0/0
5.12.2002 14:35

Lumír

Re: Nejlepsi definice demokratickeho vyvoje
Také by se v jiném příspěvku dala najít i tato myšlenka ... a o té by se dalo diskutovat ne?" Jenže jediné, co je možno lidem slibovat je PRÁCE ! Ne "sociální (sockový) stát", ten sám o sobě slibováním a rabováním cizích kapes nevzniká"
0/0
5.12.2002 15:06

Satan

ja, ja, je to tak !
Milánku ! Představ si např. že jsi pan B.Gates a chceš jít do penze, máš 100 miliard dolarů. Hledáš schopného člověka, který je bude dobře za tebe spravovat. Zvolil by jsi úředníčka kdesi z paneláku (Špidlu) a jeho hlavního ekonoma Sobotku (ekonomem nikdy nebyl a ani nebude) ke správě tak obrovského majetku ? Asi si poklepeš na hlavu, ne, to by jsi nikdy neudělal. Voliči - ta pangejtová lůza to udělali! Proč ? Pro slíbené brebendy, támhle tučné sociálky, valorizace důchodů, bezplatné zdravotnictví a školství, výměnu starých Š105 za Oktávky a pečené holuby, kteří budou posléze nahrazeni kachnami, pak husami, krocany a nakonec kýbly kaviáru ! A milí voliči, vtip je v tom, že nebudete muset ani hnout prstem ! Né lépe pracovat ! Milej Franto, budeš pořát v hokně "dělat jako že děláš" ! A ty Mařko, zůstaneš na pracáku a na černo si budeš moci dál vydělávat! Všecičko zůstane po starém, jen přijde ten sociální stát a blahobyt !
0/0
5.12.2002 15:36

andílek

Re: ja, ja, je to tak ! rohatej je divnej fták...
satan-byli dobrej,diš si nehráli na sládka-jako včilej--bejt někdy na tribuně a oslovovat lid mávátkem v hubě--trochu couvnou z toho stupínku-rohatej-trošku ta bedýnka povoluje....
0/0
5.12.2002 15:46

Inkvizitor1

Re: ja, ja, je to tak !
Satane byli tací, co se levice báli a zvolili kapitalistu Koženého. Dej si bacha .....
0/0
5.12.2002 16:07

Stealth

Re: ja, ja, je to tak !
Já bych si Šprdlu zvolil maximálně jako dvorního šaška a Sobotku jako vrátného (ale musel by být instalován kamerový systém, aby něco neukrad). Dost dobrej názor, pane rohatej
0/0
5.12.2002 16:11

pudlajs

vážení znesváření
není to jako obvykle nic jiného než boj o koryta , která budou na Hradčanech. Špidla nešpidla, to že jde tzv. přes "mrtvoly" muselo být jasné i Zemanovi, když z něj udělal ministra a mpř. vlády za své vlády. No a s jídlem roste chuť, ať je to špidla nešpidla, zeman nezeman, klaus neklaus, butterfly nebo někdo jinej. Koho jste si a jsme si zvolily, toho máme. Ale jinak jsem pro přímou volbu prezidenta občany této republiky. Ať je to jako v USA nebo Francii atpod.
0/0
5.12.2002 13:52

Lumír

:-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
Tak jste se nechali pěkně vytočit od Satana, docela se bavím. Nepochopili jste záměrnou provokaci, byť je možná i pravdivé to jeho bohatství. Nemyslím si, že člověk, který dokáže vydělat peníze a třeba i dát práci jiným lidem zaslouží zatracení. Takové příspěvky spíše bývají na Flashnews. Řekl bych, že u mnoha lidí, kteří jsou mladí a mají tah na bránu a jsou schopni poctivě vydělat peníze a zabezpečit sebe i rodinu, dojde časem k tomu, že se dají i do služeb pro veřejnost bez komplexu ziskuchtivosti. Jednoduše proto, že peníze mají a nepotřebují funkce pro to, aby se měli lépe a vylepšili rodinný rozpočet, což je bohužel mottem většiny našich politiků. Myslím, že i p. Špidly, bohužel. No a nikde není psáno, že bohatý člověk nemůže číst německé klasiky v originále, případne pokud hovoří anglicky tak může mít koníčka anglickou literaturu a číst si po večerech u krbu obloženého italským mramorem. :-)) Není-liž pravda? Já to tak třeba rád dělám ......
0/0
5.12.2002 13:28

Filosof

Re: :-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
Konečně někdo s nadhledem :-))))
0/0
5.12.2002 13:33

Lumír

Re: Re: :-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
Hele "Filosofe" tak na co jsi už přišel, co jsi vykoumal? Jakou filosofii předložíš světu? Nebo jsi filosof co na fildě vystudoval dějiny dělnického hnutí spolu s marx-leninismem? No nic ve zlém, prostě jen reakce na uštěpačnou poznámku ... :-))
0/0
5.12.2002 13:40

Filosof

Re: Re: Re: :-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
Aha, nedorozumění. Moje poznámka neměla být uštěpačná. Já to myslel jako slova uznání, nikoliv rejpnutí. Jinak nehodlám předkládat světu žádnou filosofii, nemám důvodu. Možná tě překvapí, že jsem skutečně složil statní zkoušku z marxismu-leninismu (už se těším na reakce), ale ne na filosofické fakultě. Ale jsem zastáncem úplně odlišné filosofie. Které, to si zatím nechám pro sebe. Až příjde čas, tak tím zas někoho "vyvedu" z míry; ale zároveň určitě někoho vybídnu k seriozní diskusi.
0/0
5.12.2002 13:49

Lumír

Re: Re: Re: Re: :-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
Aha tak to se omlouvám za svou uštěpačnost já. Došlo k nedorozumění, promiň mi to prosím. Jinak na str. 3 už nebudu reagovat na ty ústrky z dětství. Snad jen to, že na to máme velice podobné, ba stejné smýšlení.
0/0
5.12.2002 13:53

Filosof

Re: Re: Re: Re: Re: :-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
To je OK, není se za co omlouvat. Já jsem to pochopil. Já už 3. stránku čtu jen tak pro kontrolu, taky už nebudu regovat. Jedině, kdyby někdo něco začal na to téma tady na první stránce. Jen mě mrzí, že ti kritikové, prostě nepochopili obsah mého sdělení a hned spustili svým novákovským stylem. Ale já si už zvykl, že lidi prostě nepřemýšlí nad obsahem a hned střelí nějakou neuváženost.
0/0
5.12.2002 14:01

war

Re: Re: Re: Re: :-) Jak může nadsázka a píchnutí do úlu pěkně rozvířit debatu ....
no jen nás nakrm svou filozofií. Ať se zase trochu pobavíme.
0/0
5.12.2002 14:31





Najdete na iDNES.cz