Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Razie odhalila padělky za miliony

Celní správa skončila téměř po čtyřiadvaceti hodinách akci desetiletí. Razie dvou set celníků a policistů se soustředila na prodejce pašovaného zboží v malešické tržnici v Praze 10. Inspekce zabavila padělky světových značek za více než 80 milionů. "Na tuto razii jsme se připravovali měsíc," řekl iDNES mluvčí Celního ředitelství Praha Zdeněk Pavlíček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Jen houšť a větší kapky !
Tomu říkám dobrá zpráva. Policajti jsou den ze dne lepší , summit zvládli na jedničku a tohle taky nebylo špatné.
0/0
6.12.2002 11:31

lupe

A co je to znackove zbozi?
To bych rad vedel. V MF Dnes kdysi srovnavali znackove zbozi a neznackove kopie (obleceni) a v nekterych pripadech to vyslo v kvalite srovnatelne, dokonce kopie byla lepsi. Tak kdo koho poskozuje? Koupil jsem znackovou bundu za tezky prachy, tvrdily "odbornice" ve znackovem obchode, ze je to supr material, ktery dycha. Ale kdyz ji oblecu, tak se v ni potim jak dvere od chliva... Takze ted radsi koupim neznacku treba u tamanu a alespon nesnim o super vlastnostech.
0/0
5.12.2002 13:43

Jiří

Re: A co je to znackove zbozi?
Tak proč to ty trhovci neprodávají pod vlastní značkou nebo bez značky, když je to tak dobrý ? Kdyby k tomu ještě zaplatili daně, nebylo by co řešit.
0/0
6.12.2002 11:21

lupe

Re: Re: A co je to znackove zbozi?
Nevim jak je to s danema, to asi nebude starost kupujiciho. Ale pisu, ze neznacku. Netouzim chodit oprouzkovany nebo ofajfkovany. A pomer kvalita/cena asi nejak vyhodny bude, kdyz toho zbozi sem vozi takovy kvanta. Tezko to vozi jen proto, aby celnici a dalsi mohli necim topit.
0/0
8.12.2002 16:27

Kája

Konečně!
Vyházejte to rákosí i s padělkama.Ať táhnou domů do Vietnamu šmejdi a nezabírají tady místo našim.Skiny na ně hurá.
0/0
5.12.2002 12:00

Hanka

Re: Konečně!
To nebylo vtipný. Jenom ošklivý.
0/0
6.12.2002 11:16

karber

No ták!
Jak se sem ty tisíce tun neprocleného zboží za 13 let vlastně dostalo? Asi je sem házejí rákosníci z letadel na padácích. Přes hranice to přeci nejde, to si toho celníci a policajti všimli. Jsou přeci bdělí a ostražití.
0/0
4.12.2002 9:53

Ond

Porušování autorských práv
Také si tady všichni uvědomte, že rakosníci oblekají půlku národa. Zajímalo by mě o kolik by se zvedli ceny kdyby platili všechno jak mají, možná by tyto věci nebyli zas až tak drahé. Poslední dobou myslím, že porušování autorských práv už nebude v takovém masivním měřítku, protože ten kdo kupuje u stánku byl by naivní kdyby jsi myslel, že kupuje originál většinou bývá i značka pozměněná adihas a tak podobně a to myslím, že už o porušování autorských práv nejde. Věci by určitě měli posloužit pro humanitární účely.
0/0
3.12.2002 18:22

outcast

pro Lendla a bojovníka
Souhlas. Národ je opět opíjen rohlíkem. Už jsem to někde dole psal a klidně se budu opakovat dokola. Není to tak dávno co se "prodala" Škoda Plzeň za "obrovskou" sumu 530 mil Kč. Kupující Appian možná zaplatil na úplatcích vládě víc než byla nákupní cena (takže Škoda Plzeň stála podstatně víc jak těch 530mil). Rád bych se rovněž dozvěděl něco o "vyšetřování" případu, kdy byl "přepaden" zajištěný vůz převážející 150 mil Kč. A mohl bych pokračovat. Koho to ale zajímá paní Nováková, když se nám tak daří potírat ty trhovce že? Faktem je, že většina lidí od pradávna vždy nejvíc závidí a nepřeje těm, kteří jsou na tom jenom o málo lepší než oni. Tohle kritérium splňují trhovci, pro většinu národa, dokonale!  To co dělají ti "nahoře" nás nezajímá, nemáme na ně a obdivujeme se jim. Kopnout si do trhovce, nebo se zaměřovat na jiné blbosti je mnohem jednodušší.
0/0
3.12.2002 14:56

nepoctivy rakosnik

no jo...
PLATIT DANE??? VELKY HOV**!!! ABY Z TECH PENEZ PLATIT BANDU NESCHOPNYCH UREDNIKU,NEZAMESTNANYCH POVALECU(PODPORY,DAVKY ATD.)??? TO TEDY NE!!!ANI NAHODOU!!!  MYSLIM SI,ZE VETSINA PISATELU NEJSPIS UZIVA FIREMNI SLUZEBNI PC,A SKORO KAZDY MLUVI O POCTIVOSTI...
 
 
 
 
0/0
3.12.2002 14:36

dw

Re: no jo...
A jak jako podle tebe souvisi pouzivani firemniho PC a poctivost? Zda se mi, ze se trosku pletes a aby jsi mel moznost nekomu vynadat, tak prestavas jednak logicky uvazovat a jednak brat v uvahu vsechny moznosti. Cest prace
0/0
3.12.2002 15:29

nepoctivy rakosnik

Re: Re: no jo...
myslel jsem tim, ze vetsina tech pisatelu asi neni placena za to ze cumej na internet.a k tomu za cizi penize!!! no jo kazda korunka je dobra ,co???ukrast se da vselijak...
0/0
3.12.2002 15:52

NGUYEN VAN HUYEN

VI SMRADI
ZBOZI NAM ZABAVILI.ORIGINAL ABIDASKY.SKODU NAM UDELALI KTO TO NAM ZAPLATI.KTE TETKA VEZMU NA MEDAKA
0/0
3.12.2002 14:03

Dadoo

Doufám, že tyto akce budou pokračovat dál
Mám strašnou radost, že se konečně něco děje. Už by naší vládě mělo dojít, co tito čičmani dělají. Nejenže okrádají stát na daních DPH a dani z příjmů + clo, ale tím, že prodávají nekvalitní boty(nepočítám padělky Adidas apod.), tím naši botaři (Zlíňáci) přicházejí o práci, neplatí tím pádem daně ale navíc vláda platí sociálku jim. To samé je u výrobců oblečení. Tím, že naši výrobci přestávají vyrábět a krachují, je větší nezaměstnanost.Doufám, že už se někdo postaví a zakáže to. Vždyť je to hrozný, co se u nás děje.
0/0
3.12.2002 14:03

vietnamec

Re: Doufám, že tyto akce budou pokračovat dál
ha ha ha!!! zavidis!zavidis!zavidis!nejspis makas nekte v fabrika,beres mizerni plat,manzel(pokud jsi zena)impotent a jeste chlasta...sere te ze musis vyzivat od platu k platu.ha ha ha!!! tak na to nejsem svedavi,tvui problem...
0/0
3.12.2002 14:49

Hujer

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 13:47

Delirium Tremens

Re: vystehovat
A co takhle pogromy, vraždění, vypalování, internační tábory, hromadné vyhoštění ... ?
Utři si obrazovku, uvař kafe a začni myslet trochu konstruktivně.
0/0
3.12.2002 14:49

007

Re: vystehovat
Mas pravdu, ale nejhorsi na tom je, ze vlastne podporujeme. Kdyby si u nich nikdo nic nekoupil, nemohli by sidit na danich a vubec z ceho zit. Museli by si najit poctivou praci, nebo by se pravdepodobne prestehovali treba do Beloruska. Bohuzel jsme narod, ktery rad chodi ve "znackovych"  botech za 150Kc, tak je holt mame na namesti na miste, kde driv byly domaci potreby.
0/0
3.12.2002 15:47

Hombre

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
3.12.2002 21:10

Kestrik

Stejny metr
by mel platit pro vsechny ! Kdyz falsujou a neplatej dane.... Taky by mne zajimalo, proc proste nepozadaji mezinarodni patentovy urad o prideleni znacky "C" (jako Made In China) nebo "T" (made in Tchaiwan). Tech veci je skoda. At zamestnaji bezdomovce. Odparou znacky a maji obleceni.... Urednickej siml (nebo spis pablb) zase radi.....
0/0
3.12.2002 13:35

venomak

Re: Stejny metr
imho by tohle klidně mohli vězni....     tam by to bylo za minimalni naklady navic, oproti soucasnemu stavu
0/0
3.12.2002 18:13

angelito

Nikdo by nekupoval fejky, kdyby se tzv. znackovy zbozi neprodavalo s onou nesmyslnou prirazkou za znacku, ktera ve vetsine pripadu nijak nesouvisi s kvalitou danyho zbozi. Pravy Niky se vyrabej v Asii stejne tak jako jejich padelky a pri podobnejch vyrobnich nakladech. Problem nejsou padelky, problem je ochrana znacek, ktera by se mela omezit
0/0
3.12.2002 13:26

bejby

Re:
Jak bys tuto ochranu znacek omezil? A co je to ta ochrana znacek? Takze je spravny, kdyz nekdo parazituje na jine znacce? Nebo jak?  
 
0/0
3.12.2002 13:40

Martina

Re: Re:
Stat zase predvadi divadlo, jak s tim slendryanem umi zatocit.  Tady je to opravdu snadné. Zrejme pan Stehlik, Salzmann, Junek a podobni uz vse v poradku zaplatili...  1)Proc nejsou zavedeny registracni pokladny? - Je to nase chyba, ze neumime sledovat prodeje. Toho vyuzivaji myslim i ostatni podnikatelé. 2) Komu vadi, zbozi nizke kvality a ceny? Nadnarodnim korporacim to zisky nezmensi, protoze  klientela stankaru by si stejne nikdy znackové zbozi nekoupila. Myslim, ze nas chce zase stat opit rohlikem.
0/0
3.12.2002 15:44

bejby

Re: Re: Re:
a proc reagujes na muj komentar? tosi absolutne mimo misu...
0/0
3.12.2002 15:58

:-)

přesně tak, stejně to šijou stejný děti, ať je to s fajfkou nebo s bajfkou
0/0
3.12.2002 14:39

policajt

miliardové podvody.
v celkové sumě tyto rákosnícké podvody s proclením zboží a prodejem bez daní je třeba brát jako největší tunel od revoluce.Takovou částku nedokázal vytunelovat ani jeden z naších největších podnikavců a podvodníků,to si vážení uvědomte!!!!
0/0
3.12.2002 13:23

Lendl

Lidem zabavu
Dejte narodu zabavu a on zapomene na poradne tunely ktere se deji. Nebo si myslite ze tady tech par rakosniku a jejich Nike a Adidasy jsou neco extra proti tunelum s privatizaci ktere ridi stat? Je potreba dat narodu drobky aby se mel o cem bavit a potom bude klid na poradnou praci. Jo, porad jsme za pitomce.
0/0
3.12.2002 13:21

policajt

Re: Lidem zabavu
Lendl,jsi vůl a neumíš vůbec počítat,protože se skutečně v celkové částce okrádání nás všech jedná o miliardy!!!
0/0
3.12.2002 13:26

bejby

Re: Lidem zabavu
skutecne se jedna o prime ztraty, ktere jdou do miliard Kc, nehlede na likvidaci konkurence (pokud se to vubec da nazvat konkurenci)
Kazdy kdo si koupi nejakou vec od techto "podnikatelu" okrada neprimo stat o clo a dane, tuzemske vyrobce textilu o praci a dalsi instituce o ruzne napr. Statni zkusebna apod.
0/0
3.12.2002 13:36

bojovník

Re: Lidem zabavu
 Plně s tím souhlasím, ale to tu zřejmě nemá smysl vysvětlovat. (Soudě dle přečtených komentářů). Navíc "okrást" se od těchto tunelářů nechává každý vědomě, když si kupuje jejich zboží. Nikdo snad nepočítá s tím, ze si kupuje skutečný originál. V tom vidím obrovský rozdíl o proti privatizačním, bankovním,  a ostatním tunelářům a od těch je třeba odvést pozornost.
Razantní postup policie v těchto případech zavání ochranou předenším těch jiných, než státních zájmů, nebo ne ? A za naše peníze !
0/0
3.12.2002 13:52

bejby

Re: Re: Lidem zabavu
akorat me zajima, jak vidis na klavesnici, kdyz si nevidis ani na spicku nosu
0/0
3.12.2002 14:01

outcast

Re: Lidem zabavu
Souhlas. Už jsem to někde dole psal a klidně se budu opakovat. Není to tak dávno co se "prodala" Škoda Plzeň za "obrovskou" sumu 530 mil Kč. Kupující Appian zaplatil na úplatcích vládě víc než byla nákupní cena (takže Škoda Plzeň stála podstatně víc jak těch 530mil). Rád bych se rovněž dozvěděl něco o "vyšetřování" případu, kdy byl "přepaden" zajištěný vůz převážející 150 mil Kč. Koho to ale zajímá, když se nám tak daří potírat ty trhovce že? Faktem je, že většina lidí od pradávna vždy nejvíc závidí a nepřeje těm, kteří jsou na tom jenom o málo lepší než oni. A to jsou trhovci - to co dělají ti "nahoře" nás nezajímá, nemáme na ně a obdivujeme se jim. Kopnout si do trhovce je mnohem jednodušší.
0/0
3.12.2002 14:42

spolumajitel textilní továrny

Na vachny stejný metr
0/0
3.12.2002 13:20

tru

Ta tisícovka za kus je kravina!
To jen aby se to lépe počítalo a aby byli slavnější! Ale jinak - jen tak dál!
0/0
3.12.2002 13:14

rákosník-poctivý

Rákosnícký sklad v Praze - Dubeč.
Policie,podívejte se na rákosnícký velkosklad v Praze-Dubeč.Je to budova bývalého Místního úřadu,tam bude stamilionový ráj!!!!!!!!!!!
0/0
3.12.2002 13:08

Hon-si-ho

Jsme pro podnikání a prodej,ale všem rovno.
Ano,a´t si prodává třeba rákosník,Číňan nebo plebejec.Zákony platí stejně pro každého a tak a´t prodávají proclené a zdaněně zboží, platí daně jako naši lidi a nikdo neřekne ani slovo.
0/0
3.12.2002 13:05

FP

celnici
Jak se zbozi za 50 milionu dostalo neprocleno do zeme ?
0/0
3.12.2002 12:51

outcast

Re: celnici
 Musíš se dohodnout s těmi špatnými, nepoctivými celníky. Je to celé prostě boj těch hodných, poctivých s těmi bezcharakterními.
0/0
3.12.2002 13:03

Cad

Re: celnici
Zboží je procleno, ale není dovezeno jako triko nike, ale jako triko. Všechny dovozy se zkontrolovat nedají.
0/0
3.12.2002 13:07

rákosník-poctivý

Re: Re: celnici
Na celnici my hlásíme tričko třeba kus za 10.- Kč,nebo jen za korunu a tady prodáváme za 100.- Kč.Takhle se proclívá zboží broučkové,takhle se vydělávají milionky.A pak ještě neplatíme daňe z prodeje.
0/0
3.12.2002 13:12

Ender

Milióny v pr...
Hlavně že všechny charitativní organizace žebrají u lidí o staré oblečení, roztrhané boty a případně peníze, aby mohli tyto věci koupit a rozdat potřebným... A naši hrdinní celníci spálí fungl nové oblečení za devadesát miliónů a ještě se to všechno zaplatí z našich daní, hurrrá, ať žije Kocourkov
Btw - vážně někdo věří tomu, že "hodnota jednoho kusu oblečení byla asi tisíc korun"? Pokud tím jedním kusem oblečení myslí nějakou mikinu, triko a tak, tak ťamani je prodávají po dvou stovkách a výrobní cena se blíží zhruba dvaceti korunám... Takže tahle "akce" stála zhruba 100x víc než je skutečná hodnota zabaveného zboží a co se tím vyřešilo? Řekl bych Vám to, ale nechci být sprostý  Továrny v Asii jedou dál a počítám že nejpozději do dvou tří dnů budou všechny takové sklady zase plné... Ale naši hrdinové budou určitě zase měsíc plánovat a pak nám všem ukážou... jak utrácet státní peníze
0/0
3.12.2002 12:37

ond

Re: Milióny v pr...
se mi taky nelibi, ze se vrtsina toho zabaveneho zbozi spali - proc by (samozrejme se zarukou odstraneni znacky) se to nemohlo prodat? Zajimalo by me, jestli se ruzne humanitarni organizace o ten zdroj zajimaji, jak je slozite to predani dojednat a jestli to celnici taky aktivne nabizeji (tem humanitarnim organizacim). Taky by me zajimalo, proc je potreba souhlasu majitele znacky, kdyz se ta znacka stejne musi odstranit.
Ale tady mi asi nikdo neodpovi
0/0
3.12.2002 12:46

Karkulka

Re: Milióny v pr...
Ty budeš vždycky nespokojený i když někdo z tvoji rodiny natáhne brka.Protože stát částečně přispívá na pohřeb.A ty budeš lamentovat a vytáhneš starou otřepanou písničku...no jó,tobě se to umírá...když je to z našich(mých)daní.To jseš opravdu tak omezený?To,že razantně zasáhli proti pašerákům je chválihodné.Ti totiž likvidují naše text.výrobce,protože cenou nemůžou konkurovat pašovanému zboží.A pokud mají být podmínky podnikání stejné pro všechny,tak bez vyjímek.Jinak se měj bezva a otevři oči.
0/0
3.12.2002 12:57

ond

Re: Re: Milióny v pr...
vyrabet v Cechach textil je prezitek. (to nic nemeni na tom, jakym zpusobem by se sem mel ten textil vozit a prodavat)
0/0
3.12.2002 13:04

Karkulka

Re: Re: Re: Milióny v pr...
Nemáš pravdu,někde se vyrábět musí,tak proč né u nás.
0/0
3.12.2002 13:12

Vlk

Re: Re: Re: Re: Milióny v pr...
Protoze mila Karkulko nam k zivotu nestaci miska rejze a chyse z rakosi a proto jim neumime cenove konkurovat. A az V. I. Spidla a spol. zvednou dane tak pujdeme do jeste vetsi pr.... 
0/0
3.12.2002 14:36

rákosník-poctivý

Re: Re: Re: Milióny v pr...
Blbečku,Čechy jsou odjakživa velmocí ve výrobě textilu,bot. Jen díky bandě rákosníků-podvodníků a nízkým cenám naše továrny přestali pracovat.Jak je známo rákosníci dřív vyráběli akorát pytle s broukami.
0/0
3.12.2002 13:16

Vlk

Re: Re: Re: Re: Milióny v pr...
Jo, a taky jsme byli velmoci ve vyrobe tanku, spotrebniho zbozi pro ostatni bratrske staty RVHP a numericky rizenych soustruhu! No a co? Podvodnici fuj ale je iluze ze jednoducha manualni vyroba s nizkou pridanou hodnotou se muze udrzet v Evrope. Doufam, ze to na Tebe neni moc slozite, chytracku.
0/0
3.12.2002 14:43

rebber

Ať žijí naši hrdinní celníci!
Hmmm... vždycky jsem si myslel, že celníci jsou tu proto, aby mimo jiné kontrolovali a proclívali zboží, které jde přes hranice. Když šlo toto zabavené zboží přes hranice, co dělali? Byli momentálně na obědě? Nebo se na to vykašlali, zboží sem pustili a teď ze sebe dělají bůhvíjaké hrdiny? Vždyť to celé vzniklo právě kvůli tomu, že celníci na hranicích svou povinnost zanedbali. Nyní, když napravují svou chybu, měli by ji napravit pěkně potichoučku a nenápadně a ne rozhlašovat, jak na svoji práce kašlali.
0/0
3.12.2002 12:37





Najdete na iDNES.cz