Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sebevrazi zaútočili v Keni na Izraelce

Keňské úřady zadržely v souvislosti s ranními atentáty dva muže. "Vyslýcháme je," potvrdil ministr vnitra. "Jsou podezřelí. Pohybovali se v okolí města a nevíme, co tam pohledávali." Julius Sunkuli neupřesnil, jaké národnosti muži jsou. Počet obětí atentátů na hotel a letadlo s izraelskými turisty se vyšplhal už na čtrnáct. Přihlásila se k nim dosud neznámá skupina Palestinská armáda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

divak

jestrab
o vikendu jsem videl film "cerny jestrab sestrelen". je to o americanech co dorazili do somalska pri vrahouna Aidida. tak nejak rok 1996. od ted uz si myslim jen, ze arabasi jsou fakt podlidi. neco o tom, kdyz das cloveku na urovni stredoveku do ruky moderni zbrane. ale co, stejne s nima nic neudelame. oni se nezmeni.
0/0
2.12.2002 10:59

Júlinek šíšal

Re: ...to Fy mýti putinka
....já si toto samí mísliťti  sáse o Fás....
0/0
2.12.2002 12:42

lahab

Re: jestrab
Ja jsem videl film a ten se odehraval 2.12.2002 v Evrope a to byli fakt dementi, jeste ze jsem v australii a nemam s nima nic do cineni, ale fakt, ti evropani, to jsou uplni ale uplni neandrtalci s modernima zbranema.
 
Nebyl nahodou ten film co jsi videl Made in US ? To vis, Russia uz je pritel, tak z koho si maj strilet? Filmy /krome dokumentu/ bych asi nebral jako  zaklad nazoru...
Vem si kdysi:
Rusky film - vot pobeda sovetskogo celoveka i amerikanec pogybl, potomu sto on sasol z uma.
Americky film - Rus - lopata z uralu v hodnosti marsala umre po napichnuti na jehl pri jejim navlikani a american je jeste takovy lidumil, ze mu dava prvni pomoc trepanovanim lebky.
 
0/0
2.12.2002 13:12

WIG

KOFI ANNAN
 
Nekolik citatu z projevu Kofi Annana na universite v Marylandu 13.11.2002:
.....Palestinci maji pravo na vlastni stat....
.....musi skoncit okupace arabskych zemi okupovanych v roce 1967...
.....Rada bezpecnosti zduraznila nepripustnost privlastnit si uzemi valkou....
.....mir na Blizkem vychode musi byt zalozen na israelskem odsunu z  uzemi,ktere okupoval behem valek.......
.....vlivna minorita v Israeli si preje ponechat okupovanou zem navzdy....
.....drakonicka opatreni, kombinovana zintensivnenim israelskeho osidlovani okupovanych uzemi....
.....k navratu k jednacimu stolu hromadi Israel podminku za podminkou, nici instituce palestinske samospravy a pri tom vola po jejich reforme.....
.....Palestinci,uzavreni silnicnimi blokadami v jejich mestech a obcich vetsinu casu i zakazem vychazeni z domu, vidi, jak kopec za kopcem zabiraji nove israelske stavby a udoli za udolim je protkano krizem krazem silnicemi, vyhrazenymi pro israelske osadniky.....
.....na nekolika mistech byli palestinsti sedlaci zastreleni zidovskymi osadniky s umyslem oloupit je o urodu oliv....
.....to neni valka s terorem, ale kampan k prohloubeni chudoby a hladu palestinske populace a k jejich vyhnani z jejich zeme.... Cely text v originale (anglicky) je zde: www..un.org./News/Press/docs/2002/SGSM8491.doc.htm    
0/0
1.12.2002 12:11

antiwig

Re: KOFI ANNAN
Wigu, jdi nekam, je nedele a tvoje ambasada je zavrena. Jdi se vopruzovat nekam jinam. My o tvou propagandu nestojime.
0/0
1.12.2002 16:04

Kato

To uz tady bylo...takze jeste jednou
Podle Kofiho: "The majority of Palestinians accept the continued existence of Israel, and are ready to live alongside it in their own State." Pokud takhle vidi realitu, tak je dost tezke ho brat vazne. Uz posledne jsem se zajimal, z jakeho pruzkumu verejneho mineni mezi Palestinci Kofi vychazel. Podobnych uletu je v tom projevu vic, ale dost tezko se na nej clovek muze zlobit. Ten projev je zrejme zamyslen jako pocta Anvaru Sadatovi, ktereho spousta Egyptanu (a dalsich Arabu) nenavidi kvuli miru s Izraelem. Brano z te lepsi stranky, v tohle je Kofi prece jenom lepsi, i kdyz jinak stejne popleteny jako jeho bratri v triku.
0/0
2.12.2002 11:21

Honza Cerny

Clen OSN urcen k likvidaci se souhlasem a prispenim clenskych statu OSN
Izrael je jako prvni clensky stat urceny k totalni likvidaci. Zadny jiny stat nebyl nikdy tolik casto napadan, dokonce ani JAR ne.  Pravo na existenci Izraele jako clena OSN nebyla tak soustavne a dusledne zpochybnovana. Na mnohych mapach zvl. vydanych v arabskych Izrael neni vubec vyznacen.  Terorizmus v pripade Izraele je legitimni boj proti "okupaci", ochrana pred nim je odsuzovana jako ilegalni.  Kdyz Izraelsti vojaci podniknou protiutok je to "masakr" a "totalni zneucteni lidskych prav", co predchazelo je opomenuto.  Izrael je obvinovan muslimskym blokem OSN  z nejhroznejsich zlocinu genocidy, apartheidu,valecnych zlocinu a  terorismu. OSN nasadila Izraeli jako jedinemu clenskemu statu zvlastni komise pro vysetrovani "dodrzovani lidskych prav".  Jejich report je vzdy jednostranny, protoze sleduje pouze ciny izraelske nikoliv palestinske, i kdyz jde o stejnou geografickou oblast.  Dalsi dve zvlastni komise OSN udajne venovane palestincum, ale jsou vylucne  zamerene k odsuzovani Izraele pred svetem.  Tyto komise stoji clenske staty miliony dolaru rocne.  Izrael je take jedinym statem, jehoz agresory ve valecnych napadenich nevyzvala OSN k zodpovednosti.  UNIFIL jednotky OSN skryvaly(nez to prasklo) videozaznam o uneseni a umuceni izraelskych pohranicniku teroristy v uniformach OSN s tim, ze musi zachovat neutralitu.  UNESCO zacalo "ochranovat" svata mista v Jeruzaleme az v r. 1968.  Predtim, kdyz tyto oblasti okupovalu Jordansko, a nebyly zadne rezoluce ani pres niceni  pamatek.  Kofi Annan sam zhodnotil rezoluci Sionismus = racismus jako hanebnou, stejne jako jednani o arabskem obvineni z ritualnich vrazd deti pro pouziti jejich krve do macesu.  Vyzval k boji proti soucasne vlne anti-semitismu. Dvoji meritko a pokrytectvi je skandalni reputace teto "mirove" organizace. 
0/0
1.12.2002 4:39

WIG

Re: Clen OSN urcen k likvidaci se souhlasem a prispenim clenskych statu OSN
"Dvoji meritko a pokrytectvi je skandalni reputace teto "mirove" organizace"
Tahle skandalni "mirova" organisace je hlas nekolika MILIARD lidi!!!!!!!! Muze se tolik lidi mylit?
0/0
1.12.2002 11:17

Kato

"OSN je hlas nekolika miliard lidi"?
Opakovany vtip prestava byt vtipem. A ta zaverecna otazka, zda se muze tolik lidi mylit, ta je opravdu dojemna. Vehnalo mi to slzy do oci, kdyz jsem si po letech opet uvedomil, ze strana ma vzdycky pravdu, protoze je hlasem nas vsech. Ty nejspis po vecerech poslouchas archivni nahravky radia Jerevan, co?
0/0
2.12.2002 13:05

WIG

Re: Clen OSN urcen k likvidaci se souhlasem a prispenim clenskych statu OSN
Israel neni clenem OSN, ma pouze status "staleho pozorovatele", tak jako ho ma treba Vatikan a do nedavna Svycarsko. Jeho zastupci sedi uplne mimo plenum a nemuzou o nicem hlasovat, o moznost projevu musi predem zadat.
Mily Honziku, jak je videt, o OSN nemas sajnu.
0/0
1.12.2002 11:54

Kato

Izsrael neni clenem OSN?
Na oficialnich webovych strankach OSN, ktere tak rad citujes, je Izrael uveden jako clen od roku 1949 ( www.un.org). Ze by to nebyl tak duveryhodny zdroj? Nebo zase jen tak prekrucujes fakta podle libosti? Ja opravdu nevim, cela OSN jakozto "hlas nas vsech" je mi dokonale ukradena. Ty mi ukradeny nejsi - musim se priznat, ze komentovani tvych pripsevku je jeste zajimavejsi nez slavna strilecka "Hon na slepice". Jinak predpokladam, ze kazdy zastupce clenskeho statu OSN se musi ve Valnem shromazdeni do diskuze prihlasit. V opacnem pripade by to tam vypadalo jako v zidovske skole, coz by ovsem dokonale odpovidalo tve paranoicke vizi svetove zidovlady. P:S:
0/0
2.12.2002 13:56

Honza Cerny

Pro WIKa z palestinske ambasady
Hele, ty si mi rikal minule, ze MY jsme VAM zabili clena OSN.  Tak ses teda nechal nacapat!  Ja jsem ustecak a o te chemicce si myslime taky svy.  Jestli argumentujes kozou a vozem, ptam se jakou souvislost ma vas konflikt s Israelem s Kenjou, a dalsimi vasimi laskar dzihady po svete?  Jedine ten, ze kricite: koukejte vsichni tamhle na to svinstvo v Izraeli, a kdyz vsichni tam s lupou cumi, schramstnete hezky nepozorovane vladu nad celym svetem, coz je prece vase poslani, kdyz emigrujete po zapade, ale bedakdyz k vam nekdo pachne, to jde o zivot. 
0/0
1.12.2002 0:16

WIG

Re: Pro WIKa z palestinske ambasady
Tvoje mineni: islamisti emigruji do sveta a snazi se o vladu nad celym svetem.
Moje mineni: Zidi emigrovali pred dvema tisici lety a vladu nad svetem za tu dobu uz davno ziskali.
0/0
1.12.2002 10:45

Pete Jack

Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
Většina leteckých společností vzala před šesti měsíci na vědomí doporučení americké FBI, aby podnikly kroky ke zvýšení bezpečnosti a ochrany před teroristickými útoky, ale jen některé pro to kvůli vysokým výdajům něco udělaly. Izraelská společnost El Al je zatím jedinou, která své civilní aerolinky vybavila protiraketovým obranným systémem, schopným zaznamenat blížící se raketu a vydat falešný signál (obvykle záblesk oslňujícím plamenem), který ji odkloní. Rakety, naváděné ke zdroji tepelného záření, jako byla Sam-7, vypálená v Mombase, jsou vedeny pryč za letadlo, kde neškodně vybuchnou. Civilní letadla jsou i přes svou velikost hůře zasažitelná než vojenské stíhačky, právě proto, že vydávají mnohem méně tepla. FBI vydala své varování po útoku na americký vojenský tryskový letoun v Dhahranu v Saudské Arábii s tím, že Al Káida má přístup k přenosným systémům vzdušné obrany amerického a ruského původu. Podrobnější údaje o obranném systému, instalovaném na izraelských letounech, se zatím tají.
0/0
30.11.2002 19:02

VMM

Re: Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
uhu nebo jako f-19 vyhazujou treba alobalove folie :))) vis kolik by stala implementace protiraketovych systemu na civilni letadlo? kdyz nejsou chopni ani udelat pancerove dvere do kokpitu? co to proboha placas?
0/0
1.12.2002 4:58

WIG

Re: Re: Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
Pokud vim, vetsina protiletadlovych raket je navadena thermicky, hlinikove folie vyhazuji letadla, aby je protivnikuv radar nemohl zamerit ( metoda uz z II.svetove valky, tehda byly ceske lesy plne hlinikove striziny).
0/0
1.12.2002 11:09

no spam

Re: Re: Re: Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
Jen polopaticky: Nedávno jsem viděl jakousi technologii, která umí raketu oslnit proudem IR světla. Výsledkem je, že raketa nedokáže rozlišit zroj tepla od zbytku oblohy... Údajně je takto vybaveno/chráněno i Air Force One. Ale jen jsem to viděl, důkazy nemám
0/0
2.12.2002 13:27

Pete Jack

Re: Re: Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
No já nejsme odborník, pouze cituji z izraelských zdrojů - dalo by se říci, že polooficiálních. Izraelská letecká společnost má jednu z nejlépe technicky a metodicky vypracovanou ochranu svých letadel před útokem z venku i zevnitř. Jedná se o o nějaký systém využívající nejspíš usměrněný zážeh paliva z nějaké přísavné trysky někde na křídlech. Něco jako předvádějí polykači ohně - vyprsknou z huby benzín a zapálí ho v určité vzdálenosti od obličeje - tak nějak to může být vymyšlené i u těch letadel - výtryska zážeh nějakým výstřelem. Ale to fakt fabuluju. Ale to že Izraelci něco technického pro ochranu svých letadel vymysleli, tomu celkem věřím a proto mě nepřekvapuje, že rakety letadlo nezasáhly. Ten systém je automatický - funguje přes čidla bez zásahu pilota. Tohle je lepší než dumat nad tím, že si to Izraelci nebo CIA vymysleli.
0/0
1.12.2002 12:16

WIG

Re: Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
 Nejsem fachman, ale jedno je mi jasne, u startujiciho civilniho letadla bezi vsechny 4 motory na plny vykon a to je tak obrovsky a dlouhodoby zdroj tepla, ze nejaky zablesk,  sebe vetsi, nemuze s temi motory konkurovat, uz jenom proto, ze to je "zablesk", ktery muze rakety zmylit jen na velmi kratkou chvili.
0/0
1.12.2002 10:56

tuccy

Re: Re: Proč rakety nezasáhly letadlo - vysvětlení pro konspirátory
Hmm... Ale tohle letadlo melo jenom 2 motory... A motory civilnich stroju, i kdyz jedou naplno, nemuzou svym vyzarovanim konkurovat motorum vojenskych stroju s pridavnym spalovanim... A prece i vojenske letadlo dokaze v celkem statisticky vyznamnem poctu pripadu uhnout...
0/0
2.12.2002 12:19

WIG

ISRAEL - OSN
 
Usneseni Valneho   shromazdeni OSN 29.11.02:
.....................Mezinarodni spolecenstvi se musi tvrdeji snazit o zabezepeceni israelskeho odsunu z okupovanych palestinskych uzemi a o zrizeni Palestinskeho statu. Soucasna administrativa Spojenych statu zastavila snahy v mirovem procesu, brutalni a bezuzdna kampagne proti palestinskemu lidu pokracuje. Israelska vlada znicila temito akcemi vsechny nadeje na mir a prohlasila vsechny dohody za neplatne. Poprela nezcizitelna prava palestinskeho lidu, vcetne prava na sebeurceni a znicila palestinskou infrastrukturu. Spravedlivy mir musi byt zalozen na zrizeni nezavisleho palestinskeho statu na uzemi v hranicich z 4.6.1967, s Jerusalemem jako hlavnim mestem, na navratu uprchliku a odstraneni israelskych sidlist. Tato historicka odpovednost je odpovednost Spojenych narodu a a mezinarodniho spolecenstvi......................
 
Tak to je hlas ~2.500,000.000 lidi. Pratele, nechte tady  vsechny  "pro"-israelce povidat, co chteji, jsou tak jako cely Israel v beznadejne, nicotne mensine. A jednoho krasneho dne, az je USA nebude potrebovat a  kopne je "kamsi", tak poplavou crowla smer Gibraltar. 
0/0
30.11.2002 12:10

star

Re: ISRAEL - OSN
"Pratele, nechte tady  vsechny  "pro"-israelce povidat, co chteji,"
WIG je zase jenom dalsi huba z palestinske ambasady. Cim vetsi font pouziva, tim vetsi mu plati premie.
0/0
30.11.2002 13:10

předseda

Re: ISRAEL - OSN
Nespletl jste se náhodou ? Není to, co tady citujete, místo z usneseni Valneho shromazdeni OSN nějaký výňatek z charty Organizace pro osvobození Palestiny nebo snad dokonce prohlášení z pramenů Hamasu či Islámského džihádu ?
0/0
30.11.2002 16:22

WIG

Re: Re: ISRAEL - OSN
Heled, kolegacku, podivej se na www.un.org" target="_blank" rel="nofollow">www.un.org , tam to mas vsechno v plnem zneni!
0/0
1.12.2002 10:49

předseda

Re: Re: Re: ISRAEL - OSN
No hledat to tam nemám čas, ale pokud to tam takhle opravdu stojí - aspoň vidím, co to je vůbec zač, tahle organizace, a jaká mocnost za ní v takovém případě stojí... Oni asi ti její odpůrci mají v hodně věcech pravdu...
0/0
1.12.2002 18:08

Kato

Hlas 2.500.000.000 lidi? To je na svete tolik muslimu?
To co citujes prohlasil "Observer for Palestine" na pude Valneho shromazdeni OSN. Na jeho slova reagoval zastupce Izraele, pak zastupce Danska atd. Muzes si to na www.un.org precist znovu a poradne. Na Valnem shromazdeni muze kazdy ucastnik rikat co ho napadne, to uz je princip te organizace. Ovsem tvrdit o nem, ze reprezentuje nazor 2,5 miliardy lidi muze jen idiot nebo mizerny lhar. Ty jsi opavdu povedeny diskuter, proste si fakta upravujes a prekrucujes jak se ti hodi. Kdyby jeste existovalo Rude pravo tak by te urcite vzali vsemi deseti.
0/0
2.12.2002 11:51

Pavel z Kansasu

Tak jsem se zase dockal
Po dalsim "narodne-osvobozeneckem" utoku "bojovniku za svobodu" jsem se opet mohl pokochat pohledem na tyto stranky.. opet za vsechno mohou Zide a CIA ... uz je mi z toho pomalu na bliti... jeste ze existuji nekteri Wlad(ove)...
0/0
29.11.2002 21:47

Wlad

Izrael - věčný boj o svou domovinu
1. Existovaly dvě teroristické židovské organizace, které skutečně páchaly útoky na civilní obyvatelstvo. Hned po vzniku a uznání Izraele byly tyto organizace zlikvidovány samotnou Izraelskou vládou, která nesouhlasila s jejich postupy.
2. Válku Izrael vs. ostatní státy začali muslimské země. Izrael se bránil, logicky tak musel proniknout i na jejich území, ze kterého se pak STÁHNUL. Dokonce udělal ve prospěch Palestinců mnoho ústupků.
Jenomže Palestinští vůdci si představují, že dostanou Jeruzalém jako hlavní město apodobně. - to jest nesmyslné požadavky jako záminka k pokračování nesmyslného teroru.
3. Nejsem si jist tvrzením, že Stalin donutil českou vládu spolupracovat s Izraelem. Spolupráce tam opravdu byla, ale tuším na počátku padesátých let byla právě komunisty násilně přerušena.
0/0
29.11.2002 18:56

předseda

Re: Izrael - věčný boj o svou domovinu
Ad "Palestinští vůdci si představují, že dostanou Jeruzalém jako hlavní město". Můžu se Vás zeptat na Váš názor, proč chtějí zrovna Jeruzalém - což je odjakživa, tj. ještě z dob před naším letopočtem, posvátné a duchovní centrum židovské víry ? Proč nechtějí tedy třeba jiné místo - možná by se ten konflikt dal pak snáze vyřešit. Jestli tedy na to máte nějakou odpověď - děkuji.
0/0
29.11.2002 19:24

jurasek

Re: Re: Izrael - věčný boj o svou domovinu
predsedo, arecheologie dokazala, ze jerusalem existoval asi 4 000 bc(pred kristem.....v pozdni bronzove dobe tam zili jebuzite, tedy lide kanaanu....david mesto dobyl 1000 b.c. a obehnal ho zdi.....pokud znas svoji bibli, tedy tu starozakonni, tak muzis prece vedet, co jahwe naridil......vybit vsechny jebuzity, vcetne zvere......vytvori se mytologie, aby se ospravedlnila soucasnost...znamy trik, predsedo......v 6. stoleti b.c. dobyli jeruzalem babylonsti a znicili salamounuv chram....persane pod cyrusem vratili jeruzalem hebrejcum i s jejich virou a nechali je postavit 2. chram.....no a pak prisli rimane...v 7. stoleti ad je jeruzalem dobyt araby, kteri ponechali jeruzalemu status mesta krestanskeho a muslimskeho jako poutni misto.......no a pak prisli krizaci a nakonec saladin a po nem otomanska rise.....takze, predsedo, oni ti palestinci maji stejne pravo na jeruzalem jako zide, co ty na to?...dokonce vetsi, nemyslis? proc si tyto v podstate jednoduche veci, lehce overitelne, nemuzes najit sam?...toto je v zasade predpoklad obecneho vzdelani a je to obycejna historie, kterou by jsi mel vedet
doufam, ze jsi v poradku a nedres jako kun zase, doufam, ze mas cas na decku bileho obcas......jak to vypada se sefovou, zapocal jsi s frontalnim utokem nebo jeste ne?
0/0
29.11.2002 20:05

předseda

Re: Re: Re: Izrael - věčný boj o svou domovinu
jurásku, zdravím a jsem rád, že se mnou taky někdy diskutuješ - už jsem měl strach, co se stalo, jak jsem napsal v jiné diskusi před chvílí brunovi...-)) V podstatě s těmi informacemi souhlasím, ale jen jimi potvrzuješ to, co píšu výše. Že už ve Starém zákoně Hospodin daroval Jeruzalém Židům, kde také stály dva židovské chrámy (tedy chronologicky po sobě) - to vlastně taky píšeš. Ovšem nějak mi unikla logika další věty - a proto mají Palestinci (spíše přesněji muslimové) právo na Jeruzalém ještě větší. Chceš tedy tvrdit, že údajný nárok Palestinců na Jeruzalém nemá s jejich vírou (islámem) nic společného, a že jde jen o území jako takové ? Podle mě kdyby tomu tak bylo, pak by se to snad dalo vyřešit nějakou mírovou dohodou, že by si třeba vzali jiné město jako hlavní - ale podle mě právě ta náboženská stránka ten spor činí prakticky neřešitelným... Naprosto souhlasím s tím, že by tyto informace měly být předpokladem obecného vzdělání - nicméně nás to ve škole komančové neučili, to snad nemusím rozvádět. Takže jakožto třeba ateista bych tyto věci vůbec ani neznal...Jinak buď bez obav - dnes už nemakám, až zase zítra a v neděli - trošičku. Dnes si představ, že dokonce spím tady v práci - kvůli něčemu nepříznivému na ubytovně. Nicméně se právě chystám vyrazit na procházku do podzimního večera a pak snad i na nějaký to pivo. Vrátím se sem někdy kolem půlnoci, snad pak ještě chvilku zase k tomuhle sednu, no a jinak zase zítra.
0/0
29.11.2002 20:27

jurasek

Re: Re: Re: Re: Izrael - věčný boj o svou domovinu
predsedo, ja jsem moc nechtel mluvit o starem zakone, ale vic o archeologickych nalezech a tom faktu, ze palestinci jsou potomci kanaajskych.....ale ani to neni vubec dulezite, jeruzalem byl v rukou zidu historicky velice kratkou dobu, z historickeho hlediska rekneme 6 tisic let par stovek neznamena vubec nic, co je podstatne je to, ze tam zily narody ruznych lidi vcetne hebrejcu a palestincu.....ty znas muj sentiment ohledne izraele, podle mne je to ilegalne vytvoreny stat, ktery je fasistickou diktaturou a hitler by si nemohl prat lepsi ideologicke nasledovniky....
myslim si, ze jeruzalem by mel byt otevrene mesto, protoze ma mimoradne misto pro vsechny 3 monoteisticke viry a mel by byt spravovan mezinarodne (mestska administrativa)......muslimove maji meku a medinu, v jeruzaleme sice mohamed vstoupil na nebesa, kde mel delsi pohovor s panem a tvoritelem, myslim si vsak, ze pokud by muslimove meli pristup k tomuto mistu, vzdali by se naroku na jeruzalem jako hlavni mesto palestiny.....to je muc pocit......dulezite je vyhnat ty vrahy s uzima z nelegalnich kybucu, jak se mnou bude brunic urcite souhlasit.....jeho zivot tam se zmenil v hotovou mizerii, vsak se zeptej...
 
jak spis v praci? na podlaze? doufam, ze mas slusny spacak a sefova je take nekde pobliz a pokud uz neni moc k svetu jako zenska, tak aspon vari, podava caj a zpiva dlouhe, tahle pisne vecer......poslouchej, ty mas neuteseny zivot, kdyz tolik pracujes, mas za to aspon slusnou financni odmenu? hlavne nenechej ze sebe delat blbce, rozumis!!!!! zdravi mas jenom jedno......a pokud nas neceka to kralovstvi nebeske na konci, tak je to vse ale pekne v prd****...snazim se byt slusnejsi, ale da to pomerne dost prace
0/0
29.11.2002 22:08

Terazky

Re: Re: Re: Re: Re: Izrael - věčný boj o svou domovinu
Je hezký přečíst si zde občas tvůj příspěvek v němž se to nehemží jen samýma nadávkama. Je vidět, že když chceš, dá se s tebou i docela rozumně komunikovat ... :)))
0/0
29.11.2002 22:52

předseda

Re: Re: Re: Re: Re: Izrael - věčný boj o svou domovinu
jurásku, tak se moc omlouvám, představ si, že co jsem včera přišel z vycházky, tak jsem už nestihl odepsat (i když jsem si to přečetl už včera) - taky jsem to trochu přepísknul, nic moc dnes. Práce se taky nedaří, nevychází to, ale nějak mě to nestresuje, co se dá taky dělat... Na podlaze se spí docela dobře, když máš ještě něco měkčího pod tím. Naštěstí jsem tady byl včera úplně sám. Na zdejší poměry to s těma financema za to ale je docela dobrý - to si většinou nestěžuju. Blbce ze sebe dělat nemusím nechat - tím už jsem...-)) Moc mě od Tebe potěšilo, že nás čeká Nebeské království - tak doufám, že se tam sejdeme - když už se neuvidíme na tomto světě - chce to podle mě prostě neustále hledat pravdu (kdo hledá - najde) a nepropadnout lhostejnosti a konzumu. Neboj se, s tou moji "slušností" to taky není nijak valný, i když tady v psané formě se to neprojeví, ale tady kolega z Etiopie (který by žádné takové "slovíčko" nikdy nevyřkl...) by ti moh vyprávět...
0/0
30.11.2002 16:17

Lukáš Šnajdr

Zvláštní pocit
Před dvěma měsíci jsem se vrátil z Mombasy, kde sem byl 15 dní na dovolené. Hotel Paradise jsem viděl, výstavní budova, jako všechno co si pro sebe v Keni postavili Evropani. Je to dost zvláštní pocit. Nikdy by mě nenapadlo, že tak daleko v černé Africe na turisty může taky čekat teroristický nebezpečí. Keňa je krásná země s moc milýma lidma a moc mě mrzí, že ji tento útok poškodí. Dost lidí si dneska rozmyslí tuto zem navštívit. Já bych si to dneska taky už rozmyslel. Ať to udělal kdokoli, musí být potrestaný. Země se skutečna stává nebezpečná.
0/0
29.11.2002 14:27

Pepa

Re: Zvláštní pocit
Krome pocitu, nemate take vymyty mozek
www.hermes" rel="nofolow" target="_blank">www.hermes" target="_blank" rel="nofollow"> www.hermes" rel="nofolow" target="_blank">www.hermes
0/0
29.11.2002 14:52

Wlad

Re: Re: Zvláštní pocit
Kromě vymyté hlavy, máš vůbec mozek?
0/0
29.11.2002 18:57

REDAKCE

CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
KDO NECHAL ZABIT J.F.K.,  TI SAMI "TERORISTE", KTERI STOJI ZA VETSINOU AKCI I DNES PO CLEM SVETE. KDYZ JSOU SCHOPNI ZABIT VLASNIHO PREZIDENTA, NEMYSLITE SI, ZE JIM NEZALEZI ANI NA VLASTNICH LIDECH NEBO J.F.K. TAKE ZABILI ISLAMISTE
0/0
29.11.2002 13:35

historie

Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Hele redaktore, dej si mokrej hadr na hlavu. Uz ti v ni kuka CIA-CIA-CIA a jsi schopnej tak leda ho### chapat.
JFK byl s nejvetsi pravdepodobnosti zabit "fidelisty" z Kuby. Slo o to kdo s koho, JFK nechal na CIA, aby se zbavila Fidela jakymkoliv zpusobem. Kdyz se to nepodarilo, Fidel nebyl tak blbej aby cekal, jestli to zkusi znova, tentokrat uspesne. Tak nasadil pro zmenu svoje agenty proti JFK.
Atentat byl jen rok po kubanske raketove krizi. Kdyby tehdy vyslo na verejnost, ze je za tim Kuba, byla by z toho treti svetova. US ultra pravici by to bylo vhod, ale u vlady byli Demokrate a ti nuklearni valku zacit nechteli. Proto je nad ruznymi detaily Kennedyho atentatu sedmdesatilete embargo, mimochodem odsouhlasene jeho rodinou. Musime pockat jeste 31 let, nez to smeji zvednout.....
0/0
29.11.2002 14:00

REDAKCE LN

Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
 
JE MI LITO MILY POHADKARI, BOHUZEL JSEM VIDEL DOKUMENT Z ARCHIVU KGB. JEJICH SPECIALISTE PROKAZALI, ZE ZA SMRTI JFK STOJI SKUTECNE CIA. CIA DOKONCE CHTELA, ABY TO SVEDLA NA TEHDEJSI VLADU SSSR. RISKOVALI KLIDNE 3, SV. VALKU /TEDY I ZIVOT VAS CI VASICH RODICU V TE DOBE/. O TO VICE MUSELA BYT RUSKA KGB VE STREHU, NEBOT NIKDO SI NEPRAL VALKU, NIKDO , KROME CIA CEHO SE PO PADU ZELEZNE OPONY USA BALY NEJVICE BYLY PRAVE TAJNE ARCHIVY PROTIVNIKA, NEBOT PRAVDA V NICH JE NEZPOCHYBNITELNA, ONI VE VLASTNIM ZAJMU NEMELI ZADNE "LIKVIDACNIŮ
 KOMISE K "VYSETRENI" UDALOSTI. KUBA NESTALA TEDY ZA NICIM A VAM BY NEPOCHYBNE PROSPELO VIDET JINAK, NEZ JEN CERNOBILE
0/0
29.11.2002 14:11

historie

Re: Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Jo ten porad jsem taky videl na televizi, prvotridni senzacni bulvar a la Nova. Mluvili tam s kdejakym plukovnikem KGB, kteri byli placeni, aby na tom neco nasli, co by poukazovalo, ze v tom byly nepratelske umysly vuci sovetum......no nic, mas rad senzace, naletel jsi hochu
0/0
29.11.2002 14:21

Josef

Re: Re: Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Mily pane, kde jste to videl, ale zcela kontretne to zde napiste. Jinak Vas budu povazovat za lhare. Nikdo na nic nenaletel a jestli se Vam osobne pravda nelibi, nevinte z toho prosim ostatni. Jeden takovy dokument zcela seriozni , bezel take na satelitu na kanale AVANTE. Tak o cem to tady zvanite VY Umite vubec anglicky
0/0
29.11.2002 14:25

historie

Re: Re: Re: Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Anglicky mluvim skoro jako materstinou. A porad sel tady u nas na TV, kde - nu to si uz musis vylustit sam.
0/0
29.11.2002 14:55

MK

Re: Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Jen si dovolim doplnit, ze CIA zamestnavala Bin Ladina 11 let jako sveho agenta, a to nehovorim o tom, ze moc dobre vedela o vpadu ruskych vojsk na nase uzemi, ale protoze se jim to nehodilo do kramu tak nas proste v tom nechala. Tak co je to tedy za organizaci ta CIA???? hahaha
0/0
30.11.2002 16:40

MM

Re: Re: Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Smarja ty mas neuveritelne omezeny znalosti! Tak ona nas CIA mela chranit v 68 pred vpadem bratriI malej Jarda chapal, ze kdyz jeden clen Varsavsky Smlouvy je napaden bratrskou bandou z toho sameho paktu, tak se do toho nikdo jinej zvenku michat nemuze. Pod primou hrozbou zahajeni 3SV!!!! CIA a potazmo Zapad by jen uvitali odtrzeni kohokoliv od VS. Taky ale nebyli blbi a vedeli ze i jeden krok z jejich strany by byl nazvan nepratelskou akci NATO vuci VS a nad nami by bez dalsich prutahu letely ICBMs smer Zapad.
Taky si myslis, ze jestli se nekdy zase budou mlatit Rekove s Turky o Kypr(oboji NATO), tak by do toho mela vlitnout Cina a Kypr branit?
 
0/0
1.12.2002 11:18

Dana

Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
alexconstantine.50megs.com" rel="nofolow" target="_blank">alexconstantine.50megs.com" target="_blank" rel="nofollow"> alexconstantine.50megs.com" rel="nofolow" target="_blank">alexconstantine.50megs.com
0/0
29.11.2002 14:20

jurasek

Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
mila historii, jestli si myslis, ze kuba stala za vrazdou kennedyho, tak jsi jeste holka nevykrocila ze 60. let.......jestli nekdo nasazoval agenty proti castrovi, tak to byla asi tvoje oblibena smecka neschopnych hrdlorezu, tedy CIA......
kennedy slapl na kuri oko federalni rezerve, tedy federal reserve bank, soukrome financni instituci, ktera pujcuje penize federalni vlade usa, a to za pekne jidassky urok.........kennedy podepsal tzv. executive order 11110(cerven 1963), ktery by de facto zabranil federalni bance, soukrome financni instituci usa, pujcovat penize na urok....tj. federal reserve by vyschla jako spatne vykopana studna vedle oazy.......co mel kennedy v umyslu timto pravnim narizenim bylo, ze vratil statni pokladne, tedy treasury department(pokladna ma na starosti monetarni otazky usa podle jejich ustavy)zpet jejich konstitucni pravo vytvaret a tisknout penize bez vlivu federalni banky (soukrome instituce)....statni pokladna by tim vydavala bankovky zalozene na stribre, tedy uncim zlata by odpovidalo vydavani bankovek......k tomuto rozhodnuti doslo, statni pokladna a nikoliv centralni banka (v soukromych rukou) zacala s vydavanim techto bankovek....a bum, kennedy dostal jednu peknnou slupku do hlavy v dallasu(listopad 1963, par mesicu po podepsani exec.order 11110)......bankovky nebyly nikdy dany do obehu....a dalsi vec, kennedy chtel stahnout americke vojaky z vietnamu v r. 1965......mit valku ve vietnamu znamenalo vyssi pujcky z federalni reservy ministerstvu obrany usa...za pekne mastny jidasky urok.........a obrovske zisky pro federal reserve.....naivko, proc by castro chtel oddelat kennedyho, kdyz vedel, ze kennedyho si oddelaji vlastni lide s instrukcemi od federal reserve, ktera na to jiste rada pujcila penize za pekne vysoky urok.....
0/0
29.11.2002 18:11

David

Re: Re: Re: CIA JAKO NEJVETSI TERORISTICKA ORGANICZCE Z DOB STUDENE VALKY
Jen jsi ty koni potvrdil co vim uz chvili. Nemas to v hlave ale vubec v poradku a hrajes si na inteligenta. Nedostatek socialni inteligence je pak privazkem, ktery tvoji osobu dela pro tento svet uplne zbytecnou.
Bez se maximalne zivit jako autor science fiction a i s tim bys mel problemy pro malou vyjadrovaci schopnost a hlavne souvislou. On taky kdo by cetl knizku plnejch tecek, ze?
Jestli hledas spinu za atentatem, tak tam samozrejme je. Co by taky za atentatem mohlo byt jinyho, ze? Ale je uplne nekde jinde. Jenze kdo by to mohl vysvetlovat nechytrejsimu koni na svete, ze?
0/0
29.11.2002 20:57

redaktor REFLEXU

PRO CHAPAVE KTERI JESTE UMI SAMI PREMYSLET
pokud ma nekdo uverit tem lzim o teroristech, musi se CIA cinit po celem svete neustalym vymyslenim novych "teroristu"

Abdul

Islam odpoved
Kdyz v roce 1948 zahajili tehdy budouci izraelci svou valku "za osvobozeni a nezavislost" museli pocitat, ze se povlece dlouho. Bojovali krutymi a nevybiravymi prostedky. Ted by jiz chteli mir a klid. Ale ted utoci druha strana. A to nejenom v Izraeli samotnem. Pro Izraelce to ale neni nic noveho. Sami dali priklad svym protivnikum, kdyz utocili na cile mimo sve uzemi (Tunis, Irak,Libanon). Zaseli vitr a sklizi bouri.To je odpoved na to proc jinde nez v Palestine. A ted proc i jini nez Palestinci. Kazdy muslim je bratrem jinemu muslimu. Bratrske je mu pomoci. Ja jako muslim mohu pomoci jakemukoliv muslimovi kdekoliv na svete, je to moje pravo. Pochopitelne se to protistrane nelibi, posiluje to jednotu a silu soupere. Ale mame opet priklady v minulosti, kdy zapadni staty pomahali svym souvercum v jinych statech, napriklad valka ve Spanelsku, kdy hodne lidi, i od nas, odesli na pomoc jedne strane a te druhe se to nelibilo a treti (Nemci) je pak za to trestali. Na pomoc Izraeli se podileli cetne evropske staty a take to bylo z dnesniho pohledu velmi spravedlive. A kdyz ted nasi bratri chodi bojovat do Cecny, na Filipiny a jinam tak je mezinarodni terorismus? Nenazyvali snad Nemci za valky partizany take teroristy? Atentatniky na Heidrycha? Jakym pravem nam chteji zakazat pomoc masim bratrum? Nesouhlasim se zabijenim civilistu a zvlaste pak deti, ale je valka a takove obeti jsou na obou stranach. Izraelci rozpoutali tento konflikt a ted ho budou muset snaset az do konce jedne nebo druhe strany. Nabozenstvi s tim ma spolecneho to, ze v islamu se neoddeluje politika od nabozenstvi. Kazdy nas cin ma byt vykonan v Jeho jmene, branime sve domovi v Jeho jmene, s Jeho pomoci a z Jeho vule a z Jeho dovoleni i zvitezime. Kazdy utok na muslima je utokem na Boha, kazda valka proti islamskemu statu je z naseho pohledu utokem na Boha, kazda nase prohra je z Jeho vule. Tak se veci maji, tak to vypada z naseho pohledu. I kdyz rikate "my neutocime na vasi viru" tak utocite. Buh nam dal to, co nam dal, a ten kdo nam to chce vzit, chce nam vzit to, co On nam dal, a proto branime to, co On nam dal v Jeho jmene a pro Nej.
S pozdravem Abdul
0/0
29.11.2002 12:18





Najdete na iDNES.cz