Diskuze

Auta se vrátí na Malou Stranu

Poprvé po povodních vjedou na Malou Stranu auta. Pro cestu z Újezdu na Malostranské náměstí řidiči už nebudou muset mít speciální výjimku P. Tato část Prahy se otevře v pátek. Motoristé se však do centra Malé Strany dostanou pouze od Smíchova a stejnou cestou se budou muset i vracet. Letenská ulice, která vede na Klárov, totiž zůstane otevřena pouze pro majitele povolenek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kamil

29. 11. 2002 9:11
Kde je komentář od pira@seznam.cz
Dneska nebude nic o "prdelatých auťácích"?
0 0
možnosti

Miroslav Grossmann

28. 11. 2002 12:09
Auta - chyba
Domnívám se, že návrat aut do centra není dobrým řešením. Od doby co jezdí Smetanovo nábřeží, používám rychlíkovou 17. SUPER! Jenže má to skončit??? Udělalo se pár preferenčních opatření, ale už zase mám před očima, jak se tramvaje štosují kvůli autům u Karlových lázní a jak motoristi blokují koleje na křižovatce na Staroměstské. K tomu hluk, stres, exhalace, nehodovost... Na Malé Straně jsem teď nebyl, ale tam je situace snad ještě o to horší, že úsek jízdy aut po kolejích je několik kilometrů. Podle mě by se před puštěním dopravy do těchto míst měla přpravit opatření, která povedou ke zprůjezdění tras pro tramvaje i autobusy v případě dopravní zácpy. Tu vyvolávají ve většině motoristé. A mělo by se to děla i zpětně. Namátkou: Vyšehradský tunel, okolí Barrandovského mostu, Lazarská, Karlovo nám.
0 0
možnosti

Posleda

28. 11. 2002 18:52
Žiji v jiném městě?
Pojízdné nábřeží jsem ještě neviděl.  Ale vážně:
1.Průjezd kolem Karlových lázní bych omezil, ale ne úplně zavřel. Každému se může občas stát, že potřebuje na Staré město něco dovézt a jinudy se při systému jednosměrek vyjet nedá.
2. Blokování auty kolejí na Palachově náměstí (nebo je myšlena jiná "křižovatka na Staroměstské") - za normálního provozu nepamatuji (z kterého směru?).Je ale pravda, že jsem tam jezdíval ve špičce jen párkrát za měsíc.
3. "Několik kilometrů" úseku jízdy aut po kolejích na Malé Straně? Celá trasa tramvaje přes Malou Stranu (Újezd-Klárov) měří cca 1 km. Takže i kdybychom sečetli oba směry, pak by musela jet auta po kolejích celou dobu. Jenže po cestě od Klárova se auto dostane na loleje až v Karmelitské (Letenská je jednosměrná na Klárov, opačně se jezdí Valdštejnskou a horem přes Malostranské náměstí. Kdo tam, nemusí, zajisté tam z plezíru nekličkuje.
4.  Největší zhůvěřilostí  je uzavření Chotkovy silnice směrem na Klárov. Vzhledem k tomu, že se nikde nepíše, že by bylo zrušeno, tak zřejmě trvá. Jenže i za platnosti "déčka" tam jezdil souvislý proud vozidel, které málokdy někdo kontroloval. Čili jde jen o buzeraci ze strany Magistrátu (Hejl a spol) těch méně otrlých.
Mám zkrátka pocit, že - byť rodilý pražák - žiji v jiném městě, než pan Grossmann.
 
 
 
0 0
možnosti

Marek

28. 11. 2002 9:36
Zlynčovat Houfka!
Takový neschopný hovádko by mělo viset na prvním stromě!
0 0
možnosti

pawel

28. 11. 2002 2:01
pryc s auty
opravdu nevidim zadny duvod, proc poustet auta znovu do centra Prahy. kdybychom zachovali soucasnou hustotu tramvajoveho provozu v centru + k tomu obnovene metro, mohli by MHD pouzit vsichni - cestovalo by se pekne rychle, s kratkymi intervaly a bez zdrzovani, jenz zpusobuje individualni doprava.. krasna predstava..
0 0
možnosti

GOBELÍN

29. 11. 2002 18:24
Re: pryc s auty
Ty seš kašpar chytrolínek viď!
0 0
možnosti

hovnival

27. 11. 2002 17:49
povolenka
ja mam povolenku na chytani ryb. Muzu tedy na Malou Stranu???
0 0
možnosti

J. Semrád

27. 11. 2002 16:36
Nač vlastně ty auta
Zásobování a místní snad maj povolenky - a malou stranou nikdo projíždět nemusí, nač se asi stavěl strahovskej tunel ? Vždyť to bude zase jako dřív - 10 aut s 12ti lidma vytvoří šňůru, za kterou se vlečou 2 tramvaje s 300 lidma.
0 0
možnosti

sikky

27. 11. 2002 15:41
Zrusit X-A??
Tak to teda nechapu. Oni si klidne zrusi linku X-A, a pri tom nikdo nemysli na lidi, kteri stejne nebudou moci vyuzit obnovene metro A!
Jede-li clovek ze Smichova na Hradcanskou, pojede jak?
Dneska se da jet nekterou tramvaji na Narodni divadlo, resp. Malostranskou a prestoupi se na X-A.
Ve chvili, kdy X-A jezdit nebude, stanice Malostranska ani linka B v metru taky nebude v provozu a lide budou muset jezdit  linkou 18, ktera ovsem ma podstatne delsi intervaly, nebo pres VAclavak, jenze nez se tam tramvaji dostanou...
Ze zacatku se dalo dostat ze smichova na Dejvickou za 20-22 minut (metrem 15-20), td se to jeste da stihnout za 25. (217 to jezdi 29 min)
0 0
možnosti

qido

28. 11. 2002 10:21
Re: Zrusit X-A??
...a ty na lidi  myslíš? Ono totiž zrušení X-A znamená i znovuobnovení linky 23 a to znamená, že se už konečně lidi nebudou muset mačkat v 22.
0 0
možnosti

Herodes

27. 11. 2002 11:16
No to je debilita!
To mohl vymyslet jen idiot.Pustit auta pouze na náměstí a dál ne.
0 0
možnosti