Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mejstřík neprávem žádal o peníze na zatopený byt

Rodina novopečeného senátora Martina Mejstříka chtěla neoprávněně získat od státu finanční pomoc po letních povodních. Mejstříkova manželka Petra požádala v září o čtyřicet tisíc korun za zničený byt na pražské Kampě. Potíž je však v tom, že k bytu ve Všehrdově ulici rodina Mejstříkových neměla jediný doklad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dr.Chocholoušek

Děkujeme, odejděte. Pane Majstříku měl by jste Vaše heslo prokonzultovat s paní Pajerovou a na základě skutečnosti, která se Vám přihodila by jste mohl jej začít realizovat.
Nelze kázat vodu a pít víno. Jak Vám mají jidé věřit?
0/0
29.11.2002 18:31

Jiří Kolář, Pardubice

Martine Mejstříku!
       Tyhle hlouposti netropím já, ale internet, nebo spíše můj prohlížeč. Kvůli tomu však nepíši! Mrzí mne, že celou svou kauzu považujete za vyřízenou svým jedním Re-čkem. Pokuste ještě alespoň jednou prohlédnout uvedených 252 příspěvků, které jste vyvolal svým jednáním. A odpovězte věcně, bez emocí a útoků na kdekoho kolem sebe. Bude-li odpověd hodná budoucího senátora, třeba vám porozumíme a snad i odpustíme. Pokuste se o to, prosím. A předem Vám za to i děkuji.
0/0
29.11.2002 16:15

Jiří Kolář, Pardubice

Martine Mejstříku!
0/0
29.11.2002 15:59

Michael Gregor

Že by cenzura na iDNES
 
27.11.2002 v 16,33 jsem si dovolil vyjádřit názor a byl smazán s poukazem, že jsem použil nepříspustný výraz.
 
Koukám jako blázen, nevím jaký jsem použil nepřípustný výraz. Martina Mejstříka jsem neurážel, nepoužil jsem žádné neslušné, natož sprosté slovo, pouze jsem citoval dokumenty, které jsem viděl na vlastní oči. Že by centura na iDNES.
 
Ne že bych se kvůli tomu rozplakal, ale pak čtenář neví na co mi Martin odpovídá, respektive za mi nadává.ale takový je život. Třeba mi to zde vysvětlí provozovatel těchto stránek.
0/0
28.11.2002 23:32

Lumír

Re: Že by cenzura na iDNES
Uběhlo dost hodin a vysvětlení nikde. Pane správče serveru ... jak pak Gregor urážel, že jste jeho příspěvek smazali. Já jej totiž četl .....
0/0
29.11.2002 16:02

GhorX

Re: Že by cenzura na iDNES
Je vysoce pravděpodobné, že jste zveřejnil něco, co má být obsahem další "bomby" v iDnes, kvůli vulgaritám to nebylo, četl jsem to. Já s Vámi sice téměř v ničem nesouhlasím, ale tak neuvěřitelně sprosté chování, jaké prokázal ten zastydlý komouš, který Váš příspěvek vymazal, není časté dokonce ani na této hromadě hnoje. Takže - chci věřit tomu, že ZDE se objeví ponížená omluva od vedení iDnes a příspěvek se vrátí tam kde byl, protože, chápejte, tohle by mohlo někoho rozlobit a onen dotyčný by tenhle paskvil na svobodnou diskuzi mohl prostě sestřelit. Nebo sestřelovat. Pravidelně.
0/0
29.11.2002 21:21

Michael Gregor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
1.12.2002 23:32

Pan Nikdo

P.S. Minulost.
0/0
28.11.2002 17:09

pickwick

Děkujeme, odejdi!
děkujeme, odejdi - a vem si s sebou Zeleného, Balvína a Kavana!...
0/0
28.11.2002 16:26

Šmajchl

Zlodějina
Když si písemně zažádám o dětské přídavky a jiné sociální dávky,doložím příjmy ,následně mi je úředník spočítá a sdělí mi,že na ně nemám nárok,je to podle logiky některých jedinců pokus o podvod, takže jsem zřejmě stejný lump jako p. Mejstřík. Ach jo!
0/0
28.11.2002 15:25

Ftipnej

Re: Zlodějina
Smajchle, pokud budes o detske pridavky zadat a deti mit nebudes, tak to asi pokus o podvod bude :-))) .... pochybuju, ze by ti nekdo veril, kdybys tvrdil, ze si zapomnel, ze je nemas :-))))
0/0
28.11.2002 15:35

Lojza

A kdyby Ti to nevyšlo,
hádej kdo Ti dá milost???
0/0
28.11.2002 15:23

Lojza

Marťo nedej se
A kdyby všici říkali že jsi podvodník tak ja jim nevěřím. Věřím jenom Tobě. Ty prosím nikam neodcházej i kdyby ti děkovali a nadále prosazuj v senátu ten NÁŠ občanský pohled. 
0/0
28.11.2002 15:18

Petr

Proč by politici neměli využívat výhod?
Považovali byste snad za normálního někoho, komu by v politice nabízeli přidělit byt k funkci a on řekl, ne, nejte ho potřebnějším, já si ho koupím za milion korun ze svého. Ostatně proč jsou lidé do politiky? Aby sloužili lidem? Třeba i taky, ale musí za to oplátkou také něco dostat. Aspoň slušnější život, než obyčejný. Co by tam jinak dělali. V životě je vždycky něco za něco a když ne, tak je něco pokřiveného.
0/0
28.11.2002 15:12

Milan

Re: Proč by politici neměli využívat výhod?
Musim reagovat na prispevek Petra, kteremu se zda uplne normalni, ze politici NESTYDATE zneuzivaji svych postu k osobnimu obohacovani. Take se tomu v nekterych pripadech da rikat korupce. V normalne fungujicich demokratickych zemich je takove  jednani nepripustne a prislusny  politik by okamzite s politikou koncil.  Odvolali by ho bud sami volici nebo znemoznila opozice nebo zacala vysetrovat policie. A k tomu, pevne doufam, taky jednou dojdeme, ale bez panu podobnych panu Mejstrikovi, Kavanovi a mnoha dalsim.
0/0
29.11.2002 22:05

Lucie

Pokrytci
Teď se tady každý diví, ale když má možnost něco získat, třeba na hraně nebo i za hranou zákona, tak se hrne jako první. Co je to za hloupý mýtus myslet si, že lidé v politice jsou jiní? Existují jen jedni Češi a to jsme my, se všemi klady a zápory. Naopak do politiky nejdou ti úplně nejlepší. Ti se přece daleko lépe uplatní v bankách nebo v průmyslu, kde si vydělají i daleko více. V politice je tedy spíše druhá až třetí garnitura - ti, co jsou to ochotni dělat. Ono to není žádný med. Ostatně proč vy nejste v politice? Když je to tak zlatý život?
0/0
28.11.2002 15:08

ODS hnijě

Proč Slonková z ODS krade dětem hračky?
Netuším proč to Slonková dělá, ale jestli tím chce pomoci Klaunovi aby se stal prezidentem, tak je vedle. Kdyby kradla v bankách, spořitelnách, státních podnicích a magistrátech, tak jak to dělají ODSSáci, tak by mu určitě pomohla. Ale krást dětem hračky?! Zklamala i hnojaře z ODS.
0/0
28.11.2002 12:13

''ReRe''

Vazeny pane Mejstriku,
v teto zemi kradli a kradou vsichni(je to jakasi narodni tradice), tak proc by jste nemohl Vy(vzdyt to jsou statni penize a senatorsky plat je tak maly). Lidi jako Vy do politiky nepatri, bohuzel ale takovych jako Vy tam je vetsina. Jiste se mezi nimi dobre ztratite.
0/0
28.11.2002 12:07

Bubák1

O co jde?
Zřejmě o vliv na Praze 1, o nic jiného. Jak včera zprávy TV NOVA uvedly na Praze 1 leží spousta významných památek a lukrativních objektů (omlouvám se za případnou nepřesnou citaci). Kupodivu se tato zpráva netýkala popovodňové pomoci ale, toho, že Martin Mejstřík má sice v bytě trvalé bydliště (pochybuji, že by si to volební komise neprověřily), ale v bytě nebydlí, tudíž by snad neměl mít právo ani na senátora za tento obvod kandidovat, podle TV NOVA ani tehdy, když má v tomto obvodě trvalý pobyt (kdo tady sakra určuje zákony?). 
Celé to smrdí od hlavy až k patě, je to podle mého názoru pouze snaha vystrnadit, pro někoho možná nepohodlného člověka, naše "nezávislá" média k tomu ochotně napomáhají. Kdyby se však aspoň dopředu domluvili, takhle je to akorát k smíchu, jedni tvrdí, že v bytě nebydlí, i když tam má napsaný trvalý pobyt, druzí zase že si požádal o nějaký příspěvek, na který neměl nárok ani přestože je v bytě k pobytu nahlášen (kdo to ale má vědět?).
Na celém případě mě však nejvíce děsí agažovanost našich médií. Spojení politických sil a médií zřejmě proběhlo, aniž by ho někdo výrazně zaregistroval, úslužnost TV NOVA vůči jisté politické straně je více než zřejmá. Já na bráchu, brácha na mě. Ty budeš senátorem, my ti vyklidíme cestu a ty nám zase pomůžeš mediálně. Kdo toto spojení nevidí je slepý.
0/0
28.11.2002 10:58

taky někdo

Re: O co jde?
Nečetla jsem všechny komentáře, ale domnívám se, že jste jediný, kdo velice výstižně zhodnotil situaci. Souhlasím, že to je boj o vliv na Praze 1. Hlavně pánové nepotřebují někoho, kdo jim bude vidět pod pokličku. Po p. Kaslovi by to již byl další člověk, který by případně mohl potvrdit, cože se to tam skutečně děje. Pan Mejstřík má zatím čistý kredit, potřebovali něco na něj vytáhnout. Podobný osud jako JUDr. Antl  Podle reakce některých pisatelů, je vidět, že to zabralo. Je vidět, že stále slušní v tomto státě nemají šanci, protože ten dobytek, co je právě u válu je ve střehu a jednoho po druhém ty co za něco stojí likvidují.
0/0
28.11.2002 12:00

Bubák1

Re: Re: O co jde?
Netroufám si odhadnout nakolik je Mejstřík slušný či neslušný, osobně jej neznám. Vadí mi však mediální kampaň, která je proti němu vedená, to není fér.
0/0
28.11.2002 12:16

Rudý zvon

Re: Re: Re: O co jde?
Co to meleš? Jde pouze o dvě otázky: 1. Požadoval mejstřík příspěvek na povodně neoprávněně? 2. Dostal se na zvolený post v rozporu se zákonem? Jestliže je odpověď ano, pak ať padá tam odkud přišel.
0/0
28.11.2002 12:34

Bubák1

Re: Re: Re: Re: O co jde?
Milý Rudý Zvone, pochybuji velmi, že se Mejstřík stal senátorem v rozporu se zákonem, protože na to stačí nahlédnout do občanského průkazu a ověřit trvalé bydliště. Jestli se v tomto místě opravdu zdržuje nemusí nikoho zajímat, protože zákon nic takového nepřikazuje. To se předpokládám stalo, takže to co vysílala TV NOVA je jejich svérázný výklad zákona. Stejně bychom se například mohli zeptat kde bydlí Vladimír Železný? Na Znojemsku? Trochu podivné, ne? Mejstřík požadoval příspěěvek, a protože na něj neměl právo nic nedostal. A co má být? To není prohřešek vůči ničemu, jenom hňupi si myslí že je.
0/0
28.11.2002 12:49

pu

Re: Re: Re: Re: Re: O co jde?
Hele hňupe Bubáku. Je potřeba sledovat o co jde a přemýšlet. Nejde o zvolení do funkce senátora, ale do zastupitelstva městského obvodu. Z pana Mejstříka se stal sběratel funkcí, jedna dobře placená mu nestačí!
0/0
28.11.2002 13:13

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: O co jde?
Pokud jsem dobře informován, zastupitel městského obvodu není zrovna dobře placená funkce, spíše je to funkce zadarmo.
0/0
28.11.2002 13:20

pu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O co jde?
Však také píši "o jedné dobře placené funkci"! Znovu opakuji: dávej pozor co čteš a přemýšlej!
0/0
28.11.2002 13:27

Bubák1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: O co jde?
Á pán je puntičkář. Takže pro pořádek: stal se sběratelem jedné dobře placené a jedné neplacené funkce.
0/0
28.11.2002 13:30

Wektor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
28.11.2002 14:35

Bubák1

Re: příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
Ještě, že mi to přišlo na mail.
0/0
28.11.2002 15:44

kobby

Nevěřím...
Na tohle tý vráně Slonkový neskočím. Zase jednou naprosto vykonstruovaný a zřejmě na objednávku napsaný paskvil plný demagogických polopravd a lží. Je zajímavé, čím vším se lidi dokaží živit. Ale u nás mají články napsané na politickou objednávku dlouhou tradici, viz například redaktor předrevolučního Rudého práva soudruh Kojzar, nebo bývalý kolega Slonkové z MF Leschtina. Takže Slonková není rozhodně první ani poslední pisálek, který se rozhodl zpronevěřit novinářské poslání k vyřizování účtů politiků a jiné podobné verbeže.
0/0
27.11.2002 20:37

pu

Re: Nevěřím...
Myslš, že stejný názor má i Srba?
0/0
28.11.2002 13:29

Mrtvý Klaus

Ale pánové, Slonková přece okradla děcka …
Vaše bezohlednost k dětem je zarážející.Tak Slonková krade hračky dětem a vy si myslíte, že je důležitější to vaše neustálé tlachání O NIČEM. Je mi vás ale odpavdu líto. S vámi tu republiku nerozkradu. Veclík Klaus se zmodralým ptákem.
0/0
27.11.2002 20:05

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Pane revolucionáři to se skutečně nedělá. Kdyby ano, tak jaký skutečný smysl měla naše revoluce.
0/0
27.11.2002 17:30

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Pane revolucionáři to se skutečně nedělá. Kdyby ano, tak jaký skutečný smysl měla naše revoluce.
0/0
27.11.2002 17:30

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Pane revolucionáři to se skutečně nedělá. Kdyby ano, tak jaký skutečný smysl měla naše revoluce.
0/0
27.11.2002 17:30

JUDr.Oblouček Alois z Poďous u Kolína

Pane revolucionáři to se skutečně nedělá. Kdyby ano, tak jaký skutečný smysl měla naše revoluce.
0/0
27.11.2002 17:30

Michael Gregor

příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0/0
27.11.2002 16:33

Pandora

Re:
A pane Spravedlivý, pročpak jste se svým odhalením přispěchal až nyní?
0/0
27.11.2002 16:47

Michael Gregor

Re: Re:
To je prosté, pane Hloupý, a navíc je to tam napsané, AŽ DNES JSME SE O ČINECH MARTINA MEJSTŘÍKA DOZVĚDĚL JAKO VY a nebyl jsem pan Líný a zavolal a zjistil na úřadu Prahy 1 a zavolal na úřad Prahy 5, kde jsem si chtěl ověřit telefon s jedním z nájemníků z domu od pana Mejstříka, kde mne odkázali na webové stránky Prahy 5. Telefon i provoz internetu jde za mou kapsou - pro Vás, který méně chápete, vše si platím. Je to prosím jasné? Další dotaz?
0/0
27.11.2002 17:24

jonyka

Re: Re: Re:
reagovat na "spravedlivy"  slovem "hloupy" to nesvedci o kulture pana
zastupitele,nebo : potrefena husa se vzdy ozve !
0/0
27.11.2002 17:43

Michael Gregor

Re: Re: Re: Re:
My potrefené husy z ODS se ozveme vždy a rády. Pokud chcete hodnotit mou "kulturu" poraďte se s někým, jaký je kontextový rozdíl mezi použitím slova spravedlivý a oslovením v daném kontextu - tedy celé větě pane Spravedlivý. Ale protože jsem z té ODS, tedy vždy nekulturní a nyní i arogantní, asi vezmu provaz a půjdu se zastřelit do rybníka. Jinak Vám přeji pěkný den a rád Vás někdy osobně poznám. Dotaz, ráčíte být dáma nebo pán? Inu jonyka může být cokoliv.
0/0
27.11.2002 17:54

pipin

Re: Re: Re: Re: Re:
To jste rád, že konečně můžete na někoho plivnout a cítit se na koni, že? Jenomže ODS už tolikrát předvedla co umí, že kdyby pan Mejstřík požádal o 2x větší částku, tak mě to tolik neprudí jako to, že právě Vy chcete někoho soudit. Ač jsem sám volil (v počátcích volil ODS), dnes jsem na protagonisty této strany naprosto alergický. Obvzlášť to sedí, když na Nově, starosta Burgerimaister,(či jak se jmenuje),  kterému věřím asi tak každé dvacáté slovo, které z něj vypadne. si dovolí někoho kritizovat. Také člen ODS. takže na Vašem místě bych zavřel "kufr a přestal žvanit, Vaše iniciativa je zcela zbytečná. Jste velice horlivý, abyste si ověřil, cože dělá pan Mejstřík a zajímalo by mne, zda jste tak horlivý, když jde o to udělat něco pro lidi, nebo jen když jde o to potopit nepohodlného protivníka. 
0/0
27.11.2002 20:15

peseveze

Re: Re: Re: Re: Re:
To je zajimave,ze se stejne jimave npozastavite nad holportem ods+cssd,a schopnosti vaseho pana cestneho -nove tvare bema.Popira nos mezi ocima v kauze pana Paroubka ktery Frantiskovi z mestske banky pise at da jinemu kamosovi par melounu.A to pry ze bude bem proti korupci a klientelismu.Co je tohle jineho.V ramci zametani pred svym prahem bys mel nejdrive cistit svou partaj ty trefena huso.S nejvedsi pravdepodobnosti ale ze stejne spiny zijes,tak to jsi spis cerv nez husa. 
0/0
27.11.2002 20:21

jonyka

Re: Re: Re: Re: Re:
Vazeny pane Gregore,stejne tak jako Vy,i pan Mejstrik jste produktem spolecnosti,ktera slape po moralce a neni si toho ani vedoma.Ono souziti
lidi zacina jiz u slusnosti.To,ze se zde ve ,foru kolikrat nadava do prostitutek(neslusne ),neznamena,ze musite nekomu davat okamzite najevo Vasi domnelou intelektovou nadrazennost tim ,ze ho oznacim za hlupaka.
0/0
28.11.2002 11:07

egon kiss

Re: Re: Re: Re:
To je pravda, tak proč tady kejháš, HLOUPÁ HUSO ?
0/0
28.11.2002 15:13

Martin Mejstřík

Re: Re: Re:
Takže pro ty, kteří nejsou bolševici nebo placení ODSáci: 1) Jsem naivní a jsem rád, že jsem ještě pořád naivní. Nebude ze mne nikdy pragmatik typu pana Profesora a jeho party. 2) Spláchne-li Vám velká voda byt a stát se rozhodne postiženým lidem pomoct, umýváte-li už desátý den sobě i stejně postiženým sousedům věci od páchnoucího, kontaminovaného bahna věci, které se ještě dají zachránit, moc nedumáte a podáte žádost. Protože z logiky věci máte za to, že stát chce pomoci Vám, postiženému a ne tomu, komu byt patří, ale bydlí jinde. Pro ty, kteří se na potopu dívali jenom na Nově: V první fázi nevěděl nikdo nic, ani úředníci ne. V mém případě byli na místě několikrát a marně si lámali hlavu, jak pomoci mé rodině, která byla potopou fakticky postižená, a přitom vyhovět pravidlům daným MČ Praha I. Po konsultacích, které trvaly skoro 14 dní, jsme se s úřednicemi dohodli, že máme prostě smůlu, a že o příspěvky může žádat pouze majitelka bytu. Stáhli jsme tedy žádosti a doufali, že nám majitelka bytu na zničené věci přispěje. I ODSák by mohl pochopit, že původním smyslem pomoci Městské části Praha I (potažmo státu) bylo poskytnout příspěvky vytopeným rodinám, nikoliv majitelům dekretů. 3) Jestliže někdo tvrdí, že jsme v zatopeném bytě již dávno nebydleli, leže, jako když tiskne. Žili jsme v něm deset let a jsem rád, že jsme nebyli ochuzeni ani o potopu. Ač jsme měli opravdu od 1. srpna dekret na byt na Praze V, na čestnou dohodu s majitelkou jsme počítali s tím, že na Kampě zůstaneme do konce srpna, tedy do doby, než v novém bytě uděláme nejnutnější úpravy. Ještě pro upřesnění. Pokud si pamatuji, byly příspěvky rozděleny do tří kategorií - na nejnutnější potřeby (šaty, boty, školní potřeby atd.), - na vybavení bytu (nábytek, spotřebiče atd.), - na stavební úpravy zaplaveného bytu. Asi naivně jsme se domnívali, že první dvě kategorie se týkají nás, třetí pak majitelky. 4) Jestli mi na Sabině Slonkové něco vadí, není to to, že vyběhne po stopě, na níž ji někdo navede, ale že se moc nenamáhala přemýšlet nad tím, kdo, proč a jak kvalitní jí poskytuje informace. Kdyby se zeptala jiných sousedů, než na jaké dostala typ, kdyby se zeptala úředic, s nimiž má žena opravdu jednala, možná by ten článek vypadal jinak. A nebo by nebyl. 5) A teď k panu Gregorovi. ODS jsem kdysi pomáhal na svět. Už pár let však opravdu nejsem jejím přítelem, respektive - ne té, kterou představuje Klaus, nebo na Praze I (nyní na magistrátu) pan Bürgermeister. Nicméně - pana Gregora jsem měl v zastupitelstvu za toho slušnějšího z nich. Už si to nemyslím. a) pan Gregor moc dobře ví, zda jsem fysicky bydlel, či nebydlel v době povodně na Kampě. b) jako člen ODS, která 8 let řídila radnici na Praze I, tedy i v době povodní, musí vědět, že smyslem povodňových dávek byla pomoc zaplaveným lidem. Pan Gregor moc dobře ví, že naše rodina vyplavena byla. c) pan Gregor byl také jedním z těch kolegů ze zastupitelstva, kterému jsem nějakou dobu před komunálními volbami řekl, že se z těch a těch důvodů chystám z Malé Strany odstěhovat, a že mu to říkám přímo, než aby se to dozvěděl z novin. Ale pan Gregor si některé věci nechce pamatovat. On musí zpívat vlčí píseň smečky, k níž se definitivně přidal. 6) Komentovat páně Gregorovu konstrukci o výměně bytu teď nebudu. Na to máme čas zítra, že pane Gregore? Co myslíte, co bydu za chvíli na Nově nezávislého senátora Železného a zítra na první straně MFD? Dnes je vážení jen zahřívací kolo. 7) Několik měsíců před komunálními volbami jsem byl na volné noze a snažil jsem se dopsat knihu, o níž si může každý myslet, co chce. Kdo žije na volné noze a není mediální uměleckou hvězdou ví, že musí obrátit každou korunu. Kdo to nezažil a je úspěšný ODSák, nevysvětlím mu to. Nebyl jsem tedy v posici bankéře, majitele realitní společnosti, nebo čím se živí pan Gregor, měl jsem na krku dvě děti a nepřišlo mi opravdu blbé zažádat o pomoc stát. Věřte pane Gregore, že kdyby se Vám náhodou nepodařil Váš (ODSácký) záměr mě ze Senátu vyštvat, při příští potopě o příspěvek MČ Praha I ani Prahy V žádat nebudu. Čestné soudružské. 8) V době potopy zbýval do senátních voleb měsíc. Nebo dva? 9) Je mi z Vás blivno. 10) Díky těm, kdo se nedají panem Bürgermeistrem, Vihanem, Dvořákem, Gregorem, Železným, nebo jak se všichni jmenují, zblbnout. A přeju Vám hezký večer i večery a dny příští. 11) A teď pojďme na tu Novu. To teprve uvidíte, co jste si zvolili za grázla! Martin Mejstřík
0/0
27.11.2002 19:13

Martin Mejstřík

Re: Re: Re: Re:
Tak, zpravodajství pana doktora a počestného senátora Železného máme za sebou. Spokojeni? Zítra bude pokračování. Pan Železný a pan Klaus na to fakt lidi má. Třeba budu mít zas možnost něco Vám napsat. Tak díky, vážení diskutéři! A hezký večer! Váš lžisenátor, lžizastupitel, lžiobyvatel a lžisoused - Martin Mejstřík
0/0
27.11.2002 19:56

johny

Re: Re: Re: Re: Re:
Pane Mejstřík, udělal jste blbost, tak okolo sebe nekopejte. Neoprávněně jste požádal o příspěvek a může za to Klaus. To je dobré. Díky za pobavení. Nebo toho máte ještě více ,že nás připravujete na zítřek?
0/0
27.11.2002 20:40

pipin

Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Taky IQ - bramborový tykve? Kolik 50? Ne, to je moc!
0/0
27.11.2002 21:17

Lumír

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
No možná to bylo tak jak píše, ale není mi jasné jak může být zastupitelem v jiném obvodu než kde bydlí. No a volby byly docela nedávno že? Případně není změna bydliště dostatečným důvodem na rezignaci? Tak kde je teda ta čest a morálka?
0/0
28.11.2002 13:57





Najdete na iDNES.cz