Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

D47

Dálnice do Ostravy a dálnice z Ostravy do Polska je nutně potřeba. Pochybovat o tom může jen zarytý zelenista, jenž si myslí, že řitka ostrolisá, případně medonosník měňavý, jsou vývojově nesrovnatelně vyšší tvorové než ostravský horník. Musí však taková dálnice stát sto dvacet miliard, jak nám tvrdí izraelská firma? Nebo může být mnohem levnější, jak tvrdí jiné, zhrzené firmy? Nevíme o tom nic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek, mi.ki@volny.cz

Zase polopravdy
Se vším bych trochu souhlasil ale:   1) proč tak velký zájem o zrušení smlouvy, když má jít o realizaci. 2) Stále se mluví o 125 miliardách. Proč se nemluví, že v tom je údržba a provoz dálnice po 30 let. Podle kvality dálnice D1, a podle počtu jejích oprav by na tom Izraelci museli provozováním ještě prodělat. Jel jsem minulý týden z Prahy do Ostravy. Frekvence provozu z Brna na Ostravu byla daleko větší, než z Prahy do Brna. Přál bych těm co nadávají na provoz na D1 ať se projedou po tankodromu, který začíná za Lipníkem. Za komunstů se postavila alespoň D1 částečně i na Moravě. Za 13 let po revoluci se na Moravě postavilo 7 km dálnice z Olomouce do Lipníka, zatím co v Čechách jsou to stovky kilometrů. Teď když se má postavit za 5 let asi 40 km dálnice na Moravě, tak se hledají cesty tak tomu zabránit. Nejsmutnější je na tom, že se proti tomu staví i Říman z ODS, který bydlí ve Frýdku - Místku. Proč se o to nepostaral, když byl ministrem dopravy a nepřipravil lépe výběr.
0/0
20.11.2002 12:59

Martin Horák

Hádám c) !
C je správně.
0/0
15.11.2002 11:16

rz

jw
izraelci sou svině
0/0
15.11.2002 10:49





Najdete na iDNES.cz