Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Philips stahuje nekvalitní výrobek

Jen necelé tři měsíce se ohřál na českém trhu sendvičový toustovač Philips 2420. Firma zdůvodnila stažení výrobku ze skladů prodejců jeho špatnou kvalitou. Přístroj za necelé dva tisíce korun je pro zákazníky zajímavý kombinací tří funkcí - umí dělat sendviče, vafle i grilovat. Na tuzemský trh Philips vypustil na 400 kusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

..teda nevim, možná sem trochu náročnej nebo
mám jen smůlu, ale pár výrobků Philips se mi už do rukou resp. bytu dostalo a te'd čumim jako vyvoraná myš - oni mají nějaké nároky na kvalitu ????????????????????????COZE ???????????????
0/0
14.11.2002 14:14

Dan(1)

Re: ..teda nevim, možná sem trochu náročnej nebo
Mám TV Philips, cca 8 let funguje bez jediné poruchy, ačkoli se mi podařilo vylét do přístroje vodu z květináče.  Mám také frézový holící strojek Philips. Zatímco u konkurenčních planžetových strojků (Braun) dojde ke zničení (prodření a protržení) planžety cca po 20 oholeních, Philips holí stále a díky malému akumulátoru uvnitř i bez šňůry. Design a ergonomie naprosto špičková.
0/0
15.11.2002 12:21

Inkvizitor1

Re: Re: ..teda nevim, možná sem trochu náročnej nebo
Neviděls video Philips. Já to kdysi prodával. Videokazety nahrané na jiných videích  byly najednou černobílé. Museli jsme to vzít zpátky a dát mu Sony. Tam to hrálo barevně. A to nebyl pouze ten jediný případ, to bylo stále.
Byly tam ovšem i výrobky dobré a velmi dobré  - problém byl asi v tom, že ta kvalita odpovídala běžnému průmyslovému zboží. Jenže zde ( v ČR ) to kdosi v začátcích prodeje začal prezentovat jako špičkovou kvalitu. A to rozhodně není.
0/0
15.11.2002 13:04

itna

Re: Re: Re: ..teda nevim, možná sem trochu náročnej nebo
Asi jsi byl obchodník na baterky. Videa Philips jsou vícenormová a tak jsi asi zapomenul, že je nutné přepnout normu. Ale nejsi sám, řada obchodníků prodává a většinou si ani nepřečtou návod. Potom zákazníci chodí do servisů nebo vracejí výrobky do obchodu - také nečtou návod. Prostě za hloupost se platí.
0/0
15.11.2002 16:51

Justina

kvalita Philips
někdy v roce 1980 mi přivezl děda můj první radiomagnetofon Philips. Drtila jsem na něm všechno, vydržel mi celou střední i vysokou a po mně i mojí sestře. Pokud si pamatuji, fungoval ještě po deseti letech...:-) O jakém současném elektrospotřebiči se tohle dá říci?
0/0
14.11.2002 12:51

Milos

Re: kvalita Philips
V 1981 jsem koupil barevny televizor Philips. Nahradil jsem ho sice novym teprve pred dvema lety, ale porad jeste jde. Syn si ho vzal do sve klubovny.
0/0
14.11.2002 14:12

bcd

Re: kvalita Philips
Ano trvanlivé - leč již roky "morálně" a funkčně zastaralé. To je tradiční problém výrobků Philips.
Ale například měděné střechy na pražských kostelech jsou ještě trvanlivější.!!!
0/0
15.11.2002 9:32

jj

zase image reklama?
, procpak je asi seznam vlastnosti u clanku o "reklamaci"... a proc se nepsalo o stazenych vezich a rekorderech? protoze je toustovac levny a prodalo se ho 200ks ve STOVKACH PRODEJEN? njn jsou ti cesi ale blbci. je to rok co rok co se takoveto lacine reklamy objevuji
0/0
14.11.2002 12:40

ivana

Re: zase image reklama?
Nerozumim vasi pripomince. Nemohl byste ji srozumitelneji formulovat? Ivana KG.
0/0
14.11.2002 13:04

squire

Re: Re: zase image reklama?
To jsme, Ivano, dva. Ale zase na druhé straně - není to roztomilé? Njn cj g cesisu asy blbcy nbo nee??? A k tomu nejlépe
0/0
14.11.2002 15:30

jarek

Nekvalita výrobků
Musím souhlasit, že důležité je od koho výrobek kupujete a jeho ochotě řešit problém. Já jsem například čekal v létě 7 týdnů na opravu chladiče klimatizace u vozu Fiat (v záruce). A již nic jiného není třeba dodat k výběru další značky.
0/0
14.11.2002 12:37

Petr

Re: Nekvalita výrobků
O Fiatu, to uz je uplna skoda mluvit. Aspon tady ten zlinsky, te je fakt neco. Mel jsem u nich kdysi davno koupene nove Punto a co se nestalo, naboural jsem. Nechal jsem jim to auto odtahovkou dovezt az do dilny. Kdyz jsem si potom pro nej prisel, bylo opravene, akorat v kufru byl hozeny hever, ze prej si ho mam do rezervy uchytit sam. Tak jsem to zkousel a nejak mi tam nepasoval. Tak jsem se s autem vratil do servisu. Delali si ze me srandu a nakonec taky zjistili ze jim to nejde. Tak mi rekli: Asi jste si ho nekde prohodil. A tim to pro ne haslo
0/0
14.11.2002 12:47

Ing. Papazian

Nekvalita výrobků zn. Philips.
Není to poprvé, co Philips nabízí nekvalitní výrobek. Před několika lety jsem si koupil od této značky holící strojek, který nebyl nejlevnější a vydržel 13 měsíců. Už při nákupu jsem měl s Philipsem problémy, protože jsem strojek kupoval v období vánoc, probíhala onehdy jakási akce, že po zakoupení a vyplnění jména dostanu balíček kosmetiky. Bohužel minulo mnoho týdnů a stále nic. Tak jsem sháněl zodpovědné od zastoupení Philips, kteří mi kosmetický balíček dát vůbec nechtěli, ale nakonec jsem se ho dočkal. Ale zpět k holícímu výrobku. Když jsem ho chtěl opravit, tak pochopitelně byl podle tehdejších pravidel po záruce (ještě, že nyní bude platit 2 roky) a opravu mi nabízeli za 80% ceny nového. Tak jsem se na to vykašlal a bohužel i na tuto značku. Překvapující bylo, že mi časem jako zákazníkovi Philips nabízel klubovou kartu, kterou jsem ale již nikdy nevyužil. Při této příležitosti ještě jedna malá poznámka: Divím se firmě Eta Hlinsko, že nemá svou firemní hrdost a nabízí své výrobky i pod touto nevěrohodnou značkou. Historie je neúprosná, kde se stydí za své jméno, dlouho tady nebude.
0/0
14.11.2002 11:55

BPetr

Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Prošlo mi rukama stovky výrobků spotřební elektroniky jako opraváři, mohu ale prohlásit, že ze "značkových" je s kvalitou asi Philips nejhorší. Většina jeho (u nás velmi předražených) výrobků uvnitř připomíná amatérský bastl, který předčí už jen no-name šmejdy z ťamanských tržnic (které ale na rozdíl od uvedené firmy asiaté prodávají za zlomkovou cenu). Když jsem poprvé uviděl jejich reklamami opěvovaný holící strojek uvnitř, nevěřil jsem svým očím - nepřesná plastová kolečka, stejnosměrný motorek s plechovými kartáčky... I autodráhová autíčka, vyráběná u nás před lety družstvem Igra měly o řád kvalitnější pohon a preciznější provedení převodů. Většina výrobků této značky by měla být jen levnou alternativou pro občasné používání. U nás jde ale většinou jen o drahé šunty.
0/0
14.11.2002 12:04

Iani

Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
a co používáte doma vy? Mám doma minivěž, zastřihávač vlasů, televizi a tychlovarnou konvici Philips a nemůžu říct ani slovo!!! Perfektní výrobky, bez poruch a za dobrou cenu.
0/0
14.11.2002 12:07

obcan

Re: Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
souhlas, rovnez mam se znackou philips velmi dobre zkusenosti... naposledy jsem se pred mesicem loucil se zanovnim videem sony, ktere jelo pouze na nove kvalitni kazety (nejlepe znacky sony ;o). pri pouziti ostatnich (vcetne originalnich koupenych nebo z pujcovny) dochazelo velmi rychle k zaneseni hlavy a naslednemu namotani kazet - v autorizovanem servisu rekli, ze tam takove kazety nesmim davat... tak jsem presel na philipse, prehraje naprosto vsechno, zadne problemy, spokojenost... a brzo si k nemu prikoupim plochou Philips TV (pri vyberu z nejobvyklejsich znacek na trhu: sony, philips, jvc, thomson, panasonic, ... to nebyl ani takovy problem :o)
a to ze stahli vyrobek a budou vracet penize mi prijde velmi korektni... narozdil od ostatnich firem, ktere zavady maskujou
0/0
14.11.2002 12:18

Iani

Re: Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
jo a ještě dva vysoušeče vlasů
0/0
14.11.2002 12:48

dan

Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Ty opravuješ ledničkami počínaje a konče DVD rekordéry všechno? Jestli ano tak kecáš a jseš fušer co možná umí vyměnit tak žárovku.  
0/0
14.11.2002 13:00

Chose

Re: Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Mily Dane, copak si vystudoval a cim se zivis, ze se divis? Nevidim zadny problem opravit lednici i DVD prehravac. Predpokladam, ze jsi nejspis ourada a nic ti nerika Technicke schema, planek el. obvodu a tak pod. Zarizeni bezne deni potreby nejsou slozita, bohuzel vetsina lidi dnes vidi ve vsem desnej problem a kdyz nekdo je schopen preinstalovat PC tak plati za machra.
0/0
14.11.2002 13:17

itna

Re: Re: Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Brouku Pytlíku, hned bych tě vzal do servisu. Opravit ledničku a DVD přehrávač, to tedy musíš být machr. A udělat to jen s technickým schematem, plánkem elektrických obvodů (není to náhodou totéž? Jinak normálně se tomu říká technická dokumentace) - to si tedy kádr. Co myslíš, že obsahuje elektronika DVD přehrávače? Kompresor a pár drátů, možná nožičky na vyrovnání do vodorovné polohy (asi aby se nepoškrábal disk), možná tam najdeš i nějaký ten "integráč". A co děláš s vadnou mechanikou DVD - taky opravuješ? S výrobky opravenými takovými opraváři jako jsi ty, se dost často v servisu setkávám. Buď už jsou rovnou na vyhození nebo se oprava vyrovná ceně nového výrobku.
0/0
14.11.2002 17:31

Miloš Adámek

Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Já mám s firmou Philips opačnou zkušenost. Ne že bych Philips považoval za absolutní špičku, ale osvědčil se mi jako výrobce solidních produktů za slušnou cenu. Jen si dávám pozor kde ho kupuji. Ono je jedna věc výrobce, ale prodejce je taky velmi důležitý, právě kvůli případné reklamaci.
 
Miloš
0/0
14.11.2002 12:11

Petr

Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Kazdy mame asi spatnou zkusenost s jinou znackou  Ja jsem si kuprikladu koupil digitalni kameru Panasonic. Funkcne je celkem OK, ale nedej boze, aby clovek potreboval nahradni dil. Od autorizovaneho servisu jsem se nahradniho zdroje (bez ktereho nejde kameru ani zapnout ani nabit baterku) dockal cca. po 3/4 roce !!!! Tak si potom vyberte...
0/0
14.11.2002 12:29

Patrik Chrz

Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Ceny oprav u všech výrobků jsou vysoké. Čím dál víc se vyplatí ho vyhodit a koupit nový.
Holicí strojky mi připomínají inkoustové tiskárny. Výrobci prodávají nejlevnější modely za velice nízké ceny, aby potom vydělávali na náhradních dílech.
Např. já mám toho nejlevnějšího Brauna 1008. Běžná maloobchodní cena je 1490, ale velice často je v akci za 990. No a náhradní planžeta s rámečkem stojí od 350 Kč, "hřeben" od 200 Kč.
Philips je na tom hůře v tom, že to stojí sice zhruba stejně, jenže ten má ty planžety obvykle tři. Takže jenom náhradní planžety na něj stojí víc, než celý strojek.
0/0
14.11.2002 13:47

hlava75

Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Philips zadne planzety nema, tim se prave lisi od hol.strojku Braun.... :-))) Jedna se o naprosto jiny system holeni a nechapu, jak to vubec muzes srovnavat ???PS: Kolik visni,tolik tresni!
 
0/0
14.11.2002 16:39

Patrik Chrz

Re: Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Dobře, tak se to nejmenuje planžeta, ale třeba krytka. Podstatné je, že stojí stejně jako planžeta u Brauna, ale jsou potřeba tři.
0/0
15.11.2002 7:55

itna

Re: Re: Nekvalita výrobků zn. Philips.
Philips používá v holících strojcích frézky (rotační systém holení), Braun používá planžety (vibrační systém holení). Kvalitou jsou srovnatelné, i trh mají rozdělen tak půl na půl. Někomu vyhovuje holení Braunem, jiný nedá dopustit na Philips. Co se týče vysokých cen náhradních dílů, tak to je bohužel trend u všech výrobců, protože nemají zájem, aby se levné výrobky opravovaly, naopak, aby si zákazník raději koupil výrobek nový. S tím nic nenaděláte, je to konzumní způsob života a tato země si ho svobodně zvolila. Pryč jsou doby, kdy výrobky vydržely 10 nebo 20 let a dalších deset let se na ně vyráběly náhradní díly (aby plnily sklady a posléze se vyhodily). S tím se musíte smířit. A je jedno, jestli jde o značku Philips, Braun, Sony, Panasonic nebo jinou. Jediné co můžete ovlivnit třeba u holících strojků, je péče o ně, pravidelné čištění (možná ani netušíte, jací jsou lidé čuňata) atd. A navíc - cena výrobku není to nejdůležitější. Důležité je také, zda má uvedená značka záruční servis, jak se dodávají náhradní díly, zda je možné koupit příslušenství atd. A v tom je jak zn. Philips, tak Braun ve srovnání s jinými značkami na dobré úrovni.
0/0
14.11.2002 17:52





Najdete na iDNES.cz